» »

Kitajski cenzorji nad igre

Kitajski cenzorji nad igre

Fortnite

vir: BBC
BBC - Kitajska agencija Xinhua poroča, da je komisija državnih cenzorjev, ki naj bi pred prihodom na trg preverjala vsebino iger, začela z delom. Med prvimi dvajsetimi igrami, ki jih je prejela v oceno, jih je kar devet ocenila kot neprimerne za prodajo na Kitajskem. Med igrami, ki so "šle v bunker" najdemo PUBG, Fortnite, H1Z1 in Ring of Elysium have, ki naj bi prikazovale preveč krvi in gorja. Čeprav, resnici na ljubo, Fortnite česa takega niti ne vsebuje. Paladins pa ima na drugi strani menda premalo oblečene ženske.

Tudi preostalih enajst ni povsem zadostilo očitno strogim merilom, saj bodo morali avtorji pred začetkom prodaje iz njih odstraniti neprimerne vsebine. Med temi igrami najdemo naslove kot so League of Legends, Diablo, World of Warcraft, Overwatch in Multiplayer online battle arena (MOBA), ki menda prav tako preveč razgalja ženske like. Med založniki je najbolj prizadet kitajski Tencent, ki ima na spisku šest, NetEase štiri, Blizzard pa tri naslove.

Kitajska je v letošnjem letu v skrbi za odraščajočo mladino začela z ostrimi ukrepi. Avgusta sestavljena komisija je tako sestavljena iz strokovnjakov za igre, vladnih znanstvenikov ter predstavnikov medijev in igričarske industrije. Zahodni mediji pa zdaj ugibajo, kaj se bo dogajalo v bodoče. Nekateri trdijo, da se bo v kratkem vse normaliziralo, drugi, da naj bi komisija v prihodnosti omejila največje število iger, ki so lahko obenem v obtoku. Kitajska je sicer trenutno največji svetovni trg za igre, po podatkih njihove vladne agencije je ta vreden kar 34,3 milijarde ameriških dolarjev.

32 komentarjev

7982884e ::

Brez pretiravanja 1984 ne seze vec do kolen kitajski avtokraciji.

stjan ::

Stupid and troll :)
Glede na to, da se v Evropi manjšajo človekove pravice, v Zloveniji pa imamo političnega zapornika, nismo več daleč od kitajske diktature.
Če se ne motim cenzuriramo igre na srečo, imamo nek nadzor objav- spletno oko, koliko nam še manjka do Kitajskega nadzora?

antonija ::

stjan je izjavil:

koliko nam še manjka do Kitajskega nadzora?
Ena direktiva.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Markoff ::

Spletno oko je joke. Samo enkrat samkrat sem prijavil komentar, ki je bil več kot očitno sovražen (pozival k masovnem nasilju), a v zvezi z njim "niso mogli podvzeti ničesar". Tako da je pri nas preganjanje sovražnega govora res bolj predmet akademskih in mirovniško-soroševskih debat in ne zakonodaje. No, morda pa je bila težava le v tem, da je komentar pozival k nasilju nad politično opcijo, ki oblasti ni "intimna".

Sicer pa Kitajci kot Kitajci. Sloni v trgovini s porcelanom.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Machete ::

LOL šiška pa politični zapornik. Iluminati pa predsedniki ustavnega sodišča ane svečkarji?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Miki N ::

Saj mi imamo pa boj proti "sovražnemu govoru" z vedno novimi EU domislicami - vse te ideje konvergirajo v isto točko.

Pika na i ::

Zahod pač misli, da mora Kitajska igrati po njihovih pravilih, ker so le-ta edina prava in zdravilna za družbo.
Mogoče pa Kitajska le ve, kaj je dobro za njihovo prihodnost.

Poldi112 ::

7982884e je izjavil:

Brez pretiravanja 1984 ne seze vec do kolen kitajski avtokraciji.


Brez pretiravanja lahko rečem, da pretiravaš.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

FormerUser ::

Dolgo je veljala mantra, da gospodarskega razcveta brez parlamentarne demokracije in liberalnega kapitalizma ni, Kitajska je pokazala, da to nujno ne drži, da je to mogoče doseči tudi s centralno-planskim gospodarjenjem. Na Zahodu še vedno velja, da pot do najboljše družbe vodi preko čim večje osebne svobode in izbire posameznika, čeprav se negativne posledice permisivnosti na vseh nivojih vse bolj kažejo. Absolutna svoboda ni nikoli obstajala, cenzura je bila od nekdaj prisotna, vprašanje je samo kakšni so standardi zanjo. Na Kitajskem cenzurirajo preveč eksplicitno prikazano nasilje in spolnost, ker naj bi bili škodljivi za mladino, na Zahodu je mladini dostopno vse, se pa z družabnih omrežij banira novinarje zaradi stališč kot je "men aren't women", kaj se bo izkazalo za pametnejše, bo pokazal čas, I guess.

vostok_1 ::

FormerUser je izjavil:

Dolgo je veljala mantra, da gospodarskega razcveta brez parlamentarne demokracije in liberalnega kapitalizma ni, Kitajska je pokazala, da to nujno ne drži, da je to mogoče doseči tudi s centralno-planskim gospodarjenjem. Na Zahodu še vedno velja, da pot do najboljše družbe vodi preko čim večje osebne svobode in izbire posameznika, čeprav se negativne posledice permisivnosti na vseh nivojih vse bolj kažejo. Absolutna svoboda ni nikoli obstajala, cenzura je bila od nekdaj prisotna, vprašanje je samo kakšni so standardi zanjo. Na Kitajskem cenzurirajo preveč eksplicitno prikazano nasilje in spolnost, ker naj bi bili škodljivi za mladino, na Zahodu je mladini dostopno vse, se pa z družabnih omrežij banira novinarje zaradi stališč kot je "men aren't women", kaj se bo izkazalo za pametnejše, bo pokazal čas, I guess.


Honestly. I don't know if i want to fuck you or hate you.
Probably both at the same time.
Toliko kot se s steboj ne strinjam, toliko moram tudi priznat nekaj točk.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Poldi112 ()

Manu ::

FormerUser je izjavil:

Na Zahodu še vedno velja, da pot do najboljše družbe vodi preko čim večje osebne svobode in izbire posameznika, čeprav se negativne posledice permisivnosti na vseh nivojih vse bolj kažejo. Absolutna svoboda ni nikoli obstajala,...


Se strinjam s tem. Absolutna svoboda ne obstaja. Je iluzorna. Tudi ideja svobode ima svoje meje.

Dodajam pa, da moramo biti vseeno previdni, saj je v Sovjetski Zvezi bilo premalo svobode in tudi to ni v redu. Treba je najti pravo ravnovesje.

Na zahodu smo šli iz restriktivne vzgoje (19.st. pa tam do sv. vojne) k permisivni. Kar je razumljivo, saj smo bežali iz enega v drugega. Vendar pa smo zašli v drugo skrajnost. Ampak v redu. Vsaj imamo izkušnje. Lahko vidimo problem enega in drugega in iščemo pravo ravnovesje med obema.

Se pa strinjam tudi z izjavo, Kitajci sebe najbolje poznajo in najbolje vedo kako se sami voditi in vzgajati. Sicer je tudi za svet bolje, da nimamo razvajenih Kitajcev, saj že z Američani imamo probleme.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

feryz ::

Na zahodu svoboda obstaja, dokler si majhen. Skoraj popolna je.
Če pa postaneš opažen, imaš dve izbire. Ali si njihov ali pa brez svobode.

Poldi112 ::

Ja, če si bel, oz. pripadnik večine.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

FormerUser ::

@vostok1

Such a nice guy.

@Manu

Tudi na Kitajskem je premalo svobode( politični zaporniki, manjšine...) in še niso našli pravega ravnotežja, mi je pa vseeno všeč, da niso popolnoma skopirali zahodnega modela in miselnosti, da je vzgoja otrok/mladine samo odgovornost njihovih staršev in da razumejo, da tudi okolje, vključno z medijskimi vsebinami, ki jih posameznik konzumira, igra veliko vlogo pri oblikovanju osebnosti, glede na to koliko časa se preživi on-line, pravzaprav čedalje večjo.

jype ::

Markoff je izjavil:

Samo enkrat samkrat sem prijavil komentar, ki je bil več kot očitno sovražen (pozival k masovnem nasilju), a v zvezi z njim "niso mogli podvzeti ničesar".
Prej ko se sprijazniš s tem, da ni nič narobe z nasiljem nad nacisti, prej se bo človeška vrsta rešila tega skrajno škodljivega virusa.

FormerUser je izjavil:

mi je pa vseeno všeč, da niso popolnoma skopirali zahodnega modela in miselnosti, da je vzgoja otrok/mladine samo odgovornost njihovih staršev in da razumejo, da tudi okolje, vključno z medijskimi vsebinami, ki jih posameznik konzumira, igra veliko vlogo pri oblikovanju osebnosti, glede na to koliko časa se preživi on-line, pravzaprav čedalje večjo.
Dilema o tem, kolikšen poseg v osebno svobodo je še dopusten, je zelo težka ravno zato, ker so družine med seboj tako različne. Nič ni narobe, če socialna delavka pobere otroke iz Jonestowna, ampak včasih pobere otroke tudi iz povsem funkcionalne in srečne družine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

gus5 ::

FormerUser je izjavil:

Absolutna svoboda ni nikoli obstajala, cenzura je bila od nekdaj prisotna, vprašanje je samo kakšni so standardi zanjo.
Ne gre enačiti cenzure nasilja v video igricah (fiktivnih scenarijih) ali pornografije (igranega žanra) s cenzuro eksplicitnih groženj z nasiljem konkretnih družbenih dejavnikov. Eno je, če najstnik v PUBG pobije 12 avatarjev, nekaj drugega pa, če npr. slovenski domoljuPci grozijo s streljanjem, klanjem, zaplinjanjem, sežiganjem njim zoprnih.

SimplyMiha ::

Francija nič ne gori.


FormerUser ::

gus5 je izjavil:

FormerUser je izjavil:

Absolutna svoboda ni nikoli obstajala, cenzura je bila od nekdaj prisotna, vprašanje je samo kakšni so standardi zanjo.
Ne gre enačiti cenzure nasilja v video igricah (fiktivnih scenarijih) ali pornografije (igranega žanra) s cenzuro eksplicitnih groženj z nasiljem konkretnih družbenih dejavnikov. Eno je, če najstnik v PUBG pobije 12 avatarjev, nekaj drugega pa, če npr. slovenski domoljuPci grozijo s streljanjem, klanjem, zaplinjanjem, sežiganjem njim zoprnih.

Ne vem, da bi sploh kdo primerjal, ampak kljub temu je tudi prvo potencialno nevarno/škodljivo, sploh za "highly impressionable" mladoletnike, ki lahko ravno zaradi tega razvijejo višjo toleranco do "streljanja, klanja, zaplinjanja, sežiganja njim zoprnih".

Poldi112 ::

A to, da dejansko mislijo, da imajo boljši sistem od zahoda, pa ni opcija?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

7982884e ::

tudi mnogi severni korejci tako mislijo.

antonija ::

Veliko bivsih jugoslovanov se vedno misli da je bil v jugi (skoraj) raj v primerjavi s tem kar imamo danes. Americani so tudi prepricani da so se vedno greatest country in the world. Isto je skitajci, isto je s korejci, isto je z japonci, itd.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Poldi112 ::

7982884e je izjavil:

tudi mnogi severni korejci tako mislijo.


Lahko je biti pameten in se smejati kitajcem, glede na to da, ti naša propaganda na pladnju servira njihove felerje. A si se kdaj vprašal, kako dejansko deluje zahodni sistem ter investiral čas, da to raziščeš? Ali zgolj verjameš naši propagandi, da so razviti in svobodni, oni pa zaostali in zatirani, ker nimajo demokracije?

Kitajci, za razliko od severnokorejcev, so dovolj svobodni, da mirno stegnejo iz države, v kolikor to želijo. Vsedejo se na avion in adijo. Kdo jim bo dal azil, če niso ogroženi, je druga stvar, a primerjava z severno korejo ni ravno inteligentna.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

nsa_ag3nt ::

ST cenzorji bi lahko šli Kitajce učiti, kako se piše resnicaTM.Imajo veliko prakse.


Poldi112 je izjavil:

A to, da dejansko mislijo, da imajo boljši sistem od zahoda, pa ni opcija?

Lahko te kontra vprašam, ali Zahod misli, da ima boljši sistem kot Kitajci ?

Sploh oni razsvetljeni Zahod, kjer lahko vidiš na ulici patruljirati do zob oborožene vojake ?
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

7982884e ::

Poldi112 je izjavil:

7982884e je izjavil:

tudi mnogi severni korejci tako mislijo.


Lahko je biti pameten in se smejati kitajcem, glede na to da, ti naša propaganda na pladnju servira njihove felerje. A si se kdaj vprašal, kako dejansko deluje zahodni sistem ter investiral čas, da to raziščeš? Ali zgolj verjameš naši propagandi, da so razviti in svobodni, oni pa zaostali in zatirani, ker nimajo demokracije?

Kitajci, za razliko od severnokorejcev, so dovolj svobodni, da mirno stegnejo iz države, v kolikor to želijo. Vsedejo se na avion in adijo. Kdo jim bo dal azil, če niso ogroženi, je druga stvar, a primerjava z severno korejo ni ravno inteligentna.
lol dej resno, ne bluzi no. podrobnosti njihovega sistema lahko dobis iz njihovih vladnih strani. si ti investiral cas, da to razisces?
seveda da imajo neprimerno vec svoboscin kot severni korejci. slednji niso nek standard za primerjavo in noben ni trdil nasprotno. aja, tale nov scoring sistem jim v prvi vrsti omejuje uporabo transporta, predvsem mednarodnega, tako da ce se zameris partiji, ne mores vec na enostaven nacin zbezat.

nsa_ag3nt je izjavil:


Sploh oni razsvetljeni Zahod, kjer lahko vidiš na ulici patruljirati do zob oborožene vojake ?

brez skrbi, v ujgurski provinci ne manjka kitajskih vojakov na ulicah. skupna tocka so predvsem clani dolocene vere - ki pa jih kitajci obravnavajo na malenkost milejsi nacin kot nacisti zide.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 7982884e ()

Poldi112 ::

Ja, uguri jebejo ježa, news at 11 (indijanci, palestinci, židi, ...).

Itak, da zahodnjaki mislijo, da živijo v boljšem sistemu kot kitajci. Kar je spet posledica propagande, podobno kot pri kitajcih.

Fora je v tem, da je svoboda zgolj en od dejavnikov, mnogi ga pa dojemajo kot edinega, ker mediji pač o tem radi poročajo. Vprašaj še, kaj je kitajska vlada naredila za kitajce zadnjih 10 let in kaj ameriška za američane. Kitajci so ekonomsko dvignili miljone iz revščine, američani pa so socializirali banke in pustili kupe brezdomcev, da se znajdejo kot se hočejo. Kitajci aktivni čistijo okolje, američani ga svinjajo. Američani občudujejo dosežke svoje mogočne vojske v Afganistanu, Iraku, Siriji, kitajci pa gradijo obrambo in zgolj mirno poročajo, kaj delajo američani. Ne rabijo niti spina, da imajo patriotsko napaljeno populacijo, ki veselo podpira aktivnosti vlade.

Ja, furajo Orwella. Samo a je tako drugačen od ameriškega? Edina resna razlika je, da kitajec to dela javno z namenom vzgajanja, američan pa potiho z namenom kontrole. A so morda v land of the free že ukinili masovni nadzor?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Poldi112 ::

Evropo izpuščam, ker jo manj poznam ter ker je precej manj vplivna ter problematična od kavbojcev.

So te pa dobro oprali vidim.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

7982884e ::

Poldi112 je izjavil:

Vprašaj še, kaj je kitajska vlada naredila za kitajce zadnjih 10 let in kaj ameriška za američane.

napredek iz nizje stopnje na visjo je lazji kot iz visje na se visjo. news at 11. starsi kitajskih mladostnikov, ki so danes srednji sloj, so bili zelo revni.

Poldi112 je izjavil:

Kitajci aktivni čistijo okolje, američani ga svinjajo.

spet, cisto brezpomenska trditev. kitajci so zmanjsali kolicino svinjanja, kar pa ne pomeni nic, ker je ta kolicina svinjanja ogromna. samo domace peci na premog so prepovedali, pa se je poznalo. kitajska mesta so se vedno onesnazena, da ljudje umirajo precej prej in na povsem drugem nivoju kot mesta na zahodu.


Poldi112 je izjavil:


Ja, furajo Orwella. Samo a je tako drugačen od ameriškega? Edina resna razlika je, da kitajec to dela javno z namenom vzgajanja, američan pa potiho z namenom kontrole. A so morda v land of the free že ukinili masovni nadzor?

ce ne locis razlike med spijuniranjem in nadzorom&cenzuro&kaznovanjem "protivladnega delovanja" potem nima smisla razglabljati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 7982884e ()

tikitoki ::

Poldi112 je izjavil:

7982884e je izjavil:

tudi mnogi severni korejci tako mislijo.


Lahko je biti pameten in se smejati kitajcem, glede na to da, ti naša propaganda na pladnju servira njihove felerje. A si se kdaj vprašal, kako dejansko deluje zahodni sistem ter investiral čas, da to raziščeš? Ali zgolj verjameš naši propagandi, da so razviti in svobodni, oni pa zaostali in zatirani, ker nimajo demokracije?

Kitajci, za razliko od severnokorejcev, so dovolj svobodni, da mirno stegnejo iz države, v kolikor to želijo. Vsedejo se na avion in adijo. Kdo jim bo dal azil, če niso ogroženi, je druga stvar, a primerjava z severno korejo ni ravno inteligentna.


To, da lahko Kitajcev mirno zapusti Kitajsko je laz. Ko si enkrat na radarju, ti ne bodo prodali letalske karte, izdali potnega lista,...
Tko, da obdrzi te pravljice zase.

Poldi112 ::

> ce ne locis razlike med spijuniranjem in nadzorom&cenzuro&kaznovanjem "protivladnega delovanja" potem nima smisla razglabljati.

Kolega, poglej si malo zgodovino delavskih gibanj, sindikatov, levičarjev, anarhistov, komunistov, civilnih gibanj in podobnih, ki vsaj malo dišijo po pravicah delavcev, crcev, manjšin in podobnih v usa. O kakšni odsotnosti nadzora ti tu?

No fly listo imajo tudi američani. Pa terrorist watch list, kamor pridejo študenti, ki demonstrirajo proti wall streetu. In če nisi senator, pač nimaš vzvoda, s katerim lahko preprečiš, da ti vlada onemogoči letenje, ker si "terorist".

Ampak moj point je bil samo, da imajo kitajci razlog, da so zadovoljni z državo, glede na to da jim gre vedno bolje. Ne vem zakaj je treba konstantno mimo sekati z očitnimi napakami kitajcev.

Če mene vprašaš, evropa je po svobodi daleč pred tako kitajci kot usa, če pa bi moral izbirati med slednjima pa dejansko ne vem, kje bi raje živel.

>A misliš da ima poldi v glavi kaj drugega kot Drumpfff ko meče ven te izjave? Če bi Hilarij zmagala bi tu častil USA kot eko državo ki bo rešila ves svet pred pogubo co2ja.

Saj veš, da si, v kolikor svojih trditev ne podkrepiš s citati, navaden lažnivec?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

7982884e ::

ok, smo prisli na tocko, kjer se no fly lista za dejanske teroriste primerja s kitajsko no-fly listo. nima smisla nadaljevati.
pa "Pa terrorist watch list, kamor pridejo študenti, ki demonstrirajo proti wall streetu" je navadna neumnost in sploh nima smisla nadalje komentirati.

Mr.B ::

7982884e je izjavil:

ok, smo prisli na tocko, kjer se no fly lista za dejanske teroriste primerja s kitajsko no-fly listo. nima smisla nadaljevati.
pa "Pa terrorist watch list, kamor pridejo študenti, ki demonstrirajo proti wall streetu" je navadna neumnost in sploh nima smisla nadalje komentirati.

A še en zavarovan v pravilnost Trump Demokracije :

Kaj pravi teorija :
In previous hearings, U.S. attorneys have argued the no-fly list is an essential tool in fighting terrorism, and that advising travelers of their presence on such a list, or their removal, would compromise investigations.


Kaj pravi praxa :

Alia Kate, 16, a high school student in Milwaukee, wanted to go to Washington, D.C., for the protests Saturday, April 20. She was looking forward to demonstrating against the School of the Americas and learning how to lobby against U.S. aid for Colombia.

She had an airplane ticket for a 6:55 p.m. flight out of Milwaukee on Friday the 19th, and she got to the airport two hours ahead of time.

But she didn't make it onto the Midwest Express flight.

Neither did many other Wisconsin activists who were supposed to be on board.


On April 6, 2004, the American Civil Liberties Union "filed a nationwide class-action challenge to the government's No Fly List", in which they charge that "many innocent travelers who pose no security risk whatsoever are discovering that their government considers them terrorists – and find that they have no way to find out why they are on the list, and no way to clear their names."[68] The case was settled in 2006, when "the federal government agreed to pay $200,000 in attorneys' fees to the ACLU of Northern California" and to "[make] public, for the first time, hundreds of records about the government's secret 'no fly' list used to screen airline passengers after September 11, 2001."[11] On August 5, 2010, the ACLU filed a lawsuit on behalf of 14 plaintiffs challenging their placement on the No Fly List.[69] and on June 24, 2014, U.S. District Judge Anna J. Brown ruled in favor of the plaintiffs saying that air travel is a "sacred" liberty protected by the U.S. Constitution[70] and ordered the government to change its system for challenging inclusion.[69]


t may have already begun. Mayor Jean Quan referred to the recent violence during an Occupy Oakland protest in California as being caused by a “very radical, violent” group among the crowds. According to some in the occupy movement, however, actions like these are the result of agents provocateurs.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Poldi112 ::

Jp, ista igra že od vsaj od časov, ko se je FBI dobesedno bolj ukvarjal z borci za človekove pravice, kot z dejansko mafijo. Na prvi pogled čudno, a dejansko kapitalistični ustroj ogrožajo bolj, kot mafija.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldi112 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Epic Games Store (strani: 1 2 3 416 17 18 19 )

Oddelek: Igre
906163990 (5533) Gagatronix
»

Francosko sodišče: Steam mora uporabnikom dovoliti prodajo rabljenih iger

Oddelek: Novice / Tožbe
4311149 (9131) Aggressor
»

Po Googlu sodelovanje s Huaweijem prekinjajo še druga podjetja (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / NWO
10928884 (22214) GRT
»

Tencent v nemilosti kitajskih oblasti?

Oddelek: Novice / Ostale najave
214571 (3063) Poldi112
»

Na Kitajskem še strožje omejitve videoiger (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
6119204 (16456) Unknown_001

Več podobnih tem