» »

Specifikacije Rampaga

Specifikacije Rampaga

Jaz - IceMan se je očitno ob tolikem omenjanju NV20 pošteno razkuril in šel na lastno pest nabrat vse najnovejše specifikacije 3DFXovega Rampaga, ki jih je potem poslal meni za objavo. Torej ( neuradne! ) Rampage specifikacije, IceMan edition [;)]:
  • 4 way SLI (2 Rampage čipa, 2 T&L Sage enoti)
  • 0.18 mikronska tehnologija
  • 8 pixel renderirni cevovodi (4 cevovodi po čipu)
  • 4 teksturirne enote po cevovodu (Full Pixel Shader, Quad texturing Photorealisitic rendering)
  • 128MB DDR spomina
  • 200MHz core clock
  • 200MHz memory clock (400MHz DDR)
  • 12.8 GB/sek spominska prepustnost
  • 1.6 GigaPixels/sec
  • 6.4 GigaTexels/sec
  • 150 milijonov trikotnikov/poligonov na sekundo
  • Popolna DirectX 8.0 hardware podpora
  • Advanced T-buffer (M-Buffer)
  • Curved Surfaces hardware podpora
  • HSR (Hidden Surface Removal) hardware podpora
  • Photoshop efekti
Torej, še enkrat thnx Ice, vi pa se slinite nad temi specifikacijami. Vprašanje je le cena ter datum izida, saj vemo, da ti postavki zadnje čase nista ravno močnejši strani 3DFXa.

9 komentarjev

Loki ::

Slin, komej cakam.
Upam sam, da bo cena kukr tuk.

NiggerBob ::

Hmm, če bo šel razvoj grafičnih s takšnim tempom, bomo dobili obrnjeno sliko, kot je zdaj pri low-cost variantah in prenosnikih, kjer se za potrebe grafike uoporablja sistemski RAM. Vprihodnosti bo verjetno na grafičnih 256 Mb RAMa, ki ga bo lahko uporabljal tudi sistem:D

darh ::

kaj pa ste misnli s tem ?
da se bodo hitrejs izvajal al kaj ?
pa sej graficna kartica nima nc pr obdelavi slike... ( vsaj mislm :) )

Senitel ::

Ja grafična nima čist nobene veze z obdelavo slike....>:D>:D
"Photo shop efekti" pomenijo razne filtre ala Photo shop (kdo bi si mislu), in se podpirajo preko izboljšanega T-Bufferja (M-bufferja,... kmal bo črk zmanjkal...:D).

yjj ::

O kje so tisti časi ko si najboljšo grafikuljo kupil za 30 k sit!?

NiggerBob ::

Nekdo očitno ni razumel poante:D
Low-cost variante compov (npr. ravzvpita Aptiva) in pa tudi nekateri prenosniki imajo integrirano grafiko, ki pa za prikaz slike uporablja sistemski RAM. Če imaš 64 MB, ti ga grafična za prikaz slike popapa recimo 8 Mb, pa ti ga ostane za aplikacije samo 56 MB.
Nove kartice pa bodo imele 128 ali 256 MB, za prikaz slike bodo rabile recimo samo 8 MB, ostali del pa si bo sposodil sistem za poganjanje aplikacij in na matični sploh ne boš rabil RAMa.:D
Seveda je vse to mišljeno kot šala, hehehe, ne me jemat resno, hohoho, LOL, hahaha:D:D:D

Luka Percic ::

Naš NiggerBob je pa tak šaljivec!:D

NiggerBob ::

Mogoče pa ta moja šala sploh ni ta ko neumna: zdaj mamo RAM na matični, pa RAM na grafični, itd, itd. Kaj ne bi bilo dobro vse to nekako združit pa zbasat v mašino 256 MB 4 ns RAMA, pa bi bil problem rešen? Sicer pa je to verjetno utopija[:]

undefined ::

Kaj če bi dali not kar ene 20GB RAM-a (takega s trajnim spominom, se pravi EPRAM, or something :D), pa sploh ne bi rabili diska? ;) 8-O


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Geforce 3 me je ZELO razocaral!

Oddelek: Zvok in slika
251700 (1098) OChack
»

3dfx Rampage

Oddelek: Zvok in slika
371750 (1343) undefined

Aalchemy (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
635985 (5223) Senitel

Emboss Bump Mapping vs. EMBM

Oddelek: Zvok in slika
441517 (1190) undefined
»

Per pixel lighting v praksi

Oddelek: Novice / Igre
101781 (1781) undefined

Več podobnih tem