»

Misija nemogoče

The Hardwere Pub - Druga stvar, ki jo uporabniki KyraII najbolj očitajo svoji kartici je nizka frekvenca delovanja. Medtem, ko se Nvidia šopiri z 300MHz in več, se vleče pri 175MHz. Tu se je nek človek nad tem razjezil in navil svojga KyraII do 202MHz. Modificiral je resda čisto vse od BOrba, ram hladilnikov in celo modifikacije napetosti, ampak uspelo mu je!

2 komentarja

Vse več podpore KYRO/KYRO II čipom

Slo-Tech - Čeprav je kazalo slabo, se vse več proizvajalcev odloča za uporabo KYRO/KYRO II čipov na svojih grafičnih karticah. Gospod David Harold (PowerVR) mi je tako poslal seznam novih proizvajalcev, ki bodo predstavili KYRO/KYRO II izdelke:
  • SUMA: SUMA Kyro s 32MB pomnilnika in TV-Outom; SUMA Kyro II s TV-Outom in DVIjem
  • InnoVISION: Inno3D Kyro II 4500 s 32 ali 64MB pomnilnika in TV-Out opcijo
  • CHANCE-I: BLOOD2 Kyro II kartica s 32MB pomnilnika
  • Club3D: Club3D Kyro I CLK-1064TV s Kyro I čipom, 64MB pomnilnika in TV-Outom; Club3D Kyro II CLK-2032TV s Kyrom II, 32 ali 64MB in TV-Outom/DVIjem
  • Ennyah Technologies: Michelan Kyro I3D Pro K4000 in Michelan Kyro II 3D Pro K4500; obe kartici bosta na voljo z 32 ali 64MB pomnilnika ter z ali brez TV-Outom
  • Joytech: APOLLO Kyro 2 s 64MB pomnilnika ter TV-Outom in DVIjem
  • Kifer: Royal Kings KYRO-1 STG4000 KO4000S64-T0 (TV-Out) in KO4000S64-00 (brez TVja) na Kyru I ter Royal Kings KYRO-2 STG4500 KO4500S64-T0 (TV-Out) in KO4500S64-00 (brez TVja) na Kyru II
  • Lung...

5 komentarjev

Slabši izmed Kyrov

Slo-Tech - Hercules je te dni predstavil tudi slabšo izmed dveh kartic, ki bazirata na STMicronicsovih Kyro čipih. Gre za 3D Prophet 4000XT. Kartica je zasnovana okoli Kyra prve generacije, ima 32MB pomnilnika, podpira pa skoraj vse trenutno aktualne tehnologije (8-layer Multi-texturing, Internal True Color™, Full Scene Anti-Aliasing (FSAA), Environmental Bump Mapping (EBM), DVD playback, 1920 × 1440 true color pri 60Hz...). Na žalost bo tudi to kartico v prihodnjih igrah precej omejilo pomanjkanje T&L enote. Thnx, mitja34.

1 komentar

Prophet 4500

Slo-Tech - Naslednjo novico je spisal mlavar in, ker mi je bila všeč, sem vam jo kar prekopiral. O Kyru II torej pravi:
Kljub dominanci Nvidie na trgu 3D čipovja, se tu pa tam pojavi produkt, ki preseneti. Že prvi Kyro je bil pravo presenečenje in čeprav ni bil med najboljšimi na razpolago, je kazal zanimive karakteristike, na primer nov rendering sistem, ki so ga razvili pri PowerVR. KyroII pa je še izboljšana verzija in poraja se vprašanje, če lahko konkurira Geforce 2. Pa si najprej poglejmo izboljšave Kyro II glede na primarni Kyro. Core clock in tudi RAM clock so iz originalnih 125MHZ dvignili na 175MHZ, z 0,18 mikronsko tehnologijo pa so zagotovili manjše pregrevanje. Procesiranje se zato iz 250 Mpixels/sec povzdigne na 350Mpix/sec in tudi RAMDAC iz 270MHZ poskoči na 300MHZ. Odsotnost DDR RAM-a se zdi malce nesmiselna, vendar pa Tile Based Rendering nadomesti vse pomanjkljivosti in izkoristi RAM do maksimuma. Tile Based Rendering izboljša zmogljivost grafične kartice tako, da narekuje...

9 komentarjev

Test Kyra II

Hardware Avenue - Ker bo Kyro II izšel 16. maja, je dobro vedeti, če se ga bo splačalo kupiti. Tukaj vam bodo na to vprašanje tudi odgovorili. Meni se je test zdel zelo zanimiv. Prvič sem videl, da je nekdo uporabil Serious Sam-a uporabil za testiranje kartice. Ja, stare kartice že, ampak nove? To pomeni, da se je SS res prijel kot testirno orodje. Seveda so testi še v 3DMark2001 in Q3. Ampak najbolj zanimiv je seveda SS-ov.
Na testu je, končno, bila kartica in ne tehnologija Kyra II. Testirali so torej Hercules-ov Prophet 4500, ki se ponaša s Kyro II čipom. Ugotovili so, da ima zelo dobre 32bit-ne barve, da je najboljša izbira v kategoriji cena/vrednost, da je 64MB dobra izbira (v primerjavi z 32MB), da ima zelo dober FSAA pogon in seveda, da je PowerVR's Tile Based Rendering zelo dober in uporaben kos tehnologije. Slabo pa je, da nima T&L enote, da je v DirectX-u malo pačasnejša in da ima slabe navijaške sposobnosti. Končna ocena je bila 7.5 točke od 10. ...

11 komentarjev

O tržišču grafičnih kartic danes

AnandTech - Spet en dolg članek. Ampak ta je celo zanimiv! Govori o trenutnem stanju trga grafičnih kartic in daje relativno natančen pregled napovedi za prihodnost. Piše torej o tem, kaj namerava Nvidia narediti za nizki cenovni trg (nova MX družina?), visoki (GeForce3),... Govori še o grožnji Kyra II, ki bo verjetno odtrgal velik kos prodajne pogače Nvidii. Malo se celo poglobi v druge proizvajalce (ATI, Matrox), ampak ne preveč. Očitno je namreč, da bo ta pomlad (pa tudi verjetno poletje) zaznamovana z vojno med Kyro-m II in bodočimi Nvidiinimi proizvodi. Ogled tega članka toplo priporočam.

3 komentarji

Kyro II

Acid Hardware - Herculesova enota Kyro II, ki bo nosila ime Hercules 3D Prophet 4500, se je kot preizkusna različica znašla pri Acid Hardware. Primerjali so ga z njegovim cenovnim ter sposobnostnim konkurentom, Geforceom II MX. Tukaj je v večini testov zmagal Kyro, zelo je pa pohvaljena njegova FSAA enota. Kot že vemo, Kyro II podpira Tile-Based Rendering, oziroma bolj znano HSR (hidden surface removal, odstranjevanje skritih površin). Ker je ta opcija od prvotnega Kyra napredovala, ni vrag, da ne bomo hardverske podpore temu ugledali še v kakšni drugi družini grafičnih kartic. Torej, test je na voljo, preberite si ga. Pozorni bodite pa na to, da je kartica še vedno v testni fazi. Na prodajnih policah naj bi bila na voljo sredi maja.

0 komentarjev

Kyro II

hardCOREware - Testov Kyra II se je na internetu pojavilo že kar nekaj. Tule je še eden, tokrat iz HardCOREwarea, kjer se ubadajo s Kyrom bolj iz teoretičnega zornega kota. Kyro II ponuja novo tehnologijo tile-based rendering, ki je nekaj podobnega, kot je bil HSR (Hidden surface removal) pri 3dfxovih karticah, le da je pri Kyru to strojno podprto. Učinek tile-based renderinga je izrisovanje le tistih delov slike, ki so tudi dejansko prikazani na zaslonu. Kyro to doseže z določanjem trikotnikov, ki so v ospredju. Tiste, katerih se ne vidi, pa spusti in kasneje nanje tudi ne lepi tekstur ter jih ne osvetljuje. Naslednja svetla stran Kyra je (za razliko od GeForce MXa), da vse dela v 32 bitnih barvah, tako da se uporaba samo 16 bitnih barv ne izplača. Kyro podpira tudi Environmental Bumb Mapping, ki sliko, če to igra podpira, močno izboljša... pa saj veste, kaj je to. Številsko je Kyro na pogled zelo boga kartica, saj zmore le 230 Mpixlov in Mtexlov na sekundo (Geforce 2 MX 350Mpx/s, 700Mtx/s), a...

12 komentarjev

Kyro II kmalu!!

Riva Station - Fantje pri STMicru so se dejansko podvizali z delom in tako so že jasne specifikacije njihovega paradnega konja, ki naj bi izšel v naslednjih parih mesecih. Kyro II bo v bistvu navadni Kyro z navito uro, še vedno pa NE BO imel T&L enote.
Proces izdelave so premaknili na 0.18 mikrona, kar jim je omogočilo, da so frekvenco čipa/rama iz zares skromnih 115/115 spravili na 175/175. Pri Kyru sta pač frekvenca čipa in rama sinhronizirani, tako da navijanje te kartice ni ravno idealno, saj če odpove čip, RAM bi pa rad še gonil svojo naprej, enostavno ne gre! Količina pomnilnika bo ostala ista, torej 64 MB SDRAM.
Najboljše pa za konec! Namreč, prvi ki je napovedal kartico s Kyro II čipom je Hercules! Yep, you heard right! Ime se glasi: Hercules 3D Prophet 4500 64MB. To, da se je za Kyrota II odločil tudi Hercules (oziroma Guillemot), priča da ne gre za zajebantski produkt, ker dejansko se je o Kyru govorilo veliko in je kljub zares nizki uri delovanja pokazal kar precej. Iz vsega tega...

2 komentarja

Pretiravanje? Zagotovo...

Bad Sector - Včeraj ste že lahko videli, da obstajajo dovolj nori ljudeki, da na svojo ubogo TNT2 kartico našraufajo Super Orba. Toda, to ni nič v primerjavi s to modifikacijo: Global Win VOS32+ 2x92mm ventilatorji+ 85W peltier, vse skupaj na ubogem čipeku od TNT2. Seveda je uporabnost take kartice vprašljiva, saj zasede vse PCI reže, overclocka pa se "samo" do 181/225MHz. Če vas zanima več o tem projektu, si oglejte to stran.

8 komentarjev