» »

Geforce 3 me je ZELO razocaral!

Quake ::

Topic pove vse.... sicer pa si oglejte benchmarke na Digit-Life in jocite!

Ponekod je celo pocsanejsi od Gf2 Ultra! :(

HEKO ::

Mater ej.......

Prav maš.............
Be good, be bad ---> JUST KEEP ON OVERCLOCKING...[Heko]

kuntek ::

Upajmo, da bodo kaj popravli in spremenili...........

Brody ::

joj, kok ste bedni, sicer niti ne vem kaj ste pričakovali, v 1280x1024x32 in več je povsod za okol 20fps hitrejša. Dejansko ne vem, a vam 100 fps ni zadosti!!?? Poleg vsega je čar gf3 skrit v mnogo mnogo dodatnih bonbončkih, o katerih ta članek dejansko govori (dejansko si pogledal samo benčmarke in na podlagi tega sklenil da gf3 sucks...).

Mal poglej slike in se zjoči. Hitrost gf3 je že taka za dandanašnje igre, da nvidije sama hitrost sploh več ne skrbi, temveč vse svoje moči uperjajo kako izboljšati kakovost slike ter jo približati realizmu ane...je že končno čas mislim, da se začne grafika na pcjih spreminjati v zares to kar že od nekdaj pričakujemo, da BO na monitorju, tako kot je v resnici.

Senitel ::

Pa kaj a ste misl, da bo NVidia tko kot 3dfx, da bodo čipe samo navijal, navijal,...?? Obenem je pa una kartica GeForce 3 clockana na 200MHz, GeForce 2 Ultra je pa 250MHz, tako da je GeForce 3 teoretično tako hiter kot GeForce PRO.
Obenem je pa GeForce 3 prava pravljica kar se tiče funkcij...

undefined ::

Pravljica (fairy tale) is the right word for it. >:D

OrlyTM ::

Z GeSilo 3 je približno tako kot s P4 ... vsi neki benchmarkajo in primerjajo in vidjo da je v bistvu počasen ... skoraj vsi pa pozabljajo, da so v te nove proce vdelane dodatne funkcije in to veliko njih. Neki podobnega kot je ATI naredil z radeonom, sam mal prezgodej in na napačen način ... Ko izide GeSila 3 in se zganejo programerji, potem bomo videli, kaj so nam skuhali pri Nvidii ... sam presvitli John Carmack je dejal, da česa tako krasnega kot je GeSila 3 še ni videl, dejal je, da je pravi užitek programirati za ta procesor, ker so Nvidiini inženirji zadevo zasnovali z programerji iger v mislih.

Samo oglejte si demo Doom 3, katerega z besedami pospremi sam John Carmack ... Jaz mu verjamem ... in sem navdušen !! :)

lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>

sinko999 ::

Čuj pa ti maš vsaj malo pojma kak se delajo igre in pa to kaj je pokazano u demoti ni nič kaj takega novega in spektakularnega . Npr poglej si malo boljše ono glavo tipa ko se vrti pa boš videl da ni večjega števila poligonov in da ni take razlike v igri .

LP
Ni? ni ve?no !

Igor ::

bah tko gf3 k p4 se bo splacal kupit cet pol leta ko bo vsaj malo programov oz iger vsaj delno optimiziranih zanje

trenutno je velik boljs tb pa gf2 kar se pa tice doom3, slike k so prisle so ZAENKRAT uredu, ampak cegledas de spila ne bo vsaj do decembra (mogoce tut dalj odvisno kolk se ji mgre za dnar), takrat pa ne bo to ne vem kolk spektakularno ..

Jc bo mogu dobr plunt v roke (al pa na tipkovnco) pa kar je najvaznej treba bo spisat dobro podporo ..

Sharac ::

Kdor ima vsaj malo znanja o grafiki in ni nek konj s 3dfx plasnicami na oceh ve, da je geforce3 zacetek tega kar smo vsi uporabniki 3dsmaxa ipd. cakali zelo dolgo in sicer shaderji in lighting na vertex in pixel nivoju v realnem casu. Sicer ima geforce3 se vedno nekaj omejitev na tem podrocju vendar je velik korak naprej v consumer graphics. Zalostno pa je da bo zadeva draga ko zafran (posledica pomanjkanja konkurence) ter, da bomo se malo cakali na izkoriscenost vseh gf3 funkcij.

miranpozar ::

Kdor misli, da je vse v številu slikic na sekundo nima blage veze o stvari in naj bo raje tiho!
Pred dnevi je bil v novicah objavljen link na video iz predstavitve Apple+GF3, kjer se pri demu Doom3 lepo vidi v čem je prihodnost - to so luči in sence! Kdor ne verjame, naj si le pogleda ta video in videli boste, kakšna ogromna razlika je v primerjavi z današnjimi pospeševalniki!
Mogoče je malo prezgodaj (in pretirano), če povem, da je razlika takšna, kot če bi primerjali razliko v grafiki, ki se je pojavila s prihodom Voodoo1 proti softverskemu izrisovanju!

Miran Požar, Portorož, www.miranpozar.com

undefined ::

LOL!! Poglej poglej, kar naenkrat je postal framerate nepomemben, in so efekti postali bolj zanimivi. Kaj pa ste govorili v času izida Voodoo5? Vsi ste gledali le cifre!! Če je V5 naredil 100 fps, GF2 pa 120, ste že vpili vse povprek kolk je V5 zanič! Da niti ne omenim velehvale Gf2 Ultra, ki je dosegel preko 150 fps. A ni zanimivo? Vsaka sličica na sekundo je bila takrat pomembna, pa čeprav je blo že preko 100 fps! Kaj FSAA, ste dejali, to ni pomebno ane, pa T-Buffer, vse to ni bilo nič, vse je bil le FRAMERATE!! Tudi za GF3 ste pričakovali, da bo vsaj 50% hitrejši od GF2 Ultra, zdaj pa ko ste ugotovili da to ne drži, se pa obešate na efekte. Bog vam pomagaj! :\

Quake ::

Ne recem, da me je razocaral glede funkcij, ki so vanj vdelane! Funkcij je malo morje, so ful dobre in upam, da jih bodo programerji iger hitro vzeli za svoje.

Kartica pa me je razocarala glede hitrosti, saj tistih 10-20 FPS hitreje od Gf2 Ultra ni lih ravno ne vem kako velik napredek. Posebej ce pogledamo, kaksno paniko so zganjali po internetu. Nekateri so obljubljali 2× hitrost Ultre, potem pa ji grejo pri nVidii kljub 0.15 mikronski izdelavi "odvit" uro iz napovedanih 300 MHz na 200 MHz, kar je pocasnejse od Ultre!!!

Glede funkcij se pa ne pritozujem :)

undefined ::

Quake, nikol niso nič "odvil", oni bi že navil na 300, če bi se dalo, sam tu so meje, ki jih je treba upoštevat, če hočeš, da je kartica stabilna.
Če bi Rampage ugledal dan, bi pomalcal GF3 (zaradi multi-čip solucije). nVIDIA pa lahko le moli, da pride ven kak novejši RAM, ki se bo dal navit prek 500MHz.
Glavni bottlenect je Memory Bandwith, saj je še vedno enak kot pri GF2U.

OrlyTM ::

Če bi ... pa ni ...

lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>

Senitel ::

Ok gremo lepo po vrsti:
1.Softwaresko izrisovanje, bo še kar precej časa (v bistvu se je nekaj časa nazaj govorilo, da bi lahko čez kakšne 20 let, ko bodo procesorji dovolj hitri, kar pozabili na strojno pospešeno grafiko), dosti boljše od strojnega pospeševanja. Software je ekstremno fleksibilen. V software-u se da naredit kar koli programerju kapne v glavo (voxli, displacement mapping,...). Vendar ima to eno veliko ceno – počasnost.
2.Voodoo 5 je bil zanič in je sedaj še bolj zanič. Kaj mi bo FSAA, če uporabno deluje tam do 800x600?? Kaj mi bo t-buffer, ki ga živ bog ne podpira in ga ne bo podpiral?? GeForce 3 nabije 70 fps v Quake 3 pri 1024x768x32bpp z FSAA. GeForce 3 podpira multi-sampling (100% strojno)... Da ne omenjamo gore stvari, ki jih Voodoo 5 v primerjavi z GeForce 256 NIMA!
3.Vertex in pixel shaderji ne pomenijo to, da je možno senčiti vsak piksel posebej. Vertex shaderji so programčki (čisto zaresni v assemblerju, ki ga grafična kartica zastopi), ki omogočajo poljubno modificiranje vertexov (točk). Pixel shaderji so manj atratktivna zadeva, a zelo podobna zadeva kod vertex shaderji. Pixel shaderji (v primerjavi z standardnim načinom ťprogramiranjaŤ) večjo fleksibilnost in več maneverskega prostora (tako kot register combinerji v OpenGL-u) pri operacijah med teksturami. Skratka vertex in pixel shaderji se obnašajo tko kot recimo Render man od Pixar-ja, sicer jim še precej manjka ampak napredek je.
4.Hitrost. Trenutno je GeForce 3 na ravni GeForce 2 Ultra in glede na clock je to bilo tudi pričakovati. Razen seveda v FSAA, kjer pa kar precej poseka ultro. GeForce 3 uporablja kompresijo z-bufferja (ki požre največ prometa) in z-occulsion (ala HSR) tako, da je GeForce 3 praktično neomejen s strani pomnilnika.
5.Kaj bi bilo, če bi bilo... Nesmiselna debata... Rampage-a NI, in ga NEBO konec debate. Kaj bi pa recimo naredu Glaze3D z GeForce-om, Voodoo-jem in Radeon-om?? Masaker... Pa ga ni bilo... Slava čipu, ki ga ni in ga tudi ne bo?? Multi-čip rešitve... A veš, da Rampage ni bil več predviden za poceni 166MHz SDR ram? Zdej pa računi kolk bi stala kartica z 128MB 200MHz DDR pomnilnika, efektivno bi ga pa mela 64MB??

Lucio ::

IceMan: Še kako imaš prav.

Vsi so govorili o FPS, ne pa o kvaliteti slike.

Jaz pa lavfam Colly2 v 960*720 z 2 x FSAA in je slika dosti lepša kot pri kolegu z MX, pa še gladko je vse skupaj, ne kot pri MX-u, ki vsi jamrajo kako je igra polna bugov. Po moje so vsega krivi Driverji od nVidie.

Da ne bo pomote, igra mi teče gladko (grez tzanja) tudi v 1024*768, le da so takrat mapa,... malenkost preveliki in me motijo pri igranju.

Za večje resolucije pa žal nimam monitorja:'(.

yjj ::

Točno tako, upam da se bodo Nvindijevci kaj naučili od 3dfxa vsaj glede pisanja driverjev!?

sleby ::

Yah IceMAn sam ko je V5 prsu vn ni mel nevemkok novih funkcij in ni blo drucga za primerjat kot fpsji :)

Sharac ::

Fpsji so ze pomembni to vsekakor vendar spet do dolocene meje:

Quake3 je to nekje pri 150 (za tiste ki ga resno igramo kao) .

Samo fora pa je da imas pri Geforce3 moznost izbire in sicer ali bos mel 100+ za igranje iger kjer rabis hitrost ala Quake3 online ali pa bos izbral kvalitetno grafiko (in ne mi spet omenjat 3dfx s svojimi polovicnimi resitvami in improvizacijo) ter imel recimo 30 fps (vec kot dovolj za vecino simulacij ipd) na visoki resoluciji - da ne govorim o tem da nVidia podpira industrijske standarde na podrocju grafike 3dfx je pa vedno imel neke svoje fore in je podpiral (pa se to povrsno oz. brez dolocenih funkcij) openGL samo zato ker je moral oz. da se je sploh prodajal kolikor se pac je.
Je pa res da je nakup Geforce3 totalno brezvezen saj je cena kartice oz. vseh Geforce kartic pretirana in jo bo nVidia hitro morala zmanjsati, ce noce iti po poti 3dfxa.

Tr0n ::

Jaz bi rekel, da bo prej zvisala cene ze tako dragih kartic. Folk jih bo itaq kupoval oz. moral kupiti, ce bo zelel hitro in lepo 3D grafiko.

NiggerBob ::

to je verjetno samo začetek GF3 serije, potem bo prišel GF3 PRO z malo bolj navitim ramom in seveda višjo ceno, nato GF3 ULTRA, še bolj navit in še dražji....poslovna politika Nvidie
"Hrabri umrejo samo enkrat, strahopetci umirajo tisočkrat"

Lucio ::

Najprej ste bli vsi veseli na propad 3Dfx (razen mene in par drugih), zdej pa se jočete koko je kartica draga in ne preveč hitra.

To se pač zgodi če ni konkurence!

MRtwister ::

Lucio dej ne jebi, geforce 3 je bil v izdelavi, ko je e imel konkurenco!
In kar se tice hitrosti, poglejmo recimo quake2, pa naj bos imel tako kartico se stevilo slik ne bo drasticno povecalo - tako je zdej pri q3.

tejo ::

Jest sovražm GF3, ker je drag!!!

Za njega dam 370$

OChack ::

Hemn ; damn kartica je res presneto draga 600$ kar je ene 150 presernov pr ns. Sranje je to de je v normalnih razmerah pocasnejsa od ultre, sam FSAA pa rula pr visjih resolucijah drlno je za slabe rezultate kriva tudi programibilna enota, ki ni optimizirana. Kaj cmo .dobr je sam to, de je notr ze 520 MHz ram odvit na 460 kar rula (3,8 ns xDDR=520 ali 1/3,8ns x 2). Karta je cool sam ni cist ok. Bom raj na NV25 pocaku, k bo mev vse 3Dfx-ove dobrote ( pa se hitrej bo , upam)



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

GF 4 MX (strani: 1 2 )

Oddelek: Strojna oprema
572305 (1260) TheJack
»

KAJ ???

Oddelek: Zvok in slika
5573 (436) js
»

Geforce 3MX vs Geforce 2GTS

Oddelek: Zvok in slika
11570 (358) _Mortal_
»

KYRO 2 -- najboljši (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
612165 (1161) Paramedic
»

Kako se GeForce 3 obnese v 3DMark-u 2001

Oddelek: Novice / Grafične kartice
11836 (836) BigFoot

Več podobnih tem