» »

Preboj elektrike na električnem avtu

Preboj elektrike na električnem avtu

pitarda ::

Pozdrav.

Imam en bizaren problem, ki si ga ne znam razložit,... Na električnem avtu (star 3 tedne) sem teden dni nazaj opazil na vratih (na robu zadnjih vrat,... med sprednjimi in zadnjimi vrati) poškodbo zelo podobno tisti, ko ti kamenček prileti na nek rob in odkruši barvo. Kakih 5mm velik, elipsast. Smola pač, si mislim,...
No,... grem do ličarja, da mi nameša barvo,... in pobarva poškodbo. Naslednji dan po službi opazim, da barve tam sploh ni. Kot da bi izpuhtela! Nobenega sledu, da je bilo sploh kaj pobarvano,.... Pobarvam še enkrat,.... se suši celo noč,.... zjutraj barva suha. Pridem iz službe,.... opazim, da spet ni barve. Nič. Izpuhtelo. Opazim še, da je isto en manjši del sprednjih vrat, na notranji strani, isto brez barve!
Danes si rečem, da bi pa mogoče lahko bil problem samo še kak električni preboj,... No, in prelepim ta del poškodbe s slikopleskarskim lepilom (tisti papirnati selotejp).
Grem en krog,.... in res,... trak je na ristem delu, ki je prekrival poškodbo, poškodovan,... naluknjan!

Kako? Zakaj? Ima kdo kako idejo, izkušnje?

Jutri imam v planu, da poskusim izmerit z multimetrom, kaj se dogaja med vožnjo,.... ker če avto stoji, ni problema. Ne vem, al je lahko statična elektrika tak problem,....

matobeli ::

Dej prosim kakšno sliko prilimaj, ker tale je pa res bizarna.
Ampak ja, načeloma je možno. Preveri če so vrata na istem potencialu kot ostali del karoserije (piskač bi moral piskat ko skleneš poškodovani del vrat in katerkoli del karoserije ki ni barvan).

Še bolje bi bilo pa da ga pelješ k prodajalcu naj pregledajo.

PluribusUnum ::

Prisotnost tetanusa in lišajev si preveril?

Assass1n ::

Pelji nazaj preden te ubije iz tem se res ni za igrat.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

pitarda ::

Avto bo šel na servis, ampak vseeno me zanima, zakaj do tega pride.
Piskač mi piska,... vrata in karoserija, vrata med sabo,... to je vse v "kratkem stiku".
Če bom uspel, bom danes pobarval, pa potem čez tri ure poskusil med vožnjo snemat, kaj se dogajja na tem mestu,...

Dodajam še sliko (trak je "naluknjan" po ene 4km vožnje).

slika

beta1 ::

Avto je nov. Ima garancijo jamstvo. Pelji nazaj. Nevarna napaka. Tudi lahko zahtevas stvarno napako.

Ne vem zakaj si sploh stroske in cas zgubljas z avtolicarjem in mesanjem barve. Za take stvari, gres samo nazaj v avtohiso, pa kljuce tam pustis. To je to.
Huawei LTE CPE master.

dreta ::

Zakaj imam obcutek da je avto kitajski?

dripac ::

dreta je izjavil:

Zakaj imam obcutek da je avto kitajski?


Ali pa če bi bil albanski, vseeno. Prijatelj ima Teslo Y, nonstop problemi, še bolj bizarni.

Avto nazaj prodajalcu, pa naj se igra in ugotavlja.

beta1 ::

Zdaj si pa ti predstavljaj, da avto prebija med voznjo in prostim tekom, pa da se kdo avta dotakne. Doma, na parkiriscu, kjerkoli nevede... in cloveka ubije. Da ne govorim lastnega otroka ko pritece do avta.

Jaz taki avto vrnem nazaj, pa zahtevan kupnino nazaj. Grem po cisto drug avto, za ziher.

Niti nebi hotel popravila. Da si pol skoz v strahu, kaj ce pa...
Huawei LTE CPE master.

c23po ::

Kaj pa, če gre za mehanski dotik vrat s karoserijo med vožnjo?
Računalniki nimajo spominov.

beta1 ::

Ce pise, da mu voltmeter piska.

Krep papir ima ozgan.

To je elektrika.
Huawei LTE CPE master.

pitarda ::

Avto ni kitajski. "Stroške" z avtoličarjem sem si delal, ker navidez izgleda, kot da bi dobil kamen v rob. Sicer je zeloo ponesrečeno mesto, za to da ti prileti kamen,... ampak to je bila prva ideja, kaj je vzrok poškodbe.
Ne more bit mehanskega dotika. Je cca 0,5cm lufta. Če bi bil mehanski dotik, bi na drugi strani moral obstajat podoben problem,... je pa res zgolj majhna poškodba, pa še to precej za robom, kamor mehanski dotik ne bi dosegel....

ZveeZ ::

Me prav zanima kaksen bo odziv servisa oz kaksen razlog za zavrnitev popravila si bodo izmislili.

mirator ::

Ce pise, da mu voltmeter piska.
Ne piska mu V-meter temveč Ohm-meter.
Sicer pa bi glede na opisano, da se ožganina pojavlja med vožnjo sumil, da je v vratih kakšen faston snet in se med vožnjo, ko so tresljaji, dotikuje šasije.
Nevarnosti, da bi koga ubilo ni, je pa nevarnost da kaj zagori. Kar lepo in čimprej na servis.

beta1 ::

ZveeZ je izjavil:

Me prav zanima kaksen bo odziv servisa oz kaksen razlog za zavrnitev popravila si bodo izmislili.


Ja. Avtolicarska popravila izven pooblascenega servisa,licarja.
Huawei LTE CPE master.

DamijanD ::

Pitarda prosim napiši kako se bo reševalo, rešilo, ker me res zanima kaj je vzrok za tole.

Barbarpapa2 ::

Dobro jutro...

Zanimiva zadeva... OP pravi, da je na tem mestu razdalja med deloma okoli 0,5cm -> 5mm. Pri povprečni prebojni trdnosti zraka 3kV/mm pomeni to vsaj 15.000V napetosti... Pri prvem preboju, ko je lak še bil nepoškodovan, je ta napetost bila še večja. Od kod takšna napetost pri električnem avtu (pri bencinarjih so takšne, oz. še večje napetosti prisotne pri sistemih za vžig)? Statika? To je kar hitro možno, zaradi trenja gum ob asfalt oz. površino cestišča. Ampak za preboj mora biti med deloma potencialna razlika. Od kod ta razlika pri avtu? So vrata na izoliranih "pantih" z deli ključavnice iz plastike?

Me prav zanima, kak bo odgovor na servisu...

Sam kavo spil, grem delat...

Jože

Jebomir ::

Pelji to nazaj in kupi neki normalnega na ojnice!

Utk ::

Ne vem kaj je, ampak sem precej prepričan da ni povezano s 400v baterijo.

Benny123 ::

Znamka in model vozila?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Benny123 ()

pitarda ::

Utk je izjavil:

Ne vem kaj je, ampak sem precej prepričan da ni povezano s 400v baterijo.



Ko avto stoji,... se na tistem mestu nič ne dogaja. Tako da upam, da je "samo" statika, pa še to samo med vožnjo. Bom poskusil med vožnjo (še preden peljem na servis) posneti, če se kaj vidi,...

Benny123 je izjavil:

Znamka in model vozila?


Brez zamere, ampak ne bi rad delal slabe reklame, ker ne morem rečt, da je proizvajalec problem. Bom povedal, če bodo začeli s kakimi igricami, ali pa pretvarjanji, da to ni njihova napaka ipd,...
Avto je po poreklu iz Evrope in ni kitajc (če je še kaj evropskega).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pitarda ()

KraitPay ::

Zagotovo ne gre za nič povezanega z integrirano baterijo. Prej kakšni galvanski tokovi, ki se pojavijo, ko so materiali iz različnih kompositov in/ali niso na istem "potencialu".

hojnikb ::

Integrirana baterija je 400VDC, tako da sigurno ni razlog za "iskrenje". Pa tudi sicer, če je z baterijo karkol narobe (ali kakšno napravo, k je vezana na HVDC) recimo z izolacijo, stvar takoj pade v fault in nebo nikol sklenal baterijskih kontaktorjev.

Problem maš nekje drugje. Mogoče se ti kakšne površine ribajo in ustvarjajo statiko al je pa čist mehanskega izvora, sam ne vidiš, ko stojiš in je avto na miru....
#brezpodpisa

DamijanD ::

gopro na vakuum stojalo in gasa

MadMax ::

Slike večjega področja pa ne bi dal, da bi videli kako se to zgodi pri odpiranju vrat?
Je pleh lepo spraskan, trak pa fizično zgneten.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Jebomir ::

Seveda ne bo, ker lahko kdo prepozna avto, to pa bo že pomenilo blatenje avtomobilske znamke ki jo ima :))
(katera verjetno pridno sodeluje v inflaciji cen novih avtomobilov)

Benny123 ::

Matematika pravi skoda al pa vw ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Benny123 ()

mirator ::

hojnikb je izjavil:

Integrirana baterija je 400VDC, tako da sigurno ni razlog za "iskrenje". Pa tudi sicer, če je z baterijo karkol narobe (ali kakšno napravo, k je vezana na HVDC) recimo z izolacijo, stvar takoj pade v fault in nebo nikol sklenal baterijskih kontaktorjev....
Saj tukaj, če so krivi el. preboji, ne gre za napetost 400VDC, ki je namenjena za pogon motorja ampak samo za 12VDC, ki je namenjena za krmiljenje in rasvetljavo. In vsi tokokrogi na 12 VDC imajo svojo varovalko, ki v primeru kratkega stika pregori (enako kot v klasičnem avtomobilu). Ker pa gre tukaj za tresljaje med vožnjo, je pač mogoče, ali da se je kašen faston snel, ali pa šlampasto narejen spoj, ki se v frekvenci tresljajev dotikuje šasije. Dovolj, da se barva olušči in premalo, da bi pregorela varovalka.
Kot sem zapisal, nenevarno za življenje, nevarno za kakšen požar.

GenZNPC ::

Pobrusi pred lakiranjem in ocisti, nato temeljno barvno najprej in potem sele lak cez.

Drugace pa:

skibidi

mn ::

Tole nima veze z elektriko, na vratih je papirnati trak raztrgan cm od roba vrat.

Elektrika je precej dobra pri iskanju najkrajše poti.

Potem, papirnati trak bi bil zoglenel.

Praska za vrati je podolgovata. Pri elektriki bi bila točka.

Nekam zadaneš.

twom ::

mn je izjavil:

Nekam zadaneš.
Zmeraj na isto mesto?

bastadu ::

Če bi OP prilepil sliko (ne rabi se videti znamke avta), bi verjetno lažje prišli do morebitnega vzroka ...

kloko ::

Saj je slika, samo jo večina spregleda. Na sliki se vidi poškodba od drgnjenja, ni sledi kakršnekoli elektrike...

MadMax ::

OPu je malce dolgcajt, pa trola.
Vročina seveda pri tem ni dobrodelna...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

celje ::

mn je izjavil:

Tole nima veze z elektriko, na vratih je papirnati trak raztrgan cm od roba vrat.

Elektrika je precej dobra pri iskanju najkrajše poti.

Potem, papirnati trak bi bil zoglenel.

Praska za vrati je podolgovata. Pri elektriki bi bila točka.

Nekam zadaneš.


tale tema v bistvu nima veze z ničemer v realnem svetu. kvečjemu predlog za 28 del filma ghostbusters

pitarda ::

Se opravičujem za zamik pri odgovoru (odšel isti dan, po obisku servisa, na dopust).

Mi je malo nerodno, ampak sem vesel, da ni problem z elektriko. Dejansko je šlo za fizično poškodbo,... in sicer, če si zadnja vrata odprl iz zunanje strani, je bilo OK,... če si jih pa iz notranje strani "porinil", je pa rob podrsal ob sprednja vrata (vedno samo takrat, ko so bila sprednja vrata seveda zaprta). In, ko sem iskal, kaj je problem tega, da barva "izgine", sem vedno odpiral vrata od zunaj,... in ni podrsalo.
No, ko sem potem montiral kamero, sem se usedel zadaj, da bi preveril, če se vidi mesto, kjer se pojavlja poškodba,... in ko izstopim, pogledam mesto poškodbe in opazim, da je šla barva spet dol,... Skratka, na servisu so potem ustrezno nastavili vrata in težave ni več. Šlo je res za tako majhen odmik, da je podrsalo malenkost več od debeline laka. Na servisu so ponudili možnost barvanja celotnih vrat, ampak sem se odločil, da bo korektura zadostovala,...

Utk ::

In kater je to avto da ima take panel gape?

pitarda ::

Avto je Renault,... sej med vrati je 0,5cm razdalje,... ampak zadnja vrata so bila nekoliko bolj "odmaknjena" od šasije, kot sprednja,... ampak zaradi pantov se pri odpiranju malenkost pomakne rob naprej,... radij roba ima tako pot,... ne vem, če znam razumljivo napisat. S tem, da je bilo pa na sprednjih vratih ravno na tem mestu malenkost več nanosa kita. Vidna razlika, če pogledaš vrata na sovoznikovi strani.

bbbbbb2024 ::

pitarda je izjavil:

Avto je Renault,... sej med vrati je 0,5cm razdalje,... ampak zadnja vrata so bila nekoliko bolj "odmaknjena" od šasije, kot sprednja,... ampak zaradi pantov se pri odpiranju malenkost pomakne rob naprej,... radij roba ima tako pot,... ne vem, če znam razumljivo napisat. S tem, da je bilo pa na sprednjih vratih ravno na tem mestu malenkost več nanosa kita. Vidna razlika, če pogledaš vrata na sovoznikovi strani.


A poznaš un vic o meneđerjih Renaulta? Ne? No, ti ga bom napisal.

Pridejo meneđerji Renaulta iz Francije k Nissanu, uno Japoncih, a veš. Da malo izmenjajo izkušnje, pa vidijo skupne točke, ipd.
Pa grejo po montažni liniji navzdol, pa pridejo do zadnje točke, kjer je bil napis "KONČNA KONTROLA".
Zraven pa mačka, ki pridno jé iz posode.
Pa gledajo Francozi čudno, kaj pa ta mačka tukaj?
Pa Japonci rečejo, ja to pa je naša Pusi-iko. Zdejle je na malici, ona sicer dela finalni test na kvaliteti avta.
Pa se Francozi ne morejo načuditi mački, pa vprašajo Japonce: "Čujte, pa kako zaboga mačka testra kvaliteto avta?"

Pa Japonci rečejo: "Lepo. V zadnji fazi mačko zapremo v avto, vsa okna zapremo, zračenje pa damo na interno kroženje zraka. Če mačka po 5 minutah začne medleti, ker ji zmanjkuje zraka, pomeni da je avto v redu. Vsa tesnila tesnijo v nulo."

Pa podpredsednik za kvaliteto šepne predsedniku Renaulta: "Samo, veš. To pri nas ziher ne bi laufalo. Mačka bi nam pobegnila iz avta in se skrila kdove kje."

Zgodovina sprememb…

d4vid ::

Hja pri renoju je tako, če vse linije na avtu štimajo, je bil sigurno karamboliran :))
Main PC: HP Z240 | i5-7400 | 32 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram

kixs ::

bbbbbb2024 je izjavil:

pitarda je izjavil:

Avto je Renault,... sej med vrati je 0,5cm razdalje,... ampak zadnja vrata so bila nekoliko bolj "odmaknjena" od šasije, kot sprednja,... ampak zaradi pantov se pri odpiranju malenkost pomakne rob naprej,... radij roba ima tako pot,... ne vem, če znam razumljivo napisat. S tem, da je bilo pa na sprednjih vratih ravno na tem mestu malenkost več nanosa kita. Vidna razlika, če pogledaš vrata na sovoznikovi strani.


A poznaš un vic o meneđerjih Renaulta? Ne? No, ti ga bom napisal.

Pridejo meneđerji Renaulta iz Francije k Nissanu, uno Japoncih, a veš. Da malo izmenjajo izkušnje, pa vidijo skupne točke, ipd.
Pa grejo po montažni liniji navzdol, pa pridejo do zadnje točke, kjer je bil napis "KONČNA KONTROLA".
Zraven pa mačka, ki pridno jé iz posode.
Pa gledajo Francozi čudno, kaj pa ta mačka tukaj?
Pa Japonci rečejo, ja to pa je naša Pusi-iko. Zdejle je na malici, ona sicer dela finalni test na kvaliteti avta.
Pa se Francozi ne morejo načuditi mački, pa vprašajo Japonce: "Čujte, pa kako zaboga mačka testra kvaliteto avta?"

Pa Japonci rečejo: "Lepo. V zadnji fazi mačko zapremo v avto, vsa okna zapremo, zračenje pa damo na interno kroženje zraka. Če mačka po 5 minutah začne medleti, ker ji zmanjkuje zraka, pomeni da je avto v redu. Vsa tesnila tesnijo v nulo."

Pa podpredsednik za kvaliteto šepne predsedniku Renaulta: "Samo, veš. To pri nas ziher ne bi laufalo. Mačka bi nam pobegnila iz avta in se skrila kdove kje."


Ta vic je enkrat povedal Clarkson. Edino firmi sta bili Mercedes in Jaguar. Pa pri Mercedesu so bili bolj kruti. Macka bi poginila.

DamijanD ::

Mene tukaj bolj čudi, da se vrata drugače premikajo, če jih odpreš iz zunanje ali notranje strani.

stara mama ::

Men tud to nikakor ni jasno, mi je pa jasno da so francozi znani po nekih stalnih nekonvencionalnih rešitvah, ki jih nihče na svetu zares ne potrebuje.
Ekologija™ in Trajnost™

val46 ::

Meni pa ni jasno glede na prvi zapis, kako se je to lohk zgodilo. Ker tam si zapisal da si po ugotovitvi problema nalepil trak na tisti del in šel en krog, ko si pršu nazaj, je pa tisti trak bil naluknjan. Kdo ti je pa odpiral vrata od znotraj takrat?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avto od 1000 do 2000 eur? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14215116 (8039) link_up
»

Avto zvočniki (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
8712640 (7887) dottor
»

Cenilec prepričan v svoj prav (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8621874 (18491) D3m
»

nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22138635 (26812) SkIDiver
»

[Avtoakustika] Soliden zvok v avtu. Kako se lotiti?

Oddelek: Kaj kupiti
4010723 (10136) sirotka

Več podobnih tem