Novice » Operacijski sistemi » Windows 8 že globoko v razvoju
Machiavelli ::
w8 bo čez 2-3 leti že zunaj če bo use po maslu.2012-2013.do takrat (še prej)pa bo že AMD buldožer z ogromno jedri,,,,
Nigaaazz
FireSnake ::
zoom: malo offtopic; kako je tebi ratalo procesor v tvojem podpisu underclockat na samo 3.8MHz???!!!???
Za druge; eni ste prav zanimivi; nabijate o neki 128 bitnosti, po drugi strani pa govorite, koliko sem na hitro preletel (vsaj) o treh razlicnih stvareh (ter, kot ponavadi, drug drugemu solite pamet). Prvo se uskladite, da boste sploh vedeli, o cem nabijate.
Za druge; eni ste prav zanimivi; nabijate o neki 128 bitnosti, po drugi strani pa govorite, koliko sem na hitro preletel (vsaj) o treh razlicnih stvareh (ter, kot ponavadi, drug drugemu solite pamet). Prvo se uskladite, da boste sploh vedeli, o cem nabijate.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
metalc ::
Omenjanje, da je neki OS/SW n-biten, je čisti (in "dišeči") produkt bikove prebave. Kvečjemu lahko teče na tej in tej arhitekturi, ki pa seveda je n-bitna.
Tako Windows XP/Vista/(za 7 najbrž velja isto) so 64bitni, vendar tečejo samo na arhitekturi amd64/x64/x86_64 (vse je eno in isto, samo vsak jo poimenuje drugače), ne pa na ravno tako 64 bitnem IA64 (kjer sicer teče Windows 2003, verjetno tudi 2008). Ali pa vzemimo 32 bitni ARM (ki ga imate zelo verjetno v mobitelu). Windows CE (ki ima z XP/Visto/7 skupnega le proizvajalca) bo na njem tekel, 32-bitne izvedbe prej omenjenih Oken pa ne.
Tako da, če trdijo, da so 128 bitni, naj povejo, na katerih 128 bitnih arhitekturah (če že ne kakšnega konkretnega procesorja) naj bi reč tekla.
Tako Windows XP/Vista/(za 7 najbrž velja isto) so 64bitni, vendar tečejo samo na arhitekturi amd64/x64/x86_64 (vse je eno in isto, samo vsak jo poimenuje drugače), ne pa na ravno tako 64 bitnem IA64 (kjer sicer teče Windows 2003, verjetno tudi 2008). Ali pa vzemimo 32 bitni ARM (ki ga imate zelo verjetno v mobitelu). Windows CE (ki ima z XP/Visto/7 skupnega le proizvajalca) bo na njem tekel, 32-bitne izvedbe prej omenjenih Oken pa ne.
Tako da, če trdijo, da so 128 bitni, naj povejo, na katerih 128 bitnih arhitekturah (če že ne kakšnega konkretnega procesorja) naj bi reč tekla.
mtosev ::
na koncu se bo pa zgodilo da bo windows 8 izšel še v 32 bitni verziji.Eh, že 2008 R2 ni več na voljo v 32-bitni različici.
cool. adijo gre 32bit. bo zato boljsa podpora za hardware, ker bo na voljo samo 64bit.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
kopernik ::
Metalc, kaj pa je OS za uporabniške aplikacije ? Kaj drugega kot abstrakcija arhitekture, na kateri vse skupaj teče ?
EDIT:haha, sem še enkrat prebral izvorno (ne)novico, ki povzema linkedin profil : "Research & Development projects including 128bit architecture compatibility with the Windows 8 kernel and Windows 9 project plan..."
EDIT:haha, sem še enkrat prebral izvorno (ne)novico, ki povzema linkedin profil : "Research & Development projects including 128bit architecture compatibility with the Windows 8 kernel and Windows 9 project plan..."
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kopernik ()
WhiteAngel ::
Zame je 128-bitni OS tisti, ki uporablja 128 bitov za naslavljanje pomnilnika. To je pa trenutno čista neuporabna utopija. Za tiste, ki mislite, da bomo kmalu presegli 64 bitov - vzemite v roke svinčnik, papir, pa izračunajte, kako hitro gre razvoj naprej in kakšne so količine rama danes in v prihodnosti. 64-bitna arhitektura lahko naslavlja 16 milijonov TERA bajtov pomnilnika. To je zelo velika številka, si upam trditi za naslednjih 20 let. Ampak, marketing je zakon ane
Machiavelli ::
FireSnake mucek saj ni underclockan ampak overclockan stock je 3.2 sam te moti ker je 3.8Mhz pravilno je 3.8Ghz no zdj je 3.800Mhz si veseu? hahaha
Nigaaazz
Bistri007 ::
64-bitna arhitektura lahko naslavlja 16 milijonov TERA bajtov pomnilnika. To je zelo velika številka, si upam trditi za naslednjih 20 let. Ampak, marketing je zakon ane
Poleg tega je to omejitev na en thread (TSS v x86/x64 terminologiji), ne na OS
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
3p ::
Zame je 128-bitni OS tisti, ki uporablja 128 bitov za naslavljanje pomnilnika. To je pa trenutno čista neuporabna utopija. Za tiste, ki mislite, da bomo kmalu presegli 64 bitov - vzemite v roke svinčnik, papir, pa izračunajte, kako hitro gre razvoj naprej in kakšne so količine rama danes in v prihodnosti.
Za navadne uporabnike: če upoštevamo, da trenutno izkoriščamo 32 bitov naslovnega prostora (recimo, da ima tipičen PC 4GB RAMa), in da po Mooru pride vsaki dve leti do podvojitve količine tranzistorjev (dodatni bit naslovnega prostora), je do 64-bitov še približno 64 let (spet za povprečne uporabnike)....
MrStein ::
Glede na to, da na intel.com ni ene omembe "IA-128" ste vsi ful pametni, kaj bi to naj bilo...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
WamPIRe- ::
Če gledaš na trenutni razvojni cikel, potem res tam okoli 2012 ali 2013.
Ja imaš kar prav. Kolikor vem, bo MS izdal nov OS vsake 3 leta.
riba1122 ::
1. Profesorica nam je enkrat povedala, da je disk 8 (ne vem ali MB ali kB) delila na več particij. Zdaj se temu smejimo.
== Če bi takrat nekdo reku, da bodo leta 2009 delali 2TB diske, bi se smejali/neverovali/zgražali, čemu bi te diske potrebovali. Nekateri bi celo znoreli, drugi začenjali razmišljati o teorijah zarote, tretji in četrti pa o marketinških potezah.
2. Nekateri dejansko potrebujejo 64bitne proce, in 4jedrnike. Pa čeprav zaradi samo enega programa.
Ne primerjat potrebe človeštva o vaših potrebah.
== Če bi takrat nekdo reku, da bodo leta 2009 delali 2TB diske, bi se smejali/neverovali/zgražali, čemu bi te diske potrebovali. Nekateri bi celo znoreli, drugi začenjali razmišljati o teorijah zarote, tretji in četrti pa o marketinških potezah.
2. Nekateri dejansko potrebujejo 64bitne proce, in 4jedrnike. Pa čeprav zaradi samo enega programa.
Ne primerjat potrebe človeštva o vaših potrebah.
Gemm ::
Če kaj preberete, boste videli da se gre za IA-128 arhitekturo kot naslednico IA-64. IA-64 _ni_ enako kot x68-64, čeprav se Intel pravi navadnemu x86 tudi IA-32... gre se za bolj verjetno za Itanium sceno, sploh glede na to da je HP v igri omenjen kot opazen akter.
Pri Itanium IA-64 arhitekturi je eden izmed glavnih fičrjev, da lahko v enem 128-bit ukazu izvede več manjših - to prodajajo kot VeryLongInstructionWord (VLIW) in teoretično omogoča da dosegajo več kot IPC > 1 (bojda do 8 max). Da bo to špilalo tako kot so si zamislili, so računali na pisce kompajlerjev. Nažalost se to ni izšlo (zgodba naprej je znana...). Transmeta je delala na podobno foro, ko so x86 on-the-fly prevajali v 256-bitne VLIW ukaze.
V bistvu je tu precej dobro vprašanje, kaj je tu 128-bitnega? Registri? Dolžina ukaza? Naslovni prostor še nekaj časa ne bo bottleneck, razen če se nekdo ne odloči naslavljati celotnega diskovnega prostora clusterja na nivoju 1 bajta, pa še to mamo rezerve. Računska natančnost je za večino stvari 64-bit long/double dovolj dobra. SIMD ukazi so itak že na 128+ bitih in imajo svoje nabore ukazov.
Je pa za vzeti v ozir dejstvo da imajo v mislih enterprise in HPC sceno, glede na to da je to verjetno Itanium IA-* kri. Mogoče bodo IPv6 web serverji bolje delovali na taki arhitekturi glede na to da je IPv6 naslov dolg 128 bitov :)
Pri Itanium IA-64 arhitekturi je eden izmed glavnih fičrjev, da lahko v enem 128-bit ukazu izvede več manjših - to prodajajo kot VeryLongInstructionWord (VLIW) in teoretično omogoča da dosegajo več kot IPC > 1 (bojda do 8 max). Da bo to špilalo tako kot so si zamislili, so računali na pisce kompajlerjev. Nažalost se to ni izšlo (zgodba naprej je znana...). Transmeta je delala na podobno foro, ko so x86 on-the-fly prevajali v 256-bitne VLIW ukaze.
V bistvu je tu precej dobro vprašanje, kaj je tu 128-bitnega? Registri? Dolžina ukaza? Naslovni prostor še nekaj časa ne bo bottleneck, razen če se nekdo ne odloči naslavljati celotnega diskovnega prostora clusterja na nivoju 1 bajta, pa še to mamo rezerve. Računska natančnost je za večino stvari 64-bit long/double dovolj dobra. SIMD ukazi so itak že na 128+ bitih in imajo svoje nabore ukazov.
Je pa za vzeti v ozir dejstvo da imajo v mislih enterprise in HPC sceno, glede na to da je to verjetno Itanium IA-* kri. Mogoče bodo IPv6 web serverji bolje delovali na taki arhitekturi glede na to da je IPv6 naslov dolg 128 bitov :)
Matako ::
Izvorni članek je _sumljiv_!
Npr. kaj sploh MS bluzi o razvoju OS za nek IA-128 oz. neki _prihodnji_ hardverski arhitekturi, če sploh še ni jasno ali bo šla kdaj v produkcijo. Ne rečem, če bi o tem filozofirali pri Intlu pa še oni imajo omejene preroške sposobnosti (se spomnete Itanica?)..
Npr. kaj sploh MS bluzi o razvoju OS za nek IA-128 oz. neki _prihodnji_ hardverski arhitekturi, če sploh še ni jasno ali bo šla kdaj v produkcijo. Ne rečem, če bi o tem filozofirali pri Intlu pa še oni imajo omejene preroške sposobnosti (se spomnete Itanica?)..
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
Matako ::
V bistvu je tu precej dobro vprašanje, kaj je tu 128-bitnega? Registri? Dolžina ukaza?
Zelo dobro vprašanje. Izkaže se, da je tehnični pomen tega vprašanja ponavadi popolnoma zasenčen z možnostjo marketinga ;)
Mimogrede, mogoče imate "128-biten" sistem doma. Sliši na ime PS2 in se ga dandanes da dobiti na pol zastonj. Sony EmotionEngine procesor je recimo "dvomotoren" vektorski dizajn, s po 32 128-bit registri na VPU enoto, ki so povezane s 128-bit internim podatkovnim vodilom. Ukazi so 128-bit. Sam naslovni prostor je mislim da 32-bit, ampak tukaj več ni vedno bolje (zaradi večjih velikosti kazalcev).
In še... kako narediti elitno 64-bitno konfiguracijo? Odg.: rabimo 268435456 16GB RAM modulov in jedrsko elektrarno :)
EDIT: 64-bitno konf, seveda NE 128. Jp.. velike cifre so to!!
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
Bistri007 ::
128-bitne registre ima že Pentium III iz leta 1999. To so xmm SSE registri
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Matako ::
1. Profesorica nam je enkrat povedala, da je disk 8 (ne vem ali MB ali kB) delila na več particij. Zdaj se temu smejimo.
== Če bi takrat nekdo reku, da bodo leta 2009 delali 2TB diske, bi se smejali/neverovali/zgražali, čemu bi te diske potrebovali. Nekateri bi celo znoreli, drugi začenjali razmišljati o teorijah zarote, tretji in četrti pa o marketinških potezah.
Že za 64-bit naslovni prostor rabiš .. teoretično... 268435456 16GB modulov ;) za izvedbo 128-bitne elitne konfiguracije mogoče niti ni dovolj uporabnega materiala v... vesolju? (Kje je Thomas, ko ga rabiš??!?)
Ampak tu in danes imaš predvsem problem, da kljub skokovitemu napredku v kapaciteti pomnilniških čipov njihova energiska poraba ni kaj dosti padla - že 1TB RAM konfiguracija je težko obvladljiva in kot rečeno, na obzorju žal ni videti _bistveno_ varčnejših tehnologij (beri: s porabo nekaj _promilov_ tipičnega današjega DRAM vezja).
/\/\.K.
WhiteAngel ::
SSE je ravno tako 128-bitni že od Pentiuma III dalje.
Streaming SIMD Extensions @ Wikipedia
Streaming SIMD Extensions @ Wikipedia
Thomas ::
268435456 16GB modulov ;) za izvedbo 128-bitne elitne konfiguracije mogoče niti ni dovolj uporabnega materiala v... vesolju?
Že zdaj je vsega adresnega prostora na svetu za več kot za 64 bitno naslavljanje. Če še ne bomo kmalu na 128 bitih, sma pri kakšnih 65 pa že.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Bistri007 ::
1. Profesorica nam je enkrat povedala, da je disk 8 (ne vem ali MB ali kB) delila na več particij. Zdaj se temu smejimo.
8kB diska ziher ni bilo, saj je imel že prvi disk iz leta 1956 več kot 4MB!
8MB diski so bili sredi 1980s v PCjih - ampak particionirati bi bilo treba v kakšnem DOS 3.3x z uporabo FDISK. Uporabne vrednosti za narediti kaj takšnega ni.
Najverjetneje je bil to kar 8GB disk. FAT16 je namreč podpiral samo 2GB velike volume. Poleg tega lahko tako poženeš z več particij več OS.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
RuskiSnajper ::
Bedarija, vse skup je nateg, in tudi to da po novem bo winows obnovljen vsaka 3 leta in ne 6, kar pomeni še večjo prisilo k vedno novejšemu, še večjo sranje in nepotrebno tratenje časa programske in hardwer industrije ter uporabnikov.
Po mojem logičnem mnenju, nisem nikjer opazo, nikjer videl, nikjer ču, menim da je stvar da 64-bit ne more podpirati 32 bit, edn največjih nategov v zgodovini računalništva.
Kako ne more 64bit imeti podpore za 32bit in 64bit, to je neumnost, nepraktičnost, neupotreba, in samo prisila k novim stvarem da kupujemo novo, staro pa nič ne dela, zato ne uporablam vise in pomoje win 7 tudi ne ker prvi testi že kažejo dolgoročno da je win7 še bol počasn od viste. Microsoft can suck my balls.
Po mojem logičnem mnenju, nisem nikjer opazo, nikjer videl, nikjer ču, menim da je stvar da 64-bit ne more podpirati 32 bit, edn največjih nategov v zgodovini računalništva.
Kako ne more 64bit imeti podpore za 32bit in 64bit, to je neumnost, nepraktičnost, neupotreba, in samo prisila k novim stvarem da kupujemo novo, staro pa nič ne dela, zato ne uporablam vise in pomoje win 7 tudi ne ker prvi testi že kažejo dolgoročno da je win7 še bol počasn od viste. Microsoft can suck my balls.
Zgodovina sprememb…
- polepsal: Mavrik ()
Pithlit ::
8MB diski so bili sredi 1980s v PCjih - ampak particionirati bi bilo treba v kakšnem DOS 3.3x z uporabo FDISK. Uporabne vrednosti za narediti kaj takšnega ni.
Hja no... včasih je bil SW prostorsko (in tudi nasploh) precej nepožrešen... Za 8MB diske sicer ne vem, smo pa pridno delili 20MB diske na dva dela (in je bilo precej praktično). 8GB disk je bil takrat pa utopija... saj se še spomnite ko je 1MB RAM-a stal približno pol desne roke (200 takratnih nemških (zahodno) mark... kar je predstavljalo eno povprečno plačo)?
Life is as complicated as we make it...
Bistri007 ::
jype:
Mi lahko kdo pove za kako spletno stran, ki uporablja IPv6?
Tale zgodbica je po mojem na.teg.
Thomas> Če še ne bomo kmalu na 128 bitih
IPv6 naslovi so 128 bitni.
Mi lahko kdo pove za kako spletno stran, ki uporablja IPv6?
Tale zgodbica je po mojem na.teg.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
bluefish ::
Bedarija, vse skup je nateg, in tudi to da po novem bo winows obnovljen vsaka 3 leta in ne 6, kar pomeni še večjo prisilo k vedno novejšemu, še večjo sranje in nepotrebno tratenje časa programske in hardwer industrije ter uporabnikov.Nova verzija sistema je pri Microsoftu še vedno izšla na vsaka tri leta, Vista je bila izjema zaradi začetnega zabluzenega razvojnega cikla.
Jasno pa te nihče ne sili h menjavi sistema, če ti aplikacije normalno delujejo. Če pa menjaš sistem samo zato, ker imaš željo po novem, potem pa tvoj problem.
ender ::
8MB diski so bili sredi 1980s v PCjih - ampak particionirati bi bilo treba v kakšnem DOS 3.3x z uporabo FDISK. Uporabne vrednosti za narediti kaj takšnega ni.1989, 286, 40MB disk, DOS 3.nekaj (se ne spomnim točno kateri) - disk je bilo treba razdelit na dve particiji, ker DOS takrat ni podpiral particij večjih od 32MB.
Mi lahko kdo pove za kako spletno stran, ki uporablja IPv6?go6.si [2a02:e8:0:1::babe:face].
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ender ()
Bistri007 ::
32MB je res omejitev FAT12. Ampak riba1122 je nekaj bluzil o 8 kB/MB disku.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
kixs ::
On ni vedel ali 8kB ali 8MB... ti pa kar o 8GB. 40MB disk sem tudi sam imel razdeljen na 2 dela.
3p ::
Bedarija, vse skup je nateg, in tudi to da po novem bo winows obnovljen vsaka 3 leta in ne 6, kar pomeni še večjo prisilo k vedno novejšemu, še večjo sranje in nepotrebno tratenje časa programske in hardwer industrije ter uporabnikov.
Seveda. Ampak zanimivo, da si noben ni spomnil, da je nov OS X vsako leto ali dve natega (ker pri aplnu je to fičr in kul), po MS pa je moderno (no, v bistve ne več moderno, ampak popularno) pljuvat...
jype ::
No, kljub temu da IA-128 ne obstaja, IA-64 je pa praktično mrtvorojeno dete, dobri 64 bitni procesorji obstajajo. Power, pa Alpha, pa Sparci od V9 naprej in tako dalje. Vse te reči so super uspešne.
3p ::
No, kljub temu da IA-128 ne obstaja, IA-64 je pa praktično mrtvorojeno dete, dobri 64 bitni procesorji obstajajo. Power, pa Alpha, pa Sparci od V9 naprej in tako dalje. Vse te reči so super uspešne.
Tole zveni kot da je X86-64 v povprečnem PCju super neuspešen...
Icematxyz ::
Morda pa je bolje vprašati kaj je najbolj želena lastnost ki bi jo lahko W8 dobil. Kot pa to kaj bo imel?
jype ::
3p> Tole zveni kot da je X86-64 v povprečnem PCju super neuspešen...
Ja, saj je.
Icematxyz> Morda pa je bolje vprašati kaj je najbolj želena lastnost ki bi jo lahko W8 dobil.
Spodobna lupina z več namizji, močnim orodjem za izbiranje vsebine in datotečnim sistemom, ki loči velike in male črke.
Ja, saj je.
Icematxyz> Morda pa je bolje vprašati kaj je najbolj želena lastnost ki bi jo lahko W8 dobil.
Spodobna lupina z več namizji, močnim orodjem za izbiranje vsebine in datotečnim sistemom, ki loči velike in male črke.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Bistri007 ::
Containers, ZFS in HW virtualizirana grafika.
Jype, a ti Windows PowerShell 2.0 ni všeč???
Jype, a ti Windows PowerShell 2.0 ni všeč???
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
jype ::
Bistri007> Jype, a ti Windows PowerShell 2.0 ni všeč???
Odličen je, ampak nisem mislil na _ukazno_ lupino.
Odličen je, ampak nisem mislil na _ukazno_ lupino.
ender ::
...in datotečnim sistemom, ki loči velike in male črke.Tak datotečni sistem imajo NTji že od nekdaj, vendar ga Win32 programi ne podpirajo. Poleg tega pa verjetno tudi ni tak sistem prijazen do uporabnika (in pa naknadna uvedba tega v Win32 bi povzročila ogromno težav za starejše sisteme).
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
techfreak :) ::
Ja, tega se zavedam, ampak bi pa taka poteza zelo olajšala kompatibilnost z celim svetom.
Kakšno kompatibilnost?
ender ::
Ja, tega se zavedam, ampak bi pa taka poteza zelo olajšala kompatibilnost z celim svetom.In jo povsem uničila s starejšimi različicami istega sistema.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
bluefish ::
Ja, tega se zavedam, ampak bi pa taka poteza zelo olajšala kompatibilnost z celim svetom.Če se osredotočimo na domače uporabnike, potem tole pač ne drži. V server segmentu pa bi se lahko kaj začelo premikati.
jype ::
Govorim o <a href="Test.HTM"> (in podobnih packarijah, ki "domačemu uporabniku" zagotovo ne olajšajo dela z računalnikom).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
techfreak :) ::
Govorim o <a href="Test.HTM"> (in podobnih packarijah, ki "domačemu uporabniku" zagotovo ne olajšajo dela z računalnikom).
In? Na Linuxu Test.HTM ni isto kot test.htm, torej je Windows boljši.
jype ::
DejanL15> In? Na Linuxu Test.HTM ni isto kot test.htm, torej je Windows boljši.
Na internetu pa Test.HTM ne dela, torej Windows sucks, ane.
Na internetu pa Test.HTM ne dela, torej Windows sucks, ane.
techfreak :) ::
Zakaj Test.HTM ne bi delal na internetu, če je datoteki dejansko ime Test.HTM, kar je eden izmed verjetnejših scenarijev (začetnice so ponavadi z veliko, MS pa je že od nekdaj bolj nagnjen k končnicam z velikimi črkami).
Je pa veliko Windows gostovanj in tam oboje deluje.
Je pa veliko Windows gostovanj in tam oboje deluje.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Microsoft je predstavil Windows 10 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostalo | 42557 (35514) | boolsheat |
» | Razvoj Windows za 64-bitni ARM v tekuOddelek: Novice / Operacijski sistemi | 4844 (3733) | Invictus |
» | Računalniki postajajo 64-bitniOddelek: Novice / Ostala programska oprema | 12810 (11113) | MrStein |
» | Windows 8 že globoko v razvoju (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 13969 (9433) | MrStein |
» | R300 prvi z 128-bitnimi barvamiOddelek: Novice / Grafične kartice | 2257 (2257) | coderock |