» »

problem v c++(risanje v ogl okno in pisanje v konzolo hkrati@windowze)

problem v c++(risanje v ogl okno in pisanje v konzolo hkrati@windowze)

R4vn ::

Delam na preprostem 3D pogonu(bolj wrapperju) v OpenGL. V portu za linux imam stvari postimane tako, da ko npr. zloada texturo to zapise v konzolo. Razbijal sem si glavo, kako to storiti v winsih(VC++, cmd). Ima kdo kaksno idejo?
Hvala!

Vesoljc ::

predvidevam da si projekt naredil kot win32 app in ne kot console app?

ce ja, potem je varjanta, da sam kreiras consolo. funkcija je pa umm... allocconsole?
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

SasoS ::

V winsih lahko uporabljaš OutputDebugString() funkcijo in potem debug gledaš z debugviewerjem...

Gundolf ::

Ce portas kodo iz linuxa naredi projekt kot console app in empty project itd. Ta ti vedno pusti konzolo na zaslonu. Drugace pa jo lahko dodas h commandline-u z /D "_CONSOLE" (ali zamenjas obstojec /D "_WINDOWS" z prej napisanim). Tako lahko tudi naredis da imas konzolo le v debug konfiguraciji, v release pa je ni ;)

Seveda je pa zdaj se vse odvisno od tega kako mislis uporabljati GL v winsih. Ne vem ali imas glut, SDL, kaj podobnega ali kar preko windows api-ja.

d-mon ::

AllocConsole();
furej printf() (jest uporabljam _cprintf());
FreeConsole();

Z MFC dela. Brez ne vem......
[D-mon]


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Keylogger

Oddelek: Programska oprema
352625 (1352) Blisk
»

[C++] izris v [x,y]

Oddelek: Programiranje
131158 (860) DuleKrtola
»

C# threading

Oddelek: Programiranje
13953 (715) Spura
»

[VC++] Napaka pri prevajanju

Oddelek: Programiranje
141683 (1424) Jean-Paul
»

[VC++.NET] velikost datotek v projektu

Oddelek: Programiranje
7757 (679) 64202

Več podobnih tem