» »

Popravek za poškodbeni model Gran Turismo 5

Popravek za poškodbeni model Gran Turismo 5

Omejen poškodbeni model GT5

vir: Ars Technica
Ars Technica - Čeprav so tekom razvoja Gran Turismo 5 pri Polyphony Digital želeli doseči popolnost, so z meniji glede na teste igre dosegli vse prej kot to. Obenem so bili mnogi razočarani, da je do potankosti v digitalni svet prenesenih le 200 avtomobilov, medtem ko so preostalih 800 modelov vzeli iz starejše različice igre, posledično pa so modeli nekoliko slabše kakovosti. Še ena izmed pritožb na ultimativnim vozniškim simulatorjem je bil močno omejen poškodbeni model, katerega učinki se sicer stopnjujejo z napredovanjem skozi kariero, a vseeno večino časa praktično nimajo učinka na vozne lastnosti avtomobila.

Z že tretjim popravkom v dveh tednih od izida so pri Polyphony Digital dodali mehanske poškodbe, a le v medmrežnem, večigralskem načinu igranja. Arkadni način in karierni način GT Life sta še vedno omejena na stare poškodbe, poteza pa je nekoliko presenetljiva. Za arkadni način morda ne tako zelo, zato pa za karierni način. A ta prav tako ne podpira sledenja pogledu igralca, kar omogoča kamera PlayStation Eye, vključitev mehanskih poškodb v medmrežni način pa je odlična poteza za zmanjševanje grobih potez v samih dirkah. Vseeno je, podobno kot kozmetične poškodbe, tudi mehanski poškodbeni model preveč prizanesljiv, a avtor izvorne novice predvideva, da bi tudi ta lahko bil progresiven glede na stopnjo v kariernem načinu.

Ultimativni simulator? Rrrrrright...

11 komentarjev

mugensport ::

Simulator nikakor ta igra ni! Je pa odlična za navdušence avtomobilizma! Poškodbe so tako tako.. jaz osebno bi jih z lahkoto pogrešal. Tist, ko pričakuje razfuk avta na miljon kosov, ko pokne v zid naj raje igra Burnout. Vam pa povem, da ni bolšega feelinga, kot peljat svoj njaljubši avto po Nurburgringu oz. Top Gear stezi. Naj si bo to Bugati Veyron al ka je že ali pa stari Fičko8-)..mogoč kr oba iztočasno s kolegom. Igram GT serijo od drugega dela naprej in sem pri vsakem delu dobil kar sem pričakoval. Tisti, ki so pa špil nabavli samo zaradi namernega zabijanja v zid in v druge igralce na online, poleg tega jamrajo zakaj se njihov najljubši Lambo oz. Ferrari ne spremeni v pašteto pri trku v zid pa... Bog jim pomagaj. Je pa res, da so oblublal realistične poškodbe itd. Uglavnem to je arkadna simulacija in ne realitična simulacija.

Lp

vaga101 ::

mugensport,
Je simulacija ,malo si poglej kako delajo GT. Sploh če igraš na volan je k dan pa noč v primerjavi z gamepadom.
manjši dokumentarc...


GT vs Real


Tuki lahko vidiš kako merijo vse živo v avtu zavorna pot,pospešek,oprejem.....

ABX ::

vaga101 je izjavil:

mugensport,
Je simulacija ,malo si poglej kako delajo GT. Sploh če igraš na volan je k dan pa noč v primerjavi z gamepadom.


http://www.insidesimracing.tv/topsimcars

checking ..... checking ..... no simulation records found.

Da bi bila simulacija je 90% ljudi ne bi igralo, ker bi imelo težave že s speljevanjem.
To pa ne pomeni da je zato kaj slabša igra.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

vaga101 ::

ABX,
Hah kva mi to lestvico kažeš od enih američanov k itak nikol nebojo priznal da je GT boljši ker je pač japonski
čim vidm tm DIRT2 pred RichardBurns pa LiveForSpeed pol že vem kok je ura

jRk0 ::

rfactor je "simulacija", gt, forza itd pa so arkadne simulacije, je boljse kot arkada, zabavno, obenem malo tezje, ampak vseeno ne tako tezko, da ne bi vsaj popizdil =)
You fuck up once, you loose two teeth.

vaga101 ::

jRk0,
Pejt igrat GT5 na volan pa vzam en stroj na zadn pogon pa vse na off ,pol pa povej

ABX ::

vaga101 je izjavil:

ABX,
Hah kva mi to lestvico kažeš od enih američanov k itak nikol nebojo priznal da je GT boljši ker je pač japonski
čim vidm tm DIRT2 pred RichardBurns pa LiveForSpeed pol že vem kok je ura


Nisi razumel, to je lestvica za vsako vozilo posebej in ne igro v celoti.
Drugače so ocenili tudi GT5, če se ne motim je bila ocena kar visoka.

Zdaj pa nazaj igrat da ne boš preveč užaljen za svoj GT5.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Ripmork ::

@ABX je kar prav povedal.
Pomoje lahko zgolj pravi dirkači, ki so preizkusili dirkalnike na pisti sodijo o tem, kaj je prava simulacija in kaj ne. Če je ena dirkačina težja za igrat (rFactor, npr) to ne pomeni avtomatsko, da je zato bolj realistična. En programer igre, ki ni nikoli sedel v pravi beštiji bo še najmanj vedel, kaj je pravi dirkaški realizem. Za kolikor toliko resničen občutek bi itak potrebovali večnadstropne simulatorje, ki jih uporabljajo dirkaške ekipe, ne zgolj vibrirajoče volančke. It was made for fun, afterall.

In za zabavo je bil Gran turismo vedno dober:)

vaga101 ::

ABX,
Ja ampak vsen ne mora bit DIRT2 na spisku...
aja ti pa nebit užaljen če ga nimaš ,pa nepametuj če ga še sprobu nisi

RIPMORK,
Producent GT-ja je tudi neke vrste "wannabe profesionalen voznik" lahko si pogledaš njegove čase na Nordschleife,...
vglavnem tudi zrihta programerjem da sprobajo prave avte - maš gor posnetke
Gor v 2. posnetku si pa poglej kaj pove pro vozik - 3:20min

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vaga101 ()

PrimozR ::

vaga101 je izjavil:

mugensport,
Je simulacija ,malo si poglej kako delajo GT. Sploh če igraš na volan je k dan pa noč v primerjavi z gamepadom.
manjši dokumentarc...

Ni ni, poškodbeni model to zgolj potrjuje :D

PrimozR ::

Ripmork je izjavil:

@ABX je kar prav povedal.
Pomoje lahko zgolj pravi dirkači, ki so preizkusili dirkalnike na pisti sodijo o tem, kaj je prava simulacija in kaj ne. Če je ena dirkačina težja za igrat (rFactor, npr) to ne pomeni avtomatsko, da je zato bolj realistična. En programer igre, ki ni nikoli sedel v pravi beštiji bo še najmanj vedel, kaj je pravi dirkaški realizem. Za kolikor toliko resničen občutek bi itak potrebovali večnadstropne simulatorje, ki jih uporabljajo dirkaške ekipe, ne zgolj vibrirajoče volančke. It was made for fun, afterall.

In za zabavo je bil Gran turismo vedno dober:)

Niti ne. Dovolj je že, da primerjaš občutke med vožnjo na računalniku in v resničnem življenju. Okej, MOČNO pomaga, da voziš podoben avto, v LFS-ju to je mogoče (zame z XF GTi). Po mojem mnenju zadeva je kul (sprva v primerjavi s 55 konjskim Puntom I, kasneje še s 120-konjskim Grande Puntom).

GT-ja še nisem vozil, Forzo sem. Forza je čist arkada (vozil sem na gamepad), kjer si lahko hiter v prvem poizkusu, ampak obenem vseeno popolnoma sloppy. GT je 99% gotovo enak, sicer, kot rečeno, ne bi imel tako obširnega fan base-a. Če je natančnost simulacije tako močno zaželjena, zakaj je LFS tako nerazširjen? Zakaj je RBR popolnoma propadel?

Razlog da ISI simulacije (vsaj do pred časom) propadejo je pa popolno pomanjkanje feedbacka. Skozi ovinek lahko pelješ s 5, 50 oz. 150 km/h, če je to možno - efekt bo enak. Če greš 3 km/h čez idealno hitrost te pa v momentu odnese.

EDIT: ripmork ni nujno da so dirkači, če se problema popisovanja fizike lotijo s popolnoma fizikalnega stališča - torej da zmodelirajo dogajanje med gumo in asfaltom, gibanje podvozja, itd. Potem potrebuješ le enega proja (ki v primeru LFS-ja recimo obstajajo in niso tako redki), ki morda da svoj feedback, tega se upošteva in igro popravi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Need For Speed: ProStreet (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Igre
38120153 (7529) Sandi1987
»

Popravek za poškodbeni model Gran Turismo 5

Oddelek: Novice / Igre
113556 (3130) PrimozR
»

Gran Turismo 5 končno dokončan (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
538884 (6128) D3m
»

Gran Turismo 5 prihaja novembra

Oddelek: Novice / Igre
103399 (2246) xyxyxyxy
»

Need For Speed Underground 2 (demo) (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
574120 (2393) WarMaker

Več podobnih tem