Forum » Loža » 'Kuplunga' pri novejsih avtih
'Kuplunga' pri novejsih avtih
Microsoft ::
Dans smo kupli rabljen avto, letnik 98. Peljal se se nisme, sem pa malo sedel v njem pa precekiral, kako je kaj indor.
No, najbolj me skrbi ravno ta kuplunga. Namrec, nevem kako to, samo meni se to zdi bedno, ker kuplunga ni linerna. Ko pritisnes na njo, je na zacetku trda, potem nekje na sredini pa kr 'pade' do konca.
Pote, ko pa nazaj spuscas, je na zacetku tako cisto blaga, ko prides pa do sredine, pa kar 'rukne' do konca.
To sem najprej dozvel na Clio, ko sem delal izpit. Nikagvega filinga nisem imel. Sploh tezava je pri speljevanju, ko mi je avo kar na grobo cuknil. Skratka motece. Sicer pa takrat nisem preizkusil, kaki bi bilo speljati v hrib brez rocne, ker sem pac delal izpit.
No, do pred kratkim sem se najvec vozil z 14 let (1990) starim avtom, ki pa je imel popolnoma linearno sklopko. Ko si pritisnil, si cez cel potek tisal z isto silo, isto ko si popuscal. Tako, da je bilo v cisto lahko speljati v hrib brez rocne.
No, enkrat sem peljal malo novejsi avto (1997) in mi je v hrib crknal kar dvakrat. :))
Me pa zanima, kako vi gledate na to stvar. Predvsem tisti, ki ste ze vozli stare in nove avte. Sploh, ce imate recimo doma en starejsi avto, v sluzbi pa novejsega (ali pa obratno), kako se sploh privadite?
No, jutri oz. danes bom verejtno malo testiral avto. Ce bo mami pustila. :))
by Miha
No, najbolj me skrbi ravno ta kuplunga. Namrec, nevem kako to, samo meni se to zdi bedno, ker kuplunga ni linerna. Ko pritisnes na njo, je na zacetku trda, potem nekje na sredini pa kr 'pade' do konca.
Pote, ko pa nazaj spuscas, je na zacetku tako cisto blaga, ko prides pa do sredine, pa kar 'rukne' do konca.
To sem najprej dozvel na Clio, ko sem delal izpit. Nikagvega filinga nisem imel. Sploh tezava je pri speljevanju, ko mi je avo kar na grobo cuknil. Skratka motece. Sicer pa takrat nisem preizkusil, kaki bi bilo speljati v hrib brez rocne, ker sem pac delal izpit.
No, do pred kratkim sem se najvec vozil z 14 let (1990) starim avtom, ki pa je imel popolnoma linearno sklopko. Ko si pritisnil, si cez cel potek tisal z isto silo, isto ko si popuscal. Tako, da je bilo v cisto lahko speljati v hrib brez rocne.
No, enkrat sem peljal malo novejsi avto (1997) in mi je v hrib crknal kar dvakrat. :))
Me pa zanima, kako vi gledate na to stvar. Predvsem tisti, ki ste ze vozli stare in nove avte. Sploh, ce imate recimo doma en starejsi avto, v sluzbi pa novejsega (ali pa obratno), kako se sploh privadite?
No, jutri oz. danes bom verejtno malo testiral avto. Ce bo mami pustila. :))
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
- spremenil: Microsoft ()
ali3n ::
se boš že navadil.. dokler ne drsi, je vse ok.
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
Microsoft ::
Ma ja. :))
Pa se to. A imte nogo oz. pato na tleh, ko pritisnete na kuplungo ali ne?
by Miha
Pa se to. A imte nogo oz. pato na tleh, ko pritisnete na kuplungo ali ne?
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Lex ::
jap, človk se navadi. men je zj čudno kj starga furat. crkno mi je pa avto do zj vsega 2×.. pa še to ne zard napačne uporabe kuplunge
b ::
Mah, men ni avto se nikoli crknil zaradi sklopke, razen ko sem jo spustil na mestu v prestavi, ker sem mislil, da mam v leru. Ko sem vozil v avtosoli, se mi je pa to parkrat skoraj zgodilo, ampak mam ocitno dovolj dobre reflekse, ker sem vedno dovolj hitro nazaj pritisnil in motor ni crknil. Je instruktor bil kar navdusen hehe. Pa nisem zares znal kaj dosti vozit prej. Mene je v avtosoli zjebalo, da sem moral na izpitni voznji vozit cliota, prej pa enega suzukija (mocnejsega celo). V Cliotu sem imel obcutek, kot da je avto zlepljen skupaj s zvecilnim. Tako se mi je zdelo vzmetenje, volan in prestavna rocica. In motor. Vse cisto mehko, totalno neprijeten obcutek za vozit, tako da jaz Cliota ne mislim met, nikoli.
No, malo sem zavil off-topic. Naj kdo pobrise ce je prevec :-)
No, malo sem zavil off-topic. Naj kdo pobrise ce je prevec :-)
Microsoft ::
Sm zdele sel na testno voznjo, pa mi ni crknu. :))
Se da kr lepo kontrolirat sklopko, samo je potrebno imeti peto na tleh. Potem pa gre lepo.
by Miha
Se da kr lepo kontrolirat sklopko, samo je potrebno imeti peto na tleh. Potem pa gre lepo.
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
ali3n ::
A imte nogo oz. peto na tleh, ko pritisnete na kuplungo ali ne?
ne vem
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
PersonaRudis ::
Očitno je bila sklopka v starejšem avtu tolko zrabljena, da si mel filing linearnosti in mehkosti. Manj zrabljene sklopke so bolj trde in zahtevajo večjo nežnost.
ali3n ::
žal ni čisto tako.
odvisno kako je nastavljena :-)
primer: nova sklopka, pol ure truda z nastavljanjem - trdota je pribl. taka kot na pedalu za gas...
beri: trdota pedala NI merilo stanja sklopke... kot sem že napisal - dokler ne drsi vozi...
odvisno kako je nastavljena :-)
primer: nova sklopka, pol ure truda z nastavljanjem - trdota je pribl. taka kot na pedalu za gas...
beri: trdota pedala NI merilo stanja sklopke... kot sem že napisal - dokler ne drsi vozi...
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ali3n ()
PersonaRudis ::
Ja ok. Načeloma je, sj ne gre vsak nastavljat sklopke svoje. Še posebej na novem avtu.
Gandalfar ::
sicer se nimam lastnega avta ampak vseeno .. to kar zlezes pod avto in nastavis trdoto ali to na servisu naredijo?
Tilen ::
Pa se to. A imte nogo oz. pato na tleh, ko pritisnete na kuplungo ali ne?
Ja, peto na tleh.
Bom pa povedal svoje obcutke, ko bom zacel prve ure pri autosoli(kmalu). DO zdaj sem vozil samo fotrovega UNO-ta 1.5 (93) in je sklopka linearna. Morem se mamino Xsaro malo
Ja, peto na tleh.
Bom pa povedal svoje obcutke, ko bom zacel prve ure pri autosoli(kmalu). DO zdaj sem vozil samo fotrovega UNO-ta 1.5 (93) in je sklopka linearna. Morem se mamino Xsaro malo
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
sid_dabster ::
Naredi naslednji preizkus:
Avto daj v cetrto prestavo, zategni rocno zavoro in poskusi speljati. Ce bo avto ugasnil, je sklopka dobra in se nimas za kaj sekirati, ce pa bo motor tekel dalje, jo moras tako ali tako zamenjati, ker so lamele hin in bos lahko tako ali tako mehaniku narocil, naj ti nastavi se vzmet.
Aja, to velja za avtomobile z bencinskim motorjem. Ce imas dizla, je tak preizkus lahko nevaren za Bosch crpalko goriva.
Avto daj v cetrto prestavo, zategni rocno zavoro in poskusi speljati. Ce bo avto ugasnil, je sklopka dobra in se nimas za kaj sekirati, ce pa bo motor tekel dalje, jo moras tako ali tako zamenjati, ker so lamele hin in bos lahko tako ali tako mehaniku narocil, naj ti nastavi se vzmet.
Aja, to velja za avtomobile z bencinskim motorjem. Ce imas dizla, je tak preizkus lahko nevaren za Bosch crpalko goriva.
Fallen beyond all grace deeper and deeper
The sound of her own blood dripping
Like sacred tears from a bleeding rose...( Embraced, Within)
The sound of her own blood dripping
Like sacred tears from a bleeding rose...( Embraced, Within)
Matev ::
Lahko stestiraš tudi tako, da se kake dva ali tri kilometre pelješ vzratno v zelo strm klanec z ustavljanjem vsakih cca10 metrov.
Če bi bil po takem testu avto še dobro vozen bi to pomenilo, da je bila sklopka dobra (vsaj pred testom).
Če bi bil po takem testu avto še dobro vozen bi to pomenilo, da je bila sklopka dobra (vsaj pred testom).
teoo ::
no ja če je sklopka slaba se opazi tudi z manj obremenilnimi testi. najprej ti pri menjavanju iz 3 v 4. zdrsne(slišiš in čutiš) ..pol pa veš kje si.
aja, če maš nemca ne boš mel pete na tleh pri stiskanju sklopke ..to je mogoče sam če bi mela kratek hod
Keyser Soze ::
Pha, ko bi ti vozil Twingota, ki so ga meni enkrat uturili pri avtošoli. Mama mia. Trikrat mi je crknil preden sem ga speljal. Sklopka pa tako občutljiva da dol padeš. Samo za centimeter si popustil pa je bilo konec.
Pa sem bil že bolj na koncu šolanja in pred tem vozil cliota in večinoma scenica. Torej vse renault. Ampak od takrat še nisem naletel na tako smotano sklopko. Pa sem vozil že veliko različnih tipov avtomobilov.
Pa sem bil že bolj na koncu šolanja in pred tem vozil cliota in večinoma scenica. Torej vse renault. Ampak od takrat še nisem naletel na tako smotano sklopko. Pa sem vozil že veliko različnih tipov avtomobilov.
Cr00k ::
ehh... kwa se tolk obremenjujete glede sklopke...
...navads se samo s kilometri... oz. voznjo...
k pa mas dost nafuranih kilometrov.. ti pa cist dol visi kaksna je sklopka...
...pac se v avto vsedes... pa se par sekund igras low-rider-ja :))) pa ti je takoj jasn kdaj prime... (rocno zategnes, pa mal gasa, pa sklopko napol spuscas, pa spet pritiskas... pa avto tko sexi skace, gor pa dol... )
sicer je pa to cist od nacina voznje odvisn... :) ce si navajen hitro speljevat... ti 100% ne bo sklopka crknla...
...navads se samo s kilometri... oz. voznjo...
k pa mas dost nafuranih kilometrov.. ti pa cist dol visi kaksna je sklopka...
...pac se v avto vsedes... pa se par sekund igras low-rider-ja :))) pa ti je takoj jasn kdaj prime... (rocno zategnes, pa mal gasa, pa sklopko napol spuscas, pa spet pritiskas... pa avto tko sexi skace, gor pa dol... )
sicer je pa to cist od nacina voznje odvisn... :) ce si navajen hitro speljevat... ti 100% ne bo sklopka crknla...
frenk ::
jest sm vozu subaru leoneta in ima sklopko velik bolj linearno kot pa suzuki maruti k sm ga tud vozu...ko prestavljam mam pa nogo v zraku...vedno sm mislu da jo mam na tleh dokler nism pogledal kako prestavljam
stromar ::
Jaz pa se zelo težko privajam iz puntota I na C3-ja. Vse je ravno obratno. Gas trši, žlajf trši, sklopka pa ti kar pade noter. Stikala za brisavce ravno v obratno smer itd. Ima 10 konjev več kot jih je imel punto, pa gre dosti slabše in tudi poraba je skoraj za 1/4večja. Ma ok, če so tastari z njim zadovoljni, me ne moti, jaz v glavnem vem, da bom drugo leto kupil spet rabljenega 55 konjskega z malo kilometri. Naš jih je imel 155.000, pa smo ga preventivno prodali, čeprav je delal kot urca. Nevem zakaj, sam pri tem C3 mi gre na jetra se vozit z njim, s puntotom pa sem užival, čeprav ni imel ne klime, ne servota in ne zračnih blazin. Pojma nimam zakaj, mogoče zaradi drugačnega položaja noter, ker s svojimi 195cm, se ne prilegam ravno v vsak avto. Je pa res, da greš lahko s c3-jem mal bolj hitro skoz ovinke. S puntotom sem šel enkrat kmal pod kamion - zadnji del mi je začelo sukat na nasprotni pas, pa se mi je nekako usralo, da sem avto spravil spet na svoj pas. Ja sicer je res, da so ble gume na koncu
stromar ::
sem s primorske, tako, da se to ne šteje za napako Sicer pa jaz rečem s puntotm, sem probal le pravopisno napisat
Dr_M ::
men so pa vsec avti brez sklopke
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Dr_M ::
no, bom pa extra zase enga brez uvedu.
samo zato, da ne bo tok neumnih komentarjev.
samo zato, da ne bo tok neumnih komentarjev.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Matev ::
še zame enga
včasih se je kar zoprno po mestu vozit z konstantnim prestavljanjem
ampak za dinamično vožnjo zunaj naselij naj pa kar bo
včasih se je kar zoprno po mestu vozit z konstantnim prestavljanjem
ampak za dinamično vožnjo zunaj naselij naj pa kar bo
OrlyTM ::
hehe ...avotmatik ownZ ... odkar sm si ga kupo, me bo tezko se kdo preprical v klasicni menjalnik :)
lp
OrlyTM
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
Dr_M ::
ja, samo ne smes pozabit, da vozis avtomatika.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Switch ::
Meni je prestavljanje užitek. Najboljša sklopka po mojem mnenju pa se nahaja v Fordu Focusu. Zelo mehka
stromar ::
Mene pa ravno mehke sklopke motijo. V puntotu sem imel zelo trdo in sem se tako navadil, da z mehkimi sploh nimam občutka. Avgusta sem s puntom prevozil kar precej km in potem sem enkrat nekaj rihtal in sem na sklopko pritisnil z desno nogo in me je začela zelo hitro noga bolet, medtem ko pri levi, kjer sem že dobil mišice ni bilo problema tudi med daljšim čakanjem pred semaforjem. Moti me, ker je tudi volan premehak in ne omopgoča vožnje z eno roko po luknjah. Saj se bom tudi na c3-ja verjetno navadil.
V glavnem jaz imam rad mal bolj trde avte, ne pa da nimaš nič občutka s sklopko, volanom itd
Aja pa verjetno me moti tud to, da ne moreš več tako na sigurno vozit v rikverc , na hitro parkirat itd, da ti nebi stari težili, če kaj poravsaš.
V glavnem jaz imam rad mal bolj trde avte, ne pa da nimaš nič občutka s sklopko, volanom itd
Aja pa verjetno me moti tud to, da ne moreš več tako na sigurno vozit v rikverc , na hitro parkirat itd, da ti nebi stari težili, če kaj poravsaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: stromar ()
schejk ::
ok. obraba sklopke se vidi po visini kje zacne grabit. ce grabi cist pod vrhom pomen da je sklopka ze proti koncu in obratno. Trdota je pa odvisna glede na proizvajalca in pa od vrste menjalnika, prenosov...........................Avtomatik pa pride najbolj v postev ce se vozis enkrat na teden v nemcijo. pa ce si ful biznismen. drgac pa rocni menjalnik rula. Z njem spoznas avto. ves njegove zmogljivosti itd.
Dr_M ::
schejk: verjem, da se da tut z avtomatikom lepo "dirkat"... sploh ce mas ksnga C5 V6 al pa se bols, jaguarja z 230km... ves kasne lepe crte dela, tut rikverc
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
schejk ::
Sj nism reku da se ne da dirkat. js sm reku da avto vlk bolj poznas ce ima rocni menjalnik. pa si ze vidu na kakem rally avtomatski menjalnik. Probi ce bos imel kdaj moznost vozit enako mocn avto avtomatik in z rocnim menjalnikom pa bos vidu.
ali3n ::
pred mesecem sem se dva dni vozil z Peugeotom 607 3.0 V6 - avtomatik; avto NI dirkalnik, je pa odličen avto za AC... računalo menjalnika je preveč počasno za hitre odločitve (kickdown - cca 1 sec, kar je za moje pojme na merji "varnosti"); no go; podobno imajo Volvo in Subaru; medtem ko so Mercedesovi in BMW menjalniki druga pesem;
right... srou pa letu.
možno da avtomatik (če je dober - glej zgoraj) prestavlja bolj "pametno"), nikol pa ne bo dirkalnik; tistega jaguarja pa na Rebrnicah pusti vsak Golf GTi /Civic VTi... no go.. je pretežak za "cestnega dirkalnika".
obraba sklopke se vidi po visini kje zacne grabit.
right... srou pa letu.
možno da avtomatik (če je dober - glej zgoraj) prestavlja bolj "pametno"), nikol pa ne bo dirkalnik; tistega jaguarja pa na Rebrnicah pusti vsak Golf GTi /Civic VTi... no go.. je pretežak za "cestnega dirkalnika".
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ali3n ()
schejk ::
P.S. ko drsi je pa hin, umrla, fertig.
ali3en: glede vti gti se pa popoln strinjam s tabo. s tem pa da turbina dela svoje.
1.4 uno turbo versus gti, vti do 120-140 nima kej delat
ali3en: glede vti gti se pa popoln strinjam s tabo. s tem pa da turbina dela svoje.
1.4 uno turbo versus gti, vti do 120-140 nima kej delat
Dr_M ::
golf...da se ne bom smeju slucajno.
schejk: seveda, da avtomatik ni namenjen rallyu...kako ti lohk sploh kej tazga na pamet pade?? na tvojem mestu bi me blo sram...
men je zelo usec citroenov sensodrive, kje mas lahko avtomatski ali polavtomatski menjalnik. menjalno rocino premikas samo naprej al pa nazaj, pa se ob volanu mas 2 rocke zadeva trga gate
schejk: seveda, da avtomatik ni namenjen rallyu...kako ti lohk sploh kej tazga na pamet pade?? na tvojem mestu bi me blo sram...
men je zelo usec citroenov sensodrive, kje mas lahko avtomatski ali polavtomatski menjalnik. menjalno rocino premikas samo naprej al pa nazaj, pa se ob volanu mas 2 rocke zadeva trga gate
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
mesoreznica ::
@schejk: Pa kaj je z tabo. Pa kaj ti še hodiš v vrtec. A si iz ljubljene ali okolice. Ti lahko zrihtam primerjavo med dvema enakima avtomobilom, ki imata nove sklopke (sta jih skupaj zamenjala). Vsaka grabi na različni višini.
Drugače pa glede speljavanja sem že speljal v klanec v 5-i prestavi (ker mi je menjalnik blokiral v 5-i prestavi) sklopka je bila prej nova zdaj pa seveda drsi. Pedal pa prime na isti višini. Z mano in za mano je bilo takrat kar nekaj članov tega foruma.
Nehaj nakladat o višini pedala in nehaj zavajat ljudi na forumu. Kje pedal prime nima nič skupnega z obrabljenostjo. Jaz sem to pripravljen dokazat. A si ti pripravljen prit na primerjavo?
LP
Drugače pa glede speljavanja sem že speljal v klanec v 5-i prestavi (ker mi je menjalnik blokiral v 5-i prestavi) sklopka je bila prej nova zdaj pa seveda drsi. Pedal pa prime na isti višini. Z mano in za mano je bilo takrat kar nekaj članov tega foruma.
Nehaj nakladat o višini pedala in nehaj zavajat ljudi na forumu. Kje pedal prime nima nič skupnega z obrabljenostjo. Jaz sem to pripravljen dokazat. A si ti pripravljen prit na primerjavo?
LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X
WD Velociraptor, LC Legion-X
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mesoreznica ()
Tilen ::
No ce ze omenjamo unote. Moj fotr ma 1.5 predelanega UNO-ta in pa bencinc je. Ko to stisnes po gasu... Taki mali "autki" znajo bit precej nevarni.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
ali3n ::
@ schejk - ti pripelji Unota, jest pripeljem VTija; mermo do 150kmh... kdor zgubi da za pijačo in se javno opraviči na forumu. Lahko pripeljam 2 VTija, da boš primerjal novi sklopki... povej kje in kdaj.
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
schejk ::
@mesoreznica: vozi oba avta ista oseba
a si ze primerjal kdaj zavore istocasno menjane po enem mescu pri 50 letni zenski in pa 20 letnem mulcu na istih avtomobilih.
Vprasi mehanika ti bo pomagu. Se bols. Vprasi mene.
a si ze primerjal kdaj zavore istocasno menjane po enem mescu pri 50 letni zenski in pa 20 letnem mulcu na istih avtomobilih.
Vprasi mehanika ti bo pomagu. Se bols. Vprasi mene.
schejk ::
@tilen: nimam unota mam corso gsi
pa reku sm do 120-140. pa nism te mislu uzalit. vem kok gre vti. svinjsko fejst.
pa reku sm do 120-140. pa nism te mislu uzalit. vem kok gre vti. svinjsko fejst.
mesoreznica ::
@shejk a pol praviš, da pri različnih osebah pri isti sklopki grabi na različni višini? Se pravi je tvoja teorija nepravilna, oziroma si sam priznal.
LP
LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X
WD Velociraptor, LC Legion-X
ali3n ::
schejk - lahko tud do 140 kmh... kje pa kdaj?
PS_ da se ne bomo kregal -kljub temu, da ste (večina - po postih sodeč) mladi vozniki - včasih se splača poslušat starejše -> kje sklopka prime ni merilo "obrabljenosti" - nikol ni blo in nikol ne bo... konc, basta, finito,...
vabilo na drag še velja - lahko se odkupiš tudi s pijačo (pa še kako pametno rečemo)
PS_ da se ne bomo kregal -kljub temu, da ste (večina - po postih sodeč) mladi vozniki - včasih se splača poslušat starejše -> kje sklopka prime ni merilo "obrabljenosti" - nikol ni blo in nikol ne bo... konc, basta, finito,...
vabilo na drag še velja - lahko se odkupiš tudi s pijačo (pa še kako pametno rečemo)
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ali3n ()
schejk ::
@mesoreznica pravim da je obraba pri razlicnih osebah razlicna saj ima vsak svoj nacin voznje. Pa mej prav ce hoces. Odneham. Pa naslednjic ko bos pelal svoj avto k mehaniku vprasi. who knows what is lamela
Microsoft ::
OK, jst mam en kratek filmcek, kako 'nekdo' owna. Pa sej ime fajla pove, zakaj se gre. :)))
~6.5 MB
by Miha
~6.5 MB
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Microsoft ()
ali3n ::
mam jest tud Medotovega fičeka na filmu - ko owna marsikaj.. sam to ni poanta te debate (remember - sklopke)
"ćudeži" ki jih ustvarjajo fantje v OpelKliniki™ so občudovanja vredni (tudi v tujini) - kapo dol... sam še zmer smo pri sklopkah (oz. kako prepoznati simptome zrabljene sklopke).
"ćudeži" ki jih ustvarjajo fantje v OpelKliniki™ so občudovanja vredni (tudi v tujini) - kapo dol... sam še zmer smo pri sklopkah (oz. kako prepoznati simptome zrabljene sklopke).
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ali3n ()
mesoreznica ::
@shejk ne zdaj mislit, ad veš vse če si mehanik. Ko se na tunane VTI-je in Prelude daje drugačna sklopka se naučiš veliko tudi če si dober mehanik. Tako se je glavni mehankar učil čez leta in ugotovil veliko stvari. Ne mislim pametovat vendar sem bil že v toliko napiljenih Hondah in BMW-jih, da sem zvedel ve o sklopki kar sploh obstaja. Da o zavorah ne govorima. Recimo Ali3n ti lahko pove koliko arzličnih kompletov diskov in oblog je že bilo na mojem Accordu pa še zmeraj nisem zadovoljen.
Sicer pa te vabim na vožnjo brez kakršnih koli primerjav. Če ne drugega boš lahko videl na delu sklopko, ki sploh ne pozna drsenja ampak samo bam. Zajebano za vozit ampak ostalo ne zdrži .
Sicer pa te vabim na vožnjo brez kakršnih koli primerjav. Če ne drugega boš lahko videl na delu sklopko, ki sploh ne pozna drsenja ampak samo bam. Zajebano za vozit ampak ostalo ne zdrži .
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X
WD Velociraptor, LC Legion-X
KTr1sk ::
Sam to je pa res, da je lahko enak avto oz. isti model in ima drugečne pedala.
Ker en prijatelj moj ima Clio1 1.4 RT jaz pa imam Cio1 1.2RN in sem ga uprašal, če je že kdaj vozil 1.2Clio in kako se mu zdi in če gre dobro?
Pa je rekel: sem ga moral tako tišat da so me kar noge bolele.
Jaz pa aja? Kaj gre tako slabo al kaj?
On pa: Eh pedala so tako trda, da te noge začnejo bolet.
Jaz sem pa rekel nazaj, da to je nemogoče ker jaz in imam vsa pedala zelo mehka.
Ker en prijatelj moj ima Clio1 1.4 RT jaz pa imam Cio1 1.2RN in sem ga uprašal, če je že kdaj vozil 1.2Clio in kako se mu zdi in če gre dobro?
Pa je rekel: sem ga moral tako tišat da so me kar noge bolele.
Jaz pa aja? Kaj gre tako slabo al kaj?
On pa: Eh pedala so tako trda, da te noge začnejo bolet.
Jaz sem pa rekel nazaj, da to je nemogoče ker jaz in imam vsa pedala zelo mehka.
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
schejk ::
@mesoreznica: ce govoris o direktni sklopki me zanima kje si jo kupu pa kolk si dal kr iscem za svojo corso direktno.
@ali3en: dobis za pijaco, kr se z mojo corso ne morm primerjat s tvojo hondo.
Dogodek:
Moja corsa pa kolega s cliom 1.8 16v dirkama po avtocesti maribor- celje ce poznate skozi ta drugi tunel okol 210 pa zacne eni tip ozadi blendat z dolgimi lucmi pa naju prehiti r5 gt turbo.
Pa sm tedi pusto svoj ponos kr na avtocesti.
Ste bli mogoc na dragu na mariborskem letaliscu lani. R5 gt turbo je pojedla alfo 156 2.5 V6
Pa se enkrat povem da ne mecem v slabo luc nikogarsnjega avta.
@ali3en: dobis za pijaco, kr se z mojo corso ne morm primerjat s tvojo hondo.
Dogodek:
Moja corsa pa kolega s cliom 1.8 16v dirkama po avtocesti maribor- celje ce poznate skozi ta drugi tunel okol 210 pa zacne eni tip ozadi blendat z dolgimi lucmi pa naju prehiti r5 gt turbo.
Pa sm tedi pusto svoj ponos kr na avtocesti.
Ste bli mogoc na dragu na mariborskem letaliscu lani. R5 gt turbo je pojedla alfo 156 2.5 V6
Pa se enkrat povem da ne mecem v slabo luc nikogarsnjega avta.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vzdržljivost sklopk izven mesta (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8037 (6266) | IL_DIAVOLO |
» | Sklopka ob prestavljanjuOddelek: Na cesti | 3095 (2317) | zk_eu |
» | "Šparanje" sklopke na avtu (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 46727 (34950) | INSIDE |
» | Pedal za sklopko se slabo odziva (predvsem v desnih ovinkih)Oddelek: Na cesti | 2711 (2283) | dronyx |
» | Ročna zavora pozimi (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 29959 (21895) | ;-) |