» »

Huawei se pripravlja na katastrofo

Huawei se pripravlja na katastrofo

Slo-Tech - Ameriški embargo na sodelovanje s Huaweijem postaja čedalje večji problem za kitajsko podjetje, izid sodnih postopkov pa je negotov. Ker ameriška in tudi nekatere druga podjetja odpovedujejo sodelovanje s Huaweijem, so se Kitajci začeli pripravljati na najhujši scenarij. Kot kaže, jim ne bo uspelo pravočasno zamenjati dobaviteljev.

Prve posledice so bile odpoved izida prenosnika MateBook in prestavitev izida prepogljivega telefona, za kar je sicer Huawei uradno okrivil težave, ki jih imel s svojim telefonom Samsung. Huawei je že interno ocenil, da bo njegova prodaja pametnih telefonov zaradi embarga za 40-60 odstotkov nižja. Z drugimi besedami, namesto 100 milijonov telefonov jih bodo letos prodali samo pol toliko. V petek naj bi se v Evropi začela prodaja novega telefona Honor 20, a sedaj ni povsem jasno, ali se bo to res zgodilo. Za zdaj Huawei trdi, da je splavitev še v načrtu.

Poleg upada povpraševanja po novih Huaweijevih telefonih so strmoglavile tudi cene rabljenih. Huawei P20 ali P20 Pro dobimo že za okoli sto evrov, kar je dva- do trikrat ceneje od primerljivo stare konkurence (recimo Samsungovega Galaxyja S9). Trenutno vlada precejšnja zmešnjava. Po eni strani še teče 90-dnevno okno, v katerem Huaweijevi telefoni še dobivajo normalno podporo za Android, denimo varnostne posodobitve. Po drugi strani si je Huawei pred embargom nabral za 90 dni zalog materiala ameriških komponent, tako da proizvodnja še lahko normalno teče. Ni pa jasno, kaj se bo zgodilo, ko se to obdobje izteče.

Huawei ocenjuje
, da bodo letošnji prihodki za 30 milijard dolarjev nižji od pričakovanj. Za podjetje, ki ustvari 100 milijard dolarjev prihodkov letno, je to pravcata katastrofa. Podjetju grozi, da bo izgubilo vodilno mesto na trgu pametnih telefonov, poleg tega pa so ga ZDA odrezale tudi od ostalih telekomunikacijskih projektov, denimo izgradnje omrežja 5G. V Huaweiju priznavajo, da niso pričakovali, da bi ameriški pritisk tako silovit. Pričakujejo, da se bodo razmere stabilizirale v letu 2021. Trenutno ne morejo dobiti komponent, ne morejo sodelovati v mednarodnih organizacijah in telesih, ne morejo sodelovati z zahodnimi univerzami, ne smejo uporabljati ničesar z ameriškimi komponentami in se niti ne smejo povezovati z omrežji, ki te komponente uporabljajo.

153 komentarjev

«
1
2 3 4

M-XXXX ::

Kje kupim P20 pro za 100-150€? Takoj zdajle enega naročim :D

vostok_1 ::

Mislim, da smo kot celota že pozabili na tiste čase, ko podjetja niso bile večne korporacije, ki so neprekinjeno zagotavljale produkte/storitve.
Včasih je šlo kako podjetje v stečaj, pa nisi več dobil novih driverjev, ali rezervnih delov itd.

Danes je vse tako monopolizirano, da težko si je predstavljati, da bi neko podjetje kar naenkrat nehalo ponujat tak idelek.

No, kakorkoli že.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

gusto ::

M-XXXX je izjavil:

Kje kupim P20 pro za 100-150€? Takoj zdajle enega naročim :D

Tale je malo bosa ja, na Bolhi recimo je najcenejši P20 250€, P20 Pro pa 350€.

Vazelin ::

Se vidi kdo vodi igro. Ameri so še vedno vladarji sveta

M-XXXX ::

gusto je izjavil:

M-XXXX je izjavil:

Kje kupim P20 pro za 100-150€? Takoj zdajle enega naročim :D

Tale je malo bosa ja, na Bolhi recimo je najcenejši P20 250€, P20 Pro pa 350€.

Sem šel takoj čekirat... z veseljem naročim iz tujine 😎

Bwaze6 ::

Sam sem še vedno mnenja, da gre za čisto vojno dejanje. Kitajska je postala resna konkurenca ameriškim podjetjem - težko jih obtožuješ kraje zahodne tehnologije, če so v razvoju daleč pred tabo (npr. pri ponudbi celotne infrastrukture 5G). Poskus uničenja enega največjih tehnoloških podjetij je tudi svarilo vsem ostalim pretendentom. Se lahko kaj podobnega zgodi Airbusu, če se američanom zazdi, da je treba Boeingu malce pomagati, ker nihče več ne kupuje njihovih neletečih potniških letal?

GRT ::

No samo tolko o tem, ko sem že pred leti napovedoval kam vse lahko pride Huawei. Nekateri smo videli njihov potencial že pred leti. Takrat ste se delali norca. Sedaj se vidi, da se jih bojijo celo američani.
Pač nekako jih je bilo treba ustavit.Tako da se bodo spet jabčkarji in samsung fani lahko hvalili kako dobro jim gre in kako dobre telefone in vse ostalo imajo.

LeQuack ::

Vazelin je izjavil:

Se vidi kdo vodi igro. Ameri so še vedno vladarji sveta


Ubistvu so samo največji bully. Pravi vladar bi delal v dobro vseh.
Quack !

Ganon ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ganon ()

Vazelin ::

Ganon je izjavil:

Tencent, Xiaomi And Oppo Testing Huawei's '60% Faster' Android OS, Report Claims

Američani si kopljejo jamo.

Talk is cheap. Bo treba predatavit tale 60% hitrejsi android

MKrmec ::

Ahh dej dej, nej nardijo odprt bootloader in odprt OS, ce pa kdo hoce dat dol Google Apps bodo ze sami dal gor.

ni konc sveta

DePalmo ::

P20 Pro za 100 EUR? Kje? Ker po tej predpostavki lahko sklepam da bi dobil P30 Pro za 200 - 300 EUR. Prosim da se ta del novice podkrepi z povezavami, kupim telefone še danes!

Evolve ::

Vsi gledate sam v eno smer...

mislite da Amerika (beri podjetja s katerimi je Huawei sodeloval - dobavitelji komponent itd...) ne bo nič pušila, ker ne smejo Huaweu dobavljati robe

Se bo vrnilo kot bumerang.. najbrž ne tako močno kot je to zadelo sam Huawei, ampak škodo bojo vseeno čutili. Sploh če pogledamo kako dobro je šla prodaja zadnje leto.

Vazelin ::

Izpad teh par 10 mio kosov od Huaweia bodo drugi pokrili. Nič bat.

moi ::

DePalmo je izjavil:

P20 Pro za 100 EUR? Kje? Ker po tej predpostavki lahko sklepam da bi dobil P30 Pro za 200 - 300 EUR. Prosim da se ta del novice podkrepi z povezavami, kupim telefone še danes!

Se strinjam, link prosim. Vzamem dva kot solate v merkatorju... Nemski Ebay jih nima pod ca 300e, na bolhi ravnotako...
oh no its alive

maco-maco ::

Evolve je izjavil:

Vsi gledate sam v eno smer...

mislite da Amerika (beri podjetja s katerimi je Huawei sodeloval - dobavitelji komponent itd...) ne bo nič pušila, ker ne smejo Huaweu dobavljati robe

Se bo vrnilo kot bumerang.. najbrž ne tako močno kot je to zadelo sam Huawei, ampak škodo bojo vseeno čutili. Sploh če pogledamo kako dobro je šla prodaja zadnje leto.


Tukajle pravijo, da nakupijo za 11 miljard dolarjev us komponent.
U.S. chipmakers quietly lobby to ease Huawei ban
Kaj?

DePalmo ::

moi je izjavil:

DePalmo je izjavil:

P20 Pro za 100 EUR? Kje? Ker po tej predpostavki lahko sklepam da bi dobil P30 Pro za 200 - 300 EUR. Prosim da se ta del novice podkrepi z povezavami, kupim telefone še danes!

Se strinjam, link prosim. Vzamem dva kot solate v merkatorju... Nemski Ebay jih nima pod ca 300e, na bolhi ravnotako...

Sem prebral članek in tam omenjajo da je odkupna cena za P20 Pro pod 100 GBP, ne pa da jih lahko mi kupimo za tak denar. To je isto kot pri nas, kjer so mi za pol leta starega P20 Pro, perfektno ohranjenega preprodajalci ponujali med 300 in 350 EUR. Telemach ponuja še manj, nazadnje 270 EUR.

Highlag ::

Če Američani mislijo, da bodo takole ustavili Kitajce se motijo. Ja sedajle se res spotikajo, samo to bo trajalo nekaj časa, potem bodo pa začeli uporabljati svojo robo in ameriške firme bodo dobile dodatno konkurenco. Kitajci imajo sedaj dovolj znanja, če bo pa še država dala kakšno vzpodbudo bodo pa še Kitajci, ki delajo v USA lepo domov prišli in prinesli še kakšno manjkajoče znanje. Na dolgi rok to samo pomeni, da bodo Kitajci bolj neodvisni od Američanov...
Never trust a computer you can't throw out a window

bbbbbb2015 ::

Bwaze6 je izjavil:

Sam sem še vedno mnenja, da gre za čisto vojno dejanje. Kitajska je postala resna konkurenca ameriškim podjetjem - težko jih obtožuješ kraje zahodne tehnologije, če so v razvoju daleč pred tabo (npr. pri ponudbi celotne infrastrukture 5G). Poskus uničenja enega največjih tehnoloških podjetij je tudi svarilo vsem ostalim pretendentom. Se lahko kaj podobnega zgodi Airbusu, če se američanom zazdi, da je treba Boeingu malce pomagati, ker nihče več ne kupuje njihovih neletečih potniških letal?


Malo si preberi literaturo. Ekonomija je samo vojna z drugimi sredstvi. Saj tako je že od pamtiveka.

Glede Huawei-ja, stvar je taka, da Kitajska nima odprtega trga. Zahod se je odprl Kitajski, v upanju, da se bodo reformirali in modernizirali. Dosti držav se je na ta način moderniziralo in lepo uspevajo. Začenši z Južno Korejo, Taiwanom. Imajo neko svojo vrsto demokracije in so zelo pridni. Nekatere firme, kot je Samsung, so svetovno znane. Sedaj so osvojili zelo napredne litografske postopke (TSMC, Taiwan) in res bi lahko rekel, da so za vzor.

Kitajska pa se je spremenila v neko komunistično-kapitalistično pošast, ki ima unega Xija vladajočega do smrti, cele narode zatirajo in ves čas sanjarijo o veliko-veliki Kitajski. V južnem Kitajskem morju gradijo umetne otoke in si tako "prisvajajo" nove zemlje.

Imajo nek zverižen ekonomski model, kjer so napihovali rast s statistikami, imajo senčne banke (dolgove skrivajo), ter izvajajo nek neo-kolonializem v Afriki. Nova Zelandija je dala embargo na prodajo zemlje, ker so prihajali Kitajci ko mravlje, kupovali zemljo, se požvižgali na lokalne zakone in sploh je vse postajalo podobno okupaciji.

Poglej si izpuste toplogrednih plinov. Sosedje so izmerili, da so na Kitajskem fabrike, ki še vedno izpuščajo pline, kar so se vsi zemljani dogovorili, da se več ne bo počelo - samo Kitajci to še naprej spuščajo v zrak - oblasti pa menijo, da je tako v redu.

Kitajci nimajo nobene težave, da dajejo v mleko odpadno kemikalijo, ki daje na testih lažno pozitivni rezultat za beljakovine, nato pa preko otroške hrane se zastrupi 10 tisoč in več dojenčkov.

Kitajci še sedaj zatirajo nekatere narode, Tibetance, Ujgure, ki res nikomur nočejo, Tibetanci so sploh tam v enem kotu, itak nimajo kaj dosti, nikoli v svojem življenju niso nimogar napadli, pa so jih šli Kitajci žokat in nadlegovat, z neko sanjarijo o veliki Kitajski.

Ko se Kitajci lotijo nebrzdane "ekonomije", ala Maocetung, pa to folk 20 let umira od lakote, oni pa ne bodo priznali napake, še vedno žokajo njegovo sliko in ga častijo.

Zato naj Huawei kar propade.

Highlag je izjavil:

Če Američani mislijo, da bodo takole ustavili Kitajce se motijo. Ja sedajle se res spotikajo, samo to bo trajalo nekaj časa, potem bodo pa začeli uporabljati svojo robo in ameriške firme bodo dobile dodatno konkurenco. Kitajci imajo sedaj dovolj znanja, če bo pa še država dala kakšno vzpodbudo bodo pa še Kitajci, ki delajo v USA lepo domov prišli in prinesli še kakšno manjkajoče znanje. Na dolgi rok to samo pomeni, da bodo Kitajci bolj neodvisni od Američanov...


Upam, da se zavedaš, da je ta trenutek Kitajska zelo na robu, firme (sploh državne) so do vratu v dolgovih, vrata jim zapirajo zahodnjaki. Evropa še ne, ker imajo predvsem Nemci korist, samo v trenutku bo Foxconn preselil proizvodnjo v Indijo. In podobno tudis ostale zahodne firme. Trump bo carine navijal, 10, 25, 50, 75, 100, 200, 400. Ni to njemu problem.

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

Kitajska bi se lahko zgledovala po nas.
Naj ustanovijo novo podjetje HuWHY, katero odkupi infrastrukturo od Huawei. Huawei pa v stecaj:)

Glugy ::

V ameriškem sodstvu je tako da se kaznuje če katero podjetje zahteva nepošteno veliko licenčnino. Ampak če pa država prepove dostop do katerekoli tehnologije ; kaj šele da bi prišel do licence ..ne to pa ni kaznivo? Kakšen blesav sodni sistem je to?

Huawei bi v normalni državi lahko tožil zaradi izpada dohodka - poslovne škode. Ker gre za namerno povzročanje škode.

Aquafriend ::

Pri 5G se ne gre zgolj za tehnologijo za prenos podatkov. Uporablja se ga lahko tudi kot orozje. V bistvu so v preteklosti 5G najprej uporabljali kot orozje. Zato je logicno, da ne bodo kar tako dopustili kitajskih 5G na svojem dvoriscu.

Zgodovina sprememb…

scipascapa ::

zda 300 mio folka, Kitajska skoraj 1.4 miliarde. Bomo videli kdo bo zmagal, je pa res, da je Svet zaenkrat še bolj odvisen od njih kot obratno.

Machete ::

scipascapa je izjavil:

zda 300 mio folka, Kitajska skoraj 1.4 miliarde. Bomo videli kdo bo zmagal, je pa res, da je Svet zaenkrat še bolj odvisen od njih kot obratno.


Narobe. Ravno obratno je.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Markoff ::

LeQuack je izjavil:

Ubistvu so samo največji bully. Pravi vladar bi delal v dobro vseh.

Machiavelli se ne strinja s teboj.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

imagodei ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Dosti držav se je na ta način moderniziralo in lepo uspevajo. Začenši z Južno Korejo, Taiwanom. Imajo neko svojo vrsto demokracije in so zelo pridni.

Zelo zgovorno. Epsko, celo.
- Hoc est qui sumus -

Markoff ::

Ganon je izjavil:

Tencent, Xiaomi And Oppo Testing Huawei's '60% Faster' Android OS, Report Claims

Američani si kopljejo jamo.

Misliš? Meni se zdi, da se bodo Kitajci (sicer prisilno) še bolj zaprli v svoj mehurček. Tako jih bo tehnološko še lažje povsem odrezati od sveta, dovolj bo, da Ameri+EU prepovedo uporabo China-made-Android, iz kakršnegakoli razloga že. Naenkrat ustavijo celo falango kitajskih podjetij. Res pa je, da spori z Indijo in drugimi večjimi zavezniki ne pomagajo pri tem, da bi takemu ukrepu sledile vse velesile (res pa je Indija s Kitajsko kar precej skregana). Če ne s sankcijami, se lotijo takega OS Izrahellci in jim implantirajo novi Stuxnet. Tokrat s katastrofičnimi rezultati za vse uporabnike. Drumpf leta 2022: "We told you you shouldn't use Chinese equipment. It's unsafe and dangerous." Red China Down. Ne podcenjujmo Amerov, četudi jih ne maramo preveč. Veliko navdihov so počrpali iz antične Grčije in Rima.

On the other hand: kaj se nismo dovolj naposlušali v zadnjih letih (na račun Trumpa), da ekonomska izolacija in protekcija dolgoročno nista dobri ideji? Kitajska partija pač dela po svoje.

maco-maco je izjavil:

Tukajle pravijo, da nakupijo za 11 miljard dolarjev us komponent.
U.S. chipmakers quietly lobby to ease Huawei ban

Heh, bo Donald Duck drugim kompanijam zabičal, da morajo zaradi povečane prodaje, ki jim jo je osebno prinesel on, to skompenzirati z nakupom komponent ameriških proizvajalcev OR ELSE HUAWEIIIII!

Orange Donald Duck : Njegovo Visočanstvo Prvi Kamerad Ši = 2 : 0
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

Bwaze6 ::

"vse, kar je napisal, je res.
demantiraj posamezne trditve, ne pa takih pisat."

Komu se pa da demantirati ta blago megleni osnovnošolski poskus demonizacije kitajcev? Če zgornje trditve postaviš v kontekst in ravnanje Kitajske primerjaš z ravnanjem ZDA, ostane Kitajcem bolj malo edinstvenega. Ne pravim, da so "angelčki", a to je patetično.

"Imajo nek zverižen ekonomski model, kjer so napihovali rast s statistikami, imajo senčne banke (dolgove skrivajo)..."

- To trenutno počnejo skoraj vse svetovne ekonomije, do reprize 2008, ko bo spet vse strmoglavilo. In potem bodo države spet reševale banke in velika podjetja, ampak ne - samo Kitajci imajo nedovoljene povezave med vlado in podjetji...

"ter izvajajo nek neo-kolonializem v Afriki."

- kitajski kolonializem je še v povojih in se ne more meriti z nejaj stoletnim evropskim in ameriškim.

"Poglej si izpuste toplogrednih plinov. Sosedje so izmerili, da so na Kitajskem fabrike, ki še vedno izpuščajo pline, kar so se vsi zemljani dogovorili, da se več ne bo počelo - samo Kitajci to še naprej spuščajo v zrak - oblasti pa menijo, da je tako v redu."

- mešanje izpustov toplogrednih plinov in izpustov CFC prepovedanih plinov. Ampak saj je vse isto, ne?

"Kitajci še sedaj zatirajo nekatere narode, Tibetance, Ujgure..."

- medtem ko zahod izvaža 100% svobodo v Afganistan, Irak, Sirijo, Palestino...

"Upam, da se zavedaš, da je ta trenutek Kitajska zelo na robu, firme (sploh državne) so do vratu v dolgovih..."

- tako kot zahod, celotna svetovna ekonomija je zelo nestabilen sistem. Trump pa se ga je odločil popravljati z macolo.

Zgodovina sprememb…

Poldi112 ::

Markoff je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Ubistvu so samo največji bully. Pravi vladar bi delal v dobro vseh.

Machiavelli se ne strinja s teboj.


V tem primeru bi se. Machiavelli je jasno pisal, kdaj je treba biti nasilen, in kdaj prijazen. Časi za nasilje so mimo - Kitajci so enostavno preveliki. Z agresivnim pristopom jih zgolj delaš močnejše ter bolj sovražno nastrojene do tebe.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Poldi112 ::

bbbbbb2015 je izjavil:


Glede Huawei-ja, stvar je taka, da Kitajska nima odprtega trga. Zahod se je odprl Kitajski, v upanju, da se bodo reformirali in modernizirali. Dosti držav se je na ta način moderniziralo in lepo uspevajo. Začenši z Južno Korejo, Taiwanom. Imajo neko svojo vrsto demokracije in so zelo pridni. Nekatere firme, kot je Samsung, so svetovno znane. Sedaj so osvojili zelo napredne litografske postopke (TSMC, Taiwan) in res bi lahko rekel, da so za vzor.


J. Koreja, Tajvan in Japonci so imeli hude privilegije, da so se lahko razvili in konkurirali Kitajski, katero so pod prisilo USA za 20 let izolirali. Česar, mimogrede, ni želel nihče, razen USA, a niso imeli izbire, ker so bili del svobodnega sveta.

Kako je izgledal razvoj demokracije in kapitalizma v ostalem delu sveta pod okriljem USA pa nazorno vidiš v sr. in J. ameriki, Guamu in ostalih kolonijah.

Pa zahod se je odprl Kitajski, ker so kapitalisti res hoteli ta ogromen trg. In so tudi dobro zaslužili z njim. Zakaj misliš, da se firme tepejo za dostop do kitajskega trga? Ker so angelčki, ki želijo reformirati tiranski režim, pod katerim živijo ubogi kitajci?

bbbbbb2015 je izjavil:


Kitajska pa se je spremenila v neko komunistično-kapitalistično pošast, ki ima unega Xija vladajočega do smrti, cele narode zatirajo in ves čas sanjarijo o veliko-veliki Kitajski. V južnem Kitajskem morju gradijo umetne otoke in si tako "prisvajajo" nove zemlje.


Kitajci, ki so jih stoletje okupirali zahodnjaki, nato pa desetletje še Japonci, zatirajo cele narode? Katere zgodovinske knjige si pa ti bral? Otoki v J. kitajskem morju so pa čisto normalna vojaška oporišča, ki jih ima vsaka velesila okoli svoje obale. Ker če jih nima, se ji lahko zgodi to, kar se je kitajcem po 2. sv. vojni - 20 let izolacije s strani svobodnega sveta, ker so si drznili narediti revolucijo proti lokalenu diktatorju, ki ga je podpirala USA. Kdo je tu agresor?

bbbbbb2015 je izjavil:


Imajo nek zverižen ekonomski model, kjer so napihovali rast s statistikami, imajo senčne banke (dolgove skrivajo), ter izvajajo nek neo-kolonializem v Afriki. Nova Zelandija je dala embargo na prodajo zemlje, ker so prihajali Kitajci ko mravlje, kupovali zemljo, se požvižgali na lokalne zakone in sploh je vse postajalo podobno okupaciji.


Do neokolonializma jim manjka vsaj še fizična okupacija. Oni zgolj ekonomsko sodelujejo. Senčne banke? A to nekaj v stilu London City, pa Kajmanski otoki pa te zadeve?

bbbbbb2015 je izjavil:


Poglej si izpuste toplogrednih plinov. Sosedje so izmerili, da so na Kitajskem fabrike, ki še vedno izpuščajo pline, kar so se vsi zemljani dogovorili, da se več ne bo počelo - samo Kitajci to še naprej spuščajo v zrak - oblasti pa menijo, da je tako v redu.


Ne, oblasti ne menijo, da je to v redu, in so naredile konkreten premik. So pa ogromna država s precej korupcije, tako da čisto vseh še niso pozaprli. Ampak statistika pravi, da delajo na tem. Lahko zvem, od kje ti informacija, da oblasti menijo, da je to ok?

bbbbbb2015 je izjavil:


Kitajci nimajo nobene težave, da dajejo v mleko odpadno kemikalijo, ki daje na testih lažno pozitivni rezultat za beljakovine, nato pa preko otroške hrane se zastrupi 10 tisoč in več dojenčkov.


To se ziher dogaja na dnevni osnovi?

bbbbbb2015 je izjavil:


Kitajci še sedaj zatirajo nekatere narode, Tibetance, Ujgure, ki res nikomur nočejo, Tibetanci so sploh tam v enem kotu, itak nimajo kaj dosti, nikoli v svojem življenju niso nimogar napadli, pa so jih šli Kitajci žokat in nadlegovat, z neko sanjarijo o veliki Kitajski.


Daj vsaj wiki preberi, predno pišeš bedarije. Sicer bi ti napisal kaj o realpolitiki na tej točki, pa ne vem če ima smisel.

bbbbbb2015 je izjavil:


Ko se Kitajci lotijo nebrzdane "ekonomije", ala Maocetung, pa to folk 20 let umira od lakote, oni pa ne bodo priznali napake, še vedno žokajo njegovo sliko in ga častijo.


Kakor kje. Realno jim je Mao prinesel svobodo. Lakota je bila neizbežna, sankcije in izolacija so jo naredile precej hujšo, a Mao je končno pretrgal stoletno tradicijo okupacije ter osamosvojil državo. Jasno tudi hudo zavozil precej stvari, a je bil sam proti svetu, z državo, ki je kot zaveznica USA izgubila par 10 mio ljudi v vojni z Japonci, nato pa se morala pobrati iz ruševin, odrezana od sveta, pod konstantno grožnjo USA invazije. Koliko mio misliš da ima zahod na vesti, ko jim ni pomagal ampak z vojaško blokado preprečil kakršenkoli stik z zunanjim svetom. Nato pa jih še efektivno prisilil, da so morali razviti nuklerano orožje, namesto da bi vlagali v razvoj.

Zdaj kaj je bila po tvoje napaka, ki je ne prizajo. Da bi bilo bolje biti še naprej USA kolonija?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Poldi112 ::

Aquafriend je izjavil:

Pri 5G se ne gre zgolj za tehnologijo za prenos podatkov. Uporablja se ga lahko tudi kot orozje. V bistvu so v preteklosti 5G najprej uporabljali kot orozje. Zato je logicno, da ne bodo kar tako dopustili kitajskih 5G na svojem dvoriscu.


In kako uporabiš 5G kot orožje?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Isotropic ::

izklopiš ga.

baje so se začeli pripravljati na morebiten embargo že par let nazaj in so delali na razvoju svojih čipov.
večji problem bo pa android.

Cr00k ::

Jaz občudujem Kitajce, sistem so nastavili, kateri bi na dolgi rok pojedel vse ostale ekonomije. Se bojim, da so jih malo prehitro spregledali in še nimajo dovolj vzvodov, da bi lahko bistveno kontrirali zahodu. To sem že nekajkrat napisal tu, pod črto je Kitajska v veliko slabšem položaju od ZDA v tej trgovinsko/ekonomski vojni. Seveda bo to tudi ZDA občutila, vendar manj... v boksu bi to bila tekma dveh različnih kategorij.

WhiteAngel ::

Highlag je izjavil:

Če Američani mislijo, da bodo takole ustavili Kitajce se motijo. Ja sedajle se res spotikajo, samo to bo trajalo nekaj časa, potem bodo pa začeli uporabljati svojo robo in ameriške firme bodo dobile dodatno konkurenco. Kitajci imajo sedaj dovolj znanja, če bo pa še država dala kakšno vzpodbudo bodo pa še Kitajci, ki delajo v USA lepo domov prišli in prinesli še kakšno manjkajoče znanje. Na dolgi rok to samo pomeni, da bodo Kitajci bolj neodvisni od Američanov...


Ali pa bodo jenkiji naredili državni udar na Kitajsko in bo razpadla na 3 kose. Saj veš, svoboda govora, demokracija ... to Kitajce še vse čaka. Zdaj so bili nekaj desetletij v eni "limbo" fazi. Ampak sledila bo revolucija in imela bo veliko žrtev. Potem jih bo pa še Indija poj*bala.

t0mekk ::

WhiteAngel je izjavil:

Highlag je izjavil:

Če Američani mislijo, da bodo takole ustavili Kitajce se motijo. Ja sedajle se res spotikajo, samo to bo trajalo nekaj časa, potem bodo pa začeli uporabljati svojo robo in ameriške firme bodo dobile dodatno konkurenco. Kitajci imajo sedaj dovolj znanja, če bo pa še država dala kakšno vzpodbudo bodo pa še Kitajci, ki delajo v USA lepo domov prišli in prinesli še kakšno manjkajoče znanje. Na dolgi rok to samo pomeni, da bodo Kitajci bolj neodvisni od Američanov...


Ali pa bodo jenkiji naredili državni udar na Kitajsko in bo razpadla na 3 kose. Saj veš, svoboda govora, demokracija ... to Kitajce še vse čaka. Zdaj so bili nekaj desetletij v eni "limbo" fazi. Ampak sledila bo revolucija in imela bo veliko žrtev. Potem jih bo pa še Indija poj*bala.


Ja lahko pričakujemo svobodne borce Xinjianga.

tikitoki ::

Ganon je izjavil:

Tencent, Xiaomi And Oppo Testing Huawei's '60% Faster' Android OS, Report Claims

Američani si kopljejo jamo.


Cas, ko lahko ustrahujejo kogarkoli, se bliza koncu. Sam se mi zdi, da se niso dojeli.

s1m0n ::

A ni govora o njihovem lastnem OSu in ne Android OS?

Poldi112 ::

WhiteAngel je izjavil:

Highlag je izjavil:

Če Američani mislijo, da bodo takole ustavili Kitajce se motijo. Ja sedajle se res spotikajo, samo to bo trajalo nekaj časa, potem bodo pa začeli uporabljati svojo robo in ameriške firme bodo dobile dodatno konkurenco. Kitajci imajo sedaj dovolj znanja, če bo pa še država dala kakšno vzpodbudo bodo pa še Kitajci, ki delajo v USA lepo domov prišli in prinesli še kakšno manjkajoče znanje. Na dolgi rok to samo pomeni, da bodo Kitajci bolj neodvisni od Američanov...


Ali pa bodo jenkiji naredili državni udar na Kitajsko in bo razpadla na 3 kose. Saj veš, svoboda govora, demokracija ... to Kitajce še vse čaka. Zdaj so bili nekaj desetletij v eni "limbo" fazi. Ampak sledila bo revolucija in imela bo veliko žrtev. Potem jih bo pa še Indija poj*bala.


Zakaj misliš, da je sta demokracija ter svoboda govora nekaj večnega, kar jih neizogibno čaka? Ter zakaj in kako jih bo indija, ki ima 5x manjši gdp, pojebala? Z molitvijo?

Državni udar je tudi traparija. So pač mejčkn preveliki za kaj takega.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zmajc ::

s1m0n je izjavil:

A ni govora o njihovem lastnem OSu in ne Android OS?


Zakaj točno bi pa pisali svoj lasten OS z nule če lahko naredijo svoj Android fork z dosti manj dela pa še z kompatibilnostjo bo manj težav?

bbbbbb2015 ::

s1m0n je izjavil:

A ni govora o njihovem lastnem OSu in ne Android OS?


Jaz mislim, da gre za fork AndroidOSa. Vsaj če bi tako nalogo dali meni, bi začel tako. Da bi oni z nule kaj naredili? Dvomim.

jype ::

Vazelin je izjavil:

Talk is cheap. Bo treba predatavit tale 60% hitrejsi android
To je pa res trivialno zrihtat. Pobrišeš ven kodo, ki podatke pošilja na NSA strežnike, pa si že tam-tam.

Smurf ::

Bwaze6 je izjavil:

Sam sem še vedno mnenja, da gre za čisto vojno dejanje. Kitajska je postala resna konkurenca ameriškim podjetjem - težko jih obtožuješ kraje zahodne tehnologije, če so v razvoju daleč pred tabo (npr. pri ponudbi celotne infrastrukture 5G). Poskus uničenja enega največjih tehnoloških podjetij je tudi svarilo vsem ostalim pretendentom. Se lahko kaj podobnega zgodi Airbusu, če se američanom zazdi, da je treba Boeingu malce pomagati, ker nihče več ne kupuje njihovih neletečih potniških letal?

Sej na Airbus se je ze vrsil pritisk, resevala ga je pa nazadnje Kitajska :).

Drugace je to samo se en dokaz, zakaj mora biti Evropa enotna (in zakaj potrebujemo EU). Edini nacin, da lahko prezivis ob Kitajski in USA.

mikrctmk ::

Zapomnite si moje besede. Google jih bo vabil nazaj. PRobal so, give them that. V roku dveh mescev bo trump preklicu tole sraje

Miki N ::

mikrctmk je izjavil:

Zapomnite si moje besede. Google jih bo vabil nazaj. PRobal so, give them that. V roku dveh mescev bo trump preklicu tole sraje


Izziv sprejet...

gtu ::

bbbbbb2015 je izjavil:


Poglej si izpuste toplogrednih plinov. Sosedje so izmerili, da so na Kitajskem fabrike, ki še vedno izpuščajo pline, kar so se vsi zemljani dogovorili, da se več ne bo počelo - samo Kitajci to še naprej spuščajo v zrak - oblasti pa menijo, da je tako v redu.

When looking at CO2 emissions per person, China's levels are less than half those of the United States (the next largest source of CO2 emissions) vir

United States withdrawal from the Paris Agreement
When the withdrawal takes effect, the U.S. will be the only UNFCCC member states who is not a signatory to the Paris Agreement. At the time of the original withdrawal announcement, Syria and Nicaragua were also not participants; however, both Syria and Nicaragua have since ratified the agreement, leaving the U.S. the only UNFCCC member state intending to not be a party to the Agreement.



bbbbbb2015 je izjavil:


Malo si preberi literaturo.

Tudi ti boš moral še kaj prebrati.

bbbbbb2015 ::

Bwaze6 je izjavil:

"vse, kar je napisal, je res.
demantiraj posamezne trditve, ne pa takih pisat."

Komu se pa da demantirati ta blago megleni osnovnošolski poskus demonizacije kitajcev? Če zgornje trditve postaviš v kontekst in ravnanje Kitajske primerjaš z ravnanjem ZDA, ostane Kitajcem bolj malo edinstvenega. Ne pravim, da so "angelčki", a to je patetično.


Torej, vidim, da ste moje zapisane besede vzeli zelo resno. Iz vsega zapisanega povzamem, da mi najbolj očitate, da je kritika Kitajske vzeta iz konteksta, torej primerjave z ZDA. Pri čemer bi se dalo ZDA očitati to isto, če ne še bolj.

No, to ni povsem res.
Poglejmo razlike.

Kitajski trg je še vedno zaprt. Če se mi danes zazdi, da bi lahko kaj izvozil v ZDA, to lahko storim, proceduro poznam. Kitajski trg je zaprt. V glavnem jim lahjko prodajaš surovine/hrano, pa še to tvegaš, da si iz Avstralije, pa se greš pogajat za prodajo železove rude, pa ugotoviš, kako rabijo železo in dvigneš ceno - oni pa te zaprejo, državni sovražnik je pogruntal našo šibko točko, špijunira za nami. Končnih izdelkov lahko prodaš za vzorec, čim hočeš prodati večje količine, forsirajo da tam odpreš fabriko. Potem pa te tehnološko okradejo.
---
V ZDA te nihče ne sili, da kaj "deliš" s kom. Če želiš, lahko odpreš fabriko, lahko pa furaš kontejnerje.

Nimajo spoštovanja do intelektualne lastnine. Bodisi prodajajo fake obleke, ure, torbice, tablete, kar češ. Še večji problem je, da se dosti te robe proda na kitajskem internem trgu.
---
ZDA spoštujejo predvsem svojo intelektualno lastnino, pa tudi tujo. Če bodo na carini našli fake Rolex uro, bo šla v zaplembo zagotovo, ne glede na to, da je firma Rolex iz Švice.

Kitajci so okupirali Tibet, ker so menili, da je komunizem superioren in se ga morajo "navžiti" še vsi ostali. Podpisali so neko nebulozno "pogodbo":
Seventeen Point Agreement @ Wikipedia

ki se je ne držijo, niti se je niso imeli namena držati. Oni so Tibet aneksirali in Kitajska je tako - večja. Isto jih je vodilo pri Hong Kongu, pa pri Tajavanu, samo Tajvan še ne ve, kakose bo navžil Kitajske (si pa mislijo).
---
Američani niso v moderni zgodovini aneksirali nikogar. Niti ne želijo "prodirati" preko Aljaske in kakšno Švedsko ali kakšen remote košček Kanade vzeti za svojega.

Kitajci v južno-kitajskem morju iz atolov, kosov apnenca delajo kopno, z letalskimi stezami, pristanišči in material bodisi dovažajo ali izkopljejo iz dna, ter ga nasujejo. Ekola. Nova zemlja. S tem grozijo vsem sosedom in recimo sedaj sploh več ne dovolijo navigacije sosednjih ladij v primorskem pasu (kar oni smatrajo EEZ). Tožili so jih, sodbe ne spoštujejo in delajo kar čejo.
---
ZDA imajo en sam košček zemlje, to je na Kubi, Guantanamo, kar je ostalo po njihovi neslavni zasedbi Kube. Da se razumemo, to so si priborili z vojno. Drugače pa ne boš videl, da bi ZDA nasipavale material v Tržaškem zalivu, pa bi pičili zastavo, pa bi rekli. Ekola, tu je Amerika.

Pa še tako malo iz projekta, kar sem ga delal 3+ let nazaj (protokol za nadzor ribiških ladij). Argentina, recimo - se je soočala s kupom kitajskih ribiških ladij, kiso prišli v njihove vode, lovili ribe, niso reagirali na nič, ne na trobljenje, izmikali so se, ko jih je obalna straža hotela prijeti. Kradli so ribe, zalotili so jih, še narej so kradli. Zaustavili so jih tako, da so par bark potopili, z nesrečno posadko vred. In potem so Kitajci dali mir. Kakšen je to narod, da gre 10k milj krast ribe, zalotijo jih, oni pa kar šibajo vseeno?

Zgodovina sprememb…

MrNighthawk ::

If you can't beat them, cheat them or beat them with a stick.

zeleni ::

Jaz občudujem Kitajce, sistem so nastavili, kateri bi na dolgi rok pojedel vse ostale ekonomije.


Na dolgi rok verjetno ne. Taki delavniki in taka skrb za okolje bo že na srednji rok prinesla težave. Bolni ljudje ne bojo koristni.

Poldi112 ::

O čem ti to?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Huaweijevi prihajajoči telefoni brez Googlovih storitev in aplikacij? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / NWO
7217392 (13136) Reycis
»

Huawei domala ukinja razvojni oddelek v ZDA

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
3711532 (8970) xxxul
»

Huawei zaradi ameriške blokade zmanjšuje proizvodnjo pametnih telefonov

Oddelek: Novice / Android
4426301 (19416) Mr.B
»

Tudi ARM se odpoveduje sodelovanju s Huaweijem (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Procesorji
19851572 (44320) jype
»

Huawei: Podpišemo, da ne bomo vohunili! (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / NWO
5118971 (15400) MrNighthawk

Več podobnih tem