» »

Popolna prepoved Uberja v Italiji

Popolna prepoved Uberja v Italiji

Slo-Tech - Sodišče v Rimu je včeraj prepovedalo delovanje vseh Uberjevih storitev v celotni Italiji, poroča Reuters. Prepovedano so storitve Uber Black, Lux, Suv, X, XL, Select in Van, kar je bistveno širša prepoved kot pred dvema letoma, ko so prepovedali Uber POP. Tista sodba je dobila kasneje tudi potrditev sodišča druge stopnje.

Uber je dejal, da so na odločitvijo sodišča šokirani in da se bodo pritožili. Dodali so, da tisoče profesionalnih voznikov z licencami uporabljajo aplikacijo Uber, da si zaslužijo pačilo in Italijanom nudijo zanesljiv prevoz, dosegljiv s klikom na gumb na telefonu. Toda to ni prepričali sodišča. Sedaj ima Uber 10 dni časa za pritožbo, sicer bodo morali prenehati delovati v Italiji ali plačati 10.000 evrov kazni za vsak dan delovanja. Za popolno prepoved delovanja Uberja v Italiji se je sodišče odločilo, ker podjetje krši zakonodajo in predstavlja nezakonito konkurenco. Tožbo zoper Uber so vložili sindikati taksistov.

Uber ima v zadnjih mesecih precej problemov, saj se na domačih tleh sooča z obtožbami o neprimernem delovnem okolju in seksizmu, drugod pa ga jezi stroga regulativa. Zaradi tega se iz Danske na primer Uber umika kar sam. Ne pomagajo mu niti očitki, da se namerno izmika organom pregona, sedaj pa ga v skupinski tožbi obtožujejo še zavajanja strank in podizvajalcev, ki da jim prikazuje različno ceno vožnje.

124 komentarjev

«
1
2 3

BlueBerry ::

Cosa nostra dela svoje...

A ni Uberju ceneje, da plačuje vsak dan 10k€ kazni in dela dalje?

whatson ::

V Italiji (Rimu konkretneje) imam cca 20/20 odličnih Uber izkušenj in orgormno slabih Taxi izkušenj (nimajo drobiža za menjat, ne peljejo po optimalni poti, odprte šipe pri 10 stopinjah plusa, obnašanje ...).

Za Italijo je to velik korak nazaj, vsekakor pa alarm za Evropo.
Čas včlanitve v Slo-Tech - 6. nov 2000 ob 20:39

BigWhale ::

Ce v resnici Uber krsi zakonodajo, potem to ni korak nazaj. Bi pa bil korak naprej, ce bi posodobili zakonodajo in skupaj z Uberjem nasli resitev.

#000000 ::

ehh in kaj ima UBER tako dobro česar nimajo taksisti v recimo LJ (te največ uporabljam) mislm ka je tisti benefit zaradi katerega bi jest mogu met app na telefonu in vedno uporabljat samo UBER ?

Saul Goodman ::

če bo isti Suljo, ki zdaj vozi LJ Taxi potem vozil še Uber, ne veliko. No, vsaj s kešem te bodo težje nategovali, ker z Uberjem plačaš online.

Drgač pa taxiste moti predvsem to, da se jim je nekdo, ki ga ne morejo "obiskat s kiji", prišel konkretno usrat v njihovo zelje.

Ker je naročevanje prevozov za milenijce zabavnejše prek aplikacij in jim olajša plačevanje/pot/zniža stroške/dobijo več informacij o vozniku pred vstopom v vozilo, jadajada, se je pač prijelo. Z Ljubljanskimi taxisti imaš redko dobre izkušnje in so znani po vseh možnih trikih, da od tebe stisnejo maximalno vsoto denarja.

.. Kot se v zadnjem času v Sloveniji lepo prijema aplikacija Letgo, ki je imho lepa konkurenca Bolhi, čeprav je app sam po sebi skorajda polizdelek. Ker je toliko enostavneje objavljati oglase/lokacijo/vodit komunikacijo s potencialnimi kupci.

AmokRun ::

Si nisem mislil, da so taxi službe tako zlizane z državo. Pa kaj državo briga komu jaz plačam prevoz? Taxi službe naj pa čim prej propadejo, če se niso sposobne prilagoditi trgu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: AmokRun ()

nejcek74 ::

Uber ima vse moznosti da uposteva zakonodajo, pa ocitno to ni v njegovem poslovnem modelu. Cas je da se prilagodi ali pa dokoncno odpoka.

#000000 ::

Saul Goodman je izjavil:

če bo isti Suljo, ki zdaj vozi LJ Taxi potem vozil še Uber, ne veliko. No, vsaj s kešem te bodo težje nategovali, ker z Uberjem plačaš online.

Drgač pa taxiste moti predvsem to, da se jim je nekdo, ki ga ne morejo "obiskat s kiji", prišel konkretno usrat v njihovo zelje.

Ker je naročevanje prevozov za milenijce zabavnejše prek aplikacij in jim olajša plačevanje/pot/zniža stroške/dobijo več informacij o vozniku pred vstopom v vozilo, jadajada, se je pač prijelo. Z Ljubljanskimi taxisti imaš redko dobre izkušnje in so znani po vseh možnih trikih, da od tebe stisnejo maximalno vsoto denarja.

.. Kot se v zadnjem času v Sloveniji lepo prijema aplikacija Letgo, ki je imho lepa konkurenca Bolhi, čeprav je app sam po sebi skorajda polizdelek. Ker je toliko enostavneje objavljati oglase/lokacijo/vodit komunikacijo s potencialnimi kupci.


Da vnaprej vem kok bo cena ne rabim nobenega app-a vem kaka je cena že od prej, pa lahko tudi malo zglihaš, evro komot, pa probi no na UBERJU :) + sej če se dostikrat voziš itak veš kok stane neka relacija, zmotiš se lahko največ za euro.

Manu ::

Ne razumem, kaj je Uberju tako težko plačat tiste licence in delat v skladu z zakonodajo (da ne bo nezakonita konkurenca)? A jim ni v interesu služit denar?
Glede na komentarje se zdi, da vsi pozitivno ocenjujejo Uberjeve storitve. Zakaj potem Uber ne izkoristi ta tok javnega mnenja in popravi vse tiste negativne vidike (neskladnost z zakonodajo in ostalo).
Biti svetovna taksi služba: to pomeni ogromno dobička. Uber ima tu ogromno prednosti, če bi se mu le hotelo izboljšati tiste negativne vidike svojega poslovanja.

Ne razumem pa tudi ostale taksi službe, zakaj ne konkurirajo Uberju s prednostmi, ki jih je ta uvedel.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

mtosev ::

pretiran ukrep maybe?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: SaXsIm ()

FastWIND ::

Manu je izjavil:

Ne razumem, kaj je Uberju tako težko plačat tiste licence in delat v skladu z zakonodajo (da ne bo nezakonita konkurenca)? A jim ni v interesu služit denar?
Glede na komentarje se zdi, da vsi pozitivno ocenjujejo Uberjeve storitve. Zakaj potem Uber ne izkoristi ta tok javnega mnenja in popravi vse tiste negativne vidike (neskladnost z zakonodajo in ostalo).
Biti svetovna taksi služba: to pomeni ogromno dobička. Uber ima tu ogromno prednosti, če bi se mu le hotelo izboljšati tiste negativne vidike svojega poslovanja.

Ne razumem pa tudi ostale taksi službe, zakaj ne konkurirajo Uberju s prednostmi, ki jih je ta uvedel.


Licence stanejo in to ne malo za toliko vozil kot jih ima UBER...

nejcek74 ::

Uber nima vozil, niti ne zaposluje ljudi. Tako trdi sam.

#000000 ::

nejcek74 je izjavil:

Uber nima vozil, niti ne zaposluje ljudi. Tako trdi sam.


večinoma ne vsaj na začetku ne, bolj se jim gre pobrat 25% od vsake fure brez vložka :)

whatson ::

Kdo od dosedanjih komentatorjev uporablja Uber?
Čas včlanitve v Slo-Tech - 6. nov 2000 ob 20:39

#000000 ::

whatson je izjavil:

Kdo od dosedanjih komentatorjev uporablja Uber?



ene par ki potuje, pri nas ga tko ni in verjetno niti ne bo, jest uporabljam Hopin občasno so mal dražji, ampak s priusom se je kr lušno peljat :)

mtosev ::

btw vprašanje kdaj pride uber v slo? rad bi poizkusil ga
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

NikolormousB ::

BlueBerry je izjavil:

Cosa nostra dela svoje...

A ni Uberju ceneje, da plačuje vsak dan 10k€ kazni in dela dalje?


37M EUR letno ni ravno drobiž. Že tako poslujejo z astronomskimi izgubami (cca. 3 milijarde minusa v 2016). Pri takem burn ratu tudi 9 milijard investicij skuriš precej hitro.

cegu ::

NikolormousB je izjavil:

BlueBerry je izjavil:

Cosa nostra dela svoje...

A ni Uberju ceneje, da plačuje vsak dan 10k€ kazni in dela dalje?


37M EUR letno ni ravno drobiž. Že tako poslujejo z astronomskimi izgubami (cca. 3 milijarde minusa v 2016). Pri takem burn ratu tudi 9 milijard investicij skuriš precej hitro.


3.7M

NikolormousB ::

Hmm, kalkulator mi očitno ne štima, my bad :) No, to pa ni tak denar, ki si ga Uber ne bi mogel privoščiti.

nejcek74 ::

whatson je izjavil:

Kdo od dosedanjih komentatorjev uporablja Uber?

Jaz sem ga v Lizboni, ker se je sodelavcu zdelo da je to najboljša zadeva po narezanem kruhu. Men se zdi taxi kot taxi. Kaj pa vem, v večini evropskih mest je metro hitrejši kot taxi. Ko delamo "tour debar" smo v glavnem pes, dokler ti vse ne dojadi, potem pa ponavadi tezimo taksistom dokler nas en ne odpelje. Ce se mi pa mudi iz hotela na letalisce pa mi od tam narocijo taxi. Aja v Moskvi sem uporabljal Yandeex taxi, ki je nekaj podobnega kot Uber, samo da so uspešni kljub temu da spoštujejo zakonodajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nejcek74 ()

Seljak ::

To je to!! Sedaj pa še vse električne avte prepovedati in smo zmagali!

Saul Goodman ::

#000000 je izjavil:

Saul Goodman je izjavil:

če bo isti Suljo, ki zdaj vozi LJ Taxi potem vozil še Uber, ne veliko. No, vsaj s kešem te bodo težje nategovali, ker z Uberjem plačaš online.

Drgač pa taxiste moti predvsem to, da se jim je nekdo, ki ga ne morejo "obiskat s kiji", prišel konkretno usrat v njihovo zelje.

Ker je naročevanje prevozov za milenijce zabavnejše prek aplikacij in jim olajša plačevanje/pot/zniža stroške/dobijo več informacij o vozniku pred vstopom v vozilo, jadajada, se je pač prijelo. Z Ljubljanskimi taxisti imaš redko dobre izkušnje in so znani po vseh možnih trikih, da od tebe stisnejo maximalno vsoto denarja.

.. Kot se v zadnjem času v Sloveniji lepo prijema aplikacija Letgo, ki je imho lepa konkurenca Bolhi, čeprav je app sam po sebi skorajda polizdelek. Ker je toliko enostavneje objavljati oglase/lokacijo/vodit komunikacijo s potencialnimi kupci.


Da vnaprej vem kok bo cena ne rabim nobenega app-a vem kaka je cena že od prej, pa lahko tudi malo zglihaš, evro komot, pa probi no na UBERJU :) + sej če se dostikrat voziš itak veš kok stane neka relacija, zmotiš se lahko največ za euro.


upam, da se hecaš. vprašaj kakega turista na železniški postaji v Ljubljani, kako se je zglihal s taksistom.

FastWIND ::

mtosev je izjavil:

btw vprašanje kdaj pride uber v slo? rad bi poizkusil ga


Zakaj bi ga rad preizkusil ? Taksi kot taksi. Avto in šofer.. Razlika je samo ta, da ne pokličeš ampak s prstom klikneš na zaslonu.. In kaj je sedaj tukaj za preizkusit? Aplikacija?

mtosev ::

meni je to točno všeč. nisem tip kateri rad kliče. click in pickup mi je super ideja. je pa ceneje kot navaden taksi.
ps z appom je plača prevoz ane?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

andrejus ::

taksisti v lj do gnili.
treba je met taktiko z njimi in nikoli ampak res nikoli vzet unga ki caka. vedno je treba poklicat v centralo. z UBERjem bi se tudi jaz vozil vec s taksijom. ne zaradi cene ampak predvsem zaradi preglednosti. turisti itak tudi

to v italiji pa ne vem kje je problem tocno, ker nic ni jasno

Unknown_001 ::

andrejus je izjavil:

taksisti v lj do gnili.
treba je met taktiko z njimi in nikoli ampak res nikoli vzet unga ki caka. vedno je treba poklicat v centralo. z UBERjem bi se tudi jaz vozil vec s taksijom. ne zaradi cene ampak predvsem zaradi preglednosti. turisti itak tudi

to v italiji pa ne vem kje je problem tocno, ker nic ni jasno


Jst sem enkrat vzel enga ki čaka in to ob dveh zjutraj ker ni bilo avtobusa ki bi peljal do mojega stanovanja. Majster je lepo po najkrajši poti pripeljal do končne postaje. Cena je bila povsem zmerna ker sva šla s kolegom in sva plačala vsak pol.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

#000000 ::

Saul Goodman je izjavil:

#000000 je izjavil:

Saul Goodman je izjavil:

če bo isti Suljo, ki zdaj vozi LJ Taxi potem vozil še Uber, ne veliko. No, vsaj s kešem te bodo težje nategovali, ker z Uberjem plačaš online.

Drgač pa taxiste moti predvsem to, da se jim je nekdo, ki ga ne morejo "obiskat s kiji", prišel konkretno usrat v njihovo zelje.

Ker je naročevanje prevozov za milenijce zabavnejše prek aplikacij in jim olajša plačevanje/pot/zniža stroške/dobijo več informacij o vozniku pred vstopom v vozilo, jadajada, se je pač prijelo. Z Ljubljanskimi taxisti imaš redko dobre izkušnje in so znani po vseh možnih trikih, da od tebe stisnejo maximalno vsoto denarja.

.. Kot se v zadnjem času v Sloveniji lepo prijema aplikacija Letgo, ki je imho lepa konkurenca Bolhi, čeprav je app sam po sebi skorajda polizdelek. Ker je toliko enostavneje objavljati oglase/lokacijo/vodit komunikacijo s potencialnimi kupci.


Da vnaprej vem kok bo cena ne rabim nobenega app-a vem kaka je cena že od prej, pa lahko tudi malo zglihaš, evro komot, pa probi no na UBERJU :) + sej če se dostikrat voziš itak veš kok stane neka relacija, zmotiš se lahko največ za euro.


upam, da se hecaš. vprašaj kakega turista na železniški postaji v Ljubljani, kako se je zglihal s taksistom.


Ja turisti niso MOJ priblem, naj zanje poskrbi obilno plačana Turistična zbornica al kako se že imenujejo, turist je tle 5-14 dni jet pa celo leto oz. že desetletja, naj zdaj pustijo zarad turistov ki so tega vajeni iz svojih držav, ker se vozijo z svojim avtom, da naj jim popustijo da ne bi spoštovali zakona, ZAKAJ ? do sedaj smo se vozili brez uberja.

Se vozim s taksiji še leta in leta, OD tega SEM SE DVE LETA vozil VSAK DAN vsaj dvakrat, v službo in nazaj, pe še kam vmes, cene so bile precej višje pa sem vseeno še vedno uporabnik, večina taxi služb me ima v bazi in dobim če izrazim željo HITRO, pridejo v 7 minutah dobesedno. Tko da men UBER ne more kaj dosti izboljšat uporabniške izkušnje. Verjamem da komu jo lahko, ampak da gre država spreminjat ZAKON zaradi nekega podjetja, je pa bizarnost ki ji ni para, s tem pljune v svojo lastno skledo, ker je do sedaj pobirala denar od taxistov , za licence, dovoljenja, neke kao vinjete (LJ-taxi-nr:) zakaj bi to spremenili in država pljunila v lastnio skledo ?

Da se bo par 100 tech freakov in hipsterjev letno peljalo z fancy UCBERJEM in sheralo selfije ?

no go

SaXsIm ::

In obenem ne pozabi, da kaj se grejo, uvest in prilagodit zakonodajo za mobilne telefone! Če te kdo rabi poklicat, te bo pa že na stacionarni telefon poklical. Ali pa pismo domov poslal. Ti pa tudi, boš pa že šel do tiste telefonske govorilnice, če boš slučajno na poti želel koga poklicati! Ane. Zakaj bi rabili storitve nadgrajevati in dopolnjevati, če pa (nekaterim) povsem zadoščajo!
SaXsIm

Unknown_001 ::

SaXsIm je izjavil:

In obenem ne pozabi, da kaj se grejo, uvest in prilagodit zakonodajo za mobilne telefone! Če te kdo rabi poklicat, te bo pa že na stacionarni telefon poklical. Ali pa pismo domov poslal. Ti pa tudi, boš pa že šel do tiste telefonske govorilnice, če boš slučajno na poti želel koga poklicati! Ane. Zakaj bi rabili storitve nadgrajevati in dopolnjevati, če pa (nekaterim) povsem zadoščajo!


OMFG to ni jebena vojna proti "napredku". Gre se za to da bi eni kavbojci radi delali pod posebnimi pogoji ki bi jim omogočali delo pod ceno. Ampak ker nekazeri tega ne vidite oz. Vas boli kurac ker navijate za "napredek" in bi to početje zagovarjali, samo ker je pač firma moderna. Duše prodane. Super, od države pričakujete da bo zakonodajo napisala po merilih tuje firme od katere ne bomo imeli nič razen strošek.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

#000000 ::

Itaq, prodane duše, poglejte si posnetek na rtv slo arhivu, kako zobato nasmejani deček ki je Bil prej v neka mala faca v EU parmentu oz nekem EU uradu, zagovarja, kako je to VZPOREDNA EKONOMOJA ki jemlje samo 25 % od vsake vožnje, in se počuti da bi morala DRŽAVA spremeniti Kriterije SAMO ZA NJIH, ker oni so OD BOGA POKLICANI al KAJ ??

fuck that shit, naj bo kot do sedaj, jest plačam kar moram, in pazim da me ne nategnejo, raje kot da crkne vse ostalo okoli njih in v par letih plačam VEČ.

evo sem najdu ta interviju na RTV slo

http://4d.rtvslo.si/arhiv/na-tretjem/17...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

Saul Goodman ::

#000000 je izjavil:

Saul Goodman je izjavil:

#000000 je izjavil:

Saul Goodman je izjavil:

če bo isti Suljo, ki zdaj vozi LJ Taxi potem vozil še Uber, ne veliko. No, vsaj s kešem te bodo težje nategovali, ker z Uberjem plačaš online.

Drgač pa taxiste moti predvsem to, da se jim je nekdo, ki ga ne morejo "obiskat s kiji", prišel konkretno usrat v njihovo zelje.

Ker je naročevanje prevozov za milenijce zabavnejše prek aplikacij in jim olajša plačevanje/pot/zniža stroške/dobijo več informacij o vozniku pred vstopom v vozilo, jadajada, se je pač prijelo. Z Ljubljanskimi taxisti imaš redko dobre izkušnje in so znani po vseh možnih trikih, da od tebe stisnejo maximalno vsoto denarja.

.. Kot se v zadnjem času v Sloveniji lepo prijema aplikacija Letgo, ki je imho lepa konkurenca Bolhi, čeprav je app sam po sebi skorajda polizdelek. Ker je toliko enostavneje objavljati oglase/lokacijo/vodit komunikacijo s potencialnimi kupci.


Da vnaprej vem kok bo cena ne rabim nobenega app-a vem kaka je cena že od prej, pa lahko tudi malo zglihaš, evro komot, pa probi no na UBERJU :) + sej če se dostikrat voziš itak veš kok stane neka relacija, zmotiš se lahko največ za euro.


upam, da se hecaš. vprašaj kakega turista na železniški postaji v Ljubljani, kako se je zglihal s taksistom.


Ja turisti niso MOJ priblem, naj zanje poskrbi obilno plačana Turistična zbornica al kako se že imenujejo, turist je tle 5-14 dni jet pa celo leto oz. že desetletja, naj zdaj pustijo zarad turistov ki so tega vajeni iz svojih držav, ker se vozijo z svojim avtom, da naj jim popustijo da ne bi spoštovali zakona, ZAKAJ ? do sedaj smo se vozili brez uberja.

Se vozim s taksiji še leta in leta, OD tega SEM SE DVE LETA vozil VSAK DAN vsaj dvakrat, v službo in nazaj, pe še kam vmes, cene so bile precej višje pa sem vseeno še vedno uporabnik, večina taxi služb me ima v bazi in dobim če izrazim željo HITRO, pridejo v 7 minutah dobesedno. Tko da men UBER ne more kaj dosti izboljšat uporabniške izkušnje. Verjamem da komu jo lahko, ampak da gre država spreminjat ZAKON zaradi nekega podjetja, je pa bizarnost ki ji ni para, s tem pljune v svojo lastno skledo, ker je do sedaj pobirala denar od taxistov , za licence, dovoljenja, neke kao vinjete (LJ-taxi-nr:) zakaj bi to spremenili in država pljunila v lastnio skledo ?

Da se bo par 100 tech freakov in hipsterjev letno peljalo z fancy UCBERJEM in sheralo selfije ?

no go


kul, ti si kolega z ljubljanskimi taksisti, mi pa primarno gledamo, da bomo uporabljali superiorno storitev. Pa naj bo to uber, hopin, al pa karkoli, kar mi zmanjša možnosti barantanja z enim taxi balkancem brez licence, ki ponuja tako gnilo storitev zaradi pomanjkanja prave konkurence.

#000000 ::

pa sej isti balkanezer te bo vozil z UBERJEM samo malo boš klikal, rabil boš verjetno tudi NOV android ali celo telefon, vmes boš pa nevede ugotovil da si potolkel par znancev ki sedaj vozijo taxi za (že zdaj bagatelo, no go, vaj pri meni ne, NE rabim app ne rabim uber sploh, zakaj sej že zdej dobivam storitev kot se šika.

AJA pa ne pričakovat če pride UBER, k nam da bo kje drugje kot v LJ, to da je jasno, poglej prospevek na RTV ki sem ga zalimal par postov nazaj. Cijjajo sam in zgolj na LJ

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

mlamat ::

Pa zakaj moramo vsak dan brati o tem neumnem podjetju? Njihova inovacija ni butast app. Njihova inovacija je poslovni model, ki temelji na prekarizaciji delove sile. Pa z VC denarjem delati ogromno izgubo, doker se z dumpingom ne uniči obstoječih ponudnikov.

Tudi vaša delovna mesta bodo s tako miselnostjo nekoč "sherana", "v gig ekonomiji", ali kako se sedaj temu reče. Potem pa boste lahko najeli poceni Uber za pot do zavoda za zaposloveanje.

PrihajaNodi ::

SaXsIm je izjavil:

In obenem ne pozabi, da kaj se grejo, uvestprilagodit zakonodajo za mobilne telefone! Če te kdo rabi poklicat, te bo pa že na stacionarni telefon poklical. Ali pa pismo domov poslal. Ti pa tudi, boš pa že šel do tiste telefonske govorilnice, če boš slučajno na poti želel koga poklicati! Ane. Zakaj bi rabili storitve nadgrajevati in dopolnjevati, če pa (nekaterim) povsem zadoščajo!


Uber ni nic drugega kot pimp za taksije, kjer mu delavci delajo na crno, sam je pa parazit oziroma pijavka, ki samo pije. Prav je da se uber koncno vrze iz vseh drzav.
Uber ni nobena inovacija.

Zgodovina sprememb…

Looooooka ::

Saul Goodman je izjavil:

če bo isti Suljo, ki zdaj vozi LJ Taxi potem vozil še Uber, ne veliko. No, vsaj s kešem te bodo težje nategovali, ker z Uberjem plačaš online.

Drgač pa taxiste moti predvsem to, da se jim je nekdo, ki ga ne morejo "obiskat s kiji", prišel konkretno usrat v njihovo zelje.

Ker je naročevanje prevozov za milenijce zabavnejše prek aplikacij in jim olajša plačevanje/pot/zniža stroške/dobijo več informacij o vozniku pred vstopom v vozilo, jadajada, se je pač prijelo. Z Ljubljanskimi taxisti imaš redko dobre izkušnje in so znani po vseh možnih trikih, da od tebe stisnejo maximalno vsoto denarja.

.. Kot se v zadnjem času v Sloveniji lepo prijema aplikacija Letgo, ki je imho lepa konkurenca Bolhi, čeprav je app sam po sebi skorajda polizdelek. Ker je toliko enostavneje objavljati oglase/lokacijo/vodit komunikacijo s potencialnimi kupci.

Mal si poglej novice na internetu. Uber je ravno fasal skupinsko tozbo, ker te nategne se preden stopis v avto. V bistu tebe in voznika s tem, da nateg financno pokrijes ti, voznik dobi prst v rit, Uber pa pobere dodaten 'zasluzek'.

NikolormousB ::

FastWIND je izjavil:

mtosev je izjavil:

btw vprašanje kdaj pride uber v slo? rad bi poizkusil ga


Zakaj bi ga rad preizkusil ? Taksi kot taksi. Avto in šofer.. Razlika je samo ta, da ne pokličeš ampak s prstom klikneš na zaslonu.. In kaj je sedaj tukaj za preizkusit? Aplikacija?


A lahko vidim na telefonu kje se nahaja najbližji taksi in koliko časa bo trajalo, da me pobere? A lahko minuto preden me pobere dobim notification? Ali vem v naprej koliko me bo stala pot? A lahko vidim kdo me bo pobral, njegovo fotko, ime in ocene? Lahko plačam preko appa, brez, da bi se moral ukvarjati z gotovino ali kartico? Kako izberem kakšen avto naj me pobere, če bi se rad peljal v kakšnem malo bolj luksuznem avtu? Kje pri taksiju vidim statistiko vseh mojih voženj s točnim potekom poti in cenami...

kjer mu delavci delajo na crno


Uberjevi zaposleni ne delajo na črno. Za voznike, ki uporabljajo Uber platformo pa niso odgovorni. Tako kot eBay ni odgovoren, če ti gor na črno prodajaš stvari.

Zgodovina sprememb…

Oberyn ::

Kot poslovni model v družbeno-ekonomski ureditvi, ki jo nekateri ekonomisti in novinarji imenujejo kazino kapitalizem, si moramo priznati, da je Uberjev biznis izjemno uspešen. Črpajo velike količine denarja od vseh udeležencev plus od investitorjev, milijarde izginjajo v neki bilančni črni luknji, ampak seveda nekje pristanejo. Ko bo firma lastnikom prišla vrh glave, jo bodo bankrotirali, likvidirali in nalovdani do grla ustanovili kakšen drug biznis. Sanje kapitalizma.

NikolormousB ::

Sanje kapitalizma so ustvarjanje vrednosti za družbo.

PrihajaNodi ::

Uberjevi zaposleni ne delajo na črno


Kako pa?

Za voznike, ki uporabljajo Uber platformo pa niso odgovorni.


Ustanovim agencijo za turisticne prevoze penzjonerjev, kdo je odgovoren za penzjonerje, ce se jim kaj zgodi?

Tako kot eBay ni odgovoren, če ti gor na črno prodajaš stvari.


Mesas hruske in jabolka. Ce ti na ebayu prodajas fejk znamke te bodo hitro nasli. Ce prodajas rabljene izdelke pa je ok ker si davek ze placal.

Zgodovina sprememb…

whatson ::

Moja izkušnja, po cca 100 uber vožnjah je vsekakor zelo pozitivna. Imel sem max 5 voženj, s katerimi nisem bil povsem zadovoljen, enkrat pa se s šoferjem nisva mogla najti (je kar zaj...., če si med stolpnicami in driver ne govori niti besede angleško). Ostalo pa B.P. Pa sem uporabljal uber med drugim po ZDA, UK, Berlinu, Rimu, Dunaju, Maleziji, Singapurju, Avstraliji, Novi Zelandiji ... itd.

Med drugim sem nagovoril vsaj 10 voznikov in jih spraševal o tem, kako so zadovoljni oni kot driverji. Vsi pretežno odločno zadovoljni, nekaterim je to priložnost za dodatni zaslužek (delaš ko se ti zahoče), drugim osnovni zaslužek. So zadovoljni. Težje pa v teh državah (tudi Slo.) najdeš taksista, ki bi bil zadovoljen in ne bi nergal nad svetom.

Zakaj to pišem, namreč imam občutek da v nekaterih državih okrog Uberja (podobno tudi AirBnBja) največ energije izgubljajo tisti, ki točno ne razumejo koncepta in prednosti, še manj pa so ga imeli možnost preizkusiti v praksi. Države, ki so preregulirane (Slovenija ima 20.000 zakonov in podzakonskih aktov!!!) seveda težje prebavijo poslovne modele, ki temeljijo na večji transparentnost in na trgu povrzočajo disrupcijo trenutnih poslovnih (in kartelnih) dogovorov. Potem je tu še politika, ki se opredeli do vsake stvari brez pretiranega premisleka. V isti sapi komentirajo Ptujski karneval, vojno v Siriji in Uber.

V Sloveniji, kot ste nakateri že omenili, že deluje HopIn Taxi. Je simpatična aplikacija, ki izkoristi prednosti informatizacije prevozov. Je korak naprej, dajte jo sprobati, če je še niste. Moja izkušnja je super. Razlika med uberjem in HopIn Taksi je v tem, da Uber vozijo vozniki v svojih avtih, HopIn pa taksisti, ki so se informatizirali. V Ljubljani (in v M.S.) imate 100% električni CarSharing, kar je odlično, največja promocija zelene mobilnosti v Sloveniji. Tudi ta deluje vrhunsko.

Ne gre se torej za Uber. Gre se za nove poslovne modele (AirBnb, Turo.com, carsharing ...), ki temeljijo na informatizaciji. Če tega na način direktiv niso sposobni urediti Evropski birokrati (kot na primeru Roaminga), smo na preizkusu, kako napredna in hitra država smo. Zaenkrat statistike niso na naši strani. Ker Uber in AirBnB se s Slovenijo po mojem mnenju pretirano ne bosta ukvarjala. Premajhni smo. Pač bomo brez teh storitev in tako manj konkurenčni, manj privlačni in seveda manj napredni. Na Slo-techu pa bi se morali v prvi vrsti boriti proti temu.

:)
Čas včlanitve v Slo-Tech - 6. nov 2000 ob 20:39

NikolormousB ::

Kako pa?


Na belo. Kaj kako? Zaposleni so. Cca. 7000 njih.

Vozniki, ki uporabljajo Uber platformo pač niso njihovi zaposleni tako kot prodajalci, ki uporabljajo eBay niso eBayevi zaposleni, Youtube creatorji niso Youtubovi zaposleni, Twich streamerji niso Twichevi zaposleni...

Mesas hruske in jabolka. Ce ti na ebayu prodajas fejk znamke te bodo hitro nasli. Ce prodajas rabljene izdelke pa je ok ker si davek ze placal.


Ne, ti mešaš. Uber je za voznike točno to kar je eBay za prodajalce. Naloga platform providerja ni, da preverja kdo dela na črno, to je naloga davkarije, mogoče policije in drugih državnih služb.

PrihajaNodi ::

Gre se za nove poslovne modele (AirBnb, Turo.com, carsharing ...),


Airbnb? Oddaja stanovanja na crno? Se ti hecas?

NikolormousB ::

Ravno toliko kot Uber prevaža ljudi na črno.

PrihajaNodi ::

Na belo. Kaj kako? Zaposleni so. Cca. 7000 njih.


Oo? Imajo pogodbe o zaposlitvi? Prispevke jim placuje uber?


prodajalci, ki uporabljajo eBay niso eBayevi zaposleni, Youtube creatorji niso Youtubovi zaposleni, Twich streamerji niso Twichevi zaposleni..


Spet mesas hruske in jabolke. Ce imas stalen prilin iz Ebaya moras odpreti dejavnost. Ce pa prodas rabljene gate za 50centov 1x na mesec ni problema

Ne, ti mešaš. Uber je za voznike točno to kar je eBay za prodajalce. Naloga platform providerja ni, da preverja kdo dela na črno, to je naloga davkarije, mogoče policije in drugih državnih služb.


Torej ce nekdo zeli prevazati ljudi naj odpre s.p. Taksi sluzbo ne pa da mucka z uberjem. Ne mesaj hrusk in jabolk.

NikolormousB je izjavil:

Ravno toliko kot Uber prevaža ljudi na črno.


Uber in Airbnb sta ti platforme enakovrednne agencijam tipa Adeco. Vse bi bilo treba izgnati.

Zgodovina sprememb…

NikolormousB ::

Oo? Imajo pogodbe o zaposlitvi? Prispevke jim placuje uber?


Seveda.

Spet mesas hruske in jabolke. Ce imas stalen prilin iz Ebaya moras odpreti dejavnost. Ce pa prodas rabljene gate za 50centov 1x na mesec ni problema


In kaj je drugače v primeru Uberja?

Torej ce nekdo zeli prevazati ljudi naj odpre s.p. Taksi sluzbo ne pa da mucka z uberjem. Ne mesaj hrusk in jabolk.


Boš to razložil uporabnikom prevozi.org pa vsem, ki pobirajo štoparje?

Uber in Airbnb sta ti platforme enakovrednne agencijam tipa Adeco. Vse bi bilo treba izgnati.


Pišeš nesmisle.

LordNacho ::

1) Od države pričakujem, da bo zakonodaja spisana tako, da bo ustrezala željam kar se da največ ljudi (saj to je demokracija ne?).

(Želja večine bo seveda vedno tudi spoštovanje človekovih pravic - če ne zaradi altruističnih razlogov, že zaradi egoističnih.)

2) Uber je dokazal, da je želja večine ljudi, da se taxi prevoz poceni, pa tudi če zaradi tega trpijo varnostni standardi. (aka licence niso potrebne)

3) Zatorej pričakujem, da bo država spremenila zakone v prid Uberja.


Prosim povejte mi kaj je narobe s to logiko?

Če bo kdo rekel, da ni prav, da država piše zakone tako, da bodo ustrezali željam kar se da največ ljudem, se pač filozofsko ne bomo strinjali - za vas bom rekel, da ste neumni egoisti, ki si domišljate, da veste, kaj si vaš sočlovek najbolj želi v življenju. (stvari, kot je onesnaževanje niso primer nedelovanja logike - tesla (med drugimi) dokazuje, da je želja veliko ljudi zmanjševanje onesnaževanja)

Unknown_001 ::

Če tako pravi večina ni nujno vedno korak v pravo smer. Tesla in ostala električna vozila pa niso E od ekologije. Edini korak v pravo smer je izboljšati kakovost javnega prevoza. Razni uberji in tesle... vi ste ovce, oni vas šišajo.

VSAKDO pameten ki želi poceni, varen prevoz z najmanj okoljskega odtisa bo navijal za javnega. Žal vsi, ki se vam ne da prepešačit gistih 100m razlike od posataje ste še večji egoisti ker hočete prevoz pred prag v svoji škatli. In potem bi pametovali o ekologiji. PUJ ebemti. Če bi javni prevoz bil bolj razvit, prometna infrastruktura popravljena,( kar je zagotovo prednostno pred eno usrano firmo iz tujine) tega jajcanja z uberjem ne bi bilo treba.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

whatson ::

[8-O]
Čas včlanitve v Slo-Tech - 6. nov 2000 ob 20:39

Scorpia ::

whatson je izjavil:

Moja izkušnja, po cca 100 uber vožnjah je vsekakor zelo pozitivna. Imel sem max 5 voženj, s katerimi nisem bil povsem zadovoljen, enkrat pa se s šoferjem nisva mogla najti (je kar zaj...., če si med stolpnicami in driver ne govori niti besede angleško). Ostalo pa B.P. Pa sem uporabljal uber med drugim po ZDA, UK, Berlinu, Rimu, Dunaju, Maleziji, Singapurju, Avstraliji, Novi Zelandiji ... itd.

Med drugim sem nagovoril vsaj 10 voznikov in jih spraševal o tem, kako so zadovoljni oni kot driverji. Vsi pretežno odločno zadovoljni, nekaterim je to priložnost za dodatni zaslužek (delaš ko se ti zahoče), drugim osnovni zaslužek. So zadovoljni. Težje pa v teh državah (tudi Slo.) najdeš taksista, ki bi bil zadovoljen in ne bi nergal nad svetom.

Zakaj to pišem, namreč imam občutek da v nekaterih državih okrog Uberja (podobno tudi AirBnBja) največ energije izgubljajo tisti, ki točno ne razumejo koncepta in prednosti, še manj pa so ga imeli možnost preizkusiti v praksi. Države, ki so preregulirane (Slovenija ima 20.000 zakonov in podzakonskih aktov!!!) seveda težje prebavijo poslovne modele, ki temeljijo na večji transparentnost in na trgu povrzočajo disrupcijo trenutnih poslovnih (in kartelnih) dogovorov. Potem je tu še politika, ki se opredeli do vsake stvari brez pretiranega premisleka. V isti sapi komentirajo Ptujski karneval, vojno v Siriji in Uber.

V Sloveniji, kot ste nakateri že omenili, že deluje HopIn Taxi. Je simpatična aplikacija, ki izkoristi prednosti informatizacije prevozov. Je korak naprej, dajte jo sprobati, če je še niste. Moja izkušnja je super. Razlika med uberjem in HopIn Taksi je v tem, da Uber vozijo vozniki v svojih avtih, HopIn pa taksisti, ki so se informatizirali. V Ljubljani (in v M.S.) imate 100% električni CarSharing, kar je odlično, največja promocija zelene mobilnosti v Sloveniji. Tudi ta deluje vrhunsko.

Ne gre se torej za Uber. Gre se za nove poslovne modele (AirBnb, Turo.com, carsharing ...), ki temeljijo na informatizaciji. Če tega na način direktiv niso sposobni urediti Evropski birokrati (kot na primeru Roaminga), smo na preizkusu, kako napredna in hitra država smo. Zaenkrat statistike niso na naši strani. Ker Uber in AirBnB se s Slovenijo po mojem mnenju pretirano ne bosta ukvarjala. Premajhni smo. Pač bomo brez teh storitev in tako manj konkurenčni, manj privlačni in seveda manj napredni. Na Slo-techu pa bi se morali v prvi vrsti boriti proti temu.

:)


Ocitno ti tudi ne razumes najbolj koncepta uberja. Najvecji problem je da oni uvajajo svojo storitev s svojimi pogoji, drzava pa naj zakonodajo spremeni.
Ves da taksisti v slo morajo imeti licence, placevati prispevke itn... to vse stane, zato tudi cena taka kot je na km. Eni boste rekli predrago, ampak na balkanu imajo se visje. Ampak pustimo to.
Prav tako imas pri nas postene in ne postene taksiste in zadovoljne in nezadovoljne stranke.
Primerjati uber z drugimi drzavami kjer so pogoji drugacni in tudi cene taxistov je drugacna. Naprimer london ima zelo drage taksiste in se uber tukaj splaca ker imajo lahko nizje cene, dejansko uber voznik lahko zasluzi. Pri nas ce bo uber voznik imel se nizje cene od taksistov in ce bo dajal se za prispevke, ne bo kaj dosti zasluzil.
Ce pri nas nebi gledali toliko na ceeno bi tudi marsikater mali podjetnik bil uspesen, tukaj pa zal nastopijo tajkuni, ki tega ne dovolijo...
////
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

London prepovedal Uber, slednji se ne predaja

Oddelek: Novice / Ostale najave
2817124 (15550) leiito
»

Uber dela izgubo

Oddelek: Novice / Rezultati
4715809 (13058) BigWhale
»

Tudi Italija prepovedala Uber (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
16359049 (48397) Glugy
»

Uber v Nemčiji prepovedan (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
24572966 (61151) hotwheels
»

Hamburg in Berlin prepovedala Uber, ta zaganja UberTaxi

Oddelek: Novice / Ostale najave
2910450 (8805) Tody

Več podobnih tem