» »

Preprodajanje virtualnih dobrin v spletnih igrah pomemben vir prihodkov za manj razvite

vir: BBC
BBC - Spletne igre, kjer igralci zbirajo različne vredne predmete in virtualne valute (recimo zlato), ki njihovim likom dajejo različne prednosti in sposobnosti, so postale velika poslovna priložnost za revnejše države. Svetovna banka v študiji ocenjuje, da je sivi trg, koder se trguje z vrednimi virtualnimi predmeti iz spletnih iger, vreden okoli tri milijarde dolarjev.

Zahodni igralci iger, kot sta World of Warcraft in Lineage, nimajo časa za večurno igranje in zbiranje raznih vrednih predmetov, zato jih pogosto kupujejo od drugih igralcev. Približno četrtina jih je to že storila, pri čemer so vsote najbolj vnetih dosegle tudi več tisoč evrov. Čeprav se ponudniki iger proti temu početju borijo, ga ne uspejo izkoreniniti.

Samo na Kitajskem je okoli 60 podjetij z letnim prometom več kot milijon dolarjev, ki se ukvarjajo izključno s profesionalnim igranjem spletnih iger in preprodajo računov in vrednih predmetov ter virtualnih valut drugim igralcem. Pri tem je 30 odstotkov vseh nabranih izdelkov, ki so na prodaj, priigranih ročno, približno polovico pridobijo samodejno igrajajoči računalniki (boti), preostanek pa je pobran iz ukradenih računov.

Celotna industrija je zelo izpopolnjena, z delavci, posredniki in upravo na vrhu. Recimo, če nekdo kupi spletni račun za 100 dolarjev, dobi 30 odstotkov kitajski veletrgovec (marketing), 45 odstotkov lastnik spletne farme, 23 odstotkov posameznik, ki je zlato dejansko nabral (torej delavec), in dva odstotka PayPal. To je kar znaten odstotek za delavce in ker so ti igralci običajno iz revnejših držav, Svetovna banka ocenjuje, da gre za pomemben mehanizem pri pomoči v razvoju manj razvitih držav. Povprečno namreč na leto zasluži delavec 18.600 juanov ali okoli 2000 evrov, kar je za podeželskega Kitajca dobra plača.

5 komentarjev

RobertDev ::

Samo neki mi pade na pamet tu. "So what?"

stražar ::

sem proti takemu početju,ker uničuje čar igralnosti.

Jst ::

Jaz se niti z palco ne dotaknem WoW in podobnih masovk, ampak mi je takšna prodaja virtualnih izdelkov čisto logična. Ne vem, zakaj bi se morali izdelovalci boriti proti temu.

Res da sem on the fence glede podjetij, ki se s tem ukvarjajo, ampak prodaja nekega predmeta drugemu igralcu je del kulture v igri in njeni notranji ekonomiji.
Proton decay is a tax on existence.

ShowDown ::

stražar je izjavil:

sem proti takemu početju,ker uničuje čar igralnosti.

Ne vem no. Sebe imam za kar hardcore gejmerja in se mi to zdi popolnoma normalen pojav. Predvsem v masovkah ala WoW. Morda bi rad kdo preizkusil moč lvl 80 characterja pa nima 1 teden odvečnega časa. :P
Life's not a bitch, life is a beautiful woman
You only call her a bitch because she won't let you get that pussy.

Jst ::

In če je to dolgoletnemu igralcu vredno 1000EUR, naj dobi teh 1000EUR, saj si jih je prislužil. Lahko pa da ceni samo na 25EUR. Pač ponudba/povpraševanje. To si predstavljam kot eno vrsto storitve, ki je enakovredna drugim.
Proton decay is a tax on existence.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Preprodajanje virtualnih dobrin v spletnih igrah pomemben vir prihodkov za manj razvi

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
52264 (1813) Jst
»

Izposoja filmov prek Facebooka

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
82504 (1782) Bias
»

Najstnika obsojena zaradi virtualne kraje :S

Oddelek: Loža
191491 (545) jype
»

Želite poslati svojim najdražjim sporočilo po smrti?

Oddelek: Novice / --Nerazporejeno--
265379 (3390) Saša
»

Microsoft bo razpolavljal računalniške zaslone

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
433344 (1495) nevone

Več podobnih tem