Forum » Loža » CPP - nove pole na občinskem izpitu
CPP - nove pole na občinskem izpitu
r5r ::
Če greš pri krožišču takoj za prvi izhod ven, poten vklopiš desni smernik malo pred vstopom.
And it makes me wonder.
OldSkul ::
Tako ja. Če greš takoj naslednji izhod ven, daš žmigovc pred vhodom v krožišče, drugače se ga pa ne prižiga.
Matev ::
skratka eni ste zato da se prižiga in eni zato da se ga ne
verjetno res ni potrebe po prižiganju ob samem vstopu
- a če se zamenja pas je potrebno prižgati smernik
in pas naj bi se zamenjalo takoj ko se vstopi v krožišče - če je le možno
ergo: levi smernik mora biti
lahko tik preden zamenjate pas - ali pa malce prej, da nakažete namero, da boste zamenjali pas
verjetno res ni potrebe po prižiganju ob samem vstopu
- a če se zamenja pas je potrebno prižgati smernik
in pas naj bi se zamenjalo takoj ko se vstopi v krožišče - če je le možno
ergo: levi smernik mora biti
lahko tik preden zamenjate pas - ali pa malce prej, da nakažete namero, da boste zamenjali pas
tx-z ::
Za zihr je tkole:
Če greš na krožni promet in mislš na prvm izvozu vn, daš še pred vhodom na krožno križišče desni žmigauc in se postavš na zunanji pas...Če ne mislš na prvm izvozu it vn sploh ne daš žmigauca kgreš na krožišče, in se postavš na notranji pas, da ne oviraš unih k bi šli na prvm izvozu vn...Recmo da greš pol tretji izvoz vn, se pač postavš spet na zunanji pas(daš žmigauc), in greš vn...
Če greš na krožni promet in mislš na prvm izvozu vn, daš še pred vhodom na krožno križišče desni žmigauc in se postavš na zunanji pas...Če ne mislš na prvm izvozu it vn sploh ne daš žmigauca kgreš na krožišče, in se postavš na notranji pas, da ne oviraš unih k bi šli na prvm izvozu vn...Recmo da greš pol tretji izvoz vn, se pač postavš spet na zunanji pas(daš žmigauc), in greš vn...
tx-z
Matev ::
praviš da za menjavo iz zunanjega na notranji pas ne rabiš žmigovca
(vedno se pač ne moreš kar direkt na notranji pas postaviti)
(vedno se pač ne moreš kar direkt na notranji pas postaviti)
bzp ::
Ob vstopu, ni smernika (se enkrat, jaz govorim za krozno krizisce s samo enim pasom, kjer se nimas kaj razvrscati na notranji pas, jebiga, takih je vecina v Kranju in okolici) Prometna svetovalnica,
spodaj, krozni promet.
Za krozno krizisce z vec pasovi, je pa pomojem slika tukaj vec kot samo dobra.
Dejansko v Slo. folk ne zna vozit po kroznih. Se tam kjer je vec pasov, folk vozi pol kroga ali 3/4 kroga po zunanjem pasu. Osebno mislim da je resitev v malo vec oznakah pred in v kroziscu. V UK imas lepo, v primeru da se na krozisce vkljucujes v dveh pasovih, na desnem oznake za samo prvi izvoz na kroziscu, na levem pa za 2 in 3 izvoz (ok v resnic ravno obratno ker vozijo po levi). Enako v kroziscu, imas na zunanjem pasu oznake za izvoz, na notranjih pa za voznjo naravnost oz. razvrscanje na zunanji pas (takoj po izvozu le-tega). Zadeve super funkcionirajo in ni problemov kot pri nas (kjer dodatno pomaga tudi dejstvo da starejse generacije krozisc do "pred kratkim" v vecini sploh niso videli). Se vec, tudi s takim kroziscem nimajo vecjih tezav.
Sicer smo pa precej off-topic ze.
spodaj, krozni promet.
Za krozno krizisce z vec pasovi, je pa pomojem slika tukaj vec kot samo dobra.
Dejansko v Slo. folk ne zna vozit po kroznih. Se tam kjer je vec pasov, folk vozi pol kroga ali 3/4 kroga po zunanjem pasu. Osebno mislim da je resitev v malo vec oznakah pred in v kroziscu. V UK imas lepo, v primeru da se na krozisce vkljucujes v dveh pasovih, na desnem oznake za samo prvi izvoz na kroziscu, na levem pa za 2 in 3 izvoz (ok v resnic ravno obratno ker vozijo po levi). Enako v kroziscu, imas na zunanjem pasu oznake za izvoz, na notranjih pa za voznjo naravnost oz. razvrscanje na zunanji pas (takoj po izvozu le-tega). Zadeve super funkcionirajo in ni problemov kot pri nas (kjer dodatno pomaga tudi dejstvo da starejse generacije krozisc do "pred kratkim" v vecini sploh niso videli). Se vec, tudi s takim kroziscem nimajo vecjih tezav.
Sicer smo pa precej off-topic ze.
Mr_Globus ::
Kokr vem ni nič narobe če po zunanjem voziš magari 10x okoli. Hitreje in ni ti treba glave obračat.
bzp ::
Ce vozis samo po zunanjem, je narobe zaradi same pretocnosti krizisca. Ce si ti na zunanjem pasu pa ne gres ven, se na tistem uvozu nihce ne more vklopit (kar bi drugace se lahko) + iz notranjega pasu si zaprl tiste ki hocejo priti ven da bi sli na naslednjem izvozu lahko ven. In se celotno krizisce ustavlja, zabase, ...
Krozisce je super zadeva, odlicna pretocnost, minimalno moznosti za trke, ampak samo ce ljudje znajo uporabljat tako krizisce.
Krozisce je super zadeva, odlicna pretocnost, minimalno moznosti za trke, ampak samo ce ljudje znajo uporabljat tako krizisce.
tx-z ::
Ponoči vozite v zelo gosti megli. Kaj storite?
*Vozim čim hitreje, dokler ne zagledam luči pred mano vozečega vozila.
*Vozim ob sredinski črti.
*Vozim ob desnem robu.
Praviln odgovor je: "Vozim ob desnem robu."
Citiram iz knjige Varna vožnja, priročnik za voznike:
"V gosti megli je vožnja ob skrajnem desnem robu vozišča zelo tvegana. Ne smemo pozabiti, da so na cesti tudi pešci in kolesarji, ki jih v megli zelo težko opazimo, zlasti če nosijo temna oblačila ali če na kolesu ali mopedu ne gorijo vse luči. Zato je varneje, da se odločimo za vožnjo po sredini smernea vozišča ali celo bliže ločilni črti na sredini vozišča"
Če zard česa tazga zgubim na cppju točke bom popizdu...
*Vozim čim hitreje, dokler ne zagledam luči pred mano vozečega vozila.
*Vozim ob sredinski črti.
*Vozim ob desnem robu.
Praviln odgovor je: "Vozim ob desnem robu."
Citiram iz knjige Varna vožnja, priročnik za voznike:
"V gosti megli je vožnja ob skrajnem desnem robu vozišča zelo tvegana. Ne smemo pozabiti, da so na cesti tudi pešci in kolesarji, ki jih v megli zelo težko opazimo, zlasti če nosijo temna oblačila ali če na kolesu ali mopedu ne gorijo vse luči. Zato je varneje, da se odločimo za vožnjo po sredini smernea vozišča ali celo bliže ločilni črti na sredini vozišča"
Če zard česa tazga zgubim na cppju točke bom popizdu...
tx-z
Camalotz ::
Vidim, da ste se lotili tudi krožišč. Očitno je, da večina ljudi pri nas nima pojma
kako se vozi čez krožne. Pa so res preprosta 3 pravila (če gledamo enopasovne krožne):
-prihajajoči z leve majo prednost
-pri vključevanju v krožišče ne vklopiš smernika
-pred zapuščanjem krožišča vklopiš smernik
Prvi dve pravili so ljudje nekako osvojili, tretjega se jim pa ne da zatolčt v trapaste betice.
To se lepo vidi npr. v ljubljanskem BTC-ju, kjer je mali milijon krožnih, potem pa čakaš kot debil
kolono vozil, zato da potem vsi odvijejo iz krožnega preden pripeljejo do tebe.
Ma zgubim živce vsakič posebej.
Ok, če misliš na naslednjem izvozu ven, potem lahko vklopiš smernik že med vključevanjem v križišče.
Pri večpasovnih pa se pomikaš na levi pas, da daš prostor drugim, ki se vključujejo, in se, preden zapustiš
krožišče, vračaš na desnega. Veljajo smerniki kot pri normalni menjavi pasov. Simple as that!
zigam je postavil vprašanje, a moraš pogledati v levo, če v križišču zavijaš desno.
Kolikor vem, moraš to narediti v križiščih, kjer je na semaforju ločena puščica za desno
(pa na križiščih brez semaforja, jasno..)
kako se vozi čez krožne. Pa so res preprosta 3 pravila (če gledamo enopasovne krožne):
-prihajajoči z leve majo prednost
-pri vključevanju v krožišče ne vklopiš smernika
-pred zapuščanjem krožišča vklopiš smernik
Prvi dve pravili so ljudje nekako osvojili, tretjega se jim pa ne da zatolčt v trapaste betice.
To se lepo vidi npr. v ljubljanskem BTC-ju, kjer je mali milijon krožnih, potem pa čakaš kot debil
kolono vozil, zato da potem vsi odvijejo iz krožnega preden pripeljejo do tebe.
Ma zgubim živce vsakič posebej.
Ok, če misliš na naslednjem izvozu ven, potem lahko vklopiš smernik že med vključevanjem v križišče.
Pri večpasovnih pa se pomikaš na levi pas, da daš prostor drugim, ki se vključujejo, in se, preden zapustiš
krožišče, vračaš na desnega. Veljajo smerniki kot pri normalni menjavi pasov. Simple as that!
zigam je postavil vprašanje, a moraš pogledati v levo, če v križišču zavijaš desno.
Kolikor vem, moraš to narediti v križiščih, kjer je na semaforju ločena puščica za desno
(pa na križiščih brez semaforja, jasno..)
Vedno znova me preseneča, koliko ljudi zna pisati, ne pa tudi brati.
Camalotz ::
Bi dal postavit na izvoze glavnih krožišč (ok, malo naprej) policaje, bi se tako starejša kot tudi mlajša generacija
hitro naučila vozit in zapuščat krožne. Lahko začnejo kar v BTC-ju, je veliko parkirišč, da bojo imel kje ustavljat folk
Če jih v eni uri nezacola vsaj 300 mora bit totalno nesposoben.
Ne vem, ali obstaja kako pravilo o zapuščanju avtoceste oz. obvoznice. Če še ne, bi ga bilo treba uvest.
Dnevno namreč spremljam, kako se (pa ravno spet pri izvozu za ta zloglasni BTC) ob 4h-5h popoldne, ko je
obvoznica že tako totalno zabasana, razni pametnjakoviči drenjajo iz prehitevalnega na odstavni/izvozni pas
in to začnejo izvajat kakih 50m pred izvozom.
Pri dokaj počasni vožnji po obvoznici narediš 25m/s, a je tako težko zamenjat pas dobrih 100-200m prej, jebemti!
Večstometrski zastoji nastajajo ravno zaradi takih brihtnežev, ker najprej zavira on na prehitevalnem, pa vsi,
ki so za njim, potem pa še tisti, pred katerega se rine, pa seveda vsi, ki mu sledijo...
To bi dal vse mastno odret zaradi povzročanja nevarnosti!
Se opravičujem, ker sem mal off-topic ampak tole mi je res ležalo na duši.
hitro naučila vozit in zapuščat krožne. Lahko začnejo kar v BTC-ju, je veliko parkirišč, da bojo imel kje ustavljat folk
Če jih v eni uri nezacola vsaj 300 mora bit totalno nesposoben.
Ne vem, ali obstaja kako pravilo o zapuščanju avtoceste oz. obvoznice. Če še ne, bi ga bilo treba uvest.
Dnevno namreč spremljam, kako se (pa ravno spet pri izvozu za ta zloglasni BTC) ob 4h-5h popoldne, ko je
obvoznica že tako totalno zabasana, razni pametnjakoviči drenjajo iz prehitevalnega na odstavni/izvozni pas
in to začnejo izvajat kakih 50m pred izvozom.
Pri dokaj počasni vožnji po obvoznici narediš 25m/s, a je tako težko zamenjat pas dobrih 100-200m prej, jebemti!
Večstometrski zastoji nastajajo ravno zaradi takih brihtnežev, ker najprej zavira on na prehitevalnem, pa vsi,
ki so za njim, potem pa še tisti, pred katerega se rine, pa seveda vsi, ki mu sledijo...
To bi dal vse mastno odret zaradi povzročanja nevarnosti!
Se opravičujem, ker sem mal off-topic ampak tole mi je res ležalo na duši.
Vedno znova me preseneča, koliko ljudi zna pisati, ne pa tudi brati.
tx-z ::
Aja torej, če je posebi luč za zavijanje na desno morš dat prednost unim k prhajajo z leve, če maš pa samo navadn semafor pa zavijaš desno pa ti ni treba nobenga prčakvat?
Kako je pa za zavijanje v levo? Isto tako, da če maš posebej luč za levo da morš pustit prednost, če je pa ni pa da maš ti prednost?
Kako je pa za zavijanje v levo? Isto tako, da če maš posebej luč za levo da morš pustit prednost, če je pa ni pa da maš ti prednost?
tx-z
Matev ::
zigam
raje kako knjigo preberi
tu na forumu se boš težko osnove naučil
za kkae finese bi še šlo... a čiste osnove raje poglej v priročnik
raje kako knjigo preberi
tu na forumu se boš težko osnove naučil
za kkae finese bi še šlo... a čiste osnove raje poglej v priročnik
Camalotz ::
Kar se tiče zavijanja v desno, ja, bi rekel, da razumeš... če ne bi tako zabluzil z zavijanjem v levo.
Pri zavijanju v levo nimaš nikoli prednosti, sploh gre pa za enega "najtežjih" manevrov pri vožnji,
maš en kup možnosti da se skreširaš (oz. skreširaš nekoga), tako da ti mora biti stvar res jasna.
No tole s kreširanjem velja v teoriji, v realnost se folk sesuje na banalnostih
(pa visoki brzini in hm, "trenutkih" neprisebnosti...)
Pri zavijanju v levo nimaš nikoli prednosti, sploh gre pa za enega "najtežjih" manevrov pri vožnji,
maš en kup možnosti da se skreširaš (oz. skreširaš nekoga), tako da ti mora biti stvar res jasna.
No tole s kreširanjem velja v teoriji, v realnost se folk sesuje na banalnostih
(pa visoki brzini in hm, "trenutkih" neprisebnosti...)
Vedno znova me preseneča, koliko ljudi zna pisati, ne pa tudi brati.
bzp ::
Po zdravi pameti, moras VEDNO pogledat tud levo, ce zavijas desno. Nikol ne ves kdaj se bo en idiot spravu 140 skoz krizisce po neprednostni prgont. Nevem pa kako je napisano v knjigi.
Naceloma je na izpitu bilo vedno samo dobro, ce si veliko okoli gledal in opazoval dogajanja. Pa ne mislim s tem da pogledas za vsako kiklo na plocniku, ampak da vsa krizisca, tudi ce imas prednost, pogledas levo in desno, gledas nazaj, bocni pogled itak, ...
Naceloma je na izpitu bilo vedno samo dobro, ce si veliko okoli gledal in opazoval dogajanja. Pa ne mislim s tem da pogledas za vsako kiklo na plocniku, ampak da vsa krizisca, tudi ce imas prednost, pogledas levo in desno, gledas nazaj, bocni pogled itak, ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bzp ()
tx-z ::
Hmm, še eno vprašanje če kdo ve:
Pri vožnji zunaj naselja se približujete vozilu, ki ima vklopljene varnostne utripalke. Kaj lahko to pomeni? (Možna sta dva pravilna odgovora ali več.)
*Da to vozilo vozi vzrvratno.
*Da je vozilo zadnje v počasni koloni.
*Da je vozilo zadnje v ustavljeni koloni.
*Da to vozilo vozi z eč kot polovico nižjo hitrostjo od dovoljene.
Kakor jst vem so vsa štiri za obklukat ne?
Pri vožnji zunaj naselja se približujete vozilu, ki ima vklopljene varnostne utripalke. Kaj lahko to pomeni? (Možna sta dva pravilna odgovora ali več.)
*Da to vozilo vozi vzrvratno.
*Da je vozilo zadnje v počasni koloni.
*Da je vozilo zadnje v ustavljeni koloni.
*Da to vozilo vozi z eč kot polovico nižjo hitrostjo od dovoljene.
Kakor jst vem so vsa štiri za obklukat ne?
tx-z
Matev ::
Pri vožnji zunaj naselja se približujete vozilu, ki ima vklopljene varnostne utripalke. Kaj lahko to pomeni? (Možna sta dva pravilna odgovora ali več.)
Lahko pomeni, da vozilo zavira.
in odgovori a, c, d
tx-z ::
jah BigWhale, pravilo je, da če vozš s počasnej kt polovično hitrostjo(mogoče okvara or sth), morš dat vse 4...pr prvm morš, pr ostalih 2eh pa tut...Mislm da je tko no:P
tx-z
tx-z ::
Torej, ponavad pogledaš na desni bok v tem primeru(si rdeč avto):
kr te lahk izsil un zelen recimo, pa ne gre desno kamor bi mogu it ampak gre naravnost na tvoj pas...Pa pač tle pogledaš desn bok da lah upočasniš primerno da se ti ne zaleti...
Kako pa ravnaš v tem primeru(tole je recimo iz tržaške ceste proti mestu eno križišče-edin te ceste na levi pa desni nism prv narisu sam ni pomembn v tem primeru):
A morš tut tle pogledat desn bok, sj sta namreč 2 pasova za naravnost?...
kr te lahk izsil un zelen recimo, pa ne gre desno kamor bi mogu it ampak gre naravnost na tvoj pas...Pa pač tle pogledaš desn bok da lah upočasniš primerno da se ti ne zaleti...
Kako pa ravnaš v tem primeru(tole je recimo iz tržaške ceste proti mestu eno križišče-edin te ceste na levi pa desni nism prv narisu sam ni pomembn v tem primeru):
A morš tut tle pogledat desn bok, sj sta namreč 2 pasova za naravnost?...
tx-z
Saladin ::
Desno morašnujno pogledat (IMO) takrat, ko (če) se misliš po križišču prestavit na desni pas. Ko pa si v križišču pa moraš itak pogledat levo in desno, tudi če imaš prednost.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
tx-z ::
Žal mi tle ne pomaga tvoje mnenje, ampak tist zakon, pravilo k je nek napisano....K na glavni vožni mi ne bo nč pomagal če mu rečm tm kej on bo sam reku Rules are rules
tx-z
r5r ::
Velja pravilo desnega, saj so ceste enakovredne. Torej pelješ naprej, če ni na desni nobenega.
And it makes me wonder.
Saladin ::
Če ni semaforjev, itak.
Ampak tako križišče je skoraj sigurno urejeno z semaforji.
Ampak tako križišče je skoraj sigurno urejeno z semaforji.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
tx-z ::
Mah..Ja pozabu sm napisat, tle so semaforji in gori pač zelena luč(sam pač nism narisu, k je itq sam mau za predstavo vseskp)...Pa tut če bi blo tle nvem kakšno pravilo desnega je to useen..Mene sam zanima a morm pogledat desn bok tle al ne?
Evo da bo bol pregledno:
Torej ti voziš rdeč avto in pelješ tm k je rdeča črta; zravn tebe gre modr avto k pelje po modri črti....Seveda je lahk ta modr avto norc in ti zapelje po zeleni črti...
A treba sredi tega križišča zgori pogledat desn bok kot v tem primeru spodi(seveda je prekršk to sam useen)?
Evo da bo bol pregledno:
Torej ti voziš rdeč avto in pelješ tm k je rdeča črta; zravn tebe gre modr avto k pelje po modri črti....Seveda je lahk ta modr avto norc in ti zapelje po zeleni črti...
A treba sredi tega križišča zgori pogledat desn bok kot v tem primeru spodi(seveda je prekršk to sam useen)?
tx-z
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tx-z ()
Gandalfar ::
Nima modr avto tega za pocet. Vsekakor pa je na tebi da stalno gledas naokoli in obvladujes situacijo v kriziscu.
McHusch ::
Kolikor sem odnesel iz avtošole:
1) V križišču ne smeš menjati pasa.
2) Bolj kot gledaš, kaj se dogaja okoli tebe, več možnosti imaš, da boš naredil izpit in da kasneje ne boš sesul avta.
1) V križišču ne smeš menjati pasa.
2) Bolj kot gledaš, kaj se dogaja okoli tebe, več možnosti imaš, da boš naredil izpit in da kasneje ne boš sesul avta.
Tilen ::
V kriziscu je prehitevanje striktno prepovedano!
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Saladin ::
V kriziscu je prehitevanje striktno prepovedano!
Izjema je vožnja mimo po desni, če vozilo pred tabo zavija levo in ti ob tem pusti dovolj prostora na tvojem prometnem pasu.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Tilen ::
Seveda, vendar v tem kriziscu, ki ga je prilepil zigam, je tudi to prepovedano.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
tx-z ::
Jooooj!! Mene ne zanima če je to dovoljen! Mene zanima a morm desn bok pogledat k grem čez to križišče(čeprau pr 60km/h). Mah u glavnm če bom tle furu bom pač pogledu desn bok pa bmk tut če bo reku da je to narobe k sm pogledu...mu bom pa reku da mi je en kreten že 2x tkole zamenju pas pa da bom od zdej naprej tut tle gledu
tx-z
r5r ::
V križišču lahko prehitevaš po desni strani:
1. če je oseba pred teboj jasno nakazala, da zavija levo (vklopljen smernik)
2. če je desno dovolj prostora za prehitevanje (običajno se avto, ki zavija levo postavi tik ob črto, ne preko, ker potem je že na nasprotnem pasu)
3. če to lahko storiš varno (pogledaš v desno ogledalo in se prepričaš, da te nihče že ne prehiteva po desni)
Tisti modri avtomobil lahko pelje samo naravnost ali desno. Če bi hotel storiti to, kar je označeno s svetlo modro, potem bi moral to storiti pred križiščem, kjer je prostor za razvrščanje vozil (modra tabla, kjer je narisano to kar je narisano tik pred križiščem na cestišču). Sicer pa tista slikica ni popolna, saj manjkajo znaki za usmerjanje prometa.
Ko se pelješ pri križiču naravnost, imaš zeleno luč, vendar je dobro pogledati še levo in desno, saj lahko se najde kakšen "bolj pameten".
1. če je oseba pred teboj jasno nakazala, da zavija levo (vklopljen smernik)
2. če je desno dovolj prostora za prehitevanje (običajno se avto, ki zavija levo postavi tik ob črto, ne preko, ker potem je že na nasprotnem pasu)
3. če to lahko storiš varno (pogledaš v desno ogledalo in se prepričaš, da te nihče že ne prehiteva po desni)
Tisti modri avtomobil lahko pelje samo naravnost ali desno. Če bi hotel storiti to, kar je označeno s svetlo modro, potem bi moral to storiti pred križiščem, kjer je prostor za razvrščanje vozil (modra tabla, kjer je narisano to kar je narisano tik pred križiščem na cestišču). Sicer pa tista slikica ni popolna, saj manjkajo znaki za usmerjanje prometa.
Ko se pelješ pri križiču naravnost, imaš zeleno luč, vendar je dobro pogledati še levo in desno, saj lahko se najde kakšen "bolj pameten".
And it makes me wonder.
Tilen ::
zigam, sploh ni pomembno ce pogledas ali ne. Pri 60 km/h cez krizisce pades 100% brez oporekanja. Max hitrost cez krizisce je 50 km/h, tudi ce je 100m pred kriziscem tabla 70.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
r5r ::
Čez križišče lahko pelješ toliko kot dopuščajo okolišče in omejitev ceste (izven naselja - do 90, naselje - do 50, omejitev hitrosti - do toliko kot je napisano). Pelješ lahko še manj, saj ne moreš niti s 60 niti s 50 v levi zavoj, kaj šele v desnega.
Splošnega pravila za prečkanje vsakega križišča z največ 60km/h nisem zasledil. Zasledil sem samo okroglo tablo za omejitev na 60km/h, ampak to le pri nekaterih križiščih.
Splošnega pravila za prečkanje vsakega križišča z največ 60km/h nisem zasledil. Zasledil sem samo okroglo tablo za omejitev na 60km/h, ampak to le pri nekaterih križiščih.
And it makes me wonder.
tx-z ::
Ni pomembno...Zate ja k maš izpit....Js pa k ga morm še nardit mi pa je pomemben Drgač pa na tržaški je skos 60 omejitev...Je vedn znak tut pol za križiščm spet tko da..
tx-z
Saladin ::
In da pogledaš levo IN desno.
Na vsakem križišču - vedno (zelena luč in prednostna gor ali dol).
Na vsakem križišču - vedno (zelena luč in prednostna gor ali dol).
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Saladin ()
bzp ::
zigam: no offence, ampak ce bos na glavni voznji razmisljal v stilu "tukej morm z drugo pa tocn 50 pa levo pogledat, v naslednmu kriziscu pa 55 pa desno pogledat" pol upam da bo to dojel tud tvoj ocenjevalec in bos ruknu. Ker kot tak si nevaren na cesti. Na cesti se ne voz "na pamet", kot na zalost precej avtosol uci ("v tem kriziscu gres pa tmle do jaska, v naslednjem pa do tretje prekinjene crte"). Vozi se po pravilih, z obcutkom in s prilagajanjem okolici. Vedno gledas toliko naokoli da imas vse pod kontrolo. Ne samo ven gledat pa pozabit na stevec, enako pa ne samo naprej gledat pa pozabit okolico. Vse more bit. Ce si zadovoljen s hitrostjo, 3m pred sabo nimas drugega avta, potem vsekakor poglej se malo naokoli, sploh v kriziscu, ne bo nic narobe. Je veliko huje ce peljes skozi krizisce s plasnicami na oceh. Ce ti bo rekel da prevec gledas druge (kar ti itak ne bo) mu povej da si imel dogajanje pod kontrolo in ker dober voznik resuje napake drugih, si pac opazoval okolico zaradi nepricakovanega. Ti bo dal roko in bos imel izpit.
monster-x ::
Zigam, ni ti potrebno boka gledat, ko greš čez križišče. Ti samo imej dogajanje pod kontrolo, ni pa nujno, da vedno gledaš bok. Na Tržaški pa sploh ni problem. V tistem tvojem primeru je načeloma tako, da tistega modrega pustiš pri miru. Itak se more najprej on prepričati, da je vse varno, ti si za ostalo poskrbel. Če te bo izsilil, ne boš padel -- no odvisno od ocenjevalca, sam to je itak tko, da tkole te lahko izsili kjerkoli, ne samo na križišču. Ves čas pa ne boš gledal na bok, kajne? Aja, pa ti se drži desne strani, kjer ponavadi vozi avtošola, pa takih problemov kot si jih opisal, ne boš imel.
There comes a point when a dream becomes reality and reality becomes a dream.
tx-z ::
Mah sj js use tko uredu nardim, pa ne vozm neki na pamt...sam tole me je res zanimal...Ja no pač to me zanima k reče 3je križišče da grem na levo in pol se pač že kšno križišče prej postavš na levi pas...k tm se zna zgodit da pol se ne morš na un pas pravočasno postavt..in bi šu po levm pasu naprej čez tako križišče...sam zto me zanima zto k recmo če zavijaš desno pa ne pogledaš desnga boka ponavad sam zard tega že padš...pa nočm pol padt zard ene napake k bi jo komot prv naredu..
tx-z
monster-x ::
Zigam, sej ti ni treba tist moment, ko ti reče, zamenat pas. Lahko s tem mal počakaš, vseeno pa to stori pravočasno. Če ti slučajno ne uspe priti na tisti pas, pa kar nadaljuj v tisto smer, ki jo določajo pravila. Zaradi tega ne boš padel, ob prvem izsiljevanju pa se boš samo nazaj na Roško odpeljal. ;-)
There comes a point when a dream becomes reality and reality becomes a dream.
Jernej L ::
precej zanimiva stran, sicer plačljiva je http://cpp.avtosole.com/cpp.html, dejansko sem tukaj prepoznal marsikatero vprašanje, ki sem ga videl na tanovih polah, čisto identično napisano... praktično.. SKOPIRANO!
tx-z ::
ta vprašanja, kajtimara, so za ta prvi cpp, kr so čist lahka....Za cpp na roški bolj priporočam tecajcpp, ker so bl podobna vprašanja, čeprou ena so še zmer na polah k jih prvič slišš..
tx-z
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Krožišča (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48736 (42630) | GrimReaper |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 40791 (35662) | St235 |
» | Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 50002 (45955) | floyd1 |
» | Prometna nesreca-vase mnenje (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7438 (5845) | Matev |