The inquirer - Najnovejši ATIjev čip, ki bo izšel, ko bo zunaj DirectX 9.0, Radeon 10 000, bo prva grafična kartica na svetu, ki bo zmožna prikazati barve v 128-bitni globini.
Tako bo ta grafična kartica postala pravo orožje za Doom3, saj je John Carmack že pred kar nekaj časa dejal, da bo za 'dober Doom3' potreba kartica s 128-bitnimi barvami.
KliK.
Novice » Grafične kartice » R300 prvi z 128-bitnimi barvami
Senitel ::
1. R300 ne bo zmožen PRIKAZAZ 128 bitne barve. "Verjetno" () bo znal z njimi delat marsikaj verjetno tudi renderirat v 128 bitnih barvah, samo prikazat jih pa ziher nebo zmožen .
2. Od kje folku, da bo R300 Radeon 10k? ATI je že večkrat lepo povedal: najprej oznaka DX generacija (8 za DX 8 v Radeon 8500), potem pa 3 cifre za relativno hitrost v tej generaciji. Nekako dvomim, da bo R300 že kar DX10 čip.
3. Pa da bo R300 prvi bo moral pridet še pred NV30 vn...
2. Od kje folku, da bo R300 Radeon 10k? ATI je že večkrat lepo povedal: najprej oznaka DX generacija (8 za DX 8 v Radeon 8500), potem pa 3 cifre za relativno hitrost v tej generaciji. Nekako dvomim, da bo R300 že kar DX10 čip.
3. Pa da bo R300 prvi bo moral pridet še pred NV30 vn...
coderock ::
V čem je fora 128 bitne barvne globine??
Mislim... ze pri 24/32 bitni imaš 2^24 (16777216)
Ima kdo tako dobre oči, da opazi razliko med 0xFACA00 in 0xFACB00 ??
Mislim... ze pri 24/32 bitni imaš 2^24 (16777216)
Ima kdo tako dobre oči, da opazi razliko med 0xFACA00 in 0xFACB00 ??
freejack ::
CodeRock: ne strinjam se popolnoma,.. Jaz lahko včasih opazim razliko med 24 in 32 bpp. Sicer je res skoraj neopazna, a vseeno obstaja,. Kljub temu se slabšim abakom ne splača poganjat iger v 32, ker je že 24 ali 16 dovolj, kljub temu pa naredi lep vtis. Sicer je res ena stvar, ali igraš Quake, kjer se nimaš ravno časa razgledovati ali kakšno manj napeto igro, kjer se od časa do časa tudi ustaviš ter si napaseš oči od lepote.Glede na to, da je od 16 na 24 in na 32 komaj opazna, a vendar lepa razlika, bit 128 biti ali ne bitekov (Hamet, gospe in gospodje ) lahko postala potencialna paša za oči, vendar sem prepričan, da bo do tega, da bi bile igre na ravni takšnih kartic, še veliko. Ne verjamem, da je izkoriščenega vsaj polovica potenciala GF3, pa kdaj je že izšla GF4. Sicer so nove tehnologije dobrodošle, samo bi bilo pametneje izkoristiti potencial, ki ga kartice na tržišču trenutno ponujajo, seveda pa se to ne bi izšlo za proizvajalce grafičnih procov in izdelovalce plošč.Če bo 128 bitekov resnično delovalo, super, vendar se bo le malokatera igra krasila z njimi. Žal. Žalostno pa je tudi to, da morajo izdelovalci narediti posebej igre, če hočejo testirati vse zmogljivosti gračifnih čipov, navadne igre jih ne. Dober primer mučenja čipov je Aquanox, ki pa počasi prehaja že v pozabo.
JLP ::
CodeRock, freejack:
Tko kot je že Sentinel reku. Tukej se ne gre kolk barv bo pršlo u signalu do monitoja ampak s kolkmi barvami bo kartica računala. Se prav kartica bo raćunala s skupno 128 biti tko da se pr kakmu seštevanju in odštevanju kakih barv in svetlosti in podobnega pol ne zgubi informacija zarad kaki over in underflovov. S tem racimo lahk pol dobiš lepše prehode med barvami in podobn. Monitorji (saj taki za normaln folk) itak še dolg cajta ne bojo mogl prkazat 128 bitnih baru.
Tko kot je že Sentinel reku. Tukej se ne gre kolk barv bo pršlo u signalu do monitoja ampak s kolkmi barvami bo kartica računala. Se prav kartica bo raćunala s skupno 128 biti tko da se pr kakmu seštevanju in odštevanju kakih barv in svetlosti in podobnega pol ne zgubi informacija zarad kaki over in underflovov. S tem racimo lahk pol dobiš lepše prehode med barvami in podobn. Monitorji (saj taki za normaln folk) itak še dolg cajta ne bojo mogl prkazat 128 bitnih baru.
Live long and prosper!
ender ::
freejack: ne kvasi, da opaziš razliko med 24 in 32-bitnimi barvami, ker je ni. v obeh grafičnih načinih se uporablja 8 bitov na komponento, torej je pri obeh možno 16777216 različnih barv. preostalih 8 bitov v 32-bitni globini je ali neizkoriščenih ali pa se uporablja za alfa kanal (prosojnost).
32-bitna globina se uporablja namesto 24-bitne zato, ker računalniki hitreje delajo z količinami, ki so potence števila 2 (24-bitov = 3 byte, 32 bitov = 4 byte). zato tudi grafični pospeševalci omogočajo le 16 in 32-bitno globino, ne pa tudi 24.
32-bitna globina se uporablja namesto 24-bitne zato, ker računalniki hitreje delajo z količinami, ki so potence števila 2 (24-bitov = 3 byte, 32 bitov = 4 byte). zato tudi grafični pospeševalci omogočajo le 16 in 32-bitno globino, ne pa tudi 24.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
Senitel ::
Če pride R300 vn 10. avgusta potem ne drži, da bo prišel ven takoj ko bo DirectX 9 predstavljen. Če pa drži, da bo prišel ven takoj ko bo DirectX 9 predstavljen pa ne bo prišel ven 10. avgusta. Pismo sem zloben ...
freejack ::
Nisem mislil, da bo kdo opazil, pa si me vseen dobu.. Sicer sn mel v mislih 16bpp, sam se 24 bolj dramatično čuje, tko da sn kr 24 navrgel,.. Ender, svaka ti čast, še so pametni ljudje na svetu.
_Mortal_ ::
To je nekdo drug zračunu.
hmm 128 bit color? isnt 16.7mill = 2^24?
so if it was 16.7 mill per R G B
24bit R
24bit G
24bit B
------
72bit ?
Oh wait, plus 24bit alpha channel that would be 96bit
still less than 128 bit
now on the other hand
128bit/4 = 32 bit per channel
so R 32bit
G 32bit
B 32bit
A 32bit
-----------
128bit
and 2^32 would be 4,294,967,296 shades of each channel which is > 16.7mil colors
class dismissed!
hmm 128 bit color? isnt 16.7mill = 2^24?
so if it was 16.7 mill per R G B
24bit R
24bit G
24bit B
------
72bit ?
Oh wait, plus 24bit alpha channel that would be 96bit
still less than 128 bit
now on the other hand
128bit/4 = 32 bit per channel
so R 32bit
G 32bit
B 32bit
A 32bit
-----------
128bit
and 2^32 would be 4,294,967,296 shades of each channel which is > 16.7mil colors
class dismissed!
Is reading in the bathroom considered as multi-tasking?
Senitel ::
128 bitne barve so dosti bolj pomembne zaradi drugih stvari kot zaradi tega, da imaš 2^32 odtenkov posamezne barve .
krho ::
ja a je mogoce kdo izracunal, koliko zasede slika velikosti 1600x1200 pikslov pri 128 bitni barvni globini?
malenkost manj kot 30MB Ups. moja graficna lahko shrani 2 frejma v svoj ram.
malenkost manj kot 30MB Ups. moja graficna lahko shrani 2 frejma v svoj ram.
Filo ::
freejack v prvem svojmu postu si objavil da ne bo igric za testiranje takih grafičnih čipov.......sicer ne vem zagotov, sam se mi zdi, da bo Doom III nekako poskrbel za zaposlenost čipa...aja ne sej vem zagotov..he he
freejack ::
Sej v bistvu nekatere igre deloma izkoriščajo kakšne novosti, vendar pa celotnega potenciala nikoli, moje mnenje. Čeprav je pa res, da pa zdej če bi zmetal vse nove funkcije not, vprašanje ali bi se kaj teple med sabo, glede stabilnost/performance. Mah,..bommo že vidli, pri računalništvu kaj napovedovat je tko ko igrat loto,.. imaš zelo malo možnosti, da kaj uganeš, če pa že, si pa preskrbljen do konc življenja
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | nVidiina Geforce 6600 serijaOddelek: Novice / Grafične kartice | 3209 (2457) | gfighter |
» | Bo delalo ali ne????Oddelek: Kaj kupiti | 1822 (1367) | Nejc Pintar |
» | Nakup grafične kartice do 45 000 SITOddelek: Kaj kupiti | 1363 (1163) | Sami |
» | ilyama vs samsungOddelek: Kaj kupiti | 1838 (1430) | koyotee |