Forum » Loža » vožnja po AC
vožnja po AC

delavec44 ::

mancini ::
Ja krokodil se je sam zapletel v nevarno situacijo.
Kamion ga je videl da je na prehitevalnem pasu in se je normalno vkljuceval.
Tisti 3 voznik bi lahko predvidel da je Krokodil slab voznik in bi malo upocasnil.
Upam da si se iz tega danasnjega dogodka kaj naucil, da se v taksnih zdruzevanjih ali prikljuckih ne zamenjuje pasu iz prehitevalnega na vozni pas ampak ravno obratno, ker s tem omogocis lazjo vkljucitev ostalim udelezencem
Kamion ga je videl da je na prehitevalnem pasu in se je normalno vkljuceval.
Tisti 3 voznik bi lahko predvidel da je Krokodil slab voznik in bi malo upocasnil.
Upam da si se iz tega danasnjega dogodka kaj naucil, da se v taksnih zdruzevanjih ali prikljuckih ne zamenjuje pasu iz prehitevalnega na vozni pas ampak ravno obratno, ker s tem omogocis lazjo vkljucitev ostalim udelezencem

crocodile ::
crocodile
Ponavadi vzporedno z vključevalni,pospeševalnimi pasovi ni fino menjati iz PP na VP.
Dodal bi še ob zaključkih počasnih pasov.
Vsak dan bi lahko imeli take situacije, reši te predvidevanje in izkušnje.
To je načeloma res, vendar enkrat je treba zapeljati na vozni pas. Včasih pa si v to tudi prisiljen, ker se na nekaterih mestih pas izteče in moraš zapeljati na sosednjega. Za prehitevalni pas je načeloma potrebno imeti določeno hitrost, da ne oviraš prometa. Po drugi strani pa v takih situacijah ne moreš divjati, ker je gostota avtomobilov prevelika in nikoli ne veš, kdaj bo kdo kam zapeljal.

Boomerang ::
Jaz sem že parkrat videl podobno situacijo, kot jo opisuje krokodil. Vbistvu sem bil v situaciji 3. voznika.
Na slovenskih cestah, sploh če se večkrat voziš po njej, je to enostavno reševat. Če pa voziš nekje po tujini in ceste ne poznaš, ti predvidevanje bolj malo pomaga. IMO bi bilo dobro, če vi v takih primerih stal kakšen prometni znak, katera vozila imajo prednost. Ne bi bilo niti slabo, če bi bila kakšna primerna omejitev hitrosti (nekje sem videl, da imajo v takih primerih omejitev 80) in predpisana minimalna varnostna razdalja.
Na slovenskih cestah, sploh če se večkrat voziš po njej, je to enostavno reševat. Če pa voziš nekje po tujini in ceste ne poznaš, ti predvidevanje bolj malo pomaga. IMO bi bilo dobro, če vi v takih primerih stal kakšen prometni znak, katera vozila imajo prednost. Ne bi bilo niti slabo, če bi bila kakšna primerna omejitev hitrosti (nekje sem videl, da imajo v takih primerih omejitev 80) in predpisana minimalna varnostna razdalja.

nejc_nejc ::
Mislim, da je pri nas na vseh "križanjih" znak 80kmh. Na kozarjah je pa tudi polna crta
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nejc_nejc ()

Boomerang ::
Če takšne omejitve obstajajo, jih po mojih opažanjih nihče ne upošteva. Sam vedno zmanjšam hitrost, a pazim, da s tem koga za seboj ne oviram. Sem pa glih danes na štajerki videl nekoga, ki je s kakšnimi 150+ km/h prehiteval po počasnem pasu. Na voznem pasu se je pač nabrala manjša kolona in so vozili s kakšnimi 110 km/h.

jest10 ::

delavec44 ::
Če takšne omejitve obstajajo, jih po mojih opažanjih nihče ne upošteva. Sam vedno zmanjšam hitrost, a pazim, da s tem koga za seboj ne oviram. Sem pa glih danes na štajerki videl nekoga, ki je s kakšnimi 150+ km/h prehiteval po počasnem pasu. Na voznem pasu se je pač nabrala manjša kolona in so vozili s kakšnimi 110 km/h.
Ker na počasni pas jim je pod častjo zapeljati. Dostikrat se zgodi, da sta prehitevalni in vozni polna, počasni pa prazen.

Meizu ::
Hehe, to s 300m varnostne tudi jaz "prehitim", ko
Ne rabi bit 300m. Dovolj je že 10m pa se že vriva vsak drugi. Seveda so dovolj zabiti da ne razumejo, da je glih to početje eden glavnih razlogov da moramo potem vsi kurit sklopko in v prvi brzini cijazit po 5m naprej in potem spet štop. Dokler tu ne bo policija naredila redu in začela talat kazni bo folk še naprej čisto po orangutansko nabijal skozi vrsto.
Interesantno je, da so ponavadi največji mojstri tega gužvanja glih LJ in GO tablice - ta folk menjuje pas vsakih 20 sekund, pride pa skozi isto hitro kot jaz, ki stojim na istem pasu do konca. Ajde, naj mu bo, mogoče se uspe prerinit kakšnih 5 avtov naprej. Hud napredek.

m0LN4r ::
Na prekmurski AC od Maribora naprej je pa omejitev 110, kljub temu da je ravna kot ravnilo, da niti volana ne obracas kaj dosti, pa gres slowmotion 110.
Je pa omejitev najverjetneje zaradi spricer faktorja, ampak to se ne resuje z omejitvijo, ki je 10kmh vec od nemske in avstrijske regionalke izven naselja.
Če še nisi opazil, tisto ni AC, ampak je HC. In še odstavnega pasu ni. Tako, da je za moje pojme 110 km/h občutno previsoka hitrost.
In jaz te cesti ne bi dal uporabnega dovoljenja, ker ni odstavnega pasu.
Zakaj bi bila obcutno previsoka, kaj si obcutil? Severni sosedi se vozijo 100 uradno izven naselja, kjer niti HC ni, ampak navadna cesta.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

mancini ::
Zakaj bi bila obcutno previsoka, kaj si obcutil? Severni sosedi se vozijo 100 uradno izven naselja, kjer niti HC ni, ampak navadna cesta.
V Angliji pa je omejitev na AC 110km/h.
Sploh pa ta prekmurka ni ravna, vsaj ne od Pesnice do Prekmurja, imaš gor in dol, ovinke, tunele, .. šleperji, kamioni, .. gužva itd
Ravna je AC Mb-Gruškovje

m0LN4r ::
Sem sel z lane asistom 135, pa se mi je zdela kr ravna, volan se obraca kak 2-3cm max.
Ovinkasta ti je tam pri Brück an Mur proti grazu,da niti za naslednji ovinek ne vidis, pa se tam se folk najmanj 120 vozi.
Ovinkasta ti je tam pri Brück an Mur proti grazu,da niti za naslednji ovinek ne vidis, pa se tam se folk najmanj 120 vozi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

Furbo ::
In ni se zgodilo prvič, da me je kamion spravil v kritično situacijo. Je imel še kdo kdaj kakšno podobno situacijo?
Tvoja napaka, da brez potrebe menjaš pasove tam, kjer se združujejo. Lahko predvidljivo.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

mancini ::

endelin ::
Molnar: po uni cesti od brucka je veliko delov omejitev 130kmh čeprav je ovinkastvo za popozdit. Prečudovita cesta za vozne užitke. Sem se ene parkrat peljal ker je ceneje iti proti severu kot čez vzporedno avtocesto kjer placaš predornino. Včasih je dobro biti stiskač
Pri nas bi bil cel odsek na 100kmh omejitev to sem preprican.

Pri nas bi bil cel odsek na 100kmh omejitev to sem preprican.

Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()

Machete ::
Saj zato pa je ta tema kjer je. Ker folk niti ne razlikuje med voznim in prehitevalnim pasom.
Desni je za 130, levi za 160. Vozni, prehitevalni v tem vrstnem redu.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

delavec44 ::

JanBrezov ::
Med Lendavo in Koprom: koliko stane 45 minut hitrejša vožnja? Zanimivi rezultati
Gre za test električnih 22 vozil na relaciji Lendava - Koper, kjer je med prvim in zadnjim 45 minut razlike, pri tem pa zaključijo, da hitrejšna vožnja stane do 15EUR. Zraven je tudi video, kjer tip na koncu videa nonšalantno izjavi, da je vozil malo več kot predpisano :)
Gre za test električnih 22 vozil na relaciji Lendava - Koper, kjer je med prvim in zadnjim 45 minut razlike, pri tem pa zaključijo, da hitrejšna vožnja stane do 15EUR. Zraven je tudi video, kjer tip na koncu videa nonšalantno izjavi, da je vozil malo več kot predpisano :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JanBrezov ()

DamijanD ::
Koliko bi bila tabela bolj uporabna, če bi dodali še kapaciteto baterije, letnik avtomobila, mogoče ceno in dimenzijo gum...

starfotr ::
Dimenzije gum rastejo v nebo. S tem tudi poraba (ki v resnici nobenega ne briga).
Vse samo zato, da cela veriga več zasluži. Od proizvajalca avta, proizvajalca gum in platišč, vulkanizerjev, naftašev in štromarjev, ki prodajajo energent in na koncu tudi tistih, ki prevzamejo gume, saj večja guma pomeni večjo maso in posledično več denarja. Recimo včasih je bila masa gume nekje 6-7 kg, danes je z lahkoto 10 do 15 kg.
Seveda na koncu to plača izključno potrošnik. Trend prihaja iz US in seveda se mi kot zvesti podložniki temu prilagajamo.
Torej, zakaj ima danes avto velikosti clia 20 colske gume namesto 13? Da ne omenjam širine.
So pa nekatere gume precej velike in ozke. Kar je spet paradoks, saj stanejo veliko, ker ni množična dimenzija. Recimo 195/55/20.
Hkrati pa (paradoksalno) ven mečejo rezervno kolo - zaradi mase.
Vse samo zato, da cela veriga več zasluži. Od proizvajalca avta, proizvajalca gum in platišč, vulkanizerjev, naftašev in štromarjev, ki prodajajo energent in na koncu tudi tistih, ki prevzamejo gume, saj večja guma pomeni večjo maso in posledično več denarja. Recimo včasih je bila masa gume nekje 6-7 kg, danes je z lahkoto 10 do 15 kg.
Seveda na koncu to plača izključno potrošnik. Trend prihaja iz US in seveda se mi kot zvesti podložniki temu prilagajamo.
Torej, zakaj ima danes avto velikosti clia 20 colske gume namesto 13? Da ne omenjam širine.
So pa nekatere gume precej velike in ozke. Kar je spet paradoks, saj stanejo veliko, ker ni množična dimenzija. Recimo 195/55/20.
Hkrati pa (paradoksalno) ven mečejo rezervno kolo - zaradi mase.

nejc_nejc ::
Med Lendavo in Koprom: koliko stane 45 minut hitrejša vožnja? Zanimivi rezultati
Gre za test električnih 22 vozil na relaciji Lendava - Koper, kjer je med prvim in zadnjim 45 minut razlike, pri tem pa zaključijo, da hitrejšna vožnja stane do 15EUR. Zraven je tudi video, kjer tip na koncu videa nonšalantno izjavi, da je vozil malo več kot predpisano :)
In v čem je smisel "kumaric"?

mirator ::
Jaz sem imel danes nevarno situacijo in se za las izognil trčenju.
Vozim kakšnih 100 km/h. Peljem skozi razcep, kjer se dve AC združita v eno. Iz prehitevalnega pasu zapeljem na vozni pas in trenutek za tem opazim, da hoče iz sosednjega kraka AC na isti pas zapeljati kamion. Imel je že žmigavec in bil vse bližje črti - tik pred mano se je hotel vključiti. Nisem bil prepričan, če me je opazil (lahko da sem mu bil glih v mrtvem kotu), za primerno zmanjšanje hitrosti pa nisem imel dovolj prostora.
In ni se zgodilo prvič, da me je kamion spravil v kritično situacijo. Je imel še kdo kdaj kakšno podobno situacijo?
Pa si ti tam opazil, da je med prehitevalnim in voznim pasom polna črta?

WhiteAngel ::
Jaz sem imel danes nevarno situacijo in se za las izognil trčenju.
Vozim kakšnih 100 km/h. Peljem skozi razcep, kjer se dve AC združita v eno. Iz prehitevalnega pasu zapeljem na vozni pas in trenutek za tem opazim, da hoče iz sosednjega kraka AC na isti pas zapeljati kamion. Imel je že žmigavec in bil vse bližje črti - tik pred mano se je hotel vključiti. Nisem bil prepričan, če me je opazil (lahko da sem mu bil glih v mrtvem kotu), za primerno zmanjšanje hitrosti pa nisem imel dovolj prostora.
In ni se zgodilo prvič, da me je kamion spravil v kritično situacijo. Je imel še kdo kdaj kakšno podobno situacijo?
Pa si ti tam opazil, da je med prehitevalnim in voznim pasom polna črta?
Na Zadobrovi in Malencah je črta. Na razcepu Kozarje je ni. In ja, je nevarno, tudi sam sem bil večkrat v taki situaciji in ja, velikokrat tam tudi poka.

Trias ::
Dost prepričan, da večina problemov nastane zaradi konvojev tovornjakov, ki potujejo čez Slovenijo proti jugu.

nejc_nejc ::
Dost prepričan, da večina problemov nastane zaradi konvojev tovornjakov, ki potujejo čez Slovenijo proti jugu.
glih toliko kot ostala vozila
ali si med njimi in tako lagano sportski ali pa na PP mal hitrej
Dost prepričan, da večina problemov nastane zaradi konvojev tovornjakov, ki potujejo čez Slovenijo proti jugu.
glih toliko kot ostala vozila
ali si med njimi in tako lagano sportski ali pa na PP mal hitrej
Na križišču AC gledaš znake, ki jih ne gledamo in je to to. Zakaj se ti to ne zgodi recimo v Nemčiji...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nejc_nejc ()

mihagr ::
Članek o katerem piše JanBrezov ni 45minut med prvim in zadnjim, ampak med prvim in kitajskim DongFengom. Med prvim in zadnjim pa je razlika 1uro ln 10minut.

nejc_nejc ::
Kakorkoli, moje mnenje, če bi šel pa še na cocacolo bi blo +20, če bi pa stsnu, pa 1:1.
Dodana vrednost članka točno 0.
Da ga ni AI pisal.
Dodana vrednost članka točno 0.
Da ga ni AI pisal.

endelin ::
Je dosti 200konj da je avto v redu na avtocesti pri 170kmh da se ne muči?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()

DamijanD ::

GrimReaper3 ::
Je dosti 200konj da je avto v redu na avtocesti pri 170kmh da se ne muči?
Mislim da je 170 ravno prav za 200KM. Muči je debatibilno. Moj pride v 5. BP do 180-210, odvisno od gostote prometa. Prišel sem pa tudi že do 230 po števcu, realnih 220, tako da se pri 170 ne bi smel mučiti. Pri mojem je to 4800 rpm, tako da optimalni obrati za turbobencinarja.
Če si sam na cesti je pa tudi 6. dovolj, 4000 rpm. Ker če si sam, je pospeševanje npr. 150-180 brezpredmetno, ker lahko voziš enakomerno 170, za kar je pa 4000 rpm vrh glave, da se motor ne muči.
Jaz mislim da je za naše ceste dovolj kar se tiče hitrosti in pospeškov. Edino če gledaš na užitek, bi se dalo izkoristiti tudi 500KM, pač lažje pospešuje. 200KM moraš pač zelo priganjat, kot pravim, povečini bolj 5. prestava, če hočeš da res gre. Ni to da boš malo pobožal plin in bo kar letelo, moraš biti s plinom vedno v podnu in vedno v optimalni prestavi. Pri 90 to pomeni 3., mogoče 4. ko si enkrat pri 120 (takrat itak nehaš pospeševati), na AC 5., samo res izjemoma 4. ali 6.
V glavnem, ni to motor za pusije ali za starejše, ki bi radi lagodno vožnjo, moraš znati pritisnit.
Ni mi pa do sedaj še noben Nemec delal problemov na AC (OK, enkrat se en Porsche ni hotel umakniti iz prehitevalnega in mi je potem presekal pot na zaviralnem in zavrl, ampak to je bila moja napaka, ker sem mu prej trobil), pa imajo veliko močnejše stroje. Res pa tudi, da se vozijo na dopust in ne tiščijo na naših cestah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper3 ()

borut_p ::
Je dosti 200konj da je avto v redu na avtocesti pri 170kmh da se ne muči?
Odvisen od teze avta ... mojih 270 pomeni, da pri 170 se vseeno potegne ... ne pa zdaj nekaj posebnega. Koncna 250 je ze kar malo matranja.
Ce pa govoris o nekem hatchbacku z 200km ... je pa to ze kar raketa.

Meizu ::
Zelo odvisno od mase. Jaz imam 250 konjev pri 1240kg brez voznika, kar bo kar konkretno drugače kot pri neki BMW x6 jahti. Ok, tisti imajo tudi močnejše motorje ampak imaš en kup super težkih avtov z 200 konji, pa je na daleč videt, da pospešuje podobno kot nek 20 let star avto s 130 konji.

GrimReaper3 ::
Ce pa govoris o nekem hatchbacku z 200km ... je pa to ze kar raketa.
No, kot sem opisal, raketa ravno ni, ampak je vseeno toliko, da si na naših regionalkah in AC med najhitrejšimi. Pa moj je eden najlažjih C razreda, ene 1300 kg.
Pravi AC stroj je M5 4. do 7. generacije. Verjetno težko najdeš kaj boljšega. Čeprav koliko se ga da izkoristiti pri nas je pa drugo vprašanje. 200 se verjetno da voziti, če lahko jaz z 200KM 180.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper3 ()

Meizu ::
Verjetno težko najdeš kaj boljšega.
Pfeh, ko iz p***e najdeš boljše. Odvisno koliko imaš drobiža v žepu.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Levi smernik za prehitevanje na pospeševalnem pasu AC (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 14186 (12217) | PandaFlow2 |
» | Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25323 (22020) | Utk |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 38878 (36630) | Heavy |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 131604 (108626) | solatko |