» »

3D Engine

3D Engine

Huey P ::

Okej zadnje čase me vse bolj zanima kako se programirajo 3D pogoni, zato bi prosu nekoga, ki to res obvlada (mislim, da je en tip na forumu, ki sam dela svoje 3D Engine), da mi čimveč razloži - S kerim programom se delajo take zadeve,...

Najbolje bi bilo, če bi mi nekdo vse podrobnosti obrazložu.
Ali pa če je kaka stran, ki vse to na dolgo obrazloži mi prosim dajte link.

Pa hvala vnaprej!


..::DOOM III: The Legacy::..

Monster ::

ja delam jih glih še ne sm pa jih mislim :)). Prvo ka je se nauč C++ ker ga boš ZELOOOOOOO rabu. jest sem prej mislu delat na VB-ju(ker je easy), sm na njem ni hitroasti pa popolnega nadzora.

Ko boš obvladu VC++(Win32 API) boš se lahk začel učit OpenGL al pa DirectX. Ne posegat po nekih drugih libsih ker boš mislu da so easy, sm ti ne dopuščajo neke slobode in kontrole...

Zdej če nučaš knjige za VC++(win32 API), OpengGL, pa take finte Ti lahk sendam(dej mail), sicer pa ma Rapsey celo knjigarno :))..

Sicer pa to 3D engina je doooooolgaaaaaaa pot in upam da se ne boš predal.

Sicer pa take it easy:D
Ka zaboga...

NoUse4AName ::

pogoni se delajo v Visual c++ kompilerju tako kot vsi ostali windows programi. Win32 API ne rabis nevem kak obvladat, samo tolko da znas naredit okno(ponavadi je dovol da samo znas c++ pa kr skocis v eden od APIjev ker so osnove v knjigah razlozene ponavadi). Kar se tice APIja pa ti priporocam Direct3D. Par strani ki se bavijo s programiranjem 3d pogonov:
flipcode
gamedev
gamasutra

Monster ::

ne vem no sm če gledaš je OpenGL veliko bolj razložen dela na več platformah, pa to.. Sm directX bo se zelo izboljšal pa ma vedno neke nove tehnologije
Ka zaboga...

Huey P ::

Dajta mi tako na blef povedat kako dolgo se dela en (malo napreden) 3D engine (vsaj približno - mesec, leto, desetletje:D)???

Obema hvala!

..::DOOM III: The Legacy::..

ilanium ::

Če začneš od začetka, piši v Assemblerju pa nared svoj library v stilu OpenGL. :)

Monster ::

ja odvisno kakega bi si rad naredu.. Čeboš, oziroma na začetku boš si delu nekega malo bolj kvazi 3D engina, pol pa mogoče tud kdaj kaki Unreal pogon ne :)) se pravi od 1tedna(kvazi zadevca.. zelo) do 1 leta pa še več...
Ka zaboga...

NoUse4AName ::

ok recimo da hoces nardit eno kocko v d3d s texturami gor in kako luc da gor sveti, pa da se vrti bi potreboval kako uro in pol recimo.

NoUse4AName ::

monster: povej mi kolko ljudi igra igre na linuxu? zraven directx SDKja dobis help v katerem je cisto vse razlozeno, sicer se direkt iz helpa ne mors ucit ker je prevec zmedeno napisan, sam mas pa tam not vse. In cel kup demotov je noter s source kodo. Jst se ucim Direct3d iz: "Beginning Direct3D Game Programming" - Wolfgang E. Engel in je knjiga zelo dobra sam si jo mores narocit prek interneta ker je v slo nebos dobil. Pa se cakal jo bos ko nor(jst sem jo 12tednov) ker je ponavadi nimajo na zalogi ker jo folk zelo kupuje, ker je edina direct3d 8 knjiga.

Phil ::

Jzt sm ga zacel delati pred ene 3 meseci v openGLu. Sam sem vmes precej pocival :8).
Drgac sm se vse naucu iz Nehejevih vodicev alpa je pomagal kdo na tem forumu (vecinoma Senitel), prej sm pa precej ze
znal navaden C++.
Zaenkrat ni se nc kej impresivnega tle spodaj mas dve sliki.

Dve puški™ ut UTja.


LP

Monster ::

cool.. Čuj ka mi lahk sendaš source, das se bom mal učo še iz tvojih načinov :))

evo mail

source
Ka zaboga...

jeti ::

Predvsem se nauči matematike, ker brez tega ne moreš delati nič (obračati predmetov, izračunavati prostora...)
Drugo so ti pa drugi že povedali.:)
Bolje vrabec v roki kot (p)tič v riti!
Včasih je bil http://come.to/jeti

Senitel ::

No pa da se še jaz končno malo oglasim (sorry, ker se nisem že prej, ampak sem kupil nov disk -> inštalacije)...
Torej kot so že ostali povedali se take stvari delajo ponavadi v Visual C++ (obstaja sicer en engine pisan v VB, ampak samo zato, da je tipo dokazal, da se da >:D).
Kar se tiče knjig je pa pomojem mnenju brez veze kupovat "API specific" knjige, ker ko enkrat dovolj obvladaš C++ ti uporabit nek API ni noben problem (pa naj bo to OpenGL ali DirectX). Veliko bolj bi ti priporočal kakšno bolj splošno knjigo recimo: 3D Game Engine Design: Practical Approach To Real-Time Computer Graphics (David Eberly) ali pa Real Time Rendering (Tomas Moller, Eric Haines), ker so to knjige, ki jih boš pogledoval čez celotno pot svojega engine-a in ne samo takrat, ko se boš učil API.
Zelo pametno pa se je najprej posvetiti C++ (templates, dedovanja, operatorji,...), ker ti bo zelo olajšalo življenje pozneje.
Kaj vzeti? DirectX (8.0) ali OpenGL? Preizkusi oboje... Naredi v obeh API-jih eno teksturirano kocko, ki se vrti in se odloči, kaj ti je bolj všeč. Če se ne moraš odločiti pa lahko v engine implementiraš tudi oba >:D (vprašaj kako, če te zanima)...
Toliko za zdaj...

Huey P ::

Senitel; zakaj imam občutek, da je zveliko težje z obema kot pa, če vzamem samo (recimo) DirectX? Kaj je po tvojem mnenju boljše vzeti DirectX ali OpenGL?


Aja, pa še to; Visual C++ stane nekaj čez 1.400 $. Any ideas...:D


..::DOOM III: The Legacy::..

DarkWIng ::

Huey P : ne začenjej vojne DX vs. OGL ... izberi kar hočeš potem se pa tega drži... z obema se da naredit vse samo razlika je v načinu
You're a wonderful friend and a raving psycho.

Senitel ::

Seveda je težje napisat engine tako, da podpira in DirectX in OpenGL, vendar samo zato, ker te prisli v to, da lepo premisliš kako bo vse skupaj delovalo. Kaj je bolje pa nebom nič rekel >:D. Res bi bilo najboljše, da si pogledaš oboje, nardiš eno teksturirano kocko in se potem odločiš...
Za Visual Studio (in tudi praktično vsa druga orodja), pa obstajajo "student licence" zadeve, ki so dokaj poceni vendar software-a potem ne moreš prodajat.

NoUse4AName ::

ja vsi vemo da je naredit eno kocko v OpenGL 10x lazje kot pa v Direct3D.

Loki ::

S tem, da zadnje ne velja (vec) za Slovenijo, kot tudi za ostale produkte > windows...
I left my wallet in El Segundo

Senitel ::

Rapsey: Greš stavit?

DarkWIng ::

Rapsey : ja.. z uporabu GLUT-a da skriješ grdo RC init kodo... drugače pa ne vem...
cman : a mi lahko sendaš kodo za loadat UT modele... al pa vsaj daš kekšn link kje si to staknu TNX
You're a wonderful friend and a raving psycho.

Phil ::

Sej to so bili 3ds modeli. Enkrat prej je že Senitel napisal kako se jih loada lahk pa si pomagaš tut s tema dvema linkoma.
http://members.nbci.com/cj_wizard/sourc...
http://www.gamedev.net/reference/articl...
Drgač pa modele lahk najdeš na tem linku:
http://www.epicknights.com/files/
LP

Phil ::

Tuki maš pa še link od Senitelovega 3ds loaderja k ga je dal na forum:
klik
LP

Senitel ::

A ni mogu noben povedat, da un moj parser ne dela (Itak je bil narjen zlo na hitrco v notepeadu tako, da ga nisem nič testiral >:D)?? No zdej bi mogu delat...

Tukaj imate še en tak pregledovalnih strukture 3DS datotek (brez renderiranja :\).

Če pa potrebujete kakršen koli drug format eko:
Tukaj ali tukaj.

DarkWIng ::

Sej 3DS fajle znam odpirat.. samo mislu sm da maš čiste UT modele... vseeno hvala za linke
You're a wonderful friend and a raving psycho.

NoUse4AName ::

milkshape omogoca importanje half-life, quake2, quake3, unreal, serius sam, 3ds, ... scen. Program rula, ravno sem odprl quake3 .md3 model in ga exportal v direct3d .x format stvar res rula.

Huey P ::

Kot zgleda si bom nabavil Visual C++. Pa da sprobamo mi to zadevo:D O mojih (ne)uspehih bom še poročal ko dobim program...

..::DOOM III: The Legacy::..

Maximus ::

Khm! Jz sm dokaj nov v C++ u, neki mal si pomagam s knjigam, pa me zanima a se je bolje učit C++ ali pa takoj preiti na VC++.
Pa še neki me zanima, če mi kdo pove kako bi se dal programerat v z grafiko v microsoftovem C++, ker vsi tutorji k sm jih isku so narejeni za borlandov C++.

NoUse4AName ::

da se gres ucit vc++ moras znat c++, kar se pa tice grafike si ti sploh prebral o cem se pogovarjamo v tem topicu?!

Maximus ::

sem prebral, vem da vprašanje ni blo glih vmesno sorry

helidium ::

Am. Sej vsega nisem prebral, sam ce rabte en dobr link do OpenGL programiranja je to zihr nehe.gamedev.net, za DirectX pa nexe.gamedev.net :D


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

[VB] Nekaj vprašanj glede 3D programiranja

Oddelek: Programiranje
131552 (1150) detroit
»

Kje začeti z programiranjem? (strani: 1 2 )

Oddelek: Programiranje
947566 (5170) BigWhale
»

Kaj potrebuješ za igro?

Oddelek: Programiranje
151222 (992) cyer^3d
»

API C++ Vs MFC

Oddelek: Programiranje
6984 (920) NoUse4AName
»

OpenGL v asmju?

Oddelek: Programiranje
141822 (1649) ^cyer3d

Več podobnih tem