Forum » Programiranje » linux IDE in VS projekti (.sln)
linux IDE in VS projekti (.sln)
Nerdor ::
Ubistvu edini, ki to zna je MonoDevelop, samo zna uvoziti verzijo VS.Net 2002, 2003 ni podprt.
NoUse4AName ::
Torej kako bi se lotil portanja aplikacije pisane v MS visual studio na linux? Ročno vsake datoteke res ne mislim it uvažat v nov projekt, ker jih je preveč.
CCfly ::
Mislim da bi zadostovalo (KDevelop):
Project -> Import Existing Project, kjer označiš da gre za C++ projekt z automake, obkljukaš pa tudi "Generate build system infrastructure".
Project -> Import Existing Project, kjer označiš da gre za C++ projekt z automake, obkljukaš pa tudi "Generate build system infrastructure".
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev
CCfly ::
Seveda moraš določiti targete in morda popraviti poti za include datoteke.
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev
SasoS ::
ummm...se mi zdi da problem portanja aplikacije na linux ni samo kako odpreti projekt. Kaj to sploh zaena stvar je?
CCfly ::
Spraševal je za projekt. Port na Linux bo pa trši oreh.
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev
CCfly ::
Začneš lahko s portanjem seveda. Pri projektu se ti vsaj zgradijo autoconf skripte.
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev
CCfly ::
"Generate build system infrastructure" je disablano
V menuju Build boš našel vse kar potrebuješ (autheader, autoconf, automake).
V menuju Build boš našel vse kar potrebuješ (autheader, autoconf, automake).
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev
64202 ::
Drugace .vcproj/.sln in .kdevelop fileti so vsi dokaj razumljiv XML. Z malo perla/pythona bi se dalo hitro naresti preprost konverter.
NoUse4AName ::
V menuju Build boš našel vse kar potrebuješ (autheader, autoconf, automake).
Če naredim nov projekt, ni nobene opcije za uvažanje obstoječih datotek. Če poskusim importat direktorij VS projekta, pa menu build nima tistih opcij.
Nerdor ::
NoUse4AName: zakaj nisi rekel, da gre za C++ projekt?? JEst sem de facto mislil, da gre za C# projekt"
Mislim, a si ti res (ne) znaš predstavljati, da MFC/ATL/COM+ C++ projekt v Linux KDevelop no go - import? (or I could be wrong? But I doub it!)
Edino, kar je go go, je recimo projekt v Visual studiu, ki uporablja Qt orodja, ker tiste datoteke (qmake in co.) so kompatibilne s Kdevelopom. Podobno velja za GTK datoteke in razvijanje GTK programov pod Visualom Std (in kasneje se prenesejo "make" v Kdevelop brez prob.).
Povej nam, kateri framework uporablja ta tvoj C++ projekt/aplikacija, da vidimo, če je go ali no go za import v Linux.
Ali je to mogoče kak plain C++ Console program?? Povej nam, da ne bomo se slepomišili z odgovori ..
Mislim, a si ti res (ne) znaš predstavljati, da MFC/ATL/COM+ C++ projekt v Linux KDevelop no go - import? (or I could be wrong? But I doub it!)
Edino, kar je go go, je recimo projekt v Visual studiu, ki uporablja Qt orodja, ker tiste datoteke (qmake in co.) so kompatibilne s Kdevelopom. Podobno velja za GTK datoteke in razvijanje GTK programov pod Visualom Std (in kasneje se prenesejo "make" v Kdevelop brez prob.).
Povej nam, kateri framework uporablja ta tvoj C++ projekt/aplikacija, da vidimo, če je go ali no go za import v Linux.
Ali je to mogoče kak plain C++ Console program?? Povej nam, da ne bomo se slepomišili z odgovori ..
NoUse4AName ::
MFC :)
Samo vseeno ne vidim zakaj ne gre naredit projekta. Samo naj mi datoteke not da, bom že MFC dele ven vrgel in nadomestil z gtk. Tale koncept make filov mi je tuj in na prvi videz ogaben. Neverjetno da je sistem tako odvisen od dobre volje množice programerjev, tako neprijazen za programerje.
Pa saj ni nič nujnega, hotel sem malo sprobat malo linux programiranja, ampak očitno bom kr ostal na windows in MS visual studio. Vsaj dokler linux ne stopi iz kamene dobe.
Samo vseeno ne vidim zakaj ne gre naredit projekta. Samo naj mi datoteke not da, bom že MFC dele ven vrgel in nadomestil z gtk. Tale koncept make filov mi je tuj in na prvi videz ogaben. Neverjetno da je sistem tako odvisen od dobre volje množice programerjev, tako neprijazen za programerje.
Pa saj ni nič nujnega, hotel sem malo sprobat malo linux programiranja, ampak očitno bom kr ostal na windows in MS visual studio. Vsaj dokler linux ne stopi iz kamene dobe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: NoUse4AName ()
64202 ::
Hecno, jaz sem si pa naredil Makefile generator za MSVC, ker so se mi zdeli project fileti presvoh :).
Nerdor ::
NoUse4AName: kaj pa če bi naparavil kak vmesni korak, recimo uvozil *.sln v tale MinGW IDE in potem, ko bi "Save As .." GNU Make posnel in potem v Linux. Sicer nisem probal, lahko pa zdovnloadaš MinGW.
64202: a to tvoje orodje je na voljo public (link, please) ali je for personal use only?
64202: a to tvoje orodje je na voljo public (link, please) ali je for personal use only?
Nerdor ::
Po moje bo treba ročno popraviti/napraviti makefile za Linux (Kdevelop), nisem pa siguren, da je to edina pot.
64202 ::
Ok, bom nastel kaj podpirajo ti makefile-i in kar s pridom uporabljam:
- podedovanje C/CPP/LIB flagov preko projektov (zamisli si recimo 10, 20, ... projektov)
- lahko se odlocis, da se ne generirajo popolni dependenciji za include, kar ti prispara dobesedno ure casa na teden
- neomejene moznosti, da dodas notri poljuben drug generator filetov; obicajno za kako generiranje kode, dokumentacije, portable paketiranje filetov (resourci if you wish), ...
- dodas lahko poljubne nacine prevajanja, recimo release mode library, debug unit test executable, GUI included, pac *zares* karkoli
- in ne nazadnje: osnovna sintaksa Makefile-ov je portable, cisto vsak drekpek OS jih podpira
Gnu/P/make / unix specificno:
- optimizirano za paralelno prevajanje (ce imas vecproc. kisto)
- ccache za objekt filete, kar se v VS lahko delno resuje s tipi buildov (REL./DEB./...)
- distribuirano compilanje z distcc
Teh stvari VS ne podpira prevec dobro ali pa sploh ne. Nisem sicer gledal okoli za plugine, ampak itak niso portable.
Pac recem, da se ljudje po bradi brijejo z britvico, drevesa pa podirajo z motornimi zagami. Eno orodje je primerno za en namen, drugo za drug.
- podedovanje C/CPP/LIB flagov preko projektov (zamisli si recimo 10, 20, ... projektov)
- lahko se odlocis, da se ne generirajo popolni dependenciji za include, kar ti prispara dobesedno ure casa na teden
- neomejene moznosti, da dodas notri poljuben drug generator filetov; obicajno za kako generiranje kode, dokumentacije, portable paketiranje filetov (resourci if you wish), ...
- dodas lahko poljubne nacine prevajanja, recimo release mode library, debug unit test executable, GUI included, pac *zares* karkoli
- in ne nazadnje: osnovna sintaksa Makefile-ov je portable, cisto vsak drekpek OS jih podpira
Gnu/P/make / unix specificno:
- optimizirano za paralelno prevajanje (ce imas vecproc. kisto)
- ccache za objekt filete, kar se v VS lahko delno resuje s tipi buildov (REL./DEB./...)
- distribuirano compilanje z distcc
Teh stvari VS ne podpira prevec dobro ali pa sploh ne. Nisem sicer gledal okoli za plugine, ampak itak niso portable.
Pac recem, da se ljudje po bradi brijejo z britvico, drevesa pa podirajo z motornimi zagami. Eno orodje je primerno za en namen, drugo za drug.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 64202 ()
64202 ::
Aja, ni public zal. Drugace si pa lahko pogledate kak (s)cons recimo, build toolov je kar precej. Samo ponavadi niso MS (VS) oriented. Sicer ce uporabljas taksen tool, skoraj pomeni, da ti MS holy way ni vsec :).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | [C++] Uporabnost c++-a v današnjih časih (pa malo linuxa)Oddelek: Programiranje | 2812 (1995) | [SkA] |
» | [Windows]Qt 4.3.0 Open SourceOddelek: Programska oprema | 1469 (1182) | BigWhale |
» | Program, podoben Dev cpp, le da bo delalOddelek: Programiranje | 1993 (1797) | NoUse4AName |
» | [C++ ] [ KDE ] KDevelop 3.2 Beta 2 & Qt4Oddelek: Programiranje | 1458 (1148) | kopernik |
» | Linux/Windows C/C++ programiranjeOddelek: Programiranje | 1388 (1215) | noraguta |