Slo-Tech - Naslednjo novico je spisal mlavar in, ker mi je bila všeč, sem vam jo kar prekopiral. O Kyru II torej pravi:
Kljub dominanci Nvidie na trgu 3D čipovja, se tu pa tam pojavi produkt, ki preseneti. Že prvi Kyro je bil pravo presenečenje in čeprav ni bil med najboljšimi na razpolago, je kazal zanimive karakteristike, na primer nov rendering sistem, ki so ga razvili pri PowerVR. KyroII pa je še izboljšana verzija in poraja se vprašanje, če lahko konkurira Geforce 2. Pa si najprej poglejmo izboljšave Kyro II glede na primarni Kyro. Core clock in tudi RAM clock so iz originalnih 125MHZ dvignili na 175MHZ, z 0,18 mikronsko tehnologijo pa so zagotovili manjše pregrevanje. Procesiranje se zato iz 250 Mpixels/sec povzdigne na 350Mpix/sec in tudi RAMDAC iz 270MHZ poskoči na 300MHZ. Odsotnost DDR RAM-a se zdi malce nesmiselna, vendar pa Tile Based Rendering nadomesti vse pomanjkljivosti in izkoristi RAM do maksimuma. Tile Based Rendering izboljša zmogljivost grafične kartice tako, da narekuje kartici katere grafične odseke naj sploh renderira in katere ne. To pa naredi tako, da razdeli celo sliko na več majhnih ploščic in renderira le odseke, ki jih mi lahko vidimo in tako kartico deloma razbremeni.Kyro II chipset uporablja notranji true color, to pa pomeni, da je vse renderirano v 32 bitnih barvah, tako da sprememb v hitrosti procesiranja 32 bitnih barv sploh ni. Tudi, če grafiko v neki igri nastavite na 16 bitno, bo grafična kartica renderirala kot 32 bitno in jo v zadnjem trenutku pretvorila v 16 bitno, tako da v hitrosti ne pridobite. Pa si poglejmo še primerjavo med Kyro II in Geforce 2 MX. Pri Serious Sam-u se pri resoluciji 640x480 bolje obnese Geforce, pri resoluciji 1024x768 pa Kyro II pokaže svoje sposobnosti in ima celo boljši FPS rate. Pri Quake III Arena je zgodba podobna, kar je nekako pričakovano saj ima Kyro II dodatnih 32MB RAM in zaradi internega true color so mu take naloge pisane na kožo, res pa je, da do izraza pride šele pri resoluciji 1024x768 in več. Za overklokanje ni preveč primerna saj se je ne da iz originalnih 175/175 naviti več kot na 181/180. Kljub temu pa je ta grafična kartica močno presenetila z izjemnimi 32 bitnimi in FSAA sposobnostmi in tudi 64 MB RAM je dobra naložba. Seveda pa so tudi slabe strani te kartice kot je na primer pomanjkanje hardverskega T&L in DDR RAM-a.
Novice » Grafične kartice » Prophet 4500
Huey P ::
Pretorijanec; Sicer sem ti jaz že včeraj poslal link do testa Hercules 3D Prophet 4500 Kyro II
Izak ::
Hmm. Meni se zdi da je to kar copy & paste iz siolovega hardware portala! Anyway je pa res dobro napisano!
linker ::
Ti kyroti se meni sploh ne dopadejo. Primerjava z MX-om je nesmiselna zaradi razlike v ramu. Če bi vzeli kakšnega 64MB DDR bi se Kyro lahko skril.
fiki ::
No iz razlage bo nekdo razumel da Kyro razdeli sliko na več kosov potem pa rendira le tiste ki so vidni. To ni res! Sliko razdeli na več delov le zato da lahko vse z koordinate (kordinate oddaljenosti) pik v določenem izseku shrani v integriran pomnilnik tako da ne dostopa do zunanjega Z-buferja in na ta način varčuje z prepustnostjo pomnilnika. Za vsak izsek posebe jdoloči katere pike so vidne in katere ne-NE IZBIRA MED VIDNIMI IN PREKRITIMI ODSEKI! Če bi vzel celotno sliko bi to pomenilo da bi pri ločljivosti 1600-1200 potreboval več kot 3Mb pomnilnika. NI NOBENIH IZSEKOV KI V KONČNI SLIKI NE BI BILI VIDNI. Poleg tega pa Kyro sploh ne potrebuje DDR pomnilnika saj to verjetno pri tej uri jedra ne bi pomagalo, ker več prepustnosti sploh ne potrebuje. To pomeni da med slabosti Kyra ne moremo šteti pomankanje DDrpomnilnika.
Res je da pmankanje t&l enote ne prinaša nič dobrega res je, da to pomankljivost ni mogoče odpraviti v nižjih ločljivostih vendar pa ta pomankljivost v višjih ločljivostih ni opazna in tudi ne izmerljiva-ČE IMATE ZMOGLJIV PROCESOR.
Res je da pmankanje t&l enote ne prinaša nič dobrega res je, da to pomankljivost ni mogoče odpraviti v nižjih ločljivostih vendar pa ta pomankljivost v višjih ločljivostih ni opazna in tudi ne izmerljiva-ČE IMATE ZMOGLJIV PROCESOR.
fiki ::
LINKER ti pa sploh ne veš kaj govoriš. res je da bi MX kartica z ddr pomnilnokom delovala hitreje pri višjih ločljivostih kot s sdramom ampak to bi ji pomagalo le v igrah z veliko teksturami in enostavno strukturo okolja- z zelo malo prerisa(overdraw al koko je že). Takih iger je pa zelo malo - al imajo malo tekstur in enostavni strukturo ai pa ravno obratno. To pa pomeni tudi če bi bi MX s prepustnostjo rama popolnoma neomejen se z Kyrotom še vedno nebi mogu kosat ker mora sam čip narisat za eno sliko tud do trikrat več kot Kyro. Edina resnejša pomankljivost KYra je da ima le dve teksturni enoti za oba rendirna cevovoda skupaj. To pa na žalost pomeni da ima pri dveh teksturah le 175Mpikslov na sekundo zapolnjevanja.Kyro to svojo moč izkoristi poplonoma razen v igrah kjer pride do težav z gonilniki. Za primerjavo MX ima pri dveh texturah teoretično moč zapolnjevanja 350MPikslov vendar pa je dejanska pod 150-odvisno od igre.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kaj kupiti...Oddelek: Kaj kupiti | 1631 (1307) | ABX |
» | Geforce 2 MX ali Kyro II?Oddelek: Kaj kupiti | 1726 (1327) | Lyu |
» | KYRO 2 -- najboljši (strani: 1 2 )Oddelek: Zvok in slika | 5099 (4095) | Paramedic |
» | Kyro IIOddelek: Novice / Grafične kartice | 2093 (2093) | undefined |
» | Kva praute na Kyro2Oddelek: Zvok in slika | 1610 (1181) | Senitel |