» »

Američani naj bi sestavili obtožnico za aretacijo Juliana Assanga

Američani naj bi sestavili obtožnico za aretacijo Juliana Assanga

vir: CNN
CNN - Sedemletna preiskava Wikileaksa in Juliana Assanga s strani ameriških organov pregona bo očitno vendarle dobila epilog. Obtožnica proti Assangu naj bi bila že pripravljena in cilj Američanov je aretacija Avstralca. Preiskavo proti Assangu so Američani začeli leta 2010, potem ko je Wikileaks objavil tajne dokumente, ki jih je posredovala Chelsea Manning. In zakaj so Američani potrebovali toliko časa za obtožnico? Problem je bil pravne narave. Zaradi ameriške ustave, točneje zaradi njenega prvega amandmaja, ki zagotavlja svobodo govora, niso uspeli najti pravne podlage za pregon ustanovitelja WikiLeaksa.

Efekt Snowdna

Zato od leta 2010 do 2013 Američani niso aktivno preiskovali Assanga. Potem pa je na sceno stopil Edward Snowden. In Američani še danes trdijo, da je Assange aktivno pomagal Snowdnu. Posledično so Američani spet pričeli aktivno preiskovati Assanga, ki se od leta 2013 skriva v londonski ambasadi Ekvadorja pred švedskimi organi pregona. Neuradno pa naj bi Američanom dokončno prekipelo lani, ko se je Assange aktivno vpletel v volitve in objavljal dokumente, ki so metali slabo luč na demokrate in njihovo izvoljenko Hillary Clinton. Američani trdijo, da so dokumente Assangeju dobavili ruski hekerji po naročilu Putinovega režima.

Boj proti žvižgačem

Ameriška vlada uradno še ni potrdila obstoj obtožnice. Je pa prvi ameriški tožilec Jeff Sessions ta teden dejal, da je »aretacija Assanga prioriteta«. »Pospešili bomo naše aktivnosti v boju z žvižgači,« je še dejal Sessions. Ob robu vladne vojne proti Assangu pa so se spet pojavili argumenti, da Avstralca nikakor ne morejo obsoditi v ZDA. Pa ne samo zato, ker ni ameriški državljan. »V ZDA še nikoli nismo obsodili človeka, ki je v javnost dal resnične informacije,« je za CNN dejal eden izmed ameriških borcev za svobodo govora But Ben Wizner.

61 komentarjev

«
1
2

mtosev ::

za snowdna mi je žal, da propada v rusiji, za assanga mi je nekam vseeno. nikoli mi ni bil preveč všeč.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

          ::

Me zanima, komu je bolj naklonjeno ljudstvo, v ZDA in po svetu: režimu ali žvižgačem.

kow ::

Snowden je vedno govoril o problemih, Assange pa je politicen (fundamentalist v smeri transparence).

FireSnake ::

mtosev je izjavil:

za snowdna mi je žal, da propada v rusiji, za assanga mi je nekam vseeno. nikoli mi ni bil preveč všeč.


Marsikaj smo izvedeli zahvaljujoč Assangu.
Snowden lahko svobodno laufa sem in tja po Rusiji, Assange pa gnije na ambasadi.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Invictus ::

          je izjavil:

Me zanima, komu je bolj naklonjeno ljudstvo, v ZDA in po svetu: režimu ali žvižgačem.

Ljudstvo boli k***c...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

mtosev ::

FireSnake je izjavil:

mtosev je izjavil:

za snowdna mi je žal, da propada v rusiji, za assanga mi je nekam vseeno. nikoli mi ni bil preveč všeč.


Marsikaj smo izvedeli zahvaljujoč Assangu.
Snowden lahko svobodno laufa sem in tja po Rusiji, Assange pa gnije na ambasadi.
assange se ni trudil nič filtrirati in je samo dumpal dokumente brez, da je dal dokumente novinarjem in postrbel, da bi se sensitive stuff pobrisal.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

FireSnake ::

Wikileaks je vedno zakril informacije, ki so bile tako občutljive narave, da bi lahko bila v nevarnosti življenja (imena, ...).

Zato je tudi tako dolgo trajalo od takrat, ko so jih dobili do takrat, ko so jih dejansko objavili.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

erunno ::

Assange pa Snowden se ne razimeta preveč dobro, ravno zaradi razlike v pristopu do leakanja. Snowden je za odgovorno leakanje podatkov, medtek mo se pa Assange dela gre za nefiltrirano leakanje.

FireSnake je izjavil:

Wikileaks je vedno zakril informacije, ki so bile tako občutljive narave, da bi lahko bila v nevarnosti življenja (imena, ...).

Zato je tudi tako dolgo trajalo od takrat, ko so jih dobili do takrat, ko so jih dejansko objavili.


Že nekaj cajta to delajo samo kadar se jim zazdi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: erunno ()

mtosev ::

erunno je izjavil:

Assange pa Snowden se ne razimeta preveč dobro, ravno zaradi razlike v pristopu do leakanja. Snowden je za odgovorno leakanje podatkov, medtek mo se pa Assange dela gre za nefiltrirano leakanje.

FireSnake je izjavil:

Wikileaks je vedno zakril informacije, ki so bile tako občutljive narave, da bi lahko bila v nevarnosti življenja (imena, ...).

Zato je tudi tako dolgo trajalo od takrat, ko so jih dobili do takrat, ko so jih dejansko objavili.


Že nekaj cajta to delajo samo kadar se jim zazdi.
prav zato mi je snowden všeč in upam, da se bo kmalu lahko izselil iz rusije
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Oberyn ::

kow je izjavil:

Snowden je vedno govoril o problemih, Assange pa je politicen (fundamentalist v smeri transparence).

Transparentnost poslovanja servisa, ki ga državljani vzdržujejo za organizacijo svojih skupnih potreb in ga imenujejo država, ni fundamentalizem, pač pa naravno stanje demokratične družbene ureditve. Netransparentnost je odmik od normale, ekstremna netransparentnost, kakršna se vedno bolj uveljavlja, pa je fundamentalizem.

Sploh pa, poštena država nima česa skrivati! Saj se menda ne ukvarja s terorizmom in pedofilijo, ne? Ne? Hmmm...

carota ::

Shoot the messenger!
Za počitnice v Guantanamu ne potrebujejo ustave, sodnih procesov in podobnih srednjeveških komplikacij!

Ruski hekerji? A ni ravbi zadnji leak pisal o tem, da lahko tročrkovne organizacije najbolj demokratične države "impersonirajo" tuje hekanje?

scipascapa ::

Zda je država neumnih ljudi, nobenih demonstracij, ničesar.

djabi ::

Invictus je izjavil:

Ljudstvo boli k***c...


Res je. Dokler folk vsako leto dobi v trgovine najnovejšo pametno napravo, dokler je na policah Milka čokolada, Nutella in ostala cukrasta zadeva, dokler lahko ima vsek vikend grill-party ... se večini hebe.

Jupito ::

Heh. God emperor was actually Dolan all along.

I am disgusted, but not surprised.
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!

klinker ::

scipascapa je izjavil:

Zda je država neumnih ljudi, nobenih demonstracij, ničesar.


Res je, medtem ko mi slovenci smo vsak vikend na ulicah >:D verjetno je se na kakem murkotovem "koncertu" blo vec folka, kot na vseslovenski vstaji :))

poweroff ::

mtosev je izjavil:

assange se ni trudil nič filtrirati in je samo dumpal dokumente brez, da je dal dokumente novinarjem in postrbel, da bi se sensitive stuff pobrisal.

Saj ameriško zunanje ministrstvo tudi izdaja brez zavor sensitive stuff o Severni Koreji, Rusiji, itd.

Stvar perspektive, hočem reči. Glede, da Assange ni niti državljan ZDA, ni nekih hudih razlogov, da bi skrbel za njihove interese.
sudo poweroff

jype ::

klinker> Res je, medtem ko mi slovenci smo vsak vikend na ulicah >:D verjetno je se na kakem murkotovem "koncertu" blo vec folka, kot na vseslovenski vstaji :))

To je eden najpomembnejših dejavnikov za naraščanje terorizma. Ob trenutnih standardih si reveži protesta ne morejo privoščiti iz eksistencialnih razlogov, tisti, ki so običajno protestirali, pa nimajo razloga, da bi se odpovedali udobju, ki ga uživajo. Posamezniki, ki se čutijo odgovorne reči spreminjati, lahko računajo na odziv družbe le v primeru, da storijo nekaj, kar ljudi prestraši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

mtosev ::

poweroff je izjavil:

mtosev je izjavil:

assange se ni trudil nič filtrirati in je samo dumpal dokumente brez, da je dal dokumente novinarjem in postrbel, da bi se sensitive stuff pobrisal.

Saj ameriško zunanje ministrstvo tudi izdaja brez zavor sensitive stuff o Severni Koreji, Rusiji, itd.

Stvar perspektive, hočem reči. Glede, da Assange ni niti državljan ZDA, ni nekih hudih razlogov, da bi skrbel za njihove interese.
mislim, da se rabi odgovorno leakati. če je assange američan mi je vseeno.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

PaX_MaN ::

Podpiram. Za izdajalce ni milosti.

Invictus ::

Toliko nabijanja, pa noben ne ve, da je Assange Avstralec...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Golaz ::

PaX_MaN je izjavil:

Podpiram. Za izdajalce ni milosti.


Čaki malo, človek je razkril, da ZDA vdirajo v vse mogoče zasebne naprave in lastnino ter nadzorujejo ljudi iz vsega sveta. On je za tebe izdajalec?

Dr_M ::

Jest pa upam, da ga ameriski teroristi nikoli ne dobijo v roke.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

kow ::

Oberyn je izjavil:

kow je izjavil:

Snowden je vedno govoril o problemih, Assange pa je politicen (fundamentalist v smeri transparence).

Transparentnost poslovanja servisa, ki ga državljani vzdržujejo za organizacijo svojih skupnih potreb in ga imenujejo država, ni fundamentalizem, pač pa naravno stanje demokratične družbene ureditve. Netransparentnost je odmik od normale, ekstremna netransparentnost, kakršna se vedno bolj uveljavlja, pa je fundamentalizem.

Sploh pa, poštena država nima česa skrivati! Saj se menda ne ukvarja s terorizmom in pedofilijo, ne? Ne? Hmmm...


Potem zagovarjas, da drzava objavi vse podatke? Imena in priimke zaposlenih? Njihove place? Koliko metkov hrani vojska?

Nivo transparentnosti je POLITICNO vprasanje. Nima kaj o tem odlocati ego maniak.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

PaX_MaN ::

Golaz je izjavil:

Čaki malo, človek je razkril, da ZDA vdirajo v vse mogoče zasebne naprave in lastnino ter nadzorujejo ljudi iz vsega sveta. On je za tebe izdajalec?

Da. ZDA to delajo na podlagi odločb sodišč (FISAc,...), zato je to vse zakonito in ustavno.

Invictus ::

kow je izjavil:


Potem zagovarjas, da drzava objavi vse podatke? Imena in priimke zaposlenih? Njihove place?

Norveška to že počne. Davčni podatki državljanov so javni.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Poldi112 ::

PaX_MaN je izjavil:

Golaz je izjavil:

Čaki malo, človek je razkril, da ZDA vdirajo v vse mogoče zasebne naprave in lastnino ter nadzorujejo ljudi iz vsega sveta. On je za tebe izdajalec?

Da. ZDA to delajo na podlagi odločb sodišč (FISAc,...), zato je to vse zakonito in ustavno.


Skrivno rubber stamp sodišče je ustavno?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

kow ::

@Invictus
Tocno tako. Drzava ima tako zakonodajo. Teh podatkov ne objavlja norveski Assange...

PaX_MaN ::

Poldi112 je izjavil:

Skrivno rubber stamp sodišče je ustavno?

Če vi ne veste zanj še ne pomeni da je skrivno.

kow je izjavil:

Potem zagovarjas, da drzava objavi vse podatke? Imena in priimke zaposlenih? Njihove place? Koliko metkov hrani vojska?

Absolutno ne.
Karkoli drži država mora biti tajno, saj drugače državljanom ni moč zagotoviti varnosti, zato je nujno potrebno preklicati ZDIJZ!

kow je izjavil:

Nivo transparentnosti je POLITICNO vprasanje. Nima kaj o tem odlocati ego maniak.

Ni res, za varnost državljanov jo je, ne glede na zakon, nujno potrebno prepovedat:
prekriti pa bo treba tudi imena, navedena v tem Pravilniku, ne glede na to, da so javni uslužbenci, saj jim ta Pravilnik daje določene naloge, ki pa (tudi zaradi varnosti teh oseb) ne morejo biti podatek javnega značaja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

poweroff ::

PaX_MaN je izjavil:

Golaz je izjavil:

Čaki malo, človek je razkril, da ZDA vdirajo v vse mogoče zasebne naprave in lastnino ter nadzorujejo ljudi iz vsega sveta. On je za tebe izdajalec?

Da. ZDA to delajo na podlagi odločb sodišč (FISAc,...), zato je to vse zakonito in ustavno.

Ne. Zame ameriška sodišča ne veljajo. Jaz nisem dolžan skrbeti za interese ZDA. Če se bo treba odločiti med ZDA in mojo državo, bom jaz zaščitil svojo lastno državo.

PaX_MaN je izjavil:


kow je izjavil:

Nivo transparentnosti je POLITICNO vprasanje. Nima kaj o tem odlocati ego maniak.

Ni res, za varnost državljanov jo je, ne glede na zakon, nujno potrebno prepovedat:
prekriti pa bo treba tudi imena, navedena v tem Pravilniku, ne glede na to, da so javni uslužbenci, saj jim ta Pravilnik daje določene naloge, ki pa (tudi zaradi varnosti teh oseb) ne morejo biti podatek javnega značaja.

Severna Koreja imam podobne določbe, pa ameriški vohuni njihove zakone redno kršijo.

Zločin? :))
sudo poweroff

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: poweroff ()

gus5 ::

PaX_MaN je izjavil:

Golaz je izjavil:

Čaki malo, človek je razkril, da ZDA vdirajo v vse mogoče zasebne naprave in lastnino ter nadzorujejo ljudi iz vsega sveta. On je za tebe izdajalec?

Da. ZDA to delajo na podlagi odločb sodišč (FISAc,...), zato je to vse zakonito in ustavno.
V nacistični Nemčiji je bila rasna diskriminacija uzakonjena (Nürnberški zakoni, sprejeti 1935). Ni vse OK, kar je uzakonjeno. ;(

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gus5 ()

Poldi112 ::

PaX_MaN je izjavil:

Poldi112 je izjavil:

Skrivno rubber stamp sodišče je ustavno?

Če vi ne veste zanj še ne pomeni da je skrivno.


Jasno zdaj ni več skrivno, smartass. Še vedno je pa rubber stamp in še vedno je neustavno. Ker je dragnet izrecno prepovedan. Ampak hej, tudi vojne, ki se jih gre predsednik, mora po ustavi napovedati kongres, pa se nihče ne sekira za to. Vsaka administracija manj.
Toliko o pravni državi.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

PaX_MaN ::

poweroff je izjavil:

Ne. Zame ameriška sodišča ne veljajo. Jaz nisem dolžan skrbeti za interese ZDA. Če se bo treba odločiti med ZDA in mojo državo, bom jaz zaščitil svojo lastno državo.


Motite se(11. člen in rekurzivno naprej).
Očitno imajo čez lužo recipročne uzance.

poweroff je izjavil:

Severna Koreja imam podobne določbe, pa ameriški vohuni njihove zakone redno kršijo.

Zločin? :))

Ker ne vem na kaj aludirate, vam, ker s to tematiko nisem temeljito seznanjen, na vprašanje ne morem odgovoriti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

PaX_MaN ::

Poldi112 je izjavil:

Jasno zdaj ni več skrivno, smartass.

Zdaj? Nikoli ni bilo skrivno.

Poldi112 je izjavil:

Še vedno je pa rubber stamp in še vedno je neustavno. Ker je dragnet izrecno prepovedan.

Sodišča se ne strinjajo z vami.

Poldi112 je izjavil:

Ampak hej, tudi vojne, ki se jih gre predsednik, mora po ustavi napovedati kongres, pa se nihče ne sekira za to. Vsaka administracija manj.

Nihče se ne sekira ker ne gre za vojne, ampak vojaško pomoč v boju proti islamskim teroristom.

Poldi112 je izjavil:

Toliko o pravni državi.

Pravnejša od slovenske je že.

poweroff ::

PaX_MaN je izjavil:

Očitno imajo čez lužo recipročne uzance.

Ameriški zakoni o vohunjenju za tuje sile in izdaji za slovenske agente SOVE ne veljajo. Tudi za ruski FSB ne.

PaX_MaN je izjavil:


Ker ne vem na kaj aludirate, vam, ker s to tematiko nisem temeljito seznanjen, na vprašanje ne morem odgovoriti.


Severna Koreja ima zakone, ki zahtevajo varovanje državnih tajnosti. Konkretno se ne sme javno objavljati podrobnosti o njihovem jedrskem programu. Pa ZDA to redno počnejo.

S tem ameriški politiki in tajni agenti kršijo severnokorejske zakone.

Kar je očitno zate hud zločin. Verjetno bi bilo ZDA treba nemudoma kaznovati?
sudo poweroff

Manu ::

PaX_MaN je izjavil:

Podpiram. Za izdajalce ni milosti.

Izdajalce koga ali česa?
Ta članek govori o notranjih zadevah ZDA in ne o mednarodnem pravu.

ZDA so samo ena izmed okoli 195 držav sveta. Res je, da so ena izmed močnejših, ampak še zdaleč niso "svet".

Človeštvo je tako kot ena velika družina (če si sposoben gledat globalno). Eden izmed tvojih nečakov razkrije tvoje zasebne dnevniške zapise in ga pač označiš za izdajalca, ampak on in nekaj tvojih bratov in sester pa te nimajo preveč radi, kako zbiraš podatke o njih in jim prisluškuješ. Za njih ta "izdajalec" ni izdajalec, ampak nekdo, ki jim je pokazal kakšen prasec si (v navezi z nekaterimi svojimi brati). Družina se bo pač malo skregala, ampak še zdaleč nisi ti merodajen, da določaš pravila celotni družini, saj so ostali bratje in sestre tebi enakovredni, čeprav imaš malo večje mišice, ker redno hodiš trenirat.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

Master_Yoda ::

Izdajalec bi bil ce bi imel legitimni dostop do teh dokumentov, in bi prisegel, podpisal/whatever da bo znjimi tako ravnal, kot oni hocejo. Kako je lahko izdajalec ce niti drzavljan ni ? Mogoce je vohun, ce je sam ukradel te dokumente, ampak vohun=/=izdajalec. Ce pa je samo prejel te dokumente od neznanega sourca pa se vohun ni...

poweroff ::

Saj v tem je finta. Če dokumentov ni ukradel, ga ne morejo obtožit vohunstva. Če jih je pa objavil, pa ni ameriški državljan, pa sploh nimajo kaj.
sudo poweroff

McAjvar ::

PaX_MaN je izjavil:

Za izdajalce ni milosti.

Se pridružujem vprašanjem ostalih. Prosim, če lahko definiraš termin "izdajalec" v izrečenem kontekstu.
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov

mtosev ::

Invictus je izjavil:

kow je izjavil:


Potem zagovarjas, da drzava objavi vse podatke? Imena in priimke zaposlenih? Njihove place?

Norveška to že počne. Davčni podatki državljanov so javni.
kul. fajn država.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Glugy ::

Invictus je izjavil:

kow je izjavil:


Potem zagovarjas, da drzava objavi vse podatke? Imena in priimke zaposlenih? Njihove place?

Norveška to že počne. Davčni podatki državljanov so javni.


Zanimivo. Bi bil za da se to tud pr ns nardi.

Oberyn ::

poweroff je izjavil:

Saj v tem je finta. Če dokumentov ni ukradel, ga ne morejo obtožit vohunstva. Če jih je pa objavil, pa ni ameriški državljan, pa sploh nimajo kaj.

Ampak... Tu pa stopi v akcijo pravna podlaga. To je tista stvar, ki je niso mogli najti, kot piše v članku. Niso je mogli najti, torej izgubila se je. Ampak so iskali in iskali in evo, našli so jo. Kdor išče, ta najde. Evo, še pravna podlaga se ne more skriti pred jenkiji, naj se zgodi kar hoče, na koncu jo bodo našli. Tale pravna podlaga ima zavajajoče ime, ker ni osnovana na pravu, temveč na vztrajnosti. In iznajdljivosti. Recimo pravna podlaga bivšega šefa NSA se je glasila: "Let’s not worry about the law. Let’s just figure out how to get the job done." Tako pravi Glenn Greenwald v knjigi No place to hide. Mind you, tudi don Corleone je to vedel. Evo, to je vsemogočna pravna podlaga. Stališče "pa sploh nimajo kaj" je pri takih močnih pravnih orodjih izgubljeno v vetru.

poweroff ::

Saj zato pa pravim, da je pravo v bistvu samo miloščina tistih, ki so na oblasti. Miloščina, ki nam jo naklonijo ali pa tudi ne.

Zato se je treba boriti s silo.

Zato je Snowden šel v Rusijo - tam ameriška sila in "pravo" nimata efekta. In zato je treba uporabljati šifriranje in anonimizacijo. Ker to je sila, moč. Proti kateri pravo nič ne more.
sudo poweroff

poweroff ::

Mimogrede, poglejte si te vohune in izdajalce:



Severna Koreja je že vložila obtožnico, ljudstvo pa vpije "smrt izdajalcem". :))
sudo poweroff

njyngs ::

poweroff je izjavil:

Saj zato pa pravim, da je pravo v bistvu samo miloščina tistih, ki so na oblasti. Miloščina, ki nam jo naklonijo ali pa tudi ne.

Zato se je treba boriti s silo.

Zato je Snowden šel v Rusijo - tam ameriška sila in "pravo" nimata efekta. In zato je treba uporabljati šifriranje in anonimizacijo. Ker to je sila, moč. Proti kateri pravo nič ne more.

Eden boljših komentarjev letos.

Markoff ::

mtosev je izjavil:

za snowdna mi je žal, da propada v rusiji, za assanga mi je nekam vseeno. nikoli mi ni bil preveč všeč.

Cel svet boli za to, kaj boli tebe.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Markoff ::

PaX_MaN je izjavil:

Podpiram. Za izdajalce ni milosti.

Razlika med tabo in povprečnim talibanom je samo v geografski lokaciji. Zagovornik miru (pax), kaj? Ameriška demo(n)kracija za vsako ceno in vsemi orodji, ne? Us good guys, them be bad. Let's nuke'em!

Sicer pa čestitke Amerom - iz Hitlaryjine "can't we drone this guy" so napredovali do Drumpfovega "let's Guantanamo this guy". Pa naj še kdo reče, da niso prav izbrali (sic!).

Slovenski Mirovni inštitut, ki naj bi ga med drugim sponzorirale Soroševe organizacije, se bo kaj javil v bran Assangeu, svobodi govora, transparentnosti ali pač njihov financer nad takšnim ravnanjem ni preveč navdušen?

Varuhinja človekovih pravic, ki jo tako zelo skrbi za kravalturiste z vseh koncev sveta, za CSD pa ne preveč? Transparency International? Amnesty International? OZN? Miška mala Pahor?

That's just how much we all really care.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

war-dog ::

Najbolj kar boli je to, da ljudje niti ne vedo kdo je snowden in kaj je žrtvoval za to da je vse to prišlo med ljudi

Na 7:30 min:
Object reference not set to an instance of an object.

PaX_MaN ::

poweroff je izjavil:

Ameriški zakoni o vohunjenju za tuje sile in izdaji za slovenske agente SOVE ne veljajo. Tudi za ruski FSB ne.

Po tej logiki tudi sirski ISIS teroristi za dejanja storjena v evropi ne morejo bit kaznovani, ker pač niso evropski državljani?
Briljantna logika!
Se vidi, kdo zares podpira teroriste.

PaX_MaN je izjavil:

Severna Koreja ima zakone, ki zahtevajo varovanje državnih tajnosti. Konkretno se ne sme javno objavljati podrobnosti o njihovem jedrskem programu. Pa ZDA to redno počnejo.

S tem ameriški politiki in tajni agenti kršijo severnokorejske zakone.

Kar je očitno zate hud zločin. Verjetno bi bilo ZDA treba nemudoma kaznovati?

D0h.

Manu je izjavil:

Izdajalce koga ali česa?
Ta članek govori o notranjih zadevah ZDA in ne o mednarodnem pravu.

Njihov kazenski zakonik je mednarodno pravo?
Nehite bučke prodajat no.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

poweroff ::

PaX_MaN je izjavil:

Po tej logiki tudi sirski ISIS teroristi za dejanja storjena v evropi ne morejo bit kaznovani, ker pač niso evropski državljani?

Ne. Lahko so kaznovani. V Evropi. Ne pa v Raki.

Kar očitno ne razumeš je, da v svetu velja gola logika sile. Izdajalec v eni državi ni isto kot v drugi. Zato nehaj opletati s takimi izrazi.

Vprašanje je pa zelo konkretno: slovenski agent, ki uspe ukrasti državne skrivnosti ZDA - je kriminalec/izdajalec/bad_person ali je junak?

PaX_MaN je izjavil:


D0h.

Ja kaj sedaj? Tisti agent, ki je prinesel na plano obstoj jedrskega programa v S. Koreji je izdajalec ali ne? Snowden je izdajalec, ali ne?
sudo poweroff
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Švedski preiskovalci ustavili preiskavo proti Julianu Assangeu

Oddelek: Novice / Zasebnost
3912815 (10810) konspirator
»

Američani naj bi sestavili obtožnico za aretacijo Juliana Assanga (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / NWO
6128431 (25870) poweroff
»

Assange spregovoril v javnosti, pozval h koncu "lova na čarovnice" (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / NWO
22650395 (44833) bluefish
»

Ustanovitelj WikiLeaksa Julian Assange aretiran (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Novice / NWO
575132422 (115600) Zheegec

Več podobnih tem