» »

pitje olje- diesel dci 1.6

pitje olje- diesel dci 1.6

Johnny QJ ::

Renault dci 1.6 -letnik 2019

motor že dlje časa, kakšnih 25-30k KM precej pije olje, cca pol litra na 1000km.

parkrat je javil napako "check injection" in še nekaj drugih napak in vrgel v varni način,

po debati z chatgptjem je zelo možen razlog problem z injektorji, kar posledično povzorči obrabo, saj gorivo preveč spira olje...

kako je možno, da mehanik nič od tega ne opazi... v tem času je bil avto na servisu 3x,vsakič poudarjam kako pije olje in dobim odgovor, da je očitno slabo narejen motor..

par dni na nazaj sem dal očistit dpf filter in menjat olje in takoj spet po dveh dneh ista napaka " check injection" in zmanjšanja moč motorja.

je res možno, da mehanik ne skapira tako osnovne zadeve?
je motor sedaj že zelo uničen?
avto ima malce slabši zvok, kot včasih.. ima pa samo 118k km

iloveboobz ::

ni rečeno, da so zato injektorji krivi.. Lahko so znucani obročki, lahko je turbo na koncu, lahko da kje pušča, tefloni ventilov itd itd itd...

Za 0.5L/1000km pač noben mehanik nebo šel odpirat motorja, sploh ne takšnega pedestrian. Vozi, dolivaj olje, dokler gre...

Johnny QJ ::

avto nič ne kaplja, ni dima nobenega izrazitega, včasih malce slabše vžge..,

ampak če javi napako check injection bi menda moral mehanik preverit injektorje?

iloveboobz ::

kako bo preveril injektorje? Edino kar lahko nardi, je to da jih vzame vem (kar je včas ogromn pain in the ass) in jih pelje na testiranje k primernemu mojstru....

Johnny QJ ::

ja ampak če diagnostika kaže napako?.. verjetno se že na oko vidi če je zapacan ipd?

bi rekel, da je to zelo površno od mehanika, zbrisat kode in upat na najboljše...
jutri grem nazaj, bomo vidli če so res injektorji defektni

iloveboobz ::

nič se ne vidi... injektor je lahko tudi elektronsko v slabsem stanju, kar pomeni, da jih lahko samo zamenjas za nove...

Johnny QJ ::

misliš da ima smisel iti kakšnemu strokovnjaku, da odpre motor in pregleda...?

v nasprotnem primeru ga bom verjetno dal v račun in vzel novega..... s tem bodo zgleda še same težave

renault traffic, vreden kakšnih 10k eur..

iloveboobz ::

znebi se, dokler je se kaj vredn... s tako porabo olja se tega ne splača popravljat... če bi pilo 1-2L/1000km, ne rečem, tko pa...

sbawe64 ::

lmm https://lmarena.ai/ pravi da je poraba do 0.5l na 1000 km normalna... Edino če gre preko 1l je problem.

Katero olje uporabljaš in na koliko km/let menjaš ?
Če imaš težko nogo, prvo segrej motor, ne s hladnim po AC takoj na 200 km/h.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

Johnny QJ ::

zadnjih 15k je šlo cca 7-8L, to definitivno ni normalno, kakšna neumnost.

avto je vožen zelo lepo, vsak dan ista relacija po avtocesti 30km. sploh nikoli vožen prek 130kmh verjetno. servise je opravljal štajerski avtodom dokler je bil avto pod "akcijo servis do 5 let", tako da ne vem kaj so tam delali..

potem pa vedno Elf olje točno po specifikaciji

iloveboobz ::

Poskusi z eno gradiacijo gostejsim oljem (5W40?) pa mogoče liquimoly oil stop, če je slučajno kje kaj puscal.

In ja... 0.5L/1000KM je dejansko "normalna" specifikacija pitja olja za večino znamk, ampak v praksi seveda to vidis dokaj redko... Kot rčeno, dokler je poraba manj k 1L, se ni za sekirat. Ker tistih 5-10L olja na leto bo se vedno cenej kot kakrnsa kol generalka...

chucki ::

Pri tej porabi so batni obrocki. Jaz sem na bmw menjal verigo in batne za 2.500 eur.... Bolj problem je kje bos sposobnega mehanika nasel. Jaz ga sreca imam.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

bm1973 ::

0,5l/1000km normalna poraba olja?!?!?!

A ste padli na glavo?!?! Meni ga pol litra pokuri v enem letu... Če...

Skratka tako malo, da se na to sploh ne oziram...

kloko ::

bm1973 je izjavil:

0,5l/1000km normalna poraba olja?!?!?!
A ste padli na glavo?!?! Meni ga pol litra pokuri v enem letu... Če...
Skratka tako malo, da se na to sploh ne oziram...

...samo ti se ne voziš s KOMBIJEM, ki ima 1.6L dizel vgrajen...

fikus_ ::

Že pred leti sosed kupil novega A4, v navodilih je pisalo, da poraba olja 1l/1000km ni razlog za reklamacijo.
Tako da ja, pol litra je še "normalno" oz. ne ravno, prodaj avto in ne zamolčati skrite napake, za katero veš, ali pa se sprijazniš s tem in voziš dalje.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

bm1973 ::

kloko je izjavil:

bm1973 je izjavil:

0,5l/1000km normalna poraba olja?!?!?!
A ste padli na glavo?!?! Meni ga pol litra pokuri v enem letu... Če...
Skratka tako malo, da se na to sploh ne oziram...

...samo ti se ne voziš s KOMBIJEM, ki ima 1.6L dizel vgrajen...

Kateri idiot kupi kombi z 1,6l motorjem?

Jaz si tako švoh motorja za osebni avto ne privoščim...

Daniel ::

Check injection so ponavadi injektorji. Po kodi napake se tudi vidi kateri injektor dela težave. Za 1.5 dCi so novi ranga 400 eur/komad. Sem že vse 4 injektorje menjal, sedaj pa mi je 100k km od menjave ojničnih ležajev pri 220k obrnil ležaj pa je šla mašina. Sicer še vžge in se lahko pelješ ampak kaj dolgo ne bo.

fikus_ ::

Šoba injektorja 1,6 dci pod 50€ (prišteti je potrebno še delo menjave šobe), komplet injektorji se pa začno pri okrog 250€ in več. Cene so od AUTODOC.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

z3ro ::

Meni so pred leti za isto napako preverili kater injektor bi naj bil problem..potem so tega faultanega zamenjali z enim recimo iz prvega valja in je bilo okej potem. Baje rada sama elektronika zajebava tudi ce je vse okej. Je pa šlo za 1.5 dci in ni pil olja.

zobnik ::

6 let star dizel, tole treba mal spucat čez kak prelaz recimo Vršič.
Mam isti problem, folk prodaja avto, prej ga vozi normalno, varčno potem pa to jaz kupim, slabo gre, kadi, pa počas s par 1000km stanje krepko izboljaš.

bm1973 ::

Gorenjska avtocesta, malo višji obrati, 2x Kranj - Lesce in nazaj...

Pa je spucan :)).

anketar ::

Johnny QJ je izjavil:

zadnjih 15k je šlo cca 7-8L, to definitivno ni normalno, kakšna neumnost.

avto je vožen zelo lepo, vsak dan ista relacija po avtocesti 30km. sploh nikoli vožen prek 130kmh verjetno. servise je opravljal štajerski avtodom dokler je bil avto pod "akcijo servis do 5 let", tako da ne vem kaj so tam delali..

potem pa vedno Elf olje točno po specifikaciji


>ni vožen prek 130
>avto je vožen zelo lepo

um...ugh...hhh..kuga?
vsak dizl al pa bencinar je treba na vsake tolk terat, drugo so električarji

OutOfTheBox ::

Periodično dodajanje additivov tudi pomaga.

mugen999 ::

Johnny QJ je izjavil:

. servise je opravljal štajerski avtodom dokler je bil avto pod "akcijo servis do 5 let", tako da ne vem kaj so tam delali..


Saj imaš v servisni pocahnane servise. Torej, so menjali na 15k, ali na 30k? Predvidevam da na 30k, kar je katastrofa za ta dci. Pa te renoldove fore z "zastonj" servisi prvih 5 let. Kakšno olje pa vlivajo na teh "zastonj" servisih, ker to da je samo gradacija olja enaka zahtevani, to še nič ne pomeni o kvaliteti olja. Kvaliteto olju daje cena v trgovini.

Wrop ::

Pa poglej, če so menjali ali so samo dolivali.
Meni so na uradnem nazadnje samo dolili liter olja po 20k km. ;((

OutOfTheBox ::

Največja katastrofa oz. fail je da slediš navodilom proizvajalca, predvsem ko se gre za menjavo olja. Menjat olje na 30k (kjer je tudi velikokrat predpisano), je najslabše kar lahko narediš za motor. 15k je zgornja meja ne glede na motor oz. velikokrat je še to preveč (jaz osebno ne bi).

Obstaja neko orodje ki ti kaže kvaliteto olja. Po 10k je kvaliteta že na 0. To ne pomeni da se bo motor jutri stegnil.. bo pa avto na koncu namest 400k naredil 300k.

Ali pa bo zakuhal kot je moju fotru ker se je sicer držal predpisane menjave olja po kilometrih, ne pa po časovnem intervalu (kar ti tudi uniči kvaliteto olja).

Zgodovina sprememb…

fujtajksel ::

> cca pol litra na 1000km

No tu izgleda ni problemov zaradi nemenjave olja, glede na to da se na 10-20kkm v povprečju vse zamenja ;)
Vzrokov za pitje je lahko kup, injektorji ne bi bili prva stvar na katero bi jaz pomislil, no če avto tako pravi je sumljivo. Če je mehankar brez idej ga itq zamenjej, no mogoče ima ideje pa mu je zoprno predlagat ker bi blo drago a uspeh negotov.
Obstaja kar nekaj serviserjev za Bosch injektorje, kjer znajo premerit delovanje, po potrebi spucat ali zamenjat šobe, vsak tega ne dela, poišči lokalno.
Injektor je reč ki se rada zapaca ali razštela in po par letih 100% niso vsi v optimalnem stanju (da špricnejo res takrat ko je treba in kolikor je treba in da ne puščajo) in se ti najbrž splača poservisirat, ampak vprašanje če je to tvoj problem. Če ga je treba zamenjat ni poceni.
Ne vem kaj je v Renojih.

Zgodovina sprememb…

Orias ::

Johnny QJ je izjavil:


avto je vožen zelo lepo, vsak dan ista relacija po avtocesti 30km. sploh nikoli vožen prek 130kmh verjetno. servise je opravljal štajerski avtodom dokler je bil avto pod "akcijo servis do 5 let", tako da ne vem kaj so tam delali..

potem pa vedno Elf olje točno po specifikaciji


Poskusi olje drugega proizvajalca. Elf olja je meni spilo polovico v 10.000 km ( gledal po merilni šipki). Sedaj imam neko drugo olje ( mi ga je priporočil mehanik) in mi je v 14.000 km spilo mogoče za pol cm olja in tudi DPF se regenerira na 500 ali 600 km.

Johnny QJ ::

lučke za napake so zaenkrat izginile po prisilni regeneraciji dpf.

avto pa nima ravno 100% moči, pravtako je poraba sedaj skoraj 2L večja??

injektorjev ta mehanik noče pregledovat, očitno nima prakse s tem.

alekskac ::

Injektorje popravit, testirat sistem vbrizga, pumpo, itd., raje pelješ na servis, ki se ukvarja samo s tem. Ne k lokalnemu mehaniku. Ker tudi če se bo lokalni mehankar lotil, bo samo ven pobral in odpeljal na dizel servis, in ti to še ekstra zaračunal (jasno, izguba cajta). Recimo to popravlja Burja v Radomljah, Glazer tudi, Jelen na Gomiljskem, če si iz Celja ali Savinjske, in drugi lokalni stručkoti za šobe in pumpe. Poišči v svoji regiji spodoben dizl servis, in pelji cel avto tja. Burja v Radomljah je mojemu sosedu ponudil celo nadomestni avto, če ne bi dobil prevoza. Ti fantje imajo večinoma tud dovolj dobro diagnostiko za vse idoče modele sistemov vbrizga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: alekskac ()

zobnik ::

Turbina pije olje, al pa so tefloni postal trdi in to kuri. Druge razlage ni pri starejši motorjih, zdej če so proizvajalci kaj dodal, kar bi še lahko pil se pozanimaj.
Vrjetno imaš notri 0w30 olje. Probaj menjat za mobile 5w50

Blinder ::

Orias je izjavil:

Poskusi olje drugega proizvajalca. Elf olja je meni spilo polovico v 10.000 km ( gledal po merilni šipki). Sedaj imam neko drugo olje ( mi ga je priporočil mehanik) in mi je v 14.000 km spilo mogoče za pol cm olja in tudi DPF se regenerira na 500 ali 600 km.


mogoče sem slabo razumel tvojo objavo ampak, znano je, da regeneracija DPF lahko zviša nivo olja
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

zobnik ::

dat turbo cev dol in preverit zračnost, to naj dela mehanik....če to sam delaš bo zračnost sigurno, ker se bo napačno gledal.
Praviš da avto slabše gre, tefloni s tem nimajo nič tud če so trdi avto gre normalno.....tule sem sigurno da nekaj narobe s turbino.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

Orias ::

Blinder je izjavil:

Orias je izjavil:

Poskusi olje drugega proizvajalca. Elf olja je meni spilo polovico v 10.000 km ( gledal po merilni šipki). Sedaj imam neko drugo olje ( mi ga je priporočil mehanik) in mi je v 14.000 km spilo mogoče za pol cm olja in tudi DPF se regenerira na 500 ali 600 km.


mogoče sem slabo razumel tvojo objavo ampak, znano je, da regeneracija DPF lahko zviša nivo olja


Nivo olja se lahko zviša, če med regeneracijo ugašuješ avto. Olje, bi se naj mešalo z nafto. Lahko se pa to dogaja zaradi injektorjev.

zobnik ::

lahko je tud kak ventil zabasan, to greš čez Vršič ali Soriško planino ga preluftat. Večina k kupi te dizle vozi s 1500-2500 obrati dobvolj za normalno vožnjo, max. moč ima pa na okoli 3500-4000 obrati kar pa večina ne dela tega, zato se zamaši in je treba servis.
Turbina je turbina, mehansko, dok ne spušča zvoke sam pusti, če ma olje menjano 0w30 na 10000km mora delat 300.000km. Pa vsak k da cev dol od sesalnega dela an turbino gleda veternico kolk se premika, tu itak vsi pametujejo. Če se jo ne sliš sam pust

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

karafeka ::

A če je v intercoolerju olje, pač tolk, da je črno, a je to normalno ali pa gre turbina h koncu?

zobnik ::

Če avto dela, ne spušča posebnih zvokov, vleče, itd potem je OK.
Sem že dost starih avtov vozil. Če vas pa moti kar tako potem pa k mehaniku in bo menjal vse kar lahko. Pa račun 1000 evrov +


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Servis pri 160k km (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
503849 (2227) Blinder
»

Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28857310 (29358) blackbfm
»

Motorna olja (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7822559 (13815) iloveboobz
»

Prevelika poraba? Renault megane 1.9dci 2005 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8523390 (19858) nekoman
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14655335 (52216) Matwic

Več podobnih tem