» »

KDE dosegel milijon prispevkov programske kode

KDE dosegel milijon prispevkov programske kode

Slo-Tech - Pred nekaj dnevi je projekt KDE oznanil, da so dosegli milijonti prispevek kode.

KDE, je napredno in zmogljivo odprtokodno namizno okolje v katerega je svojo kodo prispevalo na tisoče prostovoljcev. Zanimiva je tudi rast prispevkov programske kode. Januarja 2006 je bilo v KDE prispevanih 500.000 kosov kode, decembra 2007 750.000, ta mesec pa je število prispevkov doseglo (in preseglo) milijon.

Podatki kažejo, da je KDE zdrav projekt, odprtokodni model razvoja pa deluje. Pri KDE tudi napovedujejo, da bodo za "zbiranje" kode v prihodnosti namesto Subversion pričeli uporabljati Git.

101 komentar

«
1
2 3

MrStein ::

milijon commit-ov...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Poldi112 ::

Tale link rast prispevkov kaže na ubuntu.si s praktično enako vsebino.

Drugače je pa kde definitivno zdrav in napreden.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

kumpa ::

dej naredte anketo kde al gnome

filip007 ::

Saj je bil že čas, KDE ponavad sesujem v 5 min, Gnome pa dela kot urca.
Trevor Philips Industries

Pithlit ::

Če hočeš lahko sesuješ karkoli. Meni pa KDE deluje kot urca. Oh lejga šmenta. Funny ane.

Pa Gnome tudi. Pa xfce4. Pa e17. Pa e16. (za ostale mi pa zmanjka mlinčkov) A je res treba u drek potiskat vse ki niso 'naši'?

Se pa lahko tudi drugače vprašamo... Ali dela katerikoli MS-ov WM kjerkoli drugje kot na MS platformi? Kaj pa Gnome... šiba na Win*? Ne? Oh lej ga Alojza... KDE na Win. Hja... po mojem je to kar velik dokaz o živahnosti in zdravju projekta. Bi se lahko še kdo kaj naučil od njih (kde.org).

Pa da ne bo pomote. KDE mi ne sede. Pa Gnome in Windows (katerikoli okus) tudi ne.
Life is as complicated as we make it...

filip007 ::

KDE se mi zdi da uporabljajo mlajši uporabniki in začetniki...

KDE je imel neke bedne kernel napake non-stop je zdaj kaj bolje, sem enkrat na Suse naložil njihov KDE 4 paket in zamenjam samo ozadje in se sesuje vse skupaj.
Trevor Philips Industries

roberto1 ::

Sem pred kratkim sprobal skoraj vse možne Linux distribucije (Mandriva, Ubuntu, OPensuse....) in prav na vseh se mi je KDE sesuval ali pa deloval s polžjo hitrostjo. Gnome dela kar ok. Ne vem zakaj je zadeva sploh zunaj če pa je totalno nestabilna!
Kar se tiče winsow pa je moje mnenje takšno. Linux gor ali dol, zastonj ali ne, po mojem mnenju se noben Linux ne more primerjat z Winsi. Če ne bi bilo winsow bi lahko verjetno večino stvari opravil tako v Linuxu, ampak zakaj bi si to delal? Lepo je da se fantje in dekleta trudijo, ampak če bodo hoteli prepričati mene se bodo morali še bolj potruditi:). Govorim seveda o desktop uporabi!

lpt
Someday never comes!

WamPIRe- ::

Js prisegam na Gnome že od Fedore 7. Sedaj sem na Ubuntu 9.04 kjer mi vse deluje kot je treba in tako Windows 7 nisem pognal že več kot dober mesec, tako doma, kot v službi. Pa še edina igra, ki jo res igram deluje perfektno na Linux sistemu ;)

Kar se KDEja tiče... preizkusil sem verzije mislim, da od 3.0 naprej in mi nekako ni sedel in se ga nisem mogel navaditi (prehod iz Win XP). Je pa KDE 3.5 izredno soliden in hiter. 4.0 sploh preizkusil nisem glede na komentarje drugih uporabnikov. Je pa res da sem s sesuvanjem imel obilo problemov s KDE... vsaj tja do 3.5. kar je bil glavni razlog da sem se odločil na Gnome.

w00tnes ::

KDE 3.5 >> 4.x! :)
3.5 dela super, medtem ko 4.x ima neke cudne muhe* (izginjanje widgetov al wtv ma v unem taskbaru, sesipanje cisto na random, ipd)

Poleg tega pa ima 4.x cedalje manj nastavitev (in tudi aplikacije "delane za KDE 4.x" so cedalje bolj v kurcu - amarok 2 je totaln podn od podna, nobenih nastavitev, vse je reseno z absurdno velikimi widgeti in nazadnje, ko si zlozim skup vse kar sem imel pac na 1.4.8, je zadeva toliko velika, da bi rabil 40" ekran samo za to aplikacijo!)

*pac moja opazanja, lahko da drugim pa dela cisto OK

poweroff ::

Sem pred kratkim sprobal skoraj vse možne Linux distribucije (Mandriva, Ubuntu, OPensuse....) in prav na vseh se mi je KDE sesuval ali pa deloval s polžjo hitrostjo. Gnome dela kar ok. Ne vem zakaj je zadeva sploh zunaj če pa je totalno nestabilna!

Razlog je v tem, da KDE 4 ni bil namenjen končnim uporabnikom. Žal so ga vse distribucije hitro pograbile...

Sicer pa, če si Linux probal pred enim letom, to ne pomeni nič. Linux se namreč zelo hitro rtazvija. V pol leta se stvari lahko precej drastično spremenijo...
sudo poweroff

driver_x ::

Po mojih izkušnjah je imel KDE 4 precej težav, ki pa so se v glavnem nanašale na razne nastavitve in podobno. Ko je bil sistem nastavljen, je deloval. 4.1 in 4.2 sta bila pomembna koraka naprej. Sedaj za delo uporabljam beto 4.3, s katero na nobenem izmed obeh delovnih računalnikov nimam problemov, kakor tudi na domačem ne.

roberto: če pričakuješ, da te bo na dom prišel prepričevati KDE-jev akviziter, potem raje uporabljaj kaj drugega.

roberto1 ::

@FireSnake - se podpišem, mogoče je tale post bolje ubesedil to kar sem hotel povedat, kot vsi moji zgornji posti!lpt
Someday never comes!

gzibret ::

Ne se kregat prosim (brisano 10 postov).
Vse je za neki dobr!

arjan_t ::


KDE je imel neke bedne kernel napake non-stop je zdaj kaj bolje, sem enkrat na Suse naložil njihov KDE 4 paket in zamenjam samo ozadje in se sesuje vse skupaj.


kaj točno ima KDE s kernelom?

AnonimkeOP ::

KDE se mi zdi da uporabljajo mlajši uporabniki in začetniki...

Linus par let nazaj o gnome:
This 'users are idiots, and are confused by functionality' mentality of Gnome is a disease. If you think your users are idiots, only idiots will use it. I don't use Gnome, because in striving to be simple, it has long since reached the point where it simply doesn't do what I need it to do.

... je pa res da je pa lih letos cesar baje spet switchnu na gnome, ker mu pa zdej ni vsec vec KDE :)
www.anonimke.com

arjan_t ::


... je pa res da je pa lih letos cesar baje spet switchnu na gnome, ker mu pa zdej ni vsec vec KDE :)


ob izidu fedore 9, ki je pakirala samo kde 4.0

uporabljam fedoro od 10 naprej in kde deluje stabilno, plasme mi še ni uspelo sesut, 1x je samo kmail in zelo redko kopete ob ugašanju računalnika

filip007 ::

Opa se opravičujem, če sem užalil KDE "junior persona".
Trevor Philips Industries

arjan_t ::

Opa se opravičujem, če sem užalil KDE "junior persona".


komu ti to?

fedoro uporabljam od 10 naprej, prej sem kubuntu (njihova kde podpora je žalostna) in suse

filip007 ::

Brišejo poste to je to...

Kaj imaš zdaj feforo, kubuntu, ali suse...probaj še Xubuntu.
Trevor Philips Industries

Poldi112 ::

>Saj je bil že čas, KDE ponavad sesujem v 5 min, Gnome pa dela kot urca.

Tistih 23 vrstic kode verjamem da jim je uspelo narediti rock-solid.

>KDE se mi zdi da uporabljajo mlajši uporabniki in začetniki...

S poudarkom na "se mi zdi". Meni se pa zdi, da Gnome uporabljajo samo stare mame, ki imajo težave s funkcionalnostjo.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Poldi112 ::

>Kaj imaš zdaj feforo, kubuntu, ali suse...probaj še Xubuntu.

Debian Lenny, ki bo imel support še leta, ima privzeto še vedno 3.5 vejo (če vzameš kde). Xubuntu pa ni za človeka, ki mu je všeč KDE.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

kriko1 ::

KDE 4.3 je absolutno killer zadeva, koncept widgetov je kar kul - lahko jih vtikaš kamorkoli.
Čakam še na lep installer za windows, tako da bom imel KDE kjerkoli - v službi ali doma ne glede na OS.

techfreak :) ::

Sem uporabnik Gnome, ker mi je nekako bolj všeč od KDEja. Res pa je, da ga že kar nekaj časa nisem probal ...

jype ::

Jaz sem tako vajen KDEjevega UIja, da na drugih vmesnikih ne delam niti 30% tako učinkovito, kot delam s KDEjem, predvsem zaradi njegovega odličnega okenskega upravljalnika in njegovega sistema za zaganjanje programov (ki so ga v zadnjih 5 letih povzeli tako OS X kot tudi Windows, ker so vse ostale možnosti enostavno bistveno slabše).

Dr_M ::

Stvar navade.

Zdele sem si zagnal live cd Ubuntu 9.04 in se kar dobro znajdem v gnome. Je preprost in ucinkovit.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

jype ::

Dr_M> Je preprost in ucinkovit.

Ja, za browser pognat je čist dovolj dober, se strinjam.

poweroff ::

Pa kaj se bomo kregali zdaj?

Na Linuxu imaš lahko oboje - Gnome in KDE. Svoboda izbire pač...
sudo poweroff

Dr_M ::

Ja, za browser pognat je čist dovolj dober, se strinjam.


Vse nastavitve so na dosegu dveh klikov, tudi meni z programi. Nevem kaj temu fali?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

hamax ::

Dr_m> je preprost in ucinkovit.

Saj ta stavek je popolnoma toce.

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: Mavrik ()

Stipex ::

Pa kaj se bomo kregali zdaj?

Na Linuxu imaš lahko oboje - Gnome in KDE. Svoboda izbire pač...

Kar pa je problem, npr v Gnome okolju si zaželiš neko K-aplikacijo in rabiš potem zato skoraj polovico KDEja, premakneš miško iz gtk v qt aplikacijo pa se že spremeni kurzor, dpi nastavitve, itd. User interface ni enoten kadar uporabljaš nabor aplikacij iz različnih okolij.Js v tem vidim problem in ne prednost, saj si kot uporabnik, navajen skladnosti in enotnosti UI v Windows okolju želim to tudi pri konkurenci, če se že podaja v desktop vode...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Stipex ()

kriko1 ::

Skladnost v windows okolju? A se hecaš...
Jaz uporabljam samo kde - nimam nobene potrebe po gnome aplikacijah in vse štima.

drola ::

Eclipse pa Netbeans pa nimata kake dobre Qt alternative... al pač?
https://drola.si

jype ::

Dr_M> Vse nastavitve so na dosegu dveh klikov, tudi meni z programi. Nevem kaj temu fali?

Hihi.

driver_x ::

Kaj je narobe z NetBeans v KDE?

LedStorm+++ ::

Jaz zadnje čase več preždim na Linux Mint 7_x64, kot na Visti. To pa zato, ker je dost zafrkavanja z Visto, aktivacija, šoferji itd. Se utrudim takoj.

Nekaj časa sem imel KDE a je tud dost zafrkavanja in ugotovil sem da mi Gnome bolj sede. Prej vse opravim v gnomu... Popravke dol daš in shraniš AptOnCD itd... Wow :)
Pingvin :-)

drola ::

Kaj je narobe z NetBeans v KDE?


Zgoraj so omenjali manjko potrebe po GNOME aplikacijah.
https://drola.si

Ted ::

Kdor ne verjame v KDE naj preizkusi novo Fedoro s KDE-jem. KDE je že od 4.2 verzije zelo dober desktop.
Mah...

Highlander ::

Nazadnje sem uporabljal KDE 3.2 na Slacku in mi je bil simpaticen... Zdej sm pa na hitro pogledal screenshote od KDE 4.2 na njihovi strani in mi videz zgleda nekam zlo neposrecena kopija 70% Max OS X (siva okencka) in 30 Viste (svetlo zelene prosojne povrsine). A je res tako hudo? :(

Poldi112 ::

>premakneš miško iz gtk v qt aplikacijo pa se že spremeni kurzor, dpi nastavitve, itd.

Um, od kje ti to? Ker afaik FF in OOo temeljita na GTK, pa se te stvari nič ne spreminjajo.

>User interface ni enoten kadar uporabljaš nabor aplikacij iz različnih okolij.Js v tem vidim problem in ne prednost, saj si kot uporabnik, navajen skladnosti in enotnosti UI v Windows okolju želim to tudi pri konkurenci, če se že podaja v desktop vode...

Kdo te sili da uporabljaš aplikacije drugih namizij? Lahko se sam omejiš na recimo KDE aplikacije in si na istem kot bi bil v win. Da sploh ne začnem o tem kako ta enoten interface to ni...
Btw, kaj uporabljaš za torrente in kaj za mp3-je, glede na to da ti je interface tako pomemben? In kaj za dvd-je?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

jype ::

Highlander> Zdej sm pa na hitro pogledal screenshote od KDE 4.2 na njihovi strani in mi videz zgleda nekam zlo neposrecena kopija 70% Max OS X (siva okencka) in 30 Viste (svetlo zelene prosojne povrsine). A je res tako hudo? :(

Če te skrbi izgled, potem KDE ni zate, ker KDE ne določa izgleda _nobenega_ elementa na ekranu.

Pithlit ::

Btw, kaj uporabljaš za torrente in kaj za mp3-je, glede na to da ti je interface tako pomemben? In kaj za dvd-je?

Pogosto uporabljane aplikacije:
Eterm 0.9.5
Opera 10.xx
Firefox 3.5
Links 2.1pre37
Amarok 1.4.9.1
Xchat 2.8.4
irssi 0.8.12
Konqueror 3.5.9
Thunderbird 2.0.0.16
Ktorrent 2.2.6
rtorrent (pač ena tazadnjih verzij)
GIMP 2.4.5
K3B 1.0.4
Inkscape 0.46
OOo 2.4.1
+ par alternativ temle pa še kaj drugega

In lejga zlomka... sploh ne pogrešam nekega 'enotnega' izgleda... zakaj? Ker
1. večine tega programja niti opazim ne ker pač ž nečim DELAM in ne GLEDAM kako lepe ali grde knofe ima v orodni vrstici.
2. Amarok, recimo, šiba v ozadju. Ni mi ga treba niti enkrat pogledat zato da stvar dela.
3. Nekateri pa podpirajo custom skin-e tako da itak zgledajo več ali manj po svoje.
Vse aplikacije pa se mi zaganjajo borderless. In brez odvečnih 'orodnih' vrstic. Stvari ki delujejo s prozornim ozadjem se zaganjajo pač kot take (in se kot take tudi 'zlijejo' z ozadjem in jih niti vidim ne dokler jih ne rabim).

Ampak šminkerji pač rabijo "oooh" in "aaah" gumbke... No, pa ne uporabljam KDE na tem mlinčku. Ampak mi res ni jasno kaj naj bi KDE falilo (tko da je treba tolko pljuvat čez).
Life is as complicated as we make it...

SlimDeluxe ::

Meni pa je zanimivo to, da so šli s SVNja na Git :) Verjetno je za odprtokodne projekte s takim številom commitov bolj primeren.

Highlander ::

Če te skrbi izgled, potem KDE ni zate, ker KDE ne določa izgleda _nobenega_ elementa na ekranu.


Ze v redu, ampak sam si pa tudi ne bom sel delat "eyecandyja", preprosto zato ker nimam casa in niti nisem sposoben. Kot zal tudi ni vecina avtorjev na KDE Look in podobnih straneh, tako da na koncu ponavadi pristanem kar na "default" temi. Sicer pa me je bolj zanimalo, ali res mozno, da je na koncu doseg takega vele projekta, Plazme ipd. le bledo kopiranje najbolj znanih... :(

Sicer pa, da ne bo pomote, sam mocno preferiram vznasanje ukazov vs. klikanje. V profi programih, kot so Matlab, Latex, Zemax, tud jaz ne pograsam nobenih ikonic, izgleda, ipd. Za ostalo solato, ki jo obcasno pozenem, pa me moti, ce ima vsak neke svoje fore in vse skupi izgleda kot nepospravljena najstniska soba, kjer je deset ljudi delalo vsak neki po svoje, seveda "boljse" od ostalih...

Aja, pa KDE mi je kul - samo lahko bi bil se boljsi in lepsi!

jype ::

Highlander> samo lahko bi bil se boljsi in lepsi!

Jah, ker je večini trenutnih uporabnikov praktično vseeno, kako zgleda, se bo glede tega nekdo moral potrudit, ane.

WhiteAngel ::

KDE 4.2 pod KUbuntu je zelo dober desktop in sploh ni neko skrpucalo, kot nekateri tu šinfate. 4.0 je bila žalost. 4.1 boljši, a še vedno žalost.

Kar se tiče pa poenotenja izgleda - Za Qt aplikacije v Gnomeovem okolju je sam Qt razvil QGtkStyle, ki za izgled aplikacije uporabi Gnomeove gradnike. Kar se tiče pa Gtk aplikacij pod KDE-jem pa se več ne uporablja GtkQtEngine (ki je imel kar nekaj težav roko na srce), ampak kar native Gtk izris, ki uporablja isto temo kot KDE. Teme pa definirajo veliko stvari (ne samo look and feel, ampak tudi behaviour!), tako da so aplikacije praktično identične.

Tisto z različnimi cursorji, DPI-ji in fonti je BS. Na (K)Ubuntuju ti vsaka aplikacija izgleda kul in praktično sploh ne veš več, ali je Qt ali Gtk, tako da nehajte bluzit.

PARTyZAN ::

Naredi screenshote Konquerorja in Firefoxa, pa jih postaj sem. Bomo mi ocenili, če stvar izgleda native.

Poldi112 ::

Razlike so seveda vidne, a niso moteče - vsaj zame ne:

Firefox jpg



Konqueror

Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gzibret ()

Highlander ::

Evo, tocno na ta /subjektivnost on obup /subjektivnost off sem mislil zgoraj... komentar menda ni potreben, ker slika pove vse. Hvala Poldi! :|

war-dog ::

a lahko kdo razloži kako ta open source zadeva deluje, mislim... jaz spremenim kodo in istočasno nek tip spremeni kodo, jaz pošljem zadevo na skupni strežnik, pa on pošlje zadevo na strežnik, kdo potem odloči čigava koda gre končno zadevo? Ali pa jaz se domislim ene funkcije in nekdo drugo drugo in dejansko obe delata isto, kdo odloči katera bo obveljala?
Object reference not set to an instance of an object.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ubuntu 11.10 je dobil ime

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
3213280 (10872) MrStein
»

KDE dosegel milijon prispevkov programske kode (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
10110926 (7420) driver_x
»

Linus Torvalds: KDE 4 je katastrofa (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
16118842 (12664) Maria
»

Projekt Openoffice.org je bolan

Oddelek: Novice / Pisarniški paketi
466442 (3798) CaqKa
»

Evropska skupnost odprte kode protestira

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
132245 (2245) Azrael

Več podobnih tem