» »

Windows Blue RTM še ta mesec, končna različica oktobra

Windows Blue RTM še ta mesec, končna različica oktobra

Novi tutoriali

vir: The Verge
The Verge - Minuli vikend je na internetu ušla neuradna kopija svežega builda Windows 8.1 "Blue" (#9471). V primerjavi s preview različico, ki so jo pokazali konec junija, ima nekoliko bolj jasen in intuitiven vmesnik, v skladu z zadnjimi smernicami mobilne platforme Windows Phone. Na kontekstne menije znotraj aplikacije npr., ki so bili dosedaj dosegljivi skozi poteg z dna zaslona, zdaj opozarjajo tri bele pikice. Prav tako so dodali aplikacijo "Help + Tips", ki služi kot hiter sprehod skozi novosti Windows 8 Style vmesnika (glej sliko). Drugače nič večjega: Skype je zdaj prednameščen, podpore za brskanje flickr in facebook fotk še vedno ni, so pa kot vir fotografij dodali SkyDrive. Facebook in Flickr naj bi, tako se šušlja, morala znajti z lastnimi aplikaciji. Pač več vode na njihov lasten mlin, tako kot smo od njih že vajeni.

Gre sicer ti. "pre-escrow" build, se pravi, pred točko, ko več ne bo mogoče dodajati novih funkcionalnosti. To slednje naj bi se zgodilo z izdajo RTM (release to manufacturing) različice konec tega meseca, deležni pa je bodo zgolj Mircosoftovi OEM partnerji. Ali jo bodo objavili tudi za naročnike MSDN (kakšen teden ali dva kasneje), bo potrebno še videti. Različica za končne uporabnike (GA, general availability) bo sicer na voljo nekje v sredi oktobra, ravno leto dni po izvorni izdaji Osemke. Microsoft naj bi vmesni čas izkoristil še za tazadnje hrošče.

Istočasno s splavitvijo Blue naj bi predstavili tudi svežo strojno opremo. Najbrž Xbox One, ki sicer izide 29. novembra, sveže Surface 2 tablice (tako RT kot Pro, ter najbrž 7'' model) in kak nov telefon. Ali bo to obrnilo trend slabe prodaje, bo bržkone jasno že naslednjo pomlad. Telefoni se pravzaprav ne prodajajo tako slabo (4% tržni delež, Apple 13%, Android 80%), zato se celo šušlja, da bi se dveh ali treh letih lahko približali Applu. Pa je to realno? Microsoft je trenutno nesrečni situaciji, kjer želi za svoje tablice računati cene Applovega ranga, medtem ko so potrošniki pripravljeni plačati kvečjemu toliko kot za droide, raje še manj. Sploh RT tablice so vprašljive, ker se za podobno ali malo višjo ceno dobi že el-cheapo prenosnike brez nesmiselnih omejitev glede poganjanja RT aplikacij. A pocenitev bi pomenila, da bi morali pozabiti na maržo iz kopije svojega operacijskega sistema. Tega pa si nekako ne želijo. Zato so trenutno ubrali drugačno strategijo: pred vsemi regulatorji trga so sprožili postopke zoper Google, ker da ta daje Android na voljo "po dumpinški ceni $0/0€" in s tem spodriva konkurenco, beri njih. To bodo izjemno težko dokazali. Malo več sreče bi lahko imeli s trditvijo, da Google svojim OEM partnerjem vsiljuje svoje lastne storitve (preko Android certifikacije), ter tako pretvarja njihove telefone v "vir podatkov za svojo marketinško platformo". Ta del drži, in Google mora biti glede na svoj tržni delež ("obvladujoči položaj") vendarle malo previden. A pustimo zdaj to. Počakajmo raje jesen, ko bo vidno, ali bodo nove oprave in OS nekaj, kar bi si ljudje dejansko želeli kupiti.

55 komentarjev

«
1
2

||_^_|| ::

Windows phone ima sigurno lepo prihodnost. Windows RT je pa pomojem bedarija.. Za win 8.1 pa ne vem kaj bi rekel točno:)

mailer ::

Win Blue je podobno posiljena različica kot je bil pred leti Win Milennium.

Netrunner ::

Meni se zdi da Win 8 in Win 8.1 je enako kot je bilo z Windows 98 in nato Windows 98 2nd edition ... v bistvu Win 8.1 bo tisto kar bi moraš biti Win 8 že v osnovi.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

techfreak :) ::

Komaj čakam da izide. Če bi preview verzija podpirala nadgradnjo na končno verzijo, bi ga že sedaj uporabljal.

Dr_M ::

mailer je izjavil:

Win Blue je podobno posiljena različica kot je bil pred leti Win Milennium.



Narobe, 8 kot vista, 8.1 kot 7. Na zunaj zelo podobna, z manjsimi popravki.

driver_x ::

A to še kdo uporablja Windowse? Funny.

skika ::

driver_x je izjavil:

A to še kdo uporablja Windowse? Funny.


top kek

Dr_M ::

driver_x je izjavil:

A to še kdo uporablja Windowse? Funny.



Jup, eni se kar delamo z racunalniki.

filip007 ::

Windows Silikon, wake up please...
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

techfreak :) ::

driver_x je izjavil:

A to še kdo uporablja Windowse? Funny.

Tukaj pa lahko dejansko povemo da ima Windows 92% market share, brez da bi se jype pritoževal da gledamo samo namizne/prenosne računalnike.

Zgodovina sprememb…

Zmajc ::

Win 7 ne mislim menjat tako hitro. Sploh pa ne z metro skropucali od win 8.

ABX ::

Bodi vesel da ne delaš z Windows server 2012. GUI je tako intuitiven da sem moral googlat da ugotovim kako se odjavit.

Ne vem na kakih zdravilih so v MS, ampak očitno trenutna doza ni prava.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

techfreak :) ::

Bodi vesel da ne delaš z Windows server 2012. GUI je tako intuitiven da sem moral googlat da ugotovim kako se odjavit.

Tale zmaga. :))

Po drugi strani je pa touch friendly. Lahko Server upravljaš s tablico iz kavča med gledanjem televizije.

Zgodovina sprememb…

matejm1994 ::

Ali bo tale 8.1 lahko nameščen kot update, ali bo treba cel sistem na novo namestiti in s tem znova namestiti vse programe in zopet prenesti vse dokumente?

Lonsarg ::

Seveda da se bo dalo upgradat...

Se pa ne bo dalo iz 8.1 preview, vsaj ne brez hekov. Bom vsaj enkrat iz nule sprobal zadevo, da vidim kaj so spremenili:)

MrStein ::

Se ne da preview uninstalirati?
Kaj po RTM?

SP-je se ponavadi da, če se prav spomnim.

driver_x je izjavil:

A to še kdo uporablja Windowse? Funny.

Malenkost, kaka milijarda duš.
Zanemarljivo proti 1,7% deleža Lee-noocs-ov ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

b3D_950 ::

Malenkost, kaka milijarda duš.


... in 1/3 ali pa še več od teh ima piratsko verzijo windowsov. MS pa še podpira to:

...even if you are using a pirated version of Windows OS, don't worry about being caught. Keep your computer updated with the latest security patches through Download Center or Windows Update!


:P

LitralSM ::

Fuj, ti grozni pirati. Za 1/3 dobička nam odžirajo. MS se seveda zaveda, da je bolje imeti 1/3 piratov pri sebi, kot pa da gre ta 1/3 h konkurenci.

Looooooka ::

Zmajc je izjavil:

Win 7 ne mislim menjat tako hitro. Sploh pa ne z metro skropucali od win 8.

8.1 naj bi mel boot to desktop opcijo. Tko da ne rabis 7ke...ki je glede na delovanje 8ke skropucalo :)
In other news....
Kaj ce bi kdo mozillo zacel opozarjat zaradi njihovega Persona crapa.
Forsiranje emaila za avtorizacijo sred leta 2013...in oni si drznejo neki drugi firmi tezit glede cesarkoli.

gruntfürmich ::

''your account and files''
ko tole vidim mi dviguje pritist zaradi psihopatskega m$ja in njihovega vsesplošnega in vseprisotnega akaunta... debilstvo brez primere
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Spc ::

ABX je izjavil:

Bodi vesel da ne delaš z Windows server 2012. GUI je tako intuitiven da sem moral googlat da ugotovim kako se odjavit.

Ne vem na kakih zdravilih so v MS, ampak očitno trenutna doza ni prava.

Se strinjam.
V Windows Server 2012 nimam pojma kje kaj naredit ker je vseskupaj zmešano.
Vsakič moram googleat kje je kaj in kako kaj naredit oz. vklopit.
 

hojnikb ::

ko odstranijo metro iz desktop verzije, potem pa upgrejdam, sicer pa ostalam na win7.
#brezpodpisa

Lonsarg ::

MrStein je izjavil:


Se ne da preview uninstalirati?
Kaj po RTM?

Ne morš ti operacijskega sistema uninštalirat lol, vse kar se da je formatirat ali upgradat.

RTM = končna verzija = 8.1 Blue

MrStein je izjavil:


SP-je se ponavadi da, če se prav spomnim.

Tehnično gledano 8.1 je nova verzija, ker spreminja vse tudi najbolj core file, ki se jih SPji niso tikal. Recimo driver podsistemi, kernel pa take zadeve so vedno ostale nespremenjene, 8.1 gre vse na novo skompajlat/spremenit. Torej, ko ti upgradaš na 8.1 ti gre vse aplikacije prenesti v novo inštalacijo windowsa in nato potem staro izbriše, medtem ko service pack je sam dodajal file v windows folder.

carota ::

Spc je izjavil:

ABX je izjavil:

Bodi vesel da ne delaš z Windows server 2012. GUI je tako intuitiven da sem moral googlat da ugotovim kako se odjavit.

Ne vem na kakih zdravilih so v MS, ampak očitno trenutna doza ni prava.

Se strinjam.
V Windows Server 2012 nimam pojma kje kaj naredit ker je vseskupaj zmešano.
Vsakič moram googleat kje je kaj in kako kaj naredit oz. vklopit.

Windows 8 pa ima shut down zelo intuitivno, med "Settings", tudi to sem moral googlat. Upam, da so v tem 8.1 zrihtali Skype, da se da tudi file share-at, ne pa da moram nameščati prejšnjo verzijo.

matejdro ::

Namenjen je tablicam, ki se običajno ne izklapljajo (so samo v standbyju).

skika ::

matejdro je izjavil:

Namenjen je tablicam, ki se običajno ne izklapljajo (so samo v standbyju).


Pa tudi Ultrabook-om.

Lonsarg ::

Saj ne izklaplanje bi blo vredu, če bi na moji mašini(in nažalost več kot polovici ostalih desktop mašinah) pravilno delovali razni driverji, ki ne pustijo desktop mašini v sleep. Tako sem primoran, dokler ne upgradam hardwera uporabljat shut down.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

techfreak :) ::

To je kakšna novejša ali starejša strojna oprema? Ker vem da je sleep obstajal že v času Windows XP, čeprav takrat res ni povsod delal. Človek bi si mislil da se je v zadnjih nekaj letih to spremenilo.

Drugače pa je res da je ponovni zagon potreben samo po namestitvi kakšnih programov (kar vedno sovražim) ter posodobitev.

Lonsarg ::

V bistvu zelo nova mašina, core i3 2xxx. Enkrat sem v mrežni kartici odstranil mrežni kartici možnost da zbudi računalnik in se je stanje izboljšalo, še vedno pa mi v blizu 50% primerih noče iti samodejno v sleep. Lahko da napak krivim driverja, morda so kake win32 aplikacije krive, a vendar punci na laptopu dela z podobnimi aplikacimi sleep zelo zanesljivo na 4 leta starem llaptopu. Z izjemo tega, da ima tako staro baterijo, da po kake pol dneva sleepa se ugasne:)

nekikr ::

Aplikacije so krive. Meni se je to dogajalo, ko sem imel nameščen Samsungov program za SSD diske (mislim, da je bil Samsung Magician). Ko sem ga odstranil, je bilo vse ok. Malo poglej po procesih, ki tečejo zadaj in morda enega po enega izklapljaj in testiraj, če se ti da in če te toliko moti.

Lonsarg ::

Še eden razlogov več, da se počasi gre stran od win32 aplikacij in na Win RT API, kjer so vsi procesi nadzirani z strani OSa.

matejdro ::

In kjer so aplikacije prilagojene na touch zaslon namesto na miško in tipkovnico. Vso srečo.

techfreak :) ::

Ker se ena aplikacija ne zna obnašati bi ti kar ukinil vso obširno podporo ter omejil uporabo na Win RT API? No ja, verjetno je to eden izmed najhitrejših načinov da Windows propade.

MrStein ::

carota je izjavil:


Windows 8 pa ima shut down zelo intuitivno, med "Settings", tudi to sem moral googlat.

Tole dela verjetno še iz časa Win95: WIN+D, alt-F4 (pokaže se tisti dialog, kjer lahko izbereš med načini, kot Restart, Shutdown, Sleep, Sign out, Switch user)

Gre za "zapiranje" desktopa. Lahko ga izbereš seveda tudi s klikom miške, če že je, pa samo še ALT-F4.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Qushaak ::

nekikr je izjavil:

Aplikacije so krive. Meni se je to dogajalo, ko sem imel nameščen Samsungov program za SSD diske (mislim, da je bil Samsung Magician). Ko sem ga odstranil, je bilo vse ok. Malo poglej po procesih, ki tečejo zadaj in morda enega po enega izklapljaj in testiraj, če se ti da in če te toliko moti.

Recimo, da si na SSD sveže namestil W8. V čem je poanta, da pri tem še vedno inštaliraš te programe za SSD-je?
Ok kak "migration tool" je dobro pognat, da ti iz "HDD nastavitev" postavi na "SSD nastavitve" (če si samo image restore-al. Samo to je pa tud to. Pol to dol vržeš tak program.
TRIM dela, če se na sveže namesti W8. Skratka ne vem zakaj si svinjate sistem s takimi programi, če se samo od sebe vse optimizira out-of-the-box.

pokiq ::

prvo kar bi morali narest je, da vse nastavitve, ki jih moraš v win8 PC settingih nastavt, lahko tut v control panelu nastavš. Ne pa da preklaplaš med dvema UI.

Drugič: Vrnit start menu funkcionalnost nazaj na desktop, glavno med temi je search funkcionalnost, ki je bila navoljo v start menu, ki je iskalo po intaliranih progih in settingih, kar je blo perfektno za hitro zalaufat nekaj. Zdajšnji search je obupn ker iščeš samo po izključno ali everything ali settings ali files. Potem je ta obsedenost z search indeksiranjem fileov, ki je popolnoma odvečno za NTFS formatirane particije, ker le te že tako vsebujejo Master File Table, kjer ima vsak file svoj vnos, po katerem programčki kot so Ultrasearch (zastonj) iščejo ne da bi mleli disk in delali dodatne odvečne indekse.

Tretjič UI: Moral bi imeti izbiro katerega želiš uporabljati: klasični (brez funkcij tablet in smarthponeov), metro (z novimi smartphone bombončki) ali oboje. Plus k temu, da mi pri metru gre na jetra odsotnost izgleda gumbov v menujih. gumb naj izgleda kot gumb, ne kot text, ki se nič ne spremeni, dokler ga ne klikneš. V control panelu so se textovni gumbki v menuji, ko si miško samo nad njimi postavu, spremenil iz črne v plavo podčrtano hyperlink obliko in ikona miškinega kurzorja se je spremenila iz puščice v rokico in si takoj rekel "oooooh what does this button do?". Tu je potrebno reči, da je settings menu dokaj čist, glavni menu gumbi na ribbonu levo spremenijo background color. Ampak stari način je boljši, ker takoj veš povsod, kaj lahko "stisneš".

Četrtič: Še zmeraj ne vem, zakaj sedaj winsi toliko požirajo placa? Imam nekaj dni staro frišno inštalacijo 8.1 preview. Gor so driverji in nekaj malih programčkov za flashat smartphone. Hibernacija je izklopljena, pagefile je samo do max 1GB velik, Systemrestore je izklopljen in ko sem ravnokar pregledal je samo Windows folder velik 21 GB. Od tega je Driverstore subfolder največji, z več kot 10 GB, ker očitno winsi radi hrčkajo driverje.

Bljak!

matejdro ::

Ampak od verjetno tega na žalost nič ne bo ker microsoft hoče vsiliti Metro vmesnik.

Recimo za Bluetooth in Wifi več ne obstaja desktop vmesnik in lahko dodajaš nove BT naprave ali pa iščeš wifi omrežja samo v metrotu. Bo pa verjetno takšnih nastavitev vedno več (ko jih bo MS dodal v Metro, jih bo lepo odstranil iz control panela). To me tudi najbolj moti pri Metrotu, ker vse ostalo lahko izklopiš oz. pač ne uporabljaš, te nastavitve pa si prisiljen uporabljat v metro načinu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: matejdro ()

SLO_Matej ::

Azgard, v Ukazni poziv vpiši: powercfg -devicequery wake_armed Ukaz ti pove, katera naprava je nazadnje zbudila računalnik.

techfreak :) ::

pokiq je izjavil:

Četrtič: Še zmeraj ne vem, zakaj sedaj winsi toliko požirajo placa? Imam nekaj dni staro frišno inštalacijo 8.1 preview. Gor so driverji in nekaj malih programčkov za flashat smartphone. Hibernacija je izklopljena, pagefile je samo do max 1GB velik, Systemrestore je izklopljen in ko sem ravnokar pregledal je samo Windows folder velik 21 GB. Od tega je Driverstore subfolder največji, z več kot 10 GB, ker očitno winsi radi hrčkajo driverje.

Koliko pa si imel zasedeno na Windows 8, če se slučajno spomniš? Osebno sem po namestitvi in gonilnikih imel zasedeno (brez hiber, page in swap fajlov) prb. 10 GB na enem in 11 GB na drugem računalniku.

matejdro ::

Pri meni je windows mapa 28GB, od tega driverstore zaseda 2.2GB (nekaj mesecev stara inštalacija)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: matejdro ()

Aston_11 ::

Par dni nazaj sem dal w8 na ssd - 20 gb je požrl, kolikor je bila velika particija. Nato sem jo povečal, da sem lahko snel dol en torrent in namestil intel driverje za grafo. In to brez dodatnih programov.

techfreak :) ::

Da, to so definitivno izboljšali in sedaj porabi manj prostora.

Lonsarg ::

SLO_Matej je izjavil:

Azgard, v Ukazni poziv vpiši: powercfg -devicequery wake_armed Ukaz ti pove, katera naprava je nazadnje zbudila računalnik.

Malce sem se napačno izrail, nimam problem z bujenjem, tega sm popravil z pomočjo tega ukaza in z nastavitvami mrežne kartice pod Device manager. Problem imam z hojo v spanje, enostavno ne gre v spanje ponavadi in moram torej ročno kliknit sleep.

techfreak :) je izjavil:

Ker se ena aplikacija ne zna obnašati bi ti kar ukinil vso obširno podporo ter omejil uporabo na Win RT API? No ja, verjetno je to eden izmed najhitrejših načinov da Windows propade.

Rekel sem počasi da se gre počasi stran od win32 aplikacij, ne da se direkt opusti. Prva faza Windows je promoviranje in dodajanje funkcij v novi API. Drug faza pa je zapiranje win32 aplikacij v vedno trši sandbox, z tem tudi kaka aplikacija neha delat, pa performanse znajo padat, glavnina pa še vedno in ko je sandbox zadosti trd zadevo pustiš pri miru, če kdo pač kdaj rabi.

matejdro ::

Lonsarg je izjavil:


Malce sem se napačno izrail, nimam problem z bujenjem, tega sm popravil z pomočjo tega ukaza in z nastavitvami mrežne kartice pod Device manager. Problem imam z hojo v spanje, enostavno ne gre v spanje ponavadi in moram torej ročno kliknit sleep.


Torej je prava komanda za tebe powercfg -requests.

Lonsarg je izjavil:

Rekel sem počasi da se gre počasi stran od win32 aplikacij, ne da se direkt opusti. Prva faza Windows je promoviranje in dodajanje funkcij v novi API. Drug faza pa je zapiranje win32 aplikacij v vedno trši sandbox, z tem tudi kaka aplikacija neha delat, pa performanse znajo padat, glavnina pa še vedno in ko je sandbox zadosti trd zadevo pustiš pri miru, če kdo pač kdaj rabi.


Torej ti bi šel stran od odprtega API, kjer je mogoče praktično vse na zelo zaprt API, ki ima omejene možnosti?

pokiq ::

Odkril sem, zakaj mi toliko driverstore zaseda prostora! Šel sem malo pregledovati na hitro, kaj hudiča bi toliko zasedalo. Sumil sem, da mora bit veliko število podobnih driverju, specifično sem imel namen pogledat, če je slučajno kaj z grafičnimi driverji, ker ti pridejo s kupom navlake notri kot unified installerji, ponavadi več kot 100MB veliki. zato sem hitro preskrolov do folderju, ki se začnejo z nv (nvidia). In glej ga zlomka, 37 !!!! 8-O nv folderju z malce različnimi imeni, ampak skoraj enako vsebino, in VSI okoli 280MB veliki, kar nanese za levji delež, kar vse zaseda v Filerepository. Pojma nimam, zakaj se jih je toliko pojavilo, je sicer res, da mi je win update posodobu ENKRAT s predlaganimi driverji, pa sem mu pustu za štos, ker je glih preview. Imel sem tudi nekaj bluescreenov (pač preview), ampak ne vem kdaj je ta reč nakidala toliko gnoja ...
Se mi je pa nasmešk pojavu na obrazu, ko sem med več kot 700 folderju z malo intuicije v prvo zadel 8-), kje je problem. *congratulates self profusely*

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pokiq ()

Lonsarg ::

matejdro je izjavil:


Torej ti bi šel stran od odprtega API, kjer je mogoče praktično vse na zelo zaprt API, ki ima omejene možnosti?


Kje pa ti vidiš odprte APIje, preko katerih ti lahko aplikacije serjejo po sistemu v modernem svetu. Saj bo zaprti sčasoma praktično dohitel win32 po zmožnostih, do takrat bomo pač imeli oba in probali čimbolj omejiti število win32 aplikacij, ki jih imamo inštaliranih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

matejdro ::

Lonsarg je izjavil:

matejdro je izjavil:


Torej ti bi šel stran od odprtega API, kjer je mogoče praktično vse na zelo zaprt API, ki ima omejene možnosti?


Kje pa ti vidiš odprte APIje, preko katerih ti lahko aplikacije serjejo po sistemu v modernem svetu. Saj bo zaprti sčasoma praktično dohitel win32 po zmožnostih, do takrat bomo pač imeli oba in probali čimbolj omejiti število win32 aplikacij, ki jih imamo inštaliranih.


Ni API nič kriv če aplikacija daje signale, da nekaj počne in sistem ne sme iti v standbyju. Nevem kako je s tem v RT ampak tudi tam bi lahko aplikacija naredila kaj takega, če lahko ostane v ozadju med tem ko je nekaj drugega spredaj, kar pa nisem prepričan.

MrStein ::

SLO_Matej je izjavil:

Azgard, v Ukazni poziv vpiši: powercfg -devicequery wake_armed Ukaz ti pove, katera naprava je nazadnje zbudila računalnik.

A ni opcija /LASTWAKE za to?

pokiq je izjavil:

Odkril sem, zakaj mi toliko driverstore zaseda prostora! Šel sem malo pregledovati na hitro, kaj hudiča bi toliko zasedalo. Sumil sem, da mora bit veliko število podobnih driverju, specifično sem imel namen pogledat, če je slučajno kaj z grafičnimi driverji, ker ti pridejo s kupom navlake notri kot unified installerji, ponavadi več kot 100MB veliki. zato sem hitro preskrolov do folderju, ki se začnejo z nv (nvidia). In glej ga zlomka, 37 !!!!

Že če enkrat namestiš nVidia driver z nvidia.com (torej ne MS-ovo "verzijo"), ti skoraj 1 GB diska požre. :P
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

techfreak :) ::

Lonsarg je izjavil:

matejdro je izjavil:


Torej ti bi šel stran od odprtega API, kjer je mogoče praktično vse na zelo zaprt API, ki ima omejene možnosti?


Kje pa ti vidiš odprte APIje, preko katerih ti lahko aplikacije serjejo po sistemu v modernem svetu. Saj bo zaprti sčasoma praktično dohitel win32 po zmožnostih, do takrat bomo pač imeli oba in probali čimbolj omejiti število win32 aplikacij, ki jih imamo inštaliranih.

Windows, Linux ter OS X na računalnikih (torej 99+% marketa) ter iOS+jailbreak in Android+root na mobilnih napravah (čeprav potrebuješ neke vrste hack, je še vseeno dovolj aplikacij ki potrebuje polni dostop).

Aplikacije ne morejo "srati" preko brskalnikov (spletne aplikacije) ter ... Chrome OS ? Ok, mogoče še kak Blackberry.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cene Surface RT tablic padajo

Oddelek: Novice / Windows Mobile
4113186 (9652) techfreak :)
»

Samsung pripravlja telefone s Tizenom, Canonical pa Ubuntu zanje

Oddelek: Novice / Android
4513408 (10470) Marat
»

Google ni navdušen nad kitajsko konkurenco

Oddelek: Novice / Android
175838 (4036) Ginginova
»

Newell o odločitvi za podporo Linuxa (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Igre
11129354 (24182) PARTyZAN
»

Nokia napovedala menjavo vodstva, odpuščanje 10.000 delavcev (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Rezultati
10824433 (21355) Icematxyz

Več podobnih tem