» »

AMD pokazal delujočo DirectX 11 kartico

AMD pokazal delujočo DirectX 11 kartico

Valujoča čipka

vir: PC Perspective

Temnejše sence

vir: PC Perspective
PC Perspective - Fantje s PC Perspective so se pred začetkom QuakeCona ustavili v hotelski sobi AMDja, kjer so si ogledali dva delujoča sistema, v katerih sta se nahajali referenčni kartici z DirectX 11 grafičnim čipom. Avtorji prispevka niso smeli pogledati v notranjost ohišja, a so prek zadnje stranice ohišja videli, da kartica in njen hladilni sistem, jasno, zasedata dve reži, ter da je opremljena z enim DVI izhodom ter dvema DisplayPortoma. AMD kljub prepričevanju ni želel izdati kakršnihkoli podatkov o kartici. Na prvem sistemu je tekel Wolfenstein v DirectX 9 načinu, kar je pravzaprav dokaj pomemben podatek, saj to pomeni, da je čip že sposoben poganjati prave igre in ne le demonstracij, izdelanih za prikaz tehničnih zmogljivosti. Drug sistem je bil namenjen prav prikazu teh demonstracij, saj si je bilo na njem mogoče ogledati nekaj funkcij DirectX 11. Na zaslonu je bila valujoča čipka, ki za prikaz zahteva izrisovanje ogromnega števila trikotnikov. Le-to je kartica prikazovala s približno 78 FPS na ločljivosti 2560 x 1600 pik. Demo je prikazal tudi naprednejše senčenje, ki sence naredi še temnejše in bolj realistične. Napovedan izid kartice še vedno drži za konec jeseni oz. zgodnjo zimo.

24 komentarjev

bluefish ::

Prva slika ni čipka, temveč wireframe pogled na kamnita tal, ki so bila do sedaj generirana s pomočjo bump mape.

subby ::

no, sam da je delujoča

bluefish ::

nVidia pa le upajmo, da tokrat ne bo zaspala, saj konkretnejših informacij še ni. Naj pa bi najavili svoje kartice na neki njihovi konferenci, ki je konec septembra.

Cancer ::

Še nekaj informacij: http://www.techpowerup.com/101730/ATI__...

Datum izida kartic naj bi bil 10. septebmer.

BALAST ::

78 FPS na ločljivosti 2560 x 1600 pik

Glede da gre to samo za izrisovanje mreže bo zmogljivost končne aplikacije večkrat slabša. Bomo videli 10. septembra, ko naj bi prišla Atijeva 5800 generacija na trg.

FireSnake ::

Graficni del AMDja hara :D

Haha, dobra :P

Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Senitel ::

Glede da gre to samo za izrisovanje mreže bo zmogljivost končne aplikacije večkrat slabša. Bomo videli 10. septembra, ko naj bi prišla Atijeva 5800 generacija na trg.

Saj v tem primeru sploh nimaš neke končne aplikacije. Gre se da zamenjaš par 10 trikotnikov in zelo zahteven pixel shader, ki preriše cel zaslon, z zelo enostavnim pixel shaderjem in generiraš ustrezno število trikotnikov z ustrezno topologijo.
Vprašanje je edino kako hitri bodo DX11 GPU-ji pri postavljanju trikotnikov. 850M trikotnikov na 4890 se zdi veliko ampak... >:D

mtosev ::

moja naslednja grafa. razen ce nvidia ne naredi kaj boljsega. :D
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

PrimozR ::

Prva slika ni čipka, temveč wireframe pogled na kamnita tal, ki so bila do sedaj generirana s pomočjo bump mape.

Pa je res samo wireframe, ja. Mea culpa, but it's so beautiful :)

InXs ::

Kakorkoli vse čestitke za ATI/AMD. Nvdia upam, da ne zaostaja... meni je Nvidia še zmeraj zakon že od Geforca 2.
Experience the Best of the Digital Age

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: InXs ()

gruntfürmich ::

kako pa je z driverji pri nvidia / ati? ker jst imam že 6 let radeone in se mi zdi da vsake tolk časa pridejo ven čudni driverji, tko da se grafa malce čudno obnaša v določenih okoliščinah.
kak pa je to poskrbljeno pri nvidii?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

subby ::

gruntfürmich:
osebno težav z nvidia driverji še nisem imel, prihajajo updejti tudi kar pogosto
kolikor imam z ati grafikami izkušenj, navadni driverji so ok, medtem ko je mobility varianta totalno zanemarjena

Dr_M ::

10. septembra bo paper launch. Kdaj bodo pa dejansko v prodaji, je pa drugo. :)
In ja, nvidia bo izdala nekaj boljsega (se vedno je), samo uprasanje je kdaj. :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

bluefish ::

In ja, nvidia bo izdala nekaj boljsega (se vedno je), samo uprasanje je kdaj. :)
Pri konkretnih serijah temu žal ni tako.

10. septembra bo paper launch. Kdaj bodo pa dejansko v prodaji, je pa drugo. :)
Ciljajo na konec oktobra ob izidu Windows 7, v najslabšem primeru pa nekje v pričetku drugega leta.

Dr_M ::

Pri konkretnih serijah temu žal ni tako.


Pa ravno pri teh je :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Cancer ::

bluefish ::

Pa ravno pri teh je :)
Res? Kaj konkretno bi predlagal v rangu 4770? Seveda cenovno in po zmogljivosti.

Sicer tudi jaz čakam na potezo nVidie, ker imam zaenkrat veliko boljše izkušnje.

Dr_M ::

4770 je zelo dobra graficna, definitivno P/P, edino fali model z 1GB. Zato meni ni zanimiva.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Spc ::

Kdo bo te uporabljal DX11 ko pa še DX 10 ni v uporabi.
Razvijalci špilov pa najraje uporabljajo 9.0c ker se bojijo, da ljudje nebi menjali stistema oz. šli na visto in tako noben nebi igral exclusive dx10 špilov.
 

subby ::

če bo sedmica zamenjala xpje, zakaj pa ne. 9.0c se najbrž večinoma uporablja samo zato, ker se vista ni prijela

Furbo ::

Super lahko si obetamo simulacije klekljanja idrijske čipke :>
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

ABX ::

Za trenutni flop DX10 je kriva Vista. Pa to da rabiš i7 za 60FPS.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

_Enterprise_ ::

Temnejše sence? LOL
ambient occlusion tbh, temnejše sence pa res ni problem narest ...

Senitel ::

Ta demo s "temnejšimi sencami" je ambient occlusion. Običajno za (screen space) ambient oclusion špili vzamejo Z buffer in ga prefiltrirajo na četrtino velikosti (če igraš na 1920x1200 to pomeni na 960x600), tam naredijo occlusion teste in rezultat raztegnejo nazaj (gaussian blur + noise recimo).
Prvi downsample jasno izgubi precej detajlov, predvsem tam kjer se Z spreminja hitro (kot je onle zračnik na sliki). Ga pa načeloma potrebuješ, ker sicer bo SSAO potreboval 4x več časa. Torej če sedaj potrebuješ 10ms (torej največ 100fps), boš potem potreboval 40ms (torej največ 25fps).

Tale demo dela SSAO na celotnem Z bufferju in stvar je tudi na prihajajoči AMD kartici še vedno prepočasna (na eni drugi strani so omenjali 22fps na 2560x1600). Ampak point tega demota je, da lahko te screen space efekte namesto v pixel shaderjih (kot dosedaj) v DX11 delamo v compute shaderjih. In da so za te zadeve compute shaderji že po naravi hitrejši. Konkretno za ta demo pride prihajajoči radeon s compute shaderji na 45fps na 2560x1600.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bo Crysis 2 omejen le na DirectX 9? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
7122714 (20771) korenje3
»

ATI razposlal že 11 milijonov DirectX 11 čipov

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
3411309 (9722) Senitel
»

Videozid v vsako vas

Oddelek: Novice / --Nerazporejeno--
204650 (2531) G-man
»

AMD: DX11 leta 2009? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
9410058 (7018) Senitel

Več podobnih tem