» »

Brskanje po spletu na delovnem mestu ni razlog za odpustitev

Brskanje po spletu na delovnem mestu ni razlog za odpustitev

MSNBC - V začetku tega tedna je newyorški sodnik John Spooner razsodil v primeru uslužbenca ministrstva za izobraževanje Toquira Choudhrija. Uslužbenec je na delovnem mestu in v delovnem času večkrat brskal po spletu, nadrejeni pa so ga večkrat opozorili, da to ni dovoljeno. Ker opozoril ni upošteval, so ga odpustili.

Zaposleni se je pritožil, sodnik pa je presodil, da je "internet postal sodoben ekvivalent telefonu ali dnevnemu časopisu", zaradi česar je njegova uporaba dovoljena, razen v kolikor ne ovira splošne delovne uspešnosti zaposlenega. Iz navedenih razlogov je odpustitev delavca prehuda sankcija. Sodnik je presodil, da je v primeru surfanja na delovnem mestu primerna le najmilejša sankcija in sicer ukor.

S to odločitvijo se tudi ameriška pravna ureditev približuje evropski. V Franciji je namreč leta 2001 Kasacijsko sodišče Francije v primeru Societe Nikon France, SA v. Onof zapisalo: "Menimo, da je splošna popolna prepoved uporabe e-pošte v neslužbene namene nerealna in krši pravno načelo sorazmernosti.". Prav tako je Svet Evrope leta 1989 sprejel Priporočilo št. R(89) 2, o varstvu osebnih podatkov, uporabljanih za zaposlovanje, ki določa, da imajo zaposleni na delovnem mestu pravico do vzpostavljanja osebnih in socialnih stikov.

45 komentarjev

Cofko Cof ::

Trenutno sem na šihtu :D
Ars longa,vita brevis.

nodrim ::

like who isn't :D

Izi ::

Bullshit!
Jasno, da bi ga morali odpustiti.

Sploh je pa problem drugje.
Nikoli ne bom razumel zakaj potrebujem razlog za odpustitev enega delavca, katerega jaz živim takorekoč iz mojega žepa.

Raja nehvaležna.
Ne razumem, kako dandanes sploh še nekdo zaposli delavca za nedoločen čas, to je čista neumnost.
Jaz že leta ne zaposlujem nobenega delavca za nedoločen čas.
Zaposliš ga za en mesec in če ga še potrebuješ se mu pač podaljša še za en mesec.

Kdaj bo delodajalce srečala pamet in se ne bodo več pustili nategovati?

AndrejS ::

@Izi: Jaz se že ne bom pri tebi zaposlil

Tear_DR0P ::

ko jih bo enako ali več kot delavcev, ali pa ko bodo močnejši kako drugače
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

poweroff ::

Zanimivo razmišljanje. Ti živiš delavca iz svojega žepa? Ali morda delavec s svojim delom tebi omogoča dobro poslovanje?

Nekatera podjetja so že spoznala, da je zelo pomembno kakšne kadre imajo. Če se ljudje dobro počutijo v firmi, bodo dobro delali. In te ne bodo zaj* in ven nosili poslovnih skrivnosti, itd.

Zato podjetja delavcem dajejo na zasebno uporabo službene telefone, avtomobile, jih pošiljajo na izobraževanja itd. Delavci so v zameno lojalni in delavni.

Kjer pa je delavec obravnavan kot smet, se mu pač je*e za firmo. Normalno ne? Naredil je kar je moral, dobil plačilo in sedaj ne čuti nobene moralne obveznosti do firme več.
sudo poweroff

poweroff ::

BTW: like it or not. Pravo je povedalo svoje. Kaj si misli en podjetnik ali pa po drugi strani en zaposleni je irelevantno. Pravila veljajo za vse.

Seveda pa lahko izvoliš kandidirati v parlament in predlagati nova pravila...
sudo poweroff

Jaffa ::

Se podpišem pod prejšnji Matthai-ev post. Itak da delavev "dela denar" delodajalcu, drugače ga ne bi zaposlil...
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

Filo ::

Izi...to bo to...rast gospodarstva pa to, ane?

opeter ::

Izi... samo bolj tak, s čim se ti ukvarjaš? Mislim, kakšno vrst posla opravljaš oz. tvoja firma?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

tvich ::

Surfanje na delovnem mestu je po mojem mneju več kot dober razlog za odp...
Morm it, šef gre.
And AC said, ''LET THERE BE LIGHT!''
And there was light--

Izi ::

>>Pravo je povedalo svoje

Pravo živi v drugem svetu.
Realnost je taka, da sedaj trije zaposleni ob pomoči računalnikov in mašin naredijo isto kot pred 20 leti 30 zaposlenih.

Potrebe po delavcih so vedno manjše.
Polovica delavcev ima zaposlitev samo zato, ker jih ščiti zakon in jih delodajalec enostavno ne more odpustiti, dokler zaradi tega banalnega razloga ne propade.

Nato mora ustanoviti novo firmo in končno lahko zaposli samo toliko delavcev kot jih potrebuje.

Ta zaščita delavcev ima za posledico torej samo to, da moraš celo firmo pognati v stečaj, da lahko nato normalno nadaljuješ z delom v novi firmi in z novimi delavci, kinjih je seveda pol manj. In to je treba ponoviti vsakih 10 let, ko se zmanjša potreba po delavcih za polovico.

Ti prisiljenio stečaji pa sigurno niso v interesu tiste druge polovice delavcev, ki bi delo sicer lahko obdržala ampak ga vseeno izgubijo.

Torej so na zgubi spet delavci.
Delodajalci so tisti, ki poganjajo svet in zato bi oni korali imeti glavno besedo pri zaposlovanju in odpuščanju delavcev.

Noben privatnik ne bo propadel tudi če ostane brez delavcev. Samo proizvodnjo bo zmanjšal na raven, da bo lahko delal povsem sam brez delavcev. Še vedno bo imel dovolj za preživetje.
In država delodajalce vedno bolj sili točno v to in rezultat je vedno več malih podjetij, kjer so zaposleni samo še družinski člani.

Torej tisto Pravo, omenjeno na začetku ne gleda dolgoročno ampak se ravna samo po pritiskih večine, ki pa kot je znano gleda samo na kratkoročne koristi, dolgoročnih slabosti pa ni sposobna predvideti.
Kot študentje v Franciji, ki so preprečili sprejetje zakona, ki bi jim dal na razpolago precej novih delovnih mest. Sedaj pa bodo raje brezposelni z občutkom da so si izsilili nekaj pravic, čeprav jim bodo le te močno v škodo.

Daliborg ::

eh ...neverjamem da so ga zaradi tega odpustili ! Najverjetneje jim je bil slap oz. antipaticen delavec z pogodbo za nedolocen cas, kjer so morali najti nek izgovor zakaj ga odpustiti! A konec koncev VSI gledamo kako bomo v svojem delovnem casu nasli kak ovinek ali 2 8-) . Mene je naprimer ze direktor sam zasacil kako kadim v skladiscu, pa vsi v firmi vedo da je to moj ovinek. Pa mi nimajo kaj rect ker naredim vse 110 % in me niso odpustili! Za kar mislim da je hujsi prekrsek kot pa samo brskanje po internetu kajti v nasi stavbi se "NE KADI"! :D Kurtz vcasih ga se na WC przgem ( jutranji klic narave pac) 8-). EVERYBODEY IS SLACKING ARROUND!
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

Daedalus ::

Em...če nočeš, da ti delavci sufrajo po internetu, blokiraš dostop. Al pa jim dovoliš dostop samo do tistih strani, ki jih rabijo. Oboje je ob sedanjih tehnologijah trivialno. Če nočeš, da ti zaspemajo mail server, jim blokiraš priponke tipa jpeg, vmw, avi, ipd.. Pa je mir in ti ni treba nikogar odpustiti. Lahko se pa tud sam pomeniš z delavci in jim poveš, da dokler naredijo tisto, kar je treba naredit, ne bo težav, ali pa...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

poweroff ::

Pravo živi v drugem svetu. - prav je tako- Naj bo mar pravo hlapec interesov kapitala? Ali pa interesov sindikatov? Ne. Pravo mora gledati na splošni interes.

Tole je po moje totalen nelogičen bullshit:
Potrebe po delavcih so vedno manjše.
...
Ti prisiljenio stečaji pa sigurno niso v interesu tiste druge polovice delavcev, ki bi delo sicer lahko obdržala ampak ga vseeno izgubijo.
...
Torej so na zgubi spet delavci.

Zakaj je to nelogičen bullshit? Ker a) polovica delavcev je nezaposlenih samo začasno (!), druga polovica delavcev pa je odpuščenih! Hočeš reči, da delavcem ni v interesu zakonodaja ki jih ščiti?

Delodajalci so tisti, ki poganjajo svet in zato bi oni korali imeti glavno besedo pri zaposlovanju in odpuščanju delavcev.
Poganjajo svet. Glej no. Kaj pa potrošniki? Oni ga tudi poganjajo, saj brez njih ne bib ilo podjetnikov. Pa politiki? Pa razni mesije?

Noben privatnik ne bo propadel tudi če ostane brez delavcev. Samo proizvodnjo bo zmanjšal na raven, da bo lahko delal povsem sam brez delavcev. Še vedno bo imel dovolj za preživetje.
To je logika majhnih podjetnikov, Slovenceljnov. Velike korporacije, ki proizvajajo kompleksne rešitve v visoko konkurenčnem okolju si seveda takih neumnosti ne morejo privoščiti. Oni rabijo lojalne in motivirane delavce.

Torej tisto Pravo, omenjeno na začetku ne gleda dolgoročno ampak se ravna samo po pritiskih večine, ki pa kot je znano gleda samo na kratkoročne koristi, dolgoročnih slabosti pa ni sposobna predvideti.
Iz stališča podjetnika so seveda tukaj dolgoročno slabosti. Samo to je NJEGOVA perspektiva. Pravo gleda iz stališča družbe kot celote. Samo ta vidik je podjetniku tuj. Saj je tor azumljivo in po svoje celo prav. Samo ni treba svojega partikularnega interesa vsiljevati kot splošni interes. Ker to ni.
sudo poweroff

poweroff ::

Razmišljanje vodstva enega velikega slovenskega podjetja: nam je važno, da so delavci zadovoljni in da dobro delajo. Le tako bomo kot firma uspešni.

Zato so zaposlenim razdelili službene mobilnike in jim tudi plačujejo privatno rabo. Nekaterim plačujejo tudi ADSL. Nekateri so dobili tudi laptope. Smejo uporabljati messengerje in surfati. Celo eno kišto za pron in warez dol vlečt so jim namontirali. Na izobraževanja gredo skoraj na vsa, ki si jih izmislijo. Izobraževanja jim tudi plačajo, plus dnevnice, itd.

Edini pogoj je, da je delo opravljeno. Pa če surfajo 10 ur na dan.

In firma je med uspešnejšimi v Sloveniji.
sudo poweroff

Ales ::

Ja, res ne gre vse posploševati. Če nekdo parkrat pogleda svoj mail in ob tem normalno in dobro dela, ne bo nič narobe.

Če nekdo vsakih 15 minut dobi ali pošlje nov bedasti pps, velik dva mega, ga naslednjih 15 minut bere in potem razpošlje na 2000 naslovov (vsi v "to:" polju), ob tem pa ne dela nič, bo dobil nogo. Enostavno in čisto življensko. Če je nekdo nekje vmes, bo v služni tako ali tako stagniral, ker ne bo mogel dobro delati. In slej ko prej ga bo nadomestil nekdo drug, ki bo boljši.

Med našimi strankami vidim podjetja, kjer ima kup delavcev v svojih mailboxih dobesedno na stotine megabajtov bedaste navlake, ki s službo nima nobene veze... Zanimivo je, da tega nikoli ne vidiš pri vodilnem kadru ali pri visoko izobraženih strokovnjakih, ki radi delajo kar pač delajo. Vidiš pa pri tajnicah, referentih, komercialistih itd. Potem pa dobiš šefa na telefon in te zgrožen sprašuje, kako to da ima njihov paket gostovanja 2 GB zasedenega prostra, stran je pa 10 MB velika. :D

Matko ::

>Med našimi strankami vidim podjetja, kjer ima kup delavcev v svojih mailboxih dobesedno na >stotine megabajtov bedaste navlake, ki s službo nima nobene veze...
:\
In kako je tebi znana vsebine tuje poste?

poweroff ::

Aleš: točno to je tudi mnenje omenjenega newyorškega sodnika. Če pretiravaš - si out. V razumnih mejah pa je dovoljeno.
sudo poweroff

Buggy ::

"Potrebe po delavcih so vedno manjše.
Polovica delavcev ima zaposlitev samo zato, ker jih ščiti zakon in jih delodajalec enostavno ne more odpustiti, dokler zaradi tega banalnega razloga ne propade."

Izi: V bistvu razumem kaj hoces povedati, mi je pa zanimivo kako neka podjetniska sfera (ki so v tem primeru tudi lasten management) za svoj neprodor/nekonkurencnost/upad trga krivijo proizvodnjo, namesto da bi se sami angazirali ter iskali nove trge, proizvodnji program prilagajali potrebam na trgu oz. naredili karkoli, da bi bili korak pred konkurenco. S kapitalom podjetja pa se operira tako, da se isce sivia podrocija, kako iz svojega podjetja na cimcenejsi/cimlazji nacin potegnili cimvec denarja za svoje lastne muhe, namesto da bi ga plasirali v razvoj in s tem v podjetje nazaj.

Verjetno je res najlazje kriviti/odpustiti delavca, do sebe in svojega ega pa je vcasih tezko biti samokriticen in zato sistemske napake podjetja iskati kje drugje. Na hitro zasluziti drugo nas pa ne zanima...

dexterboy ::

Izi, sorry, ampak s tvojim načinom razmišljanja je nekaj hudo narobe... očigledno še nikoli nisi slišal za izraz HRM in ti toplo priporočam obisk kašnega seminarja, tečaja o kadrovanju in managementu.
Le kaj bi bilo, če bi generalni Krke tako razmišljal o svojih zaposlenih? 0:) 8-O :P
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

boštjan ::

mam to "čast" in povedat,da sem sam delal za človeka,ki je isto razmišljal in še vedno kot Izi. V enem letu zamenja 20 delavcev,MAX št. zaposlenih pa je 30.Eini,ki se v enem letu ni menjal je on sam, direktor in njegova namestnica,ki je prišla do tega položaja,saj si lahko mislite kako. Sicer delavce ne odpušča,ampak sami nehajo,ker so razmere v tej firmi nevzdržne,tako za delo v pisarni,kot v trgovini in v skladišču.
NF7-S,2500+@2200MHz,MSi 5900SP,LCD Philip 190X6,Maxtor DM+9 120GB SATA,
2*256 3200/A KHX, PSU 420W DF chieftek

FRAN ::

Zagotovo je res, da je elektronske pošte enih 80% bedaste. Pomislite vsi, ki npr. e-pošto pregledujete doma! Ali nimate občutka, da je v večini primerov prebiranje neumne pošte totalna izguba časa!
Torej ni pošteno, da se enako dela v podjetju! Na spletu je ogromno informacij, izluščimo zanimive in koristne! Dajmo se potruditi in bedaste pošte sploh ne pošiljajmo več naprej. Pošiljatelji pošte bojo hitro videli, da jim vi ne pošiljate takšne pošte in se bojo primerno temu ravnali. Če pa se vseeno ne bojo pa se prijateljsko pogovorite naj vam pošiljajo samo zanimivo e-pošto. Toliko o e-pošti.

Glede delavcev.Verjemite, da je danes težko dobiti dobrega delavca. Vsak pameten delodajalec pa ga bo tudi ohranil. Če kdo temu oporeka naj odpre podjetje, zaposli ljudi in se prepriča.
Tudi, če greš prijatelju kaj pomagat se moraš zavedati da opraviš svoje delo, če pa ne mu nisi prijatelj.

Tilen007 ::

Izi, tvoji zaposleni se mi prav smiljo. Se vid, da si totalno ne-podjetniški. Očitno pač delaš neki tazga, kjer maš srečo, da dobiš kej biznisa. Drž se tega kot pijanc plota, ker če si boš mogu kdaj ti službo iskat, ti želim, da prideš na tak položaj, kot ga imajo tvoji zaposleni. Brez kakršnekoli garancije, vsak mesec se spraševat ali boš še imel službo naslednji mesec, o regresu sploh razmišljat ne boš smel, kaj šele da bi računu da ga boš porabu za dopust s familijo.

Mah, tud ti se mi mal smilš.

Mr.G. ::

Izzy:
Zarad tega ker en delavec naredi, kar pač mora nardit in izpolni svoje naloge v 8-ih urah,hkrati pa še malo posurfa po internetu še nobena tovarna ali pa privatnik ni šel v stečaj.
Problem je vedno pri kadrih ,ki so nad njim.
Ko bi se ti zavedli kaj delajo,kako delajo in kakšno zmedo povzročajo delavcem v proizvodnji,bi se verjetno na vrhu malce drugače delalo.
Verjemi mi ,da delam v zelo uspešnem podjetju in edini problem,ki je,je vedno na vrhu,nikoli pa spodaj.
Tam dol vedno nardijo kar se da v delo...problem pa je samo v eni stvari : Nemogoče naredimo takoj,na čudeže pa je treba počakat en teden.

In verjemite mi ,.....gor na vrhu hočejo imet sam čudeže.To pa ne gre.In internet al pa pošta tuki nima tud 1% veze.Je vse drugo dost bolj pomembno!
To je samo edn najbolj podlih izgovorov kar sm jih slišau.

Žalostno kam gre ta svet.


P.S.

Če pa vodstvo ali zaposleni,ki je odgovorno za "zrihtat" delo,le tega ne nardi do časa in se potem zgovarja na....ne vem kaj..... in za svojo nesposobnost krivi delavce v proizvodnji,ker premalo delajo....dejte,dejte,sej nimamo 5 let tuki,no.

In kje je zdej tuki šele internet in maili??:)) :))

Lp,

FRAN ::

Pa še to, v podjetju morajo biti normalni odnosi-pogovor. Z ne vem kakšnim omejevanjem in zatiranju pri delavcu se ne doseže nič in trpi delo.

Izi ::

>>Le kaj bi bilo, če bi generalni Krke tako razmišljal o svojih zaposlenih?

Generalni Krke NI lastnik firme in NE operira z svojim denarjem.
Z tujim kurcem po koprivah mahat ni noben problem :D
Torej, on razmišlja in dela tako, kot rečejo delničarji.

Normalen podjetnik pa dela toliko, da ima zase dovolj in nič več, ker tisti več prinaša tudi precej več skrbi in podjetnik, ki pretirava z delom se večinoma pred svojim 50 letom znajde v bolnišnici, psihiatriji ali pa celo v zaporu če je preveč podjeten >:D

Kaj pa naj en človek počne z milijardami, če jih ne bo uspel nikoli zapraviti?
Malemu podjetniku je njegova firma isto kot eni tajnici njen šiht. Briga njega za gospodarski napredek. Za to plačujemo politike, da skrbijo, da država napreduje.

Ko pa mi je en delavec zbolel in ni mogel več opravljati svojega dela sem rabil celih pet let, preden so ga končno invalidsko upokojili.
Ves ta čas sem mu moral vse normalno plačevati, čeprav ni več prihajal na delo in je bil vsa ta leta na bolniški.
Pa zapravil sem precej časa, da sem uredil vse potrebne gore papirja in organiziral vsaj stotnijo različnih komisij, da so ga končno invalidsko sprejeli v pokoj.
Da bi ga odpustil ni bilo niti za pomisliti. Ni bilo nobene šanse.

Iz svojega žepa sem torej dal najmanj 10 miljijonov in porabil veliko svojega časa, pa mi tak delavec ni naredil popolnoma ničesar in poleg tega sem moral zaposliti še dodatne nove ljudi.

Za teh 10 milijonov bi si raje kupil nov avto, bi imel vsaj kaj od tega.
In ne mi tukaj srati z nekimi argumenti, ker če ne zaposlujete nikogar potem nimate pojma o teh rečeh.
Delavci so preveč zaščiteni in pika.
Velike delodajalce boli kurac za vse te težave, saj denar tako ali tako ni njihov, malih delodajalcev je pa premalo in se ne znajo dobro organizirati proti mogočnim sindikatom za katerimi stoji cela država z svojimi interesi o socialnem miru, če na silo drži svoje državljane v službah čeprav ničesar ne delajo.

kopernik ::

Počakaj malo izi, a ni tako, da gre bolniška na pleče delodajalca samo prvih 30 dni ?

opeter ::

Za teh 10 milijonov bi si raje kupil nov avto, bi imel vsaj kaj od tega.


Samo avto ti hitro izgubi na vrednosti in na avto pozabiš čez 10 let ko nič več ni vreden. Tega delavca se boš spominjal za vse večne čase...
Zdaj, ko si tega delavca uspel dati v invalidsko, ti bo hvaležen in ko bo tvoj pogreb bo on tam prisoten, pa še eventualne solze točil. Pravilno si storil.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

poweroff ::

Ko pa mi je en delavec zbolel in ni mogel več opravljati svojega dela sem rabil celih pet let, preden so ga končno invalidsko upokojili.
Ves ta čas sem mu moral vse normalno plačevati, čeprav ni več prihajal na delo in je bil vsa ta leta na bolniški.

Totalna neumnsot. Plačuješ le prvih 30 dni, potem plačuje država.
sudo poweroff

jurc ::

Generalni Krke NI lastnik firme in NE operira z svojim denarjem.
Z tujim kurcem po koprivah mahat ni noben problem
Torej, on razmišlja in dela tako, kot rečejo delničarji.


Generalni NI lastnik firme in ne operira s svojim denarjem.
Generalni maha s tujim kurcem po koprivah.

Torej: generalni NI gospodaren z denarjem, s katerim razpolaga.

Generalni razmišlja in dela tako, kot rečejo delničarji.
Delničarji so lastiniki denarja, s katerim razpolaga generalni (in ti so, jasno, gospodarni s tem denarjem).

Torej: generalni JE gospodaren z denarjem, s katerim razpolaga.

Sklep: mislim, da razen Izija vsi vemo, kaj.

AndrejS ::

Izi ti s tvojo firmico in razmišljanjem ne boš prišel nikamor >:D Kaj je delavec kriv če se je ponesrečil (zbolel) za njega poskrbi država.
Je res da pri tem ni vse tako čisto. Dajo delavca za 29 dni na bolnuiško in potem par dni delat. Potem pa spet delat. Ta strošek pa res krije delodajalec. Samo zaradi tega ne moreš delavca krivit. Pač pa državo.!!!

Či bi bil jaz tvoj delavec bi ti bil zdaj verjetno invalidsko upokojen >:D

reef00 ::

Izi ne vem kakšen potjetnik si, če zakonodaje ne poznaš ?

Upam da poznaš rek: ne moreš ti mene tako malo plačat kot lahko jaz malo naredim :D , zato ti privoščim ene 30 takih, pol pa pejt službo iskat.:D :O 8-O

Fizikalko ::

Izi, ne nakladaj, delodajalec krije bolnisko le prvi mesec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fizikalko ()

Camalotz ::

Izi, ne vem, zakaj sploh zaposljuješ delavce, odpri sp, pa deli sam, ker z zaposlenimi
vidiš da je en sam strošk. Če boš slučajno dobu več dela, kot ga lahko sam narediš,
ga pa pač zavrneš, ker nimaš kadrov. Prišparal boš ohoho...

Boeing ::

Izi, sorry in popolnoma nič osebnega, ampak ti si še eden več izmed vedno večje množice turbokapitalističnih direktorjev-wannabe, ki gledajo samo in izključno na svojo rit, se jim gre izključno samo za denar, se jim za delavce totalno jebe in nanje gledajo kot na smeti (in ne kot ljudi, kaj šele kot nekoga, ki mora s svojim delom preživeti več kot samo ena usta) in nujno zlo in pri tem pozabljajo, da smisel podjetja ni v hitrem obogatenju posameznika-lastnika in izkoriščanju človeških potencialov, temveč morajo imeti od firme korist vsi - zaposleni morajo imeti redno in človeku dostojno plačo, lastnik pa konstantni dobiček, ki mu tudi omogoča normalno preživetje.

Tako se dela v velikih in resnih firmah, tisti, ki delajo drugače, pa nikoli ne zrastejo, ker nimajo osnovnih predpogojev in prav je tako.

Za teh 10 milijonov bi si raje kupil nov avto, bi imel vsaj kaj od tega.
No, ti nimaš novega avta, ima pa kdo drug kaj od teh 10 milijonov. A ni to lepo, da delaš dobra dela ? >:D

Delavci so preveč zaščiteni in pika.
So, a ne pred takimi kot si ti, Izi.

Me pa resnično zanima, Izi, koliko ljudi imaš "zaposlenih" in koliko letnega prometa na zaposlenega... ob tem bi te primerjal s kakšno drugo firmo s podobnimi podatki in jih povprašal, kaj oni nudijo svojim delavcem - mislim, da bi te najmanj kap sunla.

Lastniki firm se v večini primerov ne zavedajo, da če so direktorji še niso bogovi...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Izi ::

Camalotz, saj se zavedam tega kar si zapisal in tudi večina malih podjetnikov se in zato sem že zgoraj nekje omenil, da imamo mali podjetniki vedno manj zaposlenih in še naprej se bo to zmanjševalo. Že sedaj moram zavrniti polovico dela, ker pač ni dovolj ljudi, ampak je pa tudi precej manj skrbi in še na koncu mi več ostane, kljub temu, da naredim precej manj.

Jaz vedno zgledno skrbim za moje delavce in vsi so precej zadovoljni pri meni. Dostikrat jim dam prost dan, če le ni preveč dela.
Dogaja pa se kot je napisal AndrejS.
Saj jaz krivim državo in ne delavcev.
Meni je bilo hudo ko je delavec zbolel, ko je precej let delalpri meni, zato sem se pa tako trudil, da ga spravim v penzijo in poskrbim za njega. Marsikdo bi obupal in zaprl vse skupaj.
Večino časa se sploh ni zavedal samega sebe. Pojedel je celo vrečo tablet vsak dan.
Bil je na bolniški po štirinajst dni pa so ga spet poslali delat, ker se mu je stanje kao malo popravilo.
Pa je bilo ena dan vredu potem pa se je spet začel tresti, panično gleadti okoli, češ da ga preganjajo vesoljci. Trkrat je pred mojimi očmi poskušal narediti samomor, skakal je iz lojtre na glavo, se zaletaval v zid in podobno, pa ga kljub temu nobena komisija ni hotela dati v invalidsko. Vsakih štirinajst dni so ga poslali nazaj na delo in jaz sem potem skrbel zanj kot za otroka.

In takih primerov je kar veliko in še vedno več jih bo sedaj ko naj bi ljudje delali vedno dalj.
Pri 65-ih ti že lahko sediš v pisarni, kako pa si naj mali privatnik pomaga z takimi delavci, ko ne more zlesti po lojtri ali dvigniti več kot 20 kil, četudi je duševno še povsem zdrav.
Če pa je prisoten še alkohol, kar v sloveniji vsekakor je problem je pa četrtina vseh že pri 50-ih precej umsko motena.

Odgovor od pristojnih služb je vedno, da ga moraš prerazporediti na manj zahtevno delovno mesto.
In če takih delovnih mest nimaš na razpolago jih boli kurac.
Sčasoma se ti nabere kar nekaj takih delavcev, ki so primerni samo še za manj zahtevna delavna mesta in ker jih ne moreš odpustiti lahko samo zapreš vse skupaj.

Porodniških dopustov, ki jih sedaj koristijo tudi moški sploh še omenjal nisem.

Tako imaš lahko 10 delavcev, za katere plačaš vsak mesec 3 milijone tolarjev, uporabnih pa je večino časa samo 5 njih.

Zato ne mlatite prazne slame o stvareh na katerih se ne spoznate.
Dandanes mora že vsak najmanjši privatnik, imeti poleg knjigovodje, tudi svojega stalnega odvetnika, drugače ne prideš nikamor.
In ne mi, da se ne spoznam na zakone, ker vsak dan vsaj eno uro porabim za študiranje novih zakonov in predpisov, dugače lahko takoj zaprem vse skupaj.

Lahko bi vse skupaj pustil, kot večino privatnikov, ki po parih letih dela ugotovi, da je v službi precej lažje, ampak jaz delam iz svojega veselja, ker pač človek je koristen samo dokler nekaj dela. Tudi, če takoj neham ne bom umrl od lakote.

Večina se sploh ne zavedate, kako vam je lušto sedaj v tistih velikih firmah, ki prinašajo večinoma samo izgubo in ko imate celotno državo za zaščito.
Večno ne bo tako.

Če bi moral vsak poskrbeti sam zase tako kot jaz, sem siguren, da bi šla večina raje na ceste in začela razbijati in ropati. To je jasno tudi državi, zato pa tako ščiti "ubogo" rajo, ki vedno rabi nekoga da skrbi za njih.
In prav taki se najboj oglašajo tukaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Fizikalko ::

Izi, se vedno nisi pojasnil glede placevanja bolniske...

Izi ::

Pojasnil sem ti, da je dovolj da ga pošljejo za en dan na mesec na delo in delavec ni več na bolniški. Ko sem ga vsakič potem moral odpeljato v psihiatrično bolnišnico se je vse začelo od začetka in tako celih pet let dokler se sodni mlini končno niso zavrteli.
Tiste komisije točno vedo koliko časa je lahko kdo na bolniški, da državi ne bo treba nič plačevati.
Šele na sodišču se lahko kaj doseže proti takim komisijam. Ampak na sodišču pa traja vsak zadeva kar precej let in tega se vsi dobro zavedajo.

diso32 ::

Sej u bistvu ima Izi kar precej prav, pa se postavite vi v njegovo kožo.
-

jype ::

Eni smo ze v njegovi kozi, samo malo smotrneje upravljamo s svojimi nalozbami v delovno silo.

Pri meni nihce se ni razvil tako hude psihicne motnje, ki mu bi onemogocala delat, je pa res, da si zaradi lastne socialne odgovornosti se kakih 10 let ne bom zmogel kupiti ultralahkega letala. Pa me to ne navdaja z obupom.

diso32 ::

Eni smo ze v njegovi kozi, samo malo smotrneje upravljamo s svojimi nalozbami v delovno silo.

Glede tega se strinjam s tabo, ne strinjam pa se s tistimi, k pravijo, da imajo podjetniki preceč pravic - glede odpuščanja bi lahko bilo še govora...
-

opeter ::

Vsi podjetniki Slo-Tech na enem kupu... :D
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

LedStorm+++ ::

Nimajo prou on jo ma. Sej je povedu, da zve več od neta in rabi pr delu :) . Ma kaj so tevi nadrejeni za časom, al so sami starci. Slabo za firmo, če ne upoštevajo net :(

Sam pa zvem in dobim interneta veliko. Naprimer: kakšen PC je danes. Internet Forever >:D
Pingvin :-)

mango ::

IZI: imam občutek, da se ukvarjaš s poslom, kjer ne potrebuješ ravno visoko kvalificiranega kadra. Glede na tvoj način gledanja in znesek, ki ga porabiš za 10 delavcev (3 mio) tako sklepam. V tvojem primeru to pač teče.
V podjetjih, kjer pa deluje kader z več znanja (konkretno delam tudi sam v takem) pa je uvajalni (nekoristni čas) precej dolg. Tudi leto ali več. In ko tak kader po dveh ali treh letih gre, je škoda precej večja od njegove plače, ker je šlo z njim tudi veliko vloženega časa, znanja, izkušenj. In tu bi težko govoril o 300.000 SIT stroškov na delavca (to je neto plača + stroški malice + prevoz ranga 170.000 SIT), temveč se številke povzpnejo na 600.000 SIT in več na delavca, ker je strošek delavca manjši od izgube, ki bi jo povzrčil s svojim odhodom. In dobre kadre z ustreznim znanjem je prekleto težko dobit in jih potem tudi zadržat v firmi.
Ni pa seveda problem dobiti mlade fante za "kopanje jarkov" za nekaj več kot 100 k na mesec.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prekomerno delo?

Oddelek: Loža
409731 (5041) gendale2018
»

Prekršek - obtožen, ne samo obdolžen - lastnik. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11727983 (23813) solatko
»

Vrhovno sodišče ZDA sprejelo pomembno odločitev o zasebnosti na delovnem mestu

Oddelek: Novice / Zasebnost
206570 (5488) Pyr0Beast
»

Pomembna sodna odločitev glede zasebnosti službene e-pošte v ZDA (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
5018198 (17009) poweroff
»

Branje mailov

Oddelek: Problemi človeštva
455420 (4445) poweroff

Več podobnih tem