» »

Samsung predstavil novo linijo LCD-monitorjev

Samsung predstavil novo linijo LCD-monitorjev

HotHardware - Samsung je predstavil novi liniji LCD-monitorjev, ki imata vgrajen tudi HDTV-sprejemnik televizijskega signala (tuner), tako da lahko na njih gledamo slike iz grafične kartice ali televizije. Na voljo so z dolžinami diagonale od 21,5 do 24 palcev in zmorejo ločljivost Full HD oziroma 1920 x 1080. Odzivni čas je 5 ms. Razlikujejo se v kontrastu, ki je v seriji 90 5.000.000:1 in pri seriji 30 70.000:1, ter vgrajenih zvočnikih, ki so v močnejši seriji petvatni, v šibkejši pa trovatni. Obe imata podporo za HDMI, daljinski upravljalnik in sliko v sliki (PiP). Cena zaslonov serije 30 se giblje med 270 in 330 dolarji in so že dobavljivi, medtem ko bo 24-palčnik iz serije 90 septembra stal 420 dolarjev.

73 komentarjev

«
1
2

oracle ::

Novost? Al pa če mam js tak monitor že en let:D

EDIT: no v originalni novici piše da so to LED LCD zasloni, kar je dejansko novost in najpomembnejši podatek tule (IMO).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: oracle ()

BALAST ::

Raje napiši kater model imaš pa ti povem, da ni tak.

nekikr ::

Eh, hudiča, jaz bi raje enega ugodnega 30". 26/27" je praktično "đabe", 30" je pa tisočaka...

Hardstyle ::

DVB-T/C mpeg4? :D

BALAST ::

A je problem dat monitor 5cm bližje očem. Sam imam 27" na 55cm odaljenosti, pa se mi zdi večji kot 42" plazma oddaljena 2,5m.

Bor H ::

Jaz tudi pri temu ne vidim nič takega, pač TV v mal manjši velikosti, no big deal razen tega da je LED.

Jaffa ::

27" ima enako ločljivost kot 24". :) 30" pa je že druga zgodba. :D
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

gendale ::

bah, sigurno je spet tn panel

oracle ::

Hardstyle je izjavil:

DVB-T/C mpeg4? :D

Verjetno, spet nobena novost:D

Mordecai ::

Kje je OLED?! -Light years away očitno. Samonastavljanje svetlosti je kdo zasledil?

DarwiN ::

Samsunga več nikoli in nikdar.. Sem imel dva v zadnjih letih in sta oba crknila po 3-4 letih..
Skomercializiran low budget ološ.

Osebne izkušnje in mnenje.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

BC3 ::

koliko zvočnikov pa je vgrajenih?
-:| athlon x2 5000->phenom fx-5000@3G, vapor-x 4890, aeneon xtune |:-

Bananovec ::

DarwiN je izjavil:

Samsunga več nikoli in nikdar.. Sem imel dva v zadnjih letih in sta oba crknila po 3-4 letih..
Skomercializiran low budget ološ.

Osebne izkušnje in mnenje.


Meni se 3-4 leta sploh ne zdi tako malo.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple

DarwiN ::

9000, jah, če daš 200EUR kot stanejo danes te 24tke, potem se še strinjam, vendar jaz sem v obeh primerih dal ~500EUR in pol bi pričakoval normalno dobo vsaj tam kakšnih 7 let ane..
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

BALAST ::

bi pričakoval normalno dobo vsaj tam kakšnih 7 let ane..

Ja in potem svizec zavije čokolado v folijo. Ne moreš pričakovat več kot 3 leta za sestavek elektronskih komponent, kot je npr LCD monitor.
Luč, napajalnik, LCD panel, pa še kakšen element niso večni in se z leti utrudijo. Ponavadi gresta med prvimi napajalni del, potem luč.

Če si ga pa samo vrgel proč, je pa tvoje neznanje o popravilu. A če se ti pokvari avto ali štedilnik, jih tudi vržeš stran?

Mordecai ::

Naš stari LCD LG iz leta 2001 je zdržal 8 let.

Bor H ::

Meni tudi še vedno brez problemov deluje NEC iz leta 2002 (+-1 leto). Razumem da se pojavijo mrtve pike ali pa da zgublja barve, ampak delat pa more več kot 3 leta, če ni lih najcenejši šrot.

DarwiN ::

Balast, saj se šališ ane?

In ja, 22tko sem z garancijo popravil pri 35 mesecih, vendar je 7 mesecev kasneje spet šou k vragu, tokrat druga kompenanta...
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

MrStein ::

DarwiN je izjavil:

9000, jah, če daš 200EUR kot stanejo danes te 24tke, potem se še strinjam, vendar jaz sem v obeh primerih dal ~500EUR in pol bi pričakoval normalno dobo vsaj tam kakšnih 7 let ane..

word.

Tole pišem na monitorju kupljenem leta 1998.
Dvomim, da je kaj slabši kot prvi dan.
Mogoče bi rabil kako razmagnetenje in optimizacijo nastavitev...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

BigWhale ::

MrStein je izjavil:

Tole pišem na monitorju kupljenem leta 1998.
Dvomim, da je kaj slabši kot prvi dan.
Mogoče bi rabil kako razmagnetenje in optimizacijo nastavitev...


Na CRTju? CRTjem z leti ekran slabi. Dobis avtomatski motion blur tud ce nimas 3D pospesevanja! ;>

PrimozR ::

nekikr je izjavil:

Eh, hudiča, jaz bi raje enega ugodnega 30". 26/27" je praktično "đabe", 30" je pa tisočaka...

Ker so vsi IPS/PVA (kar je na takem monitorju nuja, že na 24'' je TN borderline uporaben zaradi majhnega vidnega kota uporabnosti oz. realnosti barv). Poleg tega je pa drag panel. Pa 16:10. 27''ke so po novem 16:9 :((

Jaffa je izjavil:

27" ima enako ločljivost kot 24". :) 30" pa je že druga zgodba. :D

2560 x 1440?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

morbo ::

DarwiN je izjavil:

9000, jah, če daš 200EUR kot stanejo danes te 24tke, potem se še strinjam, vendar jaz sem v obeh primerih dal ~500EUR in pol bi pričakoval normalno dobo vsaj tam kakšnih 7 let ane..

Jazst sem tudi dal 500 EUR (970P) in mi je trajal 4.75 leta. Oz. še dela, ampak neka vertikalna lisa se je meni wtf tebi nič, pojavila na sredini zaslona... Zdaj imam Della, bomo vidli koliko časa bo dellal...

DarwiN ::

nekikr je izjavil:

Eh, hudiča, jaz bi raje enega ugodnega 30". 26/27" je praktično "đabe", 30" je pa tisočaka...


Saj zato pa bo moj naslednji "monitor" ta Panasonicov 32" TV. Vrhunska kvaliteta z IPS Alpha matriko, barve, ostrina, vidni kot, odzivni čas, brez laga, vse v nulo. Edino pač na dober meter ga je treba met, ker 32" in 1080p ni ravno na njem za sedet.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DarwiN ()

korenje3 ::

ah. kdaj bodo naredili lcd, ki ga bo sestavljala samo večlamelna steklena plošča... brez okvirjev, debeline nekaj mm.

ss1234 ::

Ajajajajaj koliko komercialnega sranja ki nič ne pomeni. 21,5 do 24 palcev - amapak razmerje je 16:9 tako da je glede na diagonalo relativno majhen ekran, 16:9 format je spet še ena marketinška poteza, zgleda monitor čist fensi pol pa pogruntaš da ma 23" ekran isto višino k 17" in je zarad tega zlo tečno delat z njim. No ok Full HD, tle nimam nč pripomnit. 5ms odzivni čas, ja ampak to je iz črnega na belo, kaj pa iz sive na sivo? Kontrasti 5 miljard proti ena itd, to so neki dinamični kontrasti ki spet pomenijo nič ali pa bolj malo. Uaaaa 5W zvočniki, ljudje gledajo na W kot da to pomeni da raste z glasnostjo eksponentno pa temu ni tako, da ne omenjam da kvaliteta zovka verjetno zanič pa še W lahko pomenijo music, RMS al pa PMPO, kaj od tega je navedeno? Se opravičujem za moj izpad ampak use kar sem povedal je bol ali manj resnično.

Bor H ::

Razen razmerja, ki je pač stvar okusa. Meni je lažje delat na widescrren, maš lahko dve A4 strani odprti recimo.

oracle ::

Js sm bil tud sprva proti širokim zaslonom, ampak glede na to da so vse vsebine trenutno v širokem je zadeva zelo smiselna. In recimo za pisanje diplome je tud odlično da maš lepo dva A4 formata oprta:)

In tud mam s samsungom same dobre izkušnje kar se monitorjev tiče. So zlo dobri glede na ceno, men ni še nikol nč crknil, edina slaba lastnost pri novem (24") je to, da ma vidno slabšo osveževanje (čeprav je specifikacija 5 ms, na prejšnjem sm mel 8 ms). Ampak ne vem če ni to zarad večje velikosti.

In roko na srce, dinamičen kontrast ni vreden počenega groša...

Zvočniki pa na nobenem zaslonu, niti televizorju niso presežek tehnologije. Tud dražji modeli nimajo več od 10 W.

PrimozR ::

Bor H je izjavil:

Razen razmerja, ki je pač stvar okusa. Meni je lažje delat na widescrren, maš lahko dve A4 strani odprti recimo.

WS je zakon, dokler je 16:10. 16:9 je enostavno prenizek/preširok...

Bor H ::

Nisem opazil večje razlike med njima.

ss1234 ::

oracle je izjavil:

Js sm bil tud sprva proti širokim zaslonom, ampak glede na to da so vse vsebine trenutno v širokem je zadeva zelo smiselna. In recimo za pisanje diplome je tud odlično da maš lepo dva A4 formata oprta:)

In tud mam s samsungom same dobre izkušnje kar se monitorjev tiče. So zlo dobri glede na ceno, men ni še nikol nč crknil, edina slaba lastnost pri novem (24") je to, da ma vidno slabšo osveževanje (čeprav je specifikacija 5 ms, na prejšnjem sm mel 8 ms). Ampak ne vem če ni to zarad večje velikosti.

In roko na srce, dinamičen kontrast ni vreden počenega groša...

Zvočniki pa na nobenem zaslonu, niti televizorju niso presežek tehnologije. Tud dražji modeli nimajo več od 10 W.


Ups sem mel mal preveč subjektiven pogled. Drugače ja res da je WS dober za filme(in nekatere programe). In da ne bo kdo kaj rekel sprobal sem 23" WS pa mi ni bil všeč, veliko premalo višine. 16:10 je kar vredu samo vseeno mi je 4:3(21,3" LCD) še najboljši ne pa 5:4 ki je že preveč kvadraten.

No pa za zaključek: tale monitor je kar vredu, čisto zadosti za veliko uporabnikov. Samo na marketing se spravljam.

Zheegec ::

Wide je bolj naraven za naše oči, ker pač tudi mi vidimo bolj "wide". Moramo pač veliko gledati v širino za medvede pa mamute :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Looooooka ::

Vids ze...pozoren si pa sam na tist kar je spredi(4:3).Recimo da bi mel word odprt na 16:9...ce bi se posnel s kamero sm skor zihr da bi glava migala levo desno.
zdej mam doma in v pisarni 1680x1050...in si ne predstavljam da bi mel pac nek velik monitor z WS resolucijo.Bi se mi se zmeri zdel presirok(oz prenizek...).
Za filme je pa drugac.Se pac na 4:3 pocutis prikrajsanega :)

PrimozR ::

Hm, jaz pa ne vem če bi šel lahko nazaj na 1680 s 1920...

BigWhale ::

Looooooka je izjavil:

Vids ze...pozoren si pa sam na tist kar je spredi(4:3).


Ne, to ni res. 'Refresh rate' perifernega vida je visji kot refresh rate centralnega. Jaz imam tri monitorje in spremembo na drugih dveh, ki ju pokriva periferni vid takoj opazim. Takrat pa obrnes glavo.

Delo na wide monitorjih je meni precej lazje kot na 4:3. Imas vec prostora, ki ga lahko pametno izkoristis. :)

Poldi112 ::

Dokler imaš samo enega je to res.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

SLO_Matej ::

Imam doma enega 17" LG-ja iz 2004, še vedno dela, tako kot tistega leta, ko je bil kupljen. Pa še enega LG-ja 22" iz 2007, ki tudi še vedno brez težav dela kot nov. Oba sta še v uporabi, samo 17" na ta stari škatli, ki se sicer malo manj uporablja, pa vendar. Edino na začetku ob zagonu ta stari LG enkrat vn vrže sliko, ali pa če greš v Nvidiino nadzorno ploščo (namrel ta stara škatla ima Nvidio). Vendar, če ni nameščenih gonilnikov za grafično, pa nič slike ven ne meče in grafika je čisto normalna. Tako, da po mojem ni kriv monitor. :) Imamo pa tudi Samsung LCD TV 32" že ene 2 leti, ki je že marsikaj pretrpeu (manjši otrok v bližini :)) in še vedno dela kot nov. Tako, da pri zaslonih prisegam na LG in Samsung. :D

korenje3 je izjavil:

ah. kdaj bodo naredili lcd, ki ga bo sestavljala samo večlamelna steklena plošča... brez okvirjev, debeline nekaj mm.

To so že naredili. Vem, da ima LG nekaj takih TV-jev. Samo niso ravno poceni. :)

Zgodovina sprememb…

Daniel ::

970P, še zmeraj deluje ok. Le stojalo sem mu moral menjat.

BALAST ::

Ampak pri meni zaenkrat ni crknil niti eden izmed 8ih Samsung pa sem jih rabil 3+ let, upam da bo zdajšni LG deloval tudi najman toliko.

jlpktnst ::

BigWhale je izjavil:

MrStein je izjavil:

Tole pišem na monitorju kupljenem leta 1998.
Dvomim, da je kaj slabši kot prvi dan.
Mogoče bi rabil kako razmagnetenje in optimizacijo nastavitev...


Na CRTju? CRTjem z leti ekran slabi. Dobis avtomatski motion blur tud ce nimas 3D pospesevanja! ;>


Mislim da se da ta "motion blur" lepo nastavit če odpreš monitor in malo pošraufaš gumbke za fokus.

BigWhale ::

jlpktnst je izjavil:


Mislim da se da ta "motion blur" lepo nastavit če odpreš monitor in malo pošraufaš gumbke za fokus.


Khm, ne. Obrabe sprednje mrezice ne mores nastavljati z gumbi. :)

Bistri007 ::

Včasih so bile resolucije 1920x1200, sedaj so te bolj redkost in gremo proti nižji 1920x1080. Kaj ko bi nekdo raje populariziral 4K ali 8K monitorje?
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

detroit ::

hehe mislim da samsung ni več to kar je bil:P
moj prvi samsung 900p crt koštal ko vrag ampak je držal 6let brez problema potem sm ga prodal:) Vmes sm jih potem mal zamenjal, sedaj spet samsung 2232bw tudi dela bp, ne vem sicer kera matrika je pomoje tn, samo ne pomeni dosti ker se monitorja ne gleda ravno od strani a
Skero

Senitel ::

Bistri007 je izjavil:

Včasih so bile resolucije 1920x1200, sedaj so te bolj redkost in gremo proti nižji 1920x1080. Kaj ko bi nekdo raje populariziral 4K ali 8K monitorje?

Ja če je pa FULL HD a ne razumeš no! >:D
Koga briga, če že 10 let star 19" CRT potegne več pixlov kot to...
Bi bilo že dejansko fajn, če bi se premaknil nekam, ker tele novice o novih monitorjih so IMO že najbolj dolgočasne od vseh novic v računalništvu.

LordPero ::

Sam res, kar nekaj, piksle rabimo! So res dokončno ubili/izumrli 1920×1200?? Those bastards.

Kaj naj sedaj kupujemo?
LordPero

Zheegec ::

Poldi112 je izjavil:

Dokler imaš samo enega je to res.

Imam na mizi 2 wide monitorja, pa je super!
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Brane2 ::

Ja, tudi meni se zdi to butasto.

1600x1200 ali 1920x1200 ni nikjer več za dobit za pameten denar.

Pa današnji wide 24-colarji so videt proti starim kar nekako kot igrače.

Nisem nostalgičen, le malo bolj kvadrataste ločljivosti bi se prilegle.

Drugače pa fajn, da počasi nehavajo ropat folk za tistih par LEDic namesto CCFL...

Moj ideal bi bil 20 ali 22 colar z recimo 2048x1440 z LED backlightom.

Trije taki bi prav fino zgledali na mizi...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

MrStein ::

Ja, ampak pazi ti strujo "to je prevelika ločljivost" !
(opazni predvsem pri debatah o monitorjih na laptopih)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

jRk0 ::

jaz mam 2048x1152 na 23"+19" in je cist kul :) sicer bi rajsi se eno 23" namesto 19, ampak trenutno ni potrebe po vecjem prostoru (razen, da mi gre na zivce precej vecja pika na 19ki)
You fuck up once, you loose two teeth.

Bor H ::

MrStein je izjavil:

Ja, ampak pazi ti strujo "to je prevelika ločljivost" !
(opazni predvsem pri debatah o monitorjih na laptopih)


Žal je tako da so windowsi in programi dokaj neprilagodljivi kar se tiče resolucije, oz. boljš rečen DPIjev. Ti garantiram da je na 17" 1920*1200 laptopu kr muka kej vidt, font in podobno že povečaš ampak cel kup knofov in menijev rata premejhnih. Če pa povečaš velikost oken (v nastavitvah W7) pa dobiš dostkrat kak zmazek. Se pa strinjam da bi lahko že na 22" spravu 1920*1200 BP

edit: 2x typo, morm pogledat kaj mam v tem smoothiju..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Bor H ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Wikipedija striktnejša

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
54185 (3672) Azrael
»

profi. izdelava tiskanega vezja

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
205022 (4732) korenje_ver2
»

Raztegnjena slika na TV

Oddelek: Zvok in slika
91996 (1777) SisQ
»

kaj menite

Oddelek: Kaj kupiti
51249 (1135) aodius
»

počasna mreža

Oddelek: Omrežja in internet
51120 (1029) Spc

Več podobnih tem