Novice » Ostala programska oprema » Filipinske šole bogatejše za 23.000 PC-jev z Linuxom
darkolord ::
> tipičina inštalacija polken ne vsebuje .NET frameworka
.NET framework imajo (povprečno gledano) uporabniki 2003 in Viste (kot si že ugotovil), uporabniki ATIjevih grafičnih kartic, uporabniki HPjevih consumer imaging izdelkov (printerji, skenerji, digitalci) in tisti, ki z Windows/Microsoft Update namestijo priporočene popravke.
Nič manj torej kot neke zadeve na tipični linux instalaciji
> še tista ki je še vedno zahteva najmanj brskanje po spletnih straneh
še vedno pa skupaj ni kaj dosti več kot 4 klike
> poleg tega mi je pa lih dans kolega jamral, da je v .NET napisal program, ga nesel na drug computer in je dobil moznost, da poslje Report Microsoftu.
meni je pa brat nedavno jamral, kako je moral instalirat en kup (devel-something) librarijev, da je lahko eno preprosto aplikacijo skompajlu na *ubuntu
.NET framework imajo (povprečno gledano) uporabniki 2003 in Viste (kot si že ugotovil), uporabniki ATIjevih grafičnih kartic, uporabniki HPjevih consumer imaging izdelkov (printerji, skenerji, digitalci) in tisti, ki z Windows/Microsoft Update namestijo priporočene popravke.
Nič manj torej kot neke zadeve na tipični linux instalaciji
> še tista ki je še vedno zahteva najmanj brskanje po spletnih straneh
še vedno pa skupaj ni kaj dosti več kot 4 klike
> poleg tega mi je pa lih dans kolega jamral, da je v .NET napisal program, ga nesel na drug computer in je dobil moznost, da poslje Report Microsoftu.
meni je pa brat nedavno jamral, kako je moral instalirat en kup (devel-something) librarijev, da je lahko eno preprosto aplikacijo skompajlu na *ubuntu
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
skalca ::
Vlady daj mi razlozi kaksna je razlika med XAML-om in recumo XUL-om ali GladeXML-om? Ker kakor je meni znano so vsi XML opisi uporabniskega vmesnika, s tem da sta XUL in GladeXML na voljo naksno leto vec kot pa XAML.
phantom ::
DirectX ima se networking, zvok, input devices... OpenGL je pa en usran graficni lib.
Za zvok, networking, input, inicializacijo ... lahko na Linuxu uporabljaš SDL, ki je večplatformska knjižnjica pa še 100x enostavnejša za uporabo od DX. Notri je vse kar rabiš za špil narest, ti ni treba nobenih API-jev od OS-a klicat. Pa z OpenGL dobr sodeluje. Če hočeš 3D zvok, pa itak uporabiš OpenAL, ki je že skoraj izpodrinil DirectSound.
Pišem svoj 3D pogon in zgodnje verzije so uporabljale DirectSound in DirectInput. Za kar sem prej rabil 30+ vrstic kode, sedaj s SDL naredim v 1-2.
D3D je lažji za programirat, bla, bla ...
Ni, res, OpenGL ima enostavnejši in preglednješi API. Edini problem je, da ima manjši standardni nabor, zato zgolj s standardnimi funkcijami ne morete narediti ravno Crysisa, ga pa lahko neredite z uporabo extensionov, kar pomeni, da je potrebno določene dele napisati za vsako kartico posebej. Po drugi strani pa imate z OpenGL-om dostop do vseh funkcij vaše grafične kartice in jo lahko izkoristite do konca.
Za zvok, networking, input, inicializacijo ... lahko na Linuxu uporabljaš SDL, ki je večplatformska knjižnjica pa še 100x enostavnejša za uporabo od DX. Notri je vse kar rabiš za špil narest, ti ni treba nobenih API-jev od OS-a klicat. Pa z OpenGL dobr sodeluje. Če hočeš 3D zvok, pa itak uporabiš OpenAL, ki je že skoraj izpodrinil DirectSound.
Pišem svoj 3D pogon in zgodnje verzije so uporabljale DirectSound in DirectInput. Za kar sem prej rabil 30+ vrstic kode, sedaj s SDL naredim v 1-2.
D3D je lažji za programirat, bla, bla ...
Ni, res, OpenGL ima enostavnejši in preglednješi API. Edini problem je, da ima manjši standardni nabor, zato zgolj s standardnimi funkcijami ne morete narediti ravno Crysisa, ga pa lahko neredite z uporabo extensionov, kar pomeni, da je potrebno določene dele napisati za vsako kartico posebej. Po drugi strani pa imate z OpenGL-om dostop do vseh funkcij vaše grafične kartice in jo lahko izkoristite do konca.
~
~
:wq
~
:wq
jype ::
Vlady> Tist Ogre ne doseže niti do prstov na nogi če primerjamo z XNA2.0.
In?
Ogre je. XNA2.0 pa ni. Na 90% osebnih računalnikov.
In?
Ogre je. XNA2.0 pa ni. Na 90% osebnih računalnikov.
BigWhale ::
> meni je pa brat nedavno jamral, kako je moral instalirat en kup
> (devel-something) librarijev, da je lahko eno preprosto aplikacijo
> skompajlu na *ubuntu
No ja, prevajanje in poganjanje je nekaj drugega hehe... :)
> (devel-something) librarijev, da je lahko eno preprosto aplikacijo
> skompajlu na *ubuntu
No ja, prevajanje in poganjanje je nekaj drugega hehe... :)
darkolord ::
> No ja, prevajanje in poganjanje je nekaj drugega hehe... :)
No ja, k univerzalnih binarijev za *nix glih mrgoli, ane? :)
(sicer pa je jype omenjal distribucijo v izvorni kodi)
No ja, k univerzalnih binarijev za *nix glih mrgoli, ane? :)
(sicer pa je jype omenjal distribucijo v izvorni kodi)
Vlady ::
BigWhale potem pa živiš v kameni dobi. Jaz že nekaj časa v službi uporabljam WCF in .NET 3.0/3.5. Čez mesec gremo vsi na 3.5 in visto x64.
Tista je tud dobra s SDL. Yeah right, če je SDL easy za programirat, pol pa model še nisi vidu kaj je easy programiranje...
@hamax tisto je primerjava openGL 1.2 in DX7 in DX8. To je staro, primerjaj openGL 2.0 in DX10. Če gledaš tako po tabelah je razlika majhna, ko pa vidiš en špil openGL in enega DX10, pa rečeš samo "wau"...
Tista je tud dobra s SDL. Yeah right, če je SDL easy za programirat, pol pa model še nisi vidu kaj je easy programiranje...
@hamax tisto je primerjava openGL 1.2 in DX7 in DX8. To je staro, primerjaj openGL 2.0 in DX10. Če gledaš tako po tabelah je razlika majhna, ko pa vidiš en špil openGL in enega DX10, pa rečeš samo "wau"...
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vlady ()
KoKi ::
.NET framework imajo ... uporabniki ATIjevih grafičnih kartic
Točno! To je tisto, kaj bi moral pri kolegici na dial-up povezavi najprej dol potegnit, preden bi lahko gonilnike za grafično instaliral. :)
Točno! To je tisto, kaj bi moral pri kolegici na dial-up povezavi najprej dol potegnit, preden bi lahko gonilnike za grafično instaliral. :)
# hackable
BigWhale ::
> BigWhale potem pa živiš v kameni dobi. Jaz že nekaj časa v službi
> uporabljam WCF in .NET 3.0/3.5. Čez mesec gremo vsi na 3.5 in
> visto x64.
To kar ti uporabljas je nepomembno. Pomembno je to, kaj uporablja mainstream. In .Net se ni postal mainstream. Kdaj bo ne vem, tezko rect, glede na to, da je prisoten ze skoraj sest let.
Stevilo .Net aplikacij je marginalno.
> uporabljam WCF in .NET 3.0/3.5. Čez mesec gremo vsi na 3.5 in
> visto x64.
To kar ti uporabljas je nepomembno. Pomembno je to, kaj uporablja mainstream. In .Net se ni postal mainstream. Kdaj bo ne vem, tezko rect, glede na to, da je prisoten ze skoraj sest let.
Stevilo .Net aplikacij je marginalno.
Vlady ::
Od kje teb ta podatek? Po mojih podatkih že večina uporablja 2.0 in bodo v dveh letih prešli na 3.0/3.5
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
MrStein ::
Od kje teb ta podatek?
Od kje pa teb ta podatek?
So vojaške skrivnosti ?
("Imamo dokaze, ampak ..." )
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Obvezno branje!Oddelek: Operacijski sistemi | 30293 (13841) | MrStein |
» | kako inštalirati linuxOddelek: Operacijski sistemi | 2013 (1725) | 'FireSTORM' |
» | linux igreOddelek: Igre | 1521 (1266) | opeter |
» | Izdelava router/proxy/firewall/antivirus/spletnega strežnikaOddelek: Omrežja in internet | 2707 (2497) | ješ |