Druga generacija Kinecta za osebne računalnike prihaja
Praktično enak, kot za Xbox One
vir: X-Bit LabsX-Bit Labs - Zmogljivosti Kinecta ter njihovo izkoriščanje v zanimivih projektih so precej dobro znane, za kar je odgovoren predvsem uradni strojni paket s programsko podporo, ki je omogočil priklop na osebne računalnike z Windows. Z Xbox One je Microsoft predstavil še zmogljivejši Kinect, ki ima višjo ločljivost tako običajne (namesto 640 x 480 pik tokrat kar 1920 x 1080) kot IR kamere, skupaj s širšim kotom zajema, za kar poskrbi optični sistem kamere. Posledično je sposoben zaznati osebe, ki so bližje (oddaljenost mora biti vsaj en meter v primerjavi z dvema metroma predhodnika), zmogljivejši procesor pa lahko sledi premikanju do šestim osebam hkrati, sledi do 25 sklepom posamezne osebe, prepoznava obrazno mimiko, zaznava utrip, bistveno boljše je zaznavanje govora,...