» »

Windows 7 beta hitrejša od Viste, XP

Windows 7 beta hitrejša od Viste, XP

ZDNet - Če je že beta Windows 7 na tak ali drugačen način našla pot v svet, je bilo samo še vprašanje časa, kdaj jo bo nekdo pretestiral do obisti in rezultate priobčil na splet. To je storil Adrian Kingsley-Hughes z ZDNet.com, ko jo je primerjal z Visto in XP-ji na dveh računalnikih. Prvi je bil za današnje razrede še komaj zadovoljiv Intel Pentium E2200 2,2 GHz z nVidia GeForce 8400 GS in 1 GB pomnilnika, drugi pa nekoliko močnejši AMD Phenom 9700 2,4 GHz z ATI Radeonom 3850 in 4 GB pomnilnika. Preskusa se ni lotil s poganjanjem sintetičnih benchmarkov, temveč je operacijske sisteme podvrgel realnim preizkusov, kot so zagon, zaustavitev sistema, premikanje datotek, stiskanje, ekstrakcija, odpiranje velikih PDF-jev itn. Kvantitativnih rezultatov žal ni, saj je operacijske sisteme zgolj razvrstil po hitrosti in jim pripisal eno, dve ali tri točke glede na osvojeno mesto, a je jasna ena stvar: Windows 7 bo očitno zelo hiter.

269 komentarjev

««
«
1 / 6
»»

lucif3rka ::

jačji?

Tilen ::





Manj pomeni več (boljše).
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Tilen ()

MTm2H37rqt7B ::

Lepo bi bilo, če bi objavili številke... ker tole meni ne pomeni čisto nič.

Kako se lahko reče da bo ZELO hiter.... med 2 in 1 je lahko par bajtov/sekundo...

Zgodovina sprememb…

Pesimist ::

Mene bol preseneti to da je Vista tak dobra kot XP. Tak da vsi ko jamrate nekaj mate tu crno na belem. Edino kaj je, ko sem jaz runal Visto na 1giga rama kompu nisem bil najbol zadovoljen. Ampak to je bilo pred SP1. Zdaj ko pa mam dosti rama pa leti.
Tak kot sem reko. Moj primarni comp nebo vido vec XPjev nikdar ker jih je vista vec kot zadovoljivo nadomestla.

Windows 7 pa runa trenutno testno na drugem kompu ki je bol podhranjen in zaenrkat dela bolse kot XPji tudi.

Meizu ::

Ja, to bi blo fajn. Predvsem me veseli dejstvo, da naj bi Win7 porabljal celo manj kot Xpji - dobra stvar za nas, ki gremo na nehaleme, pa nimamo za 6gb ddr3 kite...

Če (če in samo če) bo Win7 res takšen kot obljubljajo da bo, potem bo konec zlate dobe Xpjev. Si upam trditi. Predvsem če bojo trošili manj resourcov kot XPji. Seveda pa tej stvari ne verjamem, dokler mi ne priložijo screenshota al pa videa, kjer je to dejansko vidno.

Aja, sej res - Kaj bo pa s CPU porabo?

M-XXXX ::

Meizu najbolje da kar sprobaš- jaz sem ZELO zadovoljen in Windows 7 je dejansko to kar bi morala biti Vista!

Meizu ::

Sej, ravnokar dljam s partisa ;)

Lepo 1.2MB/s bo dol ravno čez 40 minut 8-)

christooss ::

Kaj pa na Pentium III? Jebeš take teste če se pol izkaže da je za par sekund hitrej odprl en fajl al pa zbootal na enih res zmoglivejših kištah. Vsaj zame zmogljivih za pisca novice pa komaj zmogljivih mašinah :)
Zakaj je nebo modro? Da imamo lahko sladoled Modro Nebo

cekr ::

Zanimiva je primerjava med XP in Visto. Vista ima probleme z manjšimi datotekami. Pri večjih pa XP-je povozi. To je verjetno v tem, da pred delom z datoteko najprej računa in računa preden začne opravilo. Pri večjih datotekah je pa očitno, da ves zaostanek pri začetnem računanju, nadoknadi s hitrejšo obdelavo. XP-ji pri meni ne obstajajo več v nobenem računalniku že kar precej časa.
Je pa takšno ocenjevanje z ocenami lahko tudi varljivo.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

Pesimist ::

Baje so ze eni testirali na atomu pa so bili presineceni kako dobro dela.

Meni nekje 580Mb rama zere v idle. PowerISO, Skype pa AVG edino laufajo zdaj pac kak laufajo ko so v idle.
http://www.youtube.com/watch?v=xc3HKWfS9FE

Na youtubi mas vec videjov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

mtosev ::

Vista je cisto ok. dela vredu na pcjih z 1gb rama al vec in najbolj poceni dvojedernikom.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

cekr ::

Vista je OK, če ima SP1. Začetna verzija je bolj boga. Sicer je pa vedno tako, da šele SP1 pokaže moč sistema. Bo pa zanimiva 7-ka z SP1, če že sedaj leti.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

Icematxyz ::

To pa je res 1A novica. Samo mnenje v povzetku kakšnega X45 še majnka ali je boljši Intel ali AMD.

Malo resnosti prosim no pri novicah na prvi strani. To je za kakšno ložo od kakšnega uporabnika ki se dolgočasi v pričakovanju sedmice. Za kaj več pa ne!

Zgodovina sprememb…

Meizu ::

Kaj je tu tako napačnega, če se folk lepo obvesti o tem, kaj za en OS se bo najbolj splačal imet v prihodnosti? A ni to namen STja? Med drugim tudi diskusije o tem, kaj je hitrejše/boljše?

Icematxyz ::

To je rumeni tisk nič drugega to zame ni novica vredna naslovnice.

Pesimist ::

Nevem sicer zakaj bi bilo tako fejst potrebno cakat na SP1 od windowsev 7. Sej pa ce tak vzames so windowsi 7 SP3 od Viste. :D

sleby ::

jačji? JAČJI?!

LordPero ::

Hm, jst sm na Visti od prve bete in sem bil vedno zadovoljen z njo, vedno mi je delala hitreje in pustila delati hitreje kot XPji, je pa res da nisem preveč životaril z mašinami. Tudi ta sedmica mi je kar zelo uredu (sicer res samo dobra ura do sedaj), že med inštalacijo me je presenetila (se naloži še hitreje kot WS2k8) & imho je res tudi u tej obliki bolša kot je bila prva beta Wiste. To kaj bi morala biti Wista in kaj ne, pa je uprašanje businessa (pač, Vista ponuja več od XPjev, samo večina ne rabi novih OSov, ker so jim XPji popolnoma uredu in tam ne pogrešajo nobene funkcije/hitrosti/stabilnosti/popravljivosti).
Mi je pa zanimivo, koliko RAMa rabi 7ka & je vseeno hitrejša.

Je pa ta "test" zelo bogi, bo treba zarest stestirat, par benču narest in FPSje primerjat (ker ali mi OS kopira file 10min ali 10,2min je verjetno večini vseeno in tudi če maš par 100MB PDFjev odprtih, če vam/tistim ki sedaj ne šteka, kdo rabi to nujno izbolšano?).


OffT: Se pa strinjam, da so cene 6GB kitov čisti nateg, DDR3 čipov je ko dreka (seveda majn kot DD2, a vseeno), samo cene držijo gor in čakajo prodajalni boom (i5?).
LordPero

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LordPero ()

filip007 ::

Sam sem pristal nazaj na XP, ker edina prednest Viste je samo hitrejša inštalacija, DX10 je pa bolj za okras...lepo bi jih prosil, če Aero ne bi bil tak skret...Vista je zelo zelo grd sistem, če je Aero off.
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.

Zheegec ::

Vista izgleda popolnoma enako, če je Aero izklopljen...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Pesimist ::

Vista lahko zgleda tudi kot XP classic Al si ti en izmed onih ko majo XP zeleno temo gor? :D

Sej konckoncu ni vista nic kaj bol stabilna kot XP in ne nudi nic kaj vec ce zanemarimo DX10 podporo ki je brezpredmetna. Res je. Ampak meni vseeno bolse (bolj gladko) deluje kot XP. Tak da jo mam samo zarad tega.
Windows 7 tudi verjetno nebo nic druga kot Vista SP3 ki rabi majn rama. Kar mi je tudi brezpredmetno ker ga takaltak imam 8GB. Ampak ce bo boljse deloval oz vsej enako bom spet menjal na Visto 7.
Trenutno pa mi windows 7 laufa na X2 3800, 2Giga, 7600GT in zaenrkat tudi hitreje kot XP. Vsej vizualno. Kakih performance testov seveda nisem delal. 4.5 rating mam z CPU najnizje ce koga zanima. :P.

Edina prednos Windows 7 pred Visto za katero vem je da nemores rama zafilat z odpretjem vecjih okenj kot na Visti. Zaradi dosti boljsega memory managmenta.

Za sekundarno masino je sistem ze zdaj dovol dober, ceprav sem namesto daemon toolsev mogo PowerISO instalirat, kateri ma memory leak in ceprav netlimiter Blue screen povzroca. Ostale osnovne funkcije pa delajo dovol dobro in gladko. Za primarno masino pa seveda ne pride v upoštev se zaenrkat. Tak da za vec kot za malo spilikat seveda ni, ce mas samo eno masino.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

R33D3M33R ::

Prvi je bil za današnje razrede še komaj zadovoljiv Intel Pentium E2200 2,2 GHz z nVidia GeForce 8400 GS in 1 GB pomnilnika


Komaj zadovoljiv bi bil single core procesor. Če pogledaš anketo na levi, sicer vidiš, da je dual core v večini, vendar to je s-t in ne povprečen slovenski dom. Očitno bom moral single core zmogljivost potestirati kar sam.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Pesimist ::

Eni so ze zaceli lite izdaje te bete delat lol.

This is a slimmed down version of the Microsoft Windows 7 Ultimate Beta 1 (build 6.1.7000).

- It has a lower resource consumption than the full version, using just over 300Mb main memory when idle¹ - less than Windows XP SP3!
- The following has been deemed unnecessary and stripped out:
* Speech & Native Language Support.
* All additional languages.
* Inbox & Premium Inbox games.
* Windows Media Centre.
* Music & Video samples.
* Windows Search.
* Tablet PC features.

Nekako se strinjam. Oz vsej jaz nerabim te navleke, tak da bi mogoce lahko dali pod advanced installation in odstranis kaj nerabis.

Na moji X2 masini sem po nekaj casa v idle dobil 650MB porabe. In ce pogledam zdaj desktop visto ki sem jo nazadne restartal 3 dni in 15 ur nazaj ima trenutno porabo 1.7GB memorija.
Vec porabe kot mogoce kdo drug imam sicer zaradi 8GB total sej se bol razkomoti ce ga mas vec. Predvidevam da windows 7 ni nic drugac in povrhu je to 32bit vs 64bit primerjava, tak da ni cisto pravicno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

sss ::

LOL kakšne slišiš :D

ERGY ::

Ko bodo rezultati iz kake igre naj prilepijo gor.

Tr0n ::

W7 = optimizirana Vista.

Saj to ni nic novega.

stenc55 ::

Tale win7 laufam že od builda 6801 dalje. Edini razlog, da imam zraven še XP je CoD4, ker PunkBuster v 7 še ne dela. Vse ostalo sem preselil iz XP-jev v 7.
Win7 laufam na prenosniku, kjer mi Vista kaže 3:20, XP 4:05, Win7 5:00 ur baterije. Ventilator ne laufa ves čas tako kot v Visti, kar nekaj pove o obremenitvi sistema. Tudi v XP se vsake toliko časa vklopi, tudi če nič ne delam, v Win7 pa ne.
Zaenkrat sem z Win7 zelo zadovoljen in tudi jaz mislim da je 7 tisto, kar bi morala biti Vista.

krneki0001 ::

bullshit!!! vista, ko jo na novo naložiš, laufa počasneje kot čez kak teden, ko se vse poindeksira in imaš že delno oblikovano tisto kar rabiš in ko začne prednalgat aplikacije, ki jih največkrat uporabljaš v ram.
Po testih bo sigurno pokazala, da je počasnejša če jo testiraš, ko je na novo naložena šele kako uro ali manj.

W7 pa recimo laufa zadovoljivo hitro na začetku, medtem ko bi jo bilo treba sprobati, kako dela po kakem tednu uporabe. Za xp se namreč ve da več kot je naloženo smeti (nepočiščenih iz registra in podobno), počasneje delajo. Da ne bo potem z W7 enako in bo treba vsake par mesecev na novo nalagat.

Tr0n ::

Hmm, se ne bi ravno strinjal.

To je bil problem XPjev, ne pa toliko Viste. Se vedno se morda upocasni sistem kot taksen, ampak se zdalec ne tako, kot pri XPju.

Sedaj imam na Visti instaliranih ze na tone programov in iger in ne opazim nobene razlike med mojo masino in sluzbeno, kjer je na novo nalozena Vista in podoben hardware.

tomaz- ::

Bom postavil mogoče eno butasto vprašanje:

Kako pa "deluje" sedmica v smislu aktiviranja? Hočem rečt, ko jo naložite, poteče po 30 dneh al kako?

Blisk ::

Temule piscu članka, slovenščina ni ravno materin jezik.

Windows Vista je eden najbolj zgrešenih operacijskih sistemov v zgodovini MS!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blisk ()

imallears ::

Če mamo že jakost zakaj pa ne bi imeli tudi jačji? :)

bluefish ::

Temule piscu članka, slovenščina ni ravno materin jezik.
Očitno tudi ne materni.
Windows Vista je eden najbolj zgrešenih operacijskih sistemov v zgodovini MS!

A začuda mi na tri leta stari mašini deluje bolj tekoče kot pa XP.

MrStein ::

|Sawyer|:
Mene bol preseneti to da je Vista tak dobra kot XP. Tak da vsi ko jamrate nekaj mate tu crno na belem.

... je XP tak dober kot Vista. Tak da vsi ko jamrate nekaj mate tu crno na belem.

Ah, zorni koti...
Če prišteješ še, da imam XP že instaliran in konfiguriran in da deluje, Visto pa:
- moram kupiti (ali "ukrasti")
- moram bakupirati podatke
- moram instalirati
- moram konfigurirati
- moram restavrirati podatke

Je rezulat jasen. (vsem, razen seveda določeni skupini ljudi, ki se tule redno javlja)


Glede one lite verzije Windows 7
It has a lower resource consumption than the full version, using just over 300Mb main memory when idle¹ - less than Windows XP SP3!

Huh ?
WinXP SP3 na puncinem PC pri nekaj pognanih programih rabi okoli 200 MB (stolpec v Task Manager-ju).

stenc55:
Win7 laufam na prenosniku, kjer mi Vista kaže 3:20, XP 4:05, Win7 5:00 ur baterije.

Toliko ti kaže, ali toliko dejansko laufa ? ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

SmeskoSnezak ::

Očitno se zmoto, mislo je mogoče jači ? Brez j... =)
@ Pusti soncu v srce... @

MrStein ::

Mogoče pa je še imel alko v krvi od novoletne zabave in je brezpredmetno iskati "globlji smisel" ... ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Tr0n ::

Ah, zorni koti...
Če prišteješ še, da imam XP že instaliran in konfiguriran in da deluje, Visto pa:
- moram kupiti (ali "ukrasti")
- moram bakupirati podatke
- moram instalirati
- moram konfigurirati
- moram restavrirati podatke

Je rezulat jasen. (vsem, razen seveda določeni skupini ljudi, ki se tule redno javlja)

Ehm, in kaj hoces s tem povedat?

FireSnake ::

sem jaz runal Visto na 1giga rama


Tale je vsaj tako mocna, kot "jačji" zgoraj v clanku.

Snezko; tudi to ni slovenska beseda. SSKJ ima besedo "jacati". Besede "jaci" pa nima - sem preveril ;)
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

bluefish ::


Če prišteješ še, da imam XP že instaliran in konfiguriran in da deluje, Visto pa:
- moram kupiti (ali "ukrasti")
- moram bakupirati podatke
- moram instalirati
- moram konfigurirati
- moram restavrirati podatke

Enako za katerikoli sistem.

Spc ::

Kje pa so enote ostale ?!
:\
 

McHusch ::

jačji je primernik od jak, ki je v SSKJ. To je vse z namenom, da vas s-t malo izobrazi. ;)

Moravče ::

Mene bol preseneti to da je Vista tak dobra kot XP. Tak da vsi ko jamrate nekaj mate tu crno na belem.


Potem pa mi povej zakaj je moja že od fresh inštalacije tako počasna? Da raznih bluescreenov ne omenjam. Boot pa traja nekje 5 minut. Si slučajno probal kopirati kaj iz kakšnega DVD? ...

Tr0n ::

Odvisno kaksen hardware imas in stanje Vista gonilnikov za tvoj hardware.

klinker ::

Meni se zdi ocenjevanje cisto na mestu,saj se primerjajo 3 sistemi in s tem samo oceni kolko je
kateri boljsi/slabsi od drugih dveh. Bi pa raje vidu tak test,da sistemi furajo ze kak mesec ali
vec,da vidimo se keri je bolj odporen na net "smeti" 8-)
Tu na ST-ju pa se tudi ne manjka proficev ki bi lahko nardili tak,oz. se boljsi test,ne pa samo
gobezdat :))
Testi so vedno dobrodosli,v bilokateri obliki,glavno je samo to da so realno ocenjeni ;)

klinker ::

Mene bol preseneti to da je Vista tak dobra kot XP. Tak da vsi ko jamrate nekaj mate tu crno na belem.


Potem pa mi povej zakaj je moja že od fresh inštalacije tako počasna? Da raznih bluescreenov ne omenjam. Boot pa traja nekje 5 minut. Si slučajno probal kopirati kaj iz kakšnega DVD? ...


Kot vidis ze z vajinih postov,je vse odvisno od uporabnika ;)

MrStein ::

Tr0n:
Ehm, in kaj hoces s tem povedat?

Da če že imaš A, in B je enako dober, potem razumen človek ne bo zapravljal časa in denarja, da naredi zamenjavo. (A in B == XP in Vista)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

krneki0001 ::

Mene bol preseneti to da je Vista tak dobra kot XP. Tak da vsi ko jamrate nekaj mate tu crno na belem.


Potem pa mi povej zakaj je moja že od fresh inštalacije tako počasna? Da raznih bluescreenov ne omenjam. Boot pa traja nekje 5 minut. Si slučajno probal kopirati kaj iz kakšnega DVD? ...



Očitno imaš hardware faljen - driverji so ti u kur*cu po domače povedano. Tut XP-ji potem ne morejo lih normalno delat na taki mašini. Al pa ne znaš naštelat zadev, da bi prav delale.

Tr0n ::

Tr0n:
Ehm, in kaj hoces s tem povedat?

Da če že imaš A, in B je enako dober, potem razumen človek ne bo zapravljal časa in denarja, da naredi zamenjavo. (A in B == XP in Vista)

Razumen clovek ne bo debatiral kvaliteto nekega sistema, ki ga ni nikoli uporabljal, ker pac nima casa in denarja.

Ne bi jaz tako splosno o tem pisal. Razlogi za prehod na nek nov OS so stevilcni in se razlikujejo od posameznika do posameznika.

V mojem primeru so to stabilnost jedra, DirectX10 in bolj odziven GUI, za nekoga drugega pa je razlog kaj drugega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

krneki0001 ::

Moj prehod na visto je bil zaradi tega, ker sem jo pač dobil preko MSDNAA in je bila zastonj. Ko sem jo sprobal in videl, da teče hitreje in zaneslivejše ter bolj stabilno od dotedanjega sistema (server 2003 predelan v workstation) sem šaltal na visto in spustil 2003 v pokoj.
Enako bom naredil sedaj z visto, ker testiram server 2008 predelan v workstation in je resnično hitrejši od viste (seveda se da visto enako pripravit da dela hitreje, če izklopiš večino servisov, vendar zaradi več driverjev in podobne navlake, ki jo vista rabi zaradi tako velike raznolikosti hardware-a še vedno ne dosega hitrosti serverja, ki pa te odvečne navlake nima in moraš vsak service sam zalaufat, ter moraš sam naložit vse driverje, ker jih sam sistem nima poleg. Delajo pa vsi driverji od viste v 2008 brez napak.

Če se bo pa win7 pokazal za hitrejšega od 2008 predelanega v workstation, potem bodo na mašino pač šli W7. In se ne ubadam z vprašanji, zakaj ne. Pač mi je všeč, da je sistem hiter, odziven in da se ne sesuva (v dveh letih en sam BSOD na visti zaradi preveč navitega rama pove dosti).

Če kdo rabi kako konveritar 2008 v workstation je tukaj stran
http://www.win2008workstation.com/wordp...

Tukaj pa je kar konverter, ki ga štartaš in spreminja zadeve sam, da ni več treba po registryju šarit.
http://www.win2008workstation.com/wordp...

Zgodovina sprememb…

««
«
1 / 6
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

BlackBerry potrdil androidni telefon še letos

Oddelek: Novice / RIM BlackBerry
117705 (5767) Stari maček
»

Tablica Lenovo Yoga z vgrajenim projektorjem

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
86011 (4515) Malajlo
»

V petek izšel iPad 3, jailbreak že nared

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
177174 (4643) bluefish
»

VMWare in podobni?

Oddelek: Programska oprema
194130 (3191) slitkx
»

Ne zazna 4GB rama ampak samo 2,96GB na HP4710s

Oddelek: Pomoč in nasveti
162747 (2442) ZaOstali

Več podobnih tem