» »

Windows Phone prehitel BlackBerry, Android še povečal naskok

Windows Phone prehitel BlackBerry, Android še povečal naskok

vir: CNET
CNET - Na trgu pametnih telefonov se je zgodila sprememba na tretjem mestu operacijskih sistemov po tržnih deležih, kažejo podatki za prvo letošnje četrtletje. Android je svoje vodstvo dodatno okrepil, in sicer se je njegov tržni delež z lanskih 59 odstotkov povzpel na 75 odstotkov. Applove naprave z iOS so nekoliko izgubile, a še vedno ostajajo na drugem mestu s 17,3-odstotnim deležem. Preboj naprej pa je uspel Nokii, ki je s svojimi telefoni z Windows Phone med vsemi najbolj povečala število prodanih naprav (s treh milijonov na sedem milijonov) in tudi okrepila svoj tržni delež z 2,0 na 3,2 odstotka. To se sicer sliši malo, a je bilo povsem dovolj, da so prehiteli BlackBerry. Ta je izgubil tako v absolutnih številkah (tretjinski padec števila prodanih telefonov na šest milijonov) kot relativnih, saj se je njegov tržni delež prepolovil na vsega 2,9 odstotka. Ostala konkurenca pobira zgolj drobtinice.

Nokia uspehe žanje s serijo Lumia, ki se utegne izkazati kot rešilna bilka že skoraj odpisanega podjetja. Uporabniki so nad novimi telefoni precej navdušeni, krepi se tudi prodaja; Lumie so v obravnavanem obdobju predstavljale okoli 80 % vseh prodanih izdelkov Nokie. Apple je sicer nekoliko povečal prodajo, a premalo, da bi ohranili svoj tržni delež. Android medtem melje vse pred seboj in nič ne kaže, da bi ga kaj ustavilo. In ko govorimo o Androidu, mislimo pravzaprav na Samsung. Ta namreč pobere 95 odstotkov vseh androidnih zaslužkov, omembe vreden pa je le še LG s poltretjim odstotkom. HTC, Sony, ZTE in ostali se morajo zadovoljiti s slabimi tremi odstotki te ogromne pogače.

47 komentarjev

mtosev ::

nokia ima srečo, da so izbrali partnerstvo z microsoftov. s svojim symbianom bi bili že verjetno under:D
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

smash ::

to da samsung pobere 95% androidov, je preprosto neverjetno

alexa-lol ::

Go Nokia :D mislim da so WP in Lumie dobil tist kritičen zagon in da bo šlo samo še na gor... Lumia 925 my next phone

AndyS ::

smash je izjavil:

to da samsung pobere 95% androidov, je preprosto neverjetno


95 je mogoče res malo veliko. Tole je statistika enega izmed naših appov z nekaj 10k uporabniki:
 Stats

Stats

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndyS ()

...:TOMI:... ::

BB ima tako zanič software, da se čudim vsakemu dnevu, ko še obstaja. WP in Nokia se mi zdi pa zelo dobra kombinacija, čeprav bi še vedno raje videl kak drug OS na Nokiji (Maemo).

Andoid me ni nikoli prepričal, iOS je kul.
Tomi

||_^_|| ::

Tale samsung je res prav neverjeten. Me pa zelo veseli da nokii kaže vsaj malo bolje.

Isht ::

Ne štekam, kaj točno folk vidi v Samsungih. HTCji so neprimerljivo boljši, stabilnejši, udobnejši za uporabo...

GGGGG ::

Samsung nima 95% tržnega deleža v telefonih, ampak pobere 95% vsega profita. Drugače povedano, edini z androidom dela denar, ostali delajo minus ali so na nuli.

Bor H ::

Samsung ima milijon različnih modelov, vsak najde kaj zase, pa tudi nekej ful ne vlagajo v kvaliteto (predvidevam da je ohišje za HTC One svinjsko drago za narest, to da ima Sony 3/4 telefonov vodoodpornih tudi nekaj stane). Samsung ima pač Android tako v dobrih kot slabih straneh, jaz osebno ga ne bi nikoli vzel. Je pa res, da so med hitrejšimi kar se tiče updejtov (govorim po feelingu).

Kar se pa Nokie in WP tiče, kje ste zdaj komentatorji izpred leta ali dveh "Nokia se bo z WP pokopala". Upam trdit, da se je Nokia v WP konkurenci uspela bolj postaviti zase kot bi se uspela v Android konkurenci, pa čeprav je to v glavnem posledica zaprtosti sistema in tega, da so proizvajalci poleg MSja edini, ki lahko dodajajo core funkcije.

Bistri007 ::

mtosev je izjavil:

nokia ima srečo, da so izbrali partnerstvo z microsoftov. s svojim symbianom bi bili že verjetno under:D

Symbian je potunkal sam Elop. Lahko bi bili čisto spodobna konkurenca ostalim telefonom. Tranzicija s Symbiana bi bila lahko trajala 10 let, ne dve, obenem pa bi kasirali, ne izgubljali strank.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bistri007 ()

Bor H ::

Seriously? Symbian je bil zbugan in počasn, po toliko letih razvoja (in počasnega prehoda iz keyboard only na touch only) je imel edin opcijo popolnega rewrita ala WM-WP. Preprosto so mobilne platforme preveč podhranjene, da bi s sabo vlačile ostanke 10 let razvoja.

k4vz0024 ::

Dobra lastnost Smybiana je, da ga ne zanimajo tel. št uporabnika.

Gregor P ::

Bor H je izjavil:

Kar se pa Nokie in WP tiče, kje ste zdaj komentatorji izpred leta ali dveh "Nokia se bo z WP pokopala".
Kar brez skrbi, še vedno smo tukaj:) ... le da smo rekli, da je to konec Nokie, v smislu, da bo duh Nokie s "prodajo" Microsoftu umrl (bo postala zgolj še eden proizvajalec mobilnikov; smo izgubili maemo itd.) oz. da bo Nokia (prenehala z eksistenco) praktično bila Microsoft na koncu zgodbe.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Bistri007 ::

Bor H je izjavil:

Seriously? Symbian je bil zbugan in počasn, po toliko letih razvoja (in počasnega prehoda iz keyboard only na touch only) je imel edin opcijo popolnega rewrita ala WM-WP. Preprosto so mobilne platforme preveč podhranjene, da bi s sabo vlačile ostanke 10 let razvoja.

Kaj to govoriš o Symbian Belle?

Jaz pravim, da je bil pristop Elopa glede "burning platform" napačen. Pompozno obelodaniti, da je večina tvojih najbolj dobičkonosnih izdelkov abandonware. Ni čudno, da je delež padel iz 40% na 1,2%...

A ne bi bilo bolje, da bi še 10 let kasirali z Symbianom, kot da imajo uborni 1,2%. Sedaj, ko ni več polizdelka od WP7, pa bi lahko počasi premium uporabnike prenašali na WP8.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bistri007 ()

Hayabusa ::

Elop = MS -> so prenehali z vsem kar so prej razvijali vrsto let.

Bor H ::

To je res, lahko bi to manj pompozno najavili. Je pa tudi res da kupcem symbian telefonov v večini ni važno a so future proof ampak kakšni so ob nakupu.

In ko govoriš, da je WP7 polizdelek: delal je hitreje in bolj zanesljivo od symbiana, bil sem early adopter in se mi je v dveh letih manjkrat sesul in sem imel z njim na sploh manj problemov kot z symbianom na 5800. Kdo je bil sploh ciljna publika symbiana? Geeki? Te so itak vsi šaltal na Android. Ostalim pa več al manj zadostuje WP7 oz. kakšen Samsung podobnega cenovnega razreda. Symbian pač v ničemer ni bil boljši od konkurence.

Razvija pa očitno Nokia še vedno Asha platformo s svojim OSom o katerem sem videl več al manj sam zanimive stvari, sploh kar se tiče low end naprav.

Bistri007 ::

Bor H je izjavil:

To je res, lahko bi to manj pompozno najavili. Je pa tudi res da kupcem symbian telefonov v večini ni važno a so future proof ampak kakšni so ob nakupu.

Zato jih je toliko...

Symbian ima kar lepo zbirko aplikacij v trgovini, Asha ne poznam, ampak ne verjamem, da je bolje.

Glede WP 7.0 - ne mi reči, da je bil pripravljen za "prime time"? Ajde, za 7.8 tega ne bi rekel.

Vendar to tudi ni bila ravno poteza, da ti bo dragi Lumia 800/900 zastarel čez pol leta, vezavo imaš pa za dve leti.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Bor H ::

To, da je Symbian izgubljal uporabnike ni ravno posledica Elopovih izjav o mrtvi platformi ampak bolj to da si imel na voljo Android, ki je bil praktično v vsem boljši od Symbiana. Za več al manj isti denar.

7.0 mogoče ni bil pripravljen, mi je bil pa cela odrešitev po katastrofi od Symbiana, enkrat z Mangotom (izšel leto po 7.0) pa mislim, da je imel vse kar je rabil povprečen uporabnik.
To, da WP7 naprave ne bodo nadgradili je bilo jasno v naprej, verjamem, da se najdejo ljudje, ki so jih kupili ne da bi to vedeli (sploh takoj ob izidu) ampak kdor je kupil lani jeseni WP7 napravo si je sam kriv.

Asha ni "boljša" od Symbiana, je drugačna, namenjena je low end napravam in sodeč po hands on videih dela ful lepo in je super opcija za nezahtevne uporabnike, ki hočejo touchscreen sistem, ki dela (za razliko od symbiana na 5800).

Formula 1 ::

Jaz se pa ne strinjam da je bil Android v vsem boljši od Symbiana ( zadnjih serij ki jih ti nisi več videl) sam sem kupil Nokio C6-01 takrat ko so sošolci kupovali Galaxy Ace. Meni je telefon delal lepše kot njim, za njih je bilo sesuvanje in štekanje nekaj povsem normalnega. Android je super sedaj ko je dobro razvit ampak na začetku je je bil bolj kot ne krš. Zadnje verzije Symbiana so bile zelo dobre, po pravici povedano ga pogrešam sedaj ko sem na WP8.
Asha je pa meni nesmisel ker so to telefoni z omejeno funkcionalnostjo za ceno poceni Androidov. Ko bo Wp dovolj nizko na cenovni lestvici očeta usmirim nazaj k Nokiji, do takrat bo na Androidu.

zeleni ::

Gregor P je izjavil:

Bor H je izjavil:

Kar se pa Nokie in WP tiče, kje ste zdaj komentatorji izpred leta ali dveh "Nokia se bo z WP pokopala".
Kar brez skrbi, še vedno smo tukaj:) ... le da smo rekli, da je to konec Nokie, v smislu, da bo duh Nokie s "prodajo" Microsoftu umrl (bo postala zgolj še eden proizvajalec mobilnikov; smo izgubili maemo itd.) oz. da bo Nokia (prenehala z eksistenco) praktično bila Microsoft na koncu zgodbe.


Duh Nokije se kar strasi naokoli :)
Lumije so odlicne v vseh pogledih in se razlikujejo od konkurence v marsicem - ze na prvi pogled z barvami, potem boljsi fotoaparat, navigacija in se in se. Tudi kvaliteta izdelave je visoka.
Microsoft pri teh zadevah nima veliko zraven. Je pa res, da se WP s hitrim delovanjem res lepo ujame v dobro uporabnisko izkusnjo.

klinker ::

@formula...C6-01 ima tip od sestre in je grozen fon. Mel 2 Ace-a ki sta delovala bistveno boljse...no...prvi zAFroyotom je res bil srot, drugi z GB pa je delal neprimerno boljse in se ni nikoli sesu. Je pa res da ta fon ne pozna smooth delovanja. Sicer ne steka dosti, je pa vse skupaj samo pocasno in ne naravno, ceprav ga je meni ratalo spravit na priblizen nivo delovanja z takratnim iPhone 3gs, sem pa zato porabu cel mesec geekanja, ni pa bil ravno 100% stabilen :)

Kar se Nokie in WP tice pa...zadeva je super, verjamem pa da dovolj drugacna da se vecina Android userjev noce navadit na ta vmesnik kateri je za moje pojme superioren Androidu. Geekice tudi verjamem da ne preprica, bo pa zato po moje WP/Nokia poslal BB v vecni spanec 100%, ter prevzel popolno vodstvo na poslovnem podrocju, kjer pa Android igracka nima kaj iskat >:D

zeleni ::

Sicer se strinjam da so lumije res odlicne. Hardwersko so boljse od konkurence, sistem je pa tudi meni veliko boljsi od androida. Stabilneje in hitrejse. Izgled je stvar preferenc.

Ampak tudi BB mogoce ne bo koncal poti tako hitro. Prodaja vseeno ni tako nizka. Mislim, da je novi model prisel ven sredi cetrtletja, tako da je zelo malo vplival na prodajne stevilke v prejsnjem cetrtletju. To cetrletje bi lahko imel precej boljse prodajne rezultate.

Looooooka ::

Sicer se strinjam da so lumije res odlicne. Hardwersko so boljse od konkurence, sistem je pa tudi meni veliko boljsi od androida. Stabilneje in hitrejse. Izgled je stvar preferenc.

Stabilnejse in hitrejse?
You're fucking kidding right?
WP se ti je sesul IN deluje pocasi?
Kako ti je pa to uspelo ce smem vprasat? :)

Tilen ::

Kmalu bodo Windows 8 tablice ter Windows Phone telefoni dobili še podporo za management v active directory. Mokre sanje nekaterih konkurentov.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Formula 1 ::

klinker je izjavil:

@formula...C6-01 ima tip od sestre in je grozen fon. Mel 2 Ace-a ki sta delovala bistveno boljse...no...prvi zAFroyotom je res bil srot, drugi z GB pa je delal neprimerno boljse in se ni nikoli sesu. Je pa res da ta fon ne pozna smooth delovanja. Sicer ne steka dosti, je pa vse skupaj samo pocasno in ne naravno, ceprav ga je meni ratalo spravit na priblizen nivo delovanja z takratnim iPhone 3gs, sem pa zato porabu cel mesec geekanja, ni pa bil ravno 100% stabilen :)

Kar se Nokie in WP tice pa...zadeva je super, verjamem pa da dovolj drugacna da se vecina Android userjev noce navadit na ta vmesnik kateri je za moje pojme superioren Androidu. Geekice tudi verjamem da ne preprica, bo pa zato po moje WP/Nokia poslal BB v vecni spanec 100%, ter prevzel popolno vodstvo na poslovnem podrocju, kjer pa Android igracka nima kaj iskat >:D

Sošolec je imel Froyo gor jaz pa Symbian 3 in njemu se je telefon sesuvalin štekal ko je odpiral Fruit Ninjo. Ja itak je drugo leto ko sem ga imel začela malo štekat ampak ni bilo sile. Pa še nekaj je, sestavljena je bila superiorno napram Aceu. Iz Acea se je na tistem kao krom robu začela luščit barva, moj pa je imel krom rob le opraskan pa še to se ni ravno videlo če ga nisi gledal čisto od blizu. Sta pa za današnje čase oba krš.

zeleni ::

Looooooka je izjavil:

Sicer se strinjam da so lumije res odlicne. Hardwersko so boljse od konkurence, sistem je pa tudi meni veliko boljsi od androida. Stabilneje in hitrejse. Izgled je stvar preferenc.

Stabilnejse in hitrejse?
You're fucking kidding right?
WP se ti je sesul IN deluje pocasi?
Kako ti je pa to uspelo ce smem vprasat? :)


Ni mi uspelo. Se enkrat preberi.
WP je meni veliko boljsi. Je stabilnejsi in je hitrejsi. Za izgled pa sem napisal, da je stvar preferenc.

Key Quest ::

Bor H je izjavil:

7.0 mogoče ni bil pripravljen, mi je bil pa cela odrešitev po katastrofi od Symbiana, enkrat z Mangotom (izšel leto po 7.0) pa mislim, da je imel vse kar je rabil povprečen uporabnik.
To, da WP7 naprave ne bodo nadgradili je bilo jasno v naprej, verjamem, da se najdejo ljudje, ki so jih kupili ne da bi to vedeli (sploh takoj ob izidu) ampak kdor je kupil lani jeseni WP7 napravo si je sam kriv.


Nokia je zacela z WP7.5, omenjati nepripravljenost sistemov, ki jih na Nokiinih telefonih nikoli ni bilo, nima ravno nekega smisla. Also kaksen smisel bi bilo nadgraditi WP7 telefon na WP8, ce je glavna razlika med njima v temu da ima WP8 podporo za drugacen, bolj sodoben hardver?

Bor H ::

vem kdaj je Nokia prišla v igro, odgovarjal sem na trditev da je WP7 polizdelek

sem bil tudi sam podobnega mnenja glede prehoda na WP8 (nisem videl smisla), razlika res ni ogromna, mi pa ful pomeni možnost nastavitve kaj se prikazuje na home screenu, laufanje Skypa v ozadju in možnost spremembe refresh knofa v IE v tab knof. Aja, pa slovenska tipkovnica in funkcija leč na aparatu. Nič nepogrešljivega ampak ko enkrat uporabljaš ne bi šel nazaj.

klinker ::

Formula 1 je izjavil:

klinker je izjavil:

@formula...C6-01 ima tip od sestre in je grozen fon. Mel 2 Ace-a ki sta delovala bistveno boljse...no...prvi zAFroyotom je res bil srot, drugi z GB pa je delal neprimerno boljse in se ni nikoli sesu. Je pa res da ta fon ne pozna smooth delovanja. Sicer ne steka dosti, je pa vse skupaj samo pocasno in ne naravno, ceprav ga je meni ratalo spravit na priblizen nivo delovanja z takratnim iPhone 3gs, sem pa zato porabu cel mesec geekanja, ni pa bil ravno 100% stabilen :)

Kar se Nokie in WP tice pa...zadeva je super, verjamem pa da dovolj drugacna da se vecina Android userjev noce navadit na ta vmesnik kateri je za moje pojme superioren Androidu. Geekice tudi verjamem da ne preprica, bo pa zato po moje WP/Nokia poslal BB v vecni spanec 100%, ter prevzel popolno vodstvo na poslovnem podrocju, kjer pa Android igracka nima kaj iskat >:D

Sošolec je imel Froyo gor jaz pa Symbian 3 in njemu se je telefon sesuvalin štekal ko je odpiral Fruit Ninjo. Ja itak je drugo leto ko sem ga imel začela malo štekat ampak ni bilo sile. Pa še nekaj je, sestavljena je bila superiorno napram Aceu. Iz Acea se je na tistem kao krom robu začela luščit barva, moj pa je imel krom rob le opraskan pa še to se ni ravno videlo če ga nisi gledal čisto od blizu. Sta pa za današnje čase oba krš.


Sej pravim, Froyo je bil srot ohoho, Ace z GB pa veliko bolje. Je pa z Aceom tudi kar loterija kot opazam. Moja draga ima novejsega i verzijo in ima vsaketolko kar nekaj problemov, medtem ko ima njena kolegica enakega in ji dela super, no pac, razen hitrosti katere Ace ne pozna, ne ;((
Glede kvalitete izdelave pa...Samsung pac...tudi moj bivsi S1 se je kar lepo krusil :8)

Magic1 ::

Dejte stare jajc android telefone za drobiž vsaj nadgradid na kakšen cyrogen mod, ne pa tukaj primerjat popolnoma neprimerljive stvari... Moja tudi ima wildfire in začela jokat, da ne gre nikamor. Pa sem ga rotal in zdaj dela zadovoljivo.
Magic

klinker ::

Mislis cyanogen mod ;)
Ta srot noben moj fon vec niti povohal ne bo :D
Pa brez skrbi da sem poskusu marsikaj na Ace-u...ne pomaga nic ker je krs. Najboljse je delal en ruski stock rom katerega sem rootal, scistu bloatware, mu dodal par zadevic ter link2sd, da sploh lahko kak app vec ruknes gor. Vse ostalo je blo bolj kot ne neuporabno.

Smo pa offtopic, tako da predlagam da se ta debata prekine ker je itak brezpredmetna tu ;)

levaky ::

K tole berem kr jokam...

Rootal, nalozil ta firmware, naložil un program, zbrisal to, dodal ono, pol je pa delal tko k more... Pa eni to pravijo za telefone 400+EUR.
In pol me folk sprašuje zakaj imam še vedno dumb phone in zakaj si ne kupim smarta... Da dam najprej goro dnarja za telefon, pol porabim kup cajta, da ga "spimpam", medtem mi gre garancija zaradi roota, potem pa dela res hitr, sam ni pa najbl stabiln... Pa sej niste/niso resni...

Skos bolj mi je jasno, zakaj jo folku všeč iPhone oz. WP8. Tudi moj nasleden bo Lumia...
Matej

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: levaky ()

smash ::

levaky je izjavil:

K tole berem kr jokam...

Rootal, nalozil ta firmware, naložil un program, zbrisal to, dodal ono, pol je pa delal tko k more... Pa eni to pravijo za telefone 400+EUR.
In pol me folk sprašuje zakaj imam še vedno dumb phone in zakaj si ne kupim smarta... Da dam najprej goro dnarja za telefon, pol porabim kup cajta, da ga "spimpam", medtem mi gre garancija zaradi roota, potem pa dela res hitr, sam ni pa najbl stabiln... Pa sej niste/niso resni...

Skos bolj mi je jasno, zakaj jo folku všeč iPhone oz. WP8. Tudi moj nasleden bo Lumia...
Matej


ni ti treba jokat...saj ti je vendar jasno, da roota neznaten procent ljudi, ostali smo enostavno zelo zadovoljni z kupljenim, to se tudi vidi v prodajnih številkah

levaky ::

Se mi zdi da ste tisti ta srečni res redki.

Moje izkušnje z Androidom so bile porazne in je šel telefon v prodajo 30 dni po nakupu. Kolega ima neko Xperio, paj to bolj žalost od stabilnega delovanja. Enkrat sms app noče delat, drugič se Dialer app sesuva in niti klicat ne more,... Tudi kolegice z Galaxy Xcover se mi ves čas prtožujejo nas počasnim delovanjem in zatikanjem. In če kaj ne prenesem, je to zatikanje.

Matej

bdoxx ::

ampak številke kažejo drugače, preberi novico

levaky ::

Ja vidim... Tudi jaz sem ena izmed številk, pa to še ne pomeni, da sem zadovoljen...
A po drugi strani, če želiš poceni pametni telefon, tako ali tako nimaš velke izbire. Android in pika(ne vem kako je z Lumio 620).

Matej

HeMan ::

Se mi zdi da večina ki ima slabe izgušnje ima še 2.x android. Meni so Androidi prav fajn.

Invictus ::

Metoda merjenja je malo napačna. Če bi hoteli pravo primerjavo, bi morali primerjati telefone iz istega cenovnega razreda. Šele potem bi dobili pravo sliko.

Zdaj pa Kitajci štancajo cel kup poceni Androidov, Android je tudi že na TV napravah, pa še kje.

Naj primerjajo telefona ranga 500 eur naprej, pa bomo potem videli.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Mavrik ::

Ja, metoda merjenja je napačna ker Apple ne zmaga a ne? :P
The truth is rarely pure and never simple.

Invictus ::

Ne moreš primerjati hrušk in jabolk.

Android že teče na vsakem poceni kitajskem sranju za 1 USD.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Mavrik ::

Saj zato pa primerjamo jabolke in robote in njih število ;) Nikjer ni pravila proti temu.
The truth is rarely pure and never simple.

Looooooka ::

zeleni je izjavil:

Looooooka je izjavil:

Sicer se strinjam da so lumije res odlicne. Hardwersko so boljse od konkurence, sistem je pa tudi meni veliko boljsi od androida. Stabilneje in hitrejse. Izgled je stvar preferenc.

Stabilnejse in hitrejse?
You're fucking kidding right?
WP se ti je sesul IN deluje pocasi?
Kako ti je pa to uspelo ce smem vprasat? :)


Ni mi uspelo. Se enkrat preberi.
WP je meni veliko boljsi. Je stabilnejsi in je hitrejsi. Za izgled pa sem napisal, da je stvar preferenc.

MY BAD!
Se opravicujem :)

Skos bolj mi je jasno, zakaj jo folku všeč iPhone oz. WP8. Tudi moj nasleden bo Lumia...

Sj Lumije tud rootajo :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

levaky ::

Looooooka je izjavil:


Skos bolj mi je jasno, zakaj jo folku všeč iPhone oz. WP8. Tudi moj nasleden bo Lumia...

Sj Lumije tud rootajo :P


Tudi iPhone rootajo, pa ne zato, da bi telefon vsaj spodobno deloval, ampak zato, da omogočijo kakšne fukncije, ki jih native OS ne dovoli... Predvidevam:)

MAtej

Bor H ::

kot vem WP8 telefonov še niso uspešno rootal

Gregor P ::

Zato ker se ne nobenemu ne da >:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Bor H ::

WP7 so pa rootal ker se jim ni dal ane? 8-)

Gregor P ::

Zgolj toliko, da so videli za kaj se sploh gre, potem pa so videli, da škoda časa;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Apple Watch prehitel vso konkurenco

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
267862 (5876) MrStein
»

Prodaja pametnih ur naglo peša (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Rezultati
11332587 (27836) nekikr
»

Prodaja tablic narasla, Android in Samsung pridobila, Apple izgubil (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
8523730 (20147) klinker
»

Symbian je mrtev, Nokia izplavala iz rdečih številk (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Nokia / Symbian
5317660 (13520) Hayabusa
»

Statistika uporabe operacijskih sistemov in internetnih brskalnikov v letu 2010 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
11334598 (31200) Jst

Več podobnih tem