OSNews - Servisni paket za Windows XP je zunaj že nekaj časa, razprave o njem so tudi tukaj napolnile že kar nekaj MB, težko pa bi rekli, da so ga uporabniki sprejeli v podobnih odstotkih, s kakršnimi so samodržci kot Sadam Husein ipd. zmagovali na "volitvah". Še več, zaradi možnosti, da lahko marsikakšen prej delujoč program odpove poslušnost, si ga je po neki študiji omislila le približno četrtina uporabnikov.
Če ne gre zlepa, bo šlo pa zgrda, so očitno porekli v Redmondu. Če ste tudi vi med tistimi tremi četrtinami, ki vas SP2 še ni prepričal, vas od naslednjega torka, 12. aprila, dalje lahko reši le še fizični odklop iz interneta, primerno nastavljen zanesljiv požarni zid ali pa prehod na kakšen drug OS. Od tega dne se bodo namreč Windows XP kratkomalo požvižgali na morebitno blokado nadgradenj in vam, hočeš - nočeš, dol povlekli in namestili SP2. Novica je potrjena, kajpak primerno obdelana v oddelku za PR, tudi pri Microsoftu.
Kaj bodo na to porekli pravniki, pa bomo še videli.
Živela demokracija!
POPRAVEK: Novica, kot je napisana, je zavajujoča. Microsoft bo samo prestavil SP2 med kritične popravke. Samodejno se bo naložil le tistim, ki imajo vklopljen Automatic Updates brez potrjevanja. Za napako in nastalo zmedo se iskreno opravičujemo. - OwcA
Novice » Ostala programska oprema » XP SP2 spet buri duhove
Izi ::
Pravilno!
Se povsem strinjam z to potezo.
Neuporabniki SP2 so grožnja (z virusi in podobno nesnago) vsem ostalim uporabnikom interneta.
SP2 je vsaj zame odlična zadeva.
Res sem moral zamenjati bralnik varnostnih kartic z COM1 na USB ampak na USBju deluje precej bolje in hitreje.
Na grmado z Heretiki oz. neuporabniki SP2
Se povsem strinjam z to potezo.
Neuporabniki SP2 so grožnja (z virusi in podobno nesnago) vsem ostalim uporabnikom interneta.
SP2 je vsaj zame odlična zadeva.
Res sem moral zamenjati bralnik varnostnih kartic z COM1 na USB ampak na USBju deluje precej bolje in hitreje.
Na grmado z Heretiki oz. neuporabniki SP2
Myth ::
A mi lahko kdo prevede kje točno na MS strani piše, da bodo vsi uporabniki dobili ta paket?
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤
OwcA ::
Zavajujoče napisana novica. Edino kar se bo zgodilo je, da se bo SP2 pojavil med Critical Updates in se zato za mnoge avtomatično naložil. Če imaš izklopljen Automatic Update in to počneš ročno, se ga lahko še vedno otepaš.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
sid911 ::
SP3 pa bo Billy sam naložil vsakemu na domu???
1. Asus P8P67 LE | i3 2100 | HD 3850 | 2x4GB | 320 GB + 2 TB
2. FSC Amilo PRO V3515 ( T2060;2 GB;80GB)
2. FSC Amilo PRO V3515 ( T2060;2 GB;80GB)
Myth ::
Kje točno to piše??? Jaz tega na MS strani nisem nikjer zasledil. Ali pa da je napisano med vrsticami.
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤
Hammer123 ::
Mamu mu! Sem brez, pa ga tudi ne rabim, mi vse deluje lepo.
Gates kar prosi za atentat nase. Temu se reče samomor iz zasede!
Gates kar prosi za atentat nase. Temu se reče samomor iz zasede!
OwcA ::
Ne, temu se reče kopica funkcionalno nepismenih ljudi s pomankljivim tehničnim znanjem.
views Windows XP SP2 as an essential security update and is therefore distributing it as a "critical update" via Windows Update (WU) and the Automatic Updates (AU)
Otroška radovednost - gonilo napredka.
[:Notebook:] ::
Prava veselica za vse na dial-up povezavah z modemi 33k ali 56k modemi. Brihtneži ni kaj.
Mene najbolj razpizdi razvojnik, pa česarkoli že, ki misli, da imajo že vsi razne DSL povezave. Jaz ga sicer imam, pa mi zavre vsakič, ko nekdo reče, da se program update-a samo preko interneta - AVTOMATSKO.
Kje so antivirusni programi, ki so dolvlekli pak deset kilobajtov velike update. Danes so za nevešče uporabnike dial-upa prava mora.
XP SP2 pa je biser od bisera, nekaj dobrih in veliko slabih stvari, da ne govorim o poslovnih uporabnikih, ki ji poslovno pomembni programi ne delujejo na SP2.
Poslovni administratorji pa moramo doktorirat, da zvemo, kako se izogneš popravkom, in kako kljub SP2 programi delujejo.
Verjamem, da je SP2 tržna poteza vseh proizvajalcev programske opreme, saj enostavno kupiš novo verzijo, ki deluje.
ZA DENAR SE DOBI VSE. Sam' met' ga moraš.
Mene najbolj razpizdi razvojnik, pa česarkoli že, ki misli, da imajo že vsi razne DSL povezave. Jaz ga sicer imam, pa mi zavre vsakič, ko nekdo reče, da se program update-a samo preko interneta - AVTOMATSKO.
Kje so antivirusni programi, ki so dolvlekli pak deset kilobajtov velike update. Danes so za nevešče uporabnike dial-upa prava mora.
XP SP2 pa je biser od bisera, nekaj dobrih in veliko slabih stvari, da ne govorim o poslovnih uporabnikih, ki ji poslovno pomembni programi ne delujejo na SP2.
Poslovni administratorji pa moramo doktorirat, da zvemo, kako se izogneš popravkom, in kako kljub SP2 programi delujejo.
Verjamem, da je SP2 tržna poteza vseh proizvajalcev programske opreme, saj enostavno kupiš novo verzijo, ki deluje.
ZA DENAR SE DOBI VSE. Sam' met' ga moraš.
[:DELL / HP / APPLE:]
Daedalus ::
He he, 56k linija in ~250Mb velik popravek, LOL Kolk časa bi to kaj trajalo
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Keyser Soze ::
Just dont get it. Kako ti lahko namestijo poporavek, če imaš pač izklopljeno posodabljanje? Spiritualni poseg v mašino? Vdiranje v mašino? Kako, brez tvojega izrecnega dovoljenja sploh lahko dostopajo do računala?
Pomoje ne morejo. In bo tako kot je rekel Owca. Al bodo uvedli pa še eno vrsto poopravkov. Super duper crittical poporavek, ki se ob morebitnem obisku update strani avtomatsko naloži.
Pomoje ne morejo. In bo tako kot je rekel Owca. Al bodo uvedli pa še eno vrsto poopravkov. Super duper crittical poporavek, ki se ob morebitnem obisku update strani avtomatsko naloži.
Microsoft ::
Edn bol pametn, kot drug, za izjemo Owce pa mogoce se koga.
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Ka0z ::
Zavajajoce napisana novica .... mislim da si stran kot je slo-tech tega ne bi smela privoscit ker stvar izpade neprofesionalno ... ali si avtor ni dobor prebral clanka ali ga ni razumel (ali pa ...kar je naslabse ...stvar prikrojil kot mu je pasalo)
LP
Aleš
LP
Aleš
When I'm Good I'm Very Good, But When I'm Bad I'm Even Better.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ka0z ()
lemmy ::
Kdo bi sploh hotel imeti avtomaticno posodabljanje vklopljeno na modemu? Meni je sla od nekdaj ikonca na zivce. Obicajno servis Automatic Updates izkljucim takoj po pristni instalaciji windowsov... Meni osebno se to zdi prevelik poseg v mojo masino! Pa ceprav MS zeli nekaj naloziti.
Daedalus ::
Sej največji problem je firewall...Treba ga je izklopit, pa maš mir - sploh za poslovna omrežja je "krasno" če bi vsaka mašina lavfala za firewallom Upam, da so se admini po firmah potrudli naštudirat stvari, drugače zna biti veselo
Še vedno pa ostaja težavica počasnega delovanja in random crkovanje windows funkcij, če je SP2 nameščen na "rabljene" winse.
Še vedno pa ostaja težavica počasnega delovanja in random crkovanje windows funkcij, če je SP2 nameščen na "rabljene" winse.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
BendeR ::
Lol, eni preberejo novico in kljub jasnim komentarjem, da gre za zavajujoče napisano novico nabijano brezglavo naprej ... kot ovce pač.
Se zavedam ironije, da je glih OwcA napisal eden od redkih pametnih komentarjev. :>
Se zavedam ironije, da je glih OwcA napisal eden od redkih pametnih komentarjev. :>
gfighter ::
Izi: Service Pack 2 in COM čitalec kartic nista več problem. Kolikor vem, to drži vsaj za Activcard čitalce.
Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput saxum immane mittam
Apple ::
Z XP SP2 nimam nobenih težav.
Z Windows 2003 server SP1 pa imam težave: DNS server service moram na vsake tolk reštartat, ker neha pravilno delovati.
Z Windows 2003 server SP1 pa imam težave: DNS server service moram na vsake tolk reštartat, ker neha pravilno delovati.
LP, Apple
totek24 ::
Res sem moral zamenjati bralnik varnostnih kartic z COM1 na USB ampak na USBju deluje precej bolje in hitreje.
Sej z sp2 tudi deluje COM citalec. Samo je treba pac gonilnike zrihtat in je problem resen
Sicer pa jaz tudi zadnje case opazam, da ljudje vec ne znajo brat.
Če kdo kaj rabi: http://www.bolha.com/index.php/ukaz/show/kat/-4/userid/totek
Ziga Dolhar ::
OwcA, jebiga.
Važno, da lahko na konec novice napišeš "Živela demokracija!".
Važno, da lahko na konec novice napišeš "Živela demokracija!".
https://dolhar.si/
3p ::
No, glede nalaganja SP2 in avtomatskih posodobitev. Te so celo čisto OK rešene v Windowsih. Če hočeš, zadevo inštaliraš s kakega CDja (katerim cajtungom NI bil priložen?), sicer se bo instaliral z avtomatskimi posodobitvami, ki tečejo v ozadju, ko je modem neizkoriščen (recimo med klikom na eno in drugo pr0n sličico), komot v večih delih... Se bo pač dva meseca prenašal.
Zna pa tudi komu povzročati težave (mene je recimo zaj. s počasnim tiskanjem), po mojem pa precej manj, kot zna tistim, ki ga nimajo nameščenega (pa nimajo niti critičnih posodobitev) dejstvo, da jih nimajo.
Zna pa tudi komu povzročati težave (mene je recimo zaj. s počasnim tiskanjem), po mojem pa precej manj, kot zna tistim, ki ga nimajo nameščenega (pa nimajo niti critičnih posodobitev) dejstvo, da jih nimajo.
B-D_ ::
Winsi bi mogli biti že po defaultu popolnoma nevidno samodejno obnavljani. Nič opozoril, nič sranja, nič jokanja... samo download in install. Itaq je en ogromen procent debilov za compi, ki niti prebrati ne znajo besede "update" pravilno, potem bodo pa vedeli zakaj se gre? Opcijo bi moglo biti enostavno ugasniti (da drugi log istoimenskega folka ne bi mogel jokat zaradi nedovoljenih "posegov"), toda po defaultu bi morala kompletna zaščita delovati brez vprašanj in brez potreb posegov uporabnika. Pa tudi MS Antispyware bi bilo treba dat med critical updates in takoj po updejtu background zaščito lavfat s samodejnimi skeni, čiščenji in updejti.
Koliko debiljad in sesutih kišt bi blo s tem prihranjenih...
Koliko debiljad in sesutih kišt bi blo s tem prihranjenih...
Tomay ::
@ dr Palm
Če imaš 2003 SBS, potem sp1 zanj šele pride.
K sp2 pa bo mogoče prišel v bližino mojega računalnika, ko bom moral naslednjič napisat format C:. Ampak to je bilo nazadnje pred najmanj dvema letoma in od takrat sem z sp1 čisto zadovoljen. Samo firewall uporabljam, pa malo zdrave pameti pri srfanju. Gotovo pa je sp2 koristen za tiste, ki si ne znajo automatic updates izklopit.
Če imaš 2003 SBS, potem sp1 zanj šele pride.
K sp2 pa bo mogoče prišel v bližino mojega računalnika, ko bom moral naslednjič napisat format C:. Ampak to je bilo nazadnje pred najmanj dvema letoma in od takrat sem z sp1 čisto zadovoljen. Samo firewall uporabljam, pa malo zdrave pameti pri srfanju. Gotovo pa je sp2 koristen za tiste, ki si ne znajo automatic updates izklopit.
Voodoo 4Ever
Keyser Soze ::
B-D hočeš reči, da naj jaz dopustim, da mi debilkoti šarajo po računalniku kolikor jim zapaše in brišejo dol kar jim zapaše? Take stvari bi dovolil le debilko. Resno.
Izak ::
Tisti ki jokate zaradi dial-up povezave, naj povem da so bli CDji z sp2 brezplačno na voljo pri slovenskem microsoftu. In ja, strinjam se z to potezo microsofta. Sam z SP2 nimam nobenea problema. Priporočam ga vsem. In strinjam se z prvim komentarjem, da so neuporabniki SP2 grožnja sebi, kot tudi ostalim. In ja... Važno da piše živela demokracija spodaj.
Daedalus ::
A pol so mreže v podjetjih (od katerih jih par % uporablja SP2) tud grožnja sebi in drugim
Bi blo lepo, če tisti, ki nimajo pojma, dejansko ne bi nabijali nekaj v tri dni...
Bi blo lepo, če tisti, ki nimajo pojma, dejansko ne bi nabijali nekaj v tri dni...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Apple ::
@ Tomay
Mam W2K3 enterprise server...
Zdaj mi vsaj normalno dela, ko sem SP1 deinštaliral...
Mam W2K3 enterprise server...
Zdaj mi vsaj normalno dela, ko sem SP1 deinštaliral...
LP, Apple
Apple ::
DNS server service ni deloval, in sem ga (serbice) moral na vsake tolk restartat, da je vsaj mal deloval.
Zdaj, ko so v igri .si domene, moram met stabilen delujoč (ne linux) DNS server, zato sem SP1 deinštaliru in lej ga zlomka - vse deluje :)
Zdaj, ko so v igri .si domene, moram met stabilen delujoč (ne linux) DNS server, zato sem SP1 deinštaliru in lej ga zlomka - vse deluje :)
LP, Apple
Ziga Dolhar ::
Zanimivo, meni deluje od namestitve DNS server BP. (5 primarnih + 2 sekundarna strežnika)
https://dolhar.si/
alesrosina ::
Admini: bi lahko kdo to novico primerno poravil, ker je očitno napisana zavajujoče in nepravilno?
Drgač pa edino pravilno da so to nardil. Sej so to napovedval ze od septemba, da bodo aprila dal sp2 pod critical update ...
Drgač pa edino pravilno da so to nardil. Sej so to napovedval ze od septemba, da bodo aprila dal sp2 pod critical update ...
pecorin ::
zdaj ko je med kriticnimi popravki..namestitvi kriticnih popravkov se ne mores(na lahek nacin) izogniti?
pa se niti zdaj ni novica v celoti napisana. MS je izdal en program, ki so ga admini namescali najvec v podjetjih. ta program je uporabnikom prepreceval namestitev SP2 na racunalnike. to je bilo dobro zato, ker nekatera podjetja uporabljajo software, ki z SP2 neha delovati. in ce bi si uporabniki v teh podjetjih zaceli nalagati sp2 in jim ne bi vec delovali programi potrebni za delo, bi nastala kar velika zmeda. no, od zdaj naprej se SP2 ne bo vec zmenil za ta program in se bo nalozil na vseh racunalnikih, kjer bo uporabnik to hotel.
pa se niti zdaj ni novica v celoti napisana. MS je izdal en program, ki so ga admini namescali najvec v podjetjih. ta program je uporabnikom prepreceval namestitev SP2 na racunalnike. to je bilo dobro zato, ker nekatera podjetja uporabljajo software, ki z SP2 neha delovati. in ce bi si uporabniki v teh podjetjih zaceli nalagati sp2 in jim ne bi vec delovali programi potrebni za delo, bi nastala kar velika zmeda. no, od zdaj naprej se SP2 ne bo vec zmenil za ta program in se bo nalozil na vseh racunalnikih, kjer bo uporabnik to hotel.
OwcA ::
Vsak admin, če je za kaj, lahko postavi (W)SUS, ako je po tem potreba.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Myth ::
No, hvala, da ste popravili novico. Kako sovražim polovičarje! Sicer pa kar dobro to, da so dali v AU in WU , vsaj veš da nekaj počnejo.
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤
nicjasno ::
Vse bi blo kul, ce nebi bilo treba za vsak update rebootat masine.
www.nicjasno.com | www.vsejasno.com
Microsoft ::
To, da je treba ponovno zagnat XPje, niti ni problem, ker dvomim, da so kje misljieni kot resen server.
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
OwcA ::
Precej bolj kot potreba po občasnem resetiranju je, da pregledeujejo, če ti teče Automatic Updates servis, ki je, vsaj kar se mene tiče, čist potrata spomina in ga zato vestno onemogočam. Ve slučajno kdo za kak obvoz okoli tega problema?
Otroška radovednost - gonilo napredka.
mavec ::
Sem ga instaliral in to integriranega v WinXP Pro od F- - - - O. Pa mi dela zanesljivo brez problemov. Tako, da mi je vseeno kaj naredijo z SP2 s tistimi uporabniki, ki ga še nimajo .
Ziga Dolhar ::
> To, da je treba ponovno zagnat XPje, niti ni problem, ker dvomim, da so kje misljieni kot resen server.
A Server windowsev pa ni potrebno resetirat?
A Server windowsev pa ni potrebno resetirat?
https://dolhar.si/
Eyghon ::
Jest mam naložen SP2, in kar me je najbolj šokiralo je to, da mi po namestitvi SP2 niso delali programi iz paketa Visual Studio 6 - torej microsoftov programski paket, pa ga je SP2 povozil. Silni strokovnjaki teli iz Redmonda
http://www.ConnCounter.com
Microsoft ::
Ziggga, treba treba. Samo govora je o SP2.
Je pa res zanimivo, da ce ubijes en proces "wupd.exe", se ti cez cas pojavi nazaj. Recimo, ce preko AU dol dobis in instaliras kak popravek, ki hoce restar, ti stalno na kakih ~10 minut prleti sporocilo.
by Miha
Je pa res zanimivo, da ce ubijes en proces "wupd.exe", se ti cez cas pojavi nazaj. Recimo, ce preko AU dol dobis in instaliras kak popravek, ki hoce restar, ti stalno na kakih ~10 minut prleti sporocilo.
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Roadkill ::
"zanimivo" za nekatere "tečno" za druge... Microsoft -> Zabava za vso družino. :)
Tole je en velik kiks od novice, saj dela glaksijo iz molekule.
Zdej boste pa že vsakič, ko Microsoft spremeni priority kakega varnostnega popravka, pisali novico ali kaj !??!?!!!!111
Drugače pa zadnje čase bolje spim, ker imam na računalniku licenčne windowse. Viva la msdnaa. Deluje boljše kot Dormeo.
Tole je en velik kiks od novice, saj dela glaksijo iz molekule.
Zdej boste pa že vsakič, ko Microsoft spremeni priority kakega varnostnega popravka, pisali novico ali kaj !??!?!!!!111
Drugače pa zadnje čase bolje spim, ker imam na računalniku licenčne windowse. Viva la msdnaa. Deluje boljše kot Dormeo.
Spc ::
Z Windows 2003 server SP1 pa imam težave: DNS server service moram na vsake tolk reštartat, ker neha pravilno delovati
Uporabi BIND.
Uporabi BIND.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Spc ()
Spc ::
Za mene je še vedno Windows Server 2003 Datacenter Edition najboljši kajti ne gnjavi ti za SP1 če ga nočeš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Spc ()
3p ::
Eighon: Visual Studio 6 deluje pod XP SP2... Lahko da imaš kaj drugega narobe... Imaš SP za VIsual Studio 6 naložen Service packe (zadnji, ki se ga spomnim je bil 5 ali nekaj takega).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3p ()
Eyghon ::
Ja, mam tudi SP6 za Visual Studio, sem vse skupaj kupil. Preblem je v tem, da je SP2 "zbrisal" nekatere knjižnice, med drugim COMDLG32.OCX in oleaut32.dll. Sej v bistvu ni problem, sem samo kopiral manjkajoče knjižnice (prej so bile), poanta je v tem da SP2 zbriše celo določene datoteke, potrebne za uporabo nekaterih MS programov.
http://www.ConnCounter.com
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Windows XP SP2 (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Operacijski sistemi | 47420 (21097) | R33D3M33R |
» | Microsoft podarja CD-je s SP2 za Windows XPOddelek: Novice / Operacijski sistemi | 3101 (2115) | mavec |
» | Express Install za Service Pack 2Oddelek: Novice / Varnost | 3930 (3930) | Izi |
» | Windows XP SP2 Final (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 8386 (8386) | MrStein |
» | Windows XP SP2 kmaluOddelek: Novice / Operacijski sistemi | 3520 (3520) | MrStein |