» »

Omejitve 40 in 60 na izvozih AC

Omejitve 40 in 60 na izvozih AC

1
2
»

feryz ::

Če se vrnemo nazaj, niso samo izvozi problem. Problem so označbe v vseh ovinkih. Brzine so prilagojene imbecilom, možgansko mrtvim. In to ti pride v kri. Če piše "Pozor ovinek, 60 km/h", se zakadiš vanj s hitrostjo 90 - 100 km/h.
Ko pa enkrat naletiš na pravo, realno omejitev, imaš potem problem. Res pa je, da so te izredno redke. Hvala k...

Do sedaj je imel najboljšo navigacijo, kar se tega tiče, Ford letnik 2012. Po popolnoma neznanih cestah sem z lahkoto vozil na meji, brez da sem gledal omejitve. Čisto za vsak zrisan ovinek sem vedel, koliko lahko grem.

kuall ::

Invictus je izjavil:

Včasih se kdo najde,ki mi sledi, ampak preprosto ne zdrži dolgo. Pa ne zaradi hardwara (avto), ampak predvsem zaradi softwara (voznik)...

Hočeš povedat, da ima bolj razsoden software kot ti?
Jaz tudi potegnem 160, posebej če se veliko vozim in sem že naveličan. Blendam nobenemu ne pri tej hitrosti ampak enostavno znižam hitrost, dokler se ne umakne.

Invictus ::

Blenda se že precej prej, da folku potegne, da se mora umaknit.

Večina takih gleda samo naprej, vozi se pa po prehitevalnem, ko je vozni prazen. Je pač prehitel tovornjak 30km nazaj, pa mu še ni potegnilo, da je treba nazaj na vozni pas...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

GR2 ::

Pa sploh kdo opazi blendanje, če gleda samo naprej? Ravno zato podnevi sploh še nisem probal blendat. Pa tudi ne vem če bi kdo samo zaradi tega stopil na plin. Ne obstaja nek način, da bi drugemu dopovedal, da naj pohodi, tudi če bi mu vozil 1mm za ritjo.
Če kdo naredi resno napako, da kar naenkrat zavije na prehitevalnega brez smernika tik pred mano z nizko hitrostjo, potrobim, pa še to ne ravno vsakič, vseh itak ne morem naučit na tak način, njemu bom pa kvečjem še malo bolj poslabšal dan, ki si ga verjetno že tako sam sebi s tako vožnjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

Invictus ::

Ja, prej ali slej jim potegne.

Da je lahko še nekdo hitrejši od njih...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

mirator ::

Invictus je izjavil:

Blenda se že precej prej, da folku potegne, da se mora umaknit.

Večina takih gleda samo naprej, vozi se pa po prehitevalnem, ko je vozni prazen. Je pač prehitel tovornjak 30km nazaj, pa mu še ni potegnilo, da je treba nazaj na vozni pas...

No ja, blendanje v večini primerov pomeni nestrpnost, ki je povezana tudi s prilepljanjem na zadek vozila.
Jaz običajno dam levi žmigavc in če to ne zaleže, potem čez čas tudi poblendam pa se mi največkrat pot sprosti (seveda so tudi izjeme). Mislim, da ne bi smel biti noben problem nekoliko upočasniti, če te tisti pred tabo, ne opazi takoj.

GR2 ::

Drugače sem pa samo zadnja 2 dni videl prehitevanje dveh tovornjakov. Pa saj me niti ne moti tolk, traja nekje pol minute. Edino ker se naredi malo kolone, ki se tudi takoj ne spravi nazaj na voznega.
Tisto prehitevanje z 2 km/h več pa res traja celo minuto, nazadnje videl mesec nazaj ko sem šel proti Celju.

starfotr je izjavil:

Vozit po AC sem znal preden sem zapeljal nanjo


Jaz tudi ne samo da znam, pač pa obvladam vožnjo letalonosilke, še preden sem bil sploh na njej. Če verjameš.

Dobro, glede na moj post 6:54 danes mi je jasno kako se proper vozi po AC. Tako ne zna vozit 90% voznikov, ki v povprečju vozijo po cestah že 20 let.
Saj vožnja samo po desnem pasu je enako simpl kot na regionalki. Prehitevanje je pa enako z edino razliko, da ni treba imeti vklopljenega smernika celo prehitevanje.

Drugače jaz od vseh še najmanj šparam smernike. Ko vklopim levega, ga imam še malo vklopljenega tudi ko sem že na levem pasu. Vklopim ga pa tudi takoj, ko spredaj vidim da se začnejo nabirat za tovornjakom in sem potem že zdavnaj na levem pasu, ko ostali zavijajo levo tik za tovornjakom. Ne vem kaj folk tolk špara te smernike, mar se namreč kvarijo? Meni so BP delali tudi pri najstarejših avtih, to je 9-10 let.

V tej temi sem se zaenkrat naučil samo to da moraš pri vračanju nazaj na desni pas gledat sredinsko ogledalo, ko se je GupeM obesil na moje 3s. To sem govoril na pamet, itak da tudi če gledam desno ogledalo, da sem več kot dovolj spredaj, ker ponavadi prehitevam z nekim pospeškom in se nikoli ne vračam nazaj kar tik pred avto kot je pri nas očitno navada.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

DamijanD ::

feryz je izjavil:

Če se vrnemo nazaj, niso samo izvozi problem. Problem so označbe v vseh ovinkih. Brzine so prilagojene imbecilom, možgansko mrtvim. In to ti pride v kri. Če piše "Pozor ovinek, 60 km/h", se zakadiš vanj s hitrostjo 90 - 100 km/h.


Na AC omejitve v ovinkih niso zaradi ovinka samega, ampak ker ne vidiš okrog ovinka in če ti priletiš 120+ na stoječo kolono...

GR2 ::

No pa sem le našel najbolj relaksirajočo vožnjo. S tem sem imel namreč zdaj kar probleme, ko sem prešaltal iz regionalke. In mi je bilo tudi čudno kako vsi vedno nekaj tiščijo in če jih taka vožnja nič ne ubija. Sodelavec mi je sicer že enako priznal da ga ubija, tako da verjetno tudi ostale.
Vožnja 90-100 samo po desnem ne bi bila najbolj relaksirajoča, ker bi že umiral od dolgčasa. 120-130 samo po desnem bi sicer bila, ampak to se je nemogoče vozit razen od 20:00 do 5:00 pa okol 10:00-12:00.
In sicer je rešitev samo gasa 160 vedno po prehitevalnem pasu, se sploh ne rabiš nobenemu umikat, ker je teoretično nemogoče da te kdo ujame, tudi če bi eden iz LJ recimo 5km za mano začel vozit 200, ker so neprestano kolone čim prideš do tovornjakov. Tiste z možgani amebe, ki ti dajo smernik in takoj zatem zavijejo na levi pas brez dodatnega plina, pač počakaš, še vedno si najhitrejši kot si sploh lahko.

No pa da še povem kako sem rešil, ko je eden pred tovornjakom že dal smernik, ampak potem videl da med mano in tistim pred mano ni dovolj prostora. Sicer sem že prevideval oz. kar vedel da bo zavil levo, ampak sem ga vseeno stestiral, če bo naredil pravilno, me videl v ogledalu in opustil manever. Ni mu uspelo, tolk o teh vaših povprečnih voznikih, ki kao znajo vozit, pa ni bila neka stara mama, ampak LJ Passat. Sem ga potem lepo spustil naprej, on se je po prehitevanju tovornjaka umaknil desno in sva zaključila zgodbo.

Edino kar bo s tako vožnjo kot vse kaže zdaj poraba 10,5 namesto 9l zdaj ko sem en tank vozil 120-140. Se pravi še pol litra večja kot na regionalki. Pridobiš pa kvečjem 5 minut, rekord imam 17min, samo po desnem pasu s prehitevanjem samo par tovornjakov pa 22min. Ampak to sploh ni point, da si najjači na cesti pomeni več. Nimajo za burek nobeni Cayenni, BMW-ji, Audiji in Mercedesi, dokler ne bom srečal res kakšnega stroja, ampak to ne vem če se bodo vozili ob šihtarskih urah.
Od prevoza mi bo tako ostalo 48EUR na mesec, s 6l porabe bi pa 112EUR. Ampak zdaj ko je večja razdalja itak dobimo primerno več. Prej za 10km si imel lahko porabo 6l, pa ti je še ostalo samo 46EUR.
Zdaj vidim zakaj noben ne vozi bencinarjev, to je res samo za 10km vožnje kot sem jih imel prej. Ampak dobro, za 15k km na leto je še sprejemljivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

feryz ::

Sploh ne dojamem, kaj si sploh napisal! Ali hotel povedati. Razen tega, da ti avto žre kot kamela.

Kar se tiče visenja na prehitevalnem pasu, ob predpostavki, da je desni frej, gre v 99 procentih primerov za telefon in možgansko mrtvega človeka za vse ostalo. Niti troblja ali blendanje ne pomaga, zgolj obvoz po desni.

APPluk ::

Tisti ki se vozite 160+ se pazite tistih, ki pridejo od zadaj, ker včasih ne odnehajo in si lahko nato na naslednjem počivališču ogledate posnetke svoje vožnje.

WizzardOfOZ ::

GR2 je izjavil:

Jaz osebno, če ne bi bilo nobenih znakov, bi šel verjetno precej podobno kot že tako. Zavirati bi začel šele na zaviralnem pasu, edino mogoče že prej spustil plin na nekih 120. Potem bi pa speljal ovinek po občutku z nekih 70, če vidiš da se ovinek preveč zapira za tvojo hitrost, pa pač še malo zmanjšaš. Za pod 50 ne verjamem da so pri nas kakšne deteljice. Res ne vem zakaj je potreba po teh znakih. Verjetno imajo enak namen kot tistih nešteto postavljenih za vožnjo v napačno smer.


Pojdi enkrat, ko bo padal dež, več kot 40km/h na uvozu rudnik, kjer greš iz dolenjske ceste na avtocesto proti dolenjski. Boš takoj videl zakaj je omejitev 40km/h čisto dovolj. In zelo podobno je ob deževnih dnevih tudi na podobnih drugih uvozih in izvozih.

V bistvu, če nisi sposoben zapeljat brez bremzanja na odstavni pas in potem na odstavnem pasu zavirat do 40km/h in speljat ovinek, bi rekel, da lahko kar vrneš izpit.

GR2 je izjavil:

Bolj smiselno vprašanje tukaj je, če na teh mestih merijo in kako pogosto je to?

Premalo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Raptor F16 ::

GR2 je izjavil:

Mene zanima čemu so tako nizke omejitve? Verjetno postavljalci omejitev že predvidevajo, ker spada še pod AC in imaš precej več fore do KT kot izven AC, da jih bo 90% prekoračilo za vsaj 20 in če bi bila omejitev normalnih 60 namesto 40, da bi teh 90% potem peljalo 80. Pač moje laično razmišljanje, ampak sem kar siguren da pri postavljanju znakov 40 ni imel noben v mislih da se jih bo vsaj 90% vozilo 40-45.
Za sneg ne rečem, pa še to bi se povečini dalo speljat s 50. Ampak nikjer se ne daje omejitev za najslabše možne pogoje, potem bi bilo tudi v naseljih 40, izven 70 in na AC 90.
Jaz osebno, če ne bi bilo nobenih znakov, bi šel verjetno precej podobno kot že tako. Zavirati bi začel šele na zaviralnem pasu, edino mogoče že prej spustil plin na nekih 120. Potem bi pa speljal ovinek po občutku z nekih 70, če vidiš da se ovinek preveč zapira za tvojo hitrost, pa pač še malo zmanjšaš. Za pod 50 ne verjamem da so pri nas kakšne deteljice. Res ne vem zakaj je potreba po teh znakih. Verjetno imajo enak namen kot tistih nešteto postavljenih za vožnjo v napačno smer.

Bolj smiselno vprašanje tukaj je, če na teh mestih merijo in kako pogosto je to?


Nauč se vozit.

WizzardOfOZ je izjavil:

GR2 je izjavil:

Jaz osebno, če ne bi bilo nobenih znakov, bi šel verjetno precej podobno kot že tako. Zavirati bi začel šele na zaviralnem pasu, edino mogoče že prej spustil plin na nekih 120. Potem bi pa speljal ovinek po občutku z nekih 70, če vidiš da se ovinek preveč zapira za tvojo hitrost, pa pač še malo zmanjšaš. Za pod 50 ne verjamem da so pri nas kakšne deteljice. Res ne vem zakaj je potreba po teh znakih. Verjetno imajo enak namen kot tistih nešteto postavljenih za vožnjo v napačno smer.


Pojdi enkrat, ko bo padal dež, več kot 40km/h na uvozu rudnik, kjer greš iz dolenjske ceste na avtocesto proti dolenjski. Boš takoj videl zakaj je omejitev 40km/h čisto dovolj. In zelo podobno je ob deževnih dnevih tudi na podobnih drugih uvozih in izvozih.



Tko nekako
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

cvalsr ::

Koliko praznega tumbanja ...
Zadostuje zdrava kmečka pamet:
40 km/h zato, da tudi najbolj "žleht" izvoze/uvoze lahko varno in tudi v dežju zvozijo tudi 80 let stari vozniki in šleparji z živo živino, ne samo vi s polnimi glavami lastnih prdcev, kakšni "nad" vozniki da ste.
Povsod enako zato, ker se niti v naseljih ne znate držati pravil oziroma omejitev od 40 do 70, kako bi se jih na aavtocesti.

starfotr ::

Med menjavo pasu se ne gleda v vzvratno ogledalo pač pa se pogleda mrtvi kot.

Ne veste kaj je mrtvi kot? To je pogled skoz voznikovo okno, na drugi strani pa je to zadnje desno okno.

Vzvratno ogledalo je pa treba gledat na vsake 10-15 s pri vožnji. Tako, da v bistvu sploh ne poznate postopka, pač pa delate nekaj na blef.

Comandante ::

V Avstriji in Nemciji imajo marsikje se krajse in bolj zavite izvoze, pa se ne spomnim da bi kje videl omejitve.

Pri nas pac imamo radi znake in jih nabijamo kjer je in kjer ni potrebno. Kar je brezveze, ko jih je prevec jih pac ne jemljes resno.

feryz ::

Zakaj bi se pa držali omejitev? Če bi bile realne, bi se jih zagotovo. Dvigni hitrost na AC na 170 km/h, pa radar ne bo imel več dela. Za dva na teden, ga je brez veze imeti.

Raptor F16 ::

feryz je izjavil:

Zakaj bi se pa držali omejitev? Če bi bile realne, bi se jih zagotovo. Dvigni hitrost na AC na 170 km/h, pa radar ne bo imel več dela. Za dva na teden, ga je brez veze imeti.


Dokler boš "High" se ti bo vse zdelo "low".

Prenehaj z drogami, še je čas.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

kuall ::

Invictus je izjavil:

Blenda se že precej prej, da folku potegne, da se mora umaknit.


Blendat je treba samo kakšnim tujcem. Opažam, da veliko tujcev vozi zelo zanič in čudno.
Bledanje takoj opazijo. Jaz zelo redko to delam.
Je pa bolje blendat od daleč kot pa kakor dela večina idiotov: prilepi se za rit in na tak način pove, da hoče prehitet.
Ali blendaš ali daš levi žmigavc pa ni razlike v vljudnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kuall ()

GR2 ::

feryz je izjavil:

Sploh ne dojamem, kaj si sploh napisal! Ali hotel povedati. Razen tega, da ti avto žre kot kamela.

Kaj je najmanj stresna vožnja na AC. Sem se prva 2 tedna spraševal kaj mi tako bije srce in nisem vedel ali zaradi novega okolja v službi ali zaradi same vožnje. In sem potem po vožnji 160 samo po levem ugotovil da je vožnja 120-140 zelo naporna, moraš veliko bolj delati in razmišljati kot če voziš samo po desnem ali samo po levem pasu. Saj po svoje je fino malo prehitevati in voziti slalom, ampak celo pot je pa res preveč, kaj šele če bi se vozil Radovljica-LJ in ne samo do Kranja.
Kazen je sicer samo 150EUR brez KT tako da komot lahko prakticiram tudi jaz s pogojno:
https://zakonodaja.com/zakon/zprcp/30-c...
Seveda kot vedno, opazovanje ogledal za Providami, če vidiš kakšnega Passata ali nasploh kakršenkoli avto, takoj zmanjšaš na 140 in se vrneš nazaj na desni pas. Čeprav kazen ni visoka, ampak brezveze da se pustiš snemati, kaj veš kaj ti lahko napišejo. No pa tudi 75EUR je že za tank in pol goriva.
Drugače pa če voziš 160 samo po levem, za ostale ni tak problem kot če bi vozil 140. Malo težje se vklopijo na levi pas, to je pa vse. Čeprav kot rečeno, jaz take spuščam naprej. Čeprav zdaj ko pomislim, je bolje da jih ne bi, ker potem blokiraš levi pas, bodo že kasneje našli prosto mesto. Sicer se pa hočejo zgužvat na levi pas za vsako ceno čim pridejo do tovornjaka. Ne morejo pa že 500-1000m prej vklopit možganov, da se bo treba premaknit na levega.
Zame pa, ko sem vozil 160 samo med prehitevanjem in se vračal nazaj kjer je bilo prosto in hotel tam vozit 130, sem hitro spet prišel do vozil, zadaj pa so bili že hitrejši in potem se je včasih težko spet priključit nazaj, tudi 200KM da v takih primerih včasih premalo pospeška.

Glede avta sem pa že našel enega 1.6 CDTi 136 v Kranju, celo 2019 namesto mojega 2017 za 14,5kEUR, za mojega bi verjetno dobil 12kEUR. Kaj pa vem, 136KM bo hitro premalo potem ko ne bom imel več pogojne in mi bo zapasala kakšna hitrejša vožnja. 200KM dizli so pa vsi s prevrtenimi 200k km in že vsi zmahani. Moj in ta dizel v Avtotehni imata samo 20k km.
Razlike v porabi pa ne vem kolk je. Spritmonitor pravi 7,7 proti 5,7l. Če imam jaz 9-10l, bi imel z dizlom 6-7l, se pravi 3l manj. Pridobil bi 500EUR na leto oz. 5000EUR na 10 let, pa že v štartu pride 3kEUR več. NE BOM MENJAL.

WizzardOfOZ je izjavil:

GR2 je izjavil:

Jaz osebno, če ne bi bilo nobenih znakov, bi šel verjetno precej podobno kot že tako. Zavirati bi začel šele na zaviralnem pasu, edino mogoče že prej spustil plin na nekih 120. Potem bi pa speljal ovinek po občutku z nekih 70, če vidiš da se ovinek preveč zapira za tvojo hitrost, pa pač še malo zmanjšaš. Za pod 50 ne verjamem da so pri nas kakšne deteljice. Res ne vem zakaj je potreba po teh znakih. Verjetno imajo enak namen kot tistih nešteto postavljenih za vožnjo v napačno smer.


Pojdi enkrat, ko bo padal dež, več kot 40km/h na uvozu rudnik, kjer greš iz dolenjske ceste na avtocesto proti dolenjski. Boš takoj videl zakaj je omejitev 40km/h čisto dovolj. In zelo podobno je ob deževnih dnevih tudi na podobnih drugih uvozih in izvozih.

V bistvu, če nisi sposoben zapeljat brez bremzanja na odstavni pas in potem na odstavnem pasu zavirat do 40km/h in speljat ovinek, bi rekel, da lahko kar vrneš izpit.

GR2 je izjavil:

Bolj smiselno vprašanje tukaj je, če na teh mestih merijo in kako pogosto je to?

Premalo.

Spet smo pri dežju. Zakaj točno dež? So omejitve res postavljene za slabše pogoje? Kaj pa če je megla, sneg?
Navzdol mora itak vsak voznik prilagajat glede na razmere. Ker po vaše bi bile potem omejitve nižje kot jih imamo sedaj, 50, 90 in 130. Resda se da v dežju vozit 50, 90 in 130, ampak sem siguren da so postavili te omejitve za suho vreme.
Nekako mi še ni ratalo potegnit na izvozu Radovljica, ker se vedno eden drenja pred mano, ampak mislim da se da potegnit do 70, mogoče 80 v klanec v desni ovinek.
Saj nič ne rečem da prav da so table 40, da je na sigurno za vse. Tisti ki se vsak dan vozijo pa postopoma zvišujejo hitrost, da vidijo kolk še gre. Problem tukaj je samo, ker se zna najti nekdo, ki te bo tam potem meril, čeprav ne delaš nič nevarnega.
Ampak dobro, na srečo to spada še pod AC kjer so precej mile kazni in greš lahko 80. Ampak še vedno bi lahko tolerirali vsaj hitrost med prehitevanjem. Zdaj moram zaradi tega vklopit Speedometer na mobitelu, da vidim koliko sploh grem pri 160, pomoje samo 150.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

GR2 ::

starfotr je izjavil:

Med menjavo pasu se ne gleda v vzvratno ogledalo pač pa se pogleda mrtvi kot.

Ne veste kaj je mrtvi kot? To je pogled skoz voznikovo okno, na drugi strani pa je to zadnje desno okno.

Vzvratno ogledalo je pa treba gledat na vsake 10-15 s pri vožnji. Tako, da v bistvu sploh ne poznate postopka, pač pa delate nekaj na blef.

Mah, to tudi vem. Še kar ne vem zakaj mislite, da se tega nisem naučil v 13 letih vožnje po regionalki. Nekateri tukaj so bili pač presenečeni, ko sem rekel, da sem znal vozit po AC še preden sem zapeljal nanjo. Če gledam tedva tedna, je očitno res.
Recimo primer iz prakse samo iz petka. Hočem zapeljat nazaj na desni pas, sem bil pa že pri tabli 550m pred izvozom. Vem da bi se moral premaknit na desnega že pri tabli 1000m, ampak to sedaj ni point. Kombi je bil ravno tolk ob meni, da ga samo pri opazovanju ogledal ne bi videl.
Ampak za te na desnem pasu že itak od prej veš da so tam, ker prideš za njimi, skozi okno potem samo še gledaš kje točno so.
Da res ne bi vedel da je nekdo ob tebi je samo, če si ti na desnem pasu in prej nisi dovolj pogosto gledal levega in vzvratnega ogledala. Lahko da se tudi meni naredi, ampak jaz v takih primerih potem pogledam skozi levo okno in še malo nazaj in ne menjam smeri kar na pamet kot nekateri.

Glede merjenja na izvozih AC bi pa lahko rešili kakšno življenje ali 2, če bi se raje postavili na nevarno mesto v naselju. Mislim da tudi oni to vedo in jih boš zato težko srečal na AC. V bistvu sedaj v 3 tednih nisem srečal enega policaja na AC.

kuall je izjavil:

Ali blendaš ali daš levi žmigavc pa ni razlike v vljudnosti.

Aha, levi smernik, bom probal, sem le nekaj odnesel od te teme. Blendanja se jaz izogibam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

GR2 ::

UganiKdo je izjavil:

A smo spet pri tem idiotizmu, da je na avtocesti predpisana minimalna hitrost?

To je pa tudi res, kot povsod drugje greš tudi na AC lahko 0 km/h, če razmere ne dopuščajo več (kolona vozil). Seveda se pa ne smeš ustaviti v sili na voznem pasu. Čeprav čudno da je kazen samo 300€ brez KT:
https://zakonodaja.com/zakon/zprcp/30-c...
V bistvu edina stvar, ki je na AC res ne smeš delat je vožnja v napačno smer, šele takrat je 18KT.

kuall ::

GR2 je izjavil:

V bistvu edina stvar, ki je na AC res ne smeš delat je vožnja v napačno smer, šele takrat je 18KT.

Ker so tako idiotsko postavili ceste me včasih kar malo skrbi, da se mi ne bo to enkrat celo zgodilo. Včasih grem na avtocesto in gledam kot budala, ali grem v napačno smer. Npr imaš primer, ko je desno prava smer, levo pa napačna. Edina razlika je desno, levo (no pa znaki napačna smer, ampak tisti znaki so tudi mau čudno postavljeni, včasih so postavljeni tudi pri uvozih, kjer je pravilna smer, res pa da na levi strani, ne na desni).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kuall ()

GupeM ::

kuall je izjavil:

GR2 je izjavil:

V bistvu edina stvar, ki je na AC res ne smeš delat je vožnja v napačno smer, šele takrat je 18KT.

Ker so tako idiotsko postavili ceste me včasih kar malo skrbi, da se mi ne bo to enkrat celo zgodilo. Včasih grem na avtocesto in gledam kot budala, ali grem v napačno smer. Npr imaš primer, ko je desno prava smer, levo pa napačna. Edina razlika je desno, levo (no pa znaki napačna smer, ampak tisti znaki so tudi mau čudno postavljeni, včasih so postavljeni tudi pri uvozih, kjer je pravilna smer, res pa da na levi strani, ne na desni).

Ah daj no, daj mi kakšen tak zajeban primer. Če že klincevih kričečih znakov opaziš, bi ti moralo biti jasno vsaj takrat, ko se na AC vključiš z leve strani. Vedno se namreč na AC vključuje z desne. Takrat imaš pa še vedno čas, da ne zapelješ na samo AC, ampak še vedno lahko ustaviš na izvozu. Ni najbolj varno, še vedno pa precej bolje kot na AC.

Mogoče je tudi to delno razlog za tako nizke omejitve na izvozih?

starfotr ::

Na AC je najbolj pomembna varnostna razdalja.

Če imate razdaljo, gonite kolikor vas je volja.

Vendar nihče nima ustrezne razdalje. Vsi se limajo ma rit. Še kamioni, ki jih vozijo profesionalni vozniki se obnašajo, kot da so vagoni in vlakovna kompozicija.

Ker pa nimate ustrezne razdalje, pa tudi gonit nimate kaj. Še 130 km/h je preveč za naše AC in za kekce, ki vozijo na teh cestah.

WizzardOfOZ ::

GR2 je izjavil:

Spet smo pri dežju. Zakaj točno dež? So omejitve res postavljene za slabše pogoje? Kaj pa če je megla, sneg?

Omehitve so zato, da tudi debili, ki ne znate vozit, lahko varno speljete ovinke.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Comandante ::

Omejitve so marsikje, predvsem na izvozih, brezveze. Raje bi videl ameriski sistem - pred potencialno nevarnim ovinkom ali odsekom tablo slow/pocasi. Ce zvozis super, ce letis ven si bil ocitno prehiter.

Zdaj vsi vemo kako je stanje - omejitev 40, vozimo pa se 70. Ce zbremzas na 40 verjetno nekoga dobis v rit, niti ni 98% casa vremenskih razmer, ki bi zahtevale taksno pocasno voznjo. Ce je ovinek pregleden in ga lahko s povprecno kripo zvozis z 100, potem je postavljanje table 40 neumnost. Ce bo led, bo pa tudi 40 prevec.

Severni sosedje zgleda to razumejo, zato tam ni nobenih omejitev na izvozih.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16332733 (30485) Heavy
»

Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12624933 (21082) Mare2
»

Padec pri izpitu? Zadosten razlog? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16336315 (28897) dj_uro
»

ZVCP 37. člen (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
508981 (8265) KoMar-

Več podobnih tem