» »

Dejmo naredit igro

Dejmo naredit igro

«
1
2

Trdi ::

Kaj če bi se nas nekaj lotilo in naredilo igro? Vsak je že pomislil na to, ampak potem le odmahne z roko. Ampak pomislite, da so vse najboljše igre prvič nastale na ta način.
Sam sem bolj reven programer (se pa pospešeno učim), imam pa dobro domišljijo in ideje. Tako sem že kar precej napravil za FRP projekt (zgodbe, pravila ipd.), v mislih pa imam še eno strateško na temo Karantanije. Kolikor poznam obdobje Karantanije bi rekel, da ponuja izjemno dobro zgodbo. :) Kljub smajliju mislim resno. Dejte na research@cmslo.net kak email poslat (vsaj email podpore, no ;) ), lahko pa me popljuvate tudi v tem topicu. :D
Trdota d.o.o.

napsy ::

stari, pozabi :))
Tudi jaz sem bil v tej krizi in sem na srečo preživel :)

Igre nastanejo na ta način, da se zreli in izšolani programerji, artisti in vse kar sem spada zberejo in naredijo team. Delajo za razna založništva in s tem služijo kruh.
"If you die, you die. But when you live you live. There is no time to waste."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: napsy ()

NoUse4AName ::

Ja, tut sam sem zacel programirat z idejami delat igre :). Najprej je treba imet veliko izkusenj pri programiranju preden se kaj taksnega lotis.

|CyGNUS-x ::

Mislim, skoraj vsak tako začne. Jst sm tud bil povna zagret za svojo igro. Meu zgodbo pa vse. Se vsedem dol pa sploh nisem vedel kje naj začnem.

Preveliko dela za ene ljudi, ki imajo službe, šolo,... Torej v mislih imaš strateško igro?
Ni in ne more biti nobenega drugega načina za preizkušanje
resnične moči kapitalistične države kot je vojna.

iskra ::

Slo-tech land 2005 >:D Strateška igra, kjer nakupuješ računalniške dele in jih nato reklamiraš ter distribuiraš folku. Si zmišljuješ nove mode in jih prodajaš modifikatorjem ter se bojuješ proti spamu in hekerjem ter moraš istočasno redno posodabljati kernel s-t linuxa, da vse gladko teče :D

Ja no nasploh ideja ni slaba ...

Jst pa sm na veliko razmišlju o mapah za 3D streljačine v obliki kake ulice kakega Slo mesta al pa kakih znanih stavb pri nas pa mi nekako ne uspe pogruntat programov za 3D risanje ... Sej AutoCAD in SolidWorks še gre, potem pa je gotovo ... :\
Ajow! 5 metru drow ...
Če bi imel Ronaldinho izvenzakonskega sina, bi se klical Bastardinho.

root987 ::

/me agrees with napsy and |Cygnus-X
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: root987 ()

speed machine ::

Hm, hrvatom je uspelo.

Drgač pa se strinjam z ostalimi, da je igro izredno težko nardit. Že če sam gledaš kaj vse rabiš za grafični pogon: programerje ( za fiziko, umetno inteligenco...), animatorje, modelatorje... te lohk glava boli.
Da bi pa se en človk na to spravu, pa je bistveno preveč.
//

korenje_ver2 ::

se c++ ne znamo dobr.. kaj sele directx. v glavnem sam sem neki poskusal... ko sem videl da lahko naredim najvec odbijanje kroglice od stene, mi je blo vsega dost.

root987 ::

Hrvatom je uspelo v času, ko še nisi rabu 10 3d modelerev da so ti modele izdelali ter še ene par fizikov da so ti vso fiziko skup sestavl.
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell

jancko ::

in s kakšnim programom....si delal odbijanje in take male igrce......plis povejte:D

BigWhale ::

Najprej naredis dober text interface igro za v konzoli, potem pa, ko in ce imas resource nadgradis se vse skupaj z graficnim vmesnikom.

SavoKovac ::

Uspelo je tudi čehom, poljakom, rusom in pred tem že madžarom. Rabiš angažirane ljudi, ki delajo zaradi lastne zabave in ne ducate tipov, ki samo plačo vlečejo in jim bebavi šefe vsake toliko premeče načrte (Sierra je imela zaposlenih tistih 10 3Dmodelarjev in tista 2 fizika, pa jim ni dosti pomagalo, 3DO-ju prav tako ne:D ).

IFiT ::

pa se vso graficno oblikovanje itd. :\
sicer lazje pa je ce bi morda nardili kaksn mod za Half Life.... (sam pol ne bi bla strategija :8) )

LapD ::

Že da boš naredu en pošten level v ala UEditor boš rabu dost volje. Kaj šele da boš kkšn mod (spet dam primer ko so za unreal tournament naredli single player štorijo) in kaj šele da bi iz nule naredu FPS (ki jo je po mojm mnenju lažje nardit kot pa eno zakompleksano strategijo) Just MHO :D Sicer se sam delam mape za warcarft3 pa že tm zgublam živce tko da poznam zadevo :D

IFiT ::

ja, nevem. jaz spremljam en forum kjer delajo en mod za Hlaf Life in res je da delajo ze dobro leto, ampak je celotn team iz cca. 10 folka, od tega 3 programerji in 7 folka ki oblikuje, in dela pac to. :) tak da ce bi meli voljo ni razloga da nebi kaj skup spacali. jaz se ne spoznam tolko na to, ampak vsaka mala pomoc bi prisla prav. ker pa na slo techu dosti folka obvlada stvar, bi res lahko kaj nardili :)

R4vn ::

@Trdi

Praviš, da imaš domišljijo in da si imel v mislih nekaj na temo Karantanije? Jaz ti pa povem da je špil Karantanija plod Anim8ita oz. DeadKida(sicer pa to sam veš). Toliko o domišljiji ;(
Projekt je res zamrznjen, ampak nihče ni rekel da se stvar ne bo odmrznila ;((

Za tiste ki ne veste, o čem govorim...
Špila Karantanija smo se pred prb. dvema letoma lotili v amaterski ekipi Wetsoftware(kjer trenutno resno dela samo eden oz. dva oz. trije na V2(prvoosebni streljanki)). Zdaj že bivši CEO in glavni programer je imel pogon že dokaj narejen, deisigna pa ni bilo. Takrat je prišel k nam novi programer z projektom V2 in Karantanijo smo zamrznili.

|CyGNUS-x ::

Na ST je mogoče res kar nekaj folka ko znajo c++, javo, vb, c,... Pri igri gre pa zmeraj za kombinacijo. Navadno c++ in directx in openGL. Teh, ki pa to znajo je na tem forumu pomojem malo,
Ni in ne more biti nobenega drugega načina za preizkušanje
resnične moči kapitalistične države kot je vojna.

kihc ::

Torej le nisem edini? :D

am, jaz sem enkrat najdu en free engine - link - samo mi ni nikoli uspelo niti dobro pregledat strani, kaj sele da bi se kaj lotu.
x

Seadoo ::

Nisi edini...

Jaz sem se pred enim letom, razočaran nad igro Car Tycoon, odločil naredit nekaj podobnega temu - se pravi poslovna simulacija prodajanja avtomobilov. In sem spisal en dokument, kao kaj naj bi igra obsegala in kaj bi se dalo delat..., nato sem se začel učit OpenGL (programirat v C-ju znam), potem pa mi je upadla motivacija in projekt se je zaključu :( . Preveč časa bi potreboval sam, težit okoli ljudem oz. iskat zainteresirane programerje pa se mi ni dalo.

Trdi ::

R4ven, res nisem vedel o tej vaši igri, za kakšno igro natančno pa gre? Sicer pa ne vem, zakaj bi moral jaz kopirati kogar koli. :) In zakaj misliš, da bi kogar koli sploh kopiral, kaj pa je znano o vaši igri, ste mogoče dali na net izvirno kodo?! :)) Tko da lepo prosim za malce več strpnosti.

Drugače pa sem več časa do sedaj namenil FRP igri. Dajte mi nekaj povedati, ko vidim da kar pozante stvari - grafika. Kako se dela grafični pogon od začetka do konca? Katere višje jezike se vse danes uporablja za to? Ali se vse še vedno začne na listu papirja?

Drugače sem se kak mesec do sedaj ukvarjal z rokemetnim managerjem, ampak se mi je ustavilo pri 2D pogledu na tekmo, preklemano zahtevno je. Sam vmesnik za prvo verzijo bi pa naredil kar neki na easy za Winse, se razume. Kar se tiče samih idej, bi morda lahko dobil kako pomoč s strani razvijalcev Championship oziroma sedaj Footbal Managerja, koordiniram raziskovanje Slovenije za njih.

Drugače pa se strinjam z mislijo, da se najprej naredi vse razen grafike in če bo igralnost dobra, se nato naredi še to.
Trdota d.o.o.

LapD ::

tisti pogon ki je kihc dau link je dost vredu zadevo. Mal sm cekiral zadevo pa zalaufal pa je zlo vredu za porabit :) . Aja trdi kako misliš si se ukvarjal? kej konkretno naredu al ostalo pri zamisli? Rokometni meneđer bi bil dost kul zadevo glede nato da sploh ne poznam igre v zvezi z tem športom sam se mi zdi da bi blo preveč statistike in ostalih stvari za nardit tko da ne skrbet za pogled na igro...najprej vse ostalo spiši :D

Trubadur ::

svašta neki začetniki v c-ju (c++) hočjo narest igro. In da ne govorim kok je takih:\
where is this world going to?
Berite Thomasa!

KGB ::

Ma kdor hoče nardit kaj na hitro nja se raje uzre po modifikatorskih orodjih za izdelovanje lastnih stopenj. Če se podrudiš lahko v kratkem času pridejo ven lepi izdelki.:)
RUSKA MAFIJA

tx-z ::

predlog
naredte najprej kej tazga , pol pa dodajt grafiko pa to pa bo supr špil :))
tx-z

CCfly ::

Je treba pa kar fajn obvladat C++ in imeti precej izkušenj preden lahko kaj večjega skupaj spraviš. Najbolj realistična je uporaba kakšnega že narejenega pogona in knjižnic pa še to zna biti precej težaško, če je tvoja najbolj uporabljana funkcija print. Dokler imaš motivacijo se vsaj česa naučiš tako da kar poskusi.

Jester ::

kgb-svaka čast:D
HP notebook, AMD Turion 64 1,6 GHz, 512 MB RAM, ATI Radeon X300 128 MB

Hammer123 ::

ej čak čak. sj niso sam hrvati izdelovalci iger; pogej SLOVENCE=>Arxel Tribe=>ko je to???
drgač pa morš prvo najet enga dobrga organizatorja da ti bo cse skup zrihtu, pa zagotovit morš unim programerjem,... denar za vsakomesečno plačo, ker nobeden ne bo delal zaston, kar tako malo. če se lotiš programa(kakršnegakoli) se ga moraš lotiti zares. tko mal za foro odpade.

BigWhale ::

Jest vam grem za product managerja... ;) Seveda bomo delal GPL game. Prostovoljno, vsak dela tako kot mu dopuscajo zmoznosti.

Tematiko in orodja, si pa izberemo sami. :) Ampak najprej bi bilo dobro, da bi vsak povedal kaj zna.




> tko mal za foro odpade.

Linux je bil narjen 'tko mal za foro'... Imagine that, zdaj ga pa celo IBM prodaja.... ;)

Jester ::

jst vam lohk nrdim predstavitveno spletno stran-i can speak html, php, javascript, perl pa še kej bi se najdl:D
HP notebook, AMD Turion 64 1,6 GHz, 512 MB RAM, ATI Radeon X300 128 MB

IFiT ::

Jaz pa lahko svetim zraven in vas priganjam, da hitro delajte, ker prakticno ne znam nic :8)
ampak ce boste delali FRPjko mi ni problem napisat kakega background storyja, kot imajo to ponavadi.
ok, lame.. :P

speed machine ::

Sam bi blo pa zanimivo videt kak slo-tech izdeluje igro.
//

Jester ::

ja se stinjam z speed machine!
alo a ste vsi zdej umrli...a je motivacija padla al kaj?;((
HP notebook, AMD Turion 64 1,6 GHz, 512 MB RAM, ATI Radeon X300 128 MB

Trdi ::

Eh, kje. Da odgovorim tistemu, ki me je vprašal, koliko natančno sem se ukvarjal.

Kar se tiče rokometnega managerja, sem naredil vmesnik s pomembnejšimi funkcijami, naredil pomembnejše razrede (razred igralec in razred tekma sta ogromna, pa še na polovici nisem) pa popisal pol A4 zvezka. Kot rečeno bi rad že v prvi izdaji imel 2D igrišče za spremljanje tekme, ampak je strašno težko in sem omagal. Težje kot pri CM seriji, ker je treba upoštevat roke, višino igralca nad tlemi, žogo je treba precej natančneje opisati, pomembni so skoki igralcev tudi naprej ipd.

Kar se tiče FRP, trenutno samo pišem. Zgodbo in pravila. Sliši se malo, ampak poskusite pa boste videli; sistem čaranja je že v zaključni fazi in kmalu bom sprogramiral mini simulator, da vidim, kako se pravila obnesejo v praksi. Strogo tekstovno seveda. :)

Kar se tiče gospoda, ki se posmehuje entuziastom, ki komaj obvladajo tri vrstice c-ja... zraven se bom še marsikaj naučil, priznam. Ampak moj kolega, ki ima podobno znanje kot jaz, je ta mesec za 30 ur dela dobil 250 jurjev. Pred začetkom meseca ni imel pojma o stvareh, s katerimi je programiral v tem mesecu. Važna je volja in da nimaš ravno IQja 20. potem vse gre.
Trdota d.o.o.

CCfly ::

Jaz sem za samo problem je s časom. Drugače pa C, C++, OpenGL, SDL bi zmogel. Tudi o umetni inteligenci imam nekaj teoretičnih drobcev znanja (torej tega ne bom jaz delal :) ).
Oprema: SDL, OpenGL, lokilib bi bili primerni.
Če vam gre za zabavo bom s svojimi skromnimi močmi kdaj pa kdaj priskočil na pomoč in malo pokvaril kodo.

hatch ::

Komot naredimo oreng spil... sam jaz in vecina drugih zastonj ne bo delala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hatch ()

CCfly ::

Dude is right. We demand lots of peanuts.

LapD ::

Trdi...tud CM ni mel v prvi verziji pa še dolgo pol ne 2D vmesnika tko da se ne sekirat ker jaz v CM94/95 nism prow nc pogresal tega :D Če nardiš vse ostalo kot se šika si car in dobiš doživljensko zalogo peanutsov kakor je en omenu :D Aja pa btw a ti to sam vse čaraš!? Morš met nadpovprečno voljo res...:)

Exilian ::

c++, dx, opengl, .net, c#, multiplayer, audio, video,...., mah vse :).. u name it, ill do it! :)

edin problem je da sm len k fuk... pa da mam službo :)
It's not the opensource i hate.
It's the fanclub I cannot stand.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Exilian ()

LapD ::

omg exilian pa ti boš ziher zravn pr Doomu4 :D :D

speed machine ::

edin problem je da sm len k fuk... pa da mam službo :)


Pa če boš delu sam 5min na dan, boš nadomestil delo treh, za par ur.>:D
//

R4vn ::

Problem je, ko se tako profesionalnemu teamu zmanjka motivacije(pri profesionalcih je drugace, saj imajo zaloznike). In potem? Preambiciozno zastavljen projekt propade. Kot je napisal Retro: start small. Tudi v nasem temu smo se z prevelikimi ambicijami opekli. Na slogamedev.net(ce se ukvarjate z razvojem iger in ne poznate tega portala sram vas bilo) dela mnogo profesionalcev(z zacetniki) na dveh popolnoma amaterskih igrah. Pri eni bo grafika celo pixelart. Mostvo mora zaceti z malimi projekti, da vidijo koliko je team sploh sposben, kdo je zanesljiv in kdo ne... Hudic je sploh naredit dober game desing document, ki je osnova za vse. Ce ne gre za enodnevni projekt in ni popolnega GDD-ja je projekt obsojen na neuspeh. Pa naj bodo v temu se tako dobri programerji; ti lahko naredijo dober engine, ne pa dobre igre. Ce nameravate narediti slo-tech gamedev team vam zelim vso sreco. Ako bi pa radi sodelovali v amaterski ekipi, ki jo vodijo profesionalci, pa se pridruzite slogamedev teamu.
Da ne bo pomote glede SGD.net, to je portal za vse razvijalce iger, ki pa ima tudi svoj gamedev team.

BigWhale ::

> v amaterski ekipi, ki jo vodijo profesionalci, pa se pridruzite
> slogamedev teamu

Ta stavek je tako pateticen... Heh...

R4vn ::

Yup...

Hotel sem povedat, da gre za amaterski team, kjer se zacetniki ucijo izdelave iger(programiranja, dizajna, ...). Vodijo pa jih seveda profesionalci. Tako da ce bi se kdo rad v praksi kaj od tega priucil naj se seveda pridruzi :)

BigWhale ::

Ne, ne razumes, pateticno je tisto kar je 'profesionalno' v stavku...

CaqKa ::

BW.. ne ti ne razumeš da jih vozi profesionalni john carmack





...preko netmeetinga...



...še v sanjah ne...

R4vn ::

Ok, pa se vtiknimo v vsak stavek.

"Najprej naredis dober text interface igro za v konzoli, potem pa, ko in ce imas resource nadgradis se vse skupaj z graficnim vmesnikom."

Ta stavek je pa res pateticen. Tako se iger NE dela. Najprej se naredi dober GDD in dev plan. Potem se pa napise celoten pogon, katerega del je seveda tudi graficni pogon(ne pa vmesnik). BigWhale, saj si l33t, ampak vsega pa tudi ne ves. Pa brez zamire.

CaqKa, tebi pa ne bom tezil ker mislim da imas ze sam s sabo dovolj problemov(ko berem tvoje komentarje se mi zdi da imata celo IceMan in JimBitn nek zametek mozgan).

CaqKa ::

r4vn z njima sem si v sorodu ;)

DaDila ::

http://www.icestormcity.com/dadila/

A a a ? :D

Sam veselje do dela in nic drugega. Trdi, ce bi bil res tako zagnan, bi imel pol logike za spil ze narejene. Ampak ne jemlji tega kot hudo kritiko, jaz tud rabim folk okoli sebe, to me zene naprej in daje veselje do dela.

BigWhale ::

Eh plani... Hvala da si me spomnil.. Ampak ze nekaj let delam bolj ali manj po ISO9001+TickIT razsiritvah, verjemi mi, ce imam cesa zadosti, je to pisanje dokumentov... Se opravicujem, ce sem svoj stavek vzel ven iz konteksta, precenil nekatere bralce in nisem mojega posta opremil z ustreznim, bolj porobnim, opisom.

> Potem se pa napise celoten pogon, katerega del je
> seveda tudi graficni pogon(ne pa vmesnik).

Kar je pa traparija. Butasto Windows usmerjeno razmisljanje, 'let's make something that is big bloated and sometimes even works!'.

Oprosti ampak, povej mi en sam razlog zakaj je user interface pametno zdruziti z engine-om od igre.

Naloga user interface-a je, da informacijo predstavi uporabniku in da uporabniski input prevede v neko zadevo, ki jo bo razumela igra.

Se ti ne zdi boljsa resitev, da naredis game engine, ki zna sprejemat input in dajati output. Nek dobro zastavljen API, ki ga potem zbases v eno, dve, tri, pet, deset ali pa dvajset (ce ze delas windows program ;>) knjiznic in ga potem uporabljas. Vmesnik do engina je pa karkoli pac ze je. Console interface, 3D interface ali pa 2D v izometricni projekciji, navaden 2D.

Tako dobis dva bolj ali manj neodvisna dela, ki sicer eden brez drugega ne delujeta v neki koristni obliki ampak lahko vsakega posebaj razvijas in debugiras. Ko se sesuje en del, ves kateri del se je sesul in ves kaj popravljat.

Ostalim omogocis, da si naredijo svoj interface do igre, ce bi nekdo rad igral na braillovemu terminalu za slepe, si pac lahko to omisli.

Brez dobrega game engina je se vsak uporabniski vmesnik bolj neuporabniski, ker ga noben noce uporabljat. Kaj ti bo podpora za DirectX10 in nevem kaj se vse, lepa grafika, lepo narejen user interface, fenomenalen zvok, ce je pa igra za en drek?

Zdruzevanje dveh popolnoma razlicnih stvari v eno tako multipurpose stvar je pa traparija. Zato najprej naredis game engine in nek simple interface, da lahko vse skupaj testiras, potem se pa vrzes v kaj vecjega.

kopernik ::

Ja, pisanje dokumentacije je velik križ za programerje. Žal, brez tega ne gre.

Strinjam se tudi, da je pametno ločiti engine(logiko) in up. vmesnik. Dober primer je nethack, kjer obstaja kar nekaj različnih "oblek" - od tekstovne do 3D.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Steam za Linux potrjen, prva igra bo Left4Dead 2 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Igre
24541754 (34729) Nummy
»

Filipinske šole bogatejše za 23.000 PC-jev z Linuxom (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
618748 (6732) MrStein
»

Kje začeti z programiranjem? (strani: 1 2 )

Oddelek: Programiranje
946989 (4593) BigWhale
»

Išče se skupina za izdelovanje iger.

Oddelek: Programiranje
302392 (1514) (sic)
»

3D Engine

Oddelek: Programiranje
291473 (1073) helidium

Več podobnih tem