Forum » Loža » vožnja po AC
vožnja po AC

kow ::
Sem zadnjic spet malo bolj opazoval med voznjo po avtocesti. Polno nesposobnih voznikov, ki vozijo prehitro na dolocenih odsekih ter povzrocajo gneco.
Ne dvomim, da zase mislijo da so "dobri" in "dinamicni" vozniki.
Ne dvomim, da zase mislijo da so "dobri" in "dinamicni" vozniki.

delavec44 ::
Ne bo, ker še nimajo kristalne krogle za predvidevanje.
Vsak poseg v prostor lahko povzroči nepredvidene dogodke, premike in posledice. Od strokovnjakov sicer pričakujemo, da jih predvidijo, to pa lahko naredijo samo na osnovi izkušenj. Izkušnje pa gradijo na osnovi narejenih posegov. Zato ne bo nihče odgovarjal.
Praviš torej enako kot tam kjer so dovolili gradnjo hiš na poplavnih območjih. Tam jim sicer stoletne izkušnje niso bile pomembne.

MaTr1x ::
Zdaj ko sem začel jaz voziti 140 oz. kot je bila včeraj kolona 100, ker je en prikoličar potegnil 130 mimo mene (120, ni bil še ogret motor), potem pa zablokiral prehitevalnega za 3 km z vožnjo 100, sta pa mene 2 prehitela po desni.
Sem se že hotel umakniti desno, ampak je bilo že prepozno, če bi se tik pred njim bi še bolj zakuhal vse skupaj. Nekateri bedaki bi rekli, da bi morali mi trije za prikoličarjem nazaj na voznega, ker prehiteti itak ni šlo. Ja res, komu na čast, da bi si izmenjali mesta z drugimi tremi za nami? Zakaj, če smi šli več kot očitno mi trije namesto drugih treh 5 sekund prej na pot? Obstajajo logična umikanja kjer spustiš hitrejšega naprej ter glupa umikanja kjer bi sam sebi škodil, da te vmes prehitevajo drugi, čeprav si ti ob boljših pogojih enako hiter ali celo hitrejši. Jaz sicer to prakticiram če sem šže zgoden, drugače je pa brezveze.
Sicer pa če gre prehitevalni pri 100, ni res nobene nevarnosti iti mimo po desni. Ne vem kaj se to napihuje kot največji možni prekršek. Če bi bili trije namesto dveh bi verjetno celo šlo skozi po zakonu. Desna prehitevanja so bolj nevarna, če greš 160+ po desni, na levi so pa pri 140. Ampak to gre bolj za podrsan avto po celem boku, napihuje se pa kot da te v takem primeru izstreli v vesolje in pristaneš v drugi dimenziji.
Sicer ne vem kje je miselnost za tem, ker pridobiš samo ene 50 m na celi poti. Če bi uspel prehiteti še prikoličarja, ne bi rekel, tako je bilo pa vse skupaj nič.
Drugače se v takem primeru ne vriva na prehitevalni pas, ampak smo bili vsi toliko uvidevni, da smo jima pustili prostor. Itak je bil glavna ovira prikoličar in nima neke veze kako se razporedimo ostali med sabo.
Sem se že hotel umakniti desno, ampak je bilo že prepozno, če bi se tik pred njim bi še bolj zakuhal vse skupaj. Nekateri bedaki bi rekli, da bi morali mi trije za prikoličarjem nazaj na voznega, ker prehiteti itak ni šlo. Ja res, komu na čast, da bi si izmenjali mesta z drugimi tremi za nami? Zakaj, če smi šli več kot očitno mi trije namesto drugih treh 5 sekund prej na pot? Obstajajo logična umikanja kjer spustiš hitrejšega naprej ter glupa umikanja kjer bi sam sebi škodil, da te vmes prehitevajo drugi, čeprav si ti ob boljših pogojih enako hiter ali celo hitrejši. Jaz sicer to prakticiram če sem šže zgoden, drugače je pa brezveze.
Sicer pa če gre prehitevalni pri 100, ni res nobene nevarnosti iti mimo po desni. Ne vem kaj se to napihuje kot največji možni prekršek. Če bi bili trije namesto dveh bi verjetno celo šlo skozi po zakonu. Desna prehitevanja so bolj nevarna, če greš 160+ po desni, na levi so pa pri 140. Ampak to gre bolj za podrsan avto po celem boku, napihuje se pa kot da te v takem primeru izstreli v vesolje in pristaneš v drugi dimenziji.
Sicer ne vem kje je miselnost za tem, ker pridobiš samo ene 50 m na celi poti. Če bi uspel prehiteti še prikoličarja, ne bi rekel, tako je bilo pa vse skupaj nič.
Drugače se v takem primeru ne vriva na prehitevalni pas, ampak smo bili vsi toliko uvidevni, da smo jima pustili prostor. Itak je bil glavna ovira prikoličar in nima neke veze kako se razporedimo ostali med sabo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MaTr1x ()

Blinder ::
Promovirate omejitve hitrosti ker zdaj poleti je dosti turistov na cesti in so zastoji. Ostlalih 7-8 mesecev pa se da vozit hitro kolikor se želi. Ko sem vozil dnevno v Lj sem imel na začetku poti potovalno hitrost 170 po števcu. Pozneje, bližje ko se je bilo LJ, več ljudi se je priključevalo na avtocesto, vsi s ciljem iti delati v to našo Ljubljano. Tako da se je prej ali kasneje dobilo počasnejšega voznika pred sabo in potem še počasnejšega pred njim in se ni dalo več vozit hitro.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

feryz ::
Do Vrhnike ne, do Logatca pa dostikrat lahko. Če imaš s čim.
Potem se začne zabijati. Vrhnika ima dva problema zaradi katerih se štopa. Radar, ki ne obstaja, ampak ljudje mislijo da ja in prekratek in prepočasen uvoz na ac.
Potem se začne zabijati. Vrhnika ima dva problema zaradi katerih se štopa. Radar, ki ne obstaja, ampak ljudje mislijo da ja in prekratek in prepočasen uvoz na ac.

c23po ::
He, he! feryz je ugotovil še eno prometno resnico: radarji delujejo tudi ko jih ni. Čudovito!
Računalniki nimajo spominov.

feryz ::
Na plašljivih ovcah definitivno.
Sicer verjamem, da je zate in za Dars, vsakodnevna kolona s hitrostjo 0 km/h in skorajda dnevne nesreče, ki so posledica tega, hvala k... najebe samo pleh, pričakovan in dobrodošel ukrep postavljanja radarja. Kaj lepšega, mar ne?
Sem mulcu zadnjič posodil avto, ne zafire da ne bo pomote, evo, par dni kasneje priporočena pošta. Sicer je šel samo 161 km/h, po odbitku in polovički bogih 30 evrov, ampak spet je en kup pisarije za brez veze. Lahko bi malo pazil, kje visijo na mostovih.
Sicer verjamem, da je zate in za Dars, vsakodnevna kolona s hitrostjo 0 km/h in skorajda dnevne nesreče, ki so posledica tega, hvala k... najebe samo pleh, pričakovan in dobrodošel ukrep postavljanja radarja. Kaj lepšega, mar ne?
Sem mulcu zadnjič posodil avto, ne zafire da ne bo pomote, evo, par dni kasneje priporočena pošta. Sicer je šel samo 161 km/h, po odbitku in polovički bogih 30 evrov, ampak spet je en kup pisarije za brez veze. Lahko bi malo pazil, kje visijo na mostovih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()

c23po ::
Vsakemu svoje, tvojem mulcu pa veliiiko sreče na cesti.
Kako pri hitrosti 0 pride do nesreče pa veš samo ti. Pa ni treba razlagati. Ne verjamemo v pravljice.
Kako pri hitrosti 0 pride do nesreče pa veš samo ti. Pa ni treba razlagati. Ne verjamemo v pravljice.
Računalniki nimajo spominov.

feryz ::
Zjutraj odpri gugl in prečekiraj kolikokrat tam poči. Kar redno se to dogaja.
Ampak ja, pravljice.
Ampak ja, pravljice.

MaTr1x ::
prekratek in prepočasen uvoz na ac.
Kranj-zahod proti Jesenicam bi komot podaljšali za vsaj 100m, že zato ker je malo klanca navzgor. Za kaj se sploh gre tukaj, narisati belo črto na drugem mestu ali je še kak drug problem? Jaz grem sicer kar naprej dokler se lahko vključim tako da ne oviram tistega za mano.
Če s 140 KM in srednjim plinom in srednjimi obrati ne moreš priti do 140 km/h do konca, potem je prekratek, ne vem kdo in kako to testirajo.
1.4T 135 KM, poln plin - 130 km/h
2.0 NA 185 KM, poln plin - 140 km/h
1.6T 200 KM, srednji plin do ene 3500 rpm - 120 km/h, še to se je treba kar potrudit, če imaš mrzel motor in zaradi tega ne moreš do 5500 rpm. Poln plin že na ovinku in potem 3. in 4. do 5500 bi verjetno prišel do 145
90% voznikov se tako vključuje že 3 desetletja pri 80-100 km/h, raje imajo 80, nekateri celo 70. Ne, niti današnje Tesle kot jih vsi oglašujejo kot rakete, niso prinesle sprememb, enako kot leta 2000 ko so bili najbolj popularni še 60 KM mlinčki, pa še s tistim se verjetno da priti do 110.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MaTr1x ()

c23po ::
To pomeni, da 90% voznikov ne želi, me mara, ne more ali noče pritiskati avtomobila do skrajnosti. Razlogi so različni, včasih celo upravičeni. Skupaj jih je 90%. Že 3 desetletja.
Računalniki nimajo spominov.

c23po ::
Zjutraj odpri gugl in prečekiraj kolikokrat tam poči. Kar redno se to dogaja.
Ampak ja, pravljice.
Ogledalce ne steni pravi, da si pravljičar ti:
... vsakodnevna kolona s hitrostjo 0 km/h in skorajda dnevne nesreče, ki so posledica tega ...
Kolone s skoraj 0 km/h niso vzrok, ampak so posledica nesreč. Nesreče pa so v 1/3 primerov posledica neprilagojene hitrosti in v 1/3 nepravilnih manevrov.
Edina resnica, ki si jo zapisal, je tista o Googlu. Vse ostalo je pišmeuhovsko opravičevanje lastne deviantnosti.
Računalniki nimajo spominov.

IL_DIAVOLO ::
Na plašljivih ovcah definitivno.
Sicer verjamem, da je zate in za Dars, vsakodnevna kolona s hitrostjo 0 km/h in skorajda dnevne nesreče, ki so posledica tega, hvala k... najebe samo pleh, pričakovan in dobrodošel ukrep postavljanja radarja. Kaj lepšega, mar ne?
Sem mulcu zadnjič posodil avto, ne zafire da ne bo pomote, evo, par dni kasneje priporočena pošta. Sicer je šel samo 161 km/h, po odbitku in polovički bogih 30 evrov, ampak spet je en kup pisarije za brez veze. Lahko bi malo pazil, kje visijo na mostovih.
Le zakaj bi mislili, da divjak posoja sinu avto, ki ga ni zmožen obvladati.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

bm1973 ::
To pomeni, da 90% voznikov ne želi, me mara, ne more ali noče pritiskati avtomobila do skrajnosti. Razlogi so različni, včasih celo upravičeni. Skupaj jih je 90%. Že 3 desetletja.
Kar pomeni, da ima 90% voznikov death wish, da se jim kdo zabije v rit, tudi 40 tonski šlepar. Že videno, ko je šlepar zaviral kot nor, ker se je nek idiot vključil tik pred njih s 60 km/h...
Sam sem tega idiota lepo prehitel po desni po odstavnem in že tam pospešil na 140 km/h...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bm1973 ()

Machete ::
Jaz se bom samo še v nedeljo zjutraj vozil po AC. 180kmh skoraj 90% možno.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

c23po ::
To pomeni, da 90% voznikov ne želi, me mara, ne more ali noče pritiskati avtomobila do skrajnosti. Razlogi so različni, včasih celo upravičeni. Skupaj jih je 90%. Že 3 desetletja.
Kar pomeni, da ima 90% voznikov death wish, da se jim kdo zabije v rit, tudi 40 tonski šlepar. Že videno, ko je šlepar zaviral kot nor, ker se je nek idiot vključil tik pred njih s 60 km/h...
Sam sem tega idiota lepo prehitel po desni po odstavnem in že tam pospešil na 140 km/h...
Ta igrica črno-belo mi gre na jetra. Ne, 90% voznikov nima želja po smrti in 40 tonski šlepar ima voznika z zadostnim številom ganglijev, da pravočasno zmanjša hitrost, ko je to potrebno. 90% voznikov se obnaša tako kot se in enako pričakujejo od ostalih okoli sebe. Ne vem ali je smiselno pričakovati, da se večina pokori manjšini.
Računalniki nimajo spominov.

feryz ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Le zakaj bi mislili, da divjak posoja sinu avto, ki ga ni zmožen obvladati.Le zakaj ljudje berejo forume in komentirajo, če so funkcionalno nepismeni?
Niti z najboljšo domišljijo mi ne uspe ugotoviti povezave med prekoračeno hitrostjo in obvladovanjem vozila.

bm1973 ::
Ta igrica črno-belo mi gre na jetra. Ne, 90% voznikov nima želja po smrti in 40 tonski šlepar ima voznika z zadostnim številom ganglijev, da pravočasno zmanjša hitrost, ko je to potrebno. 90% voznikov se obnaša tako kot se in enako pričakujejo od ostalih okoli sebe. Ne vem ali je smiselno pričakovati, da se večina pokori manjšini.
Kdor se vključuje na AC, nima kaj ovirati ostalih udeležencev, ampak se mora varno vključiti... Tudi po CPP

Debili, ki ne znajo pospeševati, pa še zagovarjajo take debile...

Bellator ::
Pri priključkih se vedno prestavim na levi pas. Mislim, da je to v nekaterih državah tudi obvezno.
Preveri koliko mtoseva si v resnici!
https://mojkviz.neocities.org/
https://mojkviz.neocities.org/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellator ()

feryz ::
Ko jaz menjam iz pospeševalnega na vozni pas, imam hitrost nekje med 130 in 150 km/h.
Razen če je kdo pred mano. Ki doseže maksimalno hitrost na pospeševalnem pasu okrog 40 km/h. Potem pa skoči pred kamion ali avto.
Pa še v tem primeru potegnem mimo obeh. Ponavadi pusti še dovolj prostora, da razviješ normalno potovalno hitrost.
So pa tudi idioti, ki se zaradi tega ne morejo vključiti in se na koncu pospeševalnega ustavijo. Ter še mnogo težje vključijo v promet.
Razen če je kdo pred mano. Ki doseže maksimalno hitrost na pospeševalnem pasu okrog 40 km/h. Potem pa skoči pred kamion ali avto.
Pa še v tem primeru potegnem mimo obeh. Ponavadi pusti še dovolj prostora, da razviješ normalno potovalno hitrost.
So pa tudi idioti, ki se zaradi tega ne morejo vključiti in se na koncu pospeševalnega ustavijo. Ter še mnogo težje vključijo v promet.

c23po ::
Ta igrica črno-belo mi gre na jetra. Ne, 90% voznikov nima želja po smrti in 40 tonski šlepar ima voznika z zadostnim številom ganglijev, da pravočasno zmanjša hitrost, ko je to potrebno. 90% voznikov se obnaša tako kot se in enako pričakujejo od ostalih okoli sebe. Ne vem ali je smiselno pričakovati, da se večina pokori manjšini.
Kdor se vključuje na AC, nima kaj ovirati ostalih udeležencev, ampak se mora varno vključiti... Tudi po CPP
Debili, ki ne znajo pospeševati, pa še zagovarjajo take debile...
Ne bi globoko v to debato, vendar: debilizem je odklon od normalnosti. Če je normalnih 90%, so debili tisti ostali, mar ne? Je pa naravno, da eni in drugi verjamejo, kako so debili oni drugi.
Računalniki nimajo spominov.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Omejitve 40 in 60 na izvozih AC (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9744 (7317) | Comandante |
» | Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28035 (24732) | Utk |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 42203 (39955) | Heavy |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 140621 (117643) | solatko |