Forum » Zvok in slika » KYRO 2 -- najboljši
KYRO 2 -- najboljši
Dalmatinc ::
The Conclusions.
So, we've got a tweaked KYRO I here with perfect performance, even in the FSAA mode, an excellent realization of S3TC and an advanced capability of combining up to 8 textures per one rendering pass. Not very good market position - it would be helpful to decrease the price slightly (that will be probably done soon) or slightly increase the fillrate (say, DDR memory and four pipelines). In this case we would have a strong opponent even to a much more expensive GeForce2 Ultra.
As we see, the KYRO II is not intended to take over the market. It is intended to win its part of 3D accelerators' market in below $150 price range. If we observe this card as the way to show the advantages of tile rendering architechture, which has a good potential, and also as the way to mark the presense in the market (not fighting for leadership yet), that will decrease the emotional criticism. And, moreover, the KYRO II is even able to encourage from this point of view.
We impatiently await the KYRO III (whatever the name will be) which, as we hope, will be capable of competing with the GeForce3 not only in terms of memory bandwidth, but also in the field of DX8 (pixel and vertex shaders, etc.)...
However, the KYRO II has a level of performance that was previously inaccessible at this price range and this is a true reason to praise it, especially with its innovative PowerVR architecture.
Pros:
The architecture that allows to reduce the requirements to memory bandwidth essentially which has a positive effect at high resolutions;
Capability of combining up to 8 textures per pass;
Essential quality improvement of scenes constructed at 16-bit color modes;
Potentially easy performance upgrade;
Excellent S3TC realization, EMBM support;
High efficiency comparable to twice more expensive cards;
Low energy consumption and heat radiation that allows to pretend to the mobile solutions sector.
Contras:
Disastrous speed falloffs in trilinear and anisotropic filtering modes (as the consequence of only two simultaneously working pipelines, with one texture unit per each);
The absence of T&L;
Tweaking unavailability;
Low anisotropic filtering quality (at the level of the GeForce2 MX/GTS but worse than the Radeon and GeForce3);
ok, vse preberite tukaj
ABX ::
Mislim da Kyro II je za ta denar zakon, vendar obstaja problem z T&L engine v naslednjih igrah, kjer noben bog ne ve kaj se bo zgodilo.
Vendar v primerjavi z G2MX na 1024@748@32bit Kyro II zmaga na celi črti.
Zanimivo kako z vsako novo verzijo gonilnikov Kyro II pridobiva na hitrosti v vsaki igri.
Vendar v primerjavi z G2MX na 1024@748@32bit Kyro II zmaga na celi črti.
Zanimivo kako z vsako novo verzijo gonilnikov Kyro II pridobiva na hitrosti v vsaki igri.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Dalmatinc ::
Jah, podobno je s Kyrom kot je bilo z v 5 5500....ko je bil na štartu cca. 30% počasnejši. Se pa pozna če maš 70 al pa 100 sličic. Kyro rabi dobre gonilnike; to je trenurno največji problem. Nekompatabilnost z Dirct x- om pa je že rešena......verzija 8.1 odpravi probelm z Kyri prve in druge generacije
slycer ::
Bah! Če bo kyro stal nekaj čez 30 Ksit, potem raje dam 10000 SIT manj, pa dobim še vedno odličnega GeForca MX. Počasi sem že jaz začel verjeti v hardverski T&L, ki je na GeForcu. Ane Senitel
freejack ::
Joj joj. Vidite en test, pa mislite, da ste zlato najdli. Vem, ker sn si ga celo sam mislo kupit, pol ko sn pa mal podrobneje zadevo pogledo, mam pa GForca2 100 rajš. Ne sam da T&L-a sploh nima, tistih 32Mb/64Mb RAMA ne nardijo veliko. Poleg tega,,..če še niste opazli, je test malce neobjektiven, saj parametri nabolj ustrezajo ravno Kyru, pa še tej glih komaj zmaga. Pač,..pripročam ga takim, ko majo izjemno dobre konfiguracije, ker hitrosti od njega ni pričakovat. Njegova edina dobra točka je kvalitetna slika (kolikor je pač brez T&L lahko). Btw.Rajš vam enga Herculesa Prophet II 64Mb priporočim, ko pa Kyra,..čeprav, ku*c,..dnar je vaš...
Pretorijanec ::
Jst bom raj počaku na test Kyra II na slo-techu. Ker sej ne, da ne bi zaupal Američanom (sicer jim ne, ampak vseeno), raje vidim, da nekdo, ki mu zanimam testira kartico, za katero bom zapravil kar nekaj težko prigaranega denarja!
Mate ::
Ahm... Kyro II bo za svoj denar ubitacna kartica. JE pa tako, da ce hoces met poceni stvar mora delati kompromise in pomankanj T&L enote je eden od njih. Za svoj denar pa ubitacno!
TheJack ::
Sem prebral test na Tom's Hardware. Kyro II je odlična kartica! V 32 bitnih barvah pelje scat GTSa, ki je še enkrat dražja kartica. MX pa je tako ali tako brezveze primerjat, ker propade po celi črti. Kupovanje MX takrat, ko bo zunaj Prophet 4500 je metanje denarja stran, saj boste le nekaj ceneje dobili še enkrat počasnejšo kartico.
Še nekaj o T&L. Brez dvoma bo to v prihodnosti pomembna zadeva. Ampak dajmo že enkrat naravnost povedati. Do trenutka, ko bo neka igra za normalno igranje zahtevala T&L bo preteklo še najmanj leto ali dve. Do takrat boste pa karto menda tudi že zamenjali, ne?
Pa še nekaj. Tisti, ki pravite, da boste raje kupili MX zaradi T&L-a ste v zmoti. Menda ne mislite, da bodo igre, ki bodo zahtevale T&L dobro tekle na MX-u???? Dajte no. Za Unreal 2 in Doom 3 (ki bosta izšla čez kakšni dve leti) bo verjetno še GeForce 2 Ultra prešibka. Do takrat pa T&L ni nobena prednost. Poglejte si benchmarke Q3 (ki menda delno celo podpira T&L) na 32 bit (test Kyra II na Tom's Hardware) pa bo.
Lp
Še nekaj o T&L. Brez dvoma bo to v prihodnosti pomembna zadeva. Ampak dajmo že enkrat naravnost povedati. Do trenutka, ko bo neka igra za normalno igranje zahtevala T&L bo preteklo še najmanj leto ali dve. Do takrat boste pa karto menda tudi že zamenjali, ne?
Pa še nekaj. Tisti, ki pravite, da boste raje kupili MX zaradi T&L-a ste v zmoti. Menda ne mislite, da bodo igre, ki bodo zahtevale T&L dobro tekle na MX-u???? Dajte no. Za Unreal 2 in Doom 3 (ki bosta izšla čez kakšni dve leti) bo verjetno še GeForce 2 Ultra prešibka. Do takrat pa T&L ni nobena prednost. Poglejte si benchmarke Q3 (ki menda delno celo podpira T&L) na 32 bit (test Kyra II na Tom's Hardware) pa bo.
Lp
Senitel ::
VSE igre, ki danes prihajajo ven (že nekaj časa) minimalno podpirajo strojni t&l. Precej novejših iger pa bo imelo še posebej veliko trikotnikov (X-Isle,...). In tako Unreal 2, kot Doom 3 bosta dokaj lepo tekla na vseh GeForce-ih (Doom 3 sploh ne bo tekel na karticah, ki nebodo imele vsaj takega "feture seta" kot GeForce 256). Unreal 2 je na GeForce 2 GTS tekel z 30fps pri NEOPTIMIZIRANEM engine-u. Najmanj leto ali dve... A se sploh kdo zaveda KAJ bo čez dve leti?? Naj ti nekoliko razkrijem, kaj bo čez dve leti: 64 bpp barve, vertex shaderji v4.0, pixel shaderji v4.0, displacement mapping, sub division surfaces, multisampling 16x,... Ne pa hardwareski t&l...
Paramedic ::
...in potem svizec zavije čokolado v folijo...Pa čez dve leti bomo itak kupli kyro 4, al kar pač bo, zato ker bomo hoteli za MALO denarja HITREJŠO grafično -> in rešitev so kyro grafične kartice. Simple as that !
End transmission.
TheJack ::
Šur bo vse to čez dve leti.... V takem obsegu (raje manjšem) kot je danes T&L.
Naj ti razkrijem skrivnost. Trenutno igram nadvse spodobno igro (Deus Ex) na celeronu 416 z 128 MB rama in V3. Vse to je staro dve leti ali več. V Q3 dobim v 1024 40+ fps. Na več kot dve leti stari opremi. To pove dovolj o zaostajanju igričarske industrije za hardversko.
Še nekaj. Ti, Sentiel, sploh igraš igre? Ali le benchmarke?
V teoriji so danes vse kartice brez T&L-a nauporabne. Ampak teorija brez prakse je kot kolo brez akse. V praksi pa lahko še danes čisto spodobno igram skoraj vse igre na Voodooju 3.
Še nekaj... Unreala 2 in Dooma 3 ne bo še najmanj dve leti. Raje več. Če bosta torej oba dobro tekla na GeForcu 256, potem so tele debate tako brezvezne...
Še nekaj se spomnimo. Ko je prišel ven Geforce, je Sentiel prešerno vsem razlagal, kako je zadeva super in ima prednost pred vsem ostalim, kar podpira T&L. Zadeva je prišla in odšla, T&La pa od nikoder. Isto se je zgodilo z GF 2. Sedaj je pa prišel GF 3, ki je kot pravi NVidia ''pravi'' GPU (GF 1 in 2 torej nista bila). Čez pol leta se lahko torej nadejamo GF 4, ki bo verjetno še bolj ''pravi'' GPU itd...
64 bpp barve, vertex shaderje v4.0, pixel shaderje v4.0, displacement mapping, sub division surfaces, multisampling 16x bomo lahko videli leta 2003, seveda - na 3D Marku 2003.
Lp
Naj ti razkrijem skrivnost. Trenutno igram nadvse spodobno igro (Deus Ex) na celeronu 416 z 128 MB rama in V3. Vse to je staro dve leti ali več. V Q3 dobim v 1024 40+ fps. Na več kot dve leti stari opremi. To pove dovolj o zaostajanju igričarske industrije za hardversko.
Še nekaj. Ti, Sentiel, sploh igraš igre? Ali le benchmarke?
V teoriji so danes vse kartice brez T&L-a nauporabne. Ampak teorija brez prakse je kot kolo brez akse. V praksi pa lahko še danes čisto spodobno igram skoraj vse igre na Voodooju 3.
Še nekaj... Unreala 2 in Dooma 3 ne bo še najmanj dve leti. Raje več. Če bosta torej oba dobro tekla na GeForcu 256, potem so tele debate tako brezvezne...
Še nekaj se spomnimo. Ko je prišel ven Geforce, je Sentiel prešerno vsem razlagal, kako je zadeva super in ima prednost pred vsem ostalim, kar podpira T&L. Zadeva je prišla in odšla, T&La pa od nikoder. Isto se je zgodilo z GF 2. Sedaj je pa prišel GF 3, ki je kot pravi NVidia ''pravi'' GPU (GF 1 in 2 torej nista bila). Čez pol leta se lahko torej nadejamo GF 4, ki bo verjetno še bolj ''pravi'' GPU itd...
64 bpp barve, vertex shaderje v4.0, pixel shaderje v4.0, displacement mapping, sub division surfaces, multisampling 16x bomo lahko videli leta 2003, seveda - na 3D Marku 2003.
Lp
TheJack ::
Še nekaj o igričarski ind.: Danes so najbolj popularni trije grafični motorji: Q3, Unrealov in LithTech. Z gotovostjo lahko pričakujemo, da bo z njimi narejen levji delež prihodnjih iger. Vsi trije odlično delujejo z minimumom, ki se danes dobi v trgovini. Igre z dotičnimi motorji bodo izhajale še najmanj dve leti. Toliko o T&L... Ne verjamete? Pomislite samo na nekaj. Anachronox, igra, ki bo izšla enkrat v prihodnosti, bo bazirala na Quake 2 (!!!) motorju! 'Nuff said.
VASkO ::
saj to je problem, da se Senitel opira le na najnovejse funkcije, vendar, kdo rabi vso to navlako za toliko denarja? mi, ki igrice spilamo, ze ne!!!!!
pa oh in sploh in ah in to so so Geforci, zakj bi pa ze danes placeval za Geforce3, da bos lahko poganjal 3dmark2001 in videl Nature benchmark? Ne hvala. Jaz ne kupujem graficne zato, da bom pol poganjal 3dmark. Sicer pa je 3dMark (NVmark) ena vlka reklama, ki prisili boge ljudeke v nakup najnovejse tehnologije, ki se sami ne vejo, zakaj jo bodo uporabljali. Potem, ko se pojavijo igre, katerih ne bo moc zagnati na danasnjih karticah, potem je nakup Geforca3 komaj upravicen. To pa ne bo kmalu. Kdo pa bi se spravil na pogon, kateri bi delal samo na Geforce3 GPUju? Nihce, ker bi si s tem sam metal polena pod noge, ker igra pomoje ne bi sla za med.
pa oh in sploh in ah in to so so Geforci, zakj bi pa ze danes placeval za Geforce3, da bos lahko poganjal 3dmark2001 in videl Nature benchmark? Ne hvala. Jaz ne kupujem graficne zato, da bom pol poganjal 3dmark. Sicer pa je 3dMark (NVmark) ena vlka reklama, ki prisili boge ljudeke v nakup najnovejse tehnologije, ki se sami ne vejo, zakaj jo bodo uporabljali. Potem, ko se pojavijo igre, katerih ne bo moc zagnati na danasnjih karticah, potem je nakup Geforca3 komaj upravicen. To pa ne bo kmalu. Kdo pa bi se spravil na pogon, kateri bi delal samo na Geforce3 GPUju? Nihce, ker bi si s tem sam metal polena pod noge, ker igra pomoje ne bi sla za med.
Senitel ::
TheJack: Če slučajno nisi opazil se grafika stalno izboljšuje! Ni fora novih kartic in novih engine-ov, da bi poganjali obstoječe stvari hitreje ampak, da vedno znova premikajo meje kvalitete. Seveda lahko igraš danes Quake 3 na več kot dve leti stari opremi, saj tudi Quake 3 ni kaj dosti mlajši! Software sploh ne zaostaja tako zelo za hardwareom če gledaš prave igre.
Hardware t&l danes podpirajo vse igre, ki so kakorkoli blizu 3D. Že lep čas lepo kapljajo igre z podporo hardware t&l ven (v bistvu že Quake 2 podpira hardware t&l). In počasi a sigurno se povečujejo tudi same količine trikotnikov v igrah (Quake 3 - 10 000 na slikico, Giants - 30 000 na slikico, X-Isle, Doom 3, Unreal 2 - 200 000 na slikico), ki jih edino hardware t&l zmore dovolj hitro premleti (noben procesor se nemore kosati z GeForce-i v hardware t&l-u). V nobeni teoriji (še) niso kartice brez hardware t&l tako blazno zadaj. Da je zadeva prišla in odšla??? Zadeva še ni niti dobro prišla! Vsi GeForce-i (256, 2, 2 MX, 2 Ultra) so še danes čista špica. Radeon je še kanček višje, GeForce 3 je pa prihodnost!
Kyro II ne podpira osnovnih novitet, ki so se pojavile z DirectX 7.0 (hardware t&l, cube environment mapping). Kaj šele DirectX 8.0 (vertex shaderji, pixel shaderji,...)?? In kaj pol, če sem nekje na internetu zasledil primerjavo med GeForce 3 in Kyro II v igri Aquanox, in je bil Kyro II tako hiter kot GeForce 2? Briga me če bi bil Kyro 2 hitrejši, ker je bila slika na GeForce-u 3 100x lepša!
Industrija se vedno je in se vedno bo premikala proti boljši grafiki, ne pa proti hitrejši. Zakaj je bil Voodoo 1 tak bum?? Moj Matrox Mystique je bil še vedno hitrejši od TNT-1!! Samo kaj, ko si namesto dreves gledal dva bela kvadratka, ki sta se pravokotno križala... Matrox Mystique is the way to go???
64 bpp prihaja (DirectX 8.1 že podpira natančnejše formate tekstur ARGB 2 10 10 10, mogoče celo ARGB 12 12 12 12 (48 bitov)) in Carmack je že 100x reku, da hoče 64 bpp... Displacement mapping - Matrox G550 (G800?)...
In potem se folk pritožuje zakaj je treba vsak 6 mesecev novo grafično kupit... Pa jambra nad novimi karticami, ki so drage kot žafran... Kdo je kdaj reku, da je trebua kupit GeForce 3?? Noben! In ne Doom 3 in ne Unreal 2 nista več tako daleč stran. Doom 3 naj bi bil zunaj še pred koncem tega leta, Unreal 2 pa še pred koncem poletja. In ID Software in Epic NE zamujata rokov.
Folk danes samo gleda, katera kartica je danes hitrejša. Ignorirajo pa vse kar programerji rečejo. In trenutno je situacija taka, da "ljudstvo" ve, kaj se bo v prihajajočih igrah uporabljalo, programerji pa ne...
P.S.: Specifikacije za Kyro III - 300 MHz DDR ram... Zakaj bi čip ala Kyro z tile based renderingom potreboval tako hiter ram?? Bo imela zadeva 8 pipeline-ov?? Nope tud čip je na 300MHz, kar nanese 4 pipeline tok kot GeForce 2 GTS, GeForce 3... Zakaj potem Kyro III potrebuje hitrejši pomnilnik, kot je na GeForce-u 3??? This is just a hint...
Hardware t&l danes podpirajo vse igre, ki so kakorkoli blizu 3D. Že lep čas lepo kapljajo igre z podporo hardware t&l ven (v bistvu že Quake 2 podpira hardware t&l). In počasi a sigurno se povečujejo tudi same količine trikotnikov v igrah (Quake 3 - 10 000 na slikico, Giants - 30 000 na slikico, X-Isle, Doom 3, Unreal 2 - 200 000 na slikico), ki jih edino hardware t&l zmore dovolj hitro premleti (noben procesor se nemore kosati z GeForce-i v hardware t&l-u). V nobeni teoriji (še) niso kartice brez hardware t&l tako blazno zadaj. Da je zadeva prišla in odšla??? Zadeva še ni niti dobro prišla! Vsi GeForce-i (256, 2, 2 MX, 2 Ultra) so še danes čista špica. Radeon je še kanček višje, GeForce 3 je pa prihodnost!
Kyro II ne podpira osnovnih novitet, ki so se pojavile z DirectX 7.0 (hardware t&l, cube environment mapping). Kaj šele DirectX 8.0 (vertex shaderji, pixel shaderji,...)?? In kaj pol, če sem nekje na internetu zasledil primerjavo med GeForce 3 in Kyro II v igri Aquanox, in je bil Kyro II tako hiter kot GeForce 2? Briga me če bi bil Kyro 2 hitrejši, ker je bila slika na GeForce-u 3 100x lepša!
Industrija se vedno je in se vedno bo premikala proti boljši grafiki, ne pa proti hitrejši. Zakaj je bil Voodoo 1 tak bum?? Moj Matrox Mystique je bil še vedno hitrejši od TNT-1!! Samo kaj, ko si namesto dreves gledal dva bela kvadratka, ki sta se pravokotno križala... Matrox Mystique is the way to go???
64 bpp prihaja (DirectX 8.1 že podpira natančnejše formate tekstur ARGB 2 10 10 10, mogoče celo ARGB 12 12 12 12 (48 bitov)) in Carmack je že 100x reku, da hoče 64 bpp... Displacement mapping - Matrox G550 (G800?)...
In potem se folk pritožuje zakaj je treba vsak 6 mesecev novo grafično kupit... Pa jambra nad novimi karticami, ki so drage kot žafran... Kdo je kdaj reku, da je trebua kupit GeForce 3?? Noben! In ne Doom 3 in ne Unreal 2 nista več tako daleč stran. Doom 3 naj bi bil zunaj še pred koncem tega leta, Unreal 2 pa še pred koncem poletja. In ID Software in Epic NE zamujata rokov.
Folk danes samo gleda, katera kartica je danes hitrejša. Ignorirajo pa vse kar programerji rečejo. In trenutno je situacija taka, da "ljudstvo" ve, kaj se bo v prihajajočih igrah uporabljalo, programerji pa ne...
P.S.: Specifikacije za Kyro III - 300 MHz DDR ram... Zakaj bi čip ala Kyro z tile based renderingom potreboval tako hiter ram?? Bo imela zadeva 8 pipeline-ov?? Nope tud čip je na 300MHz, kar nanese 4 pipeline tok kot GeForce 2 GTS, GeForce 3... Zakaj potem Kyro III potrebuje hitrejši pomnilnik, kot je na GeForce-u 3??? This is just a hint...
Quake ::
Senitel je ze pred enim letom in pol(ob izidu prvega Geforca) govoril, da brez Geforcov cez eno leto ne bomo mogli dostojno igrati iger.
No, tezava je, da sta od izida Geforca 1 minili ze dve leti, igre pa lahko zadovoljivo(beri: kolikor toliko tekoce) poganjamo se na Rivi TNT 2 32 MB!
Hecno je to, res... :)
No, tezava je, da sta od izida Geforca 1 minili ze dve leti, igre pa lahko zadovoljivo(beri: kolikor toliko tekoce) poganjamo se na Rivi TNT 2 32 MB!
Hecno je to, res... :)
Dalmatinc ::
Malo u bran Senitelu;
Sem zelo hud zagovornik Kyra2 se pa upravičeno sprašujem če je vreden 10 jurjev več od Mx-a. Presodite vi.........kartici bosta tako ali tako zdržali enako dolgo
Sem zelo hud zagovornik Kyra2 se pa upravičeno sprašujem če je vreden 10 jurjev več od Mx-a. Presodite vi.........kartici bosta tako ali tako zdržali enako dolgo
TheJack ::
Sentiel: Z zanimanjem sem prebral tvoje pisanje (sam nisem ravno strokovnjak za hardware - kolikor preberem tukaj in na drugih hardware straneh) in se z njim večinoma kar strinjam. Kvaliteta prikaza je res pomembna in gotovo ''way to go''.
Kljub temu pa vztrajam pri tem, da igre močno zaostajajo za hardverom. Če ne bi, bi se igre, ki podpirajo vse funkcije DirectX-a 8.0 pojavile že danes. Pa se ne bodo vsaj še kakšno leto (ne bi si upal staviti, ampak po mojem ne Unreala 2, ne Dooma 3 ne bo na spregled vsaj še leto ali dve). Pa še potem si ne bodo mogle privoščiti, da bi delale le na GF 3. In tu je problem. Programerji iger morajo namreč zelo paziti na to, da bo njihova igra delala na večini (igričarskih) računalnikov. In to zavira (grafični in siceršnji) razvoj iger. Še dolgo, dolgo, dolgo časa si ne bo nihče privoščil izdelave igre, ki bo delovala LE na GF 3 in boljših karticah. Enako velja za strojni T&L. Igra, ki bo za svoje delovanje ZAHTEVALA kartico s strojnim T&L-om se bo pojavila šele takrat, ko bodo veliki založniški šefi prepričani, da ima takšno kartico v svojem kompjuterju večina igričarjev. To pa po mojem ne bo vsaj še leto ali dve. Samo podatek: Activision je od Carmacka zahteval, da mora njegov Q3A delovati že na ATI-jevem Ragu pro (!), ki je bil že takrat deset let za leseno žlico. Pač, dotična kartica je bila v ZDA zelo popularna in v velikem delu računalnikov.
Taka je pač ta stvar. Kdor bo GF3 kupil danes, od njenih naprednih funkcij ne bo imel nobenih koristi vsaj še leto ali dve (razen v ''benchmark'' programih).
Druga stvar je Kyro II. Kakšna je kvaliteta slike na tej kartici ne vem, ampak baje je boljša kot na MX-u. Prepričan sem tudi, da je boljši nakup kot MX, saj je skoraj še enkrat hitrejša od MX (pri nekaterih igrah). Poleg tega pa (lahko da se motim) bo po mojem MX za tiste igre, ki se bodo močno zanašale na strojni T&L, tako ali tako prepočasen (in torej nič na boljšem kot Kyro II).
Lp
Kljub temu pa vztrajam pri tem, da igre močno zaostajajo za hardverom. Če ne bi, bi se igre, ki podpirajo vse funkcije DirectX-a 8.0 pojavile že danes. Pa se ne bodo vsaj še kakšno leto (ne bi si upal staviti, ampak po mojem ne Unreala 2, ne Dooma 3 ne bo na spregled vsaj še leto ali dve). Pa še potem si ne bodo mogle privoščiti, da bi delale le na GF 3. In tu je problem. Programerji iger morajo namreč zelo paziti na to, da bo njihova igra delala na večini (igričarskih) računalnikov. In to zavira (grafični in siceršnji) razvoj iger. Še dolgo, dolgo, dolgo časa si ne bo nihče privoščil izdelave igre, ki bo delovala LE na GF 3 in boljših karticah. Enako velja za strojni T&L. Igra, ki bo za svoje delovanje ZAHTEVALA kartico s strojnim T&L-om se bo pojavila šele takrat, ko bodo veliki založniški šefi prepričani, da ima takšno kartico v svojem kompjuterju večina igričarjev. To pa po mojem ne bo vsaj še leto ali dve. Samo podatek: Activision je od Carmacka zahteval, da mora njegov Q3A delovati že na ATI-jevem Ragu pro (!), ki je bil že takrat deset let za leseno žlico. Pač, dotična kartica je bila v ZDA zelo popularna in v velikem delu računalnikov.
Taka je pač ta stvar. Kdor bo GF3 kupil danes, od njenih naprednih funkcij ne bo imel nobenih koristi vsaj še leto ali dve (razen v ''benchmark'' programih).
Druga stvar je Kyro II. Kakšna je kvaliteta slike na tej kartici ne vem, ampak baje je boljša kot na MX-u. Prepričan sem tudi, da je boljši nakup kot MX, saj je skoraj še enkrat hitrejša od MX (pri nekaterih igrah). Poleg tega pa (lahko da se motim) bo po mojem MX za tiste igre, ki se bodo močno zanašale na strojni T&L, tako ali tako prepočasen (in torej nič na boljšem kot Kyro II).
Lp
Senitel ::
In folk sedaj misli, da se bo to še kar vleklo? Doom 3 sploh ne bo več deloval na slabših grafičnih od GeForce-a. Optimalno bo pa GeForce 3 in podobno. In to zato, ker sploh nebo imel več klasičnega lightinga. Vse bo narejeno z per-pixel lightingom. Hardware t&l na GeForce 2 MX pa je povsem dovolj hiter in v bistvu je že hardware t&l na GeForce 256 tudi dovolj hiter. Hardware t&l karticam ni noben problem narisat 2 manjših trikotnikov namesto enega velikega...
In Carmack je Doom 3 že zasnoval tako, da bo tekel minimalno na GeForce 256. Sweeney pa je tudi lepo reku, da se bodo mogl ljudje enostavno navadit na to... In kaj se bo zgodilo če bodo Carmacku založniki začel težit, da je Doom 3 grafično prezahteven?? Doom 3 za PC ne spljoh, ker se ga enostavno ne da predelat (engine-a) nazaj...
Programerji imajo sedaj namreč eno zelo dobro alternativo - X-Box. In avtorji HALO-ja so že povsem lepo rekl: Če bo do takrat, ko igra izide na PC-jih dovolj grafičnih kartic, ki ga bodo zmožno tekoče poganjat, bo igra izšla za PC, drugače pa samo za X-Box.
Kaj pa Carmack & company??
In Carmack je Doom 3 že zasnoval tako, da bo tekel minimalno na GeForce 256. Sweeney pa je tudi lepo reku, da se bodo mogl ljudje enostavno navadit na to... In kaj se bo zgodilo če bodo Carmacku založniki začel težit, da je Doom 3 grafično prezahteven?? Doom 3 za PC ne spljoh, ker se ga enostavno ne da predelat (engine-a) nazaj...
Programerji imajo sedaj namreč eno zelo dobro alternativo - X-Box. In avtorji HALO-ja so že povsem lepo rekl: Če bo do takrat, ko igra izide na PC-jih dovolj grafičnih kartic, ki ga bodo zmožno tekoče poganjat, bo igra izšla za PC, drugače pa samo za X-Box.
Kdor bo GF3 kupil danes, od njenih naprednih funkcij ne bo imel nobenih koristi
Kaj pa Carmack & company??
Luka Percic ::
Unreal2 bo delal tekoče tudi na slabših karticah, saj bo imel dobro ¨odstranjevanje podrobnosti¨. Kaj nas briga če se uni tip 200m stran smeje? Torej bodo podrobnosti le ko se boš osebku/objektu približal. T&L? Če se le da. Pri kyro2 bo pač T&L naredil procesor. DX8? Tudi nekaj teh funkcij bo podpiral Unrealov2 srček vendar ne toliko kot Carmackov.
Geforce3 podpira tudi T&L, ga opravlja vertex shader.
Geforce3 podpira tudi T&L, ga opravlja vertex shader.
A.L.T. ::
Hm , samo še neki glede tega testa! Meni na mojem Tb 1GHz, 128Mb rama, GF2 pro na 1280x1024x32 v Q3 laufa čez 65 FPS!!! Tak da lahko vidite kolko so te test optimizirani za Kyro II! Pa še to, da naute mislni da sm se js sam za flopi loviu, vse je nastavljeno na najboljšo kvaliteto in tut v driverjih je naštimano za boljšo kvaliteto in ne na hitrost! Torej če bi še poštimu malo nastavitve v driverjih in poisku najhitrejše potem bi sigurn dubu še kakih 5 framov več... (sicer bi bla kvaliteta slike slabša, a vseeno..)
Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.
element ::
Jest bom nabavu GF3, vi pa rečte kar hočete. Kyro 2 pa po mojem ni vreden 10 jurjev več... Moje mnenje pač... Špili optimizirani za GF3 naj bi bli zuni že letos. Če ne boš mel GF3 ali kakšne podobne kartice, pač ne boš mogu tok u grafiki uživat kot bi sicer lahko. Drugače se pa meni gre za to, da je slika zares čudovita in laufa tekoče. Kaj ti bo surova moč, če slika sux???
hatch ::
Q3 na 1280x1024? zresnite se... 800x600 max za 19"...
minimum 125FPS
Pa odlocte se.. a igrate igro, al gledate kako je lepo. Oboje pac ne gre in grafika te izkljucno dekoncentrira pri igranju iger.
Ce vam je pa vseeno ce ste slabi, potem pa kar..
minimum 125FPS
Pa odlocte se.. a igrate igro, al gledate kako je lepo. Oboje pac ne gre in grafika te izkljucno dekoncentrira pri igranju iger.
Ce vam je pa vseeno ce ste slabi, potem pa kar..
Jst ::
jst sm pred tednom dni skuru v3 (2k), ki je bil navit na 187. danes sem kupil hercules prophet 2 mx 64 rama pri jae za 34k. Prvi vtisi: pozenem nfs5 in dela slabse kot na v3!?!?! ni mi jasno zakaj. pozenem ut. prej sem imel povprecno 50fps (1024), sedaj jih imam 30 in spil se nenehno zatika. zakaj???? pa da ne omenjam GRSE GRAFIKE na mx-u v ut. ta dva spila sta pa edina, ku jih igram. drugace se pa ukvarjam z programiranjem, 3dmodeliranjem, flashiranjem :)...
torej, ce ne bi skuru v3 ne bi kupu mx-a. mx SUX!!!
JST PRAVM DA BI BLU TREBA NVIDIO UBIT Z VSEMI GEFORCI VRED!!!!!!!!!!
torej, ce ne bi skuru v3 ne bi kupu mx-a. mx SUX!!!
JST PRAVM DA BI BLU TREBA NVIDIO UBIT Z VSEMI GEFORCI VRED!!!!!!!!!!
Jst ::
pa prokleti prasci so skinli 3dfx!!!
ce srecam clovka, ki je skinu 3dfx, mu z britvico izrezem jetra in jim dam mojmu psu za pojest!
ce srecam clovka, ki je skinu 3dfx, mu z britvico izrezem jetra in jim dam mojmu psu za pojest!
frudi ::
ah, še en 3dfx freak, ki krivi nvidio za to, da sam ne zna inštalirat grafične kartice...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Quake ::
jst: NFS5 in UT pac nista neko cudo tehnike in nebi se smel cuditi, ce ti delata na MX-u slabse, kot na Voodooju. Konec koncev sta oba spila predstavnika starejsih iger, ki so bile pisane za Glide. To je bil cas, ko je bil 3dfx v velikem razmahu!
Ampak, a si pa ti recimo sprobal igre, kot so Giants, Quake 3 Arena, Colin 2, Serious Sam, Project IGI in se bi lahko nasteval.
Preizkusi te igre in videl bos, da je za te spile Voodoo 3 za v smeti!
Ampak, a si pa ti recimo sprobal igre, kot so Giants, Quake 3 Arena, Colin 2, Serious Sam, Project IGI in se bi lahko nasteval.
Preizkusi te igre in videl bos, da je za te spile Voodoo 3 za v smeti!
Jst ::
quake:
sej jst ti pravm, da se ne ukvarjam s spilanjem, ampak vecino z programiranjem in 3dmodeliranjem. jst sm spilal ta dva spila (recimo) 2uri na teden in sta edina, ki sta mi dobra za zgubo cajta. ce bi vedel, da ut in nfs5 ne delata tako hitro na mx-u, bi si kupil enga atija 8mb, in se odpovedal igranju. tako sm se pa zaj**** in je slo 34k SIT u ku***.
shit happens all the time and most of the time.
pa se nek quake, ti ki zagovarjas nove spile:
v 3dmarku sm z v3 na w2k dobil 1520, s tem mx-om dobim pa 1683. (testirano pred 3min). driverje mam 6.67.
konfiguracija rac je:
abit bh6 + cII600@928
128mb rama
itd.
sm men se zmaraj ni jasno kako je lahko v3 na 1600x1200 na zone industriele z 7 avti delal normalno, mx pa tega ne zmore.
???????????????NC JASNU??????????????????'
sej jst ti pravm, da se ne ukvarjam s spilanjem, ampak vecino z programiranjem in 3dmodeliranjem. jst sm spilal ta dva spila (recimo) 2uri na teden in sta edina, ki sta mi dobra za zgubo cajta. ce bi vedel, da ut in nfs5 ne delata tako hitro na mx-u, bi si kupil enga atija 8mb, in se odpovedal igranju. tako sm se pa zaj**** in je slo 34k SIT u ku***.
shit happens all the time and most of the time.
pa se nek quake, ti ki zagovarjas nove spile:
v 3dmarku sm z v3 na w2k dobil 1520, s tem mx-om dobim pa 1683. (testirano pred 3min). driverje mam 6.67.
konfiguracija rac je:
abit bh6 + cII600@928
128mb rama
itd.
sm men se zmaraj ni jasno kako je lahko v3 na 1600x1200 na zone industriele z 7 avti delal normalno, mx pa tega ne zmore.
???????????????NC JASNU??????????????????'
Jst ::
pa se nek mi ni jasnu:
kako je lahko grsa grafika na mx-u kot na v3 (nfs5), ko pa vsi na tem forumu (lastniki gf) kritizirajo grdo sliko na v3?????
kako je lahko grsa grafika na mx-u kot na v3 (nfs5), ko pa vsi na tem forumu (lastniki gf) kritizirajo grdo sliko na v3?????
Senitel ::
Prvič, kar se tiče problemov z MX-om... Ej osebno sem videl zelo, zelo malo primerov, ko je nekdo priklopil novega GeForce-a, in mu je delal probleme. Sem pa videl mali milijon problemov, ko je nekdo menjal Voodoo XY za GeForce...
Sicer pa poglej mal odgovor na tovje vprašanje v zato namenjeni temi...
Sicer pa poglej mal odgovor na tovje vprašanje v zato namenjeni temi...
Jst ::
men cist nc ni jasnu!
1. v3 nima hardverski t&l. torej je 3dmark2001 delal z software t&l. razultat je bil okoli 1500.
2. mx2 ima hardverski t&l. v 3dmarku2001 z hardverskim t&l dobim 1683.
3. za foro sem dal softverski t&l in razultat je 1103.
torej: ce mx ne bi imel t&l bi bil za 40% slabsi 3d pospesevalec od v3.
4. ZAKAJ????
5. Why oh why have i fried my voodoo3???
to sprasujem zato, ker mi je en tip (quake na tem forumu) rekel, da je v3 zastarel in da te novi spili znajo izkoristiti geforce. torej naj bi bil 3dmark2001 simulacija kaksni naj bi bili spili cez nekaj casa. in ta ista simulacija mi torej pove, da mx SUX!!!!
pa sej, ko sem zdej gledal po drugih straneh dobijo z pIII 866 in mx na 3dmarku2001 okoli 2000. jst sm pa mel v3 2k z enim jeznim hladilnikom navitga na 187 in sem dobil 1500 na 3dmarku (to vse je dalalo na w2kpro).
kukr jst zdej razumm folk, ki imajo mx-a ga sm hvaljo in hvaljo in hvaljo in hardverski tl in detonatorji in ves bulsit mi je kr slabu, da sm kupu mx-a. kupu bi eno legengo s3 trio z 4mb rama in bi se smejal vsem.. haha. tok sm pa ob 34k sit za tok bedno kartico, ku je najbrz nikul ne bom uporabljal, za to kar je namenjena (spili). jst & delphi & v3 = 100% zadovoljstvo.
sej ne recem.. ze prej sm ful hotu mx-a kupt, pol, ku sm pa v3 skuru, pa sploh ni bilo vprasanja... ampak zdej sm pa cist razocaran.... res folk ce, mate v3 je skoda denarja za mxa. ce mate dnar pa za ultro... pojdi in kupi. to je to, in me noben vec ne bo prepriceval kok je nvidia naredila deset tisoc korakov naprej z prvim geforcom (t&l) proti v3, ker dejansko ni.
1. v3 nima hardverski t&l. torej je 3dmark2001 delal z software t&l. razultat je bil okoli 1500.
2. mx2 ima hardverski t&l. v 3dmarku2001 z hardverskim t&l dobim 1683.
3. za foro sem dal softverski t&l in razultat je 1103.
torej: ce mx ne bi imel t&l bi bil za 40% slabsi 3d pospesevalec od v3.
4. ZAKAJ????
5. Why oh why have i fried my voodoo3???
to sprasujem zato, ker mi je en tip (quake na tem forumu) rekel, da je v3 zastarel in da te novi spili znajo izkoristiti geforce. torej naj bi bil 3dmark2001 simulacija kaksni naj bi bili spili cez nekaj casa. in ta ista simulacija mi torej pove, da mx SUX!!!!
pa sej, ko sem zdej gledal po drugih straneh dobijo z pIII 866 in mx na 3dmarku2001 okoli 2000. jst sm pa mel v3 2k z enim jeznim hladilnikom navitga na 187 in sem dobil 1500 na 3dmarku (to vse je dalalo na w2kpro).
kukr jst zdej razumm folk, ki imajo mx-a ga sm hvaljo in hvaljo in hvaljo in hardverski tl in detonatorji in ves bulsit mi je kr slabu, da sm kupu mx-a. kupu bi eno legengo s3 trio z 4mb rama in bi se smejal vsem.. haha. tok sm pa ob 34k sit za tok bedno kartico, ku je najbrz nikul ne bom uporabljal, za to kar je namenjena (spili). jst & delphi & v3 = 100% zadovoljstvo.
sej ne recem.. ze prej sm ful hotu mx-a kupt, pol, ku sm pa v3 skuru, pa sploh ni bilo vprasanja... ampak zdej sm pa cist razocaran.... res folk ce, mate v3 je skoda denarja za mxa. ce mate dnar pa za ultro... pojdi in kupi. to je to, in me noben vec ne bo prepriceval kok je nvidia naredila deset tisoc korakov naprej z prvim geforcom (t&l) proti v3, ker dejansko ni.
frudi ::
hja, kaj naj rečem... jaz s podobnim procesorjem (cII@950MHz) in navitim mx-om dobim 2400 3dmarkov.
očitno nekaj delaš narobe, da pa zato kriviš kartico je pa kratkomalo otročje...
očitno nekaj delaš narobe, da pa zato kriviš kartico je pa kratkomalo otročje...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Jst ::
frudi:
a ti ne bi bil jezen, ce bi mel v1, potem v2, potem v3. z vsemi bi bil zadovoljen tok, da mi je ze skoraj na celu pisalu. potem bi pa skuril v3 in kupil mxa, in ne bi mogel normalno spilat nfs5 na 1024*768???
aja, kaj si to testiral na w2k al na Wme/98?
pa se eno grdo potezo herculesa sm najdu. na skatli (pa na hercules.com) se tok hvaljo, da njihov ram dela na 175 mhz, potem pa ugotovim da dela na 166??
pa dej mi povej katere detonatorje uporabljas.
jst sm z guru3d.com dons ze skoraj vse probal, pa je isti kurac.
pa prosim, ce ve kdo, ce je kak guide na netu, za optimalne nastavitve biosa in detonatorjev za mxa?
ker to res ni normalno, da se tok z mene norca dela!
a ti ne bi bil jezen, ce bi mel v1, potem v2, potem v3. z vsemi bi bil zadovoljen tok, da mi je ze skoraj na celu pisalu. potem bi pa skuril v3 in kupil mxa, in ne bi mogel normalno spilat nfs5 na 1024*768???
aja, kaj si to testiral na w2k al na Wme/98?
pa se eno grdo potezo herculesa sm najdu. na skatli (pa na hercules.com) se tok hvaljo, da njihov ram dela na 175 mhz, potem pa ugotovim da dela na 166??
pa dej mi povej katere detonatorje uporabljas.
jst sm z guru3d.com dons ze skoraj vse probal, pa je isti kurac.
pa prosim, ce ve kdo, ce je kak guide na netu, za optimalne nastavitve biosa in detonatorjev za mxa?
ker to res ni normalno, da se tok z mene norca dela!
frudi ::
to sem testiral pod w2k, z 10.80 detonatorji.
nastavitve v gonilnikih mam tak: Enable fog table emulation pa Adjust Z buffer depth to rendering depth if unequal mam obkljukano, drugi dve opciji pa ne. Mipmap detail level mam na blend al pa highest quality (včasih se gonilnikom sprdne pa kr sami spremenijo ), vertical sync mam na auto-detect, anti-aliasing pa na off.
kartica je navita na 215/215, za navijanje pa uporabljam RivaTuner (nastavitev za tega se mi ne da naštevat, ker jih je preveč. lahko pa omenim, da sem nastavil agp transfer rate na 'force 2x' in agp sidebanding na 'force on').
aja, sej si odstranil stare voodoojeve gonilnike preden si inštaliral mx-a, ne? pa potem ut-ju pa nfs dopovedal, da naj zdaj uporabljata d3d in ne glide?
sicer pa meni nfs5 na 1024x768 še dela tekoče, v ut pa mam povprečno kakih 70 fps.
nastavitve v gonilnikih mam tak: Enable fog table emulation pa Adjust Z buffer depth to rendering depth if unequal mam obkljukano, drugi dve opciji pa ne. Mipmap detail level mam na blend al pa highest quality (včasih se gonilnikom sprdne pa kr sami spremenijo ), vertical sync mam na auto-detect, anti-aliasing pa na off.
kartica je navita na 215/215, za navijanje pa uporabljam RivaTuner (nastavitev za tega se mi ne da naštevat, ker jih je preveč. lahko pa omenim, da sem nastavil agp transfer rate na 'force 2x' in agp sidebanding na 'force on').
aja, sej si odstranil stare voodoojeve gonilnike preden si inštaliral mx-a, ne? pa potem ut-ju pa nfs dopovedal, da naj zdaj uporabljata d3d in ne glide?
sicer pa meni nfs5 na 1024x768 še dela tekoče, v ut pa mam povprečno kakih 70 fps.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Jst ::
frudi:
se samo, da sem odstranil stare vudujeve driverje, odstranil sem tusi winse in jih se enkrat instaliral, tako da o vuduju ni ne duha ne sluha. testiral sem skoraj vse gonilnike iz guru3d.com.
ampak jst mam pri ut 37fps povprecno (prej z v3 okoli 50).
drugace mam pa isto nastavljene gonilnike...
se samo, da sem odstranil stare vudujeve driverje, odstranil sem tusi winse in jih se enkrat instaliral, tako da o vuduju ni ne duha ne sluha. testiral sem skoraj vse gonilnike iz guru3d.com.
ampak jst mam pri ut 37fps povprecno (prej z v3 okoli 50).
drugace mam pa isto nastavljene gonilnike...
Simko ::
Nekaj mi ni jasno: kaj je za vaju (Jst, frudi) gladko igranje? Ker jaz na mojem v3 igram nfs5 na 1280x960 in zadeva teče čisto gladko.....
Jst: zakaj si ga pa skuril(v3)? Preveč navil?
Jst: zakaj si ga pa skuril(v3)? Preveč navil?
Quake ::
jst: res cudno, da dobis v 3dmark 2001 z MX-om 64 MB!!! samo 1600 3dmarkov...
Jaz jih namrec dobim v 3dmark 2001 z malce navitim Geforce 2 MX 32 MB (torej slabsi, kot tvoj) in p3 800 v Win ME 2376! Aja, to je merjeno v resoluciji 1024×768 v 16 bitnih barvah in vsemi ostalimi detajli na ful! Driverji so Detonator 6.67.
Probaj se malce poigrati z nastavitvami kartice in preveri BIOS.
Jaz jih namrec dobim v 3dmark 2001 z malce navitim Geforce 2 MX 32 MB (torej slabsi, kot tvoj) in p3 800 v Win ME 2376! Aja, to je merjeno v resoluciji 1024×768 v 16 bitnih barvah in vsemi ostalimi detajli na ful! Driverji so Detonator 6.67.
Probaj se malce poigrati z nastavitvami kartice in preveri BIOS.
Jst ::
Simko: vuduja sm skuril zato, ker sem hotel od intela hladilnik gor nasraufat, pa sm vuduja pustu v zmrzovalniku 3 ure, pa se je kr led gor nabral. (pozabu sm pa zatu, kr sm su na jolo)
zame je gladko igranje brez zatikanja, kar je le hvala vuduju.
jst bom kr ustanovu novo religijo, ku bomo meli 3dfx za najvisjega boga, nvidio pa za hudica,ki ga bo treba izgnat!!!
zame je gladko igranje brez zatikanja, kar je le hvala vuduju.
jst bom kr ustanovu novo religijo, ku bomo meli 3dfx za najvisjega boga, nvidio pa za hudica,ki ga bo treba izgnat!!!
luni ::
Jst heh, ce hoces ti prodam mojega starega Voodooja3 3000, ki se mi zdaj prasi v predalu :)
Artificial Intelligentia
D.J. ::
Katero grafično se zdej nabolj splača kupit? Jst mam zdejle V3 3000 pa se ne bi rad enak zasral.
OldSkul ::
Stvar okusa:
Eni bi rad MX2 drugi Kyro II
Jaz bi najraj Kyro II,čeprav bom raje počakal na Kyro III,ker sem z zdajšnjim mx2 zadovoljen
Eni bi rad MX2 drugi Kyro II
Jaz bi najraj Kyro II,čeprav bom raje počakal na Kyro III,ker sem z zdajšnjim mx2 zadovoljen
Paramedic ::
...ampak samo, če že imaš zadovoljivo kartico (od v3 naprej). Če ne, kupi kar prvo izide: kyro 2. Leto stare kartice se ne splača kupovat!
End transmission.
OrlyTM ::
Sicer ste zej že mal mim te teme, ko sm mal zamudu, pa se morm vseen mal izkašljat:
Vudu 3 gor dol levo desno sem in tja .... valda igre delajo tekoče in oh in sploh sam kvaliteta slike je pa totaln podn. Vsi pri katerih sem jaz vidu laufat q3a na vuduju 3, majo tko pobite detajle, da je joj, slika je svetla in grda. Jest uporabljam leto in pol starega Geforca 256 DDR in zadeva je odlična v kombinaciji z mojim TB 1333@1400.
Samo za primerjavo, Q3A laufam z vsemi detajli na on, 32 bitne barve, teksture na max, v glavnem vse na full, resolucija pa 1024x768 in mi nikol, ama nikol ne pade pod 90 frejmov. In res je užitek igrat igro z tako grafiko, kot so si jo zamislili programerji igre.
Tudi prihajajoče igre, ala Doom3, Unreal 2 in ostalo, seveda bodo delale na slabših grafičnih (gf2mx, kyroII in ostalo) zopet z pobitimi detajli u nulo in juhej, gremo igrat.
Mi, ki pa čemo videt igro tako, kot so si jo zamislili programerji in uživat v prekrasni grafiki z vsemi novimi tehnologijami in detajli na max, bomo pa pač posegli po Geforce 3 in nam niti pod razno ne bo žal denarja zanj.
Vsi se nekaj oglašate kaj se splača in kaj ne, splača se nič, vsak nakup rač. opreme za domačega uporabnika pomeni strošek. Od tega ne bo zaslužil popolnoma nič. Stvar je samo v tem, če si lahko privoščiš igračko za 100k/sit in uživaš v vseh dobrotah, ki ti jih le ta ponuja.
Nekateri bodo pač posegli po kyruII in uživali ob igranju novih iger z pobito grafiko, saj tako pravijo, da če maš vse detajle on, se ne da igrat. Poznam kar nekaj kvejkašev, ki na mojem računalniku z mojimi nastavitvami v kvaki sploh nebi mogli igrat. Videl sem celo extrem, ki poganja quake 3 areno z takimi detajli, da izgleda kot igra izpred 5ih let, sami poligoni, orožja in ostala šara za pobirat se pojavlja kot ene grde ikonce z črkami. Mislim kar nekaj.
Pač te odločitve so popolnoma stvar posameznika in debeline njegove denarnice.
Jaz sem kupil gf256 DDR takoj, ko je izšel po ceni nekje okrog 70 tisočakov in ga s pridom uporabljam še zdaj in vse odtlej uživam v res lepi grafiki. Nekatere nove igre (CMR2, Giants in Samo Resnik) mi že kažejo znake slabosti mojega grafičnega procesorja, zato se bom takoj ko bo na voljo, pognal v trgovino in kupil GF3. Brez kakršnega koli vprašanja ali se splača ali ne.
Meni se splača, ker želim uživati v igrah z res lepo grafiko, v visokih resolucijah in tekočim delovanjem.
Hough !
lp
OrlyTM
Vudu 3 gor dol levo desno sem in tja .... valda igre delajo tekoče in oh in sploh sam kvaliteta slike je pa totaln podn. Vsi pri katerih sem jaz vidu laufat q3a na vuduju 3, majo tko pobite detajle, da je joj, slika je svetla in grda. Jest uporabljam leto in pol starega Geforca 256 DDR in zadeva je odlična v kombinaciji z mojim TB 1333@1400.
Samo za primerjavo, Q3A laufam z vsemi detajli na on, 32 bitne barve, teksture na max, v glavnem vse na full, resolucija pa 1024x768 in mi nikol, ama nikol ne pade pod 90 frejmov. In res je užitek igrat igro z tako grafiko, kot so si jo zamislili programerji igre.
Tudi prihajajoče igre, ala Doom3, Unreal 2 in ostalo, seveda bodo delale na slabših grafičnih (gf2mx, kyroII in ostalo) zopet z pobitimi detajli u nulo in juhej, gremo igrat.
Mi, ki pa čemo videt igro tako, kot so si jo zamislili programerji in uživat v prekrasni grafiki z vsemi novimi tehnologijami in detajli na max, bomo pa pač posegli po Geforce 3 in nam niti pod razno ne bo žal denarja zanj.
Vsi se nekaj oglašate kaj se splača in kaj ne, splača se nič, vsak nakup rač. opreme za domačega uporabnika pomeni strošek. Od tega ne bo zaslužil popolnoma nič. Stvar je samo v tem, če si lahko privoščiš igračko za 100k/sit in uživaš v vseh dobrotah, ki ti jih le ta ponuja.
Nekateri bodo pač posegli po kyruII in uživali ob igranju novih iger z pobito grafiko, saj tako pravijo, da če maš vse detajle on, se ne da igrat. Poznam kar nekaj kvejkašev, ki na mojem računalniku z mojimi nastavitvami v kvaki sploh nebi mogli igrat. Videl sem celo extrem, ki poganja quake 3 areno z takimi detajli, da izgleda kot igra izpred 5ih let, sami poligoni, orožja in ostala šara za pobirat se pojavlja kot ene grde ikonce z črkami. Mislim kar nekaj.
Pač te odločitve so popolnoma stvar posameznika in debeline njegove denarnice.
Jaz sem kupil gf256 DDR takoj, ko je izšel po ceni nekje okrog 70 tisočakov in ga s pridom uporabljam še zdaj in vse odtlej uživam v res lepi grafiki. Nekatere nove igre (CMR2, Giants in Samo Resnik) mi že kažejo znake slabosti mojega grafičnega procesorja, zato se bom takoj ko bo na voljo, pognal v trgovino in kupil GF3. Brez kakršnega koli vprašanja ali se splača ali ne.
Meni se splača, ker želim uživati v igrah z res lepo grafiko, v visokih resolucijah in tekočim delovanjem.
Hough !
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
Quake ::
Bravo OrlyTM!
Tudai jaz sem istega mnenja kot ti: ce enkrat kupis dobro graficno, jo lahko uporabljas tudi po dve leti! Ce pa kupis poceni kartico, jo moras pac najkasneje cez eno leto menjati in dati od sebe dvakrat po 40.000 SIT in si na istem, kot pa bi enkrat kupil dobro in s tem seveda posledicno drago!
Tudai jaz sem istega mnenja kot ti: ce enkrat kupis dobro graficno, jo lahko uporabljas tudi po dve leti! Ce pa kupis poceni kartico, jo moras pac najkasneje cez eno leto menjati in dati od sebe dvakrat po 40.000 SIT in si na istem, kot pa bi enkrat kupil dobro in s tem seveda posledicno drago!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | GF1 nice price :) (strani: 1 2 )Oddelek: Zvok in slika | 5226 (4531) | Shadowman-x |
» | Geforce 2 MX ali Kyro II?Oddelek: Kaj kupiti | 1725 (1326) | Lyu |
» | grafična kartica !Oddelek: Zvok in slika | 1963 (1522) | ABX |
» | T&L?Oddelek: Novice / Nova vsebina | 1995 (1995) | Senitel |
» | GEFORCE2 MX????Oddelek: Zvok in slika | 1947 (1296) | YiMMi |