» »

Bitcoin na Japonskem postal plačilno sredstvo

Bitcoin na Japonskem postal plačilno sredstvo

Slo-Tech - Po vrhu v začetku marca se je vrednost bitcoina sesedla za skoraj tretjino, sedaj pa spet skokovito raste in je že skoraj presegla zadnji vrh. Nezanemarljiv faktor pri najnovejši rasti je japonska zakonodaja. V začetku tedna je japonska agencija za plačilne storitve sporočila, da je bitcoin postal uradno sprejeto plačilno sredstvo (legal tender). Še vedno pa bitcoin ni valuta (currency). Podobno kot kartična plačila predstavljajo zgolj način plačila, velja torej tudi za bitcoin. Dopolnila japonskega zakona o bančništvu, ki prinašajo novost, so se začela uporabljati aprila, potem ko je imel zakonski osnutek za seboj precej burno pot sprejemanja.

Nova japonska zakonodaja uvaja pojem digitalne valute, ki je definirana kot hranilec vrednosti, ki ga lahko uporabimo pri plačilu nedoločenim osebam ali ga kupujejo oziroma prodajamo nedoločenim osebam. Japonska zakonodaja tudi razlikuje med digitalno valuto in elektronskim denarjem. Prva nima uradnega izdajatelja in jo lahko uporablja vsakdo, medtem ko je elektronski denar izdal točno določen izdajatelj in ga tudi samo ta sprejema.

To prinaša tudi spremembe v japonski zakonodaji. Za bitcoin ne bo več veljal 8-odstotni prometni davek, bodo pa dobički iz trgovanja obdavčeni. Prav tako se zaostrujejo pravila za odpiranje računov pri borzah, saj bo treba za odprtje računa za trgovanje z bitcoini odgovoriti na kopico vprašanj, česar doslej ni bilo treba - podobno kot pri nas, ko banko zanima vse od naslova do zaposlitve. Strožja so tudi pravila za poslovanje bitcoinskin borz.

Japonska zavezanost za pravno ureditev bitcoina je razumljiva, saj je prav japonski Mt.Gox eden večjih polomov bitcoina. Z novo zakonodajo želijo preprečiti podobne mahinacije v prihodnosti in zlorabo bitcoinov za nelegalne posle. V Sloveniji ima bitcoin podoben status kakor zlato. Provizije za pretvarjanje bitcoinov v evre in nazaj so oproščene DDV, dobiček zaradi rasti vrednosti bitcoinov pa ni obdavčen. Obdavčeni so zgolj prihodki iz naslova rudarjenja.

42 komentarjev

mtosev ::

ne vedno ne vem kaj je prednost bitcoina pred plačevanjem s kreditno kartico.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

jype ::

mtosev> ne vedno ne vem kaj je prednost bitcoina pred plačevanjem s kreditno kartico.

Da za promet z bitcoinom ne potrebuješ nikogaršnjega dovoljenja.

mtosev ::

še kakšen?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

jype ::

mtosev> še kakšen?

Vse, kar iz tega izhaja:
- Kartica ni tvoja, zato jo lahko banka kadarkoli izklopi, bitcoini so tvoji in ti nihče ne more preprečiti, da jih uporabljaš,
- infrastruktura, potrebna za delovanje kartic in POS terminalov je centralizirana - kadar je nedosegljiva, ne deluje nič, bitcoin je decentraliziran in napad na omrežje zato bistveno težji,
- zakonodaja lahko omeji delovanje bank, računi se lahko zamrznejo, v imenu boja proti pedofiliji, terorizmu ali dekadenci se lahko transakcije zavrnejo, pri bitcoinih tega ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

hamez66 ::

Kripto valute so podobne printanju denarja. In v kripto svetu printanja denarja je bitcoin kralj.


A ni super, malo se napumpa coin, pa je skupina ljudi bogatejša za par 100 miljonov? Večina trgovalnih platform z altcoini podpira bitcoin, s kreditnimi pa šele v zadnjem času. Poleg tega so višine provizij kreditnih ali paypala ponavadi višje od provizij na alt coinih. Na bitcoinu je provizija zdaj že zrastla, tako, da to ni več bistvena prednost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hamez66 ()

jype ::

btctrader> A ni super, malo se napumpa coin, pa je skupina ljudi bogatejša za par 100 miljonov?

Ma, ni čist tko, no.

hamez66 ::

jype je izjavil:

btctrader> A ni super, malo se napumpa coin, pa je skupina ljudi bogatejša za par 100 miljonov?

Ma, ni čist tko, no.


Čist tko ni, ne.

blackbfm ::

- infrastruktura, potrebna za delovanje kartic in POS terminalov je centralizirana - kadar je nedosegljiva, ne deluje nič


a bitcoin se pa prenasa telepatsko al je odvisen od infrastrukture ispja in njihovega crap modema.. mislim da je bolj to slednje :p

jype ::

blackbfm> a bitcoin se pa prenasa telepatsko al je odvisen od infrastrukture ispja in njihovega crap modema.. mislim da je bolj to slednje :p

Bitcoin čisto spodobno deluje tudi z zelo skromno pasovno širino, zato lahko transakcije v omrežje pošiljaš preko ogromno različnih ISPjev, vključno s tistimi s satelitskimi, mobilnimi, starimi bakrenimi, koaksialnimi in sodobnimi optičnimi povezavami.

Ker je omrežje decentralizirano, bi morali vsi ISPji hkrati blokirati promet, kar je tehnično zelo težko izvedljivo.

spyker123 ::

Kaj je pa potem onecoin? to vidim večkrat na facebooku...nekaj sem slišal, da tu gre bolj za piramidni oz nategunski sistem ali je pa je to še en način plačevanja?

Baja ::

@spyker123: drži se stran. scam.

globoko grlo ::

Kje se pa zbirajo podatki oz. evidenca kolk bitcoinov mam? Če je infrastruktura že decentralizirana, vseeno je nekje moj acc in mi ga lahko komot speljejo raznorazni zlikovci, vključno s CIA&Co.

Al se motim?
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

scipascapa ::

ne vem zakaj bi tole podpiral, je res težko dvigniti denar iz banke in nič pustiti gor? ali tale bitcoin da se nekaj ljudi obogati, med njimmi 2 slovenca, ki imate firmo registrirano v UK, utaja davkov pa to.

imejte nekaj v roki, denar, ploščice zlata karkoli...bitcoin, kartica to je vse v sistemu, kjer lahko nekdo pritisne delete ali shutdown.

Zgodovina sprememb…

crystal ::

btc trenutno ni cist decentraliziran no

gruntfürmich ::

scipascapa je izjavil:

ne vem zakaj bi tole podpiral, je res težko dvigniti denar iz banke in nič pustiti gor? ali tale bitcoin da se nekaj ljudi obogati, med njimmi 2 slovenca, ki imate firmo registrirano v UK, utaja davkov pa to.

imejte nekaj v roki, denar, ploščice zlata karkoli...bitcoin, kartica to je vse v sistemu, kjer lahko nekdo pritisne delete ali shutdown.

ti kr mej lopato v roki, za druga je videt da nisi...

a praviš da je firma v UK zaradi utaje davkov? a lažje poslovanje verjetno sploh ni merilo...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: scipascapa ()

gruntfürmich ::

ne vem zakaj tako pozno novica! jst sploh nisem vedel za to...:8)
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: scipascapa ()

Oberyn ::

scipascapa je izjavil:

ne vem zakaj bi tole podpiral, je res težko dvigniti denar iz banke in nič pustiti gor?

Danes še lahko dvigneš denar iz banke, čeprav tudi ne več čisto trivialno - dvig gotovine (razen drobiža) je potrebno napovedati in dobiš datum čez par dni. Vendar je precej očiten trend ukinjanja gotovine. Že sedaj je denarja, natisnjenega na papir, samo okoli 5% od vsega denarja v obtoku. Možnost, da v neki srednji prihodnosti ne boš več mogel dvigniti svojega (pravzaprav pogojno svojega) denarja iz banke, je velika. Potem te imajo pa stisnjega v kot do konca - tudi pisnil več ne boš.

Mato989 ::

jype je izjavil:

blackbfm> a bitcoin se pa prenasa telepatsko al je odvisen od infrastrukture ispja in njihovega crap modema.. mislim da je bolj to slednje :p

Bitcoin čisto spodobno deluje tudi z zelo skromno pasovno širino, zato lahko transakcije v omrežje pošiljaš preko ogromno različnih ISPjev, vključno s tistimi s satelitskimi, mobilnimi, starimi bakrenimi, koaksialnimi in sodobnimi optičnimi povezavami.

Ker je omrežje decentralizirano, bi morali vsi ISPji hkrati blokirati promet, kar je tehnično zelo težko izvedljivo.


Niti ne, če pride krovni zakon iz strani države je pol na istem kot so banke :) nostavno ga prepovejo in kriminalizirajo, kaj pa potem, ISPji pa enostavno vejo in če imajo zakonsko podlago in dolžnost boš kaznovan, simpl

mtosev ::

in a je kdo na slotechu zazlužil kaj denarja prek bitcoina?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Looooooka ::

mtosev je izjavil:

ne vedno ne vem kaj je prednost bitcoina pred plačevanjem s kreditno kartico.

Ene kreditne ne podpirajo online placil...torej moras se zm pazit kaj si vzel.
Pa provizije...
Pa pol magično ne deluje na eni strani, ker ma banka/oz payment gateway neko svojo zajebano(al pa zjebano) politiko in ti zavrne kartico čeprav imaš gor denar...
Potem ti nekdo reče pa nakaž s SEPA...pa je petek popoldne in si dobr do ponedeljka.
Take...malenkosti, kjer se vidi prednost sistema in razlog zakaj gre bankam v nos.

Zgodovina sprememb…

scipascapa ::

Oberyn je izjavil:

scipascapa je izjavil:

ne vem zakaj bi tole podpiral, je res težko dvigniti denar iz banke in nič pustiti gor?

Danes še lahko dvigneš denar iz banke, čeprav tudi ne več čisto trivialno - dvig gotovine (razen drobiža) je potrebno napovedati in dobiš datum čez par dni. Vendar je precej očiten trend ukinjanja gotovine. Že sedaj je denarja, natisnjenega na papir, samo okoli 5% od vsega denarja v obtoku. Možnost, da v neki srednji prihodnosti ne boš več mogel dvigniti svojega (pravzaprav pogojno svojega) denarja iz banke, je velika. Potem te imajo pa stisnjega v kot do konca - tudi pisnil več ne boš.


Stisnjeni smo v kot v tistem trenutku, ko dobimo jebeno plačo na TRR, kdo garantira, država?

mtosev ::

Looooooka je izjavil:

mtosev je izjavil:

ne vedno ne vem kaj je prednost bitcoina pred plačevanjem s kreditno kartico.

Ene kreditne ne podpirajo online placil...torej moras se zm pazit kaj si vzel.
Pa provizije...
Pa pol magično ne deluje na eni strani, ker ma banka/oz payment gateway neko svojo zajebano(al pa zjebano) politiko in ti zavrne kartico čeprav imaš gor denar...
Potem ti nekdo reče pa nakaž s SEPA...pa je petek popoldne in si dobr do ponedeljka.
Take...malenkosti, kjer se vidi prednost sistema in razlog zakaj gre bankam v nos.
jaz teh problemov še nisem mel.

kaj je sepa?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

krneki0001 ::

Looooooka je izjavil:

Potem ti nekdo reče pa nakaž s SEPA...pa je petek popoldne in si dobr do ponedeljka.


1.1.2018 - hitra plačila. V EU boš imel možnost hitrega plačila (manj od 20 sekund od plačnika do prejemnika). Je kr velik projekt in se veliko dela na tem. Sicer bo transakcija malo dražja, ampak zadeva bo zelo zanimiva.

gruntfürmich ::

mtosev je izjavil:

kaj je sepa?

ne obremenjuj se s problemi odraslih. ali pa mamo uprašaj, ti bo ona vse zrihtala...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

hamez66 ::

mtosev je izjavil:

in a je kdo na slotechu zazlužil kaj denarja prek bitcoina?


Maš temo o bitcoinu, tam se včasih kdo pohvali. Ja, se da zaslužit lepe denarčke in nekateri so zaslužili lepe vsote. Samo načeloma o konkretnih cifrah ne razglabljamo.

Kakšno imaš grafično kartico? Če imaš kaj pametnega, je zdaj pravi čas, da se pridružiš. Trenutno je profitabilnost miniranja visoka. Marca se je dalo zaslužit okoli 30-40 eur z 280x, ker je bila profitabilnost tako visoka. Ne vem natančne cifre, ampak kadarkoli sem pogledal, je bil dnevni zaslužek višji od 1.1$.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hamez66 ()

Magic1 ::

Seveda se da zaslužit 30-40€, če mamica plača elektriko. Če pa sam plačaš, pa imaš malo dražje ogrevanje pozimi. Poleti pa že minus €, ker moraš dodatno kurit štrom za klimo.
Magic

mtosev ::

hamez66 je izjavil:

mtosev je izjavil:

in a je kdo na slotechu zazlužil kaj denarja prek bitcoina?


Maš temo o bitcoinu, tam se včasih kdo pohvali. Ja, se da zaslužit lepe denarčke in nekateri so zaslužili lepe vsote. Samo načeloma o konkretnih cifrah ne razglabljamo.


Kakšno imaš grafično kartico? Če imaš kaj pametnega, je zdaj pravi čas, da se pridružiš. Trenutno je profitabilnost miniranja visoka. Marca se je dalo zaslužit okoli 30-40 eur z 280x, ker je bila profitabilnost tako visoka. Ne vem natančne cifre, ampak kadarkoli sem pogledal, je bil dnevni zaslužek višji od 1.1$.
in kolk se zasluži? ne mislim brati cele teme, ker je predolga, če mi hoče kdo tukaj napisati.
dvomim, da bom jaz probal mining, ker ne verjamem, da bom zaslužil kaj. prej mislim, da bom kaj izgubil.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

hamez66 ::

Magic1 je izjavil:

Seveda se da zaslužit 30-40EUR, če mamica plača elektriko. Če pa sam plačaš, pa imaš malo dražje ogrevanje pozimi. Poleti pa že minus EUR, ker moraš dodatno kurit štrom za klimo.



Od kdaj ena grafična kartica na mesec porabi 30-40 eur?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hamez66 ()

hamez66 ::

mtosev je izjavil:

hamez66 je izjavil:

mtosev je izjavil:

in a je kdo na slotechu zazlužil kaj denarja prek bitcoina?


Maš temo o bitcoinu, tam se včasih kdo pohvali. Ja, se da zaslužit lepe denarčke in nekateri so zaslužili lepe vsote. Samo načeloma o konkretnih cifrah ne razglabljamo.


Kakšno imaš grafično kartico? Če imaš kaj pametnega, je zdaj pravi čas, da se pridružiš. Trenutno je profitabilnost miniranja visoka. Marca se je dalo zaslužit okoli 30-40 eur z 280x, ker je bila profitabilnost tako visoka. Ne vem natančne cifre, ampak kadarkoli sem pogledal, je bil dnevni zaslužek višji od 1.1$.
in kolk se zasluži? ne mislim brati cele teme, ker je predolga, če mi hoče kdo tukaj napisati.
dvomim, da bom jaz probal mining, ker ne verjamem, da bom zaslužil kaj. prej mislim, da bom kaj izgubil.



Odvisno od grafične kartice.

Pri 280x cena elektrike predstavlja tretjino prihodka, 2/3-davek je pa dobička.

1070ka trenutno priminira približno 2.5$ na dan. Strošek za elektriko je skoraj zanemarljiv - okoli 30 centov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hamez66 ()

amacar ::

Vseeno bo trajalo vsaj 7-8 mesecev, da jo pokriješ, kje je še potem dobiček. Js sem šel v minanje z grafičnimi, ko je bil ROI za grafe 1 mesec, to se mi zdi razumen rok za kriptovalute, ki se hitro spreminjajo, po pol leta pa nimaš pojma, kaj se bo zgodilo. Res je, da grafo še vedno lahko potem prodaš, tako da ROI znižaš, pa vseeno, prihaja poletje, js sem takrat maja vseskupaj ugasnil, je bilo že prevroče (brez klime, pa v prostoru, kjer sem imel zraven glavni pc).

hamez66 ::

amacar je izjavil:

Vseeno bo trajalo vsaj 7-8 mesecev, da jo pokriješ, kje je še potem dobiček. Js sem šel v minanje z grafičnimi, ko je bil ROI za grafe 1 mesec, to se mi zdi razumen rok za kriptovalute, ki se hitro spreminjajo, po pol leta pa nimaš pojma, kaj se bo zgodilo. Res je, da grafo še vedno lahko potem prodaš, tako da ROI znižaš, pa vseeno, prihaja poletje, js sem takrat maja vseskupaj ugasnil, je bilo že prevroče (brez klime, pa v prostoru, kjer sem imel zraven glavni pc).


Torej je dobiček od 7-8. meseca naprej. Pa še kartico obdržiš, ki jo lahko prodaš.

Če ima tip spodobno kartico, lahko minira, če je nima, pa pač ne more. Nisem pa predlagal, naj kupuje nove.

Kartica ima 7 mesecev ROI (realnosti pričakujem, da se odplača v 12 do 15 mesecih, kar je hitreje, je pa samo bonus), na banki imaš pa 1% letno obrestno mero na vezavo.

mtosev ::

mam stara jajca hd 5970.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

hamez66 ::

mtosev je izjavil:

mam stara jajca hd 5970.


Ja to je pa žal res malo prestaro. Mining software ponavadi zahteva serijo 7xxx+. Lahko miniraš tudi s procesorjem, če imaš kaj konkretnega, ampak tu je bolj malo dobička. Ravno toliko, da odplača delovanje pcja.


Sicer takale profitabilnost skoraj zagotovo ne bo trajala dolgo, zato bi bilo delanje izračunov na podlagi trenutnih rezultatov kapitalna neumnost. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hamez66 ()

MrStein ::

mtosev je izjavil:

in kolk se zasluži?

Tule je graf gibanja cene BTC (v USD): http://bitcoinity.org/markets/bitstamp/...
Kdor je kupil po nižji ceni in nato prodal po višji, je profitiral razliko v ceni krat količina investicije minus kakih 1% provizije.
Osebnih zgodb pa ne pričakuj (vsaj ne resničnih).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

mtosev ::

MrStein je izjavil:

mtosev je izjavil:

in kolk se zasluži?

Tule je graf gibanja cene BTC (v USD): http://bitcoinity.org/markets/bitstamp/...
Kdor je kupil po nižji ceni in nato prodal po višji, je profitiral razliko v ceni krat količina investicije minus kakih 1% provizije.
Osebnih zgodb pa ne pričakuj (vsaj ne resničnih).
zakaj pa ne?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

jest10 ::

mtosev je izjavil:

zakaj pa ne?

Zato.

mtosev ::

ne vem za druge, a jaz veselo delim nasvete drugim pri čemur koli kaj poznam
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

maco-maco ::

mam stara jajca hd 5970.

http://www.mininghwcomparison.com/list/...
https://whattomine.com/
blake256(14r) npr decred
CryptoNight npr monero
ali mogoče eth/etc + decred/../.../ Claymore's Dual Ethereum + Decred/Siacoin/Lbry/Pascal

Sicer ni tema o tem, samo če te zanima, si malo preberi.
Kaj?

Elysium ::

A bi se dalo koga, ki s tem trguje/plačuje, prositi, za kakšen hint ali link, kaj vse je treba urediti, da lahko enostavno kupiš in prodaš Bitcoine. To sem že večkrat študiral od leta 2011 dalje, ko je bila še vrednost okoli 14 USD in se mi je že parkrat ustavilo ravno pri odpiranju accounta. Pri Bitstampu so npr. želeli "electronic bills/statements", kar se po njihovo prevede v račun za elektriko in podobno, česar pa jaz nimam.

Machete ::

Najlažje bo če kupiš od nekoga direkt in mu daš kar naslov od svoje borze, kjer bi rad trgoval.
Tuakaj so trgovci z novci: https://localbitcoins.com
Druga opcija ti je da oddaš oglas kupim, ali pa če koga poznaš osebno.
Tretja je kak bankomat, v Lj jih je ene par in požreš tisto provizijo.
itd..

Brez kakršnihkoli papirjev je recimo za manjše zneske ok BTC-e.
On ti pošlje in ti dobiš BTC direktno na svoj račun na borzi.
Potem pa je to to.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

Elysium ::

Machete je izjavil:

Najlažje bo če kupiš od nekoga direkt in mu daš kar naslov od svoje borze, kjer bi rad trgoval.
Tuakaj so trgovci z novci: https://localbitcoins.com
Druga opcija ti je da oddaš oglas kupim, ali pa če koga poznaš osebno.
Tretja je kak bankomat, v Lj jih je ene par in požreš tisto provizijo.
itd..

Brez kakršnihkoli papirjev je recimo za manjše zneske ok BTC-e.
On ti pošlje in ti dobiš BTC direktno na svoj račun na borzi.
Potem pa je to to.

Hvala.

amacar ::

Za kraken.com ne rabiš verifikacije do 10.000€ na mesec.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uradno: Mt.Gox v prisilni poravnavi

Oddelek: Novice / Kriptovalute
56153 (5083) Blazz
»

DURS vam večine dobičkov od bitcoinov ne bo obdavčil (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Kriptovalute
17647804 (40501) Machete
»

Bitcoin znova na zgodovinskem vrhu (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Novice / Kriptovalute
1187162967 (115955) technolog
»

Bitcoin izgubil polovico vrednosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Kriptovalute
5622577 (17738) Iatromantis
»

Sinoči težave z rudarjenjem bitcoin kovančkov

Oddelek: Novice / Kriptovalute
3411076 (8952) enadvatri

Več podobnih tem