bit-tech.net - Gran Turismo 5, najlepša, najobširnejša, najbolj dovršena in ostalo naj- igra iz slavne družine Gran Turismo je brez dvoma eden izmed najbolj pričakovanih naslovov za Sonyjev PlayStation 3, napovedan že daljnega leta 2006. Ustvarjalci, Polyphony Digital, so potencialne kupce na robove stolov spravili že z GT5 Prologue, ki je zgolj smetana na torti v primerjavi s polno izdajo igre. Prologue je na police trgovin na Japonskem prišel skoraj natanko 2 leti nazaj, preostali svet pa se je lahko začel sliniti v februarju in marcu leta 2008. Dve leti kasneje, 31. marca 2010, bo celotna igra, ki bo prišla kar na dveh BluRay ploščkih, izšla na Japonskem, medtem ko avtomobilski navdušenci željno pričakujejo datum izida drugod po svetu. Severnoameriška divizija Sonyja je razkrila, da naj bi Gran Turismo 5 izšel poleti 2010, kar pomeni ne prej, kot pred prihodnjim julijem. Obenem velja omeniti še, da ta datum verjetno velja le za Severno Ameriko, medtem ko datum izida za Evropo še vedno ni znan. Ta bi utegnil biti celo nekoliko predt severnoameriškim, saj je Prologue v Evropi in Avstraliji izšel dobra dva tedna prej, kot v Severni Ameriki. Omenimo še, da bo na PlayStation Network demo različica, v kateri bo Nissanov 370Z (v tovarniški in predelanih oblikah) ter proga Indianapolis GP, izšla že čez 2 dni, 17. decembra.
Upam, da bo boljša zadeva od Prologue. Pa tukaj ne mislim samo grafično. Mogoče je bila še slaba podpora za volan, ampak občutek voziti GT5 je bil precej slab...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Jaz sem tudi bil kar nekoliko razočaran. Šel bi celo tako daleč, da bi rekel, da je občutek vožnje v štirici boljši. Se pa vseeno slinim in komaj čakam na petico. :)
Vi pa ste pametne buče ja. Vi ste igrali 2 leti star prologue, ki je nič drugega kot oskubljen demo z mnogimi hrošči. Še v zadnjem Jokerju so pisali, da je igra še v zelo intenzivni izdelavi in popravljanju hroščev. In pa GT nikakor ni "arkada". Vsi ostali špili so arkada v primerjavi z Granturismom. Kaj pa je za vas potem simulacija? Live for speed? Mogoče kar NEED FOR SPEED? Dej ne delite si bruk, pa raje zapnite.
Ta demo bo imel tudi tekmovanje, po državnih prvenstvih bodo v finalu izbrali 2 najhitrejša, ki se bosta preiskusila v pravih avtomobilih, zmagovalec pa se bo pridružil GT Academy. Lanskoletni zmagovalec je bil na koncu prvenstva GT4 drugi.
Deat Meat: Čemu žolč? Menda pa ja lahko pokomentiramo prologue ali si ti edini posvečenec, ki bo odločal o naših mnenjih? Nalij si raje kozarec vode in se ohladi malo.
Žolč? Nekateri očitno niti možganskih celic ne znajo uporabljat. Prologue še zdaleč ni končna igra, tako po grafiki kot tudi igralnosti. In glede na to, da je prologue 2 leti stara poskusna verzija, se malo vprašaj koliko je to od celotne igre. V tem času firme naredijo že 10 novih špilov, pri GTju pa samo enega izpopolnjujejo.
Kakršni koli komentarji na temo prologue so absurdni in niso niti vredni branja. Peace out.
No, arkada ravno ni tale zadeva. Ampak dokler se bo dalo v ovinek prinoret s polno hitrosjo, se zaleteti v sotekmovalca, da se ustavis, ga potem prehiteti in oddivjati naprej, tudi simulacija ne bo. ;)
No, arkada ravno ni tale zadeva. Ampak dokler se bo dalo v ovinek prinoret s polno hitrosjo, se zaleteti v sotekmovalca, da se ustavis, ga potem prehiteti in oddivjati naprej, tudi simulacija ne bo. ;)
Tako, dokler se lahko zaletavaš zadeva se ne more kvalificirat kot simulacija. Jaz bi rekel da je GT arkada z zelo dobrim fizikalnim modelom.
Sicer pa za online mi je trenutno najbolj všeč rFactor, predvsem ker se dajat z 30-50 vozniki na enkrat je cela Drama.
Vi pa ste pametne buče ja. Vi ste igrali 2 leti star prologue, ki je nič drugega kot oskubljen demo z mnogimi hrošči. Še v zadnjem Jokerju so pisali, da je igra še v zelo intenzivni izdelavi in popravljanju hroščev. In pa GT nikakor ni "arkada". Vsi ostali špili so arkada v primerjavi z Granturismom. Kaj pa je za vas potem simulacija? Live for speed? Mogoče kar NEED FOR SPEED? Dej ne delite si bruk, pa raje zapnite.
No dej no, ne mi z arakdami in simulacijami. Še en teški znalac...
EDIT: ja, lahko ima dokaj dober fizikalni model, a špil, ki se proda v nekaj milijonski nakladi, ne bo nikoli (hardcore) simulacija, vsaj pri dirkačinah ne. Ker bo vsak mulc obupal pri prvem ovinku.
A če ni namenjen 10-letnikom pomeni, da je simulacija?? A TDU je potem tudi simulacija (res si ne predstavljam povprečnega 10-letnika, ki bi ga dobro žgal v TDU)?
Vi pa ste pametne buče ja. Vi ste igrali 2 leti star prologue, ki je nič drugega kot oskubljen demo z mnogimi hrošči. Še v zadnjem Jokerju so pisali, da je igra še v zelo intenzivni izdelavi in popravljanju hroščev. In pa GT nikakor ni "arkada". Vsi ostali špili so arkada v primerjavi z Granturismom. Kaj pa je za vas potem simulacija? Live for speed? Mogoče kar NEED FOR SPEED? Dej ne delite si bruk, pa raje zapnite.
Live for Speed, rFactor, GTR2 in Race serija so vse OHOHO MNOGO bolj simlacije, kot GT. V trenutni izvedbi sta si enaka z NFS: Shift. Če se tega ne zavedaš, teh iger ne igraš; in da, jaz jih. Dnevno. Vse naštete. Z VOLANOM.
GT5 vseeno nestrpno pricakujem, ker sumim da bo vozni model precej izboljsan napram Prologue, pa tudi če ne in bo ostal na ravni Prologua (in Shifta), me mika vsebina, ki je v nobeni pravi simulaciji ni prav nič.
kaj je narobe, če komentiramo prologue? Če bi hoteli da ne komentiramo naj ga ne izdajo. Napisal sem, da je bil prolougue precej slab in da upam da bo prava zadeva kaj boljša. GT4 mi tudi ni bil nič kaj posebnega, takrat so bili ravno časi Colin Mcrae rallyja na PCju...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Jaz bi sicer šel še nekoliko dlje in bi tudi ISI engined špile uvrstil skorajda v arkade zaradi ene, IMO zelo slabe, lastnosti fizikalnega pogona - ni občutka. VOziš, boziš, vedno hitreje, avto drži in nato v določeni točki POF; avto zdrsne, po možnosti zadek. Lahko da sem imel popolnoma zgrešene setupe (nekoliko dvomim, M3 GTR in Nordschleife z No-Grip.org) oz. kaj drugega, a načeloma je bilo povsod isto. Pogosto se pri simulacijah recimo spusti še Richard Burns Rally, kjer ima težave le asfalt (spet težave v fiziki, tukaj zaradi načina izračuna le-te).
Vi pa ste pametne buče ja. Vi ste igrali 2 leti star prologue, ki je nič drugega kot oskubljen demo z mnogimi hrošči. Še v zadnjem Jokerju so pisali, da je igra še v zelo intenzivni izdelavi in popravljanju hroščev. In pa GT nikakor ni "arkada". Vsi ostali špili so arkada v primerjavi z Granturismom. Kaj pa je za vas potem simulacija? Live for speed? Mogoče kar NEED FOR SPEED? Dej ne delite si bruk, pa raje zapnite.
Live for Speed, rFactor, GTR2 in Race serija so vse OHOHO MNOGO bolj simlacije, kot GT. V trenutni izvedbi sta si enaka z NFS: Shift. Če se tega ne zavedaš, teh iger ne igraš; in da, jaz jih. Dnevno. Vse naštete. Z VOLANOM.
GT5 vseeno nestrpno pricakujem, ker sumim da bo vozni model precej izboljsan napram Prologue, pa tudi če ne in bo ostal na ravni Prologua (in Shifta), me mika vsebina, ki je v nobeni pravi simulaciji ni prav nič.
Ja, same here (cca, sam bi malce manj senzacionalistično povedal vse skupi :D). Omenil bi, da sta Shift in Gran Turismo super kompromis za za večerno igranje z druščino, ki ne ravno rada preživi ure na eni progi s kompetitivnim izbijanjem stotink s kroga.
Vsekakor pa, če primerjamo (osebno se mi zdi boljša ideja primerjati kot pa reči, da je nekaj simulacija in nekaj ne) je GT na bolj arkadni strani "simulacij", kot ne (OK, ni čista arkada).
Jaz ne dvomim v komentarje glede najboljše simulacije, saj kakor zgleda ima veliko slo-techovcev večletne izkušnje z resničnim dirkanjem po dirkališčih in nastopanjem v raznih državnih tekmovanjih. Potemtakem veste kako je s fiziko ipd. Vesel sem.
=>
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>
Jaz ne dvomim v komentarje glede najboljše simulacije, saj kakor zgleda ima veliko slo-techovcev večletne izkušnje z resničnim dirkanjem po dirkališčih in nastopanjem v raznih državnih tekmovanjih. Potemtakem veste kako je s fiziko ipd. Vesel sem.
=>
O fiziki verjetno boš zvedel več tukaj kot od dirkačev. :)
Tisti, ki igrajo hardcore simulacije voznje se v debato o 'fizikalnem modelu' in podobnih zadevah sploh ne bi smeli vmesavati. Nima smisla, GT se nikjer ne trudi biti najbolj realna in cimbolj pristna. GT se trudi biti igra za mnozico.
To je nekako tako, kot ce bi primerjal IL-2 Sturmovik Birds Of Prey za konzole in IL-2 Sturmovik: 1946 ali pa LOMAC za PC. Prva je neka kvazi arkadna simulacija, drugi dva sta pa hardcore simulaciji pri katerih se vzleteti ne mores ce ne ves kako se avion obnasa, ko do konca potisnes gas. Da Falcona 4.0 s kaksnim dodatkom sploh ne omenjam, pri katerem rabis originalno pre-fligh check listo, da cesa ne pozabis prizgat pred vzletom. :)
Jaz ne dvomim v komentarje glede najboljše simulacije, saj kakor zgleda ima veliko slo-techovcev večletne izkušnje z resničnim dirkanjem po dirkališčih in nastopanjem v raznih državnih tekmovanjih. Potemtakem veste kako je s fiziko ipd. Vesel sem.
=>
Ne, ampak XF GTi v LFSju ima notranjost prve generacije Puntota, torej je spiritualno 'isti' avto :P. Ki ga vozim v resničnem življenju. Okej, razlika v konjih (in nastavitvah podvozja) je ogromna (120 konjev za XFa, 55 za Puntota), ampak se pri (hitrejšem) zavijanju v ovinek (da ga malo bolj butneš) zadevi resnično obnašata podobno. pa odnašanje riti in podobno. Ampak za to je fino imeti v LFSju mehak (offroad) setup. In brez skrbi, Punto je bil že na meji, večkrat :P
Tisti, ki igrajo hardcore simulacije voznje se v debato o 'fizikalnem modelu' in podobnih zadevah sploh ne bi smeli vmesavati. Nima smisla, GT se nikjer ne trudi biti najbolj realna in cimbolj pristna. GT se trudi biti igra za mnozico.
To je nekako tako, kot ce bi primerjal IL-2 Sturmovik Birds Of Prey za konzole in IL-2 Sturmovik: 1946 ali pa LOMAC za PC. Prva je neka kvazi arkadna simulacija, drugi dva sta pa hardcore simulaciji pri katerih se vzleteti ne mores ce ne ves kako se avion obnasa, ko do konca potisnes gas. Da Falcona 4.0 s kaksnim dodatkom sploh ne omenjam, pri katerem rabis originalno pre-fligh check listo, da cesa ne pozabis prizgat pred vzletom. :)
Taksne primerjave so trapaste.
Saj to je ves point. Popolnoma brezveze je torej govoriti o kakršnikoli simualciji. Dobra arkada ja, brez dvoma. Dobra arkada je tudi TDU. Ampak vseeno je to še vedno arkada, ki poskuša biti predvsem prizanesljiva in zabavna. Ampak taka, da če narediš orenk f**k up, da ti vseeno odgrizne glavo, ne pa kot NFSU in podobno.
ampak se pri (hitrejšem) zavijanju v ovinek (da ga malo bolj butneš) zadevi resnično obnašata podobno. pa odnašanje riti in podobno. Ampak za to je fino imeti v LFSju mehak (offroad) setup. In brez skrbi, Punto je bil že na meji, večkrat :P
Zlo lepo je vedeti, da si si na 'taornk simulacijah' nabral dost izkusnje in lahko zdaj brez skrbi dirkas po cestah! Ce bi vsak dirkac to pocel bi ble ceste stokrat bolj varne!!!!
ampak se pri (hitrejšem) zavijanju v ovinek (da ga malo bolj butneš) zadevi resnično obnašata podobno. pa odnašanje riti in podobno. Ampak za to je fino imeti v LFSju mehak (offroad) setup. In brez skrbi, Punto je bil že na meji, večkrat :P
Zlo lepo je vedeti, da si si na 'taornk simulacijah' nabral dost izkusnje in lahko zdaj brez skrbi dirkas po cestah! Ce bi vsak dirkac to pocel bi ble ceste stokrat bolj varne!!!!
Ne sitnari, samo poglej kako vozijo razne halo pica.
Če je prava prilika občasno vozit malo čez mejo ni toliko napačno, ker slej ali prej se ti bo pripetila napačna situacija in takrat edino kar pomaga je podzavestna reakcija, ker za razmišljat ni časa.
Demo je na voljo na PSN, sem ga že igral kakšno urico. Ne igram veliko simulacij, nazadnje sem igral M3GTR Challenge, kjer se mi zdi fizika za odtenek slabša. Večinoma sem igral s tunanim avtom, na koncu sem se prvemu približal na 6 sekund. Zdownloadal sem tudi njegov ghost, ki mi je kmalu pobegnil:P Na koncu sem izklopil TC (nastavljiv 10.stopenjsko) ter lovil svoj ghost (z vklopljenim TC), pa se mu nisem mogel približati na manj kot sekundo. Motilo me je le, da gume ne puščajo sledi ter da ni v demu nobenih poškodb.
Meni je uspelo spraviti čas na 1.42, pa sem tudi igral kakšno uro. Njihovega duha nisem pretočil (dobra zamisel), sem pa potreboval kar nekaj časa, da me lastni duh ni več motil. Postavil sem kar hiter krog za začetek, nato pa sem porabil deset krogov, da ga začel podirati. Na koncu sem pristal nekje okoli 380. mesta. Zvečer se spet lotim.
Prologue je meni dokaj všečna igra. Sam po nekem času ti gre že na k*** ko pritiskaš start -> restart vsak drug ovinek. Meni so take igre zanimive samo pol čez nekaj časa preprosto zgubim interes. Forza1 je bila prva taka igra in mi je bila blazno všeč, potem je prišla dvojka, ki je bla za moje pojme bolj tako tako. Moj prvi GT pa je bil 5 Prologue in mi je bil kar všeč. Za vozit bi rekel da je celo boljši kot forza (sploh je dobro ko imaš tudi pogled od znotraj).