» »

Steam se širi tudi na programe

Steam se širi tudi na programe

Gabe Newell.

vir: VentureBeat
Slashdot - Valve je drevi napovedal možnost prodaje še česa razen PC, Mac in (kmalu) Linux iger preko svoje spletne trgovine Steam. Začenši s 5. septembrom bodo v dodali še izbrane "creativity & productivity programe", potem pa naj bi počasi začeli dodajati še prijave od drugih razvijalcev. Seznam naslovov žal še ni na voljo.

S tem se Steam odkrito pozicionira kot konkurent Microsoftovega Windows Store, Applovega Mac App Stora in, po svoje, tudi za oblačni skladišči Microsoft Skydrive oziroma Dropbox. Njegove glavne prednosti so prav enostavna namestitev, avtomatsko posodabljanje in možnost shranjevanja dokumentov v Steam Cloud. In, Newellova izjava o vprašljivi usodi Windows 8 se s tem kar naenkrat pokaže v povsem drugačni luči.

32 komentarjev

Tilen ::

Steamu več kot očitno voda še ne teče v grlo, so pa do vratu v blatu. Takšne ideje bi morali implementirati že 10 let nazaj, ker so imeli vse pogoje. Danes bodo (če bodo) s tem samo poskušali napolniti luknjo, katero z W8 store kopa MS. Linux delež je trenutno le cheap propaganda.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

jype ::

Tilen> Linux delež je trenutno le cheap propaganda.

Kar si napisal je FUD, btw.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: Mavrik ()

Jst ::

Čisto odvisno, koliko programov oz. podjetij za njimi bodo uspeli pridobiti na svojo stran.

Da pa Steamu teče voda v grlo... ne vem, imaš kakšne finančne podatke ter podatke o uporabnikih skozi leta?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Tilen ::

Da pa Steamu teče voda v grlo... ne vem, imaš kakšne finančne podatke ter podatke o uporabnikih skozi leta?


Saj tako hudo pa spet ni, sem napisal, da jim še ne teče. Poglej kako hitijo, ker si je nekdo drznil zarezati v njihovo pogačo. Za ohranitev trenutnega luksuza bodo morali ponuditi nekaj (veliko) več ali bodo pač izgubili delež. Simple.

jype je izjavil:

Tilen> Linux delež je trenutno le cheap propaganda.

Kar si napisal je FUD, btw.


Valve si je v zadnjem času s promoviranjem Steam platforme za Linux naredil veliko več brezplačne reklame za druge sisteme in za tiste, ki Steam platforme sploh ne poznajo, kot pa ima na Linux realnih kupcev. Pa ne s Humble statistiko, prosim, ker smo to že obdelali. Sploh mi ni jasno, zakaj je zadnje čase toliko Valve novic. Naj že nekaj pokažejo, namesto da samo govorijo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: Mavrik ()

Icematxyz ::

In, Newellova izjava o vprašljivi usodi Windows 8 se s tem kar naenkrat pokaže v povsem drugačni luči.


Ne, načeloma se ne, ker do W8 o čem takšnem ne bi govorili pa če bi Valve na Steam ponujal zraven iger še drugo programje ali ne bi in pa ni Valve edini, ki izraža določene pomisleke.

para! ::

Sicer me ne briga, ampak ni nobenega razloga, da bi nek Windows user, ki si želi iger, plačeval za neke tretje-razredne igre obskurnih proizvajalcev, ko pa ima na voljo top shit AAA naslove, ki so baje najbolj popularni.

Ravno zato, se mi zdijo te humble bundle prodajne številke neprimerne za dokazovanje česarkoli, bodisi tega, da Linux userji zapravijo največ, bodisi da so Windows userji škrti ali pa vsi pirati!
Death before dishonor!

Truga ::

Sorry, ampak Bastion iz zadnjega humble bundla je brez problema eden boljsih spilov zadnjih nekaj let. Oznaka AAA nima nobene veze s kvaliteto igre. Je pa res da se AAA iger vec proda, ker imajo ogromen marketing budget.

para! ::

Sorry, js nisem igričar, da bi sodil, zato sem napisal "popularni" naslovi, se pravi po popularnosti, ne po kakovosti. Zame je tetris bolj zanimiv kot COD, ampak to ne igra vloge, gejmerji pač preferirajo popularne zadeve, mdr verjetno tudi zaradi grafike, in vsaj po scrshotih sodeč grafika pri tem Bastionu ni niti za moderne telefone. Preden se razjeziš: vseeno mi je in nikjer nisem napisal, da je grafika merilo za kakovost špila.

Point je simple: prodajne številke humble bundle ti ne povejo nič o tem koliko so uporabniki različnih OSov pripravljeni zapravit za špile, ampak zgolj to koliko so pripravljeni plačat za humble bundle, upoštevat pa je treba, da je za Linux userja humble bundle ena izmed par izbir, medtem ko ima Windows user na izbiro "ta prave", orenk zmarketingane špile. Posledično zadev ne moreš primerjat.

Oglašam se pa zato, ker bi sicer bila zanimiva primerjava, pa žal ni.

lp
Death before dishonor!

Truga ::

Kar se tice popularnosti lahko PC prec zgine iz trga iger, pa vecina "popularnih" zaloznikov se opazilo ne bo, ker 95% in vec iger prodajo na konzolah.

"Xbox 360 leads the pack with 54 percent of the games sold, PS3 with 42 percent and PC and Wii have the remaining four percent." - Statistika za prvi dan prodaje CoD MW3, ko ze ravno omenjas COD. BTW, ta, prvi dan, so prodali 9.3 miljone izvodov, od tega manj kot 300k na PCju.

para! ::

Odlično Truga, se strinjam!

Sicer pa me zanima še tole: zakaj se tale Gabe jezi? Če MS uvede svojo app štacuno, bo Steam štacuna še vedno delovala nemoteno. Al misli MS prepovedat druge štacune?
Death before dishonor!

bdoxx ::

naj MS enostavno kupi steam pa bo problem rešen xD

Truga ::

@para, ce sem jaz pravilno razumel naj bi se metro aplikacije prodajale izkljucno skozi metro app store. "The Windows Store will be the only means of distributing Metro-style applications to users" - Windows Store @ Wikipedia

Edit: Da pokazem problem pri tem: naredis igro, ki je ocitno delana za odrasle (Mass Effect, Dragon Age serije naprimer imajo oznako 18+). Rad bi uporabil Metro elemente, ampak jih ne mores, 18+ programja ne mores distribuirat na windows storu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

para! ::

Metro-style pomeni, da je UI aplikacije konsistenten z MS metro UI idejo, al še kej drugega? Ker Steam dela špile, tam ni metroja :)

Edit: folk zlouda Steam metro klienta iz free sekcije metro app storea in potem dalje kupuje špile, where the problem is?
lp
Death before dishonor!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: para! ()

Truga ::

Da program ne more uporabljat metro elementov, tud ce bi hotu, ker microsoftu ni bil vsec.

Ali pa: programa ne mores kupit nikjer drugje kot na windows storu, ker ima not metro elemente.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Mavrik ::

Višji nivo prosim.
The truth is rarely pure and never simple.

mtosev ::

če bodo imeli takšne cena kot imajo sedaj za igrice bo tole totalen fail.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

opeter ::

mtosev je izjavil:

če bodo imeli takšne cena kot imajo sedaj za igrice bo tole totalen fail.


Emm, kaj? Poglej igre v akcijah, ko so za evro, ali malenkost več ...

Jaz bi rade volje kupil recimo Adobe CS 6 Design Standard za 150 € namesto za 1500 € ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

bluefish ::

Malo verjetno, da boš pri tovrstni programski opremi doživel velike popuste. Podobno je namreč z nekaterimi AAA igrami, ki se zlepa ne pocenijo oz. se šele takrat, ko niso več privlačne.

Truga ::

Problem je da adobe ne prodaja stare sare.

Naprimer COD drzi ceno 60 eurov (al 50 al kok ze), in ima kvecjemu 10 ali 15% popust ob kaksnih special eventih, dokler ne pride naslednji del nadaljevanke. Potem sele cena zacne strmo padat, in se pojavljajo 50% in vec popusti.

Adobe prodaja Photoshop 8. Ko izide Photoshop 9, se PS8 neha prodajat. Tako da cena pac ne pade.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Icematxyz ::

@para!

Torej če te prav razumem, tam kjer obstaja konkretna statistika, tam ti tega ne bi upošteval bi pa raje kar tako brez statistike zlahka podajal stereotipe?

Drugače pa morda dobimo preko Steam (za Linux) tudi Photoshop. Bomo videli.

mtosev ::

opeter je izjavil:

mtosev je izjavil:

če bodo imeli takšne cena kot imajo sedaj za igrice bo tole totalen fail.


Emm, kaj? Poglej igre v akcijah, ko so za evro, ali malenkost več ...

Jaz bi rade volje kupil recimo Adobe CS 6 Design Standard za 150 € namesto za 1500 € ...

da boš adobejeve izdelke lahko kupil za 10x manj so lahko samo mokre sanje
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

opeter ::

Truga je izjavil:

Problem je da adobe ne prodaja stare sare.

Naprimer COD drzi ceno 60 eurov (al 50 al kok ze), in ima kvecjemu 10 ali 15% popust ob kaksnih special eventih, dokler ne pride naslednji del nadaljevanke. Potem sele cena zacne strmo padat, in se pojavljajo 50% in vec popusti.

Adobe prodaja Photoshop 8. Ko izide Photoshop 9, se PS8 neha prodajat. Tako da cena pac ne pade.


COD 4 lahko še vedno kupiš. Ko so akcije, celo za 2 €!
Se pa strinjam glede stavka, da Adobe noče prodajat stare robe (po zmerni ceni), ker vedo, da nove ne bi prodali.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

techfreak :) ::

Se pa strinjam glede stavka, da Adobe noče prodajat stare robe (po zmerni ceni), ker vedo, da nove ne bi prodali.

Pri igrah se starejše verzije naveličaš in skupnost je takšna, da velika večina gre na novo verzijo. Torej nima smisla držati cene starejših verzij, ker tako niso več zanimive.

Pri programih kot pa so tisti iz Adobe zbirke, pa ni neke velike potrebe po nadgradnji in se zaradi tega ne bi tako prodajalo.

Mavrik ::

Butasti Linux flamewar je OFF TOPIC.
The truth is rarely pure and never simple.

Icematxyz ::

Ne z vidika Steam ni, ker bo zanimivo videti, če bodo ponujeni programi tekli tudi pod Linux in če kateri in kateri sploh bodo v ponudbi, ker torej Linux je postal uradno podprta platforma, katera tudi poganja Steam in torej (nekatere) vsebine na njem.

MrStein ::

A res? Kam pa so skrili?



( http://imageshack.us/photo/my-images/53... )
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Icematxyz ::

A res? Kam pa so skrili?


A programe?

Jst ::

Steam je izjavil, tako pravijo na včerajšnjem Tech News Today podcastu (twit.tv), da bodo ponujali tudi content creation software, kot so programi za obdelovanje zvoka, slik,... Niso pa povedali nič specifičnega.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

spirit ::

MrStein kaj ti zdaj pravzaprav iščeš? Če iščeš Linux download bi moral bolje prebrati temo (https://slo-tech.com/novice/t527323/0) in bi ugotovil, da so potrdili, da Steam na Linuxu bo, ne da je že, kar pomeni, da se dela na tem da bodo začeli prodajati zadeve tudi za Linux uporabnike, pač nekega dne v prihodnosti...

dux ::

Neki dan v prihodnosti je v tem primeru pred koncem leta 2012.
Upanje je v nasih odlocitvah

MrStein ::

spirit je izjavil:

MrStein kaj ti zdaj pravzaprav iščeš? Če iščeš Linux download bi moral bolje prebrati temo (https://slo-tech.com/novice/t527323/0) in bi ugotovil, da so potrdili, da Steam na Linuxu bo, ne da je že, kar pomeni, da se dela na tem da bodo začeli prodajati zadeve tudi za Linux uporabnike, pač nekega dne v prihodnosti...

On: "Linux je postal uradno podprta platforma, katera tudi poganja Steam"
Ti (in vsa realnost): "Steam na Linuxu bo, ne da je že"

Samo sem opozoril na to razliko.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Icematxyz ::

Samo sem opozoril na to razliko.


Pod novico, ki se nanaša torej na prihodnost a ne da.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Valve je napovedal SteamOS (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Igre
10342763 (36040) PrimozR
»

Steam za Linux potrjen, prva igra bo Left4Dead 2 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Igre
24551086 (44061) Nummy
»

Valve potrdil delo na lastni konzoli (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Igre
15339997 (35235) opeter
»

Newell o odločitvi za podporo Linuxa (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Igre
11131257 (26085) PARTyZAN
»

Steam prihaja na OS X (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
5113788 (12479) borchi

Več podobnih tem