» »

vožnja po AC

vožnja po AC

««
9 / 9
»
»»

Utk ::

Si kar mislim kolk časa si prišparal...

starfotr ::

denabiker je izjavil:

Noro je danes vsepovsod stojimo, da prideš iz Kopra do Maribora rabis skoraj cel dan, ravnokar stojim pred Dramljami, ravno gledam Madžare čisto rasfukane...
Za koji qrac sploh plačujemo AC, če se ne moreš normalno peljat.


Saj ti ni treba plačat niti ne uporabljat. Obvezno ni. In izbira je prosta.

Bi pa samo opozoril, da avtocesto lahko uporabljaš 24/7/365. Ne vem zakaj se odločaš za uporabo ravno takrat, ko je največ gneče na cesti.

telexdell ::

starfotr je izjavil:



Saj ti ni treba plačat niti ne uporabljat. Obvezno ni. In izbira je prosta.

Bi pa samo opozoril, da avtocesto lahko uporabljaš 24/7/365. Ne vem zakaj se odločaš za uporabo ravno takrat, ko je največ gneče na cesti.

A lahko opravilno sposobna oseba napiše večji kretenizem? Nosečnica, ko se začno popadki naj počaka s porodom, da bo prosta avtocesta. Ko se nekdo poškoduje na avtocesti v prometni nesreči naj z nesrečo počaka, da bo prosta avtocesta. Ko se iz enega konca Evropa po 1000 in več km poti znajdeš na naši AC bi moral že v štartu planirati tako, da boš prišel na njo, ko ne bo prometa...
V nenšteto situacijah ne moreš izbirati, kdaj boš na cesti. Če pa sekaš kretenizme doma pred računalnikom in se ob tem počutiš pametnega pa to lahko delaš kadarkoli.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Meizu ::

Solucija je simpl. Ukinemo vinjeto, nabijemo cestnino na absurdne cene, država pa državljanom RS ponudi "subvencijo" za amortizacijo potnih stroškov in "subvencionira" ceno uporabe AC na vrednost današnjih vinjet.

starfotr ::

Za nosečnico v nujnem stanju bi morali imeti HNMP. Pa je nimamo.

Za nujne primere je rešilec in reševalni pas na AC.

Ni treba planirat. Treba je bili:

1. Strpen na cesti glede situacije.
2. Če to ni možno, glej točko 1.

pegasus ::

Utk je izjavil:

Si kar mislim kolk časa si prišparal...
Ene dve uri oz. približno 15%. Čas je tu manj pomemben, bolj pomembni so živci in psihično stanje, ko prispeš na cilj. Po šestih urah ovinkastih cest in prečenja 4 grebenov alp si čisto navdušen in bi šel koj nazaj v ovinke. Primerjaj to z navdušenostjo nad jajcanjem v kolonah po autobanih ;)

telexdell ::

starfotr je izjavil:

Za nosečnico v nujnem stanju bi morali imeti HNMP. Pa je nimamo.

Za nujne primere je rešilec in reševalni pas na AC.


Pol se pa najde model kateri si misli- zakaj bi se umikal jaz, ko pa rešilec
Bi pa samo opozoril, da avtocesto lahko uporabljaš 24/7/365
. Naj gre na nujno pot, ko bo AC prazna, pa ne bo rabil reševalnega pasu.

PS verjamem, da ne dojameš kakšne neumnosti pišeš. Zato boš zagotovo nadaljeval s tem.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

starfotr ::

Ta model si verjetno ti. Naj te potolažim, veliko vas je. Bi lahko imeli že kar društvo. Morda celo zvezo društev.

Sicer pa, na tiste katere si volil se obrni. Oni so nesposobni uredit delujoč javni prevoz. In zaradi tega imamo stanje na cestah, kakršno pač je. Brez javnega prevoza lahko še 16 pasov maredimo in ne bo nič bolje.

MaTr1x ::

Ko se AC povsem zabaše je pa kar pestro, bolje če bi šel po regionalni cesti. Čeprav tam pa tudi na vsake 2 km fašeš enega, ki se rad vozi po nedeljsko 60. Mogoče za drugič probam kako je na AC, potem če se baše, pa prvi izvoz dol. Kot je že eden prej rekel, bolje ovinki in da si sam (plus tistih par lokalcev katere če imaš srečo, imaš možnost tudi prehiteti) kot pa v koloni na AC.
-Vožnja kot vlakec, 1m razdalje med vozili, če bi eden zaviral na polno, bi bilo lepo verižno trčenje, verjetno kar 30 skupaj. Pa magari če bi eden samo nekaj srednjega zaviral, ker bi imel dovolj, da mu tisti za njim vozi na 1m razdalji.
-Vrivanje tistih iz voznega pasu na prehitevalnega. Saj če je na prehitevalnem res videti da je kolona neskončna, še nekako zastopim. Ampak potem so se pa vrivali v še ne 20m luknje že tam kjer je bilo za njimi samo še ene 2-3 vozil ter jaz na voznem pasu, ki sem jih čakal da se končno zbašejo mimo tistega s prikolico.
-Eden je pa naredil res lep zastoj, je šel prehitevati prikoličarje s 105 na 100. Res lepo prehitevanje ti je to, s takim prehitevanjem narediš ob tako gostem prometu takoj 2km kolono.

Vem da je to utopično pričakovati, ampak če bi prehitevalni pas izkoriščali samo tisti, ki dejansko znajo in imajo vozilo zmožno prehitevanja (1.6 16V 105 KM je pomoje že več kot dovolj za dober pospešek 130-150 (zdaj me že res ima da bi ga enkrat spet probal, je že točno 10 let kar sem ga vozil, po regionalki se spomnim da je bil 2x prepočasen za prehitevanja, 12-13s namesto 6-7s do 100 kolikor rabiš), seveda če se ti noben ne vriva, drugače rabiš mojega 1.6T 200, da vsakič nadoknadiš to vrivanje, seveda če se ti potem sploh umakne),
pa če se ne bi noben vrival takrat ko bi tistim na prehitevalnem zmanjšal hitrost, se ne bi smelo nič basati.
To bi pomenilo počasni na voznem pasu, hitri na prehitevalnem. Tisti, ki cincajo s prehitevanjem 110-130, nimajo kaj iskati na prehitevalnem. Za take je mišljen srednji pas, ampak ga pri nas ni. Praviloma bi taki morali ostati na voznem, ampak ker jim ni všeč vožnja 100, se raje vrivajo, češ bo že tisti zadaj zmanjšal hitrost.

Vsaj tretji pas v klanec sem spet uporabil za pospešek do 190, enako kot feryz. Ne vem zakaj ga v SLO uporabljava samo midva pri 180+, par tujcev pri 100-120 ter tovornjaki. Na začetku je sicer vseeno dobro če si previden, ker lahko kdo še zapelje desno, ampak po prvih 10m si pa lahko 100% prepričan, da ne bo noben več zavijal tja. Sicer ob toliko prometa je kar izziv zapeljati iz prehitevalnega na "počasni" pas (zame je prej hitri pas).
Naši? Lahko gre 100-120 pa za boga ne bo zapeljal na počasni pas. Kot že tudi rečeno 100x tukaj na Slo-Tech, jim je preprosto pod častjo. Jaz če mi na primer zmanjkuje bencina in moram zato voziti 100-120, dam 50m prej desni smernik in takoj zapeljem na ta pas (itak se tako spreminja pasove, ne kot nekateri kurci, ki ti začnejo zavijati šele enkrat kasneje iz nekega čudnega razloga, seveda ne pogledajo niti desnega ogledala, ti pa že misliš dati gas). Tako se to dela, če ne misliš speljati klanca hitro.

Raje si ne zamišljam kako je voziti tistim s prikolico iz Hrvaške čez SLO (za njih upam, da se baše samo pri nas) do Nemčije. To imaš vedno na desetine avtomobilov okoli sebe. Prav mirna vožnja ne more biti. Sploh ker vozijo top šit avtomobile in prikolice, za neke stare gare ne bi cvikali, samo gazi miško.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MaTr1x ()

blink ::

denabiker je izjavil:

Noro je danes vsepovsod stojimo, da prideš iz Kopra do Maribora rabis skoraj cel dan, ravnokar stojim pred Dramljami, ravno gledam Madžare čisto rasfukane...
Za koji qrac sploh plačujemo AC, če se ne moreš normalno peljat.


Po novem vozi nocni helikopter na relaciji letalisce Portoroz - Beltinci. Povratna voznja v 3h 40 min.

denabiker ::

starfotr je izjavil:

denabiker je izjavil:

Noro je danes vsepovsod stojimo, da prideš iz Kopra do Maribora rabis skoraj cel dan, ravnokar stojim pred Dramljami, ravno gledam Madžare čisto rasfukane...
Za koji qrac sploh plačujemo AC, če se ne moreš normalno peljat.


Saj ti ni treba plačat niti ne uporabljat. Obvezno ni. In izbira je prosta.

Bi pa samo opozoril, da avtocesto lahko uporabljaš 24/7/365. Ne vem zakaj se odločaš za uporabo ravno takrat, ko je največ gneče na cesti.


Dobro, da si me spomnil, saj res bom predlagal, da bi sestanke imeli tak med 1h in 3h ponoči, da skočiš sem ter tja po SLO eins zwei drei.

denabiker ::

No, zakaj je takšna štala pri nas, dela se zelooooo počasi, ko sem bil v Švici se je tam delalo 24h/dan, ponoči so imeli reflektorje tako močne, da se je videlo kot dan. Strojev in ljudi je bilo polno.
No, pri nas pa zaprejo 1 pas na AC in po dveh mesecih, se še kar dela ne začnejo, dokler narod ne popizdi in se ta zgodba pojavi celo v medijih, no te pa se le zmigajo.
Danes sem še letel v Rogaško, ne boste verjeli, da rihtajo en odsek ceste in kolesarsko stezo bi rekel menda več kot 1 leto, če že ne morda 1 leto in pol. Pa še kar semaforji, pa še kar folk stoji kot blesav, enkrat nazaj celo na 4 koncih raskopal 4 semaforji v večini primerov tak ne vidiš da bi stroji delali ali pa ljudje, samo raskopljejo potem pa čisto na easy tu pa tam malo, kot da bi doma delal malo po šihtu za sebe:)
Ali pa faking Celje, kako dolgo so delali zvočno ograjo? Pa mislim da je bilo več kot leto, več kot leto omejitev 60, gužvali smo se kot sardine v konzervi. Na koncu pa tak nič ne velja, narod se buni, da je zelo slabo.
Kolega je razlagal, ko je vsako leto v Šanghaju, pa gre mal na sejme, pa obišče firme s akterimi sodeluje in je rekel, da v enem letu v tistem koncu kjer pač hodi, so naredili takšne moderne ceste da samo zineš, nove industrijske cone, vse ceste noter, vsa infrastruktura ter vse izgleda tipi topi.

blink ::

denabiker je izjavil:

No, zakaj je takšna štala pri nas, dela se zelooooo počasi, ko sem bil v Švici se je tam delalo 24h/dan, ponoči so imeli reflektorje tako močne, da se je videlo kot dan. Strojev in ljudi je bilo polno.


Pa te nadvoze imajo po novem:

feryz ::

blink je izjavil:

Po novem vozi nocni helikopter na relaciji letalisce Portoroz - Beltinci. Povratna voznja v 3h 40 min.
A je šla včeraj mausarca iz morja domov? Nad primorko je frčal helikopter, spodaj pa kakih 7 vozil z lučkami po reševalnem pasu. Ker je itak spet vse stalo.

starfotr ::

Balkanci spet sanjajo o Švici in utopični ureditvi.

1. Za kaj takega je treba upoštevat pravila (na vseh ravneh). Misija nemogoče za ta del sveta.
2. To se pri nas nikoli ne bo zgodilo zaradi mentalitete.
3. Če se bi že po neki hudi spremembi spremenila mentaliteta, potem ne bi več imeli sanj o Švici, nordijskih državah itd. Za kaj bi sploh še živeli, kaj bi bil smisel življenja?

feryz ::

Zakaj pa Švicarji in nordijci še živijo?
Ker sanjajo da bodo prešli na balkanski način življenja?

Meizu ::

Ne, oni svoje upe polagajo v Milko in astronomske kazni. Pa priliv balkanskih dohtarjev.

GupeM ::

feryz je izjavil:

Zakaj pa Švicarji in nordijci še živijo?
Ker sanjajo da bodo prešli na balkanski način življenja?

Saj veš kako to gre, ane:
Poslovnež je šel na počitnice, da bi se malo umaknil od vsega in si nabral novih moči. V majhni vasici ob morju je opazoval tamkajšnje življenje in pozornost mu je s svojo odsevajočo srečo pritegnil eden od ribičev. Nekega dne se je poslovnež odločil nagovoriti ga. Vprašal ga je, kako preživlja dneve. Ribič mu je odgovoril, da se vsako jutri zbudi in zajtrkuje z družino. Medtem ko so otroci v šoli, sam lovi ribe, žena pa slika. Po nekaj urah se vrne domov z ulovom za kosilo in po njem malo zadrema. Po večerji gresta z ženo na sprehod po obali in gledata sončni zahod, otroci pa medtem plavajo v morju.
"In to počnete vsak dan?" je zanimalo poslovneža.
"Večino dni," je odgovoril ribič.
"Ali lahko ujamete več rib, kot jih običajno prinesete domov?" je nadalje spraševal poslovnež.
"O, ja, pogosto ulovim več rib in jih preprosto spustim. Veste, v ribolovu uživam," je odgovoril ribič.
"Zakaj potem niste na ribolovu ves dan in ne poskušate ujeti čim več rib?" je nadaljeval poslovnež. "Ribe bi vendarle lahko prodali in veliko zaslužili. Po tem bi si lahko kupili več čolnov in tudi ribiči na teh čolnih bi lahko ujeli veliko rib. V nekaj letih bi lahko imeli prostore v večjem mestu in podjetje za mednarodno distribucijo rib."
Ribič se je začel smejati: "Zakaj pa bi počel vse to?"
"Ja, za denar," je odgovoril poslovnež. "S tem bi lahko veliko zaslužili in se potem upokojili."
"Kaj pa bi počel, ko bi bil v pokoju?" je vprašal ribič, ki se je še vedno smehljal.
"Kar bi želeli, najbrž," je rekel poslovnež.
"Bi na primer lahko zajtrkoval z družino?" je vprašal ribič.
"Najbrž ja," je rekel poslovnež.
"In če bi hotel, bi lahko šel vsak dan malo loviti, ker imam rad ribolov?" je poslovneža nadalje spraševal ribič.
"Seveda," je rekel poslovnež.
"Potem bi mogoče lahko preživljal večere z ženo, se sprehajal po plaži in gledal sončni zahod, najini otroci pa bi plavali v morju?" se je pozanimal ribič.
"Seveda, kar bi hoteli, čeprav bodo vaši otroci takrat najbrž že odrasli," je odvrnil poslovnež.
Ribič se je sogovorniku nasmehnil, se z njim rokoval in mu zaželel vse dobro pri polnjenju baterij.

(povzeto po J. P. Strelecky: Kavarna na koncu sveta: Pripoved o smislu življenja)

https://www.facebook.com/story.php/?sto...

bm1973 ::

Utk je izjavil:

Si kar mislim kolk časa si prišparal...

Prišparal je stanje v kolonah.

In imel normalno vožnjo.

Zato se ni za zanašat ob selitvah naroda na navigacije.

GenZNPC ::

Sem prejsnji teden sel v Ljubljano na obisk pa mi je Google Maps rekel, naj vzamem izhod in se peljem ca. 15km po regionalki, prakticno sem se celi guzvi ognil.
Nevem ali sem imel sreco ali drugi nimate google maps ali mate quickinfo in BT Beacons izklopljen?
skibidi

feryz ::

Imel si srečo ali pa dobro lažeš.
Ko se zabije ac, se par minut kasneje zabijejo tudi lokalne ceste.
Na koncu si tam tam.

Kar srat te prime, ko vidiš idiote s kamp prikolicami, ki jo avti komaj vlečejo in gredo proti Ljubljani, namesto po AC, čez hribe in Rakitno.
Ne samo da zabije vse skupaj, tudi kuplengo je verjetno treba menjati kmalu.

BlaY0 ::

Meizu je izjavil:

Solucija je simpl. Ukinemo vinjeto, nabijemo cestnino na absurdne cene, država pa državljanom RS ponudi "subvencijo" za amortizacijo potnih stroškov in "subvencionira" ceno uporabe AC na vrednost današnjih vinjet.

Nak, ne bo šlo. To isto so hoteli naredit Nemci pa je EU rekla ne, ker je diskriminatorno do ostalih uporabnikov.

GenZNPC je izjavil:

Sem prejsnji teden sel v Ljubljano na obisk pa mi je Google Maps rekel, naj vzamem izhod in se peljem ca. 15km po regionalki, prakticno sem se celi guzvi ognil.
Nevem ali sem imel sreco ali drugi nimate google maps ali mate quickinfo in BT Beacons izklopljen?

Mogoče si imel srečo... ponavadi ravno zaradi Google Maps po stranskih cestah nastane še večja gužva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

GupeM ::

Če vzameš stranske ceste v bližini. Včasih se splača pa po kakšni malo bolj oddaljeni iti. Ne pa vedno.

Tudi odvisno kje štartaš. Zadnjič sem šel iz Idrije proti Lj (sobota popoldne/zvečer). Normalno bi šel preko Logatca in tam na AC. Gmaps me je peljal čez Poljansko dolino, Škofjo Loko, Medvode. Milina v primerjavi z gužvo na AC. Cesta skoraj "prazna" vse do Medvod, nato pa malo več, ampak daleč od gužve.

BlaY0 ::

GupeM je izjavil:

Če vzameš stranske ceste v bližini. Včasih se splača pa po kakšni malo bolj oddaljeni iti. Ne pa vedno.

Se, samo pri tem ti Google Maps s svojim "tik pred zdajci" reroutingom ne bo kaj dosti koristil. Če pa gre za vzorec v prometu, ki se ponavlja, ti pa že v štartu lahko izbere ruto, ki gre čisto drugje. To je dobro, ja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

cvalsr ::

Vsaj tretji pas v klanec sem spet uporabil za pospešek do 190, enako kot feryz. Ne vem zakaj ga v SLO uporabljava samo midva pri 180+,

Mogoče zato, ker nas je večina normalnih in vemo, da je omejitev na 130 z dobrim razlogom.
Iskreno ti želim, čim prej zabij svoje slaboumne možgane v nek zid, preden ubiješ še koga drugega nič krivega!

Blinder ::

Evoga še en voznik Cliota storia 1.2 16V ...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

bm1973 ::

Če voziš 150+ km/h na AC, in paziš na to, kdaj te lahko kak drekač zmoti, pač ne moreš biti del te butaste debate...

Drekači se pač prepirajo med sabo, ko jim nekdo med vožnjo s 100km/h po prehitevalnem pasu, ko prehitevajo tovornjak ali avtobus, ki gre 95 km/h, mal poblenda, in dobijo panični/drekaški/histerični/agresivni napad...

In pizdijo nad vsemi, ki lahko vozijo hitreje od njih...

predi ::

Človek reče, da je 130 z razlogom, in evo ti ga: to avtomatsko pomeni, da vozi 95, 100. Transparentni ste, majkemi.

BlaY0 ::

bm1973 je izjavil:

Če voziš 150+ km/h na AC, in paziš na to, kdaj te lahko kak drekač zmoti, pač ne moreš biti del te butaste debate...

Drekači se pač prepirajo med sabo, ko jim nekdo med vožnjo s 100km/h po prehitevalnem pasu, ko prehitevajo tovornjak ali avtobus, ki gre 95 km/h, mal poblenda, in dobijo panični/drekaški/histerični/agresivni napad...

In pizdijo nad vsemi, ki lahko vozijo hitreje od njih...

Drekači so tisti, ki malo blendajo.

Ne rabiš blendat, počakaš lepo da oni pred tabo prehiti tovornjak s 100 km/h potem pa daš lepo gas tja do 250 km/h in pač nazaj prineseš notri tisto minuto. A je problem? /s

iso2000 ::

No, pogovor o hitrostih nad 100 je, vsaj za danes, brezpredmeten. Gamad z zahoda se vrača domov in iz Lj. do Kranja je bila hitrost okrog 17ih nekje med 40 in 90. Precej noro tole. Že cel teden opažam dnevno tako gnečo, da je za znoret. V sredo popoldan je bila Lj. zahodna obvoznica do šentvida čisto zabita. Še dobro, da sem se uspel ognit. Ampak res ne vem, kako se da ljudem ure in ure cijazit, da rit namakajo v tisti slani vodi in poležavajo na plažah. Vsaj predvidevam, da je večina počela to. Izjemam se opravičujem, čeprav, ker delajo gužvo nam, klenim domačinom, opravičilo ni od srca.

MaTr1x ::

MaTr1x je izjavil:

Ko se AC povsem zabaše je pa kar pestro, bolje če bi šel po regionalni cesti. Čeprav tam pa tudi na vsake 2 km fašeš enega, ki se rad vozi po nedeljsko 60. Mogoče za drugič probam kako je na AC, potem če se baše, pa prvi izvoz dol. Kot je že eden prej rekel, bolje ovinki in da si sam (plus tistih par lokalcev katere če imaš srečo, imaš možnost tudi prehiteti) kot pa v koloni na AC.

Danes se je spet zabila AC. Vidim na števcu 80, celo 60, samo zapeljem na vozni pas in dam malo naprej desni smernik na regionalno cesto.

Regionalka ni dosti bolje.
-kot sem že predvideval, zelo hitro prideš do enega, ki cijazi 60-80. Dobro, prehitim enega Švicarja.
-Tega naslednjega pa ne bi mogel nikoli predvidevati, ker je bilo kar neki. Čaka pri strani na levi en star Passat, potem se vključi pred mano, da mi je bil potem v napoto. Seveda dizel, da mi je zasmrajal, pospeševal pa kot bi imel formulo. Na ravnini potem prehitim, ampak to je bil zelo nevaren manever, ker je bil že en upokojenec/ženska s 60 pred njim in sem tudi videl da je moral malo stopiti po zavori, jaz pa 3. do konca do 140, da sem prišel mimo obeh.
-4 km naprej od tega srečanja gre eden prehitevat na omejitvi 90. Seveda je šel prehitevat tak, ki ne zna pritisnit plina. Koliko časa je bil ob prehitevanem avtu je pa neverjetno, vsaj ene 3 sekunde, meni se je zdelo da stoji ob njem. Jaz dam v takem primeru v 3. in imam dovolj rezerve, ker gre do 140. Praviloma se med prehitevanjem ne prestavlja, čeprav moj avto ima praktično 100% siguren menjalnik. Tako da bi lahko tudi 2. da sem vzporedno, da je pač en konkreten pospešek, potem pa 3. za zaključek prehitevanja. Sicer če je šel 60 bi verjetno prišel mimo tudi z 2., ampak te hitro zmanjka, tako da to ni pametno. Tako sem tistega Švicarja, ker je bil klanec gor in sem bil ravno pri nekje 6450 obratih, toliko da nisem prišel v blokado.
Itak pa jaz v tem primeru sploh ne bi začel prehitevat, ker se me je dobro videlo. Šel sem pa 100. Seveda sem mu pa takoj poblendal in zmanjšal hitrost na 60. Ko je šel mimo pa še potrobil. Kaj je pomenila ta čas njegova blenda pa ne vem točno. Sigurno ne da bi se mu moral prej umakniti, ker to sem storil, ali je namreč mislil da bi se mu moral jaz povsem ustaviti, da on prehiti s tisto koreto?
-5 km po srečanju s Passatom me le ta dohiti. Povečini zaradi tega, ki je prehiteval v škarje ter zaradi naselja vmes kjer je šel verjetno več kot 50. Po ovinkih v klanec gor me sigurno ni dohiteval, voznik gor ali dol, je imel ta Passat verjetno 2.0 TDI 140. Sicer je šel drugam, ampak ker je bilo krožno, bi ga spustil naprej. Že tako je bilo vse skupaj pestro, ne da se ukvarjam še z enim lokalnim dirkačem.

Ti trije so bili ves promet na regionalki. Potem šele tisti, ki so prišli iz AC. Tam sem upošteval omejitev 70, tako da me niso zmotili.

Za boga ne grem več po regionalki, vsaj z 200 KM avtom ne. Kar je več od 200 KM pa itak nima neke razlike, ker 3. gre v vsakem primeru do 140 in do tja pride hitro že 200 KM, da greš pospeševati še s 4. na regionalki bi moral biti pa res nor.

Sicer pa AC danes ni bila neki boljša, ker se mi je že mudilo. Oz. AC bo vedno boljša od regionalke, ker ti ne more noben priti nasproti. In sicer me eden malenkost ovira pri 150, vidim prost pospeševalni pas, prehitim kar po tem do ene 180. Je pa vmes pohodil plin do konca, čeprav je bil vseeno kar počasnejši od mene. Enkrat je bil eden tukaj pameten, da je veliko hitrejših avtov. Eh, da bi jaz pospeševal na polno in da bi bil kdo enako hiter, kaj šele hitrejši, pa še nisem doživel. Take probleme sem imel pri 105 in 135 KM. Če kdo vozi hitro, lahko v 99% pričakuješ, da bo imel 140 KM ali pa 170 KM. Tako da ni bojazni da mojih 200 KM ne bi bilo dovolj. Koliko dejansko ima sploh ni pomembno, tudi če 400, ti omenjeni konji so upoštevajoč voznika.
Res, prostora za 2 dirkača istočasno ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MaTr1x ()

MaTr1x ::

Ne, lažem, nisem prišel mimo obeh, ker je bil že blažji levi ovinek s slabo preglednostjo. Sem počakal na boljšo priložnost za prehitet počasneta.
Če voziš hitro moraš pa res spoštovati to, pa tudi tisto kar sem rekel, da takoj zmanjšaš in se umakneš čim bolj desno, ko vidiš da eden nasproti prehiteva v škarje.
Da se izogibaš cestnih dvobojev, ko srečaš kakšnega hitrejšega, to je pa najtežje. Drugače moram reči da bi se tudi jaz vključil kot se je Passat (seveda enako kot on ful gas), ker lahko bi bil pa jaz počasne, v bistvu je 90% možnosti za to, potem bi moral pa spet nazaj prehitevat. Pa tudi potem ko je videl da smo trije na kupu, se je lepo zadržal nazaj. Tako da Passat sploh ni naredil nobene napake.

Sicer ko sem že pri spoštljivosti, ko se srečata dva hitra. Zadnjič na AC vidim v levem ogledalu da se bliža eden hitrejši. Nisem šel pred njim na prehitevalnega, da bi prehitel tistega na voznemu, ampak sem ga spustil naprej, potem pa prehitel oba naenkrat. Tako se to dela, ne rabiš nič zapenjati, ko srečaš enega enakovrednega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MaTr1x ()

mtošev ::

Da se izogibaš cestnih dvobojev, ko srečaš kakšnega hitrejšega, to je pa najtežje.


Samo tebi, ker si bolan.

MaTr1x ::

Če bi bilo samo meni, ne bi bilo nobenih nesreč. Če bi rekel 0.001% svetovne populacije, bi že bolje zadel, kot pa da rečeš samo meni. Sicer pa če bi bil jaz v kateri stvari res edinstven na celem svetu, bi mi bilo to kar v čast. Delam sicer kar nekaj obskurnih stvari, ampak nikoli ni nobena tako obskurna, da bi bil edini na svetu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MaTr1x ()

mtošev ::

Če bi bilo samo meni, ne bi bilo nobenih nesreč

Ni res, bilo bi jih manj. Niso vse nesreče posledica ega in poveličevanja vožnje ter svojega avtomobila.

Poišči si pomoč.

nejc_nejc ::

Matrix oprosti, ti si čudak.
Z 200 KM, kot trdis, tle nekaj razpredaš, pa neki obrati itd ....haloo
««
9 / 9
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Levi smernik za prehitevanje na pospeševalnem pasu AC (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11315460 (13491) PandaFlow2
»

Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16527283 (23980) Utk
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16341347 (39099) Heavy
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528138884 (115906) solatko

Več podobnih tem