» »

Novi iPad

Novi iPad

Tim Cook je prevzel uvodne besede, nato pa vajeti prepustil drugim.

vir: Delo

Zunanji izgled ostaja skoraj isti, debeline je za slab mm več, teže pa za kakih 60g več.

Nov osrednji čip v 28 nm tehniki, z dvojedrnim CPU in štirijedrnim grafičnim procesorjem.

Petmegapikselna kamera na zadnji strani. Prednja ostaja ista.

Novi iPad prinaša tudi 4G povezljivost. Zanimivo bo videti cene in omejitve mobilnih podatkovnih paketov.

Retina display, z znatno višjo resolucijo 2048x1536 (prej 1024x768).

Primerjava s polno HD resolucija. Naprava je tudi sicer odlična za ogled filmov, serij in podcastov.

Prenovljena suita iLife, z večigralskim garage bandom in še boljšima iPhoto in iMovie. Seveda deluje tudi Siri.

Delo - Kot gotovo že veste, so jabolčni včeraj predstavili naslednjo različico priljubljenega tableta iPad, imenovano kar "novi iPad" (the new iPad), ne iPad 3.

Ključna novost je po pričakovanjih visokoresolucijski 2048x1536px "retina" zaslon; po Applovih besedah trenutni rekorder med mobilnimi napravami. Gostota pikslov (264px/palec) je sicer nekoliko nižja kot pri zadnjih iPhone 4S in iPad Touch (326px/palec), a pri običajni razdalji 30-40 cm od obraza vseeno zadostuje, da oči ne bodo mogle razločiti dveh pik. Proizvaja ga Samsung, zato analitiki že špekulirajo o Galaxy tabu z isto resolucijo (bojda v drugi polovici leta).

Številni razvijalci so v pričakovanju vse te zaslonske dobrote že začeli posodabljati svoje aplikacije z višjeresolucijskimi sličicami in teksturami. Grafična izkušnja bo nasploh odlična, saj nov osrednji čip A5X ponuja kar štirijedrni grafični procesor, ob boku še vedno dvojedrnemu centralnemu. Izdelan je v 28nm tehniki (prej 40, isto velja za mrežni čip), kar znatno zmanjša porabo energije je in je prihrani več za zaslon. Čas uporabe s tem ostaja 10 ur z wifi oz. 9 ur z 4G, so pa morali znatno povečati zmogljivost baterije na ~11 Ah. To se nekoliko pozna na teži (660g namesto 600g; za primerjavo - Samsung Galaxy SII npr. tehta 116g), pa tudi debelini naprave, ki so jo povečali z 8,8 na 9,4 milimetra.

Zadaj je nova 5 megapikselna kamera z možnostjo snemanja 1080p HD videa, prednja pa ostaja ista z dvema megapiksloma.

Omrežni čip je prav tako izdelan v 28nm tehnologiji, žre do 30% manj energije in podpira zelo širok spekter mobilnih omrežij (GSM, UMTS, CDMA, 4G).

Največja programska novost je bržkone prihod osebne asistentke Siri, na drugem mestu pa bo posodobljena zbirka iLife. Garage band dobiva "multiplayer" način, v katerem lahko več povezanih iPad uporabnikov skupaj ustvarja glasbo. iPhoto ima nekoli prenovljen vmesnik, možnost iskanja podobnih fotk, izdelave ličnih potovalnih albumov in spletnih strani, ter številne nove efekte. iMovie omogoča sprotno montažo posnetih HD videov, po Applovih besedah "na ravni Hollywoodskih filmskih napovednikov". No ja.

Naprava bo prihodnji petek na voljo v ZDA, k nam pa prihaja 23. tega meseca. Cene ostajajo iste, od $499 dolarjev naprej za osnovni model. iPad dvojka se s tem ceni na $399 (wifi) oz $529 (3G), žal zgolj v 16GB različici. Letos mislijo prodati okoli 60 milijonov enot obeh naprav.

129 komentarjev

«
1
2 3

PINki ::

navali narode

ufek ::

Omrežni čip je prav tako izdelan v 28nm tehnologiji, žre do 30% manj energije


Žre, zanimiva izbira besed. Me je lepo nasmejalo. :))

nekikr ::

iBuy. Končno spodoben zaslon. Nekje je še pisalo, da imajo vsi modeli 3G podporo?

zee ::

@nekikr: Nimajo. Se vedno imas bodisi wifi bodisi wifi+3G verzijo.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

nekikr ::

Sem narobe prebral potem, hvala zee.

thramos ::

Še ena stvar od Appla za katero nisem vedel, da jo nujno potrebujem. Zadeve še nisem videl in sprobal, ampak od danes ne morem več brez nje. iBuy, definitivno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

SkipEU ::

Apple je mojster. Zdaj bodo naenkrat vsi potrebovali to novo višjo resolucijo, čeprav prej sploh niso opazili nobenih pomanjkljivosti. :)

trnvpeti ::

Jz bi imel monitor, ecimo 24 z 2048x1566

nekikr ::

SkipEU: "potrebovali" so jo že prej (ker je vsem všeč retina/amoled/...) samo tega ni bilo na izbiro (razen pri dveh modelih od nekaj tisoč).

win64 ::

Bi se lahko vsaj v novicah zadržali subjektivnih mnenj tipa:
Grafična izkušnja bo nasploh odlična


Samsung Galaxy SII je telefon, in ne tablica, zato primerjava tež ni na mestu.

V bistvu od novosti ponuja samo večjo resolucijo in boljšo kamero, posledično so potrebovali boljši grafični procesor(procesni del ostaja enak) in posledično večjo baterijo.
Pa posodobitev programske opreme.

Nevem, če je ravno smotrna zamenjava za ipad2, če kupuješ novega pa že.

dzinks63 ::

Razvoj exponentno napreduje. Iz malih zelo kvalitetnih zaslonov rastejo vedno večji. Samo vprašanje časa je kdaj bodo ponudili takšne "Retina" zaslone v prenosnikih oziroma kar v pravih namiznih zaslonih velikosti 24-30col. Resolucije bodo ogromne. Naslednji korak je seveda izdelava in prodaja video zapisov z 2x ali še večjo ločljivostjo kot dosedanji BR in posledično novi televizorji kateri bodo to lahko predvajali v nativni resoluciji, Torej prostora za manevriranje je še ogromno in svet z temi zasloni bo videti kot v ogledalu.

SkipEU ::

Saj ni tehnoloških omejitev v razvoju zaslona, ampak so omejitev naše oči.

ales85 ::

Seveda je po Apple besedah rekorder med mobilnimi napravami. Verjetno upoštevajo samo njihove mobilne naprave, pa še tam ga pri gostoti premagajo starejše naprave. Med tem, ko ima pa na primer Sony Xperia S 342 ppi.

driver_x ::

Predvidevam, da ima novi iPad že iOS 5.1. Ali je 5.1 na voljo tudi za iPade 2?

Zheegec ::

No, škoda da procesorji za novega Transformerja zamujajo, da bi lahko prišlo v prodajo oboje hkrati :(

Ločljivost ljudem nima veze, Asus Transformer 1 in Prime sta imela do sedaj cca 25% višjo ločljivost pa ni nikogar brigalo :)
Oh wait... Sedaj bo pa že 10% višja ločljivost iPad3 od Transformer Prime s 1920x1200 bistvena razlika hehe :)

Anyway, končno se nekaj dogaja tudi na področju ekranov. 5 let nazaj je imel povprečni prenosnik boljši ekran, kot dandanes :) Tako da ta ločljivost - iLike :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

zee ::

@sammy73: iOS 5.1 je na voljo za vse naprave, ki podpirajo iOS5.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

eieieie1 ::

Mene je najbolj navdušila predstavitev aplikacije iPhoto...

Pa čas je že bil da so vključili mal boljšo zadnjo kamero, čeprav je ipad2 delal presenetljivo lepe slike.

madmitch ::

SkipEU je izjavil:

Apple je mojster. Zdaj bodo naenkrat vsi potrebovali to novo višjo resolucijo, čeprav prej sploh niso opazili nobenih pomanjkljivosti. :)

Tudi Benz je bil mojster, kar na enkrat so vsi potrebovali avto, čeprav prej sploh niso vedeli za njih in so bili s konji ter parnimi stroji čisto zadovoljni.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

smash ::

eieieie1 je izjavil:

Mene je najbolj navdušila predstavitev aplikacije iPhoto...

Pa čas je že bil da so vključili mal boljšo zadnjo kamero, čeprav je ipad2 delal presenetljivo lepe slike.


a se hecaš..ipad 2 kamera je totalni crap - tole je revolucija za kamero

nekikr ::

Se strinjam, iPad 2 kamere ni imel (to, čemur oni pravijo kamera, si ne zasluži tega imena).

jype ::

trnvpeti> Jz bi imel monitor, ecimo 24 z 2048x1566

Samsung 1200NF ?

eieieie1 ::

smash je izjavil:

eieieie1 je izjavil:

Mene je najbolj navdušila predstavitev aplikacije iPhoto...

Pa čas je že bil da so vključili mal boljšo zadnjo kamero, čeprav je ipad2 delal presenetljivo lepe slike.


a se hecaš..ipad 2 kamera je totalni crap - tole je revolucija za kamero


Pa ne, pač ko sem gledal par slik, posnetih z ipad2 pri kolegu so se mi zdele kar solidne, glede na specifikacije kamere :D

Zheegec ::

SkipEU je izjavil:

Apple je mojster. Zdaj bodo naenkrat vsi potrebovali to novo višjo resolucijo, čeprav prej sploh niso opazili nobenih pomanjkljivosti. :)

NE. Fora je, da RABIŠ višjo ločljivost. Že faking 10 let ob vsaki priložnosti vsakemu predlagam prenosnik/monitor z višjo ločljivostjo, če le obstaja. Tudi na račun procesorja in ostalih stvari.
Ampak do sedaj me nihče ni jebal 5%, sedaj bo pa vsak na vsakem koraku omenjal to ločljivost in bo naenkrat samo to pomembno.
To mi gre na živce. Drugače pa višja ločljivost je top shit, doma imam 22" monitor s 1920x1200 pa če bi danes želel za isto ceno (400€) dobiti takšen monitor GA NI. In čez 24" in 27" s 1920x1080 težim vsakodnevno.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

fosil ::

Ko začnejo govorit o gostoti pikslov, ločljivosti, procesorskih jedrih in tehnologiji izdelave procesorja, potem veš, da jim je zmanjkalo novih idej.
Tako je!

madmitch ::

fosil, potem je vsem že pred par leti zmanjkalo idej.
Kaj me briga, kolk pikslov, kolk jeder, kakšna resolucija... Mene zanima samo to, da dela to, kar bi rad in to tako, da mi na vse te "revolucionarne" reči ni treba mislit, amen.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: madmitch ()

eieieie1 ::

Jap, morali bi še dodati neke inovacije... Recimo kak močan laser, s katerim lahko sosedu gumu na avtu prerežeš, ali pa kakšen light sword, če ti kdo hoče ipad ukrast... itd

smash ::

folk pričakuje da apple pride ven z neko revolucionarno idejo, z laser gunom.. in novo obliko (le kakšno)?

nadgradnja je solidna..super zaslon, super fotkič...super proc in grafična

ipad 3 je skočil s hardwareom pred konkurenco, v softwareu je tam že od nekdaj

je pa res..doma imam enko in bo za moje potrebe verjetno zadostovala dokler ne bo crknila baterija, ki je še vedno vrhunska

za tiste ki zadeve nimate, lahko povem, da teža JE problem..in tale zadnji ipad je še malo težji..ampak za na kolena al pa da ga nekam odložiš je ok

madmitch ::

eieiei, dejsto je, da so vse te silne inovacije s stališča tehnologije in razvoja morda res revolucionarne, za uporabnika pa ne. Če primeš v roke dvojko in tega novega iPada recimo, dejansko ne vidiš neke silne revolucije, tido vsi ti piksli ne pomenijo ne vem kaj.

Vsi ti izdelki se razvijajo v PR oddelkih, ki jim mora potem razvoj ustreči, da lahko naprej prodajajo. PRovci ustvarjajo vernike, ki pokupijo nove modele ali pa gonijo sveto vojno proti in pokupijo vsak nov izdelek konkurence, tut če je samo logo revolucionarno prestavljen, ostali pa izberemo, kar nam sede, eni bomo kupili novega iPada, drugi nekaj kar ima Guglna notri...
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

Zheegec ::

ipad 3 je skočil s hardwareom pred konkurenco

About time, bomo videli če je pravilna odločitev to, da ima procesor slabši od konkurence in pa boljšo grafično.
v softwareu je tam že od nekdaj

Mnja :):) Imajo recimo inovativen home screen - dajmo za home screen bljižnjice do aplikacij, katere lahko zaženeš :)
za tiste ki zadeve nimate, lahko povem, da teža JE problem..in tale zadnji ipad je še malo težji..ampak za na kolena al pa da ga nekam odložiš je ok

Transformer Prime?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

smash ::

tisto kar bi res blo revolucionarno za moje pojme je to, da bi črno naredili res črno, saj bi tako zadeva bila uporabna tudi ponoči kot nočna ura in podobno...trenutno pa v temi sveti kot božična jelka

3furious ::

Zheegec je izjavil:

SkipEU je izjavil:

Apple je mojster. Zdaj bodo naenkrat vsi potrebovali to novo višjo resolucijo, čeprav prej sploh niso opazili nobenih pomanjkljivosti. :)

NE. Fora je, da RABIŠ višjo ločljivost. Že faking 10 let ob vsaki priložnosti vsakemu predlagam prenosnik/monitor z višjo ločljivostjo, če le obstaja. Tudi na račun procesorja in ostalih stvari.
Ampak do sedaj me nihče ni jebal 5%, sedaj bo pa vsak na vsakem koraku omenjal to ločljivost in bo naenkrat samo to pomembno.
To mi gre na živce. Drugače pa višja ločljivost je top shit, doma imam 22" monitor s 1920x1200 pa če bi danes želel za isto ceno (400€) dobiti takšen monitor GA NI. In čez 24" in 27" s 1920x1080 težim vsakodnevno.


Na prenosniku/monitorju lahko bolje izkoristiš višjo resolucijo, ker si z miško še vedno natančen do enega pixla. Na tablicah pa mora biti gumb še vedno iste fizične velikosti, da ga s prstom lahko klikneš.

Vsekakor pa je višja resolucija dobra stvar, dokler se ne bo začelo brezveze pretiravati, kot recimo pri Megapixlih na fotoaparatah.
In the age of information, ignorance is a choice.

Ziga Dolhar ::

Industriji je okoli leta 2004, s pojavom "glossy" zaslonov, uspel odličen marketinški stunt - na ogromno škodo potrošnikov.

Za ilustracijo: leta 2002 sem si privoščil svoj prvi prenosnik. Resda me je stal pol milijona (Dell Inspiron 4100) in ima za današnje razmere ubog enogigaherčen P3 Mobile procesor, a ima še za današnje razmere odličen zaslon: 14" z ločljivostjo 1400x1050. Kolega je pol leta kasneje na 15" zaslonu imel 1600x1200, sodelavec pa leto kasneje 1920 pik.

Potem so okoli leta 2004-5 prišli na trg "glossy" zasloni. Kdorkoli jih je videl, je bil fasciniram - "to je zih ful hud [in zmogljiv] leptop!". In je folk navalil na svetleče se zaslone/prenosnike. Da "šajni" zaslon omogoča neprimerljivo manj udobno delo, ni nikogar zanimalo. Industriji je uspelo ljudem prodati slabše in proizvodno cenejše zaslone, ki pa so izgledali bolje. Dve nula za proizvajalce+prodajalce proti potrošnikom.

Koncem 2009 sem kupoval nov prenosnik. Želel sem si pisalnega stroja, saj sem moral natipkati diplomsko nalogo, prenašanje trikilskega Della, ki je bil že nadležno počasen in s 15-minutno avtonomijo, pa mi ni bilo več v veselje. Pa tudi sicer je moj foh tak, da delam z besedili in ne potrebujem AlienWare-a. Začuden sem ugotovil, da je na trgu nemogoče dobiti prenosnik z zaslonom 13" in spodobno ločljivostjo, ki bi bil matiran in - pomembno - bi si ga lahko ogledal v slovenski trgovini. No, kupiti bi moral nek high-end ultrabook čez 3k EUR. Na koncu sem se moral zadovoljiti s 500-evrskim Lenovom u350, ki sem ga kupil pri kmetku v Kranju. Bi z veseljem plačal več denarja - a sem s svojimi zahtevami očitno skakal ven iz povprečja slovenskega potrošnika.

Ko danes na reklamnih panojih gledam ponudbe prenosnikov s 17" zaslonom in 1366 piksli v širino ... oh well. Čestitke prodajalcem.

Alien3001 ima hudo resničen podpis. A zanemarja zgodovinski element: ločljivost je do nedavnega že bila pomembna, pa smo nanjo pozabili. Ne le kupci, tudi prodajalci/proizvajalci, ki so s cenovnim konkuriranjem kvaliteto zaslonov pripeljali do absurda in predmilenijske kvalitete. Žalostno, da nas mora v rit brcniti prav Apple.


Ta zapis je bil ustvarjen na prenosniku iz leta 2002, na matiranem 14" 1400x1050 zaslonu.
https://dolhar.si/

Zheegec ::

Začuden sem ugotovil, da je na trgu nemogoče dobiti prenosnik z zaslonom 13" in spodobno ločljivostjo, ki bi bil matiran

HP ima 12" in 14" mat 1920x1080 praktično vedno na zalogi. Resda ga nihče hoče, ampak dobi se pa v enem dnevu. Že od leta 2003 dalje imajo vedno takšne zadeve. Od 1000€ naprej. Top shit. V trgovinah ga pa ni, ker ga nihče noče.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Ziga Dolhar ::

Ja - začaran krog. Nihče ga "noče", ker ga nihče ne vidi v štacunah. Prodajalci tudi praviloma ne vedo, "kaj je v skladišču", niti ponavadi niso preveč zainteresirani, da bi v trgovino dobavili izdelek zgolj za to, da bi si ga kupec ogledal. Precej raje imajo instant gratification - kupcu ponudijo nekaj drugega.

Mimogrede - Alien3001, zgolj iz firbca - daj sporoči model tega HPja, hvala.

Mimogrede Drugič - "potrebujem" pisalni strojček. Švohten procesorček, 2 giga rama, do nekje 1,6 kg, a s kvalitetnim max 13" zaslonom. Lenovo u350 mi ustreza (CULV 1.2 GHz, 2GB rama, 1,6 kg), z izjemo škart 1366 zaslona.
https://dolhar.si/

PNG ::

S tem se strinjam, da na žalost na trgu ni visokoločljivostnih 13'' laptopov mat finiša. Žalost in obup, resnično.

Obstajajo čudovite toshibice, ki pa v slovenistanu niso na voljo.

Oh well.

madmitch ::

Pri nas itak prodajajo samo resnično povprečje in nič drugega pa ni važno a je to high tech, hrana al pa cunje. Izbira je mizerna. Zato mogoče tale PR napad Appla na našo kokoško niti ni tako slab, potegne za sabo še koga, da se zmiga.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: madmitch ()

IceIceBaby ::

Novi iPad ni ravno za dol padit. Bom počakal na enki še nekaj časa, zaenkrat vse razen parih iger dela odlično.

So pa zelo dobrodošli hi-res zasloni. Zdaj bo Apple prodal par milijonov iPadov potem pa so naslednji korak verjetno MacBooki z retina displayi. Air z retina displayem -> me happy :)

kmetek ::

Žiga: a res? :))



Žiga tale je pisan zate:
ASUS UX31E-RY009V i5/4/128/W7
1 kos bo kolega vzel :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kmetek ()

Zheegec ::

UX je kul samo ima bleščeči ekran... Sicer res huuud prenosnik.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

eieieie1 ::

madmitch je izjavil:

eieiei, dejsto je, da so vse te silne inovacije s stališča tehnologije in razvoja morda res revolucionarne, za uporabnika pa ne. Če primeš v roke dvojko in tega novega iPada recimo, dejansko ne vidiš neke silne revolucije, tido vsi ti piksli ne pomenijo ne vem kaj.

Vsi ti izdelki se razvijajo v PR oddelkih, ki jim mora potem razvoj ustreči, da lahko naprej prodajajo. PRovci ustvarjajo vernike, ki pokupijo nove modele ali pa gonijo sveto vojno proti in pokupijo vsak nov izdelek konkurence, tut če je samo logo revolucionarno prestavljen, ostali pa izberemo, kar nam sede, eni bomo kupili novega iPada, drugi nekaj kar ima Guglna notri...


Itak da ni nekih ogromnih razlik med lanskim in letošnjim. Tudi med iphone 3gs in iphone 4 ni bilo, isto med iphone 4 in iphone 4s... A vidiš kake revolucionarne zadeve med lanskimi in letošnjimi grafičnimi karticami?? Ja nove so nekoliko boljše, ampak dosti dražje. Zakaj pa nebi kupil novega, če že maš ipad2? Prodaš ipad2 za 250-300€ in kupiš novega. Če si pač navdušeni nad takimi igračkami, ti to ni problem.

Retina display je big deal in je nekaj kar tudi vse ostale proizvajalce sili, da jim s takimi zadevami sledijo.

Anyways, za mene je še vedno dovolj imeti en desktop pc + iphone4 :)

Furbo ::

driver_x je izjavil:

Predvidevam, da ima novi iPad že iOS 5.1. Ali je 5.1 na voljo tudi za iPade 2?


Na mojem iphone 4S in ipad1 sem ga že lahko namestil danes.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

madmitch ::

eieiei, vidiš, to da prodaš starega in kupiš novega pa niti pomislil nisem. :|
Verjetno zato, ker vedno vse ponucam, dokler dela, potem pa novo. Ne menjam, če res ni treba.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

s1m0n ::

Jaz sem enkrat razmišljal, da bi si nabavil iPad2 za dodatek k fotoaparatu (tethering pa to).
Pa je zaslon porazen za kaj resnega mogoče bo ta trojkica kaj boljša z večjo ločljivostjo :)

IceIceBaby ::

Hmm... IPS matrika. Barve so boljše kot na večini prenosnikov.

smash ::

ali je črna že črna? ker na ipad 1 je črna siva

IceIceBaby ::

Dvojka ima kolikor jaz vem enak oz. zelo podoben zaslon kot enka. Torej, črna = siva, tako, kot pri praktično vseh LCDjih. Za novega iPada bomo pa videli, ko pridejo reviewi.

s1m0n ::

@IceIceBaby, barve so dobre prikaz slika (kvaliteta) pa porazna!

madmitch ::

simon, niti ni temu namenjeno.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

s1m0n ::

Saj zato pa, če bo trojka boljši bo OK :)
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Applove novosti: iPad Air 2, iPad Mini 3, novi iMac z Retino, OS X 10.10, iOS 8.1 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
17462377 (54751) Nummy
»

Novosti z Applove predstavitve (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
5632095 (28044) PrimozR
»

Apple predstavil lep venček novosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
6129019 (24977) SkipEU
»

Apple iPad 3 podpira 4G le v Severni Ameriki, v Avstraliji že vložena tožba

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
3011467 (8853) Matev
»

Apple je po pričakovanjih predstavil iPad 2 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
19256037 (48279) malix

Več podobnih tem