» »

Razvoj aplikacij za GPU

Razvoj aplikacij za GPU

Slashdot - Ker postajajo procesorji na grafičnih karticah (GPU) vedno hitrejši, se vedno pogosteje porajajo ideje, da bi jih bilo smiselno uporabiti za poganjanje negrafičnih izračunov, saj so, kadar ne igramo iger, bolj ali manj neobremenjeni. O tem smo razmišljali tudi na forumu v temah Are GPU's limited to just graphics operations? in Alternativna uporaba GPUjev.

Slashdot pa danes poroča o zanimivem projektu BrookGPU. Gre za nadgradnjo ANSI C, pri čemer končni izdelki ali nekateri njihovi deli tečejo na GPU-jih. Tako navajajo, da GeForce FX 5900 Ultra doseže 20 GFLOPS, kar je primerljivo s Pentiumom 4 10 GHz, če bi obstajal. Vsekakor zanimiv projekt.

18 komentarjev

Tic ::

In seveda no Windowz support :'(


:)
persona civitas ;>

BaRtMaN ::

Dvojni f@h na enem compu. Ali pa celo trojni, če ma kdo P4 s hyperthreadingom. Interesting prospect. >:D

kihc ::

Kdaj bo kje kakšen slo-tech team da lahko začnem matrat radeončka?

>:D

Tic ::

Škoda da nimamo tistega Voodooja 6 5500 al kaj je že bil. 4x GPU tam gor >:D
persona civitas ;>

Arthur ::

neumno vprašanje, ampak - a grafična sploh lahko pošilja povratne informacije cpu-ju? sem mislil, da ji cpu samo naroči kaj je za narest, pol pa je kar je.

Dr_M ::

Škoda da nimamo tistega Voodooja 6 5500 al kaj je že bil. 4x GPU tam gor

6000 je biu btw...sam nevem kaj bi ti pomagu...ksn fx5900 bi vec naredu v istmu casu od tega sra*** :) :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

BBB ::

Komunikacija je seveda dvosmerna, vendar je zasnova GPU precej drugacna od CPU, zato tiste stevilke o zmogljivosti GPU nimajo veze z zmogljivostjo, ce se ga uporabi kot CPU. GPU ima vgrejene precej vec mikrokode kot CPU (mikrokoda je "program", znotraj procesorja, ki pove, kaj mora katera izmed enot v dolocenem koraku narediti, npr. enemu od registrov pristeti vrednost akomulatorja), saj z njimi nudi veliko graficno specificnih funkcij. Te funkcije so z mikrokodo vgrajene v sam GPU, in zahteva manj izvajanja obicajnih funkcij programa zapisanega v RAMu (graficne funkcije, ki jih GPU ne podpira, jih morajo izvajati drajverji, da je za program/igro graficna "knjiznica" popolna). Mikrokoda ukazov, ki so v GPU namenjeni izkljucno grafiki, pa je prakticno neuporabna za procesiranje drugih nalog. Tako dejansko zmogljivost GPU zajemajo vecinoma le graficne operacije.

To je moje mnenje (ce kdo meni drugace, naj svoje mnenje obrazlozi).

CCfly ::

Verjetno bi se dalo izkoristiti pri nekaterih matematičnih izračunih, ki pa jih SSE in 3dNow opravita hitreje. Zanimiva je tudi ideja o kakšnih 6-ih grafičnih karticah v računalniku. Bi kdo spisal nov BIOS za to >:D . (Škoda da je vodilo tako počasno.)

Dr_M ::

Danes so dovoljene sanje, jutri je nov dan.

get real children.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Tarzan ::

Ena grafična v AGP slot, Mrežna in zvočna integrirani, potem pa še pet grafičnih v PCI reže. Seveda je plata s podporo za P4 s hyperthreadingom. >:D

Brane2 ::

Zakaj ravno P4 s hyperthreadingom ?

Saj tu ti bo valjda ozko grlo PCI (lahko pa tudi kartice same), ne pa CPU.

Fajn bi blo, ce bi se dalo izklopit generiranje sllike na teh dodatnih karticah, da pac dobis cel bandwidth za GPU in CPU...

Brane2 ::

Kenckoncev bi se tu verjetno dalo fino uporabit PCI exxtenderje in dodat se kako kartico...

dr.J ::

Back to DOS times...

Če se ne motim, se je že takrat dalo izkorisčati nekaj pomnilnika od grafičnih kartic, ki so ga imele nekatere za pregrešen megabajt.

Tarzan ::

Slab bandwith ma PCI ja, ampak če se bi uporabljal dodaten power od GPUja za kalkulirat kakšne stvari, katerih rezultat je majhna preračunana zadeva, naprimer razni Distributed Comuting programi ala Folding, Seti, ... potem verjetno nebi blo težav.

OwcA ::

In seveda no Windowz support

em:
Alternatively, running with the GPU runtimes requires the following:

* Microsoft Visual C++ version 6 or 7 (preferably 7)
(cl.exe must be executable at the command line)
* Microsoft DirectX 9 SDK
http://msdn.microsoft.com/library/defau...
* NVIDIA's Cg Compiler (at least version 1.1)
http://developer.nvidia.com/object/cg_t...
* Up-to-date ATI or NVIDIA video drivers
* The following GNU tools from cygwin (http://www.cygwin.com):
o make
o flex
o bison

BRCC will look for cgc and fxc (the HLSL compiler from the DirectX 9 SDK) in the path. Following the default installations, cgc.exe is in C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Cg\bin and fxc.exe is in C:\DX90SDK\Utilities.

Additionally, compiling the DirectX runtime requires your INCLUDE and LIB paths include the DirectX 9 directories. With the default installations, these are C:\DX90SDK\Include and C:\DX90SDK\Lib.

Včasih velja malo poklikati naokoli :)
Otroška radovednost - gonilo napredka.

matjazb ::

Če pa hoces, da projekt teČe na tvojem racunalniku, stranske dolvleke zavzamejo veliko prostora : - cg compiler 10MB
- dx9SDK 218MB
- CGWIN cca. 30MB

skoraj ni za verjet, za ljudi na dail-upu nemogoče
Sl-FRN-RL, barton 2300MHz,80GB,256MB PC3200,nec1300A,9600pro,chieftek dx-01bld

CaqKa ::

torej kaj morem naredit da bo fah uporabljal mojga radeončka?

OwcA ::

Nekoliko prepisati F@H, kar je, glede na nedostopnost kode, vse prej kot lahko.
Otroška radovednost - gonilo napredka.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Hrvaška naključnost zastonj (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
568420 (5562) antonija
»

Novosti iz spletnih skupnosti Xbox360

Oddelek: Novice / Konzole
153919 (3147) BigWhale
»

Znanost in tehnologija II.

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
154983 (4444) [MYTiX]
»

Izdani novi Ogg Vorbis kodirniki

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
152158 (2158) MrStein
»

Malenkost drugačen test ...

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
61869 (1869) MrStein

Več podobnih tem