Slo-Tech - Pred približno dvema mesecema smo poročali o astronomskih kaznih, ki jih je Evropska komisija naložila Microsoftu zaradi kršitev protimonopolističnih določil, kar pa takrat ni bilo preveč pomembno - navsezadnje so večstomilijonske številke za redmondskega giganta zgolj delček odstotka prihodkov. A zgodba bi se znala odviti s precej bolj drastičnimi posledicami. Microsoft je začel namigovati, da bo zaradi omenjenih zakonskih določil in spora z Evropsko komisijo Windows Vista na stari celini morda izšel kasneje kot drugje. Takšna poteza bi lahko imela zelo drastične posledice, saj so Okna daleč najbolj razširjen operacijski sistem za osebne računalnike, tako da predstavlja Microsoftova izjava med drugim tudi gospodarsko grožnjo. Evropska komisija zaenkrat ostaja odločna in meni, da mora biti Microsoft tisti, ki bo popustil in prilagodil software, o razpletu pa vas bomo še obveščali. Izvirno novico je danes objavil Reuters.
Link je prispeval nas stalni obveščevalec - Stepni Volk.
Novice » Tožbe » Bo Vista zamujala v EU?
BladE_ ::
Oh ta Vista mi gre pocas ze na ku**c! M$ pa se dela neki pomembne nazadne bo pa use skupi en velk skupek bugov in podobnega sra**a, pa se folk bojo nategval za 50k+ SIT
Akcija - Reakcija
balocom ::
Zame so Windowsi ena velika polomija z odličnim marketingom Microsofta
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
lukanium ::
Takšna poteza bi lahko imela zelo drastične posledice, saj so Okna daleč najbolj razširjen operacijski sistem za osebne računalnike, tako da predstavlja Microsoftova izjava med drugim tudi gospodarsko grožnjo.
Ne razumem, zakaj bi to lahko imelo drastične posledice in zakaj je to grožnja...
Zaradi tega, ker bi v prvih mesecih Evropejci kupovali Visto izven Evrope? (izguba "ddv-ja"?) Še je vedno je carina...
Ker drugače pač zamik za nekaj mesecev ne bi smel predstavljati neke grožnje in pustiti gospodarsko škodljivih posledic. Ker trenutno nismo ravno v stanju, v katerem imamo vsi Evropejci računalnike brez kateregakoli OS-a in nestrpno čakamo na izid Viste...
Naj kak ekonomist to pojasni.
When a person can no longer laugh at himself,
it is time for others to laugh at him. [Thomas Szasz]
it is time for others to laugh at him. [Thomas Szasz]
Scorpia ::
balocom v kerem svetu ti živiš? Sicer je res da microsoft vsiljuje in ima visoke cene, ampak njihov os je še vedno odličen. Zakaj misliš da toliko zaslužijo pa da tolk folka uporablja? Marketing že nima takega učinka, pa če bi bilo več konkurence s podobnimi os-i bi recimo sam zaradi iger cela zmešnjava. Sam res majo svojo čudno politiko, sam kaj češ sej se vidi v keri državi so.
Matrin ::
Bi bilo pa zanimivo, če bi zaradi takšnega zamika Evropska unija vložila denar v razvoj ene obstoječih ali pa morda celo svoje distribucije Linuxa, ki bi resno začel kljubovati M$. REčete kar hočete, ampak trenutno Linuxi niso v zavidljivem položaju.
plavko61 ::
vista 2007 --- zanič
vista + sp1 2009 --- napol zanič
vista + sp2 2011 --- se bo dalo kaj delat
vista + sp1 2009 --- napol zanič
vista + sp2 2011 --- se bo dalo kaj delat
Dvakrat preberi, nato pa blekni...
balocom ::
Kot marketing sm mislu to, da je Bill pustu uporabo piratskih kopij pr prejšnih verzijah, zdej pa delajo na tem da ne bi blo piratskih kopij... ...uporabniki so seveda navajeni na Windowse...
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
mmaestro ::
Jest pa mislim da folk ne bo tako hitro navalil na Visto, ker mislim da winXP še vedno zelo dobro opravljajo svojo delo in ga bo še nekaj časa. Počasi pa bo tut zmeraj več linux distribucij na osebnih in službenih računalnikih.
Looooooka ::
vazn da bo EU zajebu svoje prebivalce...ce bo prsla kksna posebna verzija za evropo bom jst lepo iz amerike narocil.
pa upam da bo tud cim vecja financna skoda v vseh podjetjih in da bo letela kksna pritozba na kksno evropsko sodisce,ko bojo mogoce ugotovil da folk odlasa z nakupom racunalnika ker cakajo na winse.that would be sweet.
tista tozba je bla itak iz riti potegnena in lahko vsak ki razvija software plune nanjo ce pomisl da bi lahko doletela tud njega.
drgac pa...kam se mudi vista pomojem se ni bug free...
pa upam da bo tud cim vecja financna skoda v vseh podjetjih in da bo letela kksna pritozba na kksno evropsko sodisce,ko bojo mogoce ugotovil da folk odlasa z nakupom racunalnika ker cakajo na winse.that would be sweet.
tista tozba je bla itak iz riti potegnena in lahko vsak ki razvija software plune nanjo ce pomisl da bi lahko doletela tud njega.
drgac pa...kam se mudi vista pomojem se ni bug free...
Tilen ::
RC1 potrebuje za instalacijo at least 6857 MB mi je danes povedal prijazni installer, ko je bila temp 6GB particija premajhna.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
fiore ::
Takšna poteza bi lahko imela zelo drastične posledice, saj so Okna daleč najbolj razširjen operacijski sistem za osebne računalnike
jaz tega stavka niti ne razumem. sej ne bo noben hitel na vrat na nos updejtat masine? vsaj pametni ne bojo.
GizmoX ::
Se strinjam z mmaestrom: WinXP so z vsemi service packi in drugačnimi popravki trenutno zelo dober OS (v primerjavi s starejšimi Windowsi).
S prejšnjimi Okni je bilo tako, da so ljudje kupovali novejša Okna, če so le imeli denar in dovolj dober računalnik. Večinoma zato, ker so bila trenutno nameščena Okna pač tako slaba (blue screen, sesuvanje, ipd).
Ljudje so po izidu XP-ja kar nekaj časa potrebovali, da so kupili XP. Morali so kupiti bolj zmogljiv računalnik. Malo pa so se tudi bali XP-ja, ker so mislili, da bo z njim tako, kot je bilo z Okni Millenium. Z vsemi novimi dodatki so bila še slabša od npr. 98.
Sedaj pa imamo XP, ki se ga (skoraj) nikomur ne mudi zamenjati. Mislim, da bodo do množičnih nakupov Viste cene še krepko padle.
S prejšnjimi Okni je bilo tako, da so ljudje kupovali novejša Okna, če so le imeli denar in dovolj dober računalnik. Večinoma zato, ker so bila trenutno nameščena Okna pač tako slaba (blue screen, sesuvanje, ipd).
Ljudje so po izidu XP-ja kar nekaj časa potrebovali, da so kupili XP. Morali so kupiti bolj zmogljiv računalnik. Malo pa so se tudi bali XP-ja, ker so mislili, da bo z njim tako, kot je bilo z Okni Millenium. Z vsemi novimi dodatki so bila še slabša od npr. 98.
Sedaj pa imamo XP, ki se ga (skoraj) nikomur ne mudi zamenjati. Mislim, da bodo do množičnih nakupov Viste cene še krepko padle.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
jlpktnst ::
Ma ja, res ne vidim problemov s tem da nam ne bi prodali viste. Sami vejo da bi si s tem naredili grozno škodo. Zakaj? Marsikdo bi se zavedel da se je mogoče bolje zanašati na domače proizvajalce kot na US ljudi in bi mogoče kapnil kak € več v razvoj GNU/Linuxa in proizvodnjo domačega softvera.
Tisti ki si tako želijo visto jo bojo pa itak šli v cvetličnjak.
Tisti ki si tako želijo visto jo bojo pa itak šli v cvetličnjak.
klemen22 ::
instalacijo at least 6857 MB mi je danes povedal prijazni installer, ko je bila temp 6GB particija premajhna.
In kakšen argument ti je tole? glede na to da so današnji diski povprečno kapacitete 200gb če ne celo več? In ja to je 1/30 povprečnega diska ali še manj. Za 101 filem in tone MP3 je pa vedno plac kaj? Ne vem kaj se vsi tako osredotočate na MB ker danes pri takšnih kapacitetah niso več problem. Ajde ne bi rekel 5 let nazaj ko smo meli 60GB diske samo sedaj je precej drugačna situacija. Za pron je placa še pa še, OS je pa kar od boga dan.
Z XP sem zelo zadovoljen saj mi delujejo sedaj že en leto BP brez kakršnegakoli reinštala. Če pa je uporabnik preveč noobast potem pa lahko nardiš še ne vem kakšen bulletproof sistem ampak bo v vsakem primeru potem rezultat kakršen bo. Dejte biti malo realno.
[-------------------]
bi mogoče kapnil kak € več v razvoj GNU/Linuxa
Nekaj ne razumem. Že sedaj linux fanboyi trdite da je linux svetlobna leta pred Winsi. Torej zakaj potem neka vlaganja evropske unije glede tega ko pa je superioren sistem? Ja meni se glede na par % tržnega deleža nekako ne zdi. Že vsaka dobra stvar se je množično uporabljala.
ce bo prsla kksna posebna verzija za evropo bom jst lepo iz amerike narocil.
Se strinjam s to povedjo.
In če že ima EU tolikšna jajca da se je*ejo z MSom in glede na to da ne izpolnjujejo pogojev. Ni logična rešitev da bi prepovedali prodajo MS izdelkov ali omejijo. Ker kaj bodo doesgli s poravnavo? Napolnili si bodo svoje pohlepne žepe ki jih trosijo reazni evroposlanci in komisarji in vsa garnitura nekaj tisoč folka okrog njih. Pobje, to ni prav način. Naj ne bodo pussiji in se nekaj upirajo z 50% moči ki kaže na hudo polovičarstvo s strani EUja seveda.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gzibret ()
simnov ::
če bi jaz bil microsoft bi ukunil prodajo v eu ne vem zakaj moramo biti brez media playerja
Tilen ::
Jaz sem jo hotel probat pa nisem mogel. To sem hotel povedat. Drugace pa mam 120 GB disk ;)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
para! ::
RC1 potrebuje za instalacijo at least 6857 MB mi je danes povedal prijazni installer, ko je bila temp 6GB particija premajhna.
160GB HDD stane ~15k SIT in ti se boš zjokal, ker za OS rabiš 7GB? Teh 7GB te stane okoli 700 SIT. Ko pa za nek špil rabiš grafično za 50k+ SIT pa hitro v štacuno, a ;)
Evropa z razvojem svojega OSa (recimo na linux jedru) nima nobene realne šanse, dokler je večina softwarea pisanega izključno za Windows. Ne morete pričakovati od povprečnega uporabnika, da bo vnaprej načrtoval kaj bo namestil na računalnik. Če nekdo kupi PC z EU OS in se kasneje odloči za nakup softwarea za video obdelavo - recimo Pinnacle - tega ne bo mogel poganjati na EU OS-u. Ima alternativo? Kaj pa, če mu alternativa ni všeč? Treba se je zavedat, da ni pri vseh programih tako kot je pri MSOFFICE in OOo, ki sta za večino userjev enako uporabna. Primerjaj ti nek Pinnaclov (Avidov) začetniški program za video obdelavo* z alternativo, ki bi delala ne EU OS (linux) - in jo potem tudi pokaži začetniku - sej te bo linčal. Pinnacle, Canopus in podobni imajo tako dodelane programe, sploh te začetniške, da je smiselno edino upati, da bo kdaj zadeva tudi za kaj drugega kot Windows, ker alternative ni.
A moram omenit igre? Mislite, da bodo izdelovalci iger polizali EU anus in začeli razvijati igre tudi za EU OS? Ker, če temu ne bo tako, na nobenem družinskem računalniku ne bo EU OS.
Seveda je v EU dovolj znanja, da se razvije kvalitetna linux distribucija, ni ga pa dovolj, da bi nafilali vse luknje, ki jih predstavlja neobstoj ali nekakovost alternativ, ki so za ta OS ustrezne. Za Windows pa vemo, da obstaja _vse_.
Gospodarska grožnja? Verjetno je to mišljeno predvsem za računalniške dejavnosti - kar naenkrat bo zunaj najnovejši OS - a glej ga zlomka, ker živim v EU, ga ne morem kupiti. Državne uprave, podjetja itd seveda ne bojo takoj nadgradili Windows sistema, medtem ko pri povprečnih uporabnikih temu ni tako. Za večino končnih uporabnikov itak ni nobenega problema: EU gor ali dol, US verzijo bojo zdownloadal še isti dan, ko bo zunaj.
Tudi razgledanost in osveščenost množice glede operacijskih sistemov je tu zelo pomembna. Slo-Tech tu ni merilo, ker je osveščenost visoka, ne morete pa nikakor pričakovati, da bo množica rekla "Hej, Microsoft, nič nam ne morete, saj imamo GNU/Linux!".
lp
Death before dishonor!
Tilen ::
Ne vem zakaj vsi tolk pikate vame. Jaz sem samo hotel na eni [ocitno] premajhni zacasni particiji to sprobat pa mi ni ratalo. Ce bi pa porusil XPje in si hotel na novo nalozit pa bi normalno da imel dovolj.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
klemen22 ::
Jaz sem samo hotel na eni [ocitno] premajhni zacasni particiji to sprobat pa mi ni ratalo.
Sej te noben ne pika samo hecna je bila tista poved. Vsekakor ne za današnji čas ko so diski že skoraj potrošna roba. Jah sej particija je lahko premajhna celo da rukneš gori Win95.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
para! ::
Ne vem zakaj vsi tolk pikate vame. Jaz sem samo hotel na eni [ocitno] premajhni zacasni particiji to sprobat pa mi ni ratalo. Ce bi pa porusil XPje in si hotel na novo nalozit pa bi normalno da imel dovolj.
Sej ne bi pikali vate, če tega ne bi izjavil v letu 2006, ko povprečna igra zasede ~4GB, 2 uri videa ~1,4GB, itd. Samo si to napisal že v prejšnji novici o Visti, pa sem dobil občutek, kot da si ful začuden in razočaran, da Vista rabi ~7GB placa.
Če pa si hotel samo povedat, da si poskusil namestit Visto, pa žal nisi mogel ker nisi imel dovolj placa in zato ne moreš komentirat novic pa se ti iskreno opravičujem. Ko pride novica o DX10 grafičnih, bom tudi jaz povedal, da sem želel eno kupiti, pa nisem imel ~90k SIT, da bi jo plačal ;)
lp
Death before dishonor!
Tilen ::
Sej ne bi pikali vate, če tega ne bi izjavil v letu 2006, ko povprečna igra zasede ~4GB, 2 uri videa ~1,4GB, itd. Samo si to napisal že v prejšnji novici o Visti, pa sem dobil občutek, kot da si ful začuden in razočaran, da Vista rabi ~7GB placa.
Ce si prebral komentarje pri obeh novicah, bi videl da je disk dejansko velik 120 GB in bi zadoscal. Da pa me 7GB preseneca, to pa definitivno. Nikoli si nisem mislil, da bo Vista zavzela 7GB, tudi ce bi imel 1TB diskovja bi me to skrbelo.
Ce si prebral komentarje pri obeh novicah, bi videl da je disk dejansko velik 120 GB in bi zadoscal. Da pa me 7GB preseneca, to pa definitivno. Nikoli si nisem mislil, da bo Vista zavzela 7GB, tudi ce bi imel 1TB diskovja bi me to skrbelo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
para! ::
Vem, da maš 120GB in da maš to 5GB particijo za _resen_ backup. Pa nima veze...
Skrbelo bi te? Hja, sej, ko bi se disk nafilal ravno takrat, ko bi rabil vsak GB, bi verjetno tudi sam kakšno zaklel na račun Viste in njenih ~7GB za inštalacijo. Vsaj, če v teh 7GB ne dobim nekaj uporabnega. Še vseeno pa je to le kaplja v morje glede na velikost današnjih diskov.
Sicer, če bo EU spet pritisnila bomo itak dobil Visto EU Edition - ki pa bo zasedla toliko prostora, kolikor boš namestil Vista bundled programov ob namestitvi Viste. Sklepam pač, da je Vista velika 7GB zaradi raznih programov, ki so vključeni vanjo.
lp
Skrbelo bi te? Hja, sej, ko bi se disk nafilal ravno takrat, ko bi rabil vsak GB, bi verjetno tudi sam kakšno zaklel na račun Viste in njenih ~7GB za inštalacijo. Vsaj, če v teh 7GB ne dobim nekaj uporabnega. Še vseeno pa je to le kaplja v morje glede na velikost današnjih diskov.
Sicer, če bo EU spet pritisnila bomo itak dobil Visto EU Edition - ki pa bo zasedla toliko prostora, kolikor boš namestil Vista bundled programov ob namestitvi Viste. Sklepam pač, da je Vista velika 7GB zaradi raznih programov, ki so vključeni vanjo.
lp
Death before dishonor!
64202 ::
No ja, običajen uporabnik laptopa bo odštel desetino diska za prozoren taskbar
I am NaN, I am a free man!
tha_man ::
Že res da prostor na disku ni več problem, vseeno pa mi ni jasno, od kod so nabrali 7 giga? Windowsi so navsezadnje samo program, ne samo to, so operacijski sistem, ki bi moral pobrati čim manj sistemskih sredstev in skrbeti da ostali programi v njem laufajo čim bolje. Filmi, muzika in navsezadnje tudi igre so nekaj popolnoma drugega.
Včasih pa so v 1k ram-a na ZX-81 spravili cel šah...
Včasih pa so v 1k ram-a na ZX-81 spravili cel šah...
(c) 1982 Sinclair Research Ltd
opeter ::
No, samo eno vprašanje: koliko diskovnega prostora pa dandanes zasede ena FPS igra? Koliko bo recimo Quake Wars?
Glede samega sistema: ker sem sam uporabnik dveh OS-ov, torej Windows in MacOS, ter seveda uporabnik komercialne programske opreme, ki je še lep čas ne bo na voljo za Linux (če sploh) mi ta "tretji" OS, torej Linux ni zanimiv. Lahko pa se izrazim tudi tako: KO bó programska zbirke Creative Suite na voljo tudi za Linux (in seveda zraven še kak Extensis Suitcase ali Font Agent Pro / za Windows v pripravi, Corel Painter, PopChar, FontLab itn.), bom komaj takrat (morda) razmišljal o prehodu na Linux. Prej pa ne.
Glede samega sistema: ker sem sam uporabnik dveh OS-ov, torej Windows in MacOS, ter seveda uporabnik komercialne programske opreme, ki je še lep čas ne bo na voljo za Linux (če sploh) mi ta "tretji" OS, torej Linux ni zanimiv. Lahko pa se izrazim tudi tako: KO bó programska zbirke Creative Suite na voljo tudi za Linux (in seveda zraven še kak Extensis Suitcase ali Font Agent Pro / za Windows v pripravi, Corel Painter, PopChar, FontLab itn.), bom komaj takrat (morda) razmišljal o prehodu na Linux. Prej pa ne.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Tr0n ::
Face it, Windowsi so postali fat, slow ass biatch.
Upam samo, da se bo dalo zadevo zoptimizirat in oklestit, vsaj do neke mere.
Upam samo, da se bo dalo zadevo zoptimizirat in oklestit, vsaj do neke mere.
neoto ::
Pa ne primerjat velikost namestitve iger in OSa! Toliko prostora pri igrah ne zavzemajo programi, temveč kompleksni podatki o 3D okolju, ki se jih ne da zmanjšati, oz. sami igričarji jih hočejo še več... Me pa tudi mene zanima, kako so nabrskali skupaj za skoraj 7GB podatkov... Bodo že vsi driverji vključeni? Še XPji so imeli manj kot giga, tole pa je za faktor 7 več. Pa ne mi rečt, da je toliko novih tekstur
borchi ::
ha, support proizvajalca plačljivega softvera my ass... microsoft faše neko obskurno in zanemarljivo kazen in že ne bo hotel prodat Viste svojim zvestim uporabnikom na tej strani luže??!!
na slo-techu (vsaj v glavah nekaterih [----------]) vlada prepirčanje, da npr. openoffice lahko jutri crkne. no, pravkar vam je crknila vista...
na slo-techu (vsaj v glavah nekaterih [----------]) vlada prepirčanje, da npr. openoffice lahko jutri crkne. no, pravkar vam je crknila vista...
l'jga
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gzibret ()
poweroff ::
Instalacijo at least 6857 MB mi je danes povedal prijazni installer, ko je bila temp 6GB particija premajhna.
In kakšen argument ti je tole? glede na to da so današnji diski povprečno kapacitete 200gb če ne celo več? In ja to je 1/30
Ja, zadnjič me je pa nekdo vpršal če sem normalen, ko sem rekel, da predlagam v Linuxu 2Gb swap particije!
Sicer pa ne razumem v čem je problem? Microsoft noče zaslužka v EU ali kaj?
In kakšen argument ti je tole? glede na to da so današnji diski povprečno kapacitete 200gb če ne celo več? In ja to je 1/30
Ja, zadnjič me je pa nekdo vpršal če sem normalen, ko sem rekel, da predlagam v Linuxu 2Gb swap particije!
Sicer pa ne razumem v čem je problem? Microsoft noče zaslužka v EU ali kaj?
sudo poweroff
MasterBlaster ::
Za mene požrešnos diskovnega prostora še ni tolikšen problem. Bolj me pa moti poraba spomina. RC0 nisem probal , beta 2 pa je ob bootu pokuril 700MB rama. Upam da je to posledica tega, da so procesi delali v debug mode-u.
Kar se pa razširjenosti linux-a tiče, je bila pa že miljonkrat predelana tema. Ko bo (če bo) Linux imel 10-20% tržni delež se bodo tudi zanj pojavili vsi ti komercialni programi, ker bo to v interesu razvijalcev. Tudi igre bodo.
Drugače je pa meni M$ še vedno fenomen, kako jim je uspelo z inferiornim sistemom premagati Apple, ki je za par razredov nad njimi, kar se tiče stabilosti in celovite uporabniške izkušnje pri delo z računalnikom. Zadnjič sem si naložil MacOSX v VMWare in se samo čudil, kako je tam vse pošlihrano. Gnome na linux-u poskuša implementirati določene koncepte MacOSX, samo jim še precej manjka. So pa po mojem mnenju na pravi poti.
Kar se pa razširjenosti linux-a tiče, je bila pa že miljonkrat predelana tema. Ko bo (če bo) Linux imel 10-20% tržni delež se bodo tudi zanj pojavili vsi ti komercialni programi, ker bo to v interesu razvijalcev. Tudi igre bodo.
Drugače je pa meni M$ še vedno fenomen, kako jim je uspelo z inferiornim sistemom premagati Apple, ki je za par razredov nad njimi, kar se tiče stabilosti in celovite uporabniške izkušnje pri delo z računalnikom. Zadnjič sem si naložil MacOSX v VMWare in se samo čudil, kako je tam vse pošlihrano. Gnome na linux-u poskuša implementirati določene koncepte MacOSX, samo jim še precej manjka. So pa po mojem mnenju na pravi poti.
Tk je pa pika .
Tear_DR0P ::
klemen od kje ti podatki o povprečju velikosti diskov? večina notebookov, ki se danes prodajajo ima 100 giga ali manj diska, zasedajo pa 50% trga, vsaj US in EU oziroma mejo 50% so prešli že precej pred časom, je bla tudi na slo-techu novica, torej tvoje povprečje že pada proti 80 giga
vsi ki pravite da je vista OS, ni. vista je paket, ki vsebuje OS, zraven ma pa še namizje, pa file manager, pa en kup utility programov, mogoče pa sama vista ne zasede niti 20 mega, sam pr MS to ne povejo (al pa povejo, pa ne jaz, niti kdo drug tega ne vemo)
WinXP so v večino podjetij prišli šele v času SP2, največji kupci so pa ravno podjetja, če ms prekine dobavo viste v EU, bo pljunil v lastno skledo, ker bo pospešil in povečal željo po piratiziranju
določeni hlapčevski ljduje se bodo pa MSu raje podredili in naročil sistem iz USA, kar pri MS tudi hočejo, namesto da bi pisali ustreznim SLO, EU in US inštancam, da se gre MS prepovedane kartelske igre in da bi ga blo treba mal po denarnici udarit.
vsi ki pravite da je vista OS, ni. vista je paket, ki vsebuje OS, zraven ma pa še namizje, pa file manager, pa en kup utility programov, mogoče pa sama vista ne zasede niti 20 mega, sam pr MS to ne povejo (al pa povejo, pa ne jaz, niti kdo drug tega ne vemo)
WinXP so v večino podjetij prišli šele v času SP2, največji kupci so pa ravno podjetja, če ms prekine dobavo viste v EU, bo pljunil v lastno skledo, ker bo pospešil in povečal željo po piratiziranju
določeni hlapčevski ljduje se bodo pa MSu raje podredili in naročil sistem iz USA, kar pri MS tudi hočejo, namesto da bi pisali ustreznim SLO, EU in US inštancam, da se gre MS prepovedane kartelske igre in da bi ga blo treba mal po denarnici udarit.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
WhiteAngel ::
para!:
Koliko pa veš o alternativah pod non-M$ sistemih za obdelavo filma? Si že kdaj slišal za slavni (danes žal propadajoči) SGI? Kaj pa za Apple in njegove Mace? Večina vseh resnih stvari se dela vse drugje kot pa pod Winsi.
Za domače uporabnike je pod Linuxom Kino.
Za profesionalno uporabno (render farme in podobno) pa Cinelerra.
Koliko pa veš o alternativah pod non-M$ sistemih za obdelavo filma? Si že kdaj slišal za slavni (danes žal propadajoči) SGI? Kaj pa za Apple in njegove Mace? Večina vseh resnih stvari se dela vse drugje kot pa pod Winsi.
Za domače uporabnike je pod Linuxom Kino.
Za profesionalno uporabno (render farme in podobno) pa Cinelerra.
Keyser Soze ::
Ja, moram reči, da večina prebivalcev nestrpno čaka, z 50+ tisočaki v žepu, da bo planila v trgovino po novopečeni software za katerega bomo še kar nekaj časa na redni bazi prejemali, najverjetneje kritične, popravke.
Tudi če izide eno leto kasneje v EU to ne bo bistveno vplivalo na gospodarstvo. Kaj, a resno mislite, da Vista prinaša takšne novitete na področju poslovanja, ipd. da njena odsotnost obvezno pomeni upad dobička oz. finančno škodo?
Get a grip! Resna firma bo sigurno počakala kakšno leto z nadgradnjo. Če sploh! Da vidi kakšne izgube so utrpeli tisti nestrpneži, ki jim z novimi XPji zraste "lulček".
Enim pa res manjkajo trdna tla pod nogami.
P.S.: 7GB je pa res "uf" za en tak OS. Mora bit, da imajo izpopolnjeno pasjanso, pa minesweeperja. Nove teksture. Vse 3D. Nov, posebej razvit grafični pogon za te igre. Zna bit, da bodo povozili vse novejše igre. HL, Fear, Crysis... Se lahko skrijejo pre Pasjanso Pro 3D.
Tudi če izide eno leto kasneje v EU to ne bo bistveno vplivalo na gospodarstvo. Kaj, a resno mislite, da Vista prinaša takšne novitete na področju poslovanja, ipd. da njena odsotnost obvezno pomeni upad dobička oz. finančno škodo?
Get a grip! Resna firma bo sigurno počakala kakšno leto z nadgradnjo. Če sploh! Da vidi kakšne izgube so utrpeli tisti nestrpneži, ki jim z novimi XPji zraste "lulček".
Enim pa res manjkajo trdna tla pod nogami.
P.S.: 7GB je pa res "uf" za en tak OS. Mora bit, da imajo izpopolnjeno pasjanso, pa minesweeperja. Nove teksture. Vse 3D. Nov, posebej razvit grafični pogon za te igre. Zna bit, da bodo povozili vse novejše igre. HL, Fear, Crysis... Se lahko skrijejo pre Pasjanso Pro 3D.
CaqKa ::
morebiti so diski res poceni... ampak so tudi diski za laptope poceni?
defintivno ne mislim reskirat 7giga placa samo za os na mojem 30gb v laptopu.
bom pa pač meu, macbooka, kar je itak že v planu. jebeš msdnaa.
defintivno ne mislim reskirat 7giga placa samo za os na mojem 30gb v laptopu.
bom pa pač meu, macbooka, kar je itak že v planu. jebeš msdnaa.
G-man ::
Heh, kar naj zamuja, bom lahko še kakšnega soseda konvertiral v Ubuntu z eyecandy kot je XGl, hehe
3p ::
No, ko smo že pri teh diskih... Vista res požre dosti diska, vseeno pa rabi teh 6.nekaj giga le med instalacijo, pol pa je je nekaj manj (ampak vseeno tam okoli 5). Toliko pa je je med drugim zato, ker se namesti VSE, vključno z priloženimi gonilniki za naprave, ki jih uporabnik nima. Pač, cintrajo na to, da bo povprečnemu uporabniku bolj fajn, da bo sistem sam zaznal nek harder in namestil gonilnike zanj (brez dodatnih medijev in interneta), kot pa če bo mel 4 giga več fraj na disku.
Glede sanj o razvoju nekaterih programov za "EU Linux" pa... ja, to bi znala biti zanimiva opcija za firme. Zdaj se jim verjetno ne splača, ker njihovega evil proprietary softvera OSS geeki itak ne bi kupili že iz principa, če bi pa bil cel EU (recimo, sicer po moje čisto neizvedljiva SF verianta) na nekem svojem OS, bi pa to bilo že zanimivo tržišče.
Sicer pa je zanimivo, da bi tisti, ki vam gre v nos M$, žegnali "državni" OS za cel EU. A se zavedate kakšen zmazek bi nastal, ko bi se razne leve EU firme steple za denar od EU, in ko bi na koncu iz vseh teh koščkov sestavili OS.
Glede sanj o razvoju nekaterih programov za "EU Linux" pa... ja, to bi znala biti zanimiva opcija za firme. Zdaj se jim verjetno ne splača, ker njihovega evil proprietary softvera OSS geeki itak ne bi kupili že iz principa, če bi pa bil cel EU (recimo, sicer po moje čisto neizvedljiva SF verianta) na nekem svojem OS, bi pa to bilo že zanimivo tržišče.
Sicer pa je zanimivo, da bi tisti, ki vam gre v nos M$, žegnali "državni" OS za cel EU. A se zavedate kakšen zmazek bi nastal, ko bi se razne leve EU firme steple za denar od EU, in ko bi na koncu iz vseh teh koščkov sestavili OS.
klemen22 ::
Ste morda nekateri pomislili da bo CELO opcija inštalacije Viste namenjena posebej prenosnikom in bo odžrla morda celo kakGB podatkov manj?
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
Keyser Soze ::
Misliš da so razmišljali v tej smeri? Ah, dvomim. Kje pa...
Če so že kaj razmišljali, so razmišljali v smeri, da je tako ali tako danes HDD GB več kot poceni in da ni treba šparat prostora.
Je fino, da se namestijo vsi gonilniki. Ni pa fino, da imaš kupe nepotrebne šare na računalu.
Naj naredijo OS, ki bo na goli mašini skeniral hardware in potem namestil samo tiste najbolj potrebne gonilnike. V primeru strojnih dodatkov se pa verjetno že zna povezati na internet?
Al ne?
Samo to je potrebno že preveč razmišljat.
P.S.: Je pa lažje vse naenkrat zadegat na računalo in naj se potem vleče kot polž.
P.P.S.: "Pravi moški"??? ROFL, LMAO, LOL
Če so že kaj razmišljali, so razmišljali v smeri, da je tako ali tako danes HDD GB več kot poceni in da ni treba šparat prostora.
Je fino, da se namestijo vsi gonilniki. Ni pa fino, da imaš kupe nepotrebne šare na računalu.
Naj naredijo OS, ki bo na goli mašini skeniral hardware in potem namestil samo tiste najbolj potrebne gonilnike. V primeru strojnih dodatkov se pa verjetno že zna povezati na internet?
Al ne?
Samo to je potrebno že preveč razmišljat.
P.S.: Je pa lažje vse naenkrat zadegat na računalo in naj se potem vleče kot polž.
P.P.S.: "Pravi moški"??? ROFL, LMAO, LOL
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Keyser Soze ()
Daedalus ::
Sicer pa ne razumem v čem je problem? Microsoft noče zaslužka v EU ali kaj?
Verjetno misli, da se bo kdo v EU sekiral, če bo na najnovejši MS bloatware moral počakati kak mesec. No, domačih uporabnikov, ki sploh vejo, da se pripravlja nov OS je IMO zanemarljivo malo (in ja, S-T populacija NI merodajna), podjetja pa niti pod razno ne bojo delala migracij še vsaj kako leto ne. V bistvu - če jim Vista ne bo ponudila kaj radikalno boljšega, je vprašanje, kdaj sploh bodo migracije. Čez kaki dve leti, prej verjetno ne, vsaj ne v velikih podjetjih, kjer morajo informacijski sistemi pač delovat. Taki tud ne bojo šli menjevat delovnih postaj zarad "Vista ready" nalepke. Je prevelik strošek ena taka migracija, sploh če ni pametnega napredka glede na zdaj pa že res naštudirane in preverjene WinXP. MS pač nekaj grozi, grožnje pa vsaj tule po mojem nimajo neke resne osnove v dejanskem stanju na trgu.
na slo-techu (vsaj v glavah nekaterih [----------]) vlada prepirčanje, da npr. openoffice lahko jutri crkne. no, pravkar vam je crknila vista...
Jap, njihov ljubi in predragi MS jih je - ownal
WinXP so v večino podjetij prišli šele v času SP2, največji kupci so pa ravno podjetja, če ms prekine dobavo viste v EU, bo pljunil v lastno skledo, ker bo pospešil in povečal željo po piratiziranju
Če MS prekine dobavo Viste v EU, bo s tem sam sebi dolgoročno naredil hudo škodo. Marsikomu bo namreč na hitro postalo jasno, kam lahko privede odvisnost informacijskih sistemov od enega samega podjetja. Tak da, kr naj odložijo prodajo Viste v EU za par mesecev. S tem pravzaprav sami silijo njihove uporabnike k premisleku o alternativnih rešitvah
Verjetno misli, da se bo kdo v EU sekiral, če bo na najnovejši MS bloatware moral počakati kak mesec. No, domačih uporabnikov, ki sploh vejo, da se pripravlja nov OS je IMO zanemarljivo malo (in ja, S-T populacija NI merodajna), podjetja pa niti pod razno ne bojo delala migracij še vsaj kako leto ne. V bistvu - če jim Vista ne bo ponudila kaj radikalno boljšega, je vprašanje, kdaj sploh bodo migracije. Čez kaki dve leti, prej verjetno ne, vsaj ne v velikih podjetjih, kjer morajo informacijski sistemi pač delovat. Taki tud ne bojo šli menjevat delovnih postaj zarad "Vista ready" nalepke. Je prevelik strošek ena taka migracija, sploh če ni pametnega napredka glede na zdaj pa že res naštudirane in preverjene WinXP. MS pač nekaj grozi, grožnje pa vsaj tule po mojem nimajo neke resne osnove v dejanskem stanju na trgu.
na slo-techu (vsaj v glavah nekaterih [----------]) vlada prepirčanje, da npr. openoffice lahko jutri crkne. no, pravkar vam je crknila vista...
Jap, njihov ljubi in predragi MS jih je - ownal
WinXP so v večino podjetij prišli šele v času SP2, največji kupci so pa ravno podjetja, če ms prekine dobavo viste v EU, bo pljunil v lastno skledo, ker bo pospešil in povečal željo po piratiziranju
Če MS prekine dobavo Viste v EU, bo s tem sam sebi dolgoročno naredil hudo škodo. Marsikomu bo namreč na hitro postalo jasno, kam lahko privede odvisnost informacijskih sistemov od enega samega podjetja. Tak da, kr naj odložijo prodajo Viste v EU za par mesecev. S tem pravzaprav sami silijo njihove uporabnike k premisleku o alternativnih rešitvah
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()
Izi ::
Naj samo omenim, da se tudi pri XP-jih naložijo na disk prav vsi gonilniki, ki so navoljo.
Tako ni treba vedno s sabo nositi originalni XP CD, kadar vtakneš v računalnik neko novo napravo.
Ampak ni panike, ker bodo vsi ti driverji zasedli manj kot 100 MB prostora.
In tudi XP ob nalaganju rabi precej večjo količino prostega prostora na disku, kot jo dejansko rabi za namestitev OS
Najprej se prav vse potrebno za namestitev OS prekopira iz CD-ja na začasni direktorij v root diska na katerega nameščaš OS. To so večinoma kompresirani CAB fileti.
Šele nato se začne instalacija, ki v celoti poteka iz trdega diska in ne iz plošče in ti plošče med instalacijo ne potrebuješ več v enoti. Tako je instalacija tudi bistveno hitrejša.
Po končani instalaciji se tisti začasni direktorij zbriše in dobiš nazaj ves tisti prostor.
Tako, da tukaj pri Visti ni nič novega napram XP.
Je pa res, da je 7 GB še enkrat več kot je potrebno za namestitev XP.
Za namestiti XP je 3,5 GB povsem dovolj.
Tako ni treba vedno s sabo nositi originalni XP CD, kadar vtakneš v računalnik neko novo napravo.
Ampak ni panike, ker bodo vsi ti driverji zasedli manj kot 100 MB prostora.
In tudi XP ob nalaganju rabi precej večjo količino prostega prostora na disku, kot jo dejansko rabi za namestitev OS
Najprej se prav vse potrebno za namestitev OS prekopira iz CD-ja na začasni direktorij v root diska na katerega nameščaš OS. To so večinoma kompresirani CAB fileti.
Šele nato se začne instalacija, ki v celoti poteka iz trdega diska in ne iz plošče in ti plošče med instalacijo ne potrebuješ več v enoti. Tako je instalacija tudi bistveno hitrejša.
Po končani instalaciji se tisti začasni direktorij zbriše in dobiš nazaj ves tisti prostor.
Tako, da tukaj pri Visti ni nič novega napram XP.
Je pa res, da je 7 GB še enkrat več kot je potrebno za namestitev XP.
Za namestiti XP je 3,5 GB povsem dovolj.
klemen22 ::
S tem pravzaprav sami silijo njihove uporabnike k premisleku o alternativnih rešitvah
Aha prvo si rekel da migracija nima veze saj sedaj so XPji preverjena rešitev. Torej zakaj bi npr. odločitev MS silila poslovne uporabnike k alternativnim rešitvam če jim vse dela super? aja pa rekel si še da itak ne bodo migrirali še precej časa. Torej tudi alternative ene 2 leti ne potrebujejo.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
Spc ::
Jaz sem inštaliral xpje na 1.7GB disk pa je šlo brez problema.
V Driver.cab pa so noter vsi gonilniki kaj jih potrebuješ tako, da ne vidim razloga zakaj bi vista uporabljala 7GB placa.
Jaz čakam na vista datacenter server edition če bo sploh kaj boljši od viste same za cliente .. upajmo, da bo.
V Driver.cab pa so noter vsi gonilniki kaj jih potrebuješ tako, da ne vidim razloga zakaj bi vista uporabljala 7GB placa.
Jaz čakam na vista datacenter server edition če bo sploh kaj boljši od viste same za cliente .. upajmo, da bo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Spc ()
Daedalus ::
Aha prvo si rekel da migracija nima veze saj sedaj so XPji preverjena rešitev. Torej zakaj bi npr. odločitev MS silila poslovne uporabnike k alternativnim rešitvam če jim vse dela super? aja pa rekel si še da itak ne bodo migrirali še precej časa. Torej tudi alternative ene 2 leti ne potrebujejo.
Moj sestavek o alternativnih rešitvah se nanaša na odnos nekega podjetja do njegovih uporabnikov in posledičen razmislek le-teh o kupovanju izdelkov podjetja, ki svoje uporabnike (celo neposredno) izrablja v namene ustvarjanja (gospodarskega in političnega) pritiska na EU. Take grožnje pač ne vplivajo dobro na zaupanje med prodajalcem in stranko, mar ne?
Mi je (tudi iz prakse) dokaj jasno, kak zgleda migracija na novejši OS v podjetju in ne pričakujem, da bojo zdaj pa kr podjetja začela prehod na Linux. Ampak, ene par takih incidentov s strani MS-ja, pa se zna marsikaj spremenit. Podjetja tipa RedHat, al pa Nowell samo čakajo na pravo priložnost in jo bojo tudi takoj zagrabla. Še tolko bolj, če jim jo na pladnju ponuja konkurenca.
Moj sestavek o alternativnih rešitvah se nanaša na odnos nekega podjetja do njegovih uporabnikov in posledičen razmislek le-teh o kupovanju izdelkov podjetja, ki svoje uporabnike (celo neposredno) izrablja v namene ustvarjanja (gospodarskega in političnega) pritiska na EU. Take grožnje pač ne vplivajo dobro na zaupanje med prodajalcem in stranko, mar ne?
Mi je (tudi iz prakse) dokaj jasno, kak zgleda migracija na novejši OS v podjetju in ne pričakujem, da bojo zdaj pa kr podjetja začela prehod na Linux. Ampak, ene par takih incidentov s strani MS-ja, pa se zna marsikaj spremenit. Podjetja tipa RedHat, al pa Nowell samo čakajo na pravo priložnost in jo bojo tudi takoj zagrabla. Še tolko bolj, če jim jo na pladnju ponuja konkurenca.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Keyser Soze ::
@Izi
Vse res.
Samo, zakaj hudiča je potrebno toliko prostora? Kaj, a bo Vista podpirala vse obstoječe gizmote na tem planetu kar tako, "out of the box"? Že pri XPjih se je poznalo, če si jih malo oklestil nepotrebne šare, ki se je z njihove strani smatrala za obvezno.
Naj naredijo majhen in hiter OS. Ne pa blamazne počasne gmote nepotrebne šare.
Spet klasika. Uporabnika se prilagaja OSu, namesto da bi se on njemu. Jaka tale evolucija s strani MSja.
Vse res.
Samo, zakaj hudiča je potrebno toliko prostora? Kaj, a bo Vista podpirala vse obstoječe gizmote na tem planetu kar tako, "out of the box"? Že pri XPjih se je poznalo, če si jih malo oklestil nepotrebne šare, ki se je z njihove strani smatrala za obvezno.
Naj naredijo majhen in hiter OS. Ne pa blamazne počasne gmote nepotrebne šare.
Spet klasika. Uporabnika se prilagaja OSu, namesto da bi se on njemu. Jaka tale evolucija s strani MSja.
poweroff ::
Vsekakor zanimivo dejstvo, da se podjetje pač skrega z neko oblastjo in potem uporabniki zaprtokodnih rešitev ostanejo brez podpore oz. razvoja.
Če bi bila Vista odprtokodna se to seveda ne bi moglo zgoditi.
Če bi bila Vista odprtokodna se to seveda ne bi moglo zgoditi.
sudo poweroff
opeter ::
Zdaj imam eno vprašanje: a je slučajno pri Visti podobno, kot pri MacOS-u, da zaradi tega rabi 6 GB prostora, ker se avtomatsko namestijo jezikovni moduli? Namreč, če želim instalirati MacOS z CD-jev oz. DVD-ja mi ponudi pri instalaciji opcijo "Custom", kjer lahko vklopim oz. izklopim tiste module, katere ne rabim. Recimo izklopim HP-jeve gonilnike, prišparam 300 MB prostora, izklopim Canonove gonilnike - 150 MB, izklopim španščino, italijanščino itn., spet sem pridobil nekaj 100 MB prostora.
V glavnem: namesto več kot 4 GB težkega OS-a si lahko tako prilagodim in dobim recimo (v mojem primeru) 1.6 GB-ni popolnoma delujoči sistemček. Res pa je, da je ogromna razlika med MacOS 9 in X, saj je recimo 9.x celo pri polni instalaciji zavzel nekje 350-400 MB-ov!!!
V glavnem: namesto več kot 4 GB težkega OS-a si lahko tako prilagodim in dobim recimo (v mojem primeru) 1.6 GB-ni popolnoma delujoči sistemček. Res pa je, da je ogromna razlika med MacOS 9 in X, saj je recimo 9.x celo pri polni instalaciji zavzel nekje 350-400 MB-ov!!!
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Izi ::
Samo, zakaj hudiča je potrebno toliko prostora?
Še nisem probal namestiti.
Preizkuševalci poročajo, da instalacija zavzame 6,9 GB prostora.
Takoj po instalaciji se sprosti 1,1 GB prostora, to so tiste začasne kompresirane datoteke iz katerih se Vista instalira.
Se pravi celotna Vista na disku zavzame 5,8 GB.
Meni se ne zdi veliko, saj dandanes ena sama igra zavzame enako prostora.
Nekaj od tega zavzame Virtualna memorija, restore point, Hibernation File in podobne zadeve.
To je seveda absolutni minimum, ker potem je vse odvisno koliko RAMa in kako velike diske imaš.
Če imaš 2GB RAMa potem je default velikost Virtualne memorije 3 GB.
Hibernation File je enako velik kot RAM se pravi še dodatna 2Gb RAMa.
Restore pointi, Recycle Bini in podobne zadeve so odvisni od velikosti diska in vsak si lahko vzame po 10% od celotne velikosti diska.
Tako, da je na boljših računalnikih za celotno Visto potrebnih po poročanju preizkuševalcev okoli 16 GB prostora, drugače se vse drastično upočasni.
Sicer pa jaz tukaj ne vidim problema. Vista je dokaj zahtevna in računalnik, ki je sploh sposoben poganjati Visto ima minimalno 60 ali 80 GB disk, kar je povsem dovolj tudi za vse programe zraven Viste.
Tisti računalniki z 40 GB diski ali celo manj pa enostavno niso dovolj zmogljivi za Visto in tako pač problemov ne bo, ker bo na njih najbolje še naprej poganjati XP
Tilen ::
Virtual memory tukaj ni vstet. Naj me pa kdo popravi ce se motim.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Microsoft pričel spoštovati protimonopolne zahteve EU?Oddelek: Novice / Brskalniki | 2743 (2743) | poweroff |
» | Microsoft ujel rok EUOddelek: Novice / Tožbe | 4191 (3170) | Poldi112 |
» | Bo Microsoft ponovno kaznovan zaradi kršitve monopolnih prepovedi? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Tožbe | 15082 (11614) | krho |
» | Spor o Windows Media PlayerjuOddelek: Novice / Operacijski sistemi | 3082 (3015) | Pithlit |
» | Kdaj se nam obeta e-Evropa?Oddelek: Novice / Zasebnost | 2471 (2471) | Thomas |