» »

Elon Musk postal edini vladar Twitterja

Elon Musk postal edini vladar Twitterja

Slo-Tech - Ko je Elon Musk prevzel Twitter, je takoj odpustil nekatere vodilne uslužbence, med drugim izvršnega direktorja, finančnega direktorja, vodjo pravne službe in pomočnika direktorja za pravne zadeve. Sedaj je Musk postal edini direktor podjetja, saj je razpustil upravni odbor, tako da je sedaj njegov edini član. Sam pravi, da je to le začasna rešitev.

Musk je tudi ponudil odkup vseh Twitterjev obveznic. Medtem je drugi največji lastnik Twitterja savdski princ Alwaleed bin Talal, kar je v ameriškem kongresu že povzročilo nekaj nelagodja. Demokratski senator iz Connecticuta Chris Murphy je napovedal, da bo Odbor za tuje investicije preveril varnostne posledice savdskega solastništva v podjetju.

Kaj točno bo Musk napravil iz podjetja, še ni jasno. Zaposleni v podjetju, kjer je med drugim napovedano množično odpuščanje, nad sago niso navdušeni. Musk se sicer deklarira za absolutista na področju svobode govora, ki je po njegovem mnenju ni dovoljeno omejevati v nobenem primeru. To pa bi lahko predstavljalo problem pri poslovnih rezultatih, saj je Twitter odvisen od oglaševanja, to pa omejuje popolno svobodo. Oglaševalci običajno ne želijo umazati svojih blagovnih znamk, zato ne oglašujejo, kjer so vsebine v neskladju z njihovimi vrednotami.

Musk očitno tudi ne razume, da ni kupil tehnološkega giganta, temveč platformo. Napovedal je, da bo Twitter začel zaračunavati znamenito modro kljukico, ki jo dobijo preverjeni profili znanih osebnosti. A v resnici je Twitter prav zaradi teh uporabnikov tako privlačen. Stephen King mu je zabrusil, da bi moral od Twitterja dobiti 20 dolarjev mesečno, ne pa plačati.

78 komentarjev

«
1
2

l0wc4 ::

Twitterjev zaton se bliža.

Tene ::

Ali pa vzpon. Kakor obrneš :)

mtosev ::

Musk lahko naredi iz Twitterja karkoli si želi. Njegov je. Če bo zajebal, ni problema se bo kakšno drugo social omrežje pojavilo.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

Jarno ::

mtosev je izjavil:

Musk lahko naredi iz Twitterja karkoli si želi. Njegov je. Če bo zajebal, ni problema se bo kakšno drugo social omrežje pojavilo.


Če upoštevamo prejšnji nakup 10% Twitterja za 3 milijarde in popolni prevzem za 44 milijard $, bi to lahko postala dokaj draga pustolovščina.
Še navadnemu ST-jevcu bi razum narekoval, da je platformo brezveze spremeniti v skunkhole, ki bi prinašala izgubo in slab spanec.
#65W!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jarno ()

OutOfTheBox ::

Tene je izjavil:

Ali pa vzpon. Kakor obrneš :)


Lahko, ampak se bo Musk od "svobode govora" moral distancirati in uspešno krmariti med svobodo govora in "zatiranjem". Do takrat, Twitter nima najmanjših šans da se vzpne.

saj je Twitter odvisen od oglaševanja, to pa omejuje popolno svobodo. Oglaševalci običajno ne želijo umazati svojih blagovnih znamk, zato ne oglašujejo, kjer so vsebine v neskladju z njihovimi vrednotami.


Iz prve roke ti garantiram da so oglaševalci delikatni za popi*dit.

Ganon ::

Jarno je izjavil:

da je platformo brezveze spremeniti v skunkhole, ki bi prinašala izgubo in slab spanec.


V zadnjih desetih letih so bili samo dve leti v plusu, vsa ostala pa krepko v minusu. Tudi letos tako kaže. Muska čaka še kaj več od glavobola. Lani so 92% prihodkov ustvarili z oglaševanjem.

Glugy ::

"Musk se sicer deklarira za absolutista na področju svobode govora"
Njegova zgodovina dejanj govori nasproti temu. Vedno je zatiral svoje kritike.

Drgač pa platforma za absolutistično svobodo govora že obstaja.. on zgleda ne razume da se mora svoje niše oklepat ne pa kopirat drugih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

kow ::

Neverjetno kako nekateri podcenjujete Muska, ki ima neverjeten "track record" pri vodenju firm. Zelo pogumna stalisca.

tilen03 ::

kow je izjavil:

Neverjetno kako nekateri podcenjujete Muska, ki ima neverjeten "track record" pri vodenju firm. Zelo pogumna stalisca.

Ima neverjeten "track record" lažnih obljub. Ni težko sešteti 1+1

kow ::

Morda. Samo dejstva so neizpodbitna:
- soustanovitelj Zip2: Compaq kupil za 307 milijonov dolarjev
- soustanovitelj XCom: firma se je zmergeala s Paypalom, eBay kupil za 1.5 milijarde dolarjev
- ustanovitelj SpaceX: vredna cez 30 milijard dolarjev
- eden zgodnjih investitorjev v Tesla, prevzel vodenje firme: vredna 700 milijard dolarjev
- ustanovitelj Boring Company
- soustanovitelj Neuralink

Tudi, ce sta zadnji 2 firmi polomija (pa se ni jasno), je to se vedno neverjeten track record. To so pac dejstva.
To seveda ne pomeni, da bo Tviter uspesen - ga pa je gotovo prevzel nekdo, ki ima izredne sposobnosti pri vodenju firm. Jaz ga ne bi podcenjeval.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

l0wc4 ::

Tip ima pač denar in se z njim lahko razmetava. Ali je uspešen ali ne, je pa subjektivna ocena vsakega posameznika.
Če me kdo vpraša, ali bi bil v njegovi koži, bi takoj rekel, da ne.

Poldi112 ::

To, da je uspešen, je objektivno dejstvo. Izjava glede track record se je pa nanašala na laži, ne na poslovne uspehe.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

nirburu ::

Glugy je izjavil:

"Musk se sicer deklarira za absolutista na področju svobode govora"
Njegova zgodovina dejanj govori nasproti temu. Vedno je zatiral svoje kritike.

Drgač pa platforma za absolutistično svobodo govora že obstaja.. on zgleda ne razume da se mora svoje niše oklepat ne pa kopirat drugih.


Vam zaupam, kako preveriš, če je nekdo legit ali ne?
Obstaja zelo, zelo preprost test, ki ti pove vse kar rabiš vedet.

Miki N ::

Menda, da bo po novem Plava kljukca, neke vrste Twiter MastaRace na voljo vsem ... za $8 na mesec. Ni važno kdo si, kaj si. Sliši se pošteno! Itak so bili menda plave klukice prenaduvane (ne poznam scene, nisem član ptičje bratovščine).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

IL_DIAVOLO ::

Ce se bo drzal biznis modela tesle, zna biti twitter zelo uspesen, ampak tudi plačljiv.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

mtosev ::

Evo razprava o verified accounts, če koga zanima.
https://twitter.com/donie/status/158718...
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Step2en Wolf ::

kow je izjavil:

Neverjetno kako nekateri podcenjujete Muska, ki ima neverjeten "track record" pri vodenju firm. Zelo pogumna stalisca.

Elon Musk je Venture kapitalist, kot njegov kolega Peter Thiel (ki raje vodi iz ozadja).. investira v N-podjetij.. in ko se eno začne uveljavljati na tržišču z denarjem izrine originalne ustanovitelje in se postavi na direktorski stolček.
Tam se potem meče ven.. obratno od Thiela, ki niti vodi iz ozadja (npr.: Gawker, ki je poročal o tem, da je gej.. je sesul preko tožbe Hogana).
Oba sta si edina v tem, da Demokracija ne sme obstajati. Je prenevarna (ne prepozna njunega genija) za nadaljnje brezsramno bogatenje.

Twitter bo brez cenzure?
A res?
Se pravi bo Putin, iranski režim, Kim Jong Un.. dobil svoj modri account? Še Hitler in Stalin lahko twittata iz groba?

Dejansko se bo zgodil novi Tumblr. Tega so zadušili s krščansko Verizonovo cenzuro. Twitter bodo z ne-cenzuriranjem. V obeh primerih namreč izgubiš uporabnike ter predvsem t.i. Content Creatorje - dejanske nosilce vrednosti in oglaševalce.
Vrednost ni v kodi.. temveč v uporabnikih. Tega kapitalist ne more dojeti, ker srčno verjame v nasprotno. Pravice ljudi mu gredo na živce, ker ima občutek, da jih on plačuje, namesto, da bi jih zaračunaval.

Ni čudno, da so na CEO stolčkih običajno ljudje s psihopatskimi lastnostmi, predvsem brez empatije in narcisoidnim super egom.

kow ::

Jaz sem omenjal da Musk zna ucinkovito voditi firme - to je empiricno potrjeno. Ti pa si zasel v neko politicno minestro.

no comment ::

Musk je rekel, da v primeru Twitterja ne gre ta denar, ampak za človeštvo.

TheBlueOne ::

Ce tip naredi Tweeter v neko demokraticno obliko ali pa spise pravila, ki zelo dobro zagotavljajo nevtralnost, potem pa ga podari javnosti, bi to verjetno bil ultimativen statement.

no comment ::

Države so prehodile stoletja v iskanju demokracije. Sedaj bo demokracijo izumil en človek, čez vikend.

Verjamem!

No, sej, "verjamem" je edini način, da mu uspe. Kar nekaj stoletij je človeštvo dejansko bilo vodeno na ta način.

gus5 ::

Twitter's top investors after the company was bought by Elon Musk include the platform's co-founder Jack Dorsey, Saudi Prince Alwaleed bin Talal, and a subsidiary of the sovereign wealth fund of Qatar, regulatory filings show.
Saudski kraljevi & katarski državni "investitor" povečala svoje deleže & sta med (naj)večjimi lastniki Twitterja. Svoboda govora je zdaj zaukazana. :))

nejclp ::

Svoboda govora=8$ na mesec in modra kljukica oz. za višje vsote še več svobode govora in kljukic
Zbereš 12 kljukic in imaš 50% popusta pri nakupu seta nožev in/ali kompleta piskrov
Musk je genij.

kow ::

no comment je izjavil:

Musk je rekel, da v primeru Twitterja ne gre ta denar, ampak za človeštvo.


To ne izkljucuje ucinkovitega vodenja. Tip bo sklestil stroske, servis pa bo deloval enako kot prej. Zdaj je samo vprasanje, ce bo izgubil uporabnike in oglasevalce. Bomo videli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

no comment ::

kow je izjavil:


To ne izkljucuje ucinkovitega vodenja. Tip bo sklestil stroske, servis pa bo deloval enako kot prej. Zdaj je samo vprasanje, ce bo izgubil uporabnike in oglasevalce. Bomo videli.

Glede na njegovo izjavo, da nakup Twitterja ni naložba, ampak usluga človeštvu, ne razumem tvojega argumenta, da je Muskova zgodovina finančnih naložb neke vrste garant za projekt Twitter.

Lahko pa poskusiš razložiti kako več denarja za lorda avtomatsko pomeni več svobode za kmete.

kow ::

no comment je izjavil:

ne razumem tvojega argumenta, da je Muskova zgodovina finančnih naložb neke vrste garant za projekt Twitter.


Tega nisem izjavil. Samo obregnil sem se v komentarje, ki nespametno prepricano napovedujejo hiter tviterjev zaton. Tip je podjetnik, ki ima izjemen "track record" ucinkovite alokacije kapitala. Zakaj bi vnaprej podcenjevali takega podjetnika, mi ni jasno.

no comment je izjavil:


Lahko pa poskusiš razložiti kako več denarja za lorda avtomatsko pomeni več svobode za kmete.


Ce gres gledati moje izjave, nikjer nisem komentiral same politike. Mi je nezanimiva tema.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Invictus ::

Twitter brez reklam za 8 USD na mesec bi bil cisto O.K. Marsikdo bi placal...

Ceprav se mi zdi, da brez reklam danasnje strani sploh ne morejo vec obstajati...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

cias ::

nejclp je izjavil:

Svoboda govora=8$ na mesec in modra kljukica oz. za višje vsote še več svobode govora in kljukic
Zbereš 12 kljukic in imaš 50% popusta pri nakupu seta nožev in/ali kompleta piskrov
Musk je genij.


Privat korporacija, lahko računa če hoče. Saj Jutub isto dela, sam lastnikov ne kritiziraš ker ni bilo na poptv.

no comment ::

cias je izjavil:


Privat korporacija, lahko računa če hoče.

Seveda lahko.

Sam ne vem zakaj se Musk dela, da je kupil Twitter zato, da bo človeštvo na boljšem? Zgolj PR za naivce?

tilen03 ::

8EUR je daleč premalo. Za kakšno bolj resno socialno omrežje bi se cene gibale verjetno med 30-50EUR/mesec, da bi podjetje lahko preživelo. Jaz bi sicer z veseljem plačal, pa tudi kakšen oglas bi brez problema pogledal, če bi bilo dobro vodstvo in vrednote.

Dokler bo ljudem žal dati več kot 10EUR/mesec za neko storitev, bomo pač na tem kot je zdaj. Prioritete.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tilen03 ()

nejclp ::

cias je izjavil:

nejclp je izjavil:

Svoboda govora=8$ na mesec in modra kljukica oz. za višje vsote še več svobode govora in kljukic
Zbereš 12 kljukic in imaš 50% popusta pri nakupu seta nožev in/ali kompleta piskrov
Musk je genij.


Privat korporacija, lahko računa če hoče. Saj Jutub isto dela, sam lastnikov ne kritiziraš ker ni bilo na poptv.

Itak ma pravico, da uniči firmo, saj jo kupil, se strinjam.

nejclp ::

tikitoki ::

Who gives a shit, ena brezvezna platforma. Nej propade, ali cveti. Nobene posebne skode.

c3p0 ::

Kot je za Muska znano, overpromisa in underdelivera, tako da tu IMO ne bo presenečenj. Verjetno je tudi podcenil moč raznih woke organizacij, ki ga bodo stalno najedale.

Machete ::

Ja sure tiki. Medtem ko praktično vsa svetovna politika in selebsi uradna stališča predstavljajo preko te 'ene brezvezne platforme'.
Firme in politične stranke pa plačujejo horde propagandnih računov, ker je 'itak brezveze'.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

janezvalva ::

twitter je boljši od facebooka. ni pa vreden 44 miljard dolarjev.
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?

tikitoki ::

Machete je izjavil:

Ja sure tiki. Medtem ko praktično vsa svetovna politika in selebsi uradna stališča predstavljajo preko te 'ene brezvezne platforme'.
Firme in politične stranke pa plačujejo horde propagandnih računov, ker je 'itak brezveze'.


Ni prva, ni zadnja,... Ja, morebiten propad twitterja je popolnoma nepomemben.

jotunn2 ::

Kot vidim je najvecji problem to, da bo tisti verification badge placljiv, kar pomeni, da bo sedaj vsak, ki bo pripravljen dati $8/mesec postal kvazi velepomembnez z modrim badgom. In najmanjsi problem je $8 ampak to, da se ti je ego zmanjsal v nekaj nepomembnega. Shit sedaj pa ne bom vec nekaj posebnega, ampak bo to lahko kar vsak.

Maxlos ::

nejclp je izjavil:


Samo da jih ne bo tožil, ker so lagali o dejanskem stanju in mu dostopa do informacij niso dovolil.
Barking up the wrong tree

Velki ::

Kje bo Musk dobil toliko denarja? Oz. ali je že plačal? Kaj se ni govorilo da bo v tem primeru njegova delnica kar konkretno padla (Tesla)? Pa zaenkrat ni nobene spremembe v ceni...?

cvalsr ::

Meni pa popolnoma dol visi za Shitter, Fakefuck, Instagovno,...
Ničesar od tega ne uporabljam in se imam čisto lepo.
Me mora zaradi tega kaj skrbeti?

kow ::

Velki je izjavil:

Kje bo Musk dobil toliko denarja? Oz. ali je že plačal? Kaj se ni govorilo da bo v tem primeru njegova delnica kar konkretno padla (Tesla)? Pa zaenkrat ni nobene spremembe v ceni...?


Musk je imel poleti 23.5% delez v Tesli (ima tudi velik delez v SpaceX), ki ima trenutno 670 milijard dolarjev kapitalizacije. Verjetno je kaj prodal, ampak to bi bilo dovolj, da vec kot 3x kupi twitter. Pa ni ga kupil sam, dobil je soinvestitorje. Kot zanimivost, Binance je vlozil pol milijarde. Ce prodajas velike kolicine delnic - cena obcutno pade samo v primeru, da ni kupcev.

Ocitno si padel na limanice klikov zeljnih medijev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

cias ::

nejclp je izjavil:


Itak ma pravico, da uniči firmo, saj jo kupil, se strinjam.



Zakaj uničil? Ker je faktčekal Bidna da je ta potem moral z repom med nogami brisat zavajujočo objavo?

nejclp ::

Ja, Musk osebno ga je faktčekal. Ti si prov mal zaljubljen vanga, anede? Biden itak ne piše tvitov, pa tudi briše jih ne.

cias ::

nejclp je izjavil:

JaBiden itak ne piše tvitov, pa tudi briše jih ne.


Mislim da je to vsem jasno :))

nejclp ::

Se pravi, sem te faktčekal.

Jarno ::

Sedaj še samo čakamo, da nam ST z mesečno naročnino 8€ overi osebno identiteto.
AOC sicer pravi, da je Musk požrešen. The mindset...
#65W!

hamez66 ::

Biden ne piše svojih twitov in Zemlja je ravna. Seveda Biden sam piše svoje twite no, kakšne mate. Ste čist oprani od teh teorij zarot.

ripmork ::

Pomoje je Twitter svojo najvišjo zgodovinsko vrednost (teh 44 milijard, kolikor je Musk plačal zanj) že dosegel. Furat avtomobilsko tehnološko podjetje al pa socialno omrežje sta dve precej različni zadevi. Pomoje bo s finančnega vidika še krepko obžaloval nakup, čeravno se trenutno zabava s svojo novo igračo.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Elon Musk želi prevzeti Twitter (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
10018621 (6770) 111111111111
»

Musk kupil Twitter (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Rezultati
12916735 (12939) Jarno
»

Musk kupil skoraj desetino Twitterja

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
156547 (1537) BigWhale
»

Musk si je premislil in ne želi kupiti Twitterja (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
9914810 (8329) mtosev
»

Zaposleni v SpaceX s pismom nad Muska, ta jih je odpustil (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
10414883 (9454) c3p0

Več podobnih tem