» »

GeForce GTX 400 le butični izdelek

GeForce GTX 400 le butični izdelek

Zmogljivost, posledica zapreženih štirih najhitrejših grafičnih jeder

vir: VR - Zone
VR - Zone - nVidiina kalvarija s Fermijem očitno še ni končana, po pol let zamude za ATI-jem, slabim izkoristkom 40 nm-proizvodnega procesa, papirno izdajo nove serije, ki komaj kaplja v trgovine, zmogljivostjo pod pričakovanjem, itd. Šele zdaj lahko vidimo, da je izkoristek silicijevih rezin, iz katerih TSMC izdeluje čipe, izredno slab, kar pomeni majhno število delujočih čipov. Že tako ali tako so bile za prvi rok napovedane majhne količine kartic, a je število dostavljenih primerkov kar štirikrat manjše od prvotnih napovedi.

Morda gre za napake v komunikaciji, a nVidiini partnerji, ki grafične kartice izdelujejo (v primeru najdražjih modelov zgolj nalepijo svoj logotip na hladilnik), so bili opozorjeni, da bodo dobili le četrtino čipov, ki so jih že prodali oz. obljubili distributerjem. Ti so v predprodajnem obdobju zaradi zanimanja zbrali prednaročila za skoraj celotno obljubljeno zalogo grafičnih kartic, ki jih zdaj ne bodo uspeli dostaviti.

Težavo bi seveda rešil drugi val kartic, a bo ta pripel šele v maju ter bo po govoricah prav tako majhen, podobno kot prvi. Tretji val, morda nekoliko večji, naj bi tako sledil šele čez nekaj mesecev, medtem pa ATI lahko že splavi osvežitev trenutne generacije grafičnih čipov in nVidio prehiti tudi z zmogljivostnega stališča.

Nekoliko bolje izgleda srednjemu trgu namenjen GF104, ki naj ne bi imel tolikšnih težav z majhno količino dobave. Zaradi precej manjše velikosti jedra ne bo tako na udaru zaradi napak v rezinah, kar pomeni, da bo imel boljše izkoristke v izdelavi. Medtem lahko srečneži, ki so si uspeli zagotoviti kar 4 GeForce GTX 480 ali 470, uživajo v veliki zmogljivosti. Štirje GTX 480 ob pomoči Intelovega Core i7-950 v 3D Mark Vantage na Xtreme nastavitvah dosežejo kar 23692 točk.

63 komentarjev

«
1
2

Blazz ::

očitno bo tale 4xx serija en polom... čez pol leta jim bodo začele še odpovedovat (zarad temperature) pol so pa na konju ;)

nekikr ::

Čez pol leta se bo prodaja konkretno dvignila...zima pa to, mrzlo bo :)

BALAST ::

Ah kje, globalno segrevanje bo večje kot lansko zimo.

Raje naj oglašujejo kot električni žar za vaš piknik.
Poraba je minimalna, porabi samo 1 promil zmogljivosti jedrske elektrarne.

Če ste zagret nVidia fan, vas bomo še bolj pogreli z našo novo VROČO linijo grafičnih kartic. P.S.: Računa za elektriko ne krijemo! :D

Zheegec ::

Mnja, tole je precej dizaster. Škoda. Bomo videli kako bo z "mainstream" linijo, ki je glavni prinašalec zaslužka, samo vseeno bodo izgubili dosti na marketingu s temi težavami z GTX480 in 470.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

jlpktnst ::

Dizaster ja ... sploh tistim ki so prednaročili in bodo čakali nekaj mesecev hah.

FireSnake ::

Po drugi strani pa se govori, da je AMD odposlal ze 6 milijonov DX11 graficnih:
http://www.fudzilla.com/content/view/18...

Kje je zdaj Dr_M, ki je pametova z besedami:

Dr_M je izjavil:

Zadeva je zakon in dobro leti.
Skoda je edino, da bo cena (za GTX380?) zelo visoka. Ampak to si lahko privoscis, ce si najboljsi :)

Tukaj:
http://slo-tech.com/novice/t396877/0

Edit: mene jezi to, da se niso potrudili niti toliko, da bi konkurenca spustila cene. Jaz jih sicer cisto razumam, zakaj jih ne...
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

sajko33 ::

Eh trenutno sploh ni dvoma... ATI v vsakem primeru, Fermi je tale generacija res polom. Morda bo naslednja, ko bo narejena v manjšem proizvodnem procesu boljša in predvsem upam hladnejša. Ker da imaš 95 stopnij load na grafični je pa tut no... Pa po enem še glasno kot 747 ob vzletu. Nvidia ga kar precej biksa zadnje čase ja. Pred 14 dnemi so govrili da bo dobavljivost zadovoljiva in veliko višja kot pri ATiju v času izida, ampak temu sploh ni tako.

PrimozR ::

Ja, zaenkrat ti morajo v glavi res manjkati koleščki, da greš na nVidio. Mogoče bo GF104 to spremenil. Upajmo da bo.

Pomanjšanje jedra bo pa šele čez ~1 leto, tako da smo nekako screwed. Če bi TSMC delal 32 nm, bi bil refresh že letos.

dejvid1 ::

Pizda, zdej ko jih je pa tko malo bi jo pa res imel :S

Dr_M ::

Dobro za nvidio, da je tale salabajzerski TSMC sploh sposoben nardit kaksen delujoc cip :)

Kje je zdaj Dr_M, ki je pametova z besedami:


Na cem si ti? :) Tista moja izjava sploh nima veze s to novico.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Jst ::

Neee, sploh ne. Napisal si nekaj v tem stilu: Tapravi resni pametni gamerji kupijo nvidiji že zaradi fizike. Če to nisi izjavil ti, potem se ti opravičujem.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

FireSnake ::

Dr_M je izjavil:


Na cem si ti? :) Tista moja izjava sploh nima veze s to novico.


Kako predvidljivo ... mlatit prazno slamo, brez, da poves kaj pametnega/konkretnega.
O, se kako ima veze! Ce jo ti nisi sposoben videti, potem se ne pomeni, da je ni.
Komentarja tvojih trditev se pa kar ni ... sprenevedanje, sprenevedanje :P

Da ne pozabim omenit: ko smo se pogovarjali o govoricah (pazi, samo govoricah) si mene oznacil za slepega pripadnika rdecih (nekaj v tem stilu, lahko pa copy/pastamo, ce zelis imam se vse shranjeno). In vmes si vstrelil tudi tisto cvetko, ki sem ti jo zgoraj prilimal in je noces komentirati. :P
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

dejvid1 ::

FireSnake je izjavil:

Dr_M je izjavil:


Na cem si ti? :) Tista moja izjava sploh nima veze s to novico.


Kako predvidljivo ... mlatit prazno slamo, brez, da poves kaj pametnega/konkretnega.
O, se kako ima veze! Ce jo ti nisi sposoben videti, potem se ne pomeni, da je ni.
Komentarja tvojih trditev se pa kar ni ... sprenevedanje, sprenevedanje :P

Da ne pozabim omenit: ko smo se pogovarjali o govoricah (pazi, samo govoricah) si mene oznacil za slepega pripadnika rdecih (nekaj v tem stilu, lahko pa copy/pastamo, ce zelis imam se vse shranjeno). In vmes si vstrelil tudi tisto cvetko, ki sem ti jo zgoraj prilimal in je noces komentirati. :P


Haha zamera ne počiva =) Let it go.

s1m0n ::

Res, da nVidia ni dala nič kaj novega ven ali vsaj kaj podobnega tak kot ATI ter za takšno ceno.
Ampak še vedno vstrajam pri nVidiji pa če tudi več plačam za enako zmogljivost!

Bor H ::

fanboy 1
logic 0

Jst ::

Jaz sem kupil 5850 ta teden samo zaradi NEdobavljivosti nvidije. Ampak ne iz FanBoy stališča, ampak iz developer stališča, ker se hočem naučiti CUDO in nvidija ima lep framework Nexus (Parallel NSight) za Visual Studio.

Sicer ni takšna nuja, verjetno bom začel z DirectCompute, ampak CUDA ima ogromen dev user base, mnogo večji, kot na strani ATIja.

Fanboy 0.
Logic 0.

V mojem primeru.

Ampak sem hotel grafično z dx11 in 5850ina cena je bila sprejemljiva.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

Dr_M ::

Kako predvidljivo ... mlatit prazno slamo, brez, da poves kaj pametnega/konkretnega.
O, se kako ima veze! Ce jo ti nisi sposoben videti, potem se ne pomeni, da je ni.
Komentarja tvojih trditev se pa kar ni ... sprenevedanje, sprenevedanje :P

Da ne pozabim omenit: ko smo se pogovarjali o govoricah (pazi, samo govoricah) si mene oznacil za slepega pripadnika rdecih (nekaj v tem stilu, lahko pa copy/pastamo, ce zelis imam se vse shranjeno). In vmes si vstrelil tudi tisto cvetko, ki sem ti jo zgoraj prilimal in je noces komentirati. :P


Heh, ocitno le nisi nic boljsi od mene. Ampak jaz nebom vec pregovarjal z mularijo, ki ne razume debate.;)

LP.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

M-XXXX ::

Kolikokrat bi potem jaz moral obupat nad tabo, ker ne razumeš ne debate, ne dokazov ne linkov, ne citiranja, ne odstopanj, and so on and so on...

49106 ::

M-XXXXX: Ti si tipičen primer ATi Fenboya in te je treba jemat z merico rezerve. Folk kurca gtx 480, kot da je najslabša grafična v zgodovini računalništva. Temu še zdaleč ni tako. AMD je boljši, a le za 10-12% če upoštevamo price-preformance.

Skratka gre mi nakurac da skušate Fermija prikazati slabšega, kot dejansko je.


Fermi ni slab, le da je ATi bolši. Fermi je 'Kralj', HD5870 pa 'AS'.

Bor H ::

Težko se je kitit z drugim mestom če je realno to tudi zadnje ;)

Jst ::

Morate pa priznati, da je Nvidia zelo zelo dobro izvedla performančno plat SLIja.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

M-XXXX ::

Messiah Ti si tipičen primer napiši nekaj čeprav ne preverič fanboya, ki nima pojma o čem govori. Daj mi prosim povej kdaj sem sploh kaj glede preformanca Fermija pisal:)? Daj prosim preveri preden pišeš neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

PrimozR ::

Jst je izjavil:

Morate pa priznati, da je Nvidia zelo zelo dobro izvedla performančno plat SLIja.

Ja, ampak kaj ti to pomaga, če potem zraven potrebuješ mini elektrarno...

Kakorkoli obrneš, dejstvo je, da je trenutno best buy ATI, skorajda v kateremkoli pogledu. Tudi crossfire je na platah bolj razširjen kot SLI.

Jst ::

Se strinjam.

V ATI 4000 je obstajal takoimenovani SidePort, ki naj bi bolje skrbel za sinhronizacijo med karticami. Žal je ostal neuporabljen. V 5000 so ga vrgli ven, iz večih razlogov. (Zanimivo branje dveh člankov na Anandtechu: ATI Road to Success, kjer omeni tudi Sideport in zakaj ga ni v 5. seriji)

Verjetno se bo pojavil nekje down the road in bo tudi ATI blestel v CrossFire. Saj ne da je sedaj izkoristek slab, a NV je tu res dobro opravila delo.

Ampak kot omenjeno, prvo je fermi butični izdelek, drugo pa toplota, ki jo pri delu generira, je res zaskrbljujoča in dve takšni zverini imeti v ohišju je... malo nevarno. Če Fermi zdrži pečenje jajc in hrenovk, to ne velja za druge komponente.

Ohišje bi moralo biti res dobro prevetreno. Po možnosti z jet turbino spredaj in kolektorjem za toplo sanitarno vodo za ohišjem. :))))
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

49106 ::

Pipi: se strinjam da je trenutno best buy, temu ne oporekam, vseeno pa fermi ni tako slab. Glede elektrarne pa: Potem tudi za hd5870 rabiš 2/3 mini elektrarne

Jst: Vse komponente zdržijo vsaj do 100 stopinj.

M-XXXXX: Naj grem na OC-Lab iskat tvoje poste, kjer si pisal da so: pazi to Phenomi prve generacije boljši od C2D.? Da HD 2XXX serije ne omenjam.

M-XXXX ::

M-XXXXX: Naj grem na OC-Lab iskat tvoje poste, kjer si pisal da so: pazi to Phenomi prve generacije boljši od C2D

Haha, tole bi pa z veseljem videl. Res z veseljem:D Hahah, ampak tole me je pa res nasmejalo:D

Še en dokaz, da me niti približno ne poznaš. Ahhh, We Learn From Our Mistakes.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

Lonsarg ::

Pa to, ko je nekdo omenil, da je TSMC kriv, razvijali so čip v tandemu z TSMC, to je res. Ampak ATI-ju dela čisto na isti način tudi TSMC, ampak je ATI tako zasnoval čipe(predvsem naredil je manjše), da dobijo zadosti delujočih ven.

49106 ::

M-XXXX: Pojasni po kakšni logiki si kupil HD2900xt?
HD2900XT je počasnejši od 8800GTX
HD2900XT se je precej več grel, kot pa 8800gtx
HD2900XT je zamudil pol leta.

Zakaj Atija nisi kurcal kot danes kurcaš Fermija? ATi fanboy till u die?

Jst ::

Vsak proizvajalec, TMSC ali GF, ko preidejo na nov proces in ti hočeš, da naredijo iz rezin tvoje produkte, ti oni dajo t.i. process manufacturing guidelines, ki če se jih držiš, oziroma najdeš workaround-e, dobiš dober izkupiček (manj defektov).

Nvidija ga je tu *baje* zelo upihnila, posledice pa vidimo...

>Jst: Vse komponente zdržijo vsaj do 100 stopinj.

Messiah: Zdržijo ja. Vprašanje je pa weakest link, koliko časa lahko tako stanje "drži."

2 480, OCjan proc, slabo prevetreno ohišje,... slaba popotnica takšnemu uporabniku, se ti ne zdi?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

M-XXXX ::

49106 je izjavil:

M-XXXX: Pojasni po kakšni logiki si kupil HD2900xt?
HD2900XT je počasnejši od 8800GTX
HD2900XT se je precej več grel, kot pa 8800gtx
HD2900XT je zamudil pol leta.

Zakaj Atija nisi kurcal kot danes kurcaš Fermija? ATi fanboy till u die?

A smo še zdaj tam?

Odgovor na prve prvo "alinejo": dobil sem ga več kot 1/3 ceneje kot 8800GTX
Odgovor na drugo alinejo: dobil sem ga več kot 1/3 ceneje kot 8800GTX in glede na to da imam vodno mi gretje ni prioriteta
odgovor na tretjo alinejo: kdo pravi da sem pri izzidu 8800GTX imel namen kupiti novo kartico? Ali pa imel denar za novo kartico?

Zakaj Atija nisi kurcal kot danes kurcaš Fermija? ATi fanboy till u die?

In kot kaže se ti stanje še zdaj ni izboljšalo glede na to da trdiš da kurcam Fermija. Prosim izpostavi ta del kjer ga kritiziram (ter da ob enem ni resnično).

In ko si bil prej ves pameten: prosim, pokaži mi kje govorim KAKO JE PHENOM 1 booljši od C2D.

PrimozR ::

49106 je izjavil:

Pipi: se strinjam da je trenutno best buy, temu ne oporekam, vseeno pa fermi ni tako slab. Glede elektrarne pa: Potem tudi za hd5870 rabiš 2/3 mini elektrarne

Jst: Vse komponente zdržijo vsaj do 100 stopinj.

M-XXXXX: Naj grem na OC-Lab iskat tvoje poste, kjer si pisal da so: pazi to Phenomi prve generacije boljši od C2D.? Da HD 2XXX serije ne omenjam.

HD5870? Ki porabi dobrih 180 W? Really?

Pa ajd, poraba v load je še relativno visoka, v idle je pa 27 W. Koliko ima idle porabo Fermi?

49106 ::

Pipi: poraba v najvišjem zmogljivostnem razredu nikoli ni igrala pretirane vloge.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

krho ::

@PIPI: Anand pravi za IDLE porabo celega sistema s 470 190W, s 5870 pa 164W. Se pravi na podlagi porabe za 5870 preračunamo IDLE porabo 470, katera znaša 190W - 164W + 27W = 53W. Kar pomeni še dodatnih 26EUR/leto za elektriko če vzameš 470 namesto 5870 pri in imaš 24/7 prižgano mašino v IDLE...

Popravil stavek s ceno za elektriko. Še vedno se čudno bere :(
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krho ()

49106 ::

Pizda ja elektrika se ful draži zadnje cajte :S

PrimozR ::

1 W je 1 EUR letno?

Oz. sori, 26 W je 53 EUR letno? Ali pač dodatnih 26 EUR letno za elektriko, v primerjavi s 5870? :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

M-XXXX ::

49106 je izjavil:

Pipi: poraba v najvišjem zmogljivostnem razredu nikoli ni igrala pretirane vloge.

Še zdaj čakam tiste moje citate kako sem:

Trdil da je Phenom 1 boljši od C2 serije,
Šlimfal čez Fermi-ja.

Kdaj jih lahko pričakujem?

krho ::

1W je ~1EUR/leto
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

djurodrljaca ::

krho je izjavil:

1W je ~1EUR/leto


1W je ~0,5EUR/letno :)

49106 ::

M-XXXX je izjavil:

49106 je izjavil:

Pipi: poraba v najvišjem zmogljivostnem razredu nikoli ni igrala pretirane vloge.

Še zdaj čakam tiste moje citate kako sem:

Trdil da je Phenom 1 boljši od C2 serije,
Šlimfal čez Fermi-ja.

Kdaj jih lahko pričakujem?


Ja pa dobr jz sm ti dokazal da si fenboy in to je zadost, nadaljni dokazi so nepotrebni.

PrimozR ::

ROTFL?!? S čim si mu dokazal? S trditvami, ki jih je on ovrgel? To potem nekako ni dokaz.

M-XXXX ::

Messiah si čisto slučajno kako povezan (tako ali drugače) z osebo x45:D?) Nekako sem dobil asociacijo na njega...

Dr_M ::

Kolikokrat bi potem jaz moral obupat nad tabo, ker ne razumeš ne debate, ne dokazov ne linkov, ne citiranja, ne odstopanj, and so on and so on...


Jaz tudi komaj cakam dan, ko bos ti kaj od tega naredil. :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

krho ::

@djurodrljaca:
VT 6:00-22:00 = 16h
MT 22:00-6:00 = 8h

1W = 24Wh/dan * 365 dni = 8760 Wh/leto
od tega je VT: 16/24*8760Wh/leto = 5,84kWh/leto
od tega je MT: 8/24*8760Wh/leto = 2,92kWh/leto

Pri Elektro gorenjska vzamemo Osnovni paket 2: Priključna moč: 3x20A
Cena za 1kWh VT je: 0,12200 EUR
Cena za 1kWh MT je: 0,07624 EUR

5,84kWh * 0,12200 EUR/kWh = 0,71248 EUR
2,92kWh * 0,07624 EUR/kWh = 0,22620 EUR
Skupaj 0,9351008 EUR

Omrežnine, vodenje računa, priključna moč in ostalih pizdakanj, s katerimi nas skubijo na računu vsak mesec nisem računal, ker se mi ne da iskat računa, ter preračunat koliko je to v povprečju na 1kWh.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krho ()

frudi ::

krho je izjavil:

@PIPI: Anand pravi za IDLE porabo celega sistema s 470 190W, s 5870 pa 164W. Se pravi na podlagi porabe za 5870 preračunamo IDLE porabo 470, katera znaša 190W - 164W + 27W = 53W. Kar pomeni še dodatnih 26EUR/leto za elektriko če vzameš 470 namesto 5870 pri in imaš 24/7 prižgano mašino v IDLE...

Popravil stavek s ceno za elektriko. Še vedno se čudno bere :(

Če slučajno uporabljaš 2 monitorja, je razlika v IDLE porabi že nekje ~50W, letna razlika na električnem računu pa tudi ~50€. Bog pomagaj tvoji denarnici, če slučajno želiš GTX 4x0 za 24/7 foldanje :).
Ob tem pa je GTX 470 že itak dražja in počasnejša (v igrah) od 5870, pa še praktično nedobavljiva. Kaj je sploh za izbirat?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

djurodrljaca ::

krho je izjavil:

@djurodrljaca:
VT 6:00-22:00 = 16h
MT 22:00-6:00 = 8h

1W = 24Wh/dan * 365 dni = 8760 Wh/leto
od tega je VT: 16/24*8760Wh/leto = 5,84kWh/leto
od tega je MT: 8/24*8760Wh/leto = 2,92kWh/leto

Pri Elektro gorenjska vzamemo Osnovni paket 2: Priključna moč: 3x20A
Cena za 1kWh VT je: 0,12200 EUR
Cena za 1kWh MT je: 0,07624 EUR

5,84kWh * 0,12200 EUR/kWh = 0,71248 EUR
2,92kWh * 0,07624 EUR/kWh = 0,22620 EUR
Skupaj 0,9351008 EUR

Omrežnine, vodenje računa, priključna moč in ostalih pizdakanj, s katerimi nas skubijo na računu vsak mesec nisem računal, ker se mi ne da iskat računa, ter preračunat koliko je to v povprečju na 1kWh.


Zdaj sva verjetno že malo izven teme, bi pa rad pojasnil, kako sem prišel do moje številke. Tukaj sem pogledal za cene in sem za hiter izračun vzel kar enotno tarifo. Sem pa sedaj opazil, da sem pozabil še na DDV, kar na koncu znese malo manj kot 0,60 EUR/leto...

FireSnake ::

dejvid1 je izjavil:


Haha zamera ne počiva =) Let it go.

;)
Ja, bo treba, ker, ko fanaticni pripadniki zelenih ostanejo brez argumentov zacnejo s takimi:

Dr_M je izjavil:

Kako predvidljivo ... mlatit prazno slamo, brez, da poves kaj pametnega/konkretnega.
O, se kako ima veze! Ce jo ti nisi sposoben videti, potem se ne pomeni, da je ni.
Komentarja tvojih trditev se pa kar ni ... sprenevedanje, sprenevedanje :P

Da ne pozabim omenit: ko smo se pogovarjali o govoricah (pazi, samo govoricah) si mene oznacil za slepega pripadnika rdecih (nekaj v tem stilu, lahko pa copy/pastamo, ce zelis imam se vse shranjeno). In vmes si vstrelil tudi tisto cvetko, ki sem ti jo zgoraj prilimal in je noces komentirati. :P


Heh, ocitno le nisi nic boljsi od mene. Ampak jaz nebom vec pregovarjal z mularijo, ki ne razume debate.;)

LP.


Pisanje pod vsako kritiko, zato I rest my case. Namen pa dosezen. Ce bi pa na tak butast nacin fanaticno zagovarjal rdece, bi pa se vecjo kajlo fasal.

M-XXXX je izjavil:

Kolikokrat bi potem jaz moral obupat nad tabo, ker ne razumeš ne debate, ne dokazov ne linkov, ne citiranja, ne odstopanj, and so on and so on...

Tukaj se pa lahko le podpisem ... in me celo ima, da bi sel malo copy/pastat neumne izjave. Ampak, pustimo..... da le nisem edini, ki se mu taki fanatizem zdi neumen.

49106 je izjavil:


Skratka gre mi nakurac da skušate Fermija prikazati slabšega, kot dejansko je.

Se ne bi srinjal. Zadeva je rahlo hitrejsa od konkurence, a (glede na prednost v hitrosti) neprimerno drazja in pozresnejsa. Dodajmo se porabo v IDLE, ki je samo pika na i.
Manjek padca cen pri konkurenci pa tole moje pisanje (zal) potrjuje.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

krho ::

@djurodrljaca: Ja sva offtopic. Admin, lahko odcepiš te poste v drugo temo? HVALA!
Sem šel račun poiskat in pogledat. Jaz moram na tisto tvojo ceno dodati še faktor za visoko porabo 1.2.. naša dnevna poraba je nekaj več kot 15kWh.
Še druga zanimivost tule gor je treba prišteti obvezno še omrežnino. JA ne el.gorenjska in ne el. Ljubljana je nimata na ceniku. Barabe nemarne...
omrežnina VT: 0,03903 EUR/kWh
omrežnina MT: 0,032616 EUR/kWh

Se pravi gre na tistih 0,93EUR še 0,2279352 za VT in 0,09523872EUR za MT se pravi je 1W porabe ~1,26EUR
Ti pa k svojemu računu še 8,760 * 0,042744EUR za omrežnino in trošarino!... = 0,37443744EUR. Skupaj s faktorjem za visoko porabo si tudi ti na 1EUR..
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krho ()

Jst ::

Hmmm, ste prebrali novi članek na guru3d, Overclocking GeForce GTX 470 with extra GPU voltage ?

Just Cause 2




Očitno, da ima Fermi veliko potenciala. Ena dobra revizija, manjši proces izdelave in imamo 470 na steroidih.


The Verdict

...
To compensate the additional voltage and thus additional heat coming from the GPU you'll need to increase the fan rotation of the graphics card which on its end increases the noise levels of the cooler coming from already loud to really unheard proportions. This article serves merely of an indication what the GeForce GTX 470 has in store for overclocking potential.

That said, we definitely liked what we have seen. But again under reference cooled conditions this is not something you should be pursuing at all unless you want to have some fun of course. No we are hinting at future custom cooled cards and obviously, the liquid cooled version of these cards.
...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

RejZoR ::

Ja, lepo je pustit HD5850 na stock pa primerjat ane. Da pa gre ogromno HD5850 čipov preko 1GHz (eni primerki so delovali pri 1,3GHz!) je pa čist zanemarljivo ane? Da ne omenjamo, da pri takih clockih pelje scat tud mnogo dražje kartice.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nvidia z velikimi težavami v proizvodnji

Oddelek: Novice / Rezultati
4614364 (12290) Jst
»

nVidiin dvojedrni Fermi na poti? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
5217817 (16342) PrimozR
»

Fermi koncno prihaja (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Strojna oprema
18024316 (18303) cole-22
»

GeForce GTX 480 je požrešen, ima veliko jedro (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
6217144 (14645) RuskiSnajper
»

nVidia spustila nove GeForce na plano (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
13324441 (19841) kuglvinkl

Več podobnih tem