Forum » Programiranje » Kje začeti z programiranjem?
Kje začeti z programiranjem?
Gundolf ::
Kaj pa grafika preko IRQ-jev? Like DOS style?
Le če boš zadevo nato poganjal samo pod DOSom.
Eno 2D premikanje po zaslonu je pa res tolko enostavna zadeva da ti je ni treba komplicirat z IRQji. Sploh ne vem kaj bi ti to pomagalo, kolikor se spomnim lahko na ta način spreminjaš video mode in podobno, nimaš pa funkcij za premikanje bitmapov.
Če programiraš v Javi je to mačji kašelj.
Če v C++, potem si najdi kakšno enostavno knjižnico za 2D manipuliranje z grafiko. Lahko pa se mučiš s windows APIjem oz. MFCjem.
Če v Delphiju - potem pa nimam pojma. Ampak težko pa res ne more biti.
Tudi OpenGL ni napačna izbira (če govorimo o knjižnicah za grafiko v C++ ali Delphi). Na netu imaš na tone povsem enostavnih tutorialov, sam GL API je še bolj enostaven in če si boš želel, boš lahko kmalu vse nadgradil v 3D.
Vlady ::
Zanima me, kako so včasih delal igrce v DOS-u Pa najdu sm en DOS emulator, kje bi lohk zadeve probavu
Ja v Javi znam jz samo statično grafiko risat, pa še to zgolj osnove. Znam recimo animirat napis, sam na najbolj "požrešen" način
C++ ne znam niti statične grafike, znam pa tekstovne programe pisat. Kakih knjižnic niti ne poznam.. kak link?
OpenGL sem zdele delu z blender-jem, sam je to mal dolgotrajen proces. Da nardič recimo enga človečka rabš skor cel tedn.
GL API? Kak link do tutorial-a? Pa hvala...
Ja v Javi znam jz samo statično grafiko risat, pa še to zgolj osnove. Znam recimo animirat napis, sam na najbolj "požrešen" način
C++ ne znam niti statične grafike, znam pa tekstovne programe pisat. Kakih knjižnic niti ne poznam.. kak link?
OpenGL sem zdele delu z blender-jem, sam je to mal dolgotrajen proces. Da nardič recimo enga človečka rabš skor cel tedn.
GL API? Kak link do tutorial-a? Pa hvala...
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
CCfly ::
OpenGL sem zdele delu z blender-jem, sam je to mal dolgotrajen proces.
Ti si delal 3d model. OpenGL je API.
Ti si delal 3d model. OpenGL je API.
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev
Gundolf ::
Tole sm danes že enkrat nalepu v tej temi. Ampak bom se enkrat tu.
http://nehe.gamedev.net/
Kar si ti delal je bilo modeliranje. In nima z GLom ni zveze (razen da verjetno Blender prikazuje vse v GLu). Aja, ko rečem GL mislim na OpenGL. In z njim lahko narediš poleg kompliciranih človečkov tudi zelo enostavno 2D grafiko, kar si za začetek želiš. Knjižnice dobiš že z Linuxom ali če delaš v winsih z Visual Studiom, link na enostavne tutoriale, ki jih lahko prosto uporabljaš in zlorabljaš po mili volji imaš gor, kaj več pa za začetek ne rabiš.
Če pa mislš da je lažje pisati igrice v DOSu pa be my guest.
http://nehe.gamedev.net/
OpenGL sem zdele delu z blender-jem, sam je to mal dolgotrajen proces. Da nardič recimo enga človečka rabš skor cel tedn.
Kar si ti delal je bilo modeliranje. In nima z GLom ni zveze (razen da verjetno Blender prikazuje vse v GLu). Aja, ko rečem GL mislim na OpenGL. In z njim lahko narediš poleg kompliciranih človečkov tudi zelo enostavno 2D grafiko, kar si za začetek želiš. Knjižnice dobiš že z Linuxom ali če delaš v winsih z Visual Studiom, link na enostavne tutoriale, ki jih lahko prosto uporabljaš in zlorabljaš po mili volji imaš gor, kaj več pa za začetek ne rabiš.
Če pa mislš da je lažje pisati igrice v DOSu pa be my guest.
Senitel ::
Slavni IRQ 10 kaj? Saj v bistvu kar se grafike pod dosom tiče si rabil prekinitve več ali manj samo zato, da si se premaknil iz tekstovnega v grafični način in nazaj. Vse ostalo se je delalo tako, da si pisal po pomnilniku od A000 naprej svoje pike. Sicer sem te stvari že kar pozabil ampak grafične v tistih časih niso znale niti bitmapov (spritov) kopirat okrog. VESA 1.0 vem da je bil še vedno samo za preklaplanje resulucij, VESA 2.0 se mi pa zdi, da je že imel nekaj kar se tiče kopiranja bitmapov. To je pa več ali manj vse kar se standardov iz tistih časov tiče.
Če se dandanes počutiš dovolj mazohista, da bi to počel... Potem je po mojem temu pod Windowsi še najbliže DirectDraw...
Pobrskam malo po starejši literaturi?
Če se dandanes počutiš dovolj mazohista, da bi to počel... Potem je po mojem temu pod Windowsi še najbliže DirectDraw...
Pobrskam malo po starejši literaturi?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Senitel ()
CCfly ::
Okolje je irelevantno. OpenGL in SDL sta uporabna praktično povsod.
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev
Gundolf ::
Seveda obstaja. Samo ne vem če je OpenGL že vključen v mingw kompajler (ai karkoli je pač default v dev C++) ali moraš posebej dolsnet knjižnico.
Če naprimer pogledaš na NeHe v prvih pet tutorialol tistega, kjer ti piše Setting Up An OpenGL Window: boš videl spodaj en kup linkov, kjer se nahaja koda prirejena posebej za vsakega od popularnih (in tudi malo manj popularnih) prevajalnikov. Med njimi lahko opaziš tudi Dev C++. Podobno je z ostalimi tutoriali, v večini dobiš kodo prirejeno za različne prevajalnike. Pravzaprav ni toliko prirejena koda, kot so to makefile-i in podobna šara.
Če naprimer pogledaš na NeHe v prvih pet tutorialol tistega, kjer ti piše Setting Up An OpenGL Window: boš videl spodaj en kup linkov, kjer se nahaja koda prirejena posebej za vsakega od popularnih (in tudi malo manj popularnih) prevajalnikov. Med njimi lahko opaziš tudi Dev C++. Podobno je z ostalimi tutoriali, v večini dobiš kodo prirejeno za različne prevajalnike. Pravzaprav ni toliko prirejena koda, kot so to makefile-i in podobna šara.
Vlady ::
Hm... Ok IRQ-ji odpadejo
Visual Studio mi je totalna španska vas pa še preveč zasede. Kar sem delal z c++ sem delal v devc++ in v enem borlandovem. In vse kar mi je ratal napisat je laufal v "DOS"-u (konzoli). Učil sem v winsih in v Linux-u, sam v Linux-u nisem tolko domač kot u winsih.
Na Fax-u se učim javo in sem v javi že povohal malo grafike sam se mi zdi JVM preveč požrešen. Ampak še najbol obvladam in razumem.
Vsekakor že berem tele na NeHe in SDL. Obstaja še kaka bolj easy way za delat? Recimo napol pisanja in napol modeliranja...
Visual Studio mi je totalna španska vas pa še preveč zasede. Kar sem delal z c++ sem delal v devc++ in v enem borlandovem. In vse kar mi je ratal napisat je laufal v "DOS"-u (konzoli). Učil sem v winsih in v Linux-u, sam v Linux-u nisem tolko domač kot u winsih.
Na Fax-u se učim javo in sem v javi že povohal malo grafike sam se mi zdi JVM preveč požrešen. Ampak še najbol obvladam in razumem.
Vsekakor že berem tele na NeHe in SDL. Obstaja še kaka bolj easy way za delat? Recimo napol pisanja in napol modeliranja...
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
BigWhale ::
Rad bi letel, pa se hoditi ne znas... Babysteps... :) Zacni na zacetku, se bos vsaj kaj naucil.
zerofreak ::
Za izdelavo kul igrc (skori) brez programiranja je dobr:
http://gamemaker.nl/
Drgač pa C++ all the way.
http://gamemaker.nl/
Drgač pa C++ all the way.
Vlady ::
Kul, ewo neki podobnega sm imel v mislih. Hvala
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vlady ()
roli ::
Po dolgem času obujam temo.
Kmalu po nastanku te teme sem opustil misel na programiranje vendar
sem tokrat odločen,da bom začel.
Po študiranju prvega linka sem se odločil za Python.
Kodo iz tistega linka sem kopiral jo spreminjal do te mere,da sem
dobil syntax error .
Zanima pa me ali o tem obstajajo še kaki tutoriali ter
kako narediti uporabniški vmesnik za ta program.
Kmalu po nastanku te teme sem opustil misel na programiranje vendar
sem tokrat odločen,da bom začel.
Po študiranju prvega linka sem se odločil za Python.
Kodo iz tistega linka sem kopiral jo spreminjal do te mere,da sem
dobil syntax error .
Zanima pa me ali o tem obstajajo še kaki tutoriali ter
kako narediti uporabniški vmesnik za ta program.
http://www.r00li.com
Vesoljc ::
> Zanima pa me ali o tem obstajajo še kaki tutoriali ter kako narediti uporabniški vmesnik za ta program.
tutoriali + python = klik
uporabniški vmesnik + python + tutorial = klik
vidiš vzorec?
tutoriali + python = klik
uporabniški vmesnik + python + tutorial = klik
vidiš vzorec?
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
OwcA ::
Klik, klak, klok.
P.S. če bi bil katerikoli drug jezik kot Python bi napisal točno to, kar je Vesoljc
P.S. če bi bil katerikoli drug jezik kot Python bi napisal točno to, kar je Vesoljc
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OwcA ()
Thomas ::
Mogoče je pametno začeti najprej s programiranjem Googlove iskalne vrstice. Ko to obvladaš, gre precej lažje. Do tedaj si pa "as good as tanepismen".
Vlady ::
A obstajajo kje tutoriali za guglanje? Ne joke, ampak mogu sm. Se opravičavam.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
Vlady ::
Ja se strinjam! Mam pa še en predlog: a se da ta link nekam na vidno mesto na forumu/slo-tech strani??? Da bo skoz tam. Noč in dan.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
Matako ::
Kaj pa grafika preko IRQ-jev? Like DOS style?
"Grafika preko IRQjev" - to ne bo ravno, a? ;) Drugač pa verjetno misliš grafiko z direktnim dostopom do VRAM ali kaj takega? Za winse ti je to itak DirectX, za vse ostalo pa SDL ali pa moj priljubljena varianta (pa ne ker je najboljša) Allegro Game Library - te dve zadnji obstajata praktično za katerokoli platformo se spomiš!
"Grafika preko IRQjev" - to ne bo ravno, a? ;) Drugač pa verjetno misliš grafiko z direktnim dostopom do VRAM ali kaj takega? Za winse ti je to itak DirectX, za vse ostalo pa SDL ali pa moj priljubljena varianta (pa ne ker je najboljša) Allegro Game Library - te dve zadnji obstajata praktično za katerokoli platformo se spomiš!
/\/\.K.
BigWhale ::
Ce si pameten naredis se za winse s SDLjem, ki potem uporabi DirectX.
Pa imas res prenosljivo aplikacijo, ki dela na Macu, Win in Lin platformah...
Pa imas res prenosljivo aplikacijo, ki dela na Macu, Win in Lin platformah...
Matako ::
Ce si pameten naredis se za winse s SDLjem, ki potem uporabi DirectX.
Ja, saj dobri, stari Alegro ima tudi tako narejeno - seveda na DOSu, je kaj drugega.
Ja, saj dobri, stari Alegro ima tudi tako narejeno - seveda na DOSu, je kaj drugega.
/\/\.K.
Vlady ::
Trenutno pacam z javo ampak kaj več kot "nepremične" grafike mi ni uspelo (namizne igre ala šah, človek ne jezi se,...)
V c++ mi je uspelo narediti "platformščino" vendar tudi tam nepremični bitmap, ki se premika po zaslonu.
Pozna kdo kak naslov kake knjige, ker opisuje bolj za začetnike, kako "animirat" zadeve oz. kako zadeve spravt v "gibanje".
V c++ mi je uspelo narediti "platformščino" vendar tudi tam nepremični bitmap, ki se premika po zaslonu.
Pozna kdo kak naslov kake knjige, ker opisuje bolj za začetnike, kako "animirat" zadeve oz. kako zadeve spravt v "gibanje".
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
Matako ::
Pozna kdo kak naslov kake knjige, ker opisuje bolj za začetnike, kako "animirat" zadeve oz. kako zadeve spravt v "gibanje".
Tukaj bo malo razočaranja, samo 2D animacijo se še dandanes dostikrat dela po istem principu kot vedno:
1. Preberi tipkovnice, đojstike miške in ostalo šalo, izračunaj nove pozicije (logika animacije). Če je to neka akcijska igra, po možnosti ugotovi na osnovi kakega timerja kolikokrat moraš ponoviti ta korak, da bo logika animacije pbl enaka ne glede na hitrost stroja.
2. Izbriši buffer/zaslon.
3. Nariši tvojo sceno - ozadje, potem slikice na novih pozicijah in te stvari .
4. Zamenjaj buferje, spravi na zaslon, sinhroniziraj z zaslonom oz karkoli je že treba (če ne bo utripanje!) narediti potem, ko si lončal z risanjem (če je sploh treba kaj).
5. Ponavljaj.
To se sliši malo primitivno (ej kje so sprajti, razni pogoni za ozadja itd.?!?) in jasno da obstaja 2^n raznih knjižnic, ki ti te stvari avtomatizirajo, samo saj v primeru golega SDL, Allegro, DirectX in podobnih je stvar bolj na to temo. In če imaš npr. osnovni Java applet moraš izvajati isto zgodbo.
Priporočam, da za začetek probaš narediti kaj res enostavnega - npr. Java applet, ki izriše krog, ki gre od leve proti desni, po možnosti v točno določenem času. Poglej si tudi primere, ki pridejo z vsako inšt. Java SDK.
Tukaj bo malo razočaranja, samo 2D animacijo se še dandanes dostikrat dela po istem principu kot vedno:
1. Preberi tipkovnice, đojstike miške in ostalo šalo, izračunaj nove pozicije (logika animacije). Če je to neka akcijska igra, po možnosti ugotovi na osnovi kakega timerja kolikokrat moraš ponoviti ta korak, da bo logika animacije pbl enaka ne glede na hitrost stroja.
2. Izbriši buffer/zaslon.
3. Nariši tvojo sceno - ozadje, potem slikice na novih pozicijah in te stvari .
4. Zamenjaj buferje, spravi na zaslon, sinhroniziraj z zaslonom oz karkoli je že treba (če ne bo utripanje!) narediti potem, ko si lončal z risanjem (če je sploh treba kaj).
5. Ponavljaj.
To se sliši malo primitivno (ej kje so sprajti, razni pogoni za ozadja itd.?!?) in jasno da obstaja 2^n raznih knjižnic, ki ti te stvari avtomatizirajo, samo saj v primeru golega SDL, Allegro, DirectX in podobnih je stvar bolj na to temo. In če imaš npr. osnovni Java applet moraš izvajati isto zgodbo.
Priporočam, da za začetek probaš narediti kaj res enostavnega - npr. Java applet, ki izriše krog, ki gre od leve proti desni, po možnosti v točno določenem času. Poglej si tudi primere, ki pridejo z vsako inšt. Java SDK.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
Vlady ::
Ja pri teh igrah, ko sem zdej delu sem bral iz miške in mi dela BP.
Rad bi probu ne vem naprimer nardit "strategijo" v taki zelo poenostavljeni verziji, z zelo enostavnimi elementi. Kot recimo: človeček, k ga lohka "šetaš" gor pa dol.
@Matako: Poznaš kako knjigo ali tutorial? Po možnosti v slo, lahko pa tudi ang. Samo nemščine ne prosm
Drgač pa v javi sem se lotu zato, ker se jo učimo na faxu in jo še najbol obvladam. Pa še najbol mi je jasno, ko kak primer vidm kje, pa ga tud sam sprobam. Jaz sem že malo brskal po netu, ampak večinoma se vse navezuje na 3D openGL.
V mislih sem pa imel grafiko podobni v igri Jagged Alliance 2, če kdo pozna. Taka čist povprečna 2D grafika, narejena na simpl in ni zahtevna glede strojne opreme.
Rad bi probu ne vem naprimer nardit "strategijo" v taki zelo poenostavljeni verziji, z zelo enostavnimi elementi. Kot recimo: človeček, k ga lohka "šetaš" gor pa dol.
@Matako: Poznaš kako knjigo ali tutorial? Po možnosti v slo, lahko pa tudi ang. Samo nemščine ne prosm
Drgač pa v javi sem se lotu zato, ker se jo učimo na faxu in jo še najbol obvladam. Pa še najbol mi je jasno, ko kak primer vidm kje, pa ga tud sam sprobam. Jaz sem že malo brskal po netu, ampak večinoma se vse navezuje na 3D openGL.
V mislih sem pa imel grafiko podobni v igri Jagged Alliance 2, če kdo pozna. Taka čist povprečna 2D grafika, narejena na simpl in ni zahtevna glede strojne opreme.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
Vesoljc ::
c++ povezave preglej, je notri en ceu kup gamedev linkov
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
Matako ::
@Matako: Poznaš kako knjigo ali tutorial? Po možnosti v slo, lahko pa tudi ang. Samo nemščine ne prosm
Hja po mojem je še vedno najbolje kak www.gamedev.net - na prvi pogled sicer res izgleda precej za stručkote, samo če malo pobrskaš se najde tudi kaj bolj osnovnega. Ja drugače je pa res, da je danes večino najboljših tutorialov itd. za OpenGL ipd. Se pravi, treba bo pogledati po kaki stari šoli - iz tega razloga je meni všeč Allegro Game Library, ker izhaja iz gamerske scene zgodnjih 90ih (je pa drugače čisto dobra knjižnica, na winsih uporablja DirectX, sicer pa je na voljo za vse živo).
Mimogrede, če boš začel s tem ali SDL, si je najbolje stakniti kak Dev-CPP inštalacijo (že vsebuje MINGW GCC prevajalnik in vse kar rabiš) in potem prek webupdate funkcije samo še stankaš SDL/Allegro paket. Potem samo še izbereš nov projekt iz šablone in to je to!
V mislih sem pa imel grafiko podobni v igri Jagged Alliance 2, če kdo pozna. Taka čist povprečna 2D grafika, narejena na simpl in ni zahtevna glede strojne opreme.
O! Jagged Alliance - no to ti je bil špil! Meni je celo še boljša bila enka, ker je šlo za kao neko zgodbo - nek stari te je najel, da mu očistiš njegov otok barab, vsak nov dan se začne tak kjer se je končal prejšnji. Veliko mojstrov iz agencije pa je istih kot pri JA2. Evo JA je res lep primer odlično narejene igre, čeprav je grafika za današnje čase malo smešna kljub vsemu LIKOVNO prekaša večino današnjih iger. Namreč, če pogledaš kak Doom3 ali kaj vem kaj je v čisto likovnem smislu vse skupaj navadno sranje. Plus - JA ima kar dober (črn) humor - že ob opisih najemnikov se smeješ, potem pa ko začnejo metat ven svoje izjave je pa sploh komedija! Ma saj to je to kar danes najbolj manjka igram - enostavno niso več zabavne v tistem, hm, komičnem smislu besede. Prej padeš v kako depro!
Hja po mojem je še vedno najbolje kak www.gamedev.net - na prvi pogled sicer res izgleda precej za stručkote, samo če malo pobrskaš se najde tudi kaj bolj osnovnega. Ja drugače je pa res, da je danes večino najboljših tutorialov itd. za OpenGL ipd. Se pravi, treba bo pogledati po kaki stari šoli - iz tega razloga je meni všeč Allegro Game Library, ker izhaja iz gamerske scene zgodnjih 90ih (je pa drugače čisto dobra knjižnica, na winsih uporablja DirectX, sicer pa je na voljo za vse živo).
Mimogrede, če boš začel s tem ali SDL, si je najbolje stakniti kak Dev-CPP inštalacijo (že vsebuje MINGW GCC prevajalnik in vse kar rabiš) in potem prek webupdate funkcije samo še stankaš SDL/Allegro paket. Potem samo še izbereš nov projekt iz šablone in to je to!
V mislih sem pa imel grafiko podobni v igri Jagged Alliance 2, če kdo pozna. Taka čist povprečna 2D grafika, narejena na simpl in ni zahtevna glede strojne opreme.
O! Jagged Alliance - no to ti je bil špil! Meni je celo še boljša bila enka, ker je šlo za kao neko zgodbo - nek stari te je najel, da mu očistiš njegov otok barab, vsak nov dan se začne tak kjer se je končal prejšnji. Veliko mojstrov iz agencije pa je istih kot pri JA2. Evo JA je res lep primer odlično narejene igre, čeprav je grafika za današnje čase malo smešna kljub vsemu LIKOVNO prekaša večino današnjih iger. Namreč, če pogledaš kak Doom3 ali kaj vem kaj je v čisto likovnem smislu vse skupaj navadno sranje. Plus - JA ima kar dober (črn) humor - že ob opisih najemnikov se smeješ, potem pa ko začnejo metat ven svoje izjave je pa sploh komedija! Ma saj to je to kar danes najbolj manjka igram - enostavno niso več zabavne v tistem, hm, komičnem smislu besede. Prej padeš v kako depro!
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
pitarda ::
Ker se že toliko Python omenja - a ve kod kak link do kake GUI aplikacije, narejene s Python (recimo kako branje/pisanje v XML, txt, bilokatero datoteko)?
Namreč,... v Delphiju to ni težko,... kako bi taka zadeva (končni produkt) izgledal narejen v Python-u?
Namreč,... v Delphiju to ni težko,... kako bi taka zadeva (končni produkt) izgledal narejen v Python-u?
OwcA ::
@pitarda: če uporabiš kakšen (RAD) IDE gre vsaj tako hitro kot v Delphiju. Za primere malo googlaj.
Neskormona samoreklama za primer programa, ki parsa XML-je.
Dobra knjiga.
Neskormona samoreklama za primer programa, ki parsa XML-je.
Dobra knjiga.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Vlady ::
@Matako: ja JA je full dobra igra, prav tako recimo sudden strike 1 in 2. Preprosta grafika in špil ne zahteva ne vem kakšne strojne opreme. Pa glede na to, da se jaz učim zadeve o igrcah in programiranju, se mi zdi taka grafika najbolj simpl za naučit, da lahko potem pozneje na kak 3D. Recimo meni sploh ni pomembna toliko grafika in lepa slika in vse, važno da se jaz naučim, pa lohk zarad mene tud tisto DOS grafiko na 640*480 resoluciji. Moram se naučit nekak osnovni koncept "animiranja" grafike. 2D pa še posebej, ker z 2D lahko z izometričnimi učinki "pričaraš" 3D. Primer je JA2. in tud na gamedev.net sem že brskal, vendar točno tega kar iščem nisem našel. Mogoče da nisem dovolj pobrskal, danes grem še 1x v akcijo.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
Matako ::
...še posebej, ker z 2D lahko z izometričnimi učinki "pričaraš" 3D. Primer je JA2. in tud na gamedev.net sem že brskal, vendar točno tega kar iščem nisem našel. Mogoče da nisem dovolj pobrskal, danes grem še 1x v akcijo.
Hm, ma ja saj je zajebano kaj najt - no probaj malo poguglat za kakim tutorialom, oz. v tvojem primeru rabiš po mojem kak "tile-engine". Ti pa lahko povem, da se po urah iskanja ponavadi izkaže, da v glavnem kar ni nobene visoke tehnologije pri teh 2D (štejem izo-3d) - v glavnem en kup risanja stvari v pravilnem zaporedju. No saj zato sem jaz reklamiral Allegro, ker ima ponavadi zraven neko demo igro predvsem pa kup kratkih primerov, ki pojasnjujejo razne - je pa res, da je bil avtor (Shawn Heargreaves) en zvit tip - koda je še kar polna bistrih fint.
Oglej si www.allegro.cc - to je stran, kjer so objavljene igre in ostale podobne stvari s čisto hobistične scene - dosti one-man-band izdelkov, od zelo enostavnih do praktično profi.
Aja glede JA - saj je čisto jasno v čem je glaven problem, da se naredi taka igra: UI, strategija in taktika. Prvič, taktični zemljevid: Vsakič ko premakneš enega od tvojih mojstrov, se reši bolj ali manj optima pot okoli ovir. Plus tukaj je še FOV (polje vidnosti), da se ve kdo vidi koga oziroma, kaj zadane kaj, ko se strelja. UI, umetna inteligenca, pa je sploh stvar zase, recimo strici iz tima barab ne hodijo naokrog ko zadeti, ampak se skrivajo, grejo v kritje itd. To je po mojem daleč najbolj zajeban del te igre za implementacijo.
Hm, ma ja saj je zajebano kaj najt - no probaj malo poguglat za kakim tutorialom, oz. v tvojem primeru rabiš po mojem kak "tile-engine". Ti pa lahko povem, da se po urah iskanja ponavadi izkaže, da v glavnem kar ni nobene visoke tehnologije pri teh 2D (štejem izo-3d) - v glavnem en kup risanja stvari v pravilnem zaporedju. No saj zato sem jaz reklamiral Allegro, ker ima ponavadi zraven neko demo igro predvsem pa kup kratkih primerov, ki pojasnjujejo razne - je pa res, da je bil avtor (Shawn Heargreaves) en zvit tip - koda je še kar polna bistrih fint.
Oglej si www.allegro.cc - to je stran, kjer so objavljene igre in ostale podobne stvari s čisto hobistične scene - dosti one-man-band izdelkov, od zelo enostavnih do praktično profi.
Aja glede JA - saj je čisto jasno v čem je glaven problem, da se naredi taka igra: UI, strategija in taktika. Prvič, taktični zemljevid: Vsakič ko premakneš enega od tvojih mojstrov, se reši bolj ali manj optima pot okoli ovir. Plus tukaj je še FOV (polje vidnosti), da se ve kdo vidi koga oziroma, kaj zadane kaj, ko se strelja. UI, umetna inteligenca, pa je sploh stvar zase, recimo strici iz tima barab ne hodijo naokrog ko zadeti, ampak se skrivajo, grejo v kritje itd. To je po mojem daleč najbolj zajeban del te igre za implementacijo.
/\/\.K.
Vesoljc ::
bi vaju prosil, da vkolikor imata željo debatirati o taki specializirani zadevci kot je JA grafika, si odprita svojo temo (namen te teme je bolj splošen).
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
Vlady ::
Ja sam tist allegro game studio je za pljatit... Lohka samo demo potegneš dol... Če veš kje dobiti kaj več - send PM.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
Nerdor ::
OwcA:
Vsi skoraj našteti so tle, samo to ni to.
PythonCard in Boa Constructor ponujata RAD IDE stil, samo sta precej v povojih (nizke št. verzij) in za WxWindow. Predvsem Boa Constructor precej spominja na Delphi.
Vsi skoraj našteti so tle, samo to ni to.
PythonCard in Boa Constructor ponujata RAD IDE stil, samo sta precej v povojih (nizke št. verzij) in za WxWindow. Predvsem Boa Constructor precej spominja na Delphi.
... for lifetime!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nerdor ()
OwcA ::
eric je vredu, sam pod win32 znajo biti težave s Qt licencami.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Nerdor ::
Če je kompajler gcc pod win32, drugače ni podprta zastojn verzija QT4 za ostale komercialne kompajlerje (Intel, M$, Borland)!
... for lifetime!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Programiranje za začetnikeOddelek: Programiranje | 12771 (7695) | Yacked2 |
» | programiranjeOddelek: Programiranje | 3530 (2090) | Pegaz |
» | Programersko gradivo za začetnikeOddelek: Programiranje | 5882 (4577) | bmandl |
» | Filipinske šole bogatejše za 23.000 PC-jev z Linuxom (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostala programska oprema | 9600 (7584) | MrStein |
» | [VB] Nekaj vprašanj glede 3D programiranjaOddelek: Programiranje | 1616 (1214) | detroit |