» »

Per pixel lighting v praksi

Per pixel lighting v praksi

FullOn3D - No ker v mojem prejšnjem članku ni bilo kakšnih konkretnih primerov iger, ki bi uporabljale per pixel lighting (dot product 3), se bom sedaj malo oddolžil z dvema screen-shotoma iz Giants: Citizen Kabuto. Tukaj boste našli primerjavo med sliko na Voodoo 5 5500 in GeForce 2 Ultra. Per pixel lighting v akciji, razlika pa očitna!! Ko bi bilo več takih iger... In kdo ima sedaj najlepšo sliko?

10 komentarjev

mojsterpeter ::

zanimivo - čez kakšno leto, ko si bom lahko privoščil rabljeno GF2U.. :(

sleby ::

hudo :)

roro ::

super zadeva :)

Flash2000 ::

noro :)

TESKAn ::

Dobr zgleda - je res razlika.
treba dobit te giantse...

undefined ::

Ja, zanimivo. Tako kot takrat ko je UT Demo prišel ven samo za Glide, kako je pa takrat zgledal na TNT2 karticah? Nikakor!

Zakaj zdaj sploh to omenjam? Zato, ker je takrat 3dfx mastno plačeval Epic, zdaj pa nVIDIA mastno plačuje proizvajalce Giants-ev in X-Isle-a. Vse se gre le za denar.

Ostale firme, ki pa nimajo takih privilegijev, pa lepo podprejo celoten spekter kartic na trgu. Lep primer take široke podprtosti sta igri Hitman in RealMyst, ki podpirata opcije in API-je vseh današnjih kartic! Potem pa je tu še prihajajoča in zelo obetavna igra Serious Sam, ki bo podpirala vkodiran FSAA in T-buffer Motion-Blur. Že ni hotela nVIDIA plačevati ene Hrvate tam na Balkanu. >:D

LordWorm ::

Ne vidim nobene nove stavri pri pixel in vertex shaderjih,ker to kar ponujajo sem vse ze videl na GF1 in G400.
:(

Senitel ::

Garrett33: Vertex in pixel shaderji (moj zadnji članek) ni enako per pixel lightingu oz. per pixel shadeing-u (moj prejšnji članek)... In ja per pixel lighting in per pixel shadeing se dela lahko dela že na GeForce 256. In še enkrat pixel shader ni enako (per) pixel shadeing

IceMan: Vpraš KATEREGA KOLI programerja zakaj podpirajo per pixel shadeing in hardware t&l odgovor boš dobil vedno isti - KER RULA! Giants je že zunaj zato primerjava z UT Demo odpade. Da SS podpira t-buffer[:]... DREAM ON ICEMAN!!! Eko specifikacije...

undefined ::

SS še ni zunaj, preberi si intervju Dean-a z Reverendom na 3DPulpit.com. Tip je rekel, da so delali na tem, da bi igra podpirala Motion Blur, zdaj pa ko je 3dfx šel, pa ne vejo še kaj bodo naredili s tem. Sicer pa, zakaj moraš bit tak pro-rivaš? Poglej X-Isle demo, ZAKAJ o ZAKAJ podpira ta demo samo nVIDIA kartice? A Radeon mar kej ne podpira od GF2 funkcij? Potem pa MENE tukaj pljuvaš, da sem 3dfx fanatik, mal poglej svoje izjave, kot so "Da SS podpira t-buffer... DREAM ON ICEMAN!!!". Whatever. Face it, nVIDIA sledi Microsoftovim korakom: "If you can't win them, BUY THEM!". Kako se vam zdi nVIDIA kot monopolist na trgu grafike? Veselje, a?

Senitel ::

Da X-Isle dela samo na GeForce-ih, pa da ne dela na Radeon-ih??? Radeon je zelo cool zadeva, in nikoli nisem reku, da je z njim kaj narobe. T-Buffer kot T-Buffer je pa drek, ker: 1. vse se da nardit čist normalno v engine-u če rabiš 2. prehodna tehnologija, kar pomeni, da praktično nima podpore (Glide in OpenGL) in praktično zunaj je že druga, mnogo boljša tehnika, multi sampling, ki pa ga nihče ne podpira (Rampage naj bi to mel - M-Buffer)...
3dfx je bil pa itak obsojen na propad. Zato ni bla situacija "if you can't beat them buy them". NVidia je 3dfx-u ponudila ponudbo, ki jo je 3dfx sprejel. Če je 3dfx nebi sprejel bi kmalu šli v stečaj in za vse skupaj bi dobili še ene 5x manj...
In NVidia ni monopolist, ker je tu še ATI, ki je še večji od NVidie. In ATI Radeon je zelo dobra zadeva. In ker pljuvam po 3dfx-u sem pa pro-rivaš...




Za vse ostale pa: Tukaj mate še par screen shotov iz Giantsov.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Problem Nvidia GF 9800 GX2

Oddelek: Strojna oprema
442213 (1168) jureus

Emboss Bump Mapping vs. EMBM

Oddelek: Zvok in slika
441601 (1274) undefined
»

Per pixel lighting v praksi

Oddelek: Novice / Igre
101862 (1862) undefined
»

Glaze3D odpovedan...

Oddelek: Novice / Grafične kartice
61801 (1801) Senitel
»

VOODO 5 5500 za 40 k sit?

Oddelek: Kaj kupiti
191717 (1452) Ark4nge|

Več podobnih tem