» »

Microsoft začel prodajati Windows XP SE v Aziji

Microsoft začel prodajati Windows XP SE v Aziji

The Register - Pri Microsoftu so potrdili, da so začeli prodajati svojo okleščeno, a poceni, različico operacijskega sistema Windows XP, poimenovano Windows XP Starter Edition.

"Privilegij" do nakupa te različice imajo zaenkrat samo uporabniki v Indiji, Indoneziji, Maleziji, Rusiji in Tajski. Kenneth Ludin, Microsoftov šef za operacijske sisteme v Aziji je povedal agenciji Reuters, da se bo prodaja v Indoneziji in Maleziji začela do konca tega meseca, v Rusiji in Indiji nekje v začetku naslednjega, medtem ko jo je na Tajskem že moč kupiti.

Prednost te različice je dejstvo, da stane za polovico manj kot druge različice operacijskega sistema Windows XP, kar bi naj zmanjšalo stopnjo piratstva in omogočilo še večim ljudem dostop do računalnika.

Windows XP SE bo na voljo preveden in samo prednaložen, v prosti prodaji ga ne bo.

52 komentarjev

«
1
2

znovak ::

Hja včasih je oskubena kura tudi dobra, ampak, kako bo pa tako okleščena stvar izgledala me pa res zanima:D :D :\
Z.Novak

overlord_tm ::

Win XP SocialEdition:D

M$jev poskus boja proti Linuxu. Ko bodo winsi zaston bo postal konkurenčen:D :D :D >:D >:D >:D

linuxdady ::

Tile übermenschi iz Redmonda najbrž mislijo, da so vsi Azijci mongoloidi.

Kako hud maček jih čaka po streznitvi!

Poldi112 ::

In koliko plac jih stane ta poceni verzija windows-ov?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Bakunin ::

IMO bo MS konkurencen ko bo njihov sistem transparenten ter stabilen tako kot Linux.

HeMan ::

Kaj pa manka tem winsom v primerjavi z XP pro?

neoto ::

nič, razen

Windows XP SE is a slimmed-down version of XP Home that is only sold preloaded on new PCs. SE users are limited to running no more than three applications at a time, 800x600 screen resolution, and have no support for multiple user accounts or Microsoft Networking.

:D

Znida ::

a zdej pa MS ni konkurenčen? Kaj pa je? Kok ste eni... :\

Microsoft ::

Mogoce pozabljate, da se v teh drzavah (verjetno) da vseeno kupiti XP Home in Pro. Tako, da ce se vam SE ne zdijo za kupt, lahko se vseeno kupte Home al pa Pro verzijo.

Al pa kaj cetrtega.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

pivmik ::

zdej pa MS ni konkurenčen? Kaj pa je? Kok ste eni...
V azijskih(revnejših) državah NI konkurenčen.
LP, Gregor GRE^

linuxdady ::

Znida:
a zdej pa MS ni konkurenčen? Kaj pa je? Kok ste eni... :\

konkurenca=tekmovanje na trgu

Da je neko blago lahko konkurenčno, mora na trgu obstajati substitutivno blago, ki z njim na trgu tekmuje pod enakimi pogoji.
Če danes stopiš v trgovino in povprašaš, kako je z operacijskim sistemom, ti ponudijo različne verzije Oken. Lahko izbiraš med XP Pro in home, imajo tudi Me, lahko kupiš CD, kar je dražje ali pa že nameščeno, kar je ceneje.
Ko pa bo trgovec rekel: "Lahko vam namestimo Okna za 24.000 SIT. Imeli boste operacijski sistem in skoraj nobenega uporabnega programa. V tem primeru vam tudi ne moremo dati zgoščenke s sistemom, ki ste ga plačali. Lahko pa vam prodamo zgoščenko za nekaj več kot 40.000 SIT, skupaj s slovenskim prevodom pa vas bo stalo okrog 60.000 SIT. Nujno vam moram svetovati, da kupite tudi kakšen protivirusni program. Če se odločite za Okna 98 ali Me, ki so bistveno cenejša, pa vas moram opozoriti, da za ti dve različici proizvajalec ne zagotavlja podpore, čeprav ju še vedno prodaja.

Lahko pa kupite kakšno distribucijo Linuxa za 27.000 SIT in zraven dobite popoln pisarniški program, več različnih programov za ogled kakršnega koli filma, nekaj različnih programov za risanje, programje, ki je potrebno, da iz vašega računalnika naredite strežnik, vso dokumentacijo, več orodij za programiranje, dve knjigi z navodili, različne P2P programe, programe za snemanje CD in DVD, za konvertiranje glasbe v MP3, za urejanje fotografij, skratka vse, kar potrebujete, da iz računalnika naredite uporabno orodje. Večina programja je že prevedena v slovenščino, če pa vam je bližja hrvaščina, srbščina, nemščina, bengalščina, jidiš ali kateri od več kot 200 vključenih jezikov, tudi ne bo težav. Nepotrebno bo tudi nameščanje gonilnikov za strojno opremo, saj je večina strojne opreme, ki jo prodajamo, v Linuxu že v osnovi odlično podprta.",
bomo lahko govorili o konkurenci.

Ziga Dolhar ::

> Da je neko blago lahko konkurenčno, mora na trgu obstajati komplementarno blago, ki z njim na trgu tekmuje pod enakimi pogoji.

Substitutivno morda? ;)
https://dolhar.si/

tha_man ::

Seveda bo moral prodajalec omeniti tudi da z Linuxom ne bo delovala večina iger ki jih trenutno navdušeno špila sosedov mulc ki ima windowse >:D Pa tista o strojni podpori je tud malo bosa.
(c) 1982 Sinclair Research Ltd

linuxdady ::

Zigga, imaš prav.

tha_man, ti imaš pa prav samo do neke mere. Doslej sem Linux namestil na mnogo različnih računalnikov, težave pa sem imel samo z optičnim čitalnikom Artec Ultima USB.

To, da je večina igric narejenih za Okna, je vsekakor dejstvo, ki ga ni moč spregledati.
Vprašanje pa je, koliko časa bi bilo tako, ko bi se Okna in drugi operacijski sistemi prodajali v okvirih lojalne konkurence.

Tic ::

Windows XP SE bo na voljo preveden in samo prednaložen, v prosti prodaji ga ne bo.


Windows XP SE bo na voljo preveden in samo prednaložen, v prosti muli ga bo.
persona civitas ;>

Jernej L ::

se pravi da najprej kupiš starter, potem home in potem še xp pro?

a je to pocen?? :P

Microsoft ::

se pravi da najprej kupiš starter, potem home in potem še xp pro?

To ti pravis.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

ahac ::

Maksimalna resolucija pri tem OSu naj bi bila omejena na 800x600.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Poldi112 ::

Ja, to je zvita logika MS. Tako skoraj prisili Kitajcka, da kupi 15 lcd in tako mu ostane se dovolj denarja od razlike v ceni med 15 in 19, da z veseljem kupi se Windoze. Edini problem bo ker (ce) ne bo delovala. :)
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Azrael ::

Na tajskem je Microsoft tako uporabil nekaj drastičnih ukrepov, saj bo, naprimer, OEM verzije Windows XP in Office XP prodajal za pičlih 36 dolarjev

In koliko je potem SE verzija ?

Če bi pri nas imel MS take cene... Linux bi se mi priskutil še bolj, kot so mi ga priskutili razni Linux loverji, z nerealnimi obljubami.

LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.

Poldi112 ::

Nerealnimi obljubami?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

linuxdady ::

Azrael, navedene cene je seveda treba primerjati z okoljem, v katerem veljajo.
Po statističnih podatkih tajske vlade je povprečni mesečni dohodek na gospodinjstvo (ne na prebivalca!) 13.480 bahtov, kar znese približno 268 €, torej slabih 65.000 SIT.
Povprečno gospodinjstvo ima 3,8 člana, torej je povprečni mesečni dohodek na prebivalca nekaj več kot 17.000 SIT.

Azrael ::

Mhm, to štejem za zavajanje:

Linux je enostaven za postavitev > ni res, za novinca ali za nekoga, ki je uporabljal MS izdelke že od DOS 5.00 ne.

Linux je varen > odvisno od uporabnika, z slaboumnimi nastavitvami je vsak sistem nevaren.

Dobro je podprt HW in moraš imeti izjemo smolo, da nekaj ne dela > ne drži ali imam neverjetno ogromno smole (ATi grafa, Umax scaner, Creative zvočna...).

Linux je hiter in dobro izkristi strojno opremo > dokler ni dobre podpore HW = sanje

Linux je povsem dozorel sistem za desktop > Če ga primerjamo z Win 3.0, strojne
zahteve za desktop so hude (ker ni dobre podpore z gonilniki), večje kot Win XP.
...

Dejansko je največja prednost Linux sistemov cena, ki je uradno free, MS zadeve pa bolj ali manj dobro (vsaj nekaj časa) delujejo, brez kakršnega predznanja. Sicer stvar pri brezglavi uporabi na koncu zariba, ampak saj ni blema, samo CD v enoto in gremo...

Linux zagovarja svojo preverjeno prakso z Unix sistemov, kjer je res vse transparentno in skoraj ne more priti do napak, če veš kaj delaš. Ta taktika se odlično obnese pri omrežjih, kjer imajo dostop le primerno izobraženo osebje, pri desktopu pa se to nekako ne uspeva.

MS pa nasprotno ponuja celovito rešitev iz "črne škatle", vendar v primeru hudih težav si mrzel (format c:), samo težave so v resnici redke. Nekako za 1% težav je kriv MS , za ostalih 99% pa "prepametni" uporabniki, čeprav bodo taki uporabniki vedno trdili, da je to razmerje ravno obratno, samo ti bodo z Linux sistemom na absulutn nuli, še mnogo bolj kot z MS proizvodi.

Področje kjer Win OS je podrejen Linux OS, so strežniki in omrežja. Pri desktop rešitvah pa ima MS kvazi tekmeca le v Mac OSX. Linux-u pa na tem področju še mnogo manjka.

off topic:

Bill Gates je na neki predstavitvi dejal, da je danes računalništvo nekje tam, kot avtomobili v 20. letih 20. stoletja in s to trditvijo je odlično zadel.

V tistem času je Ford ponujal model T, ki je imel štart motorja ročno, preko kljuke, žičnat prenos zavorne moči, blažilnike iz lesa in še mnogo drugih zanesljivih in enostavnih rešitvev, ki ne odpovedo skoraj nikoli, če pa že pride do okvare, se to popravi ena dva. In najpomembnejše: ta avto je bil zelo poceni za nakup in vzdrževanje.

Drugi avtomobili tega časa so že imeli elektro štarterje, hidravlične zavore in hidravlične amortizerje, ogrevano kabino... Bilo je precej bolj udobno, samo če je kaj šlo narobe, so bili hudi problemi. Za nameček je bila cena in stroški vzdrževanja kar občutno višji, kot pri Fordu T.

In katera struja je prevladala ?

LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.

Mavrik ::

Kolikor vem 15" LCDji delajo na 1024x768 ;)
The truth is rarely pure and never simple.

Poldi112 ::

Suse, Fedora, Mandrake,... imajo smesno lahko instalacijo. Vsak ki zna instalirat WinXP zna tudi katerega oz zgoraj nastetih.

Res je da se win sistem da narediti varen, ampak default nastavitve so v linux sistemu hudo bolj varne od default v winXP (kjer delas non stop kot root, imas vse zivo v IE vklopljeno, ...). In vecina tistih, ki si zna instalirati sistem, si ga ne zna narediti varnega.

S hardware-om jaz nimam problemov. Je pa res da se moras za kaksne zadeve bolj pomatrat kot v win (ok, vsaj v gentoo, bojda ti mandrake najde svasta). Ampak ce imas toliko naprav si pac ze advanced user in ti to ne bi smelo predstavljati prevelike ovire. Plus da je za pomanjkanje driverjev kriv proizvajalec... In da je vecina driverjev za mojo plato zelo dobrih, pa jih ni napisal proizvajalec (ndivia).

In ce ne igras igric je linux vsekakor zrel za desktop. Vecina desktop uporabnikov je tajnic. Oz. ljudi, ki si sistema ne znajo sami instalirati. Znajo uporabljati mail, urejevalnik besedila in se par splosnih programov. In tu linux blesti. A ves koliko manj klicev imam odkar imamo v firmi linux?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

CaqKa ::

ne linux ni za desktop. tudi če ne igraš igerc. ni.

in tist linuxdadyev post zgoraj (05.12.2004 00:01:04 ) je tak mimo zgrešen in tak ozkogledn.. bah kaj bom govoril. ene napake ne vidi v linux. in enega pozitivnega argumenta za windowse. mislim bullshit.


v bistvu nevem zakaj vas komentiram. v bistvu nevem zakaj sem sploh še na slotechu. ker takšno slepljenje kot tukaj nastaja pa več sploh ni res.

in potem pomislim ko sem se pogovarjal še včeraj kak bi mogoče bilo fajn imet več pro ms novic.. neeee potem morem v tej novici brat take blesave komentarje, ja pa halo.

linuxdady ::

Azrael, govoriš zelo na pamet in očitno ne spremljaš razvoja, ki ga je v zadnjem času doživel Linux. Kar sem napisal, sem napisal iz izkušenj. Da ne bo pomote - star sem dobrih 51 let in nimam nikakršne tehnične, kaj šele računalniške izobrazbe. Sem čisto navaden državni uradnik.
Uporabljam Mandrakelinux, pričel sem pred dvema letoma z različico 8.2.
Do sedaj sem Mandrake namestil na naslednje računalnike:

PROCESOR - UPORABNIKI

PII 400 MHz - dijakinja turistične šole, administratorka
PIII 1,1 GHz - dve študentki psihologije, diplomirana psihologinja, športni trener
PIV 1,6 GHz - dipl. pravnik (2x)
PIII 800 Mhz - dipl. pravnica
PIV 2,8 GHz - dipl. pravnica 2x, dipl pravnik 2x
Athlon 1400 - mag. pedagogike, gumarski tehnik
Athlon 1700+xp - dijakinja sr. kem. šole
Celeron 800 - učenka frizerske šole
Athlon 3200 - ličar,prodajalka, strojni tehnik
PentiumIV 3GHz - dipl. pravnik
PentiumIII - mag. farmacije, voznik taksija.
ThikPad 800 Mhz - študentka mikrobiologije
ThinkPad 2,3 GHz - dr. medicinske znanosti

Pri namestitvi nisem imel nobenih težav, prav tako nihče od uporabnikov nima nikakršnih težav. Na namizje in (ali) v pult sem jim potegnil ikone programov, ki jih uporabljajo, in jih označil z ustreznim imenom - pod Mozillo piše Internet, pod K3b Pekač itd.(Seveda pa jim gesla za root nisem zaupal niti pod razno.)

Poldi112 ::

Spet ne razumes, Caqka. Ce zate linux ni ok za desktop, to se ne pomeni da tudi za ostale ne more biti.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Eschelon ::

V besedilu novice
Windows XP, kar bi naj zmanjšalo stopnjo piratstva in omogočilo še večim ljudem dostop do računalnika.
je slovnična napaka - napiši ali "več ljudem" ali pa "večim" ... trenutna kombinacija ni pravilna. 0:)
Vedeti, razumeti, znati.

CaqKa ::

ja sej je kul poldy112. samo malo večkrat si na osnews preberi one dramatizacije kar je treba še v linuxu naredit. pa boš takoj videl zakaj ni... no mislim ti itak ne boš videl :p tak da je tak vseeno.

Phil ::

Kako je zdaj s podporo Radeona v Linuxu (RH 9.0)? A je treba še vedno prevesti kernel če želiš več kot 65hz osveževalne frekvence?
LP

WhiteAngel ::

CaqKa:
WinXP niso zame uporabni desktop os. Pogrešam grafične workspace (CTRL+F1,F2,F3... v KDE-ju) in pa več instanc grafičnih vmesnikov hkrati na večih grafičnih/prikazovanlih napravah (se prav startx --:1, startx --:2 varjanta). Tolk cajta, dokler XP-ji tega nimajo, so neuporabni zame. Poleg tega so WinXP crap, kar se UI-ja tiče (še always on top možnosti nimajo za vsako okno). Prav tako ne podpirajo right-to-left pisav v privzeti namestitvi (potrebuješ Azijsko/vzhodnjaško verzijo WinXP pro) in od uporabnika odvisen jezik/pisavo (se pravi, jaz se prijavim pod Janez in imam slovenščino, nekdo drug pa pod Miha in ima ruščino v cirilici z vsemi programi vred - pod Linuxom poznamo $LANG in $LOCALE za to). Poleg tega imajo X-Windowsi (gtk+) CORBA, ki omogoča klikanje po vnaprej določenih gradnikih (napišeš skriptico, da odpre program, klikne na gumb z imenom button1, gre v meni, napiše nekaj etc.). Pa še kičasto preoblekco majo povrh vsega (zmer preklopim zato na Win2000-jevsko) - torej skupaj dve preoblekici samo.

PS: Če drugič ne veš, zakaj že komentiraš, bodi raje tiho.

BigWhale ::

Tisti, ki menite, da Linux ni za na desktop. Sprijaznite se ze z dejstvom, da Linux ni za VAS! Ker nimate pojma, ker nocete imeti pojma, ker pac, koga briga zakaj, vas problem...

Ce pa delate z MSjem, ze od DOS 5.0 naprej, pa se v Linuxu ne znajdete, pa se nehajte delat, da ste 'racunalnicar' in skrijte glavo v pesek. Eni delamo z MSom se dalj.

Ce se lahko 60+ let stara babica nauci delat z Linuxom, se vec, pride na Install Fest in si ga sama installira in to ne zdaj ampak kake stiri leta nazaj, pa ga potem dejansko uporablja, a vam pa steka, ne znate uporabljat in potem tudi trdite, da drugi ne bodo znali... Eh, lepo vas prosim...

Ma nevem, z vami je nekaj narobe...

Azrael ::

BW, saj vem, da tega še nikoli nisi opazil, samo tvoji komentarji tvojemu priljubljenemu OS, naredijo še več škode kot MS in SCO...

Meni je pri tej stvari važno samo to, da stvar dela, to kar jaz hočem od nje, brez posebne je*e. Kako dela, me ne zanima pretirano. In dokler bo treba za neko normalno uporabo Linux-a prebrati kup (včasih dvoumnih) manualov, biti vsaj mali, če ne kar veliki heker in vse skupaj zabiti ogromno časa in še kljub vsemu trudu še vedno dvomiti v uspeh, ja do takrat Linux ne bo zame, imaš prav.

Sem uporabnik in ne nek g33k, ki 24/7 hoče ugotoviti vse skrivnosti PC kište in njenega OS.

V življenju so pač se druge pomembne stvari.

LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.

CaqKa ::

pred štirimi leti praviš?
ja takrat je linux bil še manj uporaben za namizje kot sedaj.

Azrael ::

> Ce se lahko 60+ let stara babica nauci delat z Linuxom, se vec, pride na Install Fest in si ga sama installira in to ne zdaj ampak kake stiri leta nazaj...

Konec koncev sem jest dobre 4 leta nazaj prvič namestil Linux na moj takratni 386 DX 40. Vsega skupaj je bilo tega Linuxa za 4 ali 5 disket in inštalacija je šla kot po maslu, brez težav in tuje pomoči, samo vse kar je bilo potem videti je bil Midnight Commander, igra, simpl editor, nekaj podobnega GUI (v QBasicu so nekateri takrat že spacali na videz podobnega, samo enako neuporabnega) in kup direktorijev, v katerih končnica filetkov ni pomenila nič. Namestitev je bila res enostavna, sama uporabnost pa precej vprašljiva, razen za kakšne navdušence.

LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.

Jux ::

Ne bom rekel, da je linux boljši OS od windowsov za desktop - meni osebno ni, raje uporabljam widnowse, ker sem navajen na njih. Pa poznam aplikacije v windovsih, photoshop, imageready, premier, dw, miljon enih programčkov na katere sem navajen,... zato me prehod na linux ne zanima. Pomaga seveda dejstvo, da imam piratsko kopijo winxp (za ta luksuz ziher nebi plačeval 50k sit).

Za nekoga, ki pa ni napreden uporabnik, torej se ne ukvarja resno z ustvarjanjem vsebin (content creation) in uporablja word, excel, brskalnik po netu, zapeče kakšen cd - je pa linux povsem primeren operacijski sistem. Jst nisem nikoli imel nekih težav z osnovnimi stvarmi v linuxu. Openoffice dela takoj, Gaim dela takoj, firefox dela takoj, k3b dela takoj, vse dela tako kot bi moralo (težave z mountanjem, usb pomnilniki, tv tuner karticami, vse to je preteklost) in res ni treba bit geek da uporabljaš računalnik kot tajnica. Imaš tudi odlično izbiro izgledov operacijskega sistema (gnome, kde) - konec koncev lahko narediš da linux izgleda tako kot windosi (veliko distribucij ma to že vse v osnovi tako nastavljeno - recimo linspire je sploh v tem smislu preprost). Težavnost inštalacije na svež računalnik je enaka kot inštalacija windowsov, skratka za nekega end userja je povsem vseeno kaj uporablja. Težave se pojavijo, ko moraš v linuxu naložit kakšen eksotičen hardware, ko želiš nastavit kakšno napredno stvar, skratka če si napreden uporabnik in si navajen samo na wind0ze. Priznam tudi sam se včasih zgubim in česa ne znam narest. Je pa treba priznat da imaš dober support, skoraj vsako težavo lahko rešiš zelo hitro če malo pogledaš po internetu - in če si napreden uporabnik potem tudi to znaš.

Jst sem si naložil linux na drugo particijo zaradi zahtev šole (sprogramirat moram neki v gtk+/gnome) in ponavadi ko bootam v linux uživam, ker je vse skupaj lepše, dobro deluje, sistem je bolj odziven, ampak prej ali slej se moram preselit v wind0ze, ker potrebujem neko aplikacijo, ki jo pod linuxom ni (vsaj ne tako izpiljene).

Razlogi za da linux ne penetrira desktopa so naslednji:
1. MS Windows so zastonj za končnega uporabnika >:D (zaradi piratstva) - zakaj bi potem uporabljal linux, če ni nič cenejši
2. Manjek profi aplikacij za linux. Sej obstajajo razni inkscape-i, scribus-i, gimp, ... ampak to še vedno ni to. Opensource projekti "resnih aplikacij" za enkrat po kvaliteti na žalost ne dosegajo komercialnih projektov. Končnega (domačega) uporabnika pa itak enako stanejo, ker si jih lahko presnameš, spiratiziraš. Če te možnosti nebi bilo, bi linux sigurno pridobil velik uporabnikov.

Zakaj pa mislite da pri SP2 niso naredili isto kot pri SP1 in preprečili uporabo piratskih kopij windowsov? Ker vedo, da s tem samo odganjajo stran domače uporabnike in če domači uporabniki ne uporabljajo windowsov ampak linux bodo prej ali slej tudi v podjetjih preši na linux. Upam se jit stavit da zaščita pred kopiranjem za longhorn ne bo nič močnejša - piratstvo je največja usluga, ki jo lahko MS-ju naredimo.
web&blog&etc: http://lukabirsa.com

Jeebs ::

Poldi112: BDP na Tajskem je 7,400$, koliko bo cena za $ocial Edition bomo pa še videli.:\
Press any key to continue... RESET. Didn't you say ANY key?!?!?!

darkolord ::

Tuki noben ni več objektiven :D

linuxdady ::

JEEBS:

Po uradnih podatkih tajskega statističnega urada je bil BDP na prebivalca v letu 2002 1204 €, torej 1605$. Ali lahko še ti navedeš svoj vir?

linuxdady ::

JEEBS:

Po uradnih podatkih tajskega statističnega urada je bil BDP na prebivalca v letu 2002 1204 €, torej 1605$. Ali lahko še ti navedeš svoj vir?

BigWhale ::

Azrael, Caqka

Hm, kaj, mi ne verjameta, da je to mozno, da si ena babica sama instalira linux in da dela v njem? Mislim, kaj bi mi rada dokazala, da nimam prav? Da je linux neuporaben? Ja kako, ce ga ljudje uporabljajo, ljudje, ki niso geeki. Narobe svet, a? Mislim, kje so vajini argumenti? To, da je vama neuporaben? Ja, tudi jaz nimam kaj pocet z ratrakom...

Azrael, pojma nimas o cem govoris, sa manj pa imas pojma kako je Linux zgledal pred stirimi leti.

Kar se pa Windows SE tice... 800x600 ah lepo vas prosim...

mrpiagg ::

Vidm da ste komentatorji precej ozko usmerjeni pri komentiranju WIN vs LINUX kot ponavadi.

Linux in Windows sta cisto ok za desktop, pri Linux-u sicer mora uporabnik imeti "malce" več znanja (edino če sistem ne pripravi kdo drug) kot na win platformi, vendar je to samo v primeru, ko nam navadno okolje zadostuje. Ko pa želimo kaj več kot to ... Active Directory povezan z vsem možnim (Group policy, Terminal services, integracija mail serverja z AD, Print serverjev v AD, File serverjev, poslovne aplikacij povezane v AD - npr. SAP, kar omogoca upravljanje uporabnikov in se marsicesa na enem mestu .... in se in se) in povezava vseh klientov v AD, pa preprosto Linux nima vec resitve, ki bi bila na takem nivoju ... Le kako bi imel, ker za integracijo z Win platformo uporablja reverse eingeneering, kar pomeni precej dolgotrajen postopek preden je priblizno podoben, pa se to potem ne dela tako kot je pricakovano.
Pa da ne boste mislni, da mlatim nekam v prazno ...
Smo testirali integracijo Linuxa v AD, Samba (File server), ene sorte Linux Terminal services, pa je pogorel na vseh podrocjih, ker nobena zadeva ni delala tako kot bi morala v povezavi z Winsi in AD ... po vrh vsega pa je bil se pocasen da je kaj (edino File server je deloval normalno hitro, ampak so bli problemi z ACL-ji in to grozni). Pri postavitvi pa smo sodelovali z Agendo in kasneje z Astec/Netsec, ki so vodilni v SLO za Linux in se ubadali cele 3 mesece in nic od tega, pa smo rajsi dali nazaj Win okolje in v celoti izkoristili Active Directory (AD).
Linux pri nas pociva samo na firewallu, kjer ni zahtevana popolna zdruzljivost v AD, tam se pa obnese precej boljse kot katerikoli drug sistem, sploh ker se da popolnoma prilagoditi potrebam ... sharing dveh internet vodov preko squid proxy, ras, vpn, router, dmz, iptables, ...

V koncni fazi sta oba dobra, vendar do neke meje .. odvisno kaj mislis poceti.

linuxdady ::

mrpiagg

Vse tole prekljanje se je začelo okrog novice, da je Microsoft pričel v Aziji prodajati WindowsXP SE. Tvoje navedbe glede tega, kje se uporabnost Linuxa konča, jemljem kot povsem zanesljive, saj si ti očitno strokovnjak, sam pa za AD še nikoli niti slišal nisem. Vendar pa najbrž kljub moji laičnosti ne sklepam prav zelo narobe, če menim, da tudi WindowsXP SE niso ravno najprimernejši za naloge, ki si jih navedel?

Vse, kar sem do sedaj napisal, se je nanašalo na konkurnčnost obeh sistemov s stališča čisto navadnega uporabnika računalnika, ki nima nikakršnega računalniškega znanja. Tako nekako, kot kuharici ni potrebno razumeti, kako deluje steklokeramična plošča, da na njej skuha kosilo. Tudi snažilka po vsej verjetnosti o principih podtlaka ne ve prav dosti, pa ji sesalnik za prah čisto dobro služi. Pa razvijmo tole primerjavo še malo naprej. Trdim, da za domače potrebe povsem zadošča vsak sesalnik, ki pride iz tovarne Elekrtolux. Če mi bo kdo odgovoril, da Elektrolux ni sposoben v svojih laboratorijih ustvariti manjšega zračnega tlaka od 0,00027 bara pa naj najprej razmisli, če ima moja trditev s tem kakšno zvezo.

Pomisleki, ki so jih navedli nekateri avtorji okrog težavnosti ali netežavnosti pri namestitvi enega ali drugega sistema v tem kontekstu tudi nimajo ravno velike teže. Navadni Zemljani si namreč operacijskega sistema v nobenem primeru ne namestijo sami.

mrpiagg ::

u sej res .. to sm pa cist pozabu :))

To kar se gre M$ s tem glupim foram, je pa valda porazno ja ... za domačega uporabnika bi tako ali tako sistem moral biti max 10kSIT in to WinXP PRO, saj tako ali tako dobijo dobre miljončke z Enterprise pogodbami in podobnimi ... in verjetno bi marsikdo razmislil o nakupu operacijskega sistema in dejansko tudi kupil, ker je se vendo precej bolj enostaven za navadne uporabnike kot LX.

WinXP SE (seknd edišn hehe) je podn, ne morem drugga rečt ... za učenje se ponavadi dajejo zastonjske demo verzije in to prilagojene samemu namenu z extended helpom in celotno funkcionalnostjo, ki se po določenmu času pač neha ...
Če se že grejo to, naj rajš naredijo sistem za office uporabnike, sistem za igračkarje, sistem za ... pa dajo ceneje, sam tud to bi blo glupo.

Jeebs ::

linuxdady: KLIK Razen, če nism jst mogoče gledu napačnega podatka.:\ BDP=GDP? Ne vem, možno, da sm jst zamešu, k se že neki cajta nism učil ang.:D
Press any key to continue... RESET. Didn't you say ANY key?!?!?!

linuxdady ::

Jeebs

Podatki, ki sem jih uporabil, so uradni tajski podatki. Za preračun valut sem uporabil podatke bangkoške borze. Podatke, ki jih navajaš ti, pa je objavila CIA. Verjetno jih je našla poleg Sadamovega orožja.

Statistični urad Republike Slovenije na svoji spletni strani navaja, da je slovenski BDP na prebivalca 13.900 USD, CIA pa navaja, da je 19.000 USD.

Jeebs ::

Aha ok, moja napača torej. Se opravičujem.
Press any key to continue... RESET. Didn't you say ANY key?!?!?!

darkolord ::

Ok sam recte karkoli... za mail pogledat, kuharske recepte pogledat 1x na mesec in seminarsko v wordu narest je tudi 800x600 in malo bolj okrnjen OS dovolj...
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Windows Starter Edition ne dela na najnovejših procesorjih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
19812747 (9330) jype
»

Microsoft in EU dogovorila ime (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
39423711 (19862) OwcA
»

Microsoft bo izdal Windows brez WMPja (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
938671 (7319) BigWhale
»

Microsoft vam legalizira piratske Windows (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
625984 (5984) Gigabit
»

Longhorn izšel ...v Maleziji

Oddelek: Operacijski sistemi
221732 (1096) andrej

Več podobnih tem