Novice » Ostale najave » Padanje Facebooka se nadaljuje, Apple postal najdražje podjetje vseh časov
JesusChrist ::
JesusChrist je izjavil:
Ker Retina display ti pa res prinese k performansom ogromno ja.
Za povprečnega uporabnika je to sigurno nekajkrat pomembnejša stvar kot 5% hitrejši procesor...
Povprečni uporabnik ne bo opazil razlike če jima isto sliko odpreš na enem in drugem laptopu. Pa še najmanj ga bo brigalo če je nekaj % razlike. Glavno da bo on pofejsbukal, pogledal film in na konci odigral eno rundo need for speed-a.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
kepi ::
Smešno je sploh komentirat takšno otroško izjavo... Postavi se v eno trgovino, kjer ti ta dva računalnika stojita eden zraven drugega in prepričuj sam sebe še naprej da ne opaziš razlike....
JesusChrist ::
Razlika je VEDNO. Gre se za to, da se povprečnemu uporabniku j*** če ma par % lepšo sliko. Drugače pa ma 90% uporabnikov jabuk laptopa le-tega zaradi navidezno višjega socialnega položaja in ne ker ma retina display. In večina teh ownerjev niti ne ve da imajo retino in kaj retina je.
To je isto kot VW ownerji. Greš na avto.net, iščeš golfe in ma vsak golf (tako z ročnim ali avtomatskim menjalnikom) napisano da je DSG. DSG je avtomatski menjalnik v primeru da ne veš.
To je isto kot VW ownerji. Greš na avto.net, iščeš golfe in ma vsak golf (tako z ročnim ali avtomatskim menjalnikom) napisano da je DSG. DSG je avtomatski menjalnik v primeru da ne veš.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JesusChrist ()
IceIceBaby ::
In večina teh ownerjev niti ne ve da imajo retino in kaj retina je.
Link?
Greš na avto.net, iščeš golfe in ma vsak golf (tako z ročnim ali avtomatskim menjalnikom) napisano da je DSG. DSG je avtomatski menjalnik v primeru da ne veš.
Nabijaš, da glava boli. Pokaži mi 2 golfa, ki imata napisano DSG pa dejansko nista DSG.
Pa btw, DSG ni avtomatski menjalnik, ampak robotiziran ročni.
FlyingBee ::
JesusChrist je izjavil:
Razlika je VEDNO. Gre se za to, da se povprečnemu uporabniku j*** če ma par % lepšo sliko. Drugače pa ma 90% uporabnikov jabuk laptopa le-tega zaradi navidezno višjega socialnega položaja in ne ker ma retina display. In večina teh ownerjev niti ne ve da imajo retino in kaj retina je.
to sem iskal: navidezen višji socialni položaj, to je tisto v čemer vidim problem, vse drugo je tehnologija ... Apple vsekakor vedno znova preseneča s prvimi izidi teh., ki jo potem vidimo v konkurenci, prišli so v ta položaj in ga morajo zdaj obdržati
Samsung pa postaja prevelik oziroma, kako je to možno, da ob vsem tem, ne morejo oni retina displaya dati prvi na trg, saj Apple sploh nima lastne proizvodnje
IceIceBaby ::
saj Apple sploh nima lastne proizvodnje
Ja seveda. Apple kupi izdelke na kitajski tržnici in nalepi gor obgriženo jabolko, ne?
Če iPhonov ne štancajo ljudje z apple t-shirti še ne pomeni, da Apple nima svoje proizvodnje.
JesusChrist ::
IceIceBaby je izjavil:
Nabijaš, da glava boli. Pokaži mi 2 golfa, ki imata napisano DSG pa dejansko nista DSG.
če pogledaš temo o smešnih avto.net oglasih na avtomobilizem.com maš precej za brati na to temo.
primer:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=622... DSG ROČNI?! ;)
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=637... DSG ROČNI spet? :)))
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=634... Pa še en?
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: cleanac ()
FlyingBee ::
IceIceBaby je izjavil:
saj Apple sploh nima lastne proizvodnje
Ja seveda. Apple kupi izdelke na kitajski tržnici in nalepi gor obgriženo jabolko, ne?
Če iPhonov ne štancajo ljudje z apple t-shirti še ne pomeni, da Apple nima svoje proizvodnje.
cheap bastard, sestavljajo ne proizvajajo
IceIceBaby ::
če pogledaš temo o smešnih avto.net oglasih na avtomobilizem.com maš precej za brati na to temo.
Od 900 golfov so 3 oglasi fake ali napačni. Uau.
cheap bastard, sestavljajo ne proizvajajo
Pravzaprav razvijajo večinoma iz nule, proizvajajo, sestavljajo, pakirajo, prodajajo...
JesusChrist ::
IceIceBaby je izjavil:
če pogledaš temo o smešnih avto.net oglasih na avtomobilizem.com maš precej za brati na to temo.
Od 900 golfov so 3 oglasi fake ali napačni. Uau.
3 sem ti podal. Je pa še ogromno več. 3 je so dovolj da sem ti pokazal "kako nakladam" po tvoje.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: cleanac ()
IceIceBaby ::
Seveda nakladaš. Razlagaš, da povprečen uporabnik ne ve kak avto vozi. Po tvoji teoriji bi moralo biti vsaj pol oglasov takih.
JesusChrist ::
Kje si pa to zdaj ven potegnil? Sicer če pa realno pogledamo jih res ogromno ne pozna kak avto vozi. Ne vedo kilovatov, ne vedo katero olje rabijo, ne vedo navora, itd. Aja, pa da ne pozabim DSG
u mad bro? chill. Ne bodi tak da drugi nakladajo, ti pa si edini pravilno naravnan na tem svetu.
u mad bro? chill. Ne bodi tak da drugi nakladajo, ti pa si edini pravilno naravnan na tem svetu.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: cleanac ()
KleBac ::
http://www.zdnet.com/blog/bott/microsof...
Ce tole drzi mora najbolj pazit Google...potem Apple, sledi Microsoft. Realno gledano pa verjetno samo Google.
Ostala dva sluzita z vec razlicnih podrocij in je manj verjetno, da jih nek boom ubije na vseh frontah naenkrat.
No...ce ne upostevamo dejstva, da je Microsoft znan po tem, da vrze ful prevec denarja za zadeve, ki se ne obnesejo :D
Samo....a ni tako, da se mora Google pravzaprav bati Amazona? In Apple niti ni HW podjetje v smislu zaslužka, ampak podjetje, katero služi s prodajo vsebin (iTunes)?
Če Apple odklene vse Apple naprave, dovoli prosto nameščanje SW-ja in prosto pretakanje MP3-jev ter drugin NORMALNIH vsebin preko WiFi-ja, Bluetootha, NFC-ja, USB-ja.....in potem bodo še moji otroci rekli: no, zdaj je pa tudi tale jabučk OK za imeti ga....do takrat pa....ga ni fanatika, ki bi me prepričal o "nadnaravnosti" iOS-a - *nix kot vsak drug...a z vsiljeno spoliranih UI-jem. Ja, vsiljeno - to je to.
:)
In my life....I should do what I could !
VaeVictis ::
Dej nej nekdo napiše vsa Samsung podjetja in njihov market cap na borzi, pa da vidimo kakšen palček je Apple.
pobalinka2 ::
JesusChrist je izjavil:
IceIceBaby je izjavil:
Nabijaš, da glava boli. Pokaži mi 2 golfa, ki imata napisano DSG pa dejansko nista DSG.
če pogledaš temo o smešnih avto.net oglasih na avtomobilizem.com maš precej za brati na to temo.
primer:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=622... DSG ROČNI?! ;)
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=637... DSG ROČNI spet? :)))
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=634... Pa še en?
Pri prvem mi sicer menjalnik ne izgleda DSG, vendar če pogledaš k pedalom, ni sklopke. Torej?
p.s. (za nekoga, ki ti je replayu, da ni DSG avtomatik) A ni DSG - is an electronically controlled dual-clutch multiple-shaft manual gearbox, in a transaxle design – without a conventional clutch pedal, and with full automatic, or semi-manual control.
(torej ni 100% avtomatski menjalnik, vendar kombinacija 'klasičnega' in avtomatskega). Mislim jaz ga imam, pa sem nekako bolj nagnjena k razlagi: avtomatski menjalnik z možnjo ročnega prestavljanja - s tem, da potem prestave menjaš s + in -)
JesusChrist ::
Se strinjam, nisem dobro pogledal prvega - se mi je zdel navani ročni hebl. Se opravičujem za napako.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
techfreak :) ::
Avto.net pri oddaji oglasa avtomatsko za kateri koli Golf DSG označi ročni menjalnik. Lastniki oglasov so očitno domnevali, da tako mora bit.
JesusChrist ::
To ni izgovor - avto ni igrača in zaradi tega lahko prihaja do posledic (vračanja potnih stroškov po zakonu, če avto ni tak kot je v oglasu - ko se recimo pelješ daleč na ogled). Huje pa je da kljub temu da imajo obični ročni hebl pišejo da je avto DSG (dejansko je prijatelj enkrat klical enega prodajalca z navadnim heblom in ga vprašaj kaj to je DSG - tip mu je odgovoril da je to paket opreme, no oglas je bil po kratki debati v roku ene ure popravljen).
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JesusChrist ()
IceIceBaby ::
Greš na avto.net, iščeš golfe in ma vsak golf (tako z ročnim ali avtomatskim menjalnikom) napisano da je DSG
Do zdaj smo našli eno Škodo in enega Golfa z napačnim opisom med več kot 1000 avtomobili. Uau, katastrofa. Pa so res vsi vozniki Golfov neumni.
Fritz ::
Kaj mene briga kdo ima večjo borzno vrednost, ko pa vem da je borza nepoštena in zelo omejena igra za kapitaliste in špekulante.
Dobesedno bi se morali vprašati, zakaj je več denarja v borzi, kot pa ga je sešteto kadarkoli obstajalo v žlahtnih kovinah ali papirju.
To so pa že težka vprašanja. Je bolje nabijat o tem katera korporacija je manj žleht in čigar borzni balonček je lepši, ker imam ravno jaz njihov 'gadget brez katerega mi živeti ni'.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
JesusChrist ::
IceIceBaby je izjavil:
Greš na avto.net, iščeš golfe in ma vsak golf (tako z ročnim ali avtomatskim menjalnikom) napisano da je DSG
Do zdaj smo našli eno Škodo in enega Golfa z napačnim opisom med več kot 1000 avtomobili. Uau, katastrofa. Pa so res vsi vozniki Golfov neumni.
Ti bom še malo več dal da bo tvoja otročja plat nekoliko bolj zadovoljena:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=637...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=621...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=630...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=609...
Drugače pa oprosti prijatelj, zadnje leto dni sem presedel za avtonetom ogromno (iskal sem avto) in sem v leti dni našel 1000+ oglasov s tem napačnim podatkom.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
klinker ::
JesusChrist je izjavil:
Ker Retina display ti pa res prinese k performansom ogromno ja.
Ker seveda je na MacBookih dober le zaslon, ne
Hatercki ste postali prav nadlezni in dejansko se bolj "bolani" od vernikov! Clovek samo pogleda komentarje v Apple novicah in gre na bruh kako sranje eni pisete...hujsi kot 5letni otroci ki se kregajo keri ima boljsi avtek!
JesusChrist ::
Ej klinker, kjer sem omenil, da je kaj drugo z mbp-jem narobe? Koliko sem se naučil brati sem omenil samo retina display. Bo treba nazaj v osnovno šolo, ker te je vera v jabuk zaslepila in si pod enim omenjenim delom predstavljaš da govorim o celotni napravi.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
Invictus ::
JesusChrist je izjavil:
Razlika je VEDNO. Gre se za to, da se povprečnemu uporabniku j*** če ma par % lepšo sliko. Drugače pa ma 90% uporabnikov jabuk laptopa le-tega zaradi navidezno višjega socialnega položaja in ne ker ma retina display. In večina teh ownerjev niti ne ve da imajo retino in kaj retina je.
To je isto kot VW ownerji. Greš na avto.net, iščeš golfe in ma vsak golf (tako z ročnim ali avtomatskim menjalnikom) napisano da je DSG. DSG je avtomatski menjalnik v primeru da ne veš.
Povprečnemu uporabniku se j*** če ima njegov laptop 2% boljše zmogljivosti.
Dočim se boljša slika lepo pokaže.
In kaj če ga imajo zaradi socialnega statusa?
BTW. ko greš iz tistih poceni jajc ala ASUS in podobni v kak resen prenosnik, vse stane od 1500 EUR naprej. Zgleda še v življenju nisi rabil dobrega prenosnika.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
JesusChrist ::
Moj asus z i7, 6gb rami, solidno grafiko in dovolj prostora mi odlično služi kot resnemu razvijalcu v več različnih IDE-jih. Tudi igre gredo brez problema tudi na full hd output. Torej tak prenosnik je za mene popolnoma dovolj dober in raje preostanek denarja, ki bi ga namenil za doplačilo za nov mbp uporabim za nakup hrane, oblačil, za gibanje itd. Aja pa sem za njega lani odštel samo 700EUR.
Smešna je definicija da je nekaj "dobro". Omenjen laptop je prek preveč za mene ki sem razvijalec, zakaj ne bi bil za nekega laika ki uporablja browser in odigra partijo šaha včasih. Ok, kar se tiče multimedije (produkcija) ga ni čez apple, za vse ostalo pa je en obični omenjeni laptop prek dovolj.
edit: typo
Smešna je definicija da je nekaj "dobro". Omenjen laptop je prek preveč za mene ki sem razvijalec, zakaj ne bi bil za nekega laika ki uporablja browser in odigra partijo šaha včasih. Ok, kar se tiče multimedije (produkcija) ga ni čez apple, za vse ostalo pa je en obični omenjeni laptop prek dovolj.
edit: typo
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JesusChrist ()
FlyingBee ::
nič ni za sovražiti na 2300 EUR (najcenejši model) vrednem mac pro 15,6" z retina, sam pač ne bi dal toliko denarja za prenosnik, čeprav je napreden, stilski in s super avtonomijo
mislim, da se jeza prenaša na apple iz jeze, ki nastane zakaj tudi drugi ne morejo kaj takega narediti in izpadejo vedno samo mocking birds
tako pač je, zgodovina pa nas na primeru SONY, Nokie in Ericssona uči, da lahko firma dokaj hitro postane bleda senca in to dokazuje kako je to pravzaprav živa stvar ... Samsung je extrem v eno smer apple pa v drugo, vsekakor pa ima apple jajca, da se upam na sodišče z giganti industrije
mislim, da se jeza prenaša na apple iz jeze, ki nastane zakaj tudi drugi ne morejo kaj takega narediti in izpadejo vedno samo mocking birds
tako pač je, zgodovina pa nas na primeru SONY, Nokie in Ericssona uči, da lahko firma dokaj hitro postane bleda senca in to dokazuje kako je to pravzaprav živa stvar ... Samsung je extrem v eno smer apple pa v drugo, vsekakor pa ima apple jajca, da se upam na sodišče z giganti industrije
IceIceBaby ::
vsekakor pa ima apple jajca, da se upam na sodišče z giganti industrije
Pa 100 milijard na TRR tudi ne škodi pri takih zadevah.
spirit ::
OK Retina je res fajn, ampak komentar je bil kot da je Apple edini ki ima dobre prenosnike od nekdaj. Retina je zunaj kaj 2 meseca? Torej pred tem ni bilo na trgu dobrega prenosnika? In ja Retina je super še posebej ko daš gor Windowse da jo lahko izkoristiš Nism reku da je MBP slaba stvar ampak ne govort kok je najboljši itd, ker razen Retine ni noben MB vreden svoje cene, sploh pa je ni vreden MBP 13, ki je dejansko čisto samo FB mašina.
OK ČE je tako zakon vrži MBP na tla stopi nanj in ga odpri pa povej kaj se je zgodilo, vem kaj se zgodi s ''plastičnim'' Thinkpadom T serije ali Elitebookom.
OK ČE je tako zakon vrži MBP na tla stopi nanj in ga odpri pa povej kaj se je zgodilo, vem kaj se zgodi s ''plastičnim'' Thinkpadom T serije ali Elitebookom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: spirit ()
IceIceBaby ::
OK ČE je tako zakon vrži MBP na tla stopi nanj in ga odpri pa povej kaj se je zgodilo,
Kaj naj bi se zgodilo? Pobereš računalnik in delaš naprej.
Truga ::
Skratka, hvala Applu, ker so startal retina/resolution fad. Koncno. Zdej bom mogoce koncno dobil normalen monitor. 10+ let nazaj sem mel 120+ dpi 2048x1536@85. Ko mi je zacel ven smrdet po zazganem 2-3 leta nazaj sem se odlocil da kupim novo, pa sem rabu kupit 30" da ni bil downgrade na manjsi desktop. Pa downgrade je bil na 100 dpi. Za 900 evrov. JFC.
Lonsarg ::
Številke za 2011, da se ne bo v prazno govorilo.
Apple prihodek: 108 miljard $ (2011)
Apple dobiček: 25 miljar $ (2011)
Apple lastnina 116 miljard $ (2011)
Samsung Group prihodek: 247 miljar $ (2011)
Samsung Group dobiček: 18 miljard $ (2011)
Sansung group lastnina: 384 miljard $ (2011)
Apple prihodek: 108 miljard $ (2011)
Apple dobiček: 25 miljar $ (2011)
Apple lastnina 116 miljard $ (2011)
Samsung Group prihodek: 247 miljar $ (2011)
Samsung Group dobiček: 18 miljard $ (2011)
Sansung group lastnina: 384 miljard $ (2011)
nekikr ::
OK Retina je res fajn, ampak komentar je bil kot da je Apple edini ki ima dobre prenosnike od nekdaj. Retina je zunaj kaj 2 meseca? Torej pred tem ni bilo na trgu dobrega prenosnika? In ja Retina je super še posebej ko daš gor Windowse da jo lahko izkoristiš Nism reku da je MBP slaba stvar ampak ne govort kok je najboljši itd, ker razen Retine ni noben MB vreden svoje cene, sploh pa je ni vreden MBP 13, ki je dejansko čisto samo FB mašina.
OK ČE je tako zakon vrži MBP na tla stopi nanj in ga odpri pa povej kaj se je zgodilo, vem kaj se zgodi s ''plastičnim'' Thinkpadom T serije ali Elitebookom.
Veš kaj je smešno, da to govorite samo "haterji". Nihče ni rekel, da je MB najboljši laptop, hudiča, vztrajno se ponavljajo komentarji, da je za vsakega dobro nekaj drugega. Ljudje smo pač različni in imamo različne potrebe. Nekdo rabi Asusa za 700€, nekdo MB za 2300€. Pa kaj? Jaz sem si kupil Aira 13,3". Prišel sem v Harvey Norman, ker imajo kar široko paleto ultrabookov in rekel prodajalcu: rabim ultrabook, ki je dokaj zmogljiv (da mi ne bi kazal Atom procesorjev), da ne zgleda kot da je iz poceni plastike (ja, in, ljudje smo vizualna bitja) in da baterija zdrži recimo 5 ur. Na koncu sem vzel Aira in nanj naložil Win 7. Po tvoje sem ga preplačal, jaz pa mislim, da sem dobil kar sem hotel. Če si lahko to privoščim, kdo si ti, da bi mi rekel ne? Tudi iPada sem kupil na podoben način, pa me to ne bo odvrnilo od nakupa Win 8 tablice, ko pride (no, če bo res tako huda ko se govori, tista, za 1000€). Bom preplačal? Kaj to tebe briga!
c00L3r ::
FB gre čist ok in ne bo propadel. Razočarani so samo investitorji, ki so pač naivno verjeli v napihnjen hype.
Truga ::
Eni pravjo da bi moral Sladkornagora odstopit ker delnice tako padajo. Zakaj? Tip je dobil od IPO ocitno dvojno vrednost. To se men zdi dobro, ne pa slabo? :P
para! ::
Omenjen laptop je prek preveč za mene ki sem razvijalec, zakaj ne bi bil za nekega laika ki uporablja browser in odigra partijo šaha včasih.
Kdo pa je reku, da ni dovolj dober? A ljudje si ne smejo izbirat reču tudi po drugih kriterijih kot ti? A igralec šaha ne sme kupit laptopa zaradi dobrega touchpada, tipkovnice in recimo zaradi barve ohišja?
Zakaj se ne vozijo vsi s puntoti? Sej je vendar jasno, da če nisi race track driver, da ne rabiš 4s od 0-100, pa oprijema v ovinku pri 165km/h?
Death before dishonor!
jype ::
ninjeti> Moj asus z i7, 6gb rami, solidno grafiko in dovolj prostora mi odlično služi kot resnemu razvijalcu v več različnih IDE-jih.
Mojemu dekletu pa thinkpad z 1080p screenom, i7 in 16GB rama ves čas nagaja. K sreči zdaj končno lahko presedla na OS X in resno resolucijo. Pa še ceneje je od thinkpada.
Mojemu dekletu pa thinkpad z 1080p screenom, i7 in 16GB rama ves čas nagaja. K sreči zdaj končno lahko presedla na OS X in resno resolucijo. Pa še ceneje je od thinkpada.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
para! ::
Kapo dol Jobsu in marketing oddelku...da je na suho nategnil toliko ljudi.
Koga je Jobs nategnu? Investitorje k se mastijo z vsem tem kešom al kupce k majo dobre izdelke? Al tebe k so dražji k asus?
Death before dishonor!
JesusChrist ::
ninjeti> Moj asus z i7, 6gb rami, solidno grafiko in dovolj prostora mi odlično služi kot resnemu razvijalcu v več različnih IDE-jih.
Mojemu dekletu pa thinkpad z 1080p screenom, i7 in 16GB rama ves čas nagaja. K sreči zdaj končno lahko presedla na OS X in resno resolucijo. Pa še ceneje je od thinkpada.
Menjalnik tudi uničiš če ne znaš uporabljat In tvoja punca ma thinkpada z i7 in 16gb rama za predvidevam da za 2 jurja? tebi ne verjamem popolnoma nič ker se nekaj siliš trollat. V eni novici se delaš norca iz appla, v drugi ga hvališ. Bogi troll si to. Bo treba novo taktiko
@para! saj zato pa pravim. Ampak to ti dopovej tistim mojim prijateljem, ki mi pametujejo da nimam appla, oni pa uporabljajo 1,5k€+ laptop za facebook. Velikokrat se kriterij namreč gleda na statusni položaj posameznika. Ampak ok, naj ma, meni je vseeno. Jaz rajši denar porabim za kaj pametnejšega
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JesusChrist ()
spirit ::
nekikr u harvey si kupu? ccc to pa ni lepo od tebe, se bomo mal pogovoril o tem
Ja blo je rečeno da so samo apple računalniki vredu. Ne bom reku da so slabi, nikoli nism tega trdil ampak za isto ceno kot je MBA 13 se dobi zenbook prime, ki je v vseh pogledih enak ali boljši. Ne trdim da je MBA slab le da za isto ceno dobiš boljšo stvar, še posebej če si dal itak Winse gor Nism hater samo pač ni vse zlato kar je od jabka, uporabljam tudi njihove stvari, sem imel tudi iPada doma.
Ja blo je rečeno da so samo apple računalniki vredu. Ne bom reku da so slabi, nikoli nism tega trdil ampak za isto ceno kot je MBA 13 se dobi zenbook prime, ki je v vseh pogledih enak ali boljši. Ne trdim da je MBA slab le da za isto ceno dobiš boljšo stvar, še posebej če si dal itak Winse gor Nism hater samo pač ni vse zlato kar je od jabka, uporabljam tudi njihove stvari, sem imel tudi iPada doma.
nekikr ::
Citiraj prosim, kje je bilo rečeno, da so samo Apple računalniki v redu. Prosim.
Ne, takrat nisem dobil boljše stvari, pa bi dal še nekaj sto evrov več, če bi mi jo ponudili (in lahko bi bilo karkoli, ni treba da je Apple). Ti bi mogoče jo. Prioritete so različne. Vem, da sem vrgel nekaj denarja stran že samo s tem, ker sem dal gor Win 7, pa kaj potem?
Ne, takrat nisem dobil boljše stvari, pa bi dal še nekaj sto evrov več, če bi mi jo ponudili (in lahko bi bilo karkoli, ni treba da je Apple). Ti bi mogoče jo. Prioritete so različne. Vem, da sem vrgel nekaj denarja stran že samo s tem, ker sem dal gor Win 7, pa kaj potem?
FlyingBee ::
ja, saj jst bom tud za galaxy note velik preplačal, pa mi ni žal in ne bitcham tle gor. ko daš denar v nekaj kar verjameš je pač tako, ampak to še ne pomeni, da argumentiranim izjavam nasprotuješ oziroma požri slino in včasih si priznaj kdaj delaš bedarije
para! ::
Ne bom reku da so slabi, nikoli nism tega trdil ampak za isto ceno kot je MBA 13 se dobi zenbook prime, ki je v vseh pogledih enak ali boljši.
Zen prime je zame neuporaben, ker hočem zraven dobit OSX in pa superioren touchpad. Windows in HP-Pavillion style "revolutionary" multitouch wannabe touchpadi niso zame.
Na MBPju in, upam na stacionarcih tudi kmalu, pa hočem retino. Ne, 1900*1200 ni podobno 2880 x 1800.
A je Retina killer feature, nujen za delo in a so vsi ostali laptopi zdej obsolete ker nimajo take resolucije? Seveda ne, ampak meni sede od srede do srede! Tko kot vam sede dat 600 EUR manj in rečt "HA, sam 900 pikslov manj pa celih 600 EUR cenej!!!1111".
lp
Death before dishonor!
IceIceBaby ::
Če pri nakupu računalnika za resno delo gledaš na par 100 eur razlike se ne posvečaš dovolj svojemu delu. Za nekoga, ki od računalnika živi je IMHO povsem vseeno ali da za računalnik 1000 ali 2000 eur.
Tilen ::
Facebook Inc. director Peter Thiel sold most of his stake in the operator of the world's largest social-networking website, bringing his proceeds to more than $1 billion, after restrictions on insider sales ended.
Facebook Director Stock Sales Top $1 Billion as Lock-Up Ends
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
spirit ::
Zeratul ^^> Microsoft jih nebi smel resit pred propadom..
In kje bi potem dobili spodobne prenosnike?
Evo citirano
Res ne vem od kje vam ideja, da sem Apple hater, in ja na začetku je bil MBA res dobra stvar za svojo ceno, sedaj je zenbook prime boljša, če seveda ne rabiš OSX, trackpad je dober, res pa je da nima čisto vseh funkcionalnosti kot pri MBA, a to je zaradi OSX in ne ker bi bila stroja oprema toliko boljša. Če si MBA kupil pred prihodom zenbook prime-a potem se strinjam da si kupil v trenutku najboljšo stvar, in še vedno je uredu, ni slab in ni nateg itd.
Tukaj eni govorite kot da so MBP-ji vsi retina že vsaj 10 let, poleg tega pa, polno ločljivosti za izkorisiek delovne površine dobimo šele ko se da gor Windowse, kar je po svoje velik fail. Se pa strinjam da bo fino ko bodo zasloni z višjo ločljivostjo dostopnejši, osebno pozdravlajm napredek.
Kar tdim od začetka je v bistvu to da so 3 prenosniki od maca nekako vredno svoje cene in to sta MBA 11 in 13 ( čeprav je zenbook prime trenutno boljša zadeva, če ni SX nujna stvar) in pa MBP Retina, navadni MBP-ji pa nikakor niso vredni cene, še posebj ne MBP 13.
nekikr ::
Če bi imel kdaj ekonomijo v šoli, bi videl kakšne bedarije pišeš. Če nekdo prodaja kupček gnoja za 1000€ in najde kupca zanj, potem je ta kupček gnoja vreden 1000€. Stvari so vedno vredne točno toliko, kolikor so kupci zanje pripravljeni plačati. Kaj si ti misliš ni pomembno, tvojega filozofiranja nihče ne bo upošteval.
para! ::
To, kar si citiral je seveda trick question. Ker kolosalno neumnost je napisal Zeratul, ne jype. Kako je namreč lahko slabo, da neko zasebno podjetje s svojim denarjem pomaga drugemu podjetju? Tud, če gledaš iz vidika končnega kupca to ne more biti slabo, ker izbira je že sama po sebi dobra, tudi če ti vse možnosti niso všeč.
A če je nekaj implementirano v OSu je to "ah, ok, nice", če je pa v HWju je pa "OOOOO, AAAA, UUUU KJER [presežek]"?
Zate. Pozabil si pripisat ", zame." Po tej logiki ima kupec lahko zgolj takšne kriterije kot ti ali pa sploh nobenih.
Aja, MBP 13 stane pičlih 1200 EUR, za ta denar mi lahko pokažeš laptop s podobnimi specifikacijami IN enako avtonomijo ter kvaliteto izdelave, seveda z vštetim OS, ki pa naj ne bo nek home verzija Windows sistema. Vem, da obstajajo, samo stanejo približno enako.
lp
trackpad je dober, res pa je da nima čisto vseh funkcionalnosti kot pri MBA, a to je zaradi OSX in ne ker bi bila stroja oprema toliko boljša.
A če je nekaj implementirano v OSu je to "ah, ok, nice", če je pa v HWju je pa "OOOOO, AAAA, UUUU KJER [presežek]"?
Kar tdim od začetka je v bistvu to da so 3 prenosniki od maca nekako vredno svoje cene in to sta MBA 11 in 13 ( čeprav je zenbook prime trenutno boljša zadeva, če ni SX nujna stvar) in pa MBP Retina, navadni MBP-ji pa nikakor niso vredni cene, še posebj ne MBP 13.
Zate. Pozabil si pripisat ", zame." Po tej logiki ima kupec lahko zgolj takšne kriterije kot ti ali pa sploh nobenih.
Aja, MBP 13 stane pičlih 1200 EUR, za ta denar mi lahko pokažeš laptop s podobnimi specifikacijami IN enako avtonomijo ter kvaliteto izdelave, seveda z vštetim OS, ki pa naj ne bo nek home verzija Windows sistema. Vem, da obstajajo, samo stanejo približno enako.
lp
Death before dishonor!
Invictus ::
JesusChrist je izjavil:
Moj asus z i7, 6gb rami, solidno grafiko in dovolj prostora mi odlično služi kot resnemu razvijalcu v več različnih IDE-jih. Tudi igre gredo brez problema tudi na full hd output. Torej tak prenosnik je za mene popolnoma dovolj dober in raje preostanek denarja, ki bi ga namenil za doplačilo za nov mbp uporabim za nakup hrane, oblačil, za gibanje itd. Aja pa sem za njega lani odštel samo 700EUR.
Smešna je definicija da je nekaj "dobro". Omenjen laptop je prek preveč za mene ki sem razvijalec, zakaj ne bi bil za nekega laika ki uporablja browser in odigra partijo šaha včasih. Ok, kar se tiče multimedije (produkcija) ga ni čez apple, za vse ostalo pa je en obični omenjeni laptop prek dovolj.
edit: typo
Pa teža 5 kil ... Ne hvala ... Sam imam raje malo slabši laptop, pa lažji. Ker ga imam za nosit okoli ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Apple ni največje podjetje na svetuOddelek: Novice / Ostale najave | 21780 (17878) | driver_x |
» | Apple vreden 700 milijard dolarjev (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 18077 (14605) | Invictus |
» | Alibaba in ZDA v pričakovanju največje javne ponudbe delnicOddelek: Novice / Ostale najave | 7167 (5790) | Tilen |
» | Kotacija Facebooka 18. majaOddelek: Novice / Ostale najave | 3616 (2770) | opeter |
» | Apple najvrednejše podjetje na svetuOddelek: Novice / Rezultati | 15610 (13360) | OmegaBlue |