» »

Volkswagen bo v ZDA odkupil pol milijona goljufivih avtomobilov

Volkswagen bo v ZDA odkupil pol milijona goljufivih avtomobilov

The Wall Street Journal - Volkswagen bo v ZDA, kjer so normativi za dovoljene izpuste dušikovih oksidov toliko strožji od evropskih, da vseh vozil iz škandala z goljufivo programsko opremo ne morejo popraviti brez vpliva na lastnosti, od lastnikov odkupil pol milijona vozil z 2-litrskimi dizelskimi motorji. To predvideva najnovejši dogovor z ameriško agencijo za varovanje okolje EPA, saj se je rok za dosego dogovora iztekel včeraj. Kaj bodo storili z drugimi spornimi - okrog 90.000 trilitrskimi - vozili, se še niso dogovorili.

Finančne podrobnosti bodo dorekli do junija, sedaj pa so sprejeli načelni dogovor, da bodo avtomobile odkupovali po pošteni cen, kakršno so imeli še pred izbruhom afere. Vozila, ki jih bo mogoče popraviti, bodo na željo lastnikov tudi popravljali. Kdor ima vozilo na lizing, ga bo lahko vrnil. Poleg tega bodo kupci nekaterih dizelskih avtomobilov prejeli znatne odškodnine, skupno naj bi šlo za milijardo dolarjev. V sklad za odpravo posledic na okolje bo Volkswagen še nerazkrito vsoto, ter nekaj še za promoviranje zelenih avtomobilskih tehnologij. Ni pa še jasno, kaj se bo zgodilo z odkupljenimi vozili in ali jih bo Volkswagen smel prodati v drugih državah, kjer so normativi tudi ohlapnejši, da so tam sprejemljiva.

Skoraj gotovo je tudi, da začetna ocena stroškov sanacije te hude napake ne bo dovolj. Poleg stroškov odkupa pol milijona vozil in predelave vozil drugod po svetu, so tu še morebitne globe, saj v ZDA še vedno poteka kazenski postopek, prav tako tudi v EU. Konzervativne ocene dosedanje stroške postavljajo na okrog 30 milijard evrov.

Vse podrobnosti dogovora morajo doreči do 21. junija, zaslišanje pred sodiščem, ki mora poravnavo še potrditi, pa bo 26. julija.

81 komentarjev

«
1
2

NooB ::

Born in the USA ...
LP, JAZ

FireSnake ::

Mi jahamo Goole, Faceboook in ostale ... zdaj so se pa ameri spravili na naša podjetja.

Res pa je, da so se sami "nasadili" in samo vprašanje časa je bilo, kdaj jih bodo zasačili.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

mtosev ::

haha VW bo dole zelo drago stalo. sn prej imel dobro mnenje od vw, katero je zdaj strmo padlo
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

andromedar ::

Edino pravilno, da jih oglobijo brez milosti. Saj si prekomerno polnijo žepe z lažmi in na račun našega zdravja.

Edit: to sem še hotel povedat...sam sem opazil, da ko stojim za VW (Seat, Škoda, Audi) dizlom iz izpuha nenormalno smrdi - bolj kot pri drugih znamkah. Zdaj pa ne vem ali se mi samo zdi, ker sem pač bolj pozoren na to, ali je res - ali pa je to pač posledica pregovorne zjahanosti mašin (slovenci navadno kupujemo VWje iz tujine s 100-150k manj kilometri na števcu, kot jih imajo v resnici)
Eh?

Zgodovina sprememb…

Thuban ::

me zanima če se bo v roku 1 leta pojavila ponudba za odkup VW, glede na to kako so se ga lotili napadat.

Stavim da bo vlada ZDA pomagala General Motorsu na nek način prevzeti VW, ker brez tega je VW bog, ki ga ne doseže nihče.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Utk ::

Thuban je izjavil:

me zanima če se bo v roku 1 leta pojavila ponudba za odkup VW, glede na to kako so se ga lotili napadat.

Stavim da bo vlada ZDA pomagala General Motorsu na nek način prevzeti VW, ker brez tega je VW bog, ki ga ne doseže nihče.

Bog? Zarad takih bedakov je vw to naredil in bo prezivel. Prvorazednim kupcem bo odkupil avto in dal pet jurjev povrhu, drzavi pa se placal kazni, drugorazredni verski blaznesi bojo pa naslednjega vw kupili se po tri jurje visji ceni, ker njihov bog pac rabi dnar. Jaz se vw ne bi vec dotaknil niti s 5m palico, za takega bedaka pa ze nocem da me kdo ima. Razen ce celemu svetu ponudiji isti deal kot americanom, ampak to bi pomenilo bankrot.

Thuban ::

ja, po prodajnih številkah in zaslužku je bil nedosegljiv bog v avtomobilski industriji.

Zdaj, ko je za 30 milijard lažji, prodajne številke za nekaj % nižje, vrednost delnice nižja pa je stvar malenkost drugačna.

Zagotovo se nekdo zelo trudi (iz ZDA), da bi bilo možno VW prevzeti. Upam, da bo EU dovolj močna da tega ne bo dopustila.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

kronik ::

Jap, takoj nehajte kupovat VW avte, bodo cenejši za nas ker bo manjše povpraševanje :P
Vse to je del zarote USA proti EU (padec evra, 'begunci', VW). Samo zato, da nam od zadaj podtaknejo TTIP. O tem poroča tudi RT.

Thuban ::

Utk je izjavil:

[Jaz se vw ne bi vec dotaknil niti s 5m palico, za takega bedaka pa ze nocem da me kdo ima


tebe ni imel nihče za bedaka. Tvoj avto je delal brezhibno. Ne bodi takšna medijska ovca.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

FireSnake ::

mtosev je izjavil:

haha VW bo dole zelo drago stalo. sn prej imel dobro mnenje od vw, katero je zdaj strmo padlo


Mnenje ne šteje in nikoli ni.

Šteje denarnica. K sreči je potem tvoj vpliv ničen.

Številke pa govorijo, da prodajo še več, kot pred afero (sem nekje zasledil).
To je dobro, ker je 30% slovenske industrije odvisne od avtomobilske industrije (predvsem nemške).
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Utk ::

Thuban je izjavil:

ja, po prodajnih številkah in zaslužku je bil nedosegljiv bog v avtomobilski industriji.


Vw ni bil nikoli pred toyoto in nikoli ne bi bil niti blizu ce ne bi goljufal.

tebe ni imel nihče za bedaka. Tvoj avto je delal brezhibno. Ne bodi takšna medijska ovca.

Moj avto dela brezhibno predvsem zato, ker ni vw. Ne bom ga pa nikoli kupil, ker nocem da me kdo ima za takega bedaka, ki take stvari odpusca. Ne samo goljufanje, ampak tudi to, da smo v evropi drugorazredni drzavljani. Na zivce mi pa gre, ker tudi ostali dihamo to vw sranje, in predvsem vsi ostali bi morali dobit odskodnine, kupci so imeli od goljufije samo korist. Razen tistih, ki jim ni vseeno koliko zastrupljajo.

FireSnake je izjavil:


Številke pa govorijo, da prodajo še več, kot pred afero (sem nekje zasledil).
To je dobro, ker je 30% slovenske industrije odvisne od avtomobilske industrije (predvsem nemške).

Ce si to kje zasledil, si zasledil laz.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Thuban ::

FireSnake je izjavil:

Številke pa govorijo, da prodajo še več, kot pred afero (sem nekje zasledil).
To je dobro, ker je 30% slovenske industrije odvisne od avtomobilske industrije (predvsem nemške).


ne. Novembra so prodali 25% manj vozil kot novembra 2014.
http://www.wired.com/2015/12/volkswagen...

beri še to:
http://www.theguardian.com/business/201...

V Rusiji in Braziliji so prodali skoraj 40% manj vozil zaradi slabega gospodarstva v teh državah.

Sory m8 ampak tole ni bitka proti izpustom ampak bitka proti EU.

Na letni ravni je VW lansko leto prodal 2 % manj vozil kot leta 2014. To je pa že dovolj, da je General Motors postal drugi največji proizvajalec na svetu, direktno za Toyoto.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Utk ::

Eu je vzpodbujala dizel v glavnem zato, da je zajebavala azijsko konkurenco, zdaj ko se ji je kladivo odbilo v gobec pa jokate. Kar dajte.

Thuban ::

seveda bomo, saj živimo v EU. Ti tudi. Tukajšno gospodarstvo vpliva na tvoj standard življenja.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Utk ::

Jaz goljufij in ponizevanja ne mislim podpirat. Ti pa daj.

Thuban ::

Prav, pa podpiraj azijsko kulturo, da bodo imeli kitajci kaj jesti.

Razen če boš namesto VW kupil kaj drugega evropskega (torej ne Peugeot/Citroen dizla, ker notri itak tiktaka ameriški Ford motor in ne Fiata ker je ta zdaj itak združen s Cryslerjem).

Prav tako ne Opla ker je itak združen s Chevrolejem. Izbira EVROPSKIH dizlov se hitro skrči na 0, če odbiješ VW.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Utk ::

Ljudje prav hocete pokvarjene politike in zlobne korporacije. In potem se pizdite ko dobite pokvarjene politike in zlobne korporacije.

Podpiral bom tistega, ki naredi boljsi avto za nek denar. Ti pa podpiraj nemske sluzbe, oni se ziher ful sekirajo za tvojo.

kow ::

Se en dokaz, da na dolgi rok je najslabsa moznost ravno zascita domacega trga pred tujo konkurenco.

Thuban ::

japonska je primer, da se motiš. Zaščitili so namreč domače proizvajalce. Toyota je zato največji proizvajalec vozil na svetu. Če ne bi zaščitli takrat, bi jo zagotovo nekdo kupil. Kot je recimo amerika kupila Daewoo, čeprav je bil mogočen.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Utk ::

Ce bo politika dovolila da vw obravnava evropo drugace kot zda, ne kupim vec nobenga evropskega avta, pa naj propade vse skup. Najprej morajo oni nas malo bolj cenit, potem pa mi njih. Ze tako placujemo visoke davke in drazje avte kot americani, pa se nategovat se bi morali pustit. Resno, kje je meja?

Thuban ::

če propade se skup boš ti živel kot kitajci danes. Delal boš za pest riža na dan po 12 ur v tovarni vozil tujega proizvajalca.

Dejansko je recimo Hyundai začel avte proizvajat na Češkem...je očitno Češka delovna sila že cenejša od Korejske.

Ampak ja, važno da serješ po VW ker je to trenutno popularno.

Vodilni na položajih so odleteli, kaj bi še rad?
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

kow ::

Na dolgi rok Draconis, na dolgi rok. Toyota je najvecji proizvajalec na svetu, ker dela kvalitetne avtomobile. Ker so ostali skopirali njihov proizvodni postopek, je samo vprasanje casa kdaj bodo popusili proti ostali konkurenci.

Thuban ::

ja, če ne bo šlo drugače pa bodo se spravili nad njih s tožbami, da bodo pohitrili postopek ;)
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

kow ::

Tudi Malezija sciti domace proizvajalce. Nihce se ne vozi v Protonu.

FireSnake ::

Thuban je izjavil:

FireSnake je izjavil:

Številke pa govorijo, da prodajo še več, kot pred afero (sem nekje zasledil).
To je dobro, ker je 30% slovenske industrije odvisne od avtomobilske industrije (predvsem nemške).


ne. Novembra so prodali 25% manj vozil kot novembra 2014.
http://www.wired.com/2015/12/volkswagen...

beri še to:
http://www.theguardian.com/business/201...

V Rusiji in Braziliji so prodali skoraj 40% manj vozil zaradi slabega gospodarstva v teh državah.

Sory m8 ampak tole ni bitka proti izpustom ampak bitka proti EU.

Na letni ravni je VW lansko leto prodal 2 % manj vozil kot leta 2014. To je pa že dovolj, da je General Motors postal drugi največji proizvajalec na svetu, direktno za Toyoto.


No, potem so mi podajali lažne informacije.

Utk je izjavil:

Ce bo politika dovolila da vw obravnava evropo drugace kot zda, ne kupim vec nobenga evropskega avta, pa naj propade vse skup. Najprej morajo oni nas malo bolj cenit, potem pa mi njih. Ze tako placujemo visoke davke in drazje avte kot americani, pa se nategovat se bi morali pustit. Resno, kje je meja?



Vse lepo in prav. Samo potem ne cvilit, ko se boš vozil s kolesom in za pest riža pometal ceste.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Thuban ::

kow je izjavil:

Tudi Malezija sciti domace proizvajalce. Nihce se ne vozi v Protonu.


Tudi Elan je bil nekoč neverjetno uspešen pa danes ni več.

Ampak kot rečeno, kar pljuvajte po domači industriji. Samo ne se potem čudit da imamo 100.000 brezposelnih, azijci pa dobesedno množično norijo k nam na dopuste, ker imajo dovolj denarja.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Utk ::

Kako norijo k nam ker imajo kupe denarja, ce pa pravis da delajo za pest riza in da bomo mi tudi? Ce ne bom znal naredit nic vec in bolje kot milijrada kitajcev, po kaksni logiki bom zasluzil kaj vec? Pa sej v resnici oni ze danes delajo vec in bolje od nas, in vse vec zasluzijo, kaj je narobe s tem? A zato naj jaz v merkatorju kupim vsako evropsko sranje za 300 procentno ceno, bom pol zivel bolje? Ce je to edini nacin, bomo pac propadli, ampak mislim da ne bomo. Samo taki kreteni kot ste zagovorniki vwja ne smemo bit.

Thuban ::

vodilni na položajih so bili odpuščeni. Kaj bi še rad? je treba prav uničit firmo da boste zadovoljni?

Odgovorni ljudje so najebali. To ni dovolj?

Pač menjava vodilnih kadrov je bila kazen za storjeno napako. Denarne kazni, prepovedi prodaje pa os izključno samo uničevanje gospodarstva. Kako tega ne vidiš?
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

LeQuack ::

Thuban je izjavil:

vodilni na položajih so bili odpuščeni. Kaj bi še rad? je treba prav uničit firmo da boste zadovoljni?

Odgovorni ljudje so najebali. To ni dovolj?

Pač menjava vodilnih kadrov je bila kazen za storjeno napako. Denarne kazni, prepovedi prodaje pa os izključno samo uničevanje gospodarstva. Kako tega ne vidiš?


Škoda je bila storjena (onesnaženo okolje). Škodo je treba popraviti, odstop vodilnih tega ne bo naredil.
Quack !

jan_g ::

Utk je izjavil:

Ce bo politika dovolila da vw obravnava evropo drugace kot zda, ne kupim vec nobenga evropskega avta, pa naj propade vse skup. Najprej morajo oni nas malo bolj cenit, potem pa mi njih. Ze tako placujemo visoke davke in drazje avte kot americani, pa se nategovat se bi morali pustit. Resno, kje je meja?


Se strinjam s tvojim pogledom, ampak če sami od oblastnikov ne bomo zahtevali sprememb (prva bi bila že to, da se meje za izpuste izenači za vse avte, ne glede na tip motorja), potem smo tudi sami odgovorni za stanje, kakršno je. Pa še nekaj: kolikor sem uspel prepotovati severne države, recimo Nizozemsko, Skandinavijo, je precej manj dizlov na cesti kot v Sloveniji. Baje so tam znatno bolj obdavčeni in se zato ljudje odločajo za bencinarje. Kakorkoli, možno je imeti smiselno politiko tudi za to področje, samo morami mi biti tisti, ki politike prisilimo v take spremembe.

Thuban ::

severno imajo bencinarje ker so dizli problematični v mrazu.

Sicer na Nizozemskem tega problema nimajo, zanimivo da je tam več bencinarjev kot dizlov.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

jan_g ::

Niti ni tako mraz, na Danskem je celo zimo okrog nule, zelo redko se spusti na -10 ali manj. Isto na Nizozemskem.

Thuban ::

ja, saj sem dopisal. Sem ciljal na skandinavijo najprej. Islandija (ki je del skandinavije) doživlja temperature do -40*C. Tam je celo arktični dizel komaj še uporaben.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Utk ::

Thuban je izjavil:

vodilni na položajih so bili odpuščeni. Kaj bi še rad? je treba prav uničit firmo da boste zadovoljni?

Odgovorni ljudje so najebali. To ni dovolj?

Pač menjava vodilnih kadrov je bila kazen za storjeno napako. Denarne kazni, prepovedi prodaje pa os izključno samo uničevanje gospodarstva. Kako tega ne vidiš?

Vodilni so sli v penzion z odpravnino, ki je ti v zivljenju ne bos zasluzil, namesto da bi sli v zapor in ostali brez penziona, ker bi sel za skodo.
Skodo je treba popravit. Za "kazen" naj naredijo 11,000,000 avtov na elektriko v 10 letih, druge kazni ni treba, niti ni treba popravljat obstojecih, ker se jih itak ne da popravit. Ce se kdo misli da je oskodovan, jih naj tozi posebej. Taksna kazen bi bila postena, koristna, vzgojna in ce bi bil vw pameten, jih ne bi stala niti evra.

SambaShare ::

Kazen proizvajalcu je nujna zato da se ostale ki niso goljufali postavi v enakopravenejši položaj.

Zgodovina sprememb…

FireSnake ::

Utk je izjavil:

Za "kazen" naj naredijo 11,000,000 avtov na elektriko v 10 letih, druge kazni ni treba, niti ni treba popravljat obstojecih, ker se jih itak ne da popravit. Ce se kdo misli da je oskodovan, jih naj tozi posebej. Taksna kazen bi bila postena, koristna, vzgojna in ce bi bil vw pameten, jih ne bi stala niti evra.


Popolnoma mimo. Kakšna bo kazen ne izbirajo oni.

To je tako, kot bi zločinec na sodišču rekel: petdesetim starkam bom pomagal čez cesto in moj greh bo opran. Sodniki bi pa kimali.

Niti pod razno!
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Utk ::

Sej take kazni si ne bi sami izbrali. Nocejo oni delat elektricnih, ce se tolk trudijo z dizli, pa jim se to ne gre

SambaShare je izjavil:

Kazen proizvajalcu je nujna zato da se ostale ki niso goljufali postavi v enakopravenejši položaj.

To je sploh cudno kako tiho so drugi. Kaj ce bi sli zdaj odpirat razne razpise kjer je zmagal vw, z avti z goljufivo homologacijo. No pametne drzave bojo dobile te avte skoraj zastonj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

FireSnake ::

Ali pa so tiho, ker so tudi goljufali :D
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Utk ::

Tudi prav. Ko pride tesla in kitajski elektricni bo to itak vse lanski sneg.

Thuban ::

facepalm. Izdelava baterij pa je tako zelo ekološka, aneda?

Odstranjevanje iztrošenih akumulatorjev prav tako?
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Utk ::

Da, je, proti dizlu.

Oberyn ::

Utk je izjavil:

Skodo je treba popravit.

Saj škodo popravljajo in to precej razkošno. Ne vem kakšna smrtonosna škoda niti ni bila narejena. Tisti višek izpustov je praktično za en prdec. Tudi proti vodilnim kadrom so vložene ovadbe, a ti to ni dovolj? Kaj bi ti rad, da še vse zaposlene pobijejo in za vsak slučaj še Evropo zravnajo z zemljo, glih tolk, da ne bi še komu prišlo kaj na misel? Daj zamisli se malo no.

Thuban ::

Utk je izjavil:

Da, je, proti dizlu.


ne mešaj dreka da bi dokazal svoj prav no.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Utk ::

Kaj bi pa ti rad, da se izmazejo s tistim filtrom za 40 centov? Kaj je bli s sefi, kaj fantaziras, sli so v penzion z mastno odpravnino, da bojo tiho. Avte treba ali spravit s ceste, ali ZARES popravit, ali pa naredit nove avte cistejse, da bojo nadoknadili 11 mio posrancev. Drugo me sploh ne zanima.

Thuban ::

ma ja. Dokler lahko na cesti videvamo prazgodovinske dizelske avte ki naredijo dimni oblak ko pritisnejo na gas se lahko mirno vozijo tudi vsi lastniki VW vozil.

in dokler američani doživljajo orgazem ob temle:




je dejstvo da je bitka proti VW samo gospodarska vojna, ki si ji nasedel.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Utk ::

Bedak. To ni zaljivka, ampak tehnicni opis tebe. Oblaki niso tako strupeni kot to sranje, ki prihaja nefiltrirano iz CR dizlov, to je bilo stokrat napisano in tisockrat linkano, ce tega ne ves in pises v to temo, si bedak.

Thuban ::

mah ne, ni.

Če ne bi imel dobrega avta bi šel zdaj samo zarad itebe kupit novega VW.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Utk ::

Poglej si se druge novice, vsak sporhet na drva bo moral imet lamda sondo in filter, ker je zrak pac usran, to naj placamo vsi, tudi stare mame s 400 evri penzije, vw pa naj dovolimo da svinja naprej.

Thuban ::

seveda se ne dovoli. Ampak kaznovani so bili vsi, ki so morali biti.

Enostavno bi lahko zahtevali da VW razvije ustrezne motorje in lastnikom trenutnih dizlov ponudi ustrezno menjavo. Case closed.

Itak gre za zelo stare avte starejše od 6 let, jih bodo lastniki zagotovo kmalu menjali. VW bi lahko ponudil izjemno visok popust za menjavo vozila.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Volkswagen bo goljufanje v ZDA stalo 10 milijard dolarjev (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Tožbe
8225544 (20651) cuxoh
»

V ZDA potrjena Volkswagnova poravnava

Oddelek: Novice / Ostale najave
2811011 (9341) D3m
»

Skoraj vsi dizli presegajo normative, proizvajalci zahtevajo zvišanje dopustnih izpus (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
40495656 (72862) MadMax
»

Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
27777355 (63577) stara mama
»

Afera Dieselgate se razplamteva: neustreznih 11 milijonov vozil (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Tožbe
19653258 (43287) SuperVeloce

Več podobnih tem