» »

Windows 7 za petami Linuxa

Windows 7 za petami Linuxa

Slo-Tech - Statistike W3C, organizacije, ki skrbi za spletne standarde, kot so HTML, kažejo, da je bil Windows 7 že julija nameščen že na 1,24% računalnikih, čeprav je bil njegov izid takrat oddaljen še približno 3 mesece, na voljo pa sta bili le Beta in RC različici. Njegov delež se je v avgustu še nekoliko povečal, na 1,7%, ko je bil istočasno Linux nameščen na približno 2% računalnikih. Skupaj je Windows, jasno, daleč spredaj s 85%, h katerim je 0,13% uporabnikov prispevalo z uporabo Windows 98. Glavni je še vedno Windows XP s kar 60,5%, medtem ko je drugouvrščeno Visto uporabljalo slabih 23% obiskovalcev strani. OS X je utrjen na tretjem mestu s 7% uporabnikov.

Nezadržno raste delež tudi Firefoxu, ki je bil v juliju z različico 3.0 že za petami Internet Explorerju 7, s 23 oz. 24,74 odstotki. Izid Firefox 3.5 je nekoliko povečal razliko, saj je Firefox 3.0 izgubil precej več uporabnikov kot Internet Explorer 7. Slednja imata zdaj 17 oz. 23% tržnega deleža, medtem ko se je Firefox 3.5 s 6,6 povzpel na 13,4%. Skupno ima Internet Explorer še vedno 52% tržni delež, medtem ko Firefox uporablja približno tretjina vseh uporabnikov. V primerjavi z julijem je Firefox pridobil približno pol odstotka, medtem ko je Microsoft izgubil približno 0,6 odstotne točke uporabnikov iz julija.

Safari 4.0 in Chrome 2.0, ki sta bila v juliju izenačena na 3,1%, sta zrasla na 3,7 oz. 3,2%, medtem ko Opero uporablja zgolj 1,2% deskarjev. Na strani W3Counter si lahko ogledate še podrobnejše številke za julij in avgust.

62 komentarjev

«
1
2

mujek ::

Zanimivo je, da ima veliko uporabnikov še zmeraj 1024x768 resolucijo zaslona. Bogi....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mujek ()

Icematxyz ::

V tem trenutku sploh ni pomembno oziroma na prvi bojni črti vprašanje W7 - Linux.

Sedaj smo v obdobju kjer izrazito pomemben postaja podatek delež ki ga dosega posamezni internetni brskalnik.

Tukaj se bije simbolični boj. Windows ima na desktopu dovolj velik tržni delež da je vprašanje W7 - Linux manj pomembno vprašanje od vprašanja naprimer kašno je razmerje W7 - XP.

Sedaj smo v obdobju kjer ali bo Microsoft izgubil primat na področju spletnih brskalnikov ali ga ne bo! Vse poti vodijo k tej odločitvi v obdobju ki prihaja. Sam se že veselim izida. Ali se bo Microsoft izvlekel iz zagate v kateri je in ali bo prvič resneje izgubil neko področje ki ga je do sedaj brez težav obvladoval. Tukaj sedaj poteka bitka. Bitka ki je v tem trenutku večja od same vojne!

Zgodovina sprememb…

mtosev ::

lol. ljudje se uporabljajo Win 98 :D
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

sirotka ::

Svetovno dominacijo preprečila RC verzija win:O?

Kar se tiče brskalnikov je pa škoda, da ima Opera tako nizek delež, zadnja verzija je poštimana, tud flash ne nagaja več...

Matevžk ::

lol. ljudje se uporabljajo Win 98 :D

No, samo po sebi to še ni WTF, saj jih nekaj poznam in razumem: računalnik je delovna postaja za blagajno, deluje že dolgo in ni potrebe po menjavi, ker še nima nobenih težav, podatki se pa redno z USB ključki prenašajo v računovodstvo. WTF je pa seveda s takim računalnikom se priklapljati na medmrežje in brskati po spletu. :)
lp, Matevžk

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matevžk ()

Osprey ::

WTF je pa seveda s takim računalnikom se priklapljati na medmrežje in brskati po spletu.


Pravzaprav to postaja vedno bolj varno saj večina črvov/exploitov na teh računalnikih več ne deluje. :P

FireSnake ::


Sedaj smo v obdobju kjer ali bo Microsoft izgubil primat na področju spletnih brskalnikov ali ga ne bo!


Kaksno vprasanje je to? Ne, ali ga bo izgubil (govorim za brskalnike) ampak kdaj ga bo izgubil.

Zanimivo se mi pa zdi tole; OS X ima kar 7% delez, pa nima niti desetino toliko fanaticnih pripadnikov, kot Linux.

Pa se to; nedokoncan izdelek M$ja skorajda prehiti Linux (pa ceprav slednjemu se jaz dvigujem statistiko). Potem lahko oznacimo tisto o konkurenci (zadnjic je bila novica) za smesno floskulo.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Griffy ::


Pravzaprav to postaja vedno bolj varno saj večina črvov/exploitov na teh računalnikih več ne deluje. :P


je pa počasno, saj win98 ni "optimiziran" za multitasking (če primerjamo hitrost delovanja v win98 vs winXP, recimo) :) je pa res, da je za delavno postajo odlična izbira.

se pa strinjam s tem, da je win7 vs linux zgolj simboličnega pomena in le ena izmed nepotrebnih in nepomembnih primerjav na področju OSjev.

Xgeneration ::


se pa strinjam s tem, da je win7 vs linux zgolj simboličnega pomena in le ena izmed nepotrebnih in nepomembnih primerjav na področju OSjev.


a je res tako zelo težko razumet, da se to navaja zgolj kot zanimivost, ne pa kot neka primerjava. se strinjam, da je primerjava simbolična, ni pa nepotrebna.

zame je dejstvo, da je WIN7 že pred izidom nameščen na več računalnikih kot vsi Linuxi pač zanimivo dejstvo. in nikakor ne gre za neke resne primerjave...
LP

PrimozR ::

Svetovno dominacijo preprečila RC verzija win:O?

Kar se tiče brskalnikov je pa škoda, da ima Opera tako nizek delež, zadnja verzija je poštimana, tud flash ne nagaja več...

A samo 10 verzij so potrebovali? :D

opeter ::

Zanimivo je, da ima veliko uporabnikov še zmeraj 1024x768 resolucijo zaslona. Bogi....


Seveda. V eni od lokalnih firm so lani kupili 20 kom 19" LCD-jev (Fujitsu-Siemens) in ne boš verjel, vsi uporabljajo resolucijo 1024x768 pik. Zakaj? Ker je večina ljudi starejših in želijo imeti večje ikone v Windows XP. Enega sem vprašal, če ga ne moti meglen prikaz slike, pa je rekel, da ne, ker njemu so pomembne, da so ikone čim večje.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

mtosev ::

naj da na 800x640 da mu bojo dovolj velike. lol
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

ABX ::

Zanimivo je, da ima veliko uporabnikov še zmeraj 1024x768 resolucijo zaslona. Bogi....


Seveda. V eni od lokalnih firm so lani kupili 20 kom 19" LCD-jev (Fujitsu-Siemens) in ne boš verjel, vsi uporabljajo resolucijo 1024x768 pik. Zakaj? Ker je večina ljudi starejših in želijo imeti večje ikone v Windows XP. Enega sem vprašal, če ga ne moti meglen prikaz slike, pa je rekel, da ne, ker njemu so pomembne, da so ikone čim večje.


To je zelo pogost problem. Ne vem zakaj OS nima boljše opcije za slike in fonte. Vem ja, lahko nastaviš na Font size Large, vendar to ni dovolj za večino ljudi ki ima probleme z vidom.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

šernk ::

Vem ja, lahko nastaviš na Font size Large, vendar to ni dovolj za večino ljudi ki ima probleme z vidom.


tudi sam sem na XPjih uporabljal 1024x768, pa nimam nikakršnih problemov z vidom, zakaj se matrati brati mikroskopske pisave, če lahko vse skupaj enostavno povečaš?

v linuxu uporabljam sedaj max resolucijo 1280 x 1024 imam pa vse strani v firefoxu povečane pisave kar precej. ker mi je precej lažje gledati v ekran iz razdalje 1m in normalno brati, kot pa se matrati s pol metra.

to ali imam 800x640 ali neko 1280x1024 je pač odvisno od mene.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

kow ::

Verjetno gre večinoma za prenosnike?

FireSnake ::

Svetovno dominacijo preprečila RC verzija win:O?

Kar se tiče brskalnikov je pa škoda, da ima Opera tako nizek delež, zadnja verzija je poštimana, tud flash ne nagaja več...

A samo 10 verzij so potrebovali? :D


No, ce bi bil malo bolj razgledan, bi vedel, da je Opera (ko je javno izsla) ze imela stevilko verzije 2.0.

Pac malo bolj "hitijo" s stevilkami, kar pa ne pomeni popolnoma nic.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

LordPero ::

DPI anyone?
Ker tako sem jaz v eni firmi rešu ta problem, pa so bli vsi happy, ker ostrina slike se pač opazi, potencialno lahko tudi glava majn/ne boli.
Aja, pa velikost ikon & stuff -problem ni v tem da kdo ne bi vidu na 19" (12×10) ekranih ampak v tem, da se folk noče navadit na karkoli novega. Če bi jim tako že na začetku predstavili bi blo takoj vse super in nobenega ne bi nič motlo.

Sicer pa ja, odvisno od pozicije tudi sam veliko spreminjam razne velikosti naekranskega stuffa, od zooma spletnih strani in videa do ikon na namizju (kjer jih imam velike in potem več kot se mi jih nabira bol jih manjšam vse do Ctlr+A, Del, Enter manevra).
LordPero

Aljaz1980 ::


Zanimivo se mi pa zdi tole; OS X ima kar 7% delez, pa nima niti desetino toliko fanaticnih pripadnikov, kot Linux.
dvomim

nekikr ::

Jaz bi se pa kar strinjal. Saj imaš težake na vseh koncih ampak Linux jih ima neprimerno več kot OSx in Win skupaj (seveda moja subjektivna ocena). Mislim, da je tudi v tem problem, da je odstotek desktop uporabe Linuxa tak kot je...

Relanium ::

lol. ljudje se uporabljajo Win 98 :D

Js lih tak še zmer furam avto letnik 94 :)
Sj je sam stvar prevoza (in pa cene, naj avto služi meni, ne pa da jaz služim avtu)

mtosev ::

ja primerjat avto in software je dobra fora. uporabljati win 98 bi bilo enako kot da se kdo koliko vozi z avtom iz leta 1969.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

bluefish ::

Oh, mtosev, spet tvoja logika po kateri je važno samo to, da imaš najnovejše.

Relanium ::

ajaj mtosev :))
če služi... zaka menjat?

PrimozR ::

ja primerjat avto in software je dobra fora. uporabljati win 98 bi bilo enako kot da se kdo koliko vozi z avtom iz leta 1969.

In kaj je narobe z avtom iz leta 69?

mtosev ::

nic ni narobe razen da je zastarel/outdated. enako kot je win 98.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Matevžk ::

Ni nujno! Z nekaj finančnega vložka lahko posamezne komponente sproti posodabljaš! Tako kot pri Wi.... oh, wait. Sranje, zaprtokodni so, nič ne bo.
lp, Matevžk

PrimozR ::

nic ni narobe razen da je zastarel/outdated. enako kot je win 98.

In če je 'zastarel' oz. 'outdated'? Marsiker avto iz let 98 je veliko boljši, predvsem pa nekajkrat dražji od avta iz leta 2009.

opeter ::

mtosev tega nikoli ne bo razumel.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

win64 ::

ja primerjat avto in software je dobra fora. uporabljati win 98 bi bilo enako kot da se kdo koliko vozi z avtom iz leta 1969.

In kaj je narobe z avtom iz leta 69?

Če že gremo tolko s teme in naredimo primerjavo, definirajmo:
- OS je vodljivost(mehanski oprijem, aerodinamika) in vse kar je s tem povezano.
- Strojna oprema je pogonski agregat.

Pri avtu iz leta 69 maš slab OS, ki je tudi pri boljši strojni opremi v povprečju počasnejši(hitrejši na ravninah, počasnejši v ovinkih) in manj zanesljiv.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: win64 ()

Utk ::

Linux je traktor, windows pa avto. Če ne RABIŠ traktorja, si kupi avto.
(Če pa rabiš traktor, nehaj bit kmet in se začni ukvarjat s čim drugim)

mtosev ::

star avto mas ljubiteljsko. kdo se bi se vozil s takim starim avtom ne vem. verjetno porabi vec goriva kot novejsi, je manj varen, ima manj opreme (nima ABS, airbag, klimo,...). ze dolgo casa nisem videl Ficeka ali Zastavo 101 na Slo cestah.

enako tak imas stari OS ljubiteljsko, ker kaj resniga z njim ne mores.

drugace se strinjam z win64.

win 98 pa ne mores primerjat z avtom iz leta 1998, ker OS/hardware zastara 5x prej kot avto.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

bluefish ::

Torej bi morale imeti blagajne in sistemi s podobnim namenom nameščeno Visto ali 7?

mtosev ::

jaz v gostilnah vidim DOS. samo kot informacija.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

bluefish ::

jaz v gostilnah vidim DOS. samo kot informacija.
Lej, lahko sedaj seciraš moje stavke do vsake črke, ampak point je upam jasen.

PrimozR ::

star avto mas ljubiteljsko. kdo se bi se vozil s takim starim avtom ne vem. verjetno porabi vec goriva kot novejsi, je manj varen, ima manj opreme (nima ABS, airbag, klimo,...). ze dolgo casa nisem videl Ficeka ali Zastavo 101 na Slo cestah.

enako tak imas stari OS ljubiteljsko, ker kaj resniga z njim ne mores.

drugace se strinjam z win64.

win 98 pa ne mores primerjat z avtom iz leta 1998, ker OS/hardware zastara 5x prej kot avto.

Starega minija bi brez problema imel za vsakodnevno fjakanje, če bi pasal vanj (še nisem probal). Sicer pa tudi moj avto iz leta 97 nima airbaga, ABSa, klime, itd. Your point being?

mtosev ::

star avto mas ljubiteljsko. kdo se bi se vozil s takim starim avtom ne vem. verjetno porabi vec goriva kot novejsi, je manj varen, ima manj opreme (nima ABS, airbag, klimo,...). ze dolgo casa nisem videl Ficeka ali Zastavo 101 na Slo cestah.

enako tak imas stari OS ljubiteljsko, ker kaj resniga z njim ne mores.

drugace se strinjam z win64.

win 98 pa ne mores primerjat z avtom iz leta 1998, ker OS/hardware zastara 5x prej kot avto.

Starega minija bi brez problema imel za vsakodnevno fjakanje, če bi pasal vanj (še nisem probal). Sicer pa tudi moj avto iz leta 97 nima airbaga, ABSa, klime, itd. Your point being?

win 98 pa ne mores primerjat z avtom iz leta 1998, ker OS/hardware zastara 5x prej kot avto.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

šernk ::

pa primerjajmo mustanga 67`...sicer pa mtosev...tvoj podpis pove vse...new i7 pc, win 7 and new lcd... zame so to le številke ki ne pomenijo nič... kaj mi pomaga 2x boljši sistem...če pa na starem zaradi optimizacije vse ovinke zvozim 2x hitreje?

če citiram win64 in malo popravim: OS je vodljivost (mehanski oprijem, aerodinamika), ki pa se jo z dobrimi gumami in optimiziranim tlakom, da precej izboljšati

edit: GM vs microsoft [vic] je kar resničen glede teh primerjav :D
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: šernk ()

MrBrdo ::

windows 7 owns.
MrBrdo

CoolBits ::

Owns who... you?

TeMpL ::

Linux je traktor, windows pa avto. Če ne RABIŠ traktorja, si kupi avto.
(Če pa rabiš traktor, nehaj bit kmet in se začni ukvarjat s čim drugim)


Mislim, da bi lahto ta stavek določili vsaj za izjavo leta, če že ne desetletja!

preem ::

res bravooooo. Dej napiš knjgio, bom prvi v vrsti na podpisovanju v kakšnem mercator centru.

aiko ::

lol. ljudje se uporabljajo Win 98 :D

Js lih tak še zmer furam avto letnik 94 :)
Sj je sam stvar prevoza (in pa cene, naj avto služi meni, ne pa da jaz služim avtu)


Točno! Moj avto je tudi letnik '92, pa zakaj bi ga menjal?
1. Dela bp (letni stroški vzdrževanja 100-150 €)
2. Ima komplet elek. paket (šipe, ogledala, centralno, celo anteno..)
3. ima klimo , servo volan in abs, injection - katalizator
4. ima airbag x2, ortopedske sedeže, original 6 zvočnikov
5. pije 7-8 l na 100
6. Stane 1000€ in služi namenu!

Torej, zakaj bi menjal? Aja, točno, je outdated...
Z novim "pridobim" le to, da je moja denarnica lažja za min. 12.000€, ter da lahko rečem, da je nov.... ne, hvala.. (pa še letni stroški so večji - ni konkurence)...

Zdaj pa to daj v rač. svet... (nov os, nov software, nova mašina... nepotreben strošek)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: aiko ()

darkolord ::

Z novim pridobiš mnogo večjo varnost, recimo.

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Kar je pa do nesreče čisto irelevantno... :)

Matevžk ::

In ker veš, kdaj bo do nesreče prišlo, boš ravno pravi čas zamenjal avto, da se boš zaletel z novim.
lp, Matevžk

darkolord ::

Kar je pa do nesreče čisto irelevantno... :)
Tko kot je poraba irelevantna dokler ne porabiš celega tanka oz. greš naslednjič tankat

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Nekaj sem ravno ugotovil. Medtem ko smo debatirali o tem in onem bi morali spremeniti naslov novice iz "Windows 7 za petami Linuxa" v "Windows 7 prehitel Linux", saj se je število uporabnikov v tem času že dovolj povečalo :)

World domination proceeding as planned, huh? :)

PrimozR ::

Po čem sklepaš, da je WIn 7 že prehitel Windows?

GupeM ::

Linux je traktor, windows pa avto. Če ne RABIŠ traktorja, si kupi avto.
(Če pa rabiš traktor, nehaj bit kmet in se začni ukvarjat s čim drugim)


CrniE, se popolnoma strinjam. Jedli bomo pa... zrak? Vsak zrezek smrdi preden zares postane zrezek. Če si slučajno vegetarijanec ti povem še to da se tudi zelenjava gnoji s hlevskim gnojem. Ki btw ravno tako smrdi.

Ravno včeraj sem dobil mejl v katerem so bile zapisane različne misli iz šolskih spisov. Ena od "misli" se je glasila:
Oče je včasih živel na podeželju. On je videl živo kravo.

CrniE, si mogoče ti to napisal?
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

IE še vedno izgublja, Chrome pridobiva

Oddelek: Novice / Brskalniki
3612167 (9885) dux
»

Internet Explorer 9 v prvem dnevu solidno

Oddelek: Novice / Brskalniki
4011558 (10048) Bor H
»

Firefox 3.5 najbolj razširjen brskalnik (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
10910818 (8600) Gandalfar
»

Firefox tretji najhitrejši brskalnik

Oddelek: Novice / Brskalniki
356647 (4044) GoldRakun
»

Slovenija: Firefox prevzel vodstvo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Brskalniki
13118891 (12906) poweroff

Več podobnih tem