Prijavi se z GoogleID

» »

Gran Turismo 5 končno dokončan

Gran Turismo 5 končno dokončan

Kmalu!

vir: TG Daily
TG Daily - Saga razvoja Gran Turisma 5 se je, za razliko od Duke Nukem Forever, očitno končno zaključila, saj je vodja razvoja pri Polyphony Digital, Kazunori Yamauchi, pred dnevi sporočil, da je igra dokončana ter da se ploščki Blu-ray že izdelujejo. Izid, napovedan za 2. november v ZDA in 3. november po celem svetu, so odpovedali le dobra dva tedna pred pričakovanim izidom, sredi oktobra, saj so uvideli, da takrat igra še ne bo končana. Vse kaže, da so zadnji napovedan datum zamudili le za tri dni, za kar je pravzaprav kriv Sony. Zaželeli so si namreč, da bi igra delovala z novejšo različico programske opreme PS3, 3.50, namesto 3.41, kot je bilo sprva pričakovano. Znano je, da so z različico 3.50 pri Sony-ju onemogočili odklepanje konzol in s tem piratiziranje iger. Veliki trgovci so nekoliko pesimistično, ker uraden datum izida še vedno ni znan, tega postavili kar v leto 2011, a popolnoma realno je, da bodo pri Polyphony Digital zlahka uresničili napoved, da bo igra naprodaj še pred božično-novoletnimi prazniki, ki so običajno obdobje velikih zaslužkov v tehnično-zabavljaški industriji. S tem se zaključuje nekajletna saga razvoja Gran Turisma 5, ene najbolj znanih dirkačin in najtežje pričakovanih iger za PlayStation 3, katere proračun za razvoj znaša kar 60 milijonov dolarjev.

53 komentarjev

strani: « 1 2

roCkY ::

Dokler ne dobim obvestila, da je odposlana ne verjamem nič.
Pred nekaj meseci sem jo vrgel v košaro v eni od spletnih trgovin (GB). Nekaj tednov nazaj je priletel mail, da je izid prestavljen v leto 2011 oz. za nedoločen čas.

x800xt ::

Ali je zdaj to konkurenca Forzi 3 ali 4.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: x800xt ()

bluefish ::

DNF za konzole torej.

RejZoR ::

Duka pacajo 15 let, GT5 pa dobrih 5 let. Je neki razlike aye? Itaq pa, ko imaš not enkrat toliko detajlov se stvari zavlečejo, tako da jim ne gre zamerit. Sej vem da je težko čakat ampak po drugi strani vam pa tud grejo na živce napol narejeni izdelki ne?
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

bluefish ::

Sej vem da je težko čakat ampak po drugi strani vam pa tud grejo na živce napol narejeni izdelki ne?
Tudi res. Pravzaprav raje vidim, da razvoj nekega produkta traja malce dlje (seveda to ne pomeni 10 let) in je potem vsaj na nivoju.
Problem se pojavi pri nekaterih naslovih, ki pa jim dolg razvoj ne pomaga prav veliko.

zli vesoljc ::

Upam, da bo poškodbeni model vsaj dostojen če ne popoln :)

vaga101 ::

555,000 Copies of GT5 for France

http://www.gtplanet.net/555000-copies-o...

nsignific ::

Zakaj pa je važno, koliko časa delajo en špil? A bi vas manj bolelo, če bi počakali 3 leta preden bi ga najavili? Igrali ga namreč ne bi nič prej.

Ne razumem ljudi, ki ČAKAJO in nestrpno PRIČAKUJEJO nekaj, namesto da uzivajo v tem, kar je na voljo DANES.

bizilux ::

kakšni budgeti so to ej, to si sploh predstavlat ne morš, 60 miljonov dolarjev, res ne vem kam gre ta dnar, seveda je treba razvijalce plačat? ampak kakšno plačo pa majo? :S sj jih ne plačujejo 500EUR na uro ali pač?

bluefish ::

Pozabljaš, da je potrebno plačati licenčnine ipd. Kar hitro nanese.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

opeter ::

Recimo, da ima kakšno orkestralno glasbo kot npr. God of War serija ... skladatelja, glasbenike, dirigenta, orkester, snemalni studio. Samo za ta del so porabili nekaj milijonov dolarjev.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

PrimozR ::

bluefish je izjavil:

Pozabljaš, da je potrebno plačati licenčnine ipd. Kar hitro nanese.

Glede na 1000 avtomobilov s poškodbenim modelom (precejšna razlika pri osebnih avtomobilih), F1, WRC, NASCAR, Le Mans, DTM in vprašanje koliko serij še, da ne omenjamo legendarnih prog kot sta Nordschleife in Laguna Seca, so licenčnine verjetno požrle precejšen del tega denarja. Razen če so usekali kontra varjanto in ponujali proizvajalcem/serijam možnost priti v GT5. Navsezadnje je ena najbolj ikoničnih dirkačin...

jRk0 ::

me zanima ce bo nordschleife tako realna kot v rfactorju :)
You fuck up once, you loose two teeth.

PrimozR ::

Sej je že v GT4 pa ne vem, nekako glede na posnetke ni. V rFactorju je enaka kot v ostalih ISI špilih?

EDIT: kakorkoli obrneš in kakorkoli marketingarji trobijo da je GT5 simulacija, to enostavno ni, vsaj ne v smislu LFS-jev, rFactorjev, GTRov in podobnih. Če bi bil takšna simulacija ne bi bil tako uspešen. Pika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

jRk0 ::

v rfactorju za DL je identicna realni progi, in vzponi, padci, ovinki, ozina, sirina, vse :) ce gledas posnetek in se sam pol odpeljes je identicno:D recimo v forzi 3 je dobra proga, ampak precej drugacna
You fuck up once, you loose two teeth.

Berserker ::

Veliko je govoric, baje da bo samo 200 avtomobilov imelo popolno zmodeliran kokpit ostali pa bolj tak meh. Ampak vseeno ti posnetek v dežju vzame sapo, kako dobro so naredili kapljice.

jRk0 ::

ker najbolj glavne so kapljice v dezju ja, tako kot je F1 2010 dokazala :>
You fuck up once, you loose two teeth.

RejZoR ::

Malenkosti so bolj pomembne kot večina misli...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

jRk0 ::

dezna kapljica ne, ovinek pa:>
You fuck up once, you loose two teeth.

vaga101 ::

jRk0,
Nordschleife naj bi bli narejen v nulo


glede simulacije...



pa še en EPIC Trailer =)

Nimaš kej kralj vseh dirkačin j...š vse ostalo =)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vaga101 ()

kar-nekdo ::

Ja upajmo, da bo to to!

PrimozR ::

GT5 ni, nikoli ni bil in nikoli ne bo hardcore simulacija. Hard core simulacije se ne prodajajov veliko izvodih, ker so enostavno prezahtevne za igranje.

Berserker ::

jRk0 je izjavil:

ker najbolj glavne so kapljice v dezju ja, tako kot je F1 2010 dokazala :>


Ne gre se za to kakšne trud in podrobnosti so vse vključili. V določenih avtomobilih in gokarti imajo celo 3D oblikovane manjše podrobnosti na motorju.

vaga101 ::

PIPI,
Ja smešno je ko igraš kakšen rfactor ali pa live for speed(g25) pa je težje vozit kot v realnosti
zato so meni takšni špili za vozit bolj tko tko ,je pa zanimiv ampak ful neki realno pa ne preveč

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vaga101 ()

PrimozR ::

No tukaj si povedal vse (s tem da so težji) in tudi povedal, kako merodajno je tvoje mnenje o realnosti GT5 :D

jRk0 ::

rfactor je zakon in kaj bi dal za TDU - rfactor (fizika) - GT5 mix :>

sicer pa razmisljam da bi nabavil PS3 zaradi GT5, ker na gnil xbox ne morm priklopit volana :(
You fuck up once, you loose two teeth.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jRk0 ()

Robert_S ::

Raje počaki z nakupom dokler folk ne pove kakšen je špil v resnici , da ne boš razočaran , ker po teh filmčkih k sem jih do zdej videl zgleda tole zelo arkadno .Kaj mi pomaga 500 avtov in huda grafika če bo špil boring , upam , da se motm , ker jest tud razmišlam , da bi si ubodu PS3 samo zaradi tega špila.

PrimozR ::

A so rFactor že kaj popravili al je še zmer rTractor z enakim filingom kot v EA F1 simulacijah in GTRih?

djordjevic ::

Robert_S je izjavil:

ker jest tud razmišlam , da bi si ubodu PS3 samo zaradi tega špila.

Jaz sem si jo lani. Iz istega razloga. ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

mugensport ::

Gran Turismo je arkadna simulacija;) Jo pa tut js mastno pričakujem. GT4 še zdaj nabijam..

torson ::

Men se pa še zmer zdi iz 3 perspektive (ko je kader od zunaj), da je dinamika vozila relativno na podlago premalo realistična, mislim ko gledam tistle 1. pa 4. video imam še zmer v mislih "to ni to" . Pa so vsi detajli čist hudi , ampak ta povezava med vozilom in okoljem mi nekak ne zgleda realna.
Al pa v 3. videu, zakaj se real kamera trese, v špilu pa ne.. ko prletiš čez bankino je v špilu vse gladko - sej tut prvoosebno če gledaš v realnosti ti mal zaruka glavo pa cel avto se glede na okolje in glede na glavo/oči mal zatrese , tuki v tem 3. videu pa ne vidim nič tazga. Naj se trese! :)
Sej mogoče je pa to kaka opcija da se vklopi, al je pa zarad nevem kakšnega razloga to težko narest, tok težko da tega niso dodal.

jRk0 ::

PrimozR je izjavil:

A so rFactor že kaj popravili al je še zmer rTractor z enakim filingom kot v EA F1 simulacijah in GTRih?


wtf? O_o
nalozi, pa bom postavil server kdaj, ce ti je:) pa gremo kako dirkico:D
Endurance mod pa Mazda 787B mod (love)
You fuck up once, you loose two teeth.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jRk0 ()

darkolord ::

@torson: ja, mene isto moti - na kilometer se vidi, da je to špil, čeprov so detajli v nulo. Meni izgleda, kakor da so so na cesti neke kartonaste škatlice namesto 1 tono+ težkih strojev.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

djordjevic ::

OK, fantje, zdaj pa res že malo pretiravate. Realistični detajli, super gameplay ... Whatever. It's still JUST A GAME.
No grave is deep enough to keep us in chains.

darkolord ::

It's still JUST A GAME.
That's the point.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

ZaLoMaT ::

darkolord je izjavil:

It's still JUST A GAME.
That's the point.

But will be the best? ;)

matonson ::

Bobo, to bo igra za dušo:))

Sm mnenja, da to je simulacija, ker če ni, je edina simulacija LFS pa mogoče RBR, ostalo je khm...

PrimozR ::

GT5 in ostale GT-je (igral sem ga samo malo, TBH) bi IMO zlahka dali v skupino arkadnih simulacij, skupaj z NFS Shift, Forzo, TDU-jem in podobnimi.

Če je GT5 prava simulacija in taka prodajna uspešnica, zakaj ni bil uspešen še RBR? :)

matonson ::

Ker je samo rally... Prezahteven za večino, ker je potrebno potrpljenje, da ga osvojiš. Je pa sigurno najbolj uživaški:).

GT5P še nisem igral na volan. Sem imel pa GT4. Greh je primerjat to z NFS in TDUjem(Forze še nisem videl).

Grey ::

PrimozR je izjavil:

GT5 in ostale GT-je (igral sem ga samo malo, TBH) bi IMO zlahka dali v skupino arkadnih simulacij, skupaj z NFS Shift, Forzo, TDU-jem in podobnimi.

Če je GT5 prava simulacija in taka prodajna uspešnica, zakaj ni bil uspešen še RBR? :)

Khm...vsakogar ne zanima rally scena? Sploh pa se tu strinjam z matonsonom - ne moreš primerjat NFS Shift in GT5. Niti podobno ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

jRk0 ::

primerjat ne mors z rFactorjem, LFS in GTR... z NFS Shift kar lahko, se najblizje pa je Forza
You fuck up once, you loose two teeth.

vaga101 ::

PIPI: Če je GT5 prava simulacija in taka prodajna uspešnica, zakaj ni bil uspešen še RBR? :)

Vsakič ko je prišel GT vn ni bilo špila ki bi imel toliko različnih avtov ,prog...predelav
odlično grafiko in najlepše modeliranimi avti.Ne pozab da ima GT5 5let star grafični pogon
pa še zmeri ni (driving)špila z lepšo grafiko..

GT5 je simulacija
res pa je da ni nek super hardcore sim Ni pa spet neka arkada...
Pglej si na youtube kako delajo GTserijo V avto dajo senzorje zmerijo zavorno pot,pospešek,koliko se drži v ovinkih,cas kroga.....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vaga101 ()

Berserker ::

Forza 3 je imela še kar dobro grafiko, sploh tista proga na Apeninih je zelo dobro izpadla, pa vozni model je bil soliden.

PrimozR ::

matonson je izjavil:

Ker je samo rally... Prezahteven za večino, ker je potrebno potrpljenje, da ga osvojiš. Je pa sigurno najbolj uživaški:).

GT5P še nisem igral na volan. Sem imel pa GT4. Greh je primerjat to z NFS in TDUjem(Forze še nisem videl).

In kako zahteven je learning curve v GT-ju?

NFS Shift in TDU sta precej bolj zahtevna (simulacijska recimo) kot ostali NFS-ji, kjer samo tišiš tipko za gas in tapkaš levo-desno.

Prava simulacija za uspešnost zahteva ure in ure nažiganja krogov na isti progi, v istem avtu, spreminjati setup, itd. A GT sploh omogoča vse te nastavitve?

ABX ::

Simulacija ne rabi biti težka, LFS z Fiat uno (ali kar koli že je uni začetni avto) ni komplicirana za vozit.

Simulacija pomeni da simulirala fiziko in ne uporablja bedne približke.

Meni konzole ne dišijo ker je omejeno online igranje, sigurno tudi GT bo max 12 igralcev istočasno.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

vaga101 ::

PIPI: A GT sploh omogoča vse te nastavitve?

Ja imaš vse zive nastavitve avta (ze v GT3 za 1,2 nevem tocno)
learning(oz. license v GT)...je tudi kar zahteven

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vaga101 ()

PrimozR ::

ABX je izjavil:

Simulacija ne rabi biti težka, LFS z Fiat uno (ali kar koli že je uni začetni avto) ni komplicirana za vozit.

Simulacija pomeni da simulirala fiziko in ne uporablja bedne približke.

Meni konzole ne dišijo ker je omejeno online igranje, sigurno tudi GT bo max 12 igralcev istočasno.

Dejansko je Punto, vsaj notranjost je iz prve generacije :)

Ni težko za vozit, ampak je hudičevo težko tudi v UF1000 priti blizu rekordu.

ABX ::

Pusti rekorde, te jih naredijo vesoljci.

Govor je bil o težavnosti vožnje. Seveda če voziš simulacijo F1 bos scal kri, ampak je prav tako, F1 na meji lahko vozijo le redki.

P.S: Brundel je včeraj lepo razložil kontrolo bolida. Ko te odnese, prvo čutiš v telesu premik gravitacije in v rokah pomanjkanje oprijema, šele za tem vidiš da formulo odnese, a takrat je prepozno da bi bilo kaj naredil. Dobra simulacija danes (LFS je zakon iz tega vidika) ti to najavi z FF v volanu.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

PrimozR ::

Hja ampak z nekaj vloženega časa in truda se tem rekordom lahko približaš na recimo sekundo v dobri minuti dolgem krogu. Če ne treniraš je pa to bolj v rangu treh sekund.
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gran Turismo 5 končno dokončan (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
538524 (5768) D3m
»

Pri Polyphony Digital po starem - z zamudami

Oddelek: Novice / Igre
162327 (1773) Jst
»

Gran Turismo 5 prihaja novembra

Oddelek: Novice / Igre
103326 (2173) xyxyxyxy
»

Gran Turismo 5 prihaja 'že' poleti?

Oddelek: Novice / Igre
363107 (1955) PrimozR
»

Gran Turismo 5 spet zamuja

Oddelek: Novice / Igre
103147 (2517) PrimozR

Več podobnih tem