» »

Adobe je jezen na Apple, Apple odgovarja?

Adobe je jezen na Apple, Apple odgovarja?

Adobe krivi Apple

vir: HotHardware
HotHardware - Ena izmed najbolj očitnih pomanjkljivosti Applovega iPada je nedvomno pomanjkanje podpore Adobeovemu Flashu v brskalniku, ki je dandanes ključnega pomena, ne le za prikaz reklam, temveč tudi za ogled raznih videoposnetkov in nasploh vsebine spletnih strani. Že med iPadovo predstavitvijo je nekaj prisotnih med Jobsovim pregledovanjem strani The New York Times opazilo opozorilo, da Flash ni podprt (Adobe je izdelal posebno sličico v ta namen). Na iPhoneu in iPod Touchu je pomanjkanje Flasha še nekoliko razumljivo, saj so mobilni brskalniki z vgrajeno podporo precej redki. A izgovorov za nepodprt Flash na iPadu ni, saj je centralni procesor, Applov A4, brez dvoma dovolj močan, Flash vsebinam pa je primerna tudi ločljivost zaslona. Razlog za odločitev očitno tiči drugje. V nagovoru Applovih uslužbencih je po neimenovanih virih CEO Appla, Steve Jobs, olajšal vse svoje skrbi o Googlu in Adobeu. Za slednje je rekel, da so lenuhi ter da je v večini primerih za sesutje Maca kriv prav Adobeov nadvse hroščat Flash. Dejal je tudi, da je podpora Flashu nepomembna, ker se svet seli na HTML5, ki bo Flash popolnoma povozil in ga odvrgel na smetišče zgodovine. Še pred tem je za Google povedal, da se očitno ne držijo njihovega mota Don't be evil, saj s svojimi aplikacijami želijo pokončati iPhone.

Zanimivo je, da so v marketinških slikah Applu celo imeli vključen Flash, kar so s pomočjo Photoshopa že popravili.

Lepo da Steve gleda v prihodnost, kaj pa brskanje po spletu zdaj, v s Flashom bogatih časih?

114 komentarjev

«
1
2 3

Zero0ne ::

Eh, prav je, še en proprietary web standard se poslavlja. Je že čas!

blackbfm ::

Lepo da Steve gleda v prihodnost, kaj pa brskanje po spletu zdaj, v s Flashom bogatih časih?


No ja če tako pogledaš je 3/4 itak reklam, 1/8 so totalno nepotrebne zadeve, druga osmina pa je mogoče uporabna/zanimiva ali karkoli. Za video bo že alternativa. Praktično je flash res za na smetišče, za moje pojme.

noraguta ::

eh vektorska grafika v htmlju je? svg?
glede reklam blacklw so namenjene financiranju strani. flash še dolgo ne bo šel nikamor.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

uros_m ::

Tisti, ki pravi, da gre flash na smetišče nima pojma. Vključno s Stevom. Poleg tega pa: a na iPhonu so že poštimali pošiljanje datotek preko BT (uradno)?

sirotka ::

uros_m je izjavil:

Tisti, ki pravi, da gre flash na smetišče nima pojma.

Čas bi že bil, poglej cpu porabo. Na maminem prenosniku načeloma lahko gledaš hd vsebine, flash pa rad zašteka.

Je pa res, da je verzija za mac-a dost bolj hroščata in strojno zahtevna od win ekvivalenta.

driver_x ::

Vsaka "nestandardna" in lastniška zadeva, kakršni sta SilverLight in Flash sta problematični. Dosti enostavneje bo, ko bodo Flash namestile odprte tehnologije (HTML5?). Takrat bodo tudi razni taki izgovori, kot jih ime sedaj Apple, odpadli.

noraguta ::

sirotka je izjavil:

uros_m je izjavil:

Tisti, ki pravi, da gre flash na smetišče nima pojma.

Čas bi že bil, poglej cpu porabo. Na maminem prenosniku načeloma lahko gledaš hd vsebine, flash pa rad zašteka.

Je pa res, da je verzija za mac-a dost bolj hroščata in strojno zahtevna od win ekvivalenta.

jah macosx ni ravno dobra platforma , potem je pa zanjih flash brezveze. podobno kot smuči za hromega.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

sirotka ::

noraguta je izjavil:


jah macosx ni ravno dobra platforma , potem je pa zanjih flash brezveze. podobno kot smuči za hromega.


hehe, od kdaj pa mac os ni dober OS? Na compu ni bv, samo če adobe ne zna nardit stabilne in manj požrešne verzije svojih programov, so si pa sami krivi.

Torej, ne drkaj!

borchi ::

če je za adobe flash na os x brezveze... zakaj potem jočejo kot kakšne stare babe, ker sedaj tudi jobs misli, da je flash na os x brezveze?

(tipi, pardon stare babe, nimajo pojma. ugotavljajo tudi že sami.)
l'jga

noraguta ::

sirotka je izjavil:

noraguta je izjavil:


jah macosx ni ravno dobra platforma , potem je pa zanjih flash brezveze. podobno kot smuči za hromega.


hehe, od kdaj pa mac os ni dober OS? Na compu ni bv, samo če adobe ne zna nardit stabilne in manj požrešne verzije svojih programov, so si pa sami krivi.

Torej, ne drkaj!

seveda apple je sam sebi zaddosten in le sami znajo naredit programje za svoj os. zato sodi tja kjer je na obrobje , starim mamam in wannabe japijem v zabavo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

sirotka ::

noraguta je izjavil:


seveda apple je sam sebi zaddosten in le sami znajo naredit programje za svoj os. zato sodi tja kjer je na obrobje , starim mamam in wannabe japijem v zabavo.


In še iz ene novice boš naredil to, kar se zgodi iz vsake, kjer je omenjen apple.

Torej, je samozadosten, drugače neb imel takih prodajnih številk. Da sodi na obrobje se ne morem strinjat, to dokazujejo tržni deleži v kreativnem sektorju. Je pa res, da je preprost za uporabo tudi za stare mame in še kakega, ki ni bil veliko za računalnikom - to je kvečjem prednost, nikakor ne slabost. Nikjer nisem rekel, da znajo sami naredit programe za svoj os, samo si kdaj sprobal flash na os x? Dvomim, drugače bi vedel, kaj hočem povedat s tem....stvar je POŽREŠNA. Zadnja verzija je popravla dost stvari na winsu, na macu je pa isti K* kot vse prejšne.

Flash Player 10.1 doesn't appear to do much, if anything, for Mac OS X


As for what isn't in the Mac OS X version, we're primarily missing out on support for GPU acceleration, multi-touch, and gestures....even though Mac OS X has supported native GPU-compositing ever since it introduced Quartz Extreme in Mac OS X 10.2.


There's also no support for H.264 hardware acceleration on anything but Windows


in še zaključek:

I can't wait for HTML5 to really catch on so that we don't have to waste any more time dealing with unstable plugins. Sorry, Adobe. Hugs and kisses?

trnvpeti ::

mogoce flash ne dela za arm paltformo
mogoce adobe ni zelel portati flash na mac platformo

filip007 ::

Apple pa ni nič brez Adobe programov se bodo morali sprijaznit...
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.

poweroff ::

Kolikor sem bral, so napovedali, da bo Flash Player 10.1 podprt na ARM.
sudo poweroff

trnvpeti ::

torej bo senzacionalno naslednji itampon imel podporo :)

sirotka ::

poweroff je izjavil:

Kolikor sem bral, so napovedali, da bo Flash Player 10.1 podprt na ARM.


Tako je.

trnvpeti je izjavil:

torej bo senzacionalno naslednji itampon imel podporo :)


Težko, ker je tam kamor si jih tebi podobni tlačijo(itampone namreč) flash nepotreben.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sirotka ()

sirotka ::

[edit - brisan del, ki se nanaša na brisan post]

Nihče ne trdi, da so bajno boljši. Niso pa tako slabi, kot se govori na ST. Dejstvo je, da so stabilnejši in po mojih testiranjih hitrejši. In ja tudi jaz uporabljam tudi win sisteme. Se pa ne strinjam glede cene, razlike bodo minimalne, če prišteješ še nakup sistema. Kar se tiče pa matrik, so tudi v imac vgrajene IPS.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gzibret ()

deadbeef ::

flash 10.1 beta uporablja že GPU za računanje =)

Matwic ::

Super še ena prenosna naprava, ki je neuporabna... največja sramota je, da se bo prodajala ko sveže žemljice.

bluefish ::

Da, Flash bo slej ko prej odšel na smetišče zgodovine, vendar zaenkrat ni razloga za opustitev le tega, sploh v primeru, ko želiš imeti en oh in sploh kos opreme.
Zafrknili so se pa itak že s pomanjkanjem priključkov.
Glede izjave o sesuvanju je pa vedno lažje kriviri druge.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

zee ::

Uporabljam FF, ki mi v kombinaciji z Adblock Plusom lepo sfiltrira vso Flash vsebino. Flasha ne pogresam, to da iPad nima Flasha zame ni nek jaki "deal breaker".
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

kriko1 ::

flash 10.1 beta uporablja že GPU za računanje =)


Mogoče samo na win, ampak na drugih platformah ga totalno serjejo (lin tukaj specifično):

Adobe nima pojma



Torej pri "video decoder" želijo implementirat strojno dekodiranje videa, toda vnaprej
potem vsak frame posebej želijo iz grafične poslati nazaj cpuju v obdelavo ← fucked up design, to je slow path!
Poleg tega če gledate pipeline dlje vas bo še bolj pritisnilo. To delajo zato ker želijo softversko zlit ostale elemente skupaj. Poleg tega YUV->RGB delajo lahko že same grafične...

Tale dev totalno ne ve nič drugega kot jokat kako programiranje sux in implementirajo najpočasnejši možen model ki je možen pod tem soncem, če želi kdo kaj več:
http://blogs.adobe.com/penguin.swf/2010...

Poleg tega laže, npr. da se na določenih platformah ne da pobirat zrenderiranih slik iz grafične... ljudem na kanalu #nvidia so sli lasje pokonci :>

Flash je za na odpad. Faulty by design.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Keyser Soze ::

Ej, ampak tole pa je patetika da večje ni.

Flash ni podprt. -> Seveda bo sedaj celotna Apple baza sprejela logični sklep -> Flasha itak ne rabimo, saj je samo še za na smetišče zgodovine.

Flash platforma se vleče že 10+ let, pa je še vedno precej sistemsko zahtevna. Ampak folk jo še vedno pridno uporablja in zadeva je dosegla že svojo 10. verzijo. Ko bo čas za odpad bo že folk povedal. Do takrat naj pa Jobs svoje pokriplane gizmote proba usposobit do te mere, da bodo lahko laufali flash. A rabiš za to dedicated HW, ki kasneje ne bo zmožen podpirati recimo HTML5? A morda ni sposoben al kaj?

P.S.: Samo ne me basat no. Moj Flybook V5 je brez problema zmogel poganjat vse s flashom podprte aplikacije že dve, tri leta? nazaj. Danes na njem BP laufajo Win7, lahko poganja 720p vsebine, ima polnokrvni multitasking z opravilno vrstico, je customizable, kup aplikacij, ima vgrajen 3G modem, USB konektorje, AV izhod, GB lan, touchscreen in pa fizično tipkovnico. Če rabim ga lahko vzamem na teren, na soncu je berljiv (ni ravno biser, ampak se da uporabljat zadevo), lahko ga uporabljaš s priloženim stylusom ali s prsti (na žalostne pozna multitoucha). Če mi pa kaj ni všeč pa lahko butnem gor popolnoma drug OS. Po želji.
OM, F, G!

haiku ::

Hmmm, globalno gledano ima vsak sistem svoje prednosti, enemu je všeč eno, drugemo drugo, ampak dejstvo je, da če je stabilnost flash "vtičnika" za OSX na enaki ravni kot za linux, potem je porazna.
"The best portion of a good man's life is his little,
nameless, unremembered acts of kindness and of love."
- William Wordsworth

Zheegec ::

P.S.: Samo ne me basat no. Moj Flybook V5 je brez problema zmogel poganjat vse s flashom podprte aplikacije že dve, tri leta? nazaj. Danes na njem BP laufajo Win7, lahko poganja 720p vsebine, ima polnokrvni multitasking z opravilno vrstico, je customizable, kup aplikacij, ima vgrajen 3G modem, USB konektorje, AV izhod, GB lan, touchscreen in pa fizično tipkovnico. Če rabim ga lahko vzamem na teren, na soncu je berljiv (ni ravno biser, ampak se da uporabljat zadevo), lahko ga uporabljaš s priloženim stylusom ali s prsti (na žalostne pozna multitoucha). Če mi pa kaj ni všeč pa lahko butnem gor popolnoma drug OS. Po želji.

Ja, samo ni Mac... Ti tega ne razumeš. Je že mogoče 3 leta star in boljši, pač ni Mac... Mac je pač tanjši... če ni tanjši, je pa lepši. :)

No, šalo na stran - podpora flashu pač mora biti. Če kupiš nov avto in ti rečejo, da namesto bencina/dizla se pa tanka vodik, ker ostalo je pa itaq za na smetišče zgodovine, se zadeva ne bi ravno dobro sprejela...
Je pa res, da iPad nima podpore Flashu, ergo ga ne potrebujemo če Apple tako reče :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

borchi ::

Je pa res, da iPad nima podpore Flashu, ergo ga ne potrebujemo če Apple tako reče

je pa res, da adobe pravi, da bo enkrat izdelal flash player, ergo ga potrebujemo. če adobe tako reče...

(je pa treba bit vseeno malo prizanesljiv do njih. govorimo o adobe-u. tri leta je za njih odločno premalo, da bi izdelali spodoben flash player za arm. 2020, mogoče... če bodo imeli srečo...)
l'jga

Looooooka ::

driver_x je izjavil:

Vsaka "nestandardna" in lastniĹĄka zadeva, kakrĹĄni sta SilverLight in Flash sta problematiÄni. Dosti enostavneje bo, ko bodo Flash namestile odprte tehnologije (HTML5?). Takrat bodo tudi razni taki izgovori, kot jih ime sedaj Apple, odpadli.

In kaj tocno je lastniskega na SWF formatu?
Tole bi pa RES rad slisal? :)

RejZoR ::

Sploh ne vem kako lahko primerjajo HTML5 in Flash. Se niti ne znajo zmeniti glede HD kodeka za HTML5, pol pa se bojo glede česa drugega.
Flash je zaprt standard, ampak po drugi strani pa dela praktično povsod. Razen seveda na Applovih umotvorih. Pol je pa Adobe kriv, da so pri Applu sami nesposobneži lol.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

kriko1 ::

RejZoR je izjavil:

...Flash je zaprt standard, ampak po drugi strani pa dela praktično povsod. Razen seveda na Applovih umotvorih. Pol je pa Adobe kriv, da so pri Applu sami nesposobneži lol.

In razen na linuxu, mac-u, symbianu (napol) ter še marsikateri platformi. Flash dela samo na PC kištah z windowsom.

Keyser Soze ::

borchi je izjavil:

Je pa res, da iPad nima podpore Flashu, ergo ga ne potrebujemo če Apple tako reče

je pa res, da adobe pravi, da bo enkrat izdelal flash player, ergo ga potrebujemo. če adobe tako reče...

Em, ne vem kje si bil ti zadnjih 15 let. Ampak me veseli, da nisi nikoli v tem času rabil flasha, ker je tako zanič. Čestitke.

Aja, a YouTube laufa pa na? A pa je podprt s strani Appla?
OM, F, G!

borchi ::

Aja, a YouTube laufa pa na? A pa je podprt s strani Appla?

html5, stupid! podprt seveda out-of-the box... eh, kje ste še vi...
l'jga

jlpktnst ::

Flash dela povsod? Ahahahah. Na linuxu je podpora še bolj kilava kot na macosu. Če imaš kakšno eksotiko se pa itak talo j*eš. Zato ker pač je zaprt in je edin njihov player, ki zna predvajat reč.

Flash je postal tak resource-hog zaradi tega, ker ima vedno širšo funkcionalnost. Navsezadnje se lahko v flashu naredi polnokrvne igre in še kaj. Se še spomnete starih časov flash animacij (10+ let nazaj). Takrat flash ni bil tak hog, je bil najboljša varianta za animacije. Še celo na dialup se je dalo videt kakšno reč brez da bi loadal pol ure.

Fora flasha je, da pač nimajo konkurence. Silverlight je soroden produkt, ni pa konkurenca. ZAkaj? Ker samo oni delajo player in nihče drug. Saj ga niti ne morejo... tako da se lepo strnjam, da je flash za na smetišče. Tudi na 99% mobilnih napravah ne deluje, ljudje pa vedno več uporabljajo mobilne naprave.

borchi ::

Flash dela povsod? Ahahahah. Na linuxu je podpora še bolj kilava kot na macosu. Če imaš kakšno eksotiko se pa itak talo j*eš. Zato ker pač je zaprt in je edin njihov player, ki zna predvajat reč.

tist je bilo verjetno mišljeno sarkastično...

vsak, ki je kdaj še mal pogledal iz wintendo sveta ve, da je flash en velik joke. na windozih se še uspe nekak vklopit med ostalo bedo, ki je tam na voljo in se ne vidi takoj iz avjona kak drek je...
l'jga

Keyser Soze ::

borchi je izjavil:

html5, stupid! podprt seveda out-of-the box... eh, kje ste še vi...

youtube-global.blogspot.com
Bomba. Res.

borchi je izjavil:

...se še uspe nekak vklopit med ostalo bedo, ki je tam na voljo in se ne vidi takoj iz avjona kak drek je...

Huh. A ti to o iPadu? Se popolnoma strinjam. Je pa lepo da si končno dojel. =)
OM, F, G!

Zgodovina sprememb…

borchi ::

youtube-global.blogspot.com
Bomba. Res.

kwa, a si jezen, ker nisi vedu, da youtube dela brez flasha?

(ne bit, sej tega bo še več...)
l'jga

Zheegec ::

to me je zadnjič pričakalo na Youtube

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

borchi ::

namesti si nek spodoben browser...
l'jga

bluefish ::

html5, stupid! podprt seveda out-of-the box... eh, kje ste še vi...
Ja, predstavljeno kak mesec nazaj.

Keyser Soze ::

borchi je izjavil:

kwa, a si jezen, ker nisi vedu, da youtube dela brez flasha?

(ne bit, sej tega bo še več...)

Ne, samo za razliko od tebe meni flash deluje BP, na mobilniku in na vseh računalnikih. :)

P.S.: HTML5 je pa tud vse kar dobiš ti "out-of-the-box". Skupaj z dilco za rezanje zelenjave.:P
OM, F, G!

opeter ::

Zakaj se kregate?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

borchi ::

pomoje se ne morejo sprijaznit s tem, da kdo ne uporablja flasha...
l'jga

darksamurai ::

Za youtube in podobne zadeve je res, da lahko HTML5 zamenja flash, veliko stvari pa ne more.

Jabolko = hruški samo pri vprašanju kaj izmed naštetega je sadje. Kaj več pa že ne.

Sploh pa je googlov HTML5 na youtube trenutno zaprt "standard". Vprašanje, če temu sploh lahko rečemo standard. To je neko vsiljevanje googla.

borchi ::

Sploh pa je googlov HTML5 na youtube trenutno zaprt "standard". Vprašanje, če temu sploh lahko rečemo standard. To je neko vsiljevanje googla.

ja, ker flash je pa "pure act of kindness"...
l'jga

Keyser Soze ::

borchi je izjavil:

ja, ker flash je pa "pure act of kindness"...

Ja model, tko kot 3/4 Applove mašinerije no. Ej, res ne vem koga ti tle bolj zezaš. Udeležence te teme, al samga sebe. Tip, ki tako vztrajno zagovarja firmo, katere praktično vsak izdelek temelji na KONKRETNEM omejevanju uporabnosti ter "zapiranju" softwarea, priča tule o "pure kindness" flash platforme, ki bazira na praktično isti filozofiji.
OM, F, G!

LedStorm+++ ::

ALIEn3001

Ti si na ubuntuju, flash že dela, al pa ne.

A ne znaš naštimat da dela flash. Vidiš gor na FF: Instal missing plugin. Inštaliraj pa ti bo delal 8-O.
Pingvin :-)

borchi ::

Tip, ki tako vztrajno zagovarja firmo, katere praktično vsak izdelek temelji na KONKRETNEM omejevanju uporabnosti ter "zapiranju" softwarea, priča tule o "pure kindness" flash platforme, ki bazira na praktično isti filozofiji.

me znaš citirat? ne znaš.

če se apple odloči ne podpret kakšne podrtije od softvera, je to njihova stvar. tako kot je flash na youtubu stvar googla. tud, če se apple odloči, da njihov hw ne bo imel usb štekerja, je to njihova stvar. če mi ne paše, pač ne kupim. kje je problem?!
l'jga

HardFu ::

Načeloma se strinjam s temle razmišljanjem.
Tisti, ki pravi, da gre flash na smetišče nima pojma. Vključno s Stevom.

No ja, trdit da en najbogatejših ljudi nima pojma je malce mimo. Nekdo od "večjih" pač mora malce usmerjat tok razvoja spleta, kot je to recimo Google, ki ukinja podporo IE6, folk se sam od sebe ne bo nikamor zganil, ker se ubistvu niti ne more.
http://codeable.io

username ::

Keyser Soze je izjavil:

...
Flash platforma se vleče že 10+ let, pa je še vedno precej sistemsko zahtevna. Ampak folk jo še vedno pridno uporablja in zadeva je dosegla že svojo 10. verzijo. Ko bo čas za odpad bo že folk povedal. Do takrat naj pa Jobs svoje pokriplane gizmote proba usposobit do te mere, da bodo lahko laufali flash.
IMO je to poleg tehničnega vprašanja, tudi (oz. predvsem) vprašanje biznisa.

Jobs namreč (trenutno) ne rabi svojih gizmotov pretirano perfekcionirat, kljub pomanjkljivostim bodo najbrž šli za med - ker so pač Apple, ki je trenutno kul in vroča roba.

Če prav razumem, Steve Jobs ne zna narediti gizmota, ki bi lahko predvajal Flash - hja, bo pač flash razglasil za brezveznega, problem rešen. Ker Jobsa mnogi smatrajo za hudega frajerja in nekega guruja, mu bo morda celo ratalo.
Pameten biznismen, pač.
Dokler mu rata.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

borchi ::

Če prav razumem, Steve Jobs ne zna narediti gizmota, ki bi lahko predvajal Flash - hja, bo pač flash razglasil za brezveznega, problem rešen.

ne razumeš prav. adobe ne zna nardit softvera (tri leta, niso še prišli iz beta (lej, še rima se)), ki bi delal.

in ja, nekateri ne bodo kupili apple gizmotov, zaradi tega. apple gambla, misli, da jim bo demistificiranje "flash je ubikvitaren" na dolgi rok bolj koristilo kot pa škodilo... adobe ma pa problem. prvič sam s sabo, drugič pa z dejstvom, da apple ni edini, ki jim gre adobe-ova nesposobnost na živce (google z youtube, vimeo...). adobe upa, da se plaz ne bo sprožil. kaj več tako ne zna...
l'jga

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borchi ()
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj Apple ne mara Flasha (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
22865537 (59810) BigWhale
»

Flash na mobitelih zamuja (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Android
16025186 (22833) lurker
»

Opera za iPhone (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Windows Mobile
6024107 (22789) sirotka
»

Adobe je jezen na Apple, Apple odgovarja? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
11432814 (29727) sirotka

Več podobnih tem